10 حقیقتی که باید درباره حضور مردان ایکس در سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" بدانید

10-حقیقتی-که-باید-درباره-حضور-مردان-ایکس-در-سریال-مرد-عنکبوتی-مجموعه-کارتونی-بدانید-فکت-facts-اسپایدرمن-spiderman-xmen-97-انیمیشن-ایستراگ-کامئو-حضور-افتخاری-کامیو-animated-series

اخیراً مردعنکبوتیِ پس از سالها در کارتون "مردان ایکس 97" حضور افتخاری داشت ولی شاید ندانید که این مردان ایکس بودند که در دهه 90 میلادی در کارتون مردعنکبوتی دهه 90 میلادی حضور پیدا کردند!

مقدمه: "مردان ایکس 97" که پخش آن مدتیه از شبکه دیزنی پلاس آغاز شده است و بسیار هم مورد توجه مثبت هواداران و منتقدین قرار گرفته، در واقع ابتدای سریال معروف "مردان ایکس: مجموعه کارتونی" است که در دهه ی 90 میلادی از شبکه ی "فاکس کیدز" پخش میشد (برای آشنایی با این سریال، این مقاله و این مقاله را بخوانید). در قسمت هشتم این سریال که هفته ی پیش پخش شد سرانجام شاهد بودیم که مرد عنکبوتی نیز حضور افتخاری چند ثانیه ای داشت که خبرش را اینجا در کانال تلگرامی مون گذاشتیم.

مرد عنکبوتی - ایکس من 97 - کارتون - انیمیشن

این مردعنکبوتی در واقع همان مردعنکبوتی سریال دهه 90 میلادی ("اسپایدرمن: مجموعه کارتونی") است که طرفداران زیادی هم در ایران داره و همانطور که در اینجا گفتیم پخش آن پس از 5 فصل و 65 اپیزود در سال 1998 خاتمه یافت در حالی که برنامه های زیادی برای فصل ششم آن ریخته شده بود (این مقاله را بخوانید). بنابراین خیلی ها امیدوار شده اند که شاید به زودی این سریال هم احیا به و بالاخره داستان هایی که ناتمام ماندند به سرانجام برسند. اما شاید ندانید که مردان ایکس در دو قسمت از "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" که دهه 90 پخش شدند حضور یافتند (در قسمت های 4 و 5 از فصل دوم، تحت عنوان Mutant Agenda و Mutant Revenge) و این مقاله به همین موضوع میپردازد.

 

1- مرد عنکبوتی به مردان ایکس مراجعه کرد چون قرار بود به یک هیولای عنکبوتی تبدیل بشه!

در قسمت های قبلی از "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" دیده بودیم که چون دکتر کانرز (لیزارد) با انجام‌ تست های به این‌ نتیجه رسیده بود که DNA مرد عنکبوتی جهش پیدا کرده و داره تبدیل میشه به چیزی غیر انسانی و هیولا مانند، اسپایدرمن تصمیم گرفت سراغ پرفسور اگزاویر (رهبر مردان ایکس) بره تا شاید بتونه بهش کمک کنه تا درمانی پیدا کنه.

ملاقات با ایکس من

ولی اولش یه سوتفاهم باعث درگیری مردعنکبوتی با ایکس من میشه. تا اینکه اگزاویر بهش میگه که جهش یافته ها رو درمان نمیکنه بلکه آموزششون میده تا بتونن از قدرت هاشون بدرستی استفاده کنند. سپس مرد عنکبوتی با ولورین درگیری لفظی پیدا میکنه و اونجا را با ناراحتی و ناامیدی ترک میکنه و اتفاقات دیگری رخ میده که در ادامه ی مقاله بهشون پرداخته میشه.

 

2- این دو اپیزود از روی کمیک بوکی به همین نام اقتباس شدند

این دو اپیزود که مردان ایکس در سریال مردعنکبوتی حضور یافتند در واقع از روی کمیک بوکی تحت عنوان Mutant Agenda که سال 1994 بدست «استیون گرنت» نوشته شد اقتباس شدند.

کمیک mutant agenda

همچنین این داستان به مقداری تغییر در کمیک استریپ های روزنامه ای اسپایدرمن که همزمان بدست استن لی نوشته میشد هم چاپ شد (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کمیک استریپ ها، این مقاله را بخوانید).

کمیک استریپ اسپایدرمن - استن لی

البته تفاوت هایی هم بین آنها بود. مثلا ولورین در کمیک نبود ولی در هر دو قسمت کارتون مردعنکبوتی، حضور داشت و از شخصیت های اصلی بود.

 

3- اولین حضور شخصیت «هربرت لندن» در این کمیک/سریال بود

کسانی که سریال "مردعنکبوتی: مجموعه کارتونی"  را دیده اند احتمالا شخصیتی به نام دکتر «هربرت لندن» (Herbert London) را میشناسند که تقریبا هیچ اثری ازش در دنیای کمیک نیست!

هربرت لندن

ما در این دو قسمت میبینیم که وقتی مردعنکبوتی از مردان ایکس و کمک آنها ناامید میشه، یکی از اعضای ایکس من به نام «هنری مک کوی» ملقب به وحشی/بیست (Beast) دنبالش میکنه و بهش میگه که بره سراغ یک محقق و دانشمند به نام لندن که داره روی ژن جهش یافته ها کار میکنه.

بیست اسپایدرمن

اما حقیقت اینه که لندن به عنوان محقق ژن شناس برای کینگ پین کار و تحقیق میکنه و کینگ پین امیدواره بتونه براش جنگجویان جهش یافته بسازه ولی لندن هم اهداف خودش رو داره و میخواد چیزی بسازه که جهش یافته ها رو باهاش نابود کنه چون ازشون متنفره! سپس بیست توسط افراد لندن دستگیر میشه (لندن میخواد محلولی که درست کرده تا باهاش جهش یافته ها رو نابود کنه رویش آزمایش کنه). در حقیقت، محلول شیمیایی هربرت لندن جوری عمل میکنه که سلول های جهش یافته ها علیه شون بشن و از درون نابودشان کنن. در نهایت، لندن به هیولایی زشت و جهش یافته تبدیل میشه که دست به طغیان میزنه و برای متوقف کردنش دیگر اعضای ایکس من وارد عمل می‌شوند و با مرد عنکبوتی تیم آپ (همکاری) میکنند ...

هیولایی به نام هربرت

اکس من - اسپایدرمن

هربرت لاندن

خیلی فکر میکنند که این شخصیت اُریجینال است و مختص این سریال خلق شد ولی اشتباه میکنند زیرا هربرت لندن در همان کمیک Mutant Agenda   که در مورد قبلی بهش اشاره شد خلق شد:

هربرت لندن کمیک بوک

او در کمیک و کمیک استریپ Mutant Agenda وقتی به محلول برخورد کرد به موجودی چهره سنگی (شبیه به «ثینگ» از اعضای چهار شگفت انگیز) تبدیل شد:

کمیک ایکس من - اسپایدرمن

کمیک استریپ روزنامه ای مرد عنکبوتی

ولی در سریال همانطور که در عکس های بالا دیدید به هیولایی سبز رنگ و عظیم الجثه، تبدیل شد. همچنین در کمیک او در انتها هرگز دوباره به حالت اولیه ی خودش برنگشت و فقط دیدیم که بیست قول داد که کمکش میکنه دوباره عادی بشه و دیگر هم هیچ وقت اثری ازش دیده نشد ولی در این سریال در پایان زنده ماند و ظاهرش شبیه به «دو چهره» (Two-Face) از دشمنان معروف بتمن شد و برای کینگ پین کار کرد:

دو چهره - کارتون مردعنکبوتی

او ضمنا کسی بود که وقتی الیستار اسمایت به کینگ پین خیانت کرد، او را تبدیل به نسخه ی زنده از ربات های قاتل عنکبوت ملقب به Ultimate Spider-Slayer کرد:

الیستر اسمایت

قاتل عنکبو.تی نهایی

 

4- صداپیشه ی شخصیت هربرت لندن عوض شد

ابتدا قرار بود آقای اریک برادن (Eric Braeden) بازیگر کارکشته ای که در سریال "ماموریت غیر ممکن" و کلی فیلم و سریال دیگه حضور داشته به جای شخصیت هربرت لندن حرف بزند.

صداپیشه بالاتر از خطر

ولی او خودش زیاد اهل صداپیشگی نبود و جان سمپر هم گفته که در تست صدا، خیلی خشک و عصاقورت داده عمل کرده بوده به همین دلیل تصمیم گرفتند، دیوید وارنر به جای این شخصیت حرف بزنه.

دیوید وارنر

وارنر هم بازیگر بسیار برجسته و تحسین شده ای است که در فیلم های نظیر "تایتانیک"، "پیشتازان فضا 6" "جیغ 2"، "سیاره میمون‌ها"، "طالع نحس"، "لاک‌پشت‌های نینجای 2 " و ... بازی کرد و در سال 2022 از دنیا رفت.

 

5- دستیار هربرت لندن باعث شد جین گری در مبارزه ی نهایی حضور نداشته باشه!

دستیار هربرت لندن

در این دو اپیزود، هربرت لندن یک دستیار داره که خانمی است به نام Genevieve. او ابتدا به نظر میرسه که مثل خود هربرت از جهش یافته ها متنفره ولی بعدا مشخص میشه خودش هم یک جهش یافته است و قدرت های ذهنی داره. او در مبارزه نهایی بین مردان ایکس و اسپایدرمن علیه نسخه هیولایی هربرت لندن توسط او به گروگان گرفته میشه ولی در انتها از قدرت های خودش برای کمک رساندن به قهرمانان داستان استفاده میکنه. جالبه که بدونید چون قدرت هایش شبیه به جین گری (از اعضای مردان ایکس) بود، سازندگان سریال مجبور شدند جین گری را از مبارزه ی نهایی حذف کنند تا تداخلی از نظر قدرت های فوق بشری به وجود نیاد!

 

6- حضور هاب گابلین

هاب گالین - کارتون مردعنکبوتی

هاب گابلین (از دشمنان معروف اسپایدرمن که اینجا معرفی شده است) هم در این دو قسمت حضور داره (در کمیکش هم هست).

هاب گابلین - اسپایدرمن - کمیک

او که مدارکی از لاندن داره و شروع میکنه به اینکه ازش اخاذی کنه و تهدیدش میکنه که اگه بهش پول و اطلاعات نده میره و مدارک رو میذاره کف دست کینگ پین. او به لندن حمله و سخنرانیش رو بهم میزنه و با اسپایدرمن درگیر میشه. سپس اسپایدرمن از طریق او از نقشه های‌ شوم لندن آگاه میشه. هاب گابلین در قسمت بعدی هم دوباره سر و کله ش پیدا میشه تا اطلاعات مربوط به تحقیقات لندن رو بدزده و اوست که باعث میشه لندن داخل محلول خودش بیفته و به هیولا تبدیل بشه.

 

7- مبارزه بین مرد عنکبوتی و ولورین توقعات را برآورده نکرد

مبارزه بین مرد عنکبوتی و ولورین

لازم به ذکر نیست که هواداران دو سریال مرد عنکبوتی و مردان ایکس در دهه ی 90 میلادی وقتی شنیدند که قراره شاهد ایپزودهای مشترک بین آنها باشیم بسیار هیجان زده شدند و بیش از همه میخواستند ببینند که مبارزه مردعنکبوتی و ولورین (به عنوان محبوب ترین شخصیت های مارول) به چه شکلی خواهد بود و کدامیک پیروز خواهد شد. در این دو اپیزود، ولورین متوجه مفقود شدن بیست (وحشی) میشه و شروع به تحقیق میکنه و با بو کردن به این نتیجه ی غلط میرسه که اسپایدرمن واسه بیست تله گذاشته بوده تا دستگیر بشه! بنابراین نبردی بین آنها در میگیره. ولی متاسفانه این دو اپیزود هم طبق معمول دیگر اپیزودهای این سریال از محدودیت ها و سانسورهای بسیار شدید و بی مورد در خصوص نحوه ی نشان دادن خشونت و زد و خورد در رنج بودند (این مقاله را بخوانید) و در نتیجه نبرد بین اسپایدرمن و ولورین بسیار ابتدایی و بی خاصیت به تصویر کشیده شد که هوادارانی که بی صبرانه منتطر دیدن این نبرد ذاتا مهیج بودند را کاملا نا امید کرد. یعنی نه اسپایدرمن تونست از مشت و لگدهای خودش استفاده کنه و نه ولورین تونست از چنگال های فلزی ش تو نبرد بهره مناسبی بگیره. در ادامه شاهد هستیم که چطور اسپایدرمن و ولورین با یکدیگر متحد شده و به مرکز تحقیقاتی آقای لندن حمله می‌کنند تا بیست را نجات دهند و ...

 

8- انگار «روگ» به مرد عنکبوتی علاقه داشت!

 انگار «روگ» به مرد عنکبوتی علاقه داشت!

روگ (Rogue) از اعضای محبوب مردان ایکس است که در سریال کارتونی ایکس من در دهه ی 90 میلادی و همچنین در سریال ایکس من 97 از شخصیت های مهم و کلیدی به شمار میاد. او جهش یافته ای است که قدرتمنده و میتونه پرواز کنه و اگر دیگران را لمس کنه قدرت شون رو جذب میکنه و میتونه حتی اونا رو بکشه (برای آشنایی بیشتر با او این مقاله را بخوانید). هواداران به دنیای کمیک میدانند که او و گمبیت سالهاست با هم رابطه رومانتیک جالبی دارند اما در این اپیزود انگار روگ از اسپایدرمن خوشش میاد! یعنی اولش که اسپایدرمن وارد مقر ایکس من میشه و ازش میخوان که توضیح بده چرا اومده اونجا، روگ میره سمتش و میگه اسپایدرمن به نظرش به طرز غریبی بانمک و جذابه! (البته شایدم میخواسته اینجوری ازش حرف بکشه) اما در انتها نیز وقتی مردان ایکس با نسخه ی هیولایی هربرت لندن درگیر هستند، روگ وارد عمل میشه که ضربه ای از هیولا میخوره و سپس با ساختمان برخورد میکنه و در حال سقوط اسپایدرمن سر میرسه و نجاتش میده و با هم تاب میخورن و اینجا هم شاهد هستیم که روگ داره با اسپایدرمن لاس میزنه!

 

9- هزینه ساخت این دو ایپزود بالا بود

صداپیشه ولورین

گفته میشه که  آقای «جان سمپر» به عنوان مغز متفکر و نویسنده ی اصلی "مردعنکبوتی" مجموعه کارتونی" تصمیم گرفت مردان ایکس در این سریال حضور پیدا کنند تا تعداد تماشاچیان را بالا ببره. ولی مساله اینجا بود که صداپیشگان کارتون مردان ایکس در کانادا بودند (این سریال در کانادا تولید میشد). بنابراین آنها با هواپیما از کانادا به لوس آنجلس نقل مکان کردند تا در سریال مردعنکبوتی به جای شخصیت های خودشان حرف بزنند و به همین دلیل این دو اپیزود هزینه بیشتری روی دست سازندگان کارتون مرد عنکبوتی گذاشت. نکته دیگری هم که باید بدانید اینه که یک سری تفاوت های جزئی در ظاهر برخی از شخصیت ها مثل گمبیت و جین گری با سریال مردان ایکس وجود داره. یا مثلا رنگ اشعه ی لیزری سایکلاپس فرق میکنه و رنگ ربات های سنتینل هم کمی تغییر کرده.

ربات های سنتینل

همانطور که در تصویر فوق دیدید، وقتی مرد عنکبوتی با سنتینل ها در اتاق واقعیت مجازی ایکس من به نام Danger Room مواجه میشه، تم غالب رنگی شون، بنفش است ولی در سریال مردان ایکس رنگ غالب آنها، قرمز مایل به قهوه ای بود.

 

10- اشاره به جوکر!

جوکر - مارک همیل - هاب گابلین

همانطور که میدانید آقای مارک همیل بازیگر اسطوره ای سری "جنگ ستارگان"، صداپیشه ای مشهوری هم هست که به جای شخصیت های زیادی در دنیای انیمیشن و گیم حرف زده. اما شاید جوکر در "بتمن: مجموعه کارتونی" مشهور ترین شخصیتی باشد که به جایش حرف زده. او همچنین در "مردعنکبوتی: مجموعه کارتونی" به جای هاب گابلین حرف میزد. در این دو اپیزود هم وقتی مرد عنکبوتی و ولورین با هاب گابلین روبرو میشوند از واژه ای "دلقک" (Clown) برای توصیف او استفاده میکنند که میتونه اشاره ای ظریف باشه به اینکه مارک همیل به جای جوکر هم حرف زده!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

10 حقیقتی که باید درباره فصل ششم از سریال "اسپایدرمن: مجموعه کارتونی" بدانید!

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

10 قسمت برتر سریال كارتونی مردان ایكس (X-MEN)

تمام قهرمانانی که در سریال کارتونی مردان ایکس به صورت CAMEO (افتخاری) حضور داشتند

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-men)

تاریخچه بازی های رایانه ای/ویدئویی "ایکس من" (X-MEN) – قسمت دوم

شماره آخر کمیک SPIDER-MAN & X-MEN ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

تیتراژ ژاپنی کارتون "مردان ایکس: مجموعه کارتونی" + لینک دانلود

رتبه بندی اقتباس های X-MEN در دنیای سینما، انیمیشن و گیم

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

  6 تغییر بزرگ در كمیك های X-men

 10 كميك بوك برتر ولورین (Wolverine) + لينك دانلود

 معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: ولورین

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

TMNT - FAN
#1 TMNT - FAN 1403-02-20 17:11
مقاله مثل همیشه عالی بود و فکت ها جذاب
منم از مبارزه بین ولورین و اسپایدرمن اصلا خوشم نیومد ولی انتظاری هم ازش نداشتم و به نظرم طرفدارا هم نباید میداشتن چون این نسخه از اسپایدرمن که توی هیچ کدوم از قسمت های سریالش به کسی مشت نزده چرا باید توب این قسمت به ولورین مشت میزد ؟
یا اینکه توی سریال ایکس من هم تا جایی که یادمه خشونت خواصی نداشتیم پس ولورین هم نمیتونست با چنگال هاش پیتر رو زخمی کنه
نقل قول کردن
ممرضا
#2 ممرضا 1403-02-20 17:12
تشکر برای مقاله
مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی یکی از بهترین کارتون های ابرقهرمانی بود و یکی از دلایل شهرت اسپایدرمن تو سراسر جهان (مخصوصا تو ایران ) قسمت آخر این مجموعه عالی بود و بنظرم بهترین اپیزود تمام کارتون های اسپایدرمن بود این مجموعه بهترم میشد اگه اون همه سانسور روش انجام نمیشد و اگه مارول دوباره این مجموعه رو احیا کنه و فصل شش رو بسازه مطمئنم از فصل های قبلش هم بهتر میشه چون دیگه مجبور نیستن اون همه مجموعه رو سانسور کنن و ایده های این مجموعه به قدری خوب بود که خیلی از اونا تو برخی از کمیک ها و فیلم ها و بازی های انجام شد مثل گرین گابیلن ویلیام دفو و اسپایدر ورس و ونوم تو اکثر کارتون ها و فیلم ها و بازی ها و ...
امید وارم مارول دوباره این مجموعه رو احیا کنه و دل هواداران رو شاد کنه :sad:
نقل قول کردن
Omni-man
#3 Omni-man 1403-02-20 19:26
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#4 TMNT - FAN 1403-02-20 20:24
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!


یکبار برای همیشه ، این مجموعه احیا نمیشه
چرا ؟
چون مارول داره سریال انیمیشنی جدیدی میسازه که خبرش توی سایت هم هست و اسمش * اسپایدرمن : سال اول دبیرستان * بود که الان به * اسپایدرمن : دوست خوبه محله شما * تغییر کرده
نقل قول کردن
کسری
#5 کسری 1403-02-20 22:19
منم دقیقا بعد اینکه مرد عنکبوتی داخل xmen97 اومد دقیقا همین اپیزود رو دیدم
نقل قول کردن
AMIR _ ALI
#6 AMIR _ ALI 1403-02-20 23:17
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!



اسم انیمیشن سال اول دبیرستان مردعنکبوتی هست که خود
استدیو مارول می‌سازه نه سونی تازه این خبرو دو سال پیش
خود سایت گذاشته بود
نقل قول کردن
ممرضا
#7 ممرضا 1403-02-21 02:37
به نقل از TMNT - FAN:
مقاله مثل همیشه عالی بود و فکت ها جذاب
منم از مبارزه بین ولورین و اسپایدرمن اصلا خوشم نیومد ولی انتظاری هم ازش نداشتم و به نظرم طرفدارا هم نباید میداشتن چون این نسخه از اسپایدرمن که توی هیچ کدوم از قسمت های سریالش به کسی مشت نزده چرا باید توب این قسمت به ولورین مشت میزد ؟
یا اینکه توی سریال ایکس من هم تا جایی که یادمه خشونت خواصی نداشتیم پس ولورین هم نمیتونست با چنگال هاش پیتر رو زخمی کنه

اینکه این اسپایدرمن تا حالا مشت نزده اشتباه این اسپایدرمن چند بار تو مجوعه مشت زده مثلا فصل ۲ قسمت آخر که به عقرب مشت زد یا اون قسمت کارنیج یا فصل ۳ قسمت آخر که به گرین گابلین مشت زد
تو این مجموعه اسپایدرمن میتونست مشت بزنه فقط نمیتونستن خیلی ازش استفاده کنن
نقل قول کردن
ممرضا
#8 ممرضا 1403-02-21 03:16
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!


یکبار برای همیشه ، این مجموعه احیا نمیشه
چرا ؟
چون مارول داره سریال انیمیشنی جدیدی میسازه که خبرش توی سایت هم هست و اسمش * اسپایدرمن : سال اول دبیرستان * بود که الان به * اسپایدرمن : دوست خوبه محله شما * تغییر کرده

من که امیدوارم مارول اسپایدرمن ۹۸ رو بسازه و بلاخره بعد از این همه مدت فصل ۶ این مجموعه زیبا پخش بشه
خدایی این مجموعه بیشتر از اسپایدرمن سال اول دبیرستان برای مارول سود داره اصلا این هنوز نیومده هوادارا علیهش جبهه گرفتن
مارول اگه یکم عقل تو سرش باشه باید بدونه که مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی رو باید احیا کنه
نقل قول کردن
amin Hajati
#9 amin Hajati 1403-02-21 09:52
درود.
من از همون اولم امید داشتم و از اینکه کرستوم و حالت مردعنکبوتی تغییر زیادی نکرده خیلی خوشحالم و اینکه بهتر هم شده. امیدوارم که بعد از سالها فصل بعدی این انیمیشن فوق العاده بیاید(با اینکه مشکلاتی داشت ولی خیلی خوب بود. و اینکه محدودیت هایم کم تر شده داخل قسمت اول ایکس من ۹۷ خونریزی شاهد بودیم.
فقط اگه بسازن فصل بعدی مردعنکبوتی رو امیدوارم بهش گند نزند.
نقل قول کردن
Omni-man
#10 Omni-man 1403-02-21 12:10
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!


یکبار برای همیشه ، این مجموعه احیا نمیشه
چرا ؟
چون مارول داره سریال انیمیشنی جدیدی میسازه که خبرش توی سایت هم هست و اسمش * اسپایدرمن : سال اول دبیرستان * بود که الان به * اسپایدرمن : دوست خوبه محله شما * تغییر کرده


درسته،ممنون از شما من خودم هم به این موضوع اشاره کردم،فقط اسم انیمیشن رو نمیدوستم که شما آگاهم کردین.
نقل قول کردن
Omni-man
#11 Omni-man 1403-02-21 12:12
به نقل از AMIR _ ALI:
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!



اسم انیمیشن سال اول دبیرستان مردعنکبوتی هست که خود
استدیو مارول می‌سازه نه سونی تازه این خبرو دو سال پیش
خود سایت گذاشته بود


تشکر بابت اصلاحات
نقل قول کردن
پاتریک
#12 پاتریک 1403-02-21 15:57
مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی از نظر من بهترین کارتون مرد عنکبوتی بود و بهترین کارتون ابرقهرمانی
بچگی خیلی ها از جمله من با این سریال ساخته شد ( مخصوصا با اون دوبله فوق العاده استودیو آفتاب عالم‌تاج ) کاش مارول ادامه این مجموعه رو بسازه مثل ایکس من ۹۷ مخصوصا الان که همه عوامل سازنده آمادگی خودشون رو اعلام کردن و فقط منتظر تماس مارول هستن
نقل قول کردن
پاتریک
#13 پاتریک 1403-02-21 16:02
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از Omni-man:
موارد ۳ و۹و۱۰ خیلی جالب بود،امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشن و اسپایدرمن۹۸ ساخته بشه،البته بعید میدونم چون شنیدن سونی میخواد از روی اسپایدی یک سریال دیگه بسازه که در اون اسپایدرمن به جای اینکه مثل mcu با تونی استارک در خونه ی زن عمو می ملاقات کنه قراره نورمن آزبورن رو اونجا ببینه!


یکبار برای همیشه ، این مجموعه احیا نمیشه
چرا ؟
چون مارول داره سریال انیمیشنی جدیدی میسازه که خبرش توی سایت هم هست و اسمش * اسپایدرمن : سال اول دبیرستان * بود که الان به * اسپایدرمن : دوست خوبه محله شما * تغییر کرده

هیچوقت نگو نمیشه ;-)
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#14 The Spectacular Burmun 1403-02-21 16:47
متاسفانه هنوز موفق نشدم سریال X-Men 97 رو تماشا کنم(کلا زیاد سریال نمیبینم و شاید باورتون نشه ولی هنوز فصل دوم لوکی رو هم ندیدم!بعد جالبه که میخوام بشینم پای ددپول 3)و سریال اصلی رو هم بچه بودم و در کنار Spider-Man 98 و Batman 95 نصفه تماشا کردم و چون اون موقع این فکر رو داشتم که ایکس من باحال نیستن زیاد دقت نمیکردم و چیزی یادم نمونده(الانم که یه نسخه اصلی یا زیرنویس دار درست حسابی هم پیدا نمیشه!)
ولی همه میدونن که Spider-Man 98 رو تماشا کردم و این اپیزود رو خوب یادمه.چقدر هم تماشایی و قشنگ بود(البته غیر از سکانس اکشن اسپایدی و ولوی)
میدونم که این مجموعه احیا نمیشه ولی اگر میشد که مثل X-Men 97 عالی میشد و مارول هم که داره رویکردش رو عوض میکنه،(کلا مارول نشون داده که به محبوب ترین جهش یافته های خودش احترام قائله.الان تو فیلم،ددپول 3 رو داریم که موفقیتش از الان تضمین شده اس.تو سریال ها هم بعد آشغال هایی مثل میس مارول یا اکو و تهاجم مخفی،ایکس من 97 اومده که مورد قبول طرفدارا و منتقدین شده.)پس نیازی به نگرانی درباره کیفیت اثر نبود ولی حالا همه این جوانب رو برای سریال مورد انتظار اسپایدرمن دوست خوب محله بذاریم که اون رو به انتشاره.
نقل قول کردن
زک
#15 زک 1403-02-21 19:29
خدایی مارول باید این مجموعه رو احیا کنه چون که از مجموعه ایکس من ۹۷ هم محبوب تر بوده یه حضور چند ثانیه‌ایش که اینترنت رو ترکونده دیگه ببین فصل ششم سریالش بیاد چی میشه
کاش حداقل اسپایدرمن این مجموعه تو انیمیشن بیوند د اسپایدر ورس بیاد و ببینیمش :sad:
نقل قول کردن
Mohammed *
#16 Mohammed * 1403-02-22 20:36
سلام آقای ترابی نظر شما درباره Batman caped crusader چیه ؟ به نظر من طراحی ها خیلی زیباست ، کمیک بوکی و اقتباس تمیزی از دهه ۳۰و۴۰ بتمن ، قرار ۱۰ قسمت در یک روز قرار بگیره . از نظر شما می تونه batman tas بهتر بشه یا spectacular spiderman?
نقل قول کردن
Mohammed *
#17 Mohammed * 1403-02-22 20:45
کاربر The Spectacular Burmum
Xmen tas می تونی در internet archive به صورت کامل با زبان اصلی تماشا کنی
نقل قول کردن
Mohammed *
#18 Mohammed * 1403-02-22 21:02
تشکر برای مقاله آقای ترابی مثل همیشه درست و دقیق
به نظرم مقاله خیلی خوب و سطح اطلاعات شما هم عالی
البته یک موردی اشاره نشد آن هم این بود که دیوید وارنر
صداپیشه راس الغول در batman tas بود البته در بتمن بیاند گفت ریش تلفظ میشه ن راس ،جسارت نباشه وقت خواستم یاد آوری کنم که صداپیشگی ریش الغول بود. :oops:
نقل قول کردن
ممرضا
#19 ممرضا 1403-02-23 00:18
آقای ترابی نظر شما راجب سریال کارتونی ایکس من ۹۷ چیه ؟ و به نظر شما مارول ممکنه با توجه به موفقیت ایکس من ۹۷ ادامه اسپایدرمن ۹۸ رو بسازه و ما شاهد فصل شش باشیم یا نه
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#20 The Spectacular Burmun 1403-02-23 14:59
به نقل از Mohammed *:
کاربر The Spectacular Burmum
Xmen tas می تونی در internet archive به صورت کامل با زبان اصلی تماشا کنی

ممنون که بهم اطلاع دادید.
در اسرع وقت چک میکنم و برای تماشا اقدام میکنم.
نقل قول کردن
محمد داودی
#21 محمد داودی 1403-02-24 08:41
ای کاش به جای مری جین با همین روش ازدواج می کرد.
نقل قول کردن
E-spider
#22 E-spider 1403-02-24 08:43
من عاشق کارتون های مارول در دهه 90 م. هستم
ایکس من و اسپایدرمن هم گل سر سبدشون بودن
از فصل دوم کارتون چهار شگفت انگیز هم خوشم میاد
نقل قول کردن
محمد داودی
#23 محمد داودی 1403-02-24 08:45
ای کاش به جای مری جین با همین روگ ازدواج می کرد.
نقل قول کردن
پاتریک
#24 پاتریک 1403-02-26 13:37
میبخشید آقای ترابی میشه بگید اون پسر سیاه پوسته که یه اسکیت داشت و با اون چرخدنده بزرگه مبارزه میکرد کی بود تو این مجموعه ؟
نقل قول کردن
ممرضا
#25 ممرضا 1403-02-27 01:38
به نقل از پاتریک:
میبخشید آقای ترابی میشه بگید اون پسر سیاه پوسته که یه اسکیت داشت و با اون چرخدنده بزرگه مبارزه میکرد کی بود تو این مجموعه ؟

فکر کنم منظورت راکت ریسر باشه فکر کنم تو سایت چند تا مقاله راجبش هست
نقل قول کردن
پاتریک
#26 پاتریک 1403-02-30 19:57
به نقل از محمد داودی:
ای کاش به جای مری جین با همین روگ ازدواج می کرد.

حالا نظر هر کسی محترمه ولی خدائیش اسپایدرمن کجاش به روگ میخوره ؟ :-*
نقل قول کردن
پاتریک
#27 پاتریک 1403-02-30 19:58
به نقل از ممرضا:
به نقل از پاتریک:
میبخشید آقای ترابی میشه بگید اون پسر سیاه پوسته که یه اسکیت داشت و با اون چرخدنده بزرگه مبارزه میکرد کی بود تو این مجموعه ؟

فکر کنم منظورت راکت ریسر باشه فکر کنم تو سایت چند تا مقاله راجبش هست

آره تو سایت راجبش خوندم فکر کنم اسم اون چرخدنده هم بیگ ویل باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید