شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

بازم فال، بازم یه حس‌وحال fun دیگه...


مقدمه
: از همان اولین حضور مردعنکبوتی در سال ۱۹۶۲، او به سمت تبدیل شدن به محبوب‌ترین کاراکتر مارول سوق پیدا کرد؛ به طوری که اکنون او نه تنها محبوب‌ترین و مشهورترین کاراکتر مارول محسوب می‌شود، بلکه به لطف شخصیت‌پردازی منحصر به فرد و و کمیک‌ها و فیلم‌ها و بازی‌های جذاب و بی‌همتا، این شخصیت به محبوب‌ترین کاراکتر کمیکی در دنیا شناخته می‌شه! خب مردعنکبوتی هم مثل تمامی شخصیت‌های مارول دارای نسخه‌های مختلف و موازی‌ای هست ک اتفاقا به لطف انیمیشن اسکار گرفته‌ی "سفر به دنیای عنکبوتی" عموم مردم باهاشون آشنایی نسبی دارند. رو این حساب لازم دونستیم در ادامه‌ی مجموعه مقالات شخصیت‌شناسیمون به سراغ این بریم و ببینیم که شبیه کدام عنکبوتی هستیم؛ پس فنجون قهوه‌تون رو آماده کنید و بفرمایید فال!

راستی برای باقی فال‌گیری‌هامون برید اینجا و اینجا و اینجا!


- متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – بن رایلی

متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – بن رایلی

همون طور که طی مقالات قبلی هم اشاره کردم، شما فروردینی‌ها، دارای عزم، انرژی، جسارت و اشتیاق فوق‌العاده هستید. خب این‌ها ویژگی‌هایی هستند که هر عنکبوتی‌ای برای بقا به آن‌ها نیاز دارد اما خب این خصائص درباره‌ی بن رایلی بیشتر به چشم می‌آیند. می‌توان گفت که او قطعا باهوش‌تر و خیال‌پردازتر از پیتر است. او که به عنوان اولین کلون مردعنکبوتی و توسط مایلز وارن یا همون The Jackal ساخته شد تقریبا بیش از هر شخصیت دیگری تا به حال در کمیک‌ها کشته شده! ولی خب اکثرا تحت عنوان یک ضد قهرمان در برابر مردعنکبوتی به زندگی باز گشته.


- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – کین پارکر

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – کین پارکر
یکی از بارزترین ویژگی‌های اردیبهشتی‌ها سرسختی آن‌هاست و احتمالا هیچ عنکبوتی‌ای وجود ندارد که به اندازه‌ی کین پارکر سرسخت باشد! او که اولین تلاش برای کلون‌سازی از پیتر بود، به دلیل وضعیت degenerative خود با ناکامی روبرو شد. البته او دارای قدرت‌های عنکبوتی شده‌بود ولی با پیتر خیلی فرق داشت و روی بدن قربانیان خود داغ می‌گذاشت! او خشن و بی‌روح است و غالبا با پیتر اختلاف دارد اما همواره به عنوان یکی از قوی‌ترین متحدان پیتر پارکر شناخته می‌شود.

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – مایلز مورالز

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – مایلز مورالز
شاید مایلز، به عنوان مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیت در سال ۲۰۱۱ پا به عرصه‌ی وجود گذاشته باشه ولی از اون روز به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده که واقعا وصف‌ناشدنیه؛ محبوبیتی که بعد از انیمیشن "به درون دنیای عنکبوتی" دو چندان هم شد. اما از تنوع‌طلبی و پشتکار خردادی‌ها گفته بودیم و اینجا مایلز مورالز بیشتر از بقیه به خردادی‌ها شبیهه! کسی که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو نیش زده شد و عنوان مقدس مردعنکبوتی رو برای خودش برگزید و در تیم‌های ابرقهرمانی مختلفی هم سابقه‌ی عضویت داره.



- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – گوئن عنکبوتی

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – گوئن عنکبوتی

خب به خدمت شما تیری‌های عزیز عرض کنم که شما انسان‌هایی هستید که گاها در معرض تنگناهای احساسی قرار می‌گیرید و باید تصمیمات سختی را بگیرید و گاها هم پیش میاد که احساسات خود را مخفی می‌کنید. خب شما به گوئن استیسی شبیه هستید. گوئن استیسی با مرگش که به دست گرین‌گابلین رقم خورد، که یکی از دردناک‌ترین لحظات کمیک‌بوک‌های مارول رو پدید آورد و به انگیزه‌ی اصلی پیتر برای قهرمان ماندن بدل شد. اما خب این نسخه از گوئن دارای قدرت‌های فوق بشری بوده و در قالب گوئن عنکبوتی، زن عنکبوتی و گوست اسپایدر دیده شده. خلاصه که او تقریبا تمام خصوصیات مربوط به متولدین تیر را دارد.

 

- متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – میگل اوهارا

http://www.spidey.ir/images/img/content/2099/spiderman2099/spiderman2099-facts.jpg

قبلا هم گفتیم که مردادی‌ها انسان‌های اهل نصیحت و تک و تنهایی هستند و در عین حال بسیار قابل اعتمادند. خب کی شبیه‌تر از میگل اوهارا یا مردعنکبوتی ۲۰۹۹ به آن‌ها؟! البته قبلا در سایت مقاله‌ی مفصلی به قلم استاد "مهدی ترابی مهربانی" درباره او داشتیم که اینجا می‌تونید بخونیدش و حسابی به تشابهاتش با خودتون(مردادی‌ها) پی ببرید. اما همین قدر بگم که او در سال ۲۰۹۹ (که گفته شده آینده‌ی همین جهان اصلی ماروله) زندگی می‌کنه و از شهر Nueva York و مردمش محافظت می‌کنه؛ بیشتر خانواده‌اش هم خبیث هستند و همین اون رو یکه و تنها می‌کنه و وجه تشابهش با مردادی‌ها رو بیشتر نمایان می‌کنه.



- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – پیتر پارکر

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – پیتر پارکر
خب بارها گفتیم از ویژگی شهریوری‌ها، قوه‌ی محللانه‌ی بالا و مهربانی و هوش و ذکاوت و مسئولیت‌پذیری و خانواده‌دوستی هست و از طرفی هم پیتر پارکر رو داریم که نه تنها دارای تمامی این صفات هست، بلکه اتفاقا او متولد ۲۷ اوت است و در نتیجه دقیقا در برج فلکی عذار متولد شده! خلاصه شهریوری‌ها برن و راضی باشن که با پیتر پارکر دارای هم‌پوشانی شخصیتی هستند! پیتر پارکر همون طور که اینجا هم اشاره کردیم از باهوش‌ترین شخصیت‌های دنیای کمیک‌های مارول است. کسی که می‌دونه قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه داره؛ کسی که ما عاشقانه دوستش داریم!


- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – پنی پارکر

 متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – پنی پارکر
خب متولدین ماه مهر افراد بسیار باهوش و کاریزماتیکی هستند و از این حیث بسیار به پنی پارکر از دنیای ۱۴۵۱۲ موسوم به SP//dr می‌باشند. پدر او که خلبان رباتی به نام Sp//dr بود زمانی که پنی ۹ سال داشت به طرز مرموزی کشته شد و پس از آن از پنی خواستند تا پروژه را ادامه دهد، او هم پذیرفت تا عنکبوت رادیواکتیو نیشش بزند و این چنین به جرگه‌ی عنکبوتی‌ها پیوست و در مقابله با Inheritor پرداخت. در ضمن همون‌طور که می‌دونید، او در انیمیشن "به درون دنیای عنکبوتی" هم شرکت داشت و توانست محبوبیت خود را دو چندان کند (برای آشنایی بیشتر با پنی پارکر به این مقاله رجوع کنید).



- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) –  مرد عنکبوتی برتر

متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) –  مرد عنکبوتی برتر

خب آبانی‌ها انسان‌هایی به شدت وسواسی (در کار)، کنترل‌کننده، گاها حسود و استراتژی‌مند بوده و دارای کنجکاوی ذاتی هستند. خب این خصوصیات با چه کسی بیش از اتو اوکتاویوس در قامت مردعنکبوتی برتر جفت‌جوره؟! همه‌ی ما دکتر اختاپوس را به عنوان یکی از شرورترین دشمنان اسپایدی می‌شناسیم و روی این حساب وقتی که او هنگام مرگ اومد و یک جورهایی بین بدن خودش و ذهن و خاطرات پیتر اتصال ایجاد کرد، ماجرا خیلی دراماتیک شد. او مسئولیت‌هایی که پیتر دنبال می‌کرد را در قالب مردعنکبوتی برتر ادامه داد و سعی کرد تا هوای شهر و مردم رو داشته باشه.


- متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – مرد عنکبوتی نهایی

 متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – مرد عنکبوتی نهایی
خب شاید امروزه بیشتر ما دنیای آلتیمیت مارول رو بیشتر به واسطه‌ی مایلز مورالز و یا "دِ میکر" (رید ریچاردز دنیای ۱۶۱۰) بشناسیم اما در واقع در ابتدا این دنیا قرار بود که حکم نسخه‌ای از دنیای اصلی را داشته باشد که در آن نویسندگان با دست بازتری به ماجراجویی در کاراکترها بپردازند و نسخه‌های مدرنیزه‌شده‌ای را از اِلِمان‌های مختلف دنیای مارول ارائه دهند.
خب ویژگی اصلی آذری‌ها اما وفاداری و دلسوزی بی‌حدوحصر آن‌هاست! درست مثل پیتر پارکر دنیای ۱۶۱۰ (آلتیمیت) که بعد از فهمیدن این که مایلز، لباس عنکبوتی را به تن کرده، به دلسوزی برای او و توصیه‌های کارایش برای او پرداخت و سعی کرد تا مسیر پیش‌روی مایلز را به خوبی با توصیه‌ها و دلسوزی‌هایش هموار کند.

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – مرد عنکبوتی نوآر

متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – مرد عنکبوتی نوآر
خب دی‌ماهی‌ها افرادی بسیار منضبط و جاه‌طلب بوده و از هوش و نبوغ خود در راستای سامان‌دهی و بهینه‌سازی فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. همون طور که قبلا هم اشاره کردم، هیچ عنکبوتی‌ای به اندازه‌ی "مردعنکبوتی نوآر" به آن‌ها شبیه نیست.
خب او که در حال تحقیق پیرامون یک باند قاچاق مجسمه‌های باستانی بود، توسط یک عنکبوت سمی وارداتی گزیده شد و صاحب قدرت‌های فوق بشری شد. او از قدرت‌های خود در راستای به دام انداختن سرکرده‌های اوباش، نظیر کله‌چکشی (Hammerhead) و نورمن آزبورن استفاده می‌کند (برای آشنایی بیشتر با مردعنکبوتی نوآر به این مقاله و این مقاله و جهت دانلود کمیک‌های او به زبان فارسی به اینجا و اینجا بروید).


- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) –  اسپایدر پانک

متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) –  اسپایدر پانک
بهمنی‌ها افرادی اجتماعی بوده و هوش اجتماعی بالایی داشته و بسیار کاریزماتیک هستند. خب باید به بهمنی‌های عزیز بگم این شما و این هم هابی براون! قبلش بذارید بهتون توضیح بدم که هابی براون در دنیای اصلی مارول همون پراولر خودمونه ولی در دنیای ۱۳۸ مارول، هابی براون در واقع عنکبوتی‌ای موسوم به اسپایدر-پانک
 هست. او که توسط یک عنکبوتی رادیواکتیو در مناطق دفع زباله‌ی دولت مستبد نورمن آزبورن گزیده شد، علیه او قیام کرد و یک ارتش عنکبوتی رو رهبری کرد و در آخر هم با گیتار برقی خودش نورمن رو به قتل رسوند (اینجا هم کمیکی رو با حضور او ترجمه کردیم).



- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – سیندی مون

http://www.spidey.ir/images/img/content/75-top-marvel-moments/spiderpunk-spiderverse2.jpg
متولدین اسفندی باوجود تمامی ویژگی‌هایی که قبلا بهشون اشاره کردیم، انسان‌های خلاق و بیش از حد عاطفی و رمانتیک هستند که خب در این زمینه شبیه‌ترین عنکبوتی به آن‌ها سیندی مون ملقب به "سیلک"
 است. او که توسط همان عنکبوتی که پیتر را نیش زده بود گزیده شد، دقیقا به همان قدرت‌های پیتر دچار شد با این تفاوت که او به طور طبیعی از کف انگشتانش پوسته‌های مشبکی خارج کرده و از این طریق روی سطوح مختلف می‌خزد. او با برگزیدن لقب "سیلک" برای خود به یکی از متحدین جدی مردعنکبوتی تبدیل شد و با او دچار رمانس و رابطه‌ی عاشقانه هم شد.


ممنون که با ما بودید، امیدوارم لذت برده باشید...


محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

منبع:  وب سایت CBR

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

معرفی شخصیت های خبیث انیمیشن "اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی"

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

بررسی تیپ شخصیتی دشمنان اسپایدرمن براساس آزمون "مایرز- بریگز" (MYERS-BRIGGS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

superiorvenom
#1 superiorvenom 1399-03-30 10:35
مقاله جالبی بو با تشکر از استاد هنجنی.راستش یکم تعجب کردم چون کین در اومدم :o
نقل قول کردن
naymor
#2 naymor 1399-03-30 10:40
خوبه که سیلک شدم، باز با پیتر پارکر وجه تشابه دارم.

ممنون از استاد هنجنی که با یه مقاله فان دیگه برگشتن ;-)
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#3 Erfan nakhaee 1399-03-30 10:58
سلام ممنون از مقاله باحالتون واقعا حال دادید من شدم پیتر پارکر شخصیتی که دوستش دارم
باحاش حال می کنم چون همیشه بدبختی های داره که کسی دیگه نداره هميشه خوش بین و رو ایندس در حالی خیلی مسؤلیت پذیره
:D
نقل قول کردن
Matingh
#4 Matingh 1399-03-30 11:10
ممنون آقای هنجنی.
کین :cry: بازم شانس نیوردم :o لعنتی
نقل قول کردن
Marvel spidey
#5 Marvel spidey 1399-03-30 12:31
خیلی مقاله FAN بود استاد هنجنی عزیز من شدم سیلک ایول یکی از متحدان پیتر پارکر 8)
نقل قول کردن
mhkh
#6 mhkh 1399-03-30 13:19
من شدم مایلز، ایول :lol: میگم یه فال گیری با موضوع دشمنان بتمنم بذارین
نقل قول کردن
AMIRKASR
#7 AMIRKASR 1399-03-30 13:19
توی فال شدم سندی ولی اصلا به سندی نمی خورم :-| بیشتر به مردعنکبوتی برتر می خورم عاشق اون استراتژی شم البته من کجام رومانتیکه :o
نقل قول کردن
mani34521
#8 mani34521 1399-03-30 13:43
این مقاله بهتر از هر شخصیت شناسی دیگه بود خیلی خوشم اومد من خودم شدم مرد عنکبوتی آلتیمت :-)
نقل قول کردن
arian.akn
#9 arian.akn 1399-03-30 14:01
به نقل از AMIRKASR:
راستی آقای ترابی
سریال ابرقهرمانی قشنگ چی سراغ دارید؟ چند وقته درگیر مدرسه و امتحان بودم :cry:

من آقای ترابی نیستم ولی خوشحال میشم کمک کنم
اگه از سریال های فانتزی خوشتون میاد بهتون ویچر رو یشنهاد میدم
از طرفی سریال ماندالوریان هم خیلی خوبه
ولی از مارول بنظرم دردویل مامورین شیلد و البته پانیشر

اگه هم از سریال های دیسی خوشت میاد که خب فکر کنم فلش از همشون بهتره
ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
ironspider
#10 ironspider 1399-03-30 14:05
باز هم ماه خرداد و یه شخصیت خفن دیگه مایلز مولارز. :lol:
نقل قول کردن
arian.akn
#11 arian.akn 1399-03-30 14:07
خسته نباشید استاد هنجنی
کلا ما اسفندی ها خیلی حال کردیم با مقالاتتون
درسته شخصیت عنکبوتیم سیلک شده ولی زیاد از سیلک خوشم نمیاد
تشکر زیاد بابت مقاله
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#12 SPIDERBAT 1399-03-30 15:01
سلام استاد هنجنی
خیلی این مقاله های شما رو دوست دارم امیدوارم که همه مانند من سپاسگزار باشن از شما و این مقاله های فان.
همه ی اشخاص خوب بودن و من از بودن هر کدومشون راضیم با اینحال سیلک شدم.
سیلکی که بیشترین شباهت رو با پیتر داره و از این خوشحالم.
بازم ازتون ممنونم و بهتون خسته نباشید میگم.
نقل قول کردن
fighter spider 86
#13 fighter spider 86 1399-03-30 15:19
با سلام به همه . اقای هنجنی واقعا ممنونم به خاطر مقالات خوب و فان تون . بالاخره بخت به ما هم رو کرد (البته ناقص روشو به ما کرده ) و شدیم پیتر پارکر دنیای التیمیت . ولی اقای هنجنی دیگه دارین پارتی بازی میکنین برای شهریوری ها :D :D :lol: :lol:
.امیدوارم مقاله های فان در سایت بیشتر بشه (بیشتره ها ، بیشتر از اینها بشه) . و باز هم از اقای هنجنی تشکر میکنم که با قلم زیبایشان سایت را آباد میکنن
نقل قول کردن
hadi1380
#14 hadi1380 1399-03-30 15:31
زنده باد آبان
"هیچ چیز جلودار ما نیست"تیکه کلام مرد عنکبوتی برتر هست.
خسته نباشید فراوان آقای هنجنی باز هم دوباره یه فالگیری توپ و خفن برامون گرفتید .و باید بگم من خیلی مرد عنکبوتی برتر رو دوست دارم و بعد از پیتر پارکر دنیای اصلی عاشق مرد عنکبوتی برتر هستم.و واقعا خصوصیات منم بهش خورد خیلی خوشحال شدم و امید به زندگیم افزایش پیدا کرد :lol:
خلاصه دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید.
نقل قول کردن
AMIRKASR
#15 AMIRKASR 1399-03-30 15:35
#9
ممنون لطف کردید :D
نقل قول کردن
Captain-spidey
#16 Captain-spidey 1399-03-30 15:37
اقا هنچنی دستتون درد نکنه من شدم مردعنکبوتی ۲۰۹۹ و اینکه خیلی خیلی شبیه منه اخلاقش برا اولین بار خیلی خیلی شبیه بود رفتارش و اخلاقش
راستش به نظرم این مقاله ادم هرجی بیوفته خوش شانسیه اخه من عاشق تمام شخصیت های عنکبوتین
پ.ن:خوش بحال شهریوری ها ;-)
نقل قول کردن
marc-spector
#17 marc-spector 1399-03-30 15:39
واقعا وجود و کارکردن این دست مقالات در سایت خیلی جنبه حال خوب کنی داره و تنوع و جدابیت سایت رو چندبرابر می‌کنه.
امیدوارم این دست فالگیریها ادامه داشته باشه، هنوز کلی گروه دیگه از جمله ایکسمن و انتقام جویان و... موندن که امیدوارم رو اونا هم کار بشه

در اخر هم از استاد هنجنی تشکر می‌کنم که بار این روزهای این مقالات فان رو دوششونه، یه جورهایی حکم آچار فرانسه رو هم دارن،
صحبت مقالات فکت میشه -----》 جناب هنجنی
صحبت از مقالات فان میشه-----》 جناب هنجنی
صحبت از مقالات تحلیلی سینمایی میشه------》 جناب هنجنی
صحبت از مون‌ نایت میشه-----》 جناب هنجنی
خلاصه جناب هنجنی اینجا، جناب هنجنی اونجا، جناب هنجنی همه جا!
من که خودم عادت کردم هر روز یه مقاله از ایشون بخونم وگرنه روزم شب نمیشه :lol:

خلاصه که پاینده باد سایت اسپایدی و استاد ترابی...
نقل قول کردن
fighter spider 86
#18 fighter spider 86 1399-03-30 16:23
به نقل از marc-spector:

خلاصه جناب هنجنی اینجا، جناب هنجنی اونجا، جناب هنجنی همه جا!

به نظرم یه مقاله هم در مورد آقای هنجنی عزیز بنویسیم . جالب میشه ، نه :lol:
نقل قول کردن
Amir78_King
#19 Amir78_King 1399-03-30 17:29
امیر برتر هستم در خدمتتون :lol:
استاد هنجنی عالی بود
واسه اثباتش بگم که واقعا وقتی من واسه اولین بار کمیک خوندم(اسپایدرمن برتر بود) خیلی احساس نزدیکی میکردم با اسپایدرمن برتر
بازم ممنون
اگه از دیسی هم بذارین خیلی خوب میشه چون شخصیتای خیلی متفاوتی اونجا هم هست
نقل قول کردن
Ultemate amir
#20 Ultemate amir 1399-03-30 19:08
به نقل از mani34521:
این مقاله بهتر از هر شخصیت شناسی دیگه بود خیلی خوشم اومد من خودم شدم مرد عنکبوتی آلتیمت :-)

خوش بحالت ;-)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#21 Ultemate amir 1399-03-30 19:11
استاد هنجنی خیلی ممنون بابت این شخصیت شناسی ها من از همه فال گیری ها این یکیو بیشتر از همه دوست داشتم و خب طبق معمول همه خصوصیاتمم توش بود . من شدم اسپایدرمن 2099 8) هوووووورااااااا ا :lol:
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#22 VENOMPOOL 1399-03-30 19:39
چرا ما شهریوری ها اینقدر جذاب و باحالیم. 8) 8) 8)

مرد عنکبوتی_بارون زیمو_گوئن عنکبوتی_نورمن آزبورن و حالا هم پیتر پارکر. :lol:
واقعا از ما عنکبوت شانس تر توی این سایت وجود داره؟
قطعا خیر... 8)

البته من بارها گفتم که از نظر اخلاقی و ...خیلی به ددپول شبیهم و یه جورایی مثل اونم. :P

یعنی اگه یه نفر کنار من بشینه اینقدر حرف میزنم و روی مخش میرم که به گریه میفته.جدی و شوخی من هم فرقی با هم ندارن.

به هر حال باز هم از آقای هنجنی بخاطر یه مقاله FUN دیگه تشکر میکنم و واقعا ممنوووووووووووو ون. :lol: :lol:
ببخشید اگه میشه یه مقاله فالگیری با محوریت مردان ایکس بنویسید و بزارید توی سایت.خیلی دوست دارم ببینم که مثل کدوم یکی از مردان ایکسم. :-?
ممنون.
نقل قول کردن
ali spidey 99
#23 ali spidey 99 1399-03-30 22:41
دست شما درد نکنه بابت زحمتی که کشیدید







ولی.........













آخه پنی پارکر؟ :-|




واقعا اگر بخوایم منصف باشیم بدترین گزینه ی لیسته.
من نمیدونم چرا همیشه بهترین گزینه واسه شهریوری ها در میاد.
عجیب نیست؟ :lol:
البته میدونم که همه ی این ها فانه ولی آخه خدایا چی میشه یبارم واسه مهر یه چیز خوب دربیاد ;-)
نقل قول کردن
ali spidey 99
#24 ali spidey 99 1399-03-30 22:44
[quote name="VENOMPOOL "]چرا ما شهریوری ها اینقدر جذاب و باحالیم. 8) 8) 8)

مرد عنکبوتی_بارون زیمو_گوئن عنکبوتی_نورمن آزبورن و حالا هم پیتر پارکر. :lol:
واقعا از ما عنکبوت شانس تر توی این سایت وجود داره؟
قطعا [quote name="VENOMPOOL "]چرا ما شهریوری ها اینقدر جذاب و باحالیم. 8) 8) 8)

مرد عنکبوتی_بارون زیمو_گوئن عنکبوتی_نورمن آزبورن و حالا هم پیتر پارکر. :lol:
واقعا از ما عنکبوت شانس تر توی این سایت وجود داره؟
قطعا خیر... 8)

والا. همینو بگو.


اونوقت ما مهر ماهی ها :-|
نقل قول کردن
marc-spector
#25 marc-spector 1399-03-30 22:45
#۲۴ و #۲۵:
بابا شما که تانوس هم شدین دگ چرا مینالین؟!... ;-)
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#26 21th Captain Marvel 1399-03-31 00:05
مایلز مورالز!
عنکبوتی باحال و نسبتا جدید که قدرتی داره که خود پیتر پارکرم نداره!... خوشم اومد... یه بار شدم «ونوم»، حالا شدم «مایلز». اگه اینا ترکیب شن به نظرتون چجوریه؟
به نظرم خیلی خفن(Cool) و خفن(Badass)!!!
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#27 21th Captain Marvel 1399-03-31 00:19
استاد ترابی یه سوال دارم ازتون (یه وقت فکر نکنید که اهداف بدی دارما؛ خدایی ندارم).
استاد ترابی از بین پیتر پارکر، پیتر بی. پارکر و مایلز مورالز کدومو بیشتر دوست دارین؟ (اگه رتبه بندی کنین که عالی میشه)
نقل قول کردن
ali spidey 99
#28 ali spidey 99 1399-03-31 01:53
به نقل از marc-spector:
#۲۴ و #۲۵:
بابا شما که تانوس هم شدین دگ چرا مینالین؟!... ;-)

تانوس شدن فوق العادست.
ولی آیا اسپایدرمن مو طلایی(با حضور کمتر از ۱۰ دقیقه) و یا ماشین جنگ شدن هم فوق العادست؟
و یا پنی پارکر شدن.




درضمن من نمی نالم و مثل شما میدونم که این مقاله 《فان》 هست.پس چرا نظر خودمون رو 《فان》 گونه بیان نکنیم؟ ;-)







با تشکر از آقای هنجنی و استاد ترابی
نقل قول کردن
Iamjoker
#29 Iamjoker 1399-03-31 02:35
سلام ممنون از مقاله ی عالی من شدم گوئن
نقل قول کردن
hassan91
#30 hassan91 1399-04-01 13:56
بازم پیتر پارکر اصل خودمون 8) واقعا حال میده دو بار پیتر پارکر یه دونه هم نورمن آزبورن بایدم بریم و راضی باشیم :lol: :-*

اتفاقا شهریوریا هم خیلی مرموز هستن. ولی آدمای دور و ورمون یه ظاهر ساده میبینن و یه نگاه ساده تو دهنشون از آدم شکل میگیره.
نقل قول کردن
mohammad7394
#31 mohammad7394 1399-04-01 21:41
به من بن رایلی خورد ولی بیشتر شبیه اتو اکتاویوس هستم.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#32 امیر محمد گلکار 1399-04-03 02:05
لعنت آخه پنی پارکر دوست داشتم مرد عنکبوتی برتر بشم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#33 Mr. Doctor 1399-06-22 20:02
دمتون گرم.واقعاباحال و فان بود.خسته نباشید.
من شدم کین،زن عمو می،راینو،ویپلش و پلنگ سیاه.البته فقط کین مال این مقاله بود.
خیلی دوست داشتم بن رایلی میشدم،اخه بعد از پیتر،عنکبوتی محبوبمه :lol:
ولی البته که کین هم خاصه. 8) .از این نظر باحاله
نقل قول کردن
cap
#34 cap 1399-06-22 22:33
برای من پنی پارکر افتاد :D
نقل قول کردن
amirtaheri
#35 amirtaheri 1400-03-27 11:25
خوب ما که پیتر پارکر شدیم :lol:
نقل قول کردن
amin Hajati
#36 amin Hajati 1400-11-29 22:45
کین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44