رتبه بندی 10 شخصیت دوست داشتنی در MCU

رتبه-بندی-10-شخصیت-دوست-داشتنی-در-mcu-ترین-کاراکتر-کرکتر-دنیای-سینمایی-مارول-محبوب

اسپایدی یک مقاله دیگر برای شما کمیک دوستان تدارک دیده، با ما همراه باشید تا با ده کاراکتر دوست داشتنی و محبوب دنیای سینمایی مارول آشنا شویم.

مقدمه : دنیای سینمایی مارول، بخش اعظمی از موفقیت خود را مدیون کاراکتر های عمیق و خوش ساخت خویش است. با اینکه فیلم نامه و داستان ها در فیلم های مارول فوق‌العاده است، اما بی تردید نباید درخشش و عمق کاراکتر هایی که در متن این داستان ها ظاهر میشوند را نادیده گرفت. دنیای سینمایی مارول (MCU) تعداد زیادی کاراکتر آنهم در شخصیت ها و انواع مختلف را در دنیای خویش معرفی کرده است. اما تعدادی از آنها بسیار محبوب تر و ویژه تر هستند. چه به دلیل ظاهر یا شوخ طبعی یا شخصیت یا هر دلیل دیگر، برخی شخصیت‌ها دوست داشتنی تر از شخصیت های دیگرند، البته شاید واژه «برخی» برای این شخصیت ها مناسب نباشه، شاید بهتره بگیم تعدا زیادی شخصیت وجود دارند که بقیه سر تر و محبوب ترند. اما ما به ناچار مجبوریم که ده تا از آنها را خدمت شما معرفی کنیم.

 

10- یلنا بلووا (Yelena Belova)

یلنا بلووا

یلنا بلووا دومین بلک ویدو دنیای مارول، تنها یک شانس برای بالا رفتن و محبوب شدن در mcu داشت که خیلی ها معتقدند او این فرصت را با دو دسته گرفت و ول نکرد. خواهر کوچکتر ناتاشا رومانوف و فارغ تحصیل اتاق قرمز، زمانی که سعی میکند سایر بیوه ها را نجات دهد، اجباراً به زندگی خواهر بزرگترش برمیگردد. یلنا به وضوح در سراسر فیلم نشان داد که با وجود تربیت ناجور و زندگی فوق‌العاده سختش، همچنان انسان خوب و درستی است. او نسبت به هدفش تعهد دارد و واسه خواسته هایش مشتاق است. همچنین بازی زیبا و احساسی خانم فلورنس پیو در نقش یلنا و بحث و تعامل جالب و فان این دو خواهر در فیلم، همگی دست به دست هم دادند تا یلنا بلووا به یکی از کاراکتر های دوست داشتنی و محبوب در دنیای مارول بدل شود.

 

9- ثور

در حالی که ثور همیشه یک انتقام‌جوی محبوب و یکی از شش تای اصلی بوده است، به او فرصت‌های محدودی داده شد تا جنبه دوست‌داشتنی‌تر خود را در فیلم‌های قبلی MCU نشان دهد. او در فیلم‌های انفرادی‌اش تحت فشار بوده و تلاش می‌کرد تا خود را ثابت کند، در حالی که در فیلم‌های انتقام‌جویان او در نهایت نقش همیار و همکار معمولی را برای کاپیتان آمریکا بازی میکند. با این حال، با شروع «ثور : رگنارک» طبیعت مهربان و فداکار ثور رشد کرده و پرورش یافت و نشان داده شد که او گاهی اوقات شخصیتی احمقانه، شگفت آور و باهوش دارد. به هرحال اوبهت جذاب ثور، مردانگی و طنز خاص ثور باعث شده تا او به یکی از محبوبترین های دنیای سینمایی مارول بدل شود.

 

8- درکس (Drax)

از همان ابتدا، نگهبانان کهکشان نسبت به همتایان زمینی خود یعنی انتقام‌جویان، حواس پرت و بامزه تر بودند. توی این تیم بامزه و جذاب، کاراکتر درکس بسیار برجسته و محبوب شده است. کاراکتر غمگینی که شوخی های تحت الفظی و بامزه میسازد و بخش اعظمی از فان فیلم را به تنهایی به دوش میکشد، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. زیر ظاهر خشن و سرد درکس، عضوی دلسوز و احساسی وجود دارد که همین یکی از عواملی است که نگهبانان کهکشان را به عنوان یک خانواده به تصویر میشکد. خودم به شخصه کاراکتر درکس رو دوست دارم، جنبه عمیق و در کنارش جوانب بامزه و خنده دارش همراه با بازی بی نظیر دیو باتیستا (Dave Batista) عواملی است که در سراسر فیلم خنده بر لب بیننده می آورند.

 

7- موبیوس (Mobius)

موبیوس (Mobius)

در سریال لوکی، هواداران با موبیوس ام موبیوس آشنا میشوند که مامور TVA است و موقع بازجویی از لوکی، او را نجات میدهد. این دو در ابتدا رابطه کاری پرتنشی دارند اما روز به روز گرم‌تر می‌شوند که در آن موبیوس به عنوان پلیسی که از مافوق خود سؤال نمی‌کند و لوکی هم در نقش کاراکتر دردسر ساز و غیر قابل پیش‌بینی عمل می‌کنند. او با هوش ذکاوت و تمایلش برای کم کردن روی لوکی، دل هواداران را می رباید. موبیوس با داشتن شخصیت پردازی جذاب و معقول بینندگان را تحت تأثیر قرار می داد و در نهایت در کنار لوکی و سیلوی (Sylvie) در مقابل رئیسانش قرار می‌گیرد. موبیوس به دلیل شوخ‌طبعی، مهربانی و اخلاق جذابش در بین کاراکتر های نسبتا تیره و تار سریال لوکی، تبدیل به کاراکتری محبوب و دوست داشتنی میشود.

 

6- ند لیز (Ned Leeds)

ند لیز (Ned Leeds)

ند لیدز یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های مکمل سری جدید فیلم‌های مرد عنکبوتی، در کنار ام‌جی نسخه زندایا، و همینطور کسی است که تقریباً از همان ابتدا به عنوان رفیق جینگ و معتمد پیتر عمل می‌کند. دوست خپل و بامزه پیتر پارکر همیشه یار و همدم او بوده و به عنوان رفیق دوست داشتنی او حسابی در بین هواداران محبوب شده است. از کشف هویت اسپایدی و شوق و ذوقش برای قهرمان بودن رفیقش تا در جستجوی عشق در اروپا تا کنترل ماموریت در مبارزه با کرکس همگی و همگی گواه بر پایه بودن و رفیق بودن ند و از ماجراجویی های او با پیتر هستند.

 

5- مانتیس (Mantis)

مانتیس (Mantis)

مانتیس در قسمت دوم از سری فیلم های نگهبانان کهکشان به این تیم می‌پیوندد تا در مقابل رئیسش یعنی ایگو سیاره زنده (Ego the Living Planet) مبارزه کند. مانتیس کاراکتر مهربانی دارد و با نگهبانان خشن در تضاد است و از خشونت اجتناب میکند، او همچنین میتواند احساسات دیگران بفهمد و درک کند. ناهماهنگی، شاخک های طنز و همچنین تعاملاتش با درکس و خنده های فان آمیزش، از عوامل محبوبیت او هستند. با این حال او کاراکتر بسیار مفید و کارآمدی است و در مقابل ثانوس بسیار مفید ظاهر شد و یکی از عوامل اصلی شکست ایگو نیز او بود.

 

4- شوری

شوری

شوری اوداکو شاهزاده خانم واکاندا و خواهر تیچالا است. بعد از اولین حضورش، او و تیچالا باهم سرشاخ میشوند، یعنی آنها از یک مراسمی که از پادشاه انتظار میرود سر باز زنده و باهم درگیر میشوند. طی فیلم بیشتر به تعامل این دو پرداخته میشود. شوری علیرغم اینکه به دلیل نوجوان و زن بودنش با مخالفت روبرو شده است، رئیس توسعه فناوری واکاندا نیز است. او بیش از اینکه یک نابغه باشد، تمایل دارد مبارزه کنده و خود را به خطر بیندازد. به همین دلیل با کیل مانگر (Killmonger) در مرحله سوم مبارزه می‌کند و نقش مهمی در پیروزی تی چالا دارد. حس قهرمانانه واقعی همراه با ویژگی طنز شدیدش، شوری را به عنوان یک شخصیت محبوب تثبیت می کند.

 

3- اسکات لنگ (Scott Lang)

 اسکات لنگ (Scott Lang)

مرد مورچه ای نسخه اسکات لنگ با وجود اینکه سابقه‌ای ناجور و جنایتکارانه دارد، با مهربانی، شوخ طبعی و فداکاری اش تعریف می شود. حتی موقعی هم که به جنایت برگشت، زیاد راضی نبود و دلیلش فقط و فقط دخترش بود. از همین روست که شاید بشه گفت او علاوه بر اینکه یک قهرمان درجه یک هست، یک پدر جذاب و باحال نیز است. خدایی جذابیت زیبا و تو دل برویی در تعامل بین او و دخترش دیده میشود که سراسر فیلم خنده بر لب مخاطب می‌نشاند. در سراسر فیلم او خودش را نوع دوست و کاملا آماده فداکاری نشان میدهد. او صمیمیت زیبایی با همسر سابقش ایجاد میکند و همینطور با شوهر تو رفیق میشود، با انتقام جویان و کپ مچ شده و تیم زیبایی میسازد، مرد عنکبوتی و مرد آهنی و سایر یارانش را شل و پل میکند. خدایی حتی جیمی وو هم که مدام اسکات را تعقیب کرده و میخواهد مچش را بگیرد هم نمیتونه از این بشر خوشش نیاد.

 

2- لوکی (Loki)

لوکی

تنها خبیثی که در این لیست جای داره و البته پس از سریال فوق العاده او در دیزنی پلاس شاهد بهتره بهش لقب ضد قهرمان یا حتی قهرمان بدهیم! از سال 2011 و حضورش در فیلم اول ثور شاهد شخصیت پردازی بی نظیر لوکی بوده ایم. تام هیدلستون با بازی برجسته خود، سبب شد شخصیت لوکی در عالم سینما عالی ظاهر شود. لوکی ویلین اصلی فیلم اونجرز هم بود. دلیلی که باعث شده این شخصیت تا این حد روی پرده و همچنین صفحه تلویزیون موفق ظاهر شه اینه که  هیدلستون با فهم صحیحی که از این کاراکتر پیدا کرده، در جاهایی که باید؛ خونسرده و به موقع اش هم خشمگین و هراسناک میشه. در کنار اینا، ما میتونیم عطشی که لوکی برای دستیابی به قدرت و مقام داره رو به صورت شفاف درش ببینیم. او همیشه دوست داشته بالاتر از بقیه باشه و بر تخت شاهی بنشینه. به ثور حسودی میکنه و از هیچ فرصتی برای تخریب کردنش دریغ نمی کنه اما گاهی که منافعش با او همپوشانی پیدا میکنه باهاش متحد میشه. هیدلستون در واقع به نحوی این شخصیت را به تصویر میکشد که شرارت و روحیه آشفته آن به خوبی حس میشود و در عین حال جذاب و حتی در لحظاتی شوخ طبع هم هست. خدای شرارت به لطف این بازیگر تعریف جدید پیدا کرد و در دنیایی سینمایی مارول به بهترین شکل دیده شد و از نسخه کمیک بوکی هم پیشی گرفت. در هر حال لوکی بسیار محبوبه و دوست داشتنی، به خصوص در میان دختر خانم ها! (دلیلش رو دقیقا نمیدونیم. شاید بهتر باشه خودشون بیان تو سایت و توضیح بدن!).

 

1- پیتر پارکر

پیتر پارکر

خیلی وقته که دیگه توی هرجا و هر رسانه ای، پیتر پارکر به عنوان یکی از محبوبترین های عرصه ابرقهرمانی شناخته میشود. او یک قهرمان واقعی است که موقع مبارزات با مزه پرونی و مسخره کردن رقبایش، دل هواداران را میرباید. او واقعی ترین قهرمان تاریخ است، مثل من و شما با مشکلات روزمره و عجیب غریبی دست و پنجه نرم میکند. مرد عنکبوتی نسخه تام هالند هم جدید ترین مرد عنکبوتی سینما و شاید محبوب ترینش البته میتوان گفت برترینش هم است. پیتر پارکری نوجوان، عاشق و خجالتی که سعی در مدیریت زندگی دوگانه اش در قالب مردعنکبوتی و پیتر پارکر است. تام هالند با هنرنمایی بی نظیرش در این نقش از همان جنگ داخلی یکی از محبوب ترین های این دنیای سینمایی بوده و یکی از مورد انتظار ترین فیلم های این دنیای سینمایی را هم داراست که چند وقت دیگه پخش میشود.

 

احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

زیباترین لوکیشن ‌های طراحی ‌شده در کتاب اول MCU

کوین فایگی: مارول برای ساخت 20 فیلم دیگر برنامه دارد!

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که بهتر از نسخه کمیک خود هستند

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

برترین شخصیت های MCU که بر پایه‌ی حشرات و حیوانات هستند

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

20 دلیل برای پادشاهی MCU بر هالیوود

رتبه بندی قوی ترین خبیث های دنیای سینمایی مارول

رتبه‌بندی بهترین کاستوم‌ها در دنیای سینمایی مارول

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

20 زره برتر مرد آهنی در دنیای سینمایی (MCU)

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-09-13 09:53
یه سلام و خسته نباشید پر انرژی خدمت آقای زینالی که بالاخره به سایت (سایت چیه بابا خونه ی خودشون :lol: ) برگشتن. منو نمیشناسید ولی از دنبال کننده های قدیمی سایتم و خوب میشناسمتون!

دنیای مارول چه در کمیک ها و چه در یونیورس سینماییش، دارای پتانسیل بی نظیریه و همین ماجرا باعث میشه که ما نتونیم بین این همه کاراکتر، یکی رو انتخاب کنیم (ولی من به شخصه اگه بگن میخوای با کدوم کاراکتر مارول همخونه بشی، از بین مذکرا پیتر تام هالند و از بین مونثا گوئن استیسی دنیای امیزینگ رو انتخاب میکنم :-* ). بگذریم! بازی بازیگرا نقش خیلی موثری در محبوب شدن یک کاراکتر مخصوصا در دنیای فیلم و انیمیشن و سریال داره چراکه همه ی زحمت ها گردنشه و اگه کوچکترین آسیبی به شخصیت پردازی برسونه، ریسک بزرگی برای فیلم مورد نظرش محسوب میشه. از این جهت به نظر من "تور" باید به گزینه ی ۱ نزدیکتر میبود (از مانتیس بیشتر). چون انصافا خیلی (خفن) بود و به دل اکثر طرفدارا نشست. در حدی که یکی از دوستای من ۳۰ بار فیلم رگنارک رو دیده. در کل اگه این مقاله فقط معرفی باشه مشکلی نیست ولی اگه رتبه بندی باشه، فقط با گزینه ی ۱ و ۲ و ۱۰ موافقم.
البته بعضی وقت ها شخصیت پردازی به بازیگر وابسته‌س مثل لوکی که حسابی گل کاشته! این نشون میده اگه به یه بازیگر توانمند آزادی اختیار بدن، میتونه ز لوکی، سوپر لوکی بسازه! یا حالا هر شخصیت دیگه ای فرق نداره. این در دنیای mcu بیشتر صدق میکنه چون ما یه همچین چیزی رو نمیتونیم خیلی تو کمیکا تجربه کنیم چراکه فن خودشو میخواد (کسی که تو پانل ها غرق بشه و واقعا با شخصیتا ارتباط بگیره) پس اگه اصلا بازیگر رو در نظر نگیریم، دیدن کاراکتر ها خارج از دنیای کمیک هم تاثیر خیلی مستقیمی رو ارتباط گیری داره و همین امر باعث میشه که کارکتر های کوچیک و بزرگ مارول به بهترین شکل ممکن بدرخشن. خب دمتون گرم ممنون بابت نوشتن مقاله خسته نباشید!
نقل قول کردن
over drive
#2 over drive 1400-09-13 10:18
خیلی مقاله ی دوست داشتنی بود

اولش که یلنا بلووا رو توی لیست دیدم یکم تعجب کردم ولی یکم که فکر کردم دیدم اون حس خواهر کوچکتر بودن رو واقعا داشت و اون صحنه هایی که داشت سعی می کرد یه آدم عادی جلوه کنه رو خیلی دوست داشتم

ثور رو هم خیلی لحظه های فان ایجاد می کرد ولی حیف که الان در وضعیت روحی خوبی نیست و تا thor4 هم از احوالش خبری نخواهیم داشت

درکس هم که میشه توی اون صحنه ی نامرئی :lol: خلاصش کرد :D

موبیوس رو چون هم فان و هم مهربان بود من خیلی دوست داشتم و اون علاقه ی عجیب به جت اسکی :-* خیلی جالب بود . شخصیت پردازیش هم خیلی فان باحال و خلاقانه بود و بازیگرش هم خیلی خوب این شخصیت رو نشون داد

ند لیز هم میشه گفت خب همه ی تپلایی که مهربونن دوست داشتنی هستند(کسی مخالفه؟ :-* ) یه دوست خوب که نمی تونه توی اکشن کمک کنه ولی خیلی از لحاظ عاطفی به پیتر کمک کرده

مانتیس هم یه از همه چی بی خبر که خشونت دوست نداره ولی توی یه گروهی هست که هم گروهیش دوست داره اجزای ادم ها رو جمع کنه (بیچاره )

شوری هم دومین خواهر دوست داشتنی این لیسته شوری شخصیتی هست که قشنگ تمام رفتاراش با برادرش عین واقعیته اون شیطونی ها و اون کمک دستی ها همه ی این ها باعث شده بشه دوست داشتنی ترین خواهر mcu

اسکات لانگ هم هرچی بگم کمه یه پدر ، قهرمان ، فداکار و شعبده باز :D دوست داشتنی من به شخصه اون رابطه با دخترش رو خیلی دوست دارم

لوکی یه برادر که اول خبیث بعدش ضد قهرمان یا حتی قهرمان شد من تموم لحظات این شخصیت رو دوست دارم از خباثتاش توی اونجرز 1 تا همکاریش با سیلوی توی سریال لوکی

و مورد آخر ، نور چشمی سایت و هواداران این پسر دبیرستانی گاهی دست و پا چلفتی که با مزه پرونی مبارزه می کنه قهرمانی که خیلی واقعی هست


ممنون از مقاله
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1400-09-13 10:21
مقاله خوبی بود ولی ? I am groot
نقل قول کردن
mjkp
#4 mjkp 1400-09-13 11:21
مقاله ای عالی
من با مورد ۱ و دو خیلی موافقم
فقط توی این مقاله جای تونی استارک (مرد آهنی) خالیه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1400-09-13 12:02
به نقل از Agent bishop:
مقاله خوبی بود ولی ? I am groot


نظر منو بخوای جای راکت و استار لوردم خالیه :lol: ، :-*
نقل قول کردن
Amirreza-85
#6 Amirreza-85 1400-09-13 14:37
عالی بود با همشون موافقم ولی تونی هم خیلی آدم فانی بود و دکتر استرنج هم به نظر من توی فیلمش نقش فانی داشت ولی اینا هم همشون لایق قرار داشتن تو این لیستو دارن.لوکی خودش بامزست ولی وقتی با تور بحث میکنه دیگه بمب خندست :D راستی کیتی و شانگ چی هم نمیگم از اینا بهتر ولی اونا هم بامزه بودن
نقل قول کردن
king venom
#7 king venom 1400-09-13 15:15
مقاله خیلی خوبی بود ولی دوست داشتنی بودن این شخصیت ها کاملا به سلیقه بستگی داره و هرکی یه شخصیتی رو به دلایلی دوست داره
برای من شخصا این شخصیت ها تو mcu خیلی دوست داشتنین:
1-دکتر استرنج
2-تانوس
3-ثور
4-تونی استارک
5-درکس
6-لوکی
7-نیک فیوری
8-هاکای«اخیرا بخاطر سریالش»
9-کیت بیشاپ
10-گامورا
درکل mcu از نظر تنوع شخصیت واقعا بی نظیره و اکثر طرفداران مارول و حتی غیر مارول رو میتونه جذب و راضی کنه و قراره یه عالمه شخصیت دیگه هم ظاهر بشن من برای حضور شخصیت هایی مثل سیلور سرفر و ددپول و ولورین
ثانیه شماری میکنم!!
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#8 Infinity Soldier 1400-09-13 18:54
سلام به همه
و سلام مخصوص به آقا احسان برگشتتو به سایت تبریک میگم ایشالا پرقدرت با هم ادامه بدیم ;-)
لیست جالبی از کار در اومد. البته که احتمال میدم یکی از پارامتراش بامزه بودن هم بود چون شخصیت های اصلی اونجرز (غیر از تور) هیچکدوم نبودن. و خب جای بحثی برای شماره یک لیست نیست. کلا اسپایدرمنِ تام هالند خیلی نوجوونانه تره تا اندرو و توبی. ولی دوتا غایب بزرگ داریم؛ من کجام؟ :cry:
اون یکی غایب هم گروته ولی استارلردم دوست داشتن خاص خودشو داره (هرچند بعد از غیرتی شدنش در اینفینیتی وار شانس اصلی توپ طل... عه نه شانس اصلی منفور ترینه)
در کل مرسی بابت مقاله اقا احسان
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-09-13 19:00
سلام
ممنون بابت مقاله.
دنیای سینمایی مارول با این همه سالی که برای ما خاطره ساختند و ما رو خوشحال کردند، شخصیت های جالب و دوست داشتنی زیادی داشتند که ما رو واقعا شاد میکردند. شخصیت های عمیق و جذاب که ما دوست داشتیم ماجراجویی هاشون رو ببینیم و باهاشون همراه باشیم. از این شخصیت ها در دنیای مارول زیاده اما قطعا شخصیت های دوست داشتنی تری هستند که ما بیشتر باهاشون حال میکنیم. نکته اولی که به نظرم خواننده ها با این مقاله داشته باشند اینه که این مقاله "برترین" شخصیت های mcu نیست، بلکه مقاله "دوست داشتنی ترین" هست که ما باهاشون حال میکنیم. (هرچند واقعا میشه این دو مقاله رو کرد یکی و همون مقاله "برترین شخصیت های mcu" نوشته میشد. البته مسئله اینه که نمیشه در مقاله دوست داشتنی ترین ها از شخصیت های کاملا خبیث استفاده کرد در حالی که در برترین ها میشه.) اما با این حال با اجازه از آقا احسان، من نظرات دیگه ای دارم. به نظرم بعضی شخصیت هایی که به نظرم دوست داشتنی تر هستند در این مقاله نیستند و بعضی ها هم توی top 10 من نیستند. اول این رو بگم که به نظرم اگر روزی خواستید مقاله برترین های mcu رو بنویسید، (انشاءالله) به top 10 اکتفا نکنید چون مارول اونقدر شخصیت های زیادی داره که top 10 هرچقدر هم عالی نوشته بشه، باز بعضی ها هستند که کمبودی رو احساس کنند و بهتره 15 یا حتی 20 تایی بشه. (میدونم کارش خیلی زیاده و دارم چرت و پرت میگم ولی به هر حال به نظرم اینطور بهتره. مثلا من این مشکل رو با مقاله "۱۰ عضو برتر مردان ایکس" هم داشتند چون به نظرم مردان ایکس اونقدر گروه بزرگی هست که ۱۰ مورد اصلا جوابگو نیستند و شاید به بالای ۲۰ مورد هم نیاز داشته باشه!) خب بریم سراغ شخصیت ها. اول این رو بگم که جای کسانی که به نظرم خالی بود مثلا یکیشون راکت راکون بود که شخصیت مورد علاقه من در نگهبانان کهکشان هست و حتی به درکس هم ترجیهش میدم. البته درکس هم شخصیت عالی و بسیار دوست داشتنی هست اما بعد از اینکه در فیلم اول نگهبانان کهکشان به یه ستاره تبدیل شد، میشه گفت در فیلم دوم خیلی چیز خاصی نداشت و یه جورایی بی هدف شده بود. (البته در جنگ بی نهایت وضعیتش بهتر شد) در حالی که راکت راکون به نظرم توی هر فیلمی که بود واقعا درخشید و من خیلی دوستش دارم. با اون ظاهر خشن و اینکه کسانی که دوستش دارند رو از خودش دور میکنه، اما قلبی مهربان و از طلا داره و البته با نمکی فوق‌العاده اش رو هم فراموش نکنیم که اون رو به شخصیت فوق‌العاده ای تبدیل کرد. البته قضیه پیتر کوئیل و گروت هم هست ولی دیگه نمیشه همه اعضا نگهبانان کهکشان رو آورد! (این مربوط به همون فرق top 10 با مقاله ای با موارد بیشتر هست که اونجا شاید این کمبود ها کمتر حس بشه.) مورد بعدی دو شخصیتی هستند که راستش از ندیدنشون تعجب کردم. شاید هم این مقاله خواسته بیشتر رو شخصیت های گمنام تمرکز کنه، اما غیر از این من با نبودن استیو راجرز و تونی استارک واقعا تعجب کردم، مخصوصا تونی استارک که میشه گفت چهره اصلی mcu هست و در top 10 من حداقل رتبه دوم رو داره و شاید هم اول باشه! هم او هم استیو راجرز، شخصیت پردازی ها فوق‌العاده عالی دارند که باعث میشه بیشتر باهاشون ارتباط بگیریم. این دو، از دستاورد های بزرگ مارول هستند. کی فکرش رو میکرد که مارول او استیو راجرز خشک و وطن پرست و بعضا شعاری سال های قدیم دنیای کمیک رو به چنین شخصیتی تبدیل کنه که به راحتی بشه باهاش ارتباط گرفت. یا کی فکرش رو میکرد کسی مثل تونی استارک که یه شخصیت درجه دو بود رو، به چهره mcu تبدیل کنه که خیلی ها واقعا عاشقش هستند. به هر حال دلایل زیادی وجود داره که به نظرم این شخصیت ها بهتر بود توی مقاله میبودند. مورد بعدی هم دکتر استرنج هست که یکی از شخصیت های مورد علاقه من هست و من واقعا دوستش دارم. فیلم اختصاصیش واقعا عالی این شخصیت رو معرفی کرد و باعث شد جز شخصیت های مورد علاقه من در mcu باشه. یه چیز دیگه هم که هست که به نظرم رتبه ثور میتونست بالاتر بره چون بعدی از فیلم های "ثور: رگناروک"، "انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت" و "انتقام‌جویان: پایان بازی" شخصیت ثور برای من خیلی دوست داشتنی شد و شخصیت متفاوتی پیدا کرد و مسیر هایی که توی راه شخصیت او بود باعث شدند تا شخصیتش چکش کاری بشه و بهتر بشه. برای همین به نظرم رتبه اش میتونست بالاتر باشه. یه چیز دیگه هم اینکه به نظرم جای شخصیت یلنا بلوا توی این مقاله نبود، چون هنوز به شخصیت دوست داشتنی تبدیل نشده. در واقع تنها فیلمی که توی اون حضور داشته هنوز نتونسته ازش یه شخصیتی بسازه که حتی برای من دوست داشتنی باشه، چه برسه به اینکه توی top 10 باشه! البته یه چشمه هایی از یه شخصیت خوب در او دیده میشه مثل بامزگی جالبی که داشت که میشد به کمدی سیاه جالبی تبدیل بشه، اما این چشمه ها هیچ وقت به چیزی فراتر از ایده تبدیل نشدند و یلنا هم هیچ قوس شخصیتی خاصی نداشت و کلا این فیلم بلک ویدو وجود داشت تا اینا رو معرفی کنه و حتی سعی نکنه عمق های بیشتری بهشون بده. (هرچند این کار از اول اشتباه بود که فیلم اختصاصی بلک ویدو به سکوی پرتاب شخصیت های دیگه تبدیل بشه) برای همین من اصلا نتونستم با این شخصیت ارتباط خاصی بگیرم و فعلا من فکر نکنم این شخصیت حتی در top 20 من باشه. موبیوس هم من عاشق شخصیتش هستم. خیلی شخصیت جالبی داره و غیر از اون طنز باحالی که مکمل طنز لوکی هست رو داره، شخصیت و کاراکتر خوبی هم هست. جاهایی مثل گفت و گوی اون با لوکی در قسمت دوم سریال لوکی، یا اونجایی که در قسمت ۴ ساقط میشه و میگه دوست داشته بره همونجایی که ازش اومده و... نشون دهنده شخصیت جالب او هست. بازی اُون ویلسون هم که معرکه بود! بسیار مکمل خوبی برای تام هیدلستون بود و اصلا میشد از بازی او به تنهایی لذت برد چون خیلی عالی بود. اما راستش به نظرم یه کم رتبه اش بالاست. در واقع اگر موارد این لیست تا ۲۰ بالا میرفت میتونه توی لیست من باشه اما راستش اصلا وقتی شخصیت های قدیمی تری هم هستند که بیشتر شخصیتشون مورد کندوکاو قرار گرفته، به نظرم میتونند از شخصیتی که در یک سریال حضور داشته بیشتر باشه. الان یه جور دیگه هم این مسئله درباره شخصیت های قدیمی هم صدق میکنه. الان هاکای شخصیت بسیار جالبی داره (اصلا توی سریال هاکای هر وقت داستان روی کلینت میره من کیف میکنم اما به نظرم داستان کیت بیشاپ کمی کندتر و غیر جذاب تر هست) اما توی لیست من جای بالایی نداره. چرا؟ چون میشه گفت این سریال درواقع اولین جا و شاید تنها جایی هست که بالاخره ما میتونیم شخصیت هاکای رو در کانون توجه ببینیم و به شخصیتش یه نگاهی بندازیم. در حالی که توی فیلم های قبلی وضعیتش از ناتاشا رومانوف هم بدتر بود و میشه گفت فقط قبل از سریال هاکای توی فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" ازش استفاده خوبی شد و یه پرداخت هرچند کوچکی به او شد و گرنه در فیلم های قبلی شخصیتش میشه گفت تا حدی تلف شد. این موضوع درباره کیت بیشاپ هم صدق میکنه که هرچقدر هم اگر شخصیت خوبی داشته باشه، باز هم باید مدت زمان بیشتری بگذره تا در حد شخصیت های توی این لیست قرار بگیره. این قضیه درباره ند لیدز و مانتیس هم هست که به نظرم شخصیت های جالبی دارند، اما به اون حد دوست داشتنی بودن نرسیدن که در top 10 باشند. مخصوصا مانتیس که به نظرم هنوز جای کار داره. اما آوردن شوری توی این مقاله فارغ از رتبه ای که داره، کار جالب و درستی بود. شوری در فیلم پلنگ سیاه به معنای واقعی کلمه یک ستاره بود و اصلا میشه گفت این فیلم بهترین استفاده رو از شخصیت های مکمل توی یک فیلم تکی mcu داشت. در واقع شخصیت شوری بسیار جذاب بود و میشه گفت جذابیتش به خود تیچالا هم خیلی نزدیک میشد. حالا که برای فیلم "پلنگ سیاه ۲: واکاندا برای همیشه" قراره بیشتر به شخصیت او پرداخته بشه، نگرانی هایی هم وجود داره اما نمیتونیم جلوی اشتیاقمون رو از دیدن چنین شخصیت جذابی بگیریم. اسکات لنگ هم فیلم هاش شاید جز بهترین های mcu قرار نگیره، اما خود شخصیت او واقعا دوست داشتنی هست و طنز نابی داره. مثلا میشه این مورد رو در فیلم پایان بازی دید که حضور او بسیار خوب و به اندازه بود. و اما میرسیم به لوکی که آقا احسان از این کارت واقعا کیف کردم. شاید بتونم بگم اگر روزی لیست خودم رو بدم، لوکی در top 5 من یا دیگه کم کمش در top 10 من قطعا حضور داره چون بعد از فیلم "ثور: رگناروک" و همین سریال فوق‌العاده لوکی علاقه من بهش چند برابر شد. در واقع لوکی اونقدر شرور استثنایی و خاصی هست که نمیشه مجذوبش نشد. بخشی از این قضیه به شخصیت پردازی خود لوکی مربوط میشه که به نظرم برای پی بردن به واقعیت سِیری که او از فیلم "ثور" تا سریال اختصاصی خودش داشت، به یک مقاله طولانی و جدا نیاز هست! او یک شرور بسیار عالی هست که خودشیفتگی که داره باعث میشه هرچقدر هم سعی کنه، باز بیشتر وقت ها سر جای اولش و به شرور بودن برسه. اون بقیه رو به بهترین نسخه خودش تبدیل میکنه، اما خودش از پیشرفت کردن عاجزه چون نمیتونه جلوی غرورش رو بگیره. اما توی فیلم "رگناروک" و سریال لوکی به ارزش وفاداری پی برد و فهمید هر چیزی هم که بهش بدن، ارزش خیانت کردن به اونایی که دوستشون داره رو نداره. بخشی از این دوست داشتنی بودن لوکی مربوط به بازی عالی تام هیدلستون هست که دقیقا اون چیزی که تجسم لوکی هست رو نشون میده. با آقا احسان عزیز کاملا موافقم که فهمی که تام هیدلستون تونسته از لوکی به دست بیاره خیلی بهش در هرچه بهتر بازی کردن جای این شخصیت کمک کرده. چون اصلا مرحله اولی که یه بازیگر برای یه بازی خوب نیازه داره، به نظر من فهم صحیح و درست از اون کاراکتر هست. یعنی بازیگر باید اون کسی که میخواد حرکات و حرف هاش رو خوب بشناسه تا بتونه نوعی جسم و هویت زنده ازش بسازه. مثال هایی از اینکه وقتی بازیگری نتونه این کار رو انجام بده چه اتفاقی میفته وجود دارند که اینجا جای گفتنشون نیست. و البته طنازی زیبای لوکی رو فراموش نکنیم که شخصیتش رو خیلی دوست داشتنی میکنه. برای همین به نظرم لوکی شخصیت بسیار عالی و دوست داشتنی داره و اگر ثانوس نبود قطعا بهترین خبیث mcu میشد و شاید هم واقعا با ثانوس رقابتی هم بر سر برتر بودن داشته باشه. و اما میرسیم به پیتر پارکر شگفت انگیز! کسی که از شخصیت های برتر mcu هست و به شخصه خیلی دوستش دارم. سازندگان شخصیت او ذات و جوهره پیتر پارکر از دهه ۶۰ به بعد رو اقتباس کردند و اون رو مطابق دهه دوم و سوم قرن ۲۱ کردن تا به شخصیت بسیار ملموسی تبدیل بشه. البته شاید در لیست من او اول نباشه (به نظرم بعد از فیلم "انتقام‌جویان: عصر اولتران" تونی استارک دوست داشتنی ترین شخصیت mcu شد و او در کنار استیو راجرز بهترین قوس شخصیتی رو از اولین فیلمش تا فیلم "پایان بازی" داشت و حتی میشه گفت قوس شخصیتی او در فیلم "پایان بازی" از استیو هم کمی جذاب تر بود. البته یه چیز دیگه هم که هست اینه که به نظرم ممکنه بعدا پیتر پارکر به دوست داشتنی ترین شخصیت mcu تبدیل بشه چون بدون شک پتانسیلش رو داره. اما فعلا به نظرم شاید هنوز وقتش نشده باشه. شاید بعد از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" بشه.) اما قطعا توی top 10 هست و به احتمال زیاد توی top 5 من باشه. پیتر پارکر با اون سادگی، سرزبون و طنز عالی، جذابیتی که مشکلاتی که سرش قرار میگیرند برای مخاطب دارند که باعث بهتر شدن هرچه بیشتر شخصیت او میشن، بازی عالی تام هالند در این نقش که ما رو به خوبی با شخصیت پیتر پیوند میده و باعث میشه بیشتر دوست داشتنی بشه و... باعث شده که یکی از دوست داشتنی ترین و باحال ترین شخصیت های mcu باشه که منم خیلی دوست دارم. به نظرم در mcu آینده درخشانی داره و ممکنه از اینی که الان هم هست بهتر بشه.
در کل نوشتن چنین لیستی برای یک فرنچایز ۱۳ ساله (تا به اینجا!) اصلا کار راحتی نیست و به نظرم این لیستی که نظر آقا احسان هست هم جالب توجه هست و نکات خیلی خوبی داره. خسته نباشی آقا احسان. و البته welcome back.
با تشکر.
نقل قول کردن
هالک 2
#10 هالک 2 1400-09-13 19:29
نمی دون چرا ولی لوکی خیلی باحاله!
خیلی خوشحالم که بازگشته ...
راستی یه سوال :اون نسخه پیر لوکی توی سریال لوکی لوکی اصلی بود ؟ چون یه جا میگه :منو کشتند ولی تونستم فرار کنم !
خیلی جالب بود برام...
پیتر هم خوبه ....ند باحاله ....ثور هم همینطور و البته اسکات لنگ!
در ضمن (راستی ) خبری از ادگار رایت ندارید که به ام سی یو میاد یانه ؟
خیلی خوبه اگه برگرده :cry:
درکل مقاله خوبی بود...مرسی
کمی مقالات جالب تر بنویسید ....منظورم ...چجوری بگم...عجیب تر ...سورپرایز کننده تر! :lol:
مقاله خوب بود
نظرتون را بگید حتما
درضمن بچه نیستم 14 سالمه! :lol:
نقل قول کردن
iamshakiba
+1 #11 iamshakiba 1400-09-13 20:58
دلیل محبوبیت لوکی به نظر من این هست که لوکی هیچوقت نه سوپرهیرو بود نه ویلن. یک کاراکتر خاکستری جاه‌طلب بود و هست. کاراکتر که بعد از رگناروک متوجه جایگاه خودش شد که باید درکنار یک پادشاه باشه و شاید برای پادشاهی ساخته نشده. مثل انسان ها که هی در تلاش هستن به یه هدفی برسن ولی شاید برای اون هدف ساخته نشدن و در نهایت متوجه جایگاهشون میشن. من به شخصه لوکی رو دوسش دارم چون به نظرم یکی از کاراکتر هایی هست که خصوصیاتش به انسان ها خیلی نزدیک تره. انسانی که نه خوبه و نه بد و ترکیبی از هر دو هست! لوکی نشون میده که چجوری میشه کاراکتر کامل و بی نقصی نبود ولی محبوب بود.
تام هیدلستون به این کاراکتر جان بخشید و هویت خودش رو توی دنیای سینمایی شکل داد و به بهترین شکل ممکن از پسش بر اومد.
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-09-13 21:08
به نقل از iamshakiba:
دلیل محبوبیت لوکی به نظر من این هست که لوکی هیچوقت نه سوپرهیرو بود نه ویلن. یک کاراکتر خاکستری جاه‌طلب بود و هست. کاراکتر که بعد از رگناروک متوجه جایگاه خودش شد که باید درکنار یک پادشاه باشه و شاید برای پادشاهی ساخته نشده. مثل انسان ها که هی در تلاش هستن به یه هدفی برسن ولی شاید برای اون هدف ساخته نشدن و در نهایت متوجه جایگاهشون میشن. من به شخصه لوکی رو دوسش دارم چون به نظرم یکی از کاراکتر هایی هست که خصوصیاتش به انسان ها خیلی نزدیک تره. انسانی که نه خوبه و نه بد و ترکیبی از هر دو هست! لوکی نشون میده که چجوری میشه کاراکتر کامل و بی نقصی نبود ولی محبوب بود.
تام هیدلستون به این کاراکتر جان بخشید و هویت خودش رو توی دنیای سینمایی شکل داد و به بهترین شکل ممکن از پسش بر اومد.

اینم از یک‌ نظر کارشناسانه و تخصصی در خصوص علت محبوبیت لوکی از زبان یک خانم
نقل قول کردن
Amirreza-85
#13 Amirreza-85 1400-09-13 21:10
به نقل از هالک 2:
نمی دون چرا ولی لوکی خیلی باحاله!
خیلی خوشحالم که بازگشته ...
راستی یه سوال :اون نسخه پیر لوکی توی سریال لوکی لوکی اصلی بود ؟ چون یه جا میگه :منو کشتند ولی تونستم فرار کنم !
خیلی جالب بود برام...
پیتر هم خوبه ....ند باحاله ....ثور هم همینطور و البته اسکات لنگ!
در ضمن (راستی ) خبری از ادگار رایت ندارید که به ام سی یو میاد یانه ؟
خیلی خوبه اگه برگرده :cry:
درکل مقاله خوبی بود...مرسی
کمی مقالات جالب تر بنویسید ....منظورم ...چجوری بگم...عجیب تر ...سورپرایز کننده تر! :lol:
مقاله خوب بود
نظرتون را بگید حتما
درضمن بچه نیستم 14 سالمه! :lol:

البته زندگی لوکی رو باید به دو قسمت قبل از آشنا شدن باTvaو بعدش تقسیم کرد :lol: قبل از اون فقط دنبال پادشاهی و اذیت کردن تور و حکومت بر زمین بود ولی بعدش فهمید اونا هیچی نبودن(منم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم وقتی اون صحنه رو دیدم که سنگ های ابدیت اصلا اهمیتی نداشت.وخیلی هم تعجب کردم چون هیچ کدوم از اون صحنه ها با حرف اینشت وان که تو پایان بازی به بروس گفت مطابقت نداشت)تو سریال لوکی،لوکی واقعا یه بچه مثبت شده بود :D ولی در کل شخصیت لوکی چه پیر چه جوون،چه رئیس جمهور،چه تمساح :D همشون باحالن
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#14 Ehsan Spider 1400-09-13 22:14
دم همه کسایی که زحمت کشیدن و نظر نوشتن گرم.
#9
مخصوصا تشکر ویژه دارم از داداش گلم که تو دل مقاله یه مقاله دیگه نوشتی.

به نقل از iamshakiba:
دلیل محبوبیت لوکی به نظر من این هست که لوکی هیچوقت نه سوپرهیرو بود نه ویلن. یک کاراکتر خاکستری جاه‌طلب بود و هست. کاراکتر که بعد از رگناروک متوجه جایگاه خودش شد که باید درکنار یک پادشاه باشه و شاید برای پادشاهی ساخته نشده. مثل انسان ها که هی در تلاش هستن به یه هدفی برسن ولی شاید برای اون هدف ساخته نشدن و در نهایت متوجه جایگاهشون میشن. من به شخصه لوکی رو دوسش دارم چون به نظرم یکی از کاراکتر هایی هست که خصوصیاتش به انسان ها خیلی نزدیک تره. انسانی که نه خوبه و نه بد و ترکیبی از هر دو هست! لوکی نشون میده که چجوری میشه کاراکتر کامل و بی نقصی نبود ولی محبوب بود.
تام هیدلستون به این کاراکتر جان بخشید و هویت خودش رو توی دنیای سینمایی شکل داد و به بهترین شکل ممکن از پسش بر اومد.


تشکر ویژه از شما که به مقاله بنده توجه داشتید و به سوال استاد پاسخ دادید!!
درست شنیدید بعضی موقع ها یه شگفتی هایی به اسم ما ثبت میشه که واقعاً کار خود استاد هستن. واقعاً دست گل شما درد نکنه استاد.
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#15 Spectacular-SpiderMan 1400-09-14 16:30
MCU دنیای سینمایی مارول
یا دنیای ابرقهرمانی یا... هرچی که صداش کنید یه معنی میده « یکی از بزرگ‌ترین لطف های ممکن به دوست داران ابرقهرمانی و کمیک »

در واقع مهم نیست که کی باشید اصلا به کمیک علاقه دارید یانه ولی مطمئنا اگه فقط یه فیلم خوب از این دنیا دیده باشید با من موافقید که عشق در یک نگاه براتون اتفاق میفته !! این دنیای سینمایی بزرگ تا به حال کلی فیلم سینمایی و سریال ارائه داده و وان ایف که انیمیشنی بود در این دنیای وسیع در واقع بهش میگیم دنیای سینمایی مارول یعنی مربوط به مارول و کمیک هاش اما حقیقتش اینه که شما حتی اگه تو عمرت اسم کمیک رو نشنیده باشی بازهم عاشقش میشی این خصلت ژانر ابرقهرمانیه و در این مورد این ژانر به خوبی به تصویر کشیده شده که صد برابر بیشتر عاشقش میشی خود من کسانی رو میشناسم که کلی از این فیلما تعریف میکنن بعد بهشون. میگم فلان کمیک رو خوندی ؟ میگه کمیک چیه کتابخونه که همچین چیزی نداشت! :-| :lol:
اما با فیلماش تا دلت بخواد خو گرفتن و حال کردن.
خب بگذریم MCU کلی فیلم تحویل مون داده می فیلماش ضعف و قدرت خودشون رو داشتن بعضی عالی و برخی هم ضعیف ( سایت بزرگ اسپایدی رتبه بندی رو داره) تو این فیلما کلی شخصیت محبوب تحویلمون داد شخصیت های دوست داشتنی که هر کدوم طرفدار یکیشون هستیم و این مقاله ۱۰ شخصیت دوست داشتنی رو برامون آورده ( تشکر از آقا احسان زینالی واقعا عالی بود) البته این اونایی که باهاشون حال میکنیم و نه برتراش در کل با مقاله موافقم خب ما اینجا یه خبیث داشتیم کی بود لوکی آخ که این بشر عجب بشریه :D واقعا شخصیتش خیلی جالب ترسناک و آروم این آرامشش ترسناک ترش هم کرده خدایی MCU خیلی خوب نشونش داد با سریالش هم که دیگه ندم خلاصه این شخصیت از اون تشنه قدرتا و خلاصه خیلی باحاله !!
اسکات هم که نگم دیگه اوج باحال بودنه یه پدره( فکر کن بابات مرد مورچه ایه و تازه یه کارایی خلافی هم کرده همش میگه بابایی مورچه شد :lol: ) من خیلی دوستش دارم ثور هم که دیگه اسطوره ای برای خودش ما کی باشیم که بخوایم در مورد ایشون نظر بدیم
ند :-* تپل دوست داشتنی و بعضی وقتا رو مخ دوست پیتر تو. MCU واقعا لحظات طنز خوبی داشت
و مانتیس خب شخصیت جالبیه و جاهایی باعث خندمون شده یادم نمیره که پیت تو اونجرز جنگ بینهایت گفت تو من تخم نزار ! :D ( حق داشت بنده خدا من بودم میگفتم جان مادرت منو نخور ) خب بقیه هم که عالی بودن البته

من دوست داشتم چند تا شخصیت باشن که نبودن مثل تونی و استیو واقعا این دوتا نمادی بودن برای MCU تونی هم که فداکاری و اشک و نگم براتون واقعا شایستگیش رو داشت که تو لیست باشه و ... راکت راکون یا .. کلی شخصیت من خیلی دوست داشتم لیست ۱۵ تایی بود ( می‌دونم خیلی زیاده و سخت و ما فقط میبینیم و لذت می‌بریم اما نویسنده کلی زحمت کشیده )
در نهایت می‌خوام بگم باتشکر از آقای زینالی و اینکه حتما یه سری به فیلم های مارول بزنید پشیمون نمیشید چون ما دو تا راه داریم تو کمیک یا مارول یا دی‌سی و منطقی باشیم دی‌سی خیلی خوبه و پتانسیل داره اما تو فیلم چنگی به دل نزد ( گفتم فیلماش دوستان یه وقت به دی سی فنا عزیز بر نخوره )
و خب حرفی نیست باتشکر
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#16 Spectacular-SpiderMan 1400-09-14 16:43

ماشاالله آقا امیر حسین عجب نظری مقاله تو مقاله واقعا که خیلی عالی البته که شما همیشه نظرات خیلی خوبی دارید و من هروقت خوندمش خوشحال شدم که به همین خانواده بزرگی پیوستم نظر هرچه بهتر در شأن سایت و با ارزش و خلاصه نظر خوب میتونه بهترین تشکر بابت زحمت کسانی باشه که برای مقاله یا کمیک زحمت کشیدن من مخاطب از نظرات خوب و مخصوصا شما لذت میبرم چه رسد به زحمت کش ها و عزیزان خانواده اسپایدی که کلی برای هر کمیک و مقاله وقت گذاشتن
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#17 Spectacular-SpiderMan 1400-09-14 17:45
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1400-09-14 17:48
#14
خیلی ممنون، نظرات شما هم واقعا عالیه و خیلی هم خوبه که شما توی سایت عضو شدید.
#9
آقا احسان مقاله خیلی خوب و جالب بود. ولی یه چیز دیگه، اومدی، بمونی دیگه؟ نیای دو روز دیگه دوباره بری؟
#11
این نظره؟ آخه این نظره؟! اگه این نظره، پس اون چرت و پرت هایی که من سر هم میکنم و میفرستم چی هستند؟ واقعا لذت بردیم از این کامنت. مختصر و مفید.
.
.
یه چیز دیگه میخواستم درباره این بگم که چرا راکت راکون و استار لرد میتونستند توی این مقاله باشند یا حداقل در مقاله "برترین ها" جایگاه خوبی داشته باشند، اینه که راکت و استار لرد تنها شخصیت هایی از گروه نگهبانان کهکشان هستند که از اون اول بودند، و از همون اول هم تو هیچ فیلمی غیر جذاب نبودند و شخصیتشون داستان رو جلو برده میشد. درحالی که مثلا گامورا در فیلم "نگهبانان کهکشان ۱" به اندازه بقیه جالب و جذاب نبود، درکس در فیلم "نگهبانان کهکشان ۲" میشه گفت بی هدف بود و میشد بیشتر روی رابطه اش با مانتیس کار کرد، بیبی گروت هم در "نگهبانان کهکشان ۲" بیشتر وظیفه درست کردن لحظات بامزه بود و کارایی زیادی نداشت، و البته انصافا خیلی بامزه بود. برای همین راکت راکون و استارلرد، مخصوصا راکت که توی "پایان بازی" هم نقش مهمی داشت، تونستند کیفیت خودشون رو از اول تا به حال حفظ کنند و شخصیت های دوست داشتنی باشند(البته اگر اون صحنه خرابکاری استارلرد رو در "انتقام‌جویان:ج نگ بی نهایت" فاکتور بگیریم!) اما باید قبول کرد که درکس و مانتیس شخصیت هایی که دارند خیلی دوست داشتنی هست(مرد نامرئی درکس و تمام صحنه های بامزه مانتیس رو به یاد بیارید).
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-09-14 20:43
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه

والا من الان بیشتر ذهنم درگیر اینه که چطور برای این همه کمیک نیمه کاره که باقی مونده ادیتور پیدا کنم
"چه میشد اگر سایت اسپایدی به اندازه کافی ادیتور داشت و از هیچ سری عقب نبود؟"
آره ذهن من درگیر اینه الان
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#20 Spectacular-SpiderMan 1400-09-14 21:01
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه

والا من الان بیشتر ذهنم درگیر اینه که چطور برای این همه کمیک نیمه کاره که باقی مونده ادیتور پیدا کنم
"چه میشد اگر سایت اسپایدی به اندازه کافی ادیتور داشت و از هیچ سری عقب نبود؟"
آره ذهن من درگیر اینه الان


استاد من خودم دارم رو ادیت کمیک کار میکنم
امیدوارم بزودی افتخار تبدیل شدن به ادیتور سایت اسپایدی رو پیدا کنم و لااقل سهمی در خانواده بزرگ داشته باشم..
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-09-15 01:54
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه

والا من الان بیشتر ذهنم درگیر اینه که چطور برای این همه کمیک نیمه کاره که باقی مونده ادیتور پیدا کنم
"چه میشد اگر سایت اسپایدی به اندازه کافی ادیتور داشت و از هیچ سری عقب نبود؟"
آره ذهن من درگیر اینه الان

سلام استاد ترابی
من چند بار به خاطر این ماجرا ایمیل دادم و نتیجه این شد که سیستم بگیرم (ولی خب تا آخر سال طول میکشه) با گوشی هم میتونم انجام بدم و اصلا کار سختی نیست. نمونه کارام رو هم اکثرا تو کامنتا آپلود میکنم. ولی کیفیتشون به خاطر سیستم ضعیف یه کوچولو پایین میاد. خواستم بگم اگه کاری از دستم بربیاد در خدمتم.
نقل قول کردن
mjkp
#22 mjkp 1400-09-15 11:42
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه

والا من الان بیشتر ذهنم درگیر اینه که چطور برای این همه کمیک نیمه کاره که باقی مونده ادیتور پیدا کنم
"چه میشد اگر سایت اسپایدی به اندازه کافی ادیتور داشت و از هیچ سری عقب نبود؟"
آره ذهن من درگیر اینه الان


استاد چطوری میشه ادیتور کمیک سایت اسپایدی شد؟
چون من هم علاقه دارم و هم مهارت
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1400-09-15 11:59
به نقل از mjkp:
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد صحبت از شخصیت های دوست داشتنی MCU شد
میگم من کوچیک تر از اونم که بخوام دخالت کنم ولی با توجه به رویداد ها تو کمیک یا MCU یا کلا دنیای ابرقهرمانان مقالات وات ایف تو سایت داشته باشیم یعنی مثلاً چه میشد اگر تام هالند در MCU نبود چه میشد اگر سومین فیلم سری شگفت انگیز ساخته میشد یا چه میشد اگر انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده ادامه پیدا می‌کرد یا چه میشد اگر کاپیتان آمریکا شرور میشد یا اگر...
بعد احتمالات و وقایعی که ممکن بود بیفته مشکلات یا خوبی ها را بیاورید یه جور وات ایف اسپایدی طور مثلا عواقب ها یا سرنوشت احتمالی یا ....
البته شاید نوشتن این مقاله سخت بشه ولی خب نظرم رو گفتم
البته استاد چون رفتیم تو دنیای سینمایی مارول گفتم که یه ربطی داشته باشه و اسپم نشه

والا من الان بیشتر ذهنم درگیر اینه که چطور برای این همه کمیک نیمه کاره که باقی مونده ادیتور پیدا کنم
"چه میشد اگر سایت اسپایدی به اندازه کافی ادیتور داشت و از هیچ سری عقب نبود؟"
آره ذهن من درگیر اینه الان


استاد چطوری میشه ادیتور کمیک سایت اسپایدی شد؟
چون من هم علاقه دارم و هم مهارت

باید بهمون ایمیل بزنید و نمونه کار بفرستید تا گارشناسان نظر بدن
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#24 THE AMAZING ACH20 1400-09-15 14:22
به نظرم
کسی لنگ (دختر انت من )
دوست انت من (لوییس)
کیت بیشاپ
نامزد شانگ چی (کتی)
هپی (البته از دور از خانه به بعد )
می تونستند تو این لیست باشند

ند و پیتر برای من بیشتر تو مخی هستند تا دوست داشتنی

ود درنهایت هم اسکات لنگ با بازی پل راد درجه یکه
نقل قول کردن
master spider
#25 master spider 1400-09-15 17:29
به نقل از THE AMAZING ACH20:
به نظرم
کسی لنگ (دختر انت من )
دوست انت من (لوییس)
کیت بیشاپ
نامزد شانگ چی (کتی)
هپی (البته از دور از خانه به بعد )
می تونستند تو این لیست باشند

ند و پیتر برای من بیشتر تو مخی هستند تا دوست داشتنی

ود درنهایت هم اسکات لنگ با بازی پل راد درجه یکه

برام جالبه شما براتون نامزد شانگ چی(کتی) رو مخ نبوده ولی ند بوده :-*
نقل قول کردن
raya1979
#26 raya1979 1400-09-17 12:17
به نقل از THE AMAZING ACH20:
به نظرم
کسی لنگ (دختر انت من )
دوست انت من (لوییس)
کیت بیشاپ
نامزد شانگ چی (کتی)
هپی (البته از دور از خانه به بعد )
می تونستند تو این لیست باشند

ند و پیتر برای من بیشتر تو مخی هستند تا دوست داشتنی

ود درنهایت هم اسکات لنگ با بازی پل راد درجه یکه

آره دقیقا ... بخصوص لوییس...اون واقعا یه چیزیش میشد :lol: با کتی و هپی هم موافقم ولی بیشاپ و کسی :-*
پیتر خدایی بهترین مرد عنکبوتیه, یه نوجوون خجالتی و دوست داشتنی که ترجیح میده دوست خوب محله باشه تا یه قدرت ماورایی و ابرقهرمان جهانی... آره گاهی کاراش رو مخ میشه چون هنوز یه نوجوون تازه کاره و نمیتونه مثل یه آدم باتجربه و دنیا دیده تصمیم بگیره
تام هالند خیلی خوب به درک درستی از پیتر پارکر رسیده و بهترین نسخه رو به طرفداران ارایه کرده.
من به این لیست هاکای رو هم اضافه میکنم 8) بعد از سریالش واسم خیلی محبوب تر شده ... به عنوان یه پدر خوب و یه قهرمان خوب تر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید