10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال وانداویژن باید در مورد «آگاتا هارکنس» بدانند

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال وانداویژن باید در مورد آگاتا هارکنس Agatha Harkness بدانند حقایق فکت fact تاریخچه

طرفداران سریال «وانداویژن» که با پخش قسمت جدید آن نسبت به شخصیت آگاتا هارکنس کنجکاو شده‌اند، باید این حقایق اساسی را درباره‌ی او بدانند.

سریال جدیدِ دنیای سینمایی مارول (MCU) یعنی «وانداویژن» (WandaVision) ، اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) و ویژن (The Vision) را به جهانی همچون سریال‌های کمدی دهه‌های گذشته‌ی تلویزیون آورده است. به‌جز این دو عضو قبلی انتقام‌جویان (Avengers) افراد دیگری هم با قدرت‌های جادویی در این دنیای شش‌ضلعی سریال «وانداویژن» حضور دارند. یکی از این افراد همسایه‌ی عجیب و غریب آن‌ها اگنس (Agnes) است.

همان‌طور که می‌دانید، شایعه‌ها و نظریه‌ها در مورد اگنس به حقیقت پیوست و معلوم شد که او کسی نیست جز جادوگر معروفِ کمیک‌های مارول یعنی آگاتا هارکنس (Agatha Harkness) . آگاتا قبلاً در کمیک‌ها به‌صورت پیرزنی با موهای سفید تصویر شده بود؛ اما این‌جا و در جدیدترین حضورش جوان‌تر شده است. این اتفاق خوبی است و باعث می‌شود که در جهانِ این سریال تلویزیونی، آگاتا هارکنسی ببینیم که توانایی انجام کارهای بیشتری دارد.

 

10- آگاتا بیش از 12.500 سال سن دارد

آگاتا بیش از 12.500 سال سن دارد

آگاتا هارکنس، در‌حقیقت خیلی بیشتر از 12.500 سال سن دارد. اولین حضورش در شماره‌ی 94 کمیک «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) که در سال‌های دهه‌ی 1970 میلادی منتشر می‌شد رقم خورد. این کمیک را استن لی (Stan Lee) ، جک کربی (Jack Kirby) ، جو سینِت (Joe Sinnott) و سم روزِن (Sam Rosen) می‌نوشتند. سن واقعی او نخست در سال 1998 میلادی و شماره‌ی 135 کمیک «موج‌سوار نقره‌ای» (Silver Surfer) نوشته‌ی جی. ام. دی‌متیوس (J.M. DeMatteis) ، تام گرومت (Grummett Tom) ، مت رایان (Matt Ryan) ، تام اسمیت (Tom Smith) و جان کوستانزا (John Costanza) فاش شد. در این شماره معلوم شد که آگاتا حتی 500 سال قبل از غرق شدن شهر افسانه‌ای آتلانتیس (Atlantis) را که خودش 10.500 سال قبل از میلاد مسیح در کمیک‌های مارول اتفاق افتاده است، به‌یاد دارد.

 

9- آگاتا در شهر «نیو سیلم» به هم‌نوعان خود خیانت کرد

آگاتا در شهر «نیو سیلم» به هم‌نوعان خود خیانت کرد

آگاتا هارکنس، ساحره‌ای است که برای تضمین بقای خود دست به کارهای زیادی زده است. این نکته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به زندگی او در شهر «نیو سیِلِم» (New Salem) (نیو سیِلِم شهری اسرارآمیز و مخفی است در ایالت کلرادوی (Colorado) آمریکا که در آن جادوگرها، ساحره‌ها و بسیاری از موجودات جادویی دیگر کنار هم زندگی می‌کنند و فقط از طریق جادو قابل دسترسی است) بپردازیم. او در این شهر با جادوگرانی چند صد ساله آشنا شد و به جمع آن‌ها پیوست. با گذشت زمان، آگاتا رهبر عالی این گروه شد؛ اما در همین زمان مخفیانه بسیاری از ساحره‌های ضعیف‌تر گروه را تحویل مأموران جادوگر‌کُش می‌داد. هدف اصلی او از این کار محکم‌تر کردن جایگاه خودش درمیان این محفل جادوگری بود تا خطر کمتری او را تهدید کند.

 

8- آگاتا به‌عنوان پرستار بچه برای چهار شگفت‌انگیز کار می‌کرد

 آگاتا به‌عنوان پرستار بچه برای چهار شگفت‌انگیز کار می‌کرد

آگاتا هارکنس، قبلاً برای افراد نیازمند به‌عنوان پرستار بچه یا معلم سرخانه کار می‌کرد؛ اما زمانی که اولین ابرقهرمان‌ها در دنیای کمیک‌های مارول به‌وجود آمدند، مدت زیادی بود که بازنشسته شده بود. این بازنشستگی بعد از این که متوجه شد گروه چهار شگفت‌انگیز برای فرانکلین ریچاردز (Franklin Richards) (فرزند رید ریچاردز (Reed Richards) و سو استورم (Sue Storm) اعضای اصلی گروه فنتستیک فور) به‌دنبال پرستار بچه می‌گردند، تمام شد. آگاتا وقتی فهمید فرانکلین می‌تواند چه قدرت‌های ارزشمندی داشته باشد، مراقبت از او را قبول کرد و کمکش کرد تا قدرت‌های خود را پرورش دهد. آگاتا همچنین به گروه چهار شگفت‌انگیز نزدیک شد و در مأموریت‌های زیادی آن‌ها را یاری کرد.

 

7- آگاتا جادوگری بسیار قدرتمند است

آگاتا جادوگری بسیار قدرتمند است

آگاتا هارکنس، مدت‌ها بود که قدرت‌های خود را از چهار شگفت‌انگیز مخفی کرده بود، اما بالاخره هویت اصلی‌اش را برای آن‌ها آشکار کرد. او یکی از قدرتمندترین ساحره‌ها در تمام دوران‌ها است. آگاتا به‌مرور زمان ثابت کرد که هم‌پیمان بسیار قدرتمندی برای چهار شگفت‌انگیز و انتقام‌جویان است و هرجا نیاز به کمک او باشد به‌سرعت حاضر می‌شود. او با این‌که نمی‌تواند رودررو مبارزه کند، ولی قدرت‌هایش به‌عنوان یک ساحره بسیار ارزشمند هستند. آگاتا با افسون، طلسم، تله‌پاتی، رفتن به بعد‌های دیگر و استفاده از گوی‌های انرژی می‌تواند آسیب جبران ناپذیری به دشمنان خود بزند.

 

6- آگاتا پسری به‌ نام «نیکلاس اسکرچ» دارد

آگاتا پسری به‌ نام «نیکلاس اسکرچ» دارد

یکی از نخستین دشمنان گروه چهار شگفت‌انگیز جادوگر قدرتمندی به نام نیکلاس اسکرچ (Scratch Nicholas) بود. او اولین بار در سال 1977 میلادی و در شماره‌ی 185 کمیک «چهار شگفت‌انگیز» ظاهر شد. در این داستان او به شهر نیو سیِلِم رفت و آگاتا را به‌خاطر خیانت به جامعه‌ی جادوگران به محاکمه کشاند. سپس، وقتی که معلوم شد او پسر آگاتا هارکنس است و چهار شگفت‌انگیز را برای رفتن به نیو سیِلِم فریب داده است، اعتماد آن‌ها را نسبت به خود از دست داد. او بعداً بارها و بارها برای خرابکاری بازگشت، ولی هر دفعه شکست می‌خورد و زندانی می‌شد. پس از این اتفاق‌ها آگاتا هم او را به‌عنوان پسرش قبول نکرد.

 

5- آگاتا بچه‌‌های اسکارلت ویچ را ناپدید کرد

آگاتا بچه‌‌های اسکارلت ویچ را ناپدید کرد

با گذشت زمان، چهارشگفت‌انگیر برای مراقبت از فراکلین دیگر به آگاتا هارکنس احتیاج نداشتند، در‌نتیجه او با اسکارلت ویچ شروع به همکاری کرد. زمانی که ویژن و اسکارلت ویچ بچه‌دار شدند، آگاتا دایه‌ی آن دوقلوها شد و وظیفه‌ی مراقبت از آن‌ها را بر‌عهده گرفت. اما متأسفانه، واندا (Wanda) بچه‌هایش را به‌وسیله‌ی جادوی خودش و از بخش‌هایی از روح مفیستو (Mephisto) ساخته بود. در شماره‌ی 52 کمیک «انتقام‌جویان ساحل غربی» (West Coast Avengers) نوشته‌ی جان برن (John Byrne) ، مایک مکیان (Mike Machian) ، بون شارن (Bon Sharen) و بیل اوکلی (Bill Oakley) آگاتا مجبور شد تا بچه‌ها را از واندا بگیرد و تمام خاطراتشان را از ذهن او پاک کند.

 

4- آگاتا نخستین معلم اسکارلت ویچ شد

آگاتا نخستین معلم اسکارلت ویچ شد

آگاتا هارکنس، بعد از این که واندا فرزندانش را از دست داد تلاش کرد تا به او کمک کند جادوی آشفته‌ی خود را مهار کند. آگاتا و گروه انتقام‌جویان هر دو می‌دانستند که قدرت‌های واندا چه‌قدر خطرناک است و او باید یاد می‌گرفت جادویش را کنترل کند. این‌جا بود که آگاتا وارد شد. دکتر استرنج (Doctor Strange) هم به واندا پیشنهاد کمک داده بود، ولی به‌خاطر این‌که واندا همیشه وظایفش در گروه انتقام‌جویان را مقدم بر هر چیز دیگری می‌دانست، این اتفاق نیفتاد. آگاتا به واندا کمک کرد تا قدرتمندتر شود، آن‌قدر قدرتمند که حتی توانست واندر من (Wonder Man) را دوباره زنده کند. با این حال او هرگز یاد نگرفت که از قدرت‌هایش مسؤلانه استفاده کند.

 

3- آگاتا توسط اسکارت ویچ کشته شد

 آگاتا توسط اسکارت ویچ کشته شد

بزرگترین زوال اخلاقی اسکارت ویچ زمانی پیش آمد که در رویداد «خاندان ام» (House of M) دنیایی کاملاً جدید خلق کرد و در روز ام (M-Day) (در این حادثه بسیاری از جهش‌یافته‌ها قدرت‌های خود را به‌طور کامل از دست دادند) به ابرشروری تمام عیار از دید مردان ایکس (X-Men) تبدیل شد. بعد از این ماجرا، وقتی واندا دوقلوهایش را به‌یاد آورد، فهمید چه بلایی سر آن‌ها آمده است و از آگاتا هارکنس انتقام گرفت، حتی حمایت گروه انتقام‌جویان را هم از دست داد. در خط داستانی «انحلال اونجرز» (Avengers Disassembled) هنگامی که واندا از نقش آگاتا در فریب دادن او و از‌بین بردن بچه‌هایش مطلع شد، او را کشت و به انتقام‌جویان حمله کرد.

 

2- آگاتا توسط مادر اسکارلت ویچ دوباره زنده شد

 آگاتا توسط مادر اسکارلت ویچ دوباره زنده شد

در سری کمیک‌های «اسکارلت ویچ» که در سال 2015 میلادی منتشر می‌شد، بخش‌های زیادی از گذشته‌ی واندا شرح داده شد و بسیاری از ابعاد زندگی واندا که قبلاً ناشناخته‌ مانده بود، آشکار شد. در شماره‌ی 13 این کمیک، واندا آگاتا هارکنس را در « گذرگاه جادوگران» (Witches' Road) (گذرگاه جادوگران دنیایی غیر مادّی و روحانی است که فقط جادوگران و ساحره‌ها می‌توانند در آن پا بگذارند) به‌همراه مادرش ناتالیا ماکسیموف (Natalya Maximoff) دید. این سه نفر سرانجام در این دنیا کارشان به جنگ با «ارباب آشوب» (Lord Chaos) (ارباب آشوب یا بی‌نظمی، موجودی است انتزاعی که تجسم آشفتگی و اغتشاش است) کشیده شد. مادر واندا جان خود را برای نجات « الهه‌ی سِحر و جادو» (Goddess of Witchcraft) فدا کرد، اما قبل از این که نابود شود آگاتا هارکنس را احیا کرد و به سرزمین زنده‌ها بازگرداند.

 

1- آگاتا در حال حاضر با گروه «دختران لیبرتی» همکاری می‌کند

آگاتا در حال حاضر با گروه «دختران لیبرتی» همکاری می‌کند

در سال 2020 میلادی گروه جدیدی به کمیک‌های مارول وارد شدند که سابقه‌ای طولانی و در عین حال مخفی داشتند. این گروه که «دختران لیبرتی» (Daughters Of Liberty) نام داشت، شامل زنان قدرتمندی بود که در راه مبارزه با شرّ و نجات دنیا از بدی گام بر می‌داشتند. اعضای این تیم عبارتند از هریت تا‌بمن (Harriet Tubman) ، الکسا ولکاف (لوکین) (Alexa Volkoff (Lukin)) ، پگی کارتر (Peggy Carter) و آگاتا هارکنس. این آگاتا بود که راه‌های سِحر و جادو را به اعضای گروه آموخت. آگاتا در حال حاضر هنوز به «دختران لیبرتی» کمک می‌کند و این کمک شامل همکاری‌اش در پروژه‌های علمی-جادویی به‌عنوان متخصص در امور جادویی درکنار شوری (Shuri) که دانشمندی بی‌نظیر است هم می‌شود.

 

رامین نمکی

(Rayman)

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درمورد اسکارلت ویچ (واندا ماکسیموف) بدانید

10 نسخه عجیب و غریب از اسکارلت ویچ  در دنیای کمیک !

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات قسمت اول تا سوم سریال "وانداویژن" (WANDAVISION)

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مونیکا رَمبو» (MONICA RAMBEAU) بدانید

10 نسخه عجیب و غریب از ویژن (VISION) در دنیای کمیک !

10 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی ویژن (VISION) بدانید

25 رُبات (ROBOT) برتر مارول

15 روبات قهرمان (HEROBOT) برتر دنیای کمیک

5 لباس جالبی كه ویژن (VISION) در كمیك های مارول بر تن كرده!

20 زوج عاشق برتر در دنیای کمیک

10 ابرقهرمان مارول که صاحب فرزند هستند

معرفي ويژن

75 لحظه ماندگار مارول: «اسكارلت ویچ» نیروی فوق بشری میوتانت ها را میگیرد

داغ داغ داغ !!! تریلرهای آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به همراه اطلاعات رسمی جدید منتشر شد !!!!

10 حقیقت مهمی که باید درباره مرد مورچه ای (اَنت من) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

75 لحظه ماندگار مارول: وقتي ويژن اشك ميريزد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-12-05 13:20
با تشکر از جناب آقای نمکی به خاطر این مقاله عالی و به موقع
شخصیت آگاتا هارکنس برای من بسیار خاطره انگیزه و البته پسرش!
یه چیزی بهتون بگم؟
بچه که بودم به سختی کمیک گیرمون میومد (اونم به ز بان انگلیسی). خیلی وقتها یه شماره به هر زحمتی که بود دستم میرسید و آخرش هم همیشه یه جای حساسی تموم میشد و دیگه شماره بعد هم گیر نمیومد . :sad: اینترنت هم نبود که بری هر چی دلت میخواد رو به صورت نسخه دیجیتالی پیدا کنی
من میموندم و تخیل خودم که حدس میزدم شماره بعد چه اتفاقی رخ میده
واسه همینه الان برام اینقدر مهمه که هر کمیکی که شروع میشه رو تموم کنم. اینجوری میخوام کسی تو ایران نباشه که مثل کودکی های من باشه ...
و البته به خاطر فهمیدن کمیک بوک بود که رفتم زبان یاد گرفتم و رشته ام زبان شد و مترجم حرفه ای شدم و ...
در هر حال کمیکش رو خوب یادمه . شماره 185 از چهار شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده جورج پرز:
به نظرم هنوزم یکی از هیجان انگیز ترین داستان های کمیک بوکیه. و اون کاور هم محشره!
اون جایی که چهار شگفت انگیز آماده نبرد با جادوگرا میشن رو هرگز از یادم نمیره (چهار شگفت انگیز رفتند به شهر salem و اونجا با پسر آگاتا و افرادش درگیر شدند):
پ
و دو صفحه پایانی که قهرمان ها شکست میخورن و اسیر میشن :



همیشه میگفتم خدایا قراره شماره بعد چی بشه؟ قراره چطوری شکستشون بدن؟
ولی شماره بعد رو پیدا نکردم

هیچ وقت نرفتم سراغ نسخه دیجیتالی تا اینکه 4 سال پیش تو یکی از سفرام به نیویورک (که همیشه میرفتم دنبال خرید کمیک تو کمیک بوک فروشی ها!) نسخه اریجینال و فیزیکی هر دوی این شماره ها رو پیدا کردم :cry:
کلا به نظرم تو زندگی آدم هر چی رو واقعا دنبالش باشه و زحمت بکشه بهش میرسه .. هر چیزی ...!
و البته شما الان میتونید هر کمیکی رو دیجیتالی تو اینترنت بخونید

ولی یه چیزایی تو زندگی تو یه مقطعی خاص خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه ...
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#2 iron man Amir karimi 1399-12-05 13:40
ممنون از اقای نمکی بابت این مقاله عالی . این شخصیت رو توی یه کمیک ( یادم نمی یادش!) دیده بودم . و دیگه ندیدمش و اطلاعاتی ازش نداشتم .
1#
استاد این کامنت رو یه جای دیگه گفته بودید و من اون موقع
فهمیدم چرا شما اینقدر به ترجمه کمیک به سرعت چرا اهمیت می دید .
من این تجربه رو داشتم ولی نه دیگه این قدر !!
نقل قول کردن
_MoHaMaDRezA
#3 _MoHaMaDRezA 1399-12-05 13:49
مرسی از مقاله خوبتون
دوستان بنظرتون امکان داره تو سریالم یکی از اعضای 4 شگفت انگیر حضور داشته باشن ؟
چی میشه اگه اون کمئو بززگ رید ریچاردز باشه...
نقل قول کردن
AM SM BM SM
+1 #4 AM SM BM SM 1399-12-05 14:21
سلام
خیلی ممنون بابت مقاله.
حقیقت ها بسیار جالب بودند ( شاید از بعضی از ابرقهرمانان هم بهتر! ). حالا دارم فکر می کنم میگم چرا دیگه بریم کتاب تاریخ بخونیم؟ وقتی آگارتا هارکنس هست خب میریم همه این سوال ها رو از اون میپرسیم با این سن طولانیش!
واقعا هم اون اوایل شخصیت اگنس توی واندا ویژن خیلی صحنه های با مزه ای داشت!
الان دارم فکر میکنم میبینم شاید جی جونا جیمسون یا آقای بهنام بانی سیبیل هاشون رو از پسر آگارتا هارکنس قرض گرفتند! قیافش باعث میشه توی دل دشمناش ترس بیفته.
مورد ۳ و ۲ هم بیچاره آگارتا موند وسط دعوا مادر دختری این کشتش اون زندش کرد! اسم مرگش رو میذاریم "انتقام واندا".
قضیه معلم بودن آگارتا جالب بود. شاید توی سریال هم اون کسی باشه که واندا قبلا میشناختش.
بقیه موارد رو هم که آقای رامین نمکی خیلی خوب توضیح دادند.
مورد ۵ توی سریال واندا ویژن شاید به نوعی اتفاق بیفته چون توی آخر قسمت ۷ دیدیم که بچه‌ها واندا یکهو ناپدید شدند. البته گفتم به نوعی شاید یک جور دیگه این اتفاق بیفته. حالا احتمالا قسمت بعد این سریال احتمالا توضیحات خوبی درباره انگیزه های این شخصیت بدن.

آخ آخ چه صبری داشتید آقای ترابی! منم اینطور شدم به نوعی. ( حالا من که فعلا بعضی هاشون رو پیدا نکردم شاید ۲۰ یا ۳۰ سال بعد اگه خدا بخواد.)
چقدر با این مقاله فیض بردیم هم با عمر نوح آگارتا هارکنس آشنا شدیم هم با صبر ایوب آقای ترابی! انشاءالله خدا به منم یه عقل انیشتین چیزی بده. من به عقل انسان عادی ام ( که ندارمش ) راضی ام! :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1399-12-05 14:25
به نقل از _MoHaMaDRezA:
مرسی از مقاله خوبتون
دوستان بنظرتون امکان داره تو سریالم یکی از اعضای 4 شگفت انگیر حضور داشته باشن ؟
چی میشه اگه اون کمئو بززگ رید ریچاردز باشه...

راستش من فکر نمیکنم اونا رو به این زودی بیارن ولی خب هیچی بعید نیست! اگر اون کامئو باشه که دیگه به قول خودتون...
شاید مهم ترین چیز درباره چهار شگفت انگیز (و البته مردان ایکس ) نحوه ورودشون به mcu است و اوریجینشون چون خیلی مهمه و اگر خوب نباشه ممکنه بعضی ها به ادامه داستان ها توجه نکنند و واقعا به اونا صدمه میزنه. به قول معروف
"خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج"
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1399-12-05 14:39
سلام

خیلی ممنون آقای نمکی

من آشنایی زیادی با این شخصیت نداشتم ولی الان که این مقاله رو راجبش خوندم و توی ذهنم تصورش کردم به نظرم شخصیت خوبی اومد و میشه باهاش ارتباط برقرار کرد

خیلی ممنون از زحمات شما
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1399-12-05 15:21
با تشکر. اصن از این شخصیت شناخت نداشتم. فقط تو یه رویدادی از مارول که تو سال ۲۰۰۰ این شخصیت رو دیدم که در کنار واندا به باقی قهرمانا کمک میکرد.
البته این وسط وانداویژن هم سریال خاصیه واسمون. چرا که اولین سریالی محسوب میشه که ارتباط مستقیم با MCU داره و حوادث این سریال هم تاثیرات خودش رو به MCU داره متقابلا.
بعدشم اولین فیلمیه که به جهش یافته ها و شایدم چهار شگفت انگیز اشاره داره.

#1
واقعا من حسرت میخورم که بچه بودم کمیک نبود تو شهرمون :sad: البته یادمه از تن تن یه دونه داشتم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1399-12-05 15:38
چقدر عالی،به موقع و مفید
ممنون از شما جناب نمکی عزیز
#1
چقدر کامنت تاثیر گذار و مهمی استاد ترابی
خوش بحالتون که لذت خوندن کمیک فیزیکی و اریجینال رو حس کردید
کاش توی ایران هم این فرهنگ کمیک خوانی به جای مسخره شدن،جدی گرفته بشه
نقل قول کردن
GHOST_PARSA
#9 GHOST_PARSA 1399-12-05 15:45
به نقل از mtm:
با تشکر از جناب آقای نمکی به خاطر این مقاله عالی و به موقع
شخصیت آگاتا هارکنس برای من بسیار خاطره انگیزه و البته پسرش!
یه چیزی بهتون بگم؟
بچه که بودم به سختی کمیک گیرمون میومد (اونم به ز بان انگلیسی). خیلی وقتها یه شماره به هر زحمتی که بود دستم میرسید و آخرش هم همیشه یه جای حساسی تموم میشد و دیگه شماره بعد هم گیر نمیومد . :sad: اینترنت هم نبود که بری هر چی دلت میخواد رو به صورت نسخه دیجیتالی پیدا کنی
من میموندم و تخیل خودم که حدس میزدم شماره بعد چه اتفاقی رخ میده
واسه همینه الان برام اینقدر مهمه که هر کمیکی که شروع میشه رو تموم کنم. اینجوری میخوام کسی تو ایران نباشه که مثل کودکی های من باشه ...
و البته به خاطر فهمیدن کمیک بوک بود که رفتم زبان یاد گرفتم و رشته ام زبان شد و مترجم حرفه ای شدم و ...
در هر حال کمیکش رو خوب یادمه . شماره 185 از چهار شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده جورج پرز:http://spidey.ir/images/img/content/fantastic-4/Fantastic_Four_Vol_1_185.jpg
به نظرم هنوزم یکی از هیجان انگیز ترین داستان های کمیک بوکیه. و اون کاور هم محشره!
اون جایی که چهار شگفت انگیز آماده نبرد با جادوگرا میشن رو هرگز از یادم نمیره (چهار شگفت انگیز رفتند به شهر salem و اونجا با پسر آگاتا و افرادش درگیر شدند):
spidey.ir/.../ff-comic.jpgپ
و دو صفحه پایانی که قهرمان ها شکست میخورن و اسیر میشن :
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

همیشه میگفتم خدایا قراره شماره بعد چی بشه؟ قراره چطوری شکستشون بدن؟
ولی شماره بعد رو پیدا نکردم
spidey.ir/.../ff-186.jpg
هیچ وقت نرفتم سراغ نسخه دیجیتالی تا اینکه 4 سال پیش تو یکی از سفرام به نیویورک (که همیشه میرفتم دنبال خرید کمیک تو کمیک بوک فروشی ها!) نسخه اریجینال و فیزیکی هر دوی این شماره ها رو پیدا کردم :cry:
کلا به نظرم تو زندگی آدم هر چی رو واقعا دنبالش باشه و زحمت بکشه بهش میرسه .. هر چیزی ...!
و البته شما الان میتونید هر کمیکی رو دیجیتالی تو اینترنت بخونید

ولی یه چیزایی تو زندگی تو یه مقطعی خاص خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه ...

جناب ترابی
منم عین شما تقریبا ۲۰سال پیش هیچ کمیکی گیر نمیومد اگرم بود خیلی کم و تو تهران منم فقط سالی یبار میرفتم تهران و امکان خرید کمیک اصلا نبود
نقل قول کردن
Frank castle
#10 Frank castle 1399-12-05 15:51
سلام‌
ممنون بخاطر مقاله

#1
اقای ترابی بعد از مدتها بدلیل مشکلاتی که داشتم این مقاله ای بود که همه رو خوندم و تیتر خوانی تنها نبود.مقاله جالبی بود و لذت بردم
ولی چیزی که خیلی بهم انگیزه داد همین متن شما بود.
بی تعارف میگم براتون خیلی احترام قایلم با اینکه شاید باعث ناراحتی تون شده باشم سر بحث هایی که شروع کردم ولی عمیقن میگم خیلی ممنونم علاوه بر اطلاعاتی که به اشتراک میزارید به کمک دوستان و همکاران تون باعث انگیزه دادن هم هستید.
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#11 iron man Amir karimi 1399-12-05 16:01
به نقل از _MoHaMaDRezA:
مرسی از مقاله خوبتون
دوستان بنظرتون امکان داره تو سریالم یکی از اعضای 4 شگفت انگیر حضور داشته باشن ؟
چی میشه اگه اون کمئو بززگ رید ریچاردز باشه...

خطر اسپویل


به نظر من که خیلی ممکنه. بنا به چند دلیل 1 با توجه به اینکه سورد داره چند تا فضانورد رو تعلیم میده و داره موشک و اینجورچیزا می سازه و نحوه به دست آوردن قدرت های چهار شگفت انگیز هم که به اینجورچیزا ربط داره
2 توی سریال هی به یک نفر که هوش بالایی داره اشاره می شه که می تونه رید ریچاردز باشه
با توجه به چند دلیل دیگه پس خیلی دور از انتظار نیست و ممکنه رید ریچادز توی سریال باشه
البته این تئوری منه
نقل قول کردن
CAPITAN VENOM
#12 CAPITAN VENOM 1399-12-05 16:29
آقا ما بلاخره نفهمیدیم این آگاتا هارکنس آدم بدیه یا خوب الان اینجا میگید به اونجرز و چهار شگفت انگیز بارها کمک کرده

(خطر اسپویل)

پس چرا الان تو سریال واندا ویژن ویلن سریاله؟
نقل قول کردن
Rayman
#13 Rayman 1399-12-05 17:02
به نقل از mtm:
با تشکر از جناب آقای نمکی به خاطر این مقاله عالی و به موقع
شخصیت آگاتا هارکنس برای من بسیار خاطره انگیزه و البته پسرش!
یه چیزی بهتون بگم؟
بچه که بودم به سختی کمیک گیرمون میومد (اونم به ز بان انگلیسی). خیلی وقتها یه شماره به هر زحمتی که بود دستم میرسید و آخرش هم همیشه یه جای حساسی تموم میشد و دیگه شماره بعد هم گیر نمیومد . :sad: اینترنت هم نبود که بری هر چی دلت میخواد رو به صورت نسخه دیجیتالی پیدا کنی
من میموندم و تخیل خودم که حدس میزدم شماره بعد چه اتفاقی رخ میده
واسه همینه الان برام اینقدر مهمه که هر کمیکی که شروع میشه رو تموم کنم. اینجوری میخوام کسی تو ایران نباشه که مثل کودکی های من باشه ...
و البته به خاطر فهمیدن کمیک بوک بود که رفتم زبان یاد گرفتم و رشته ام زبان شد و مترجم حرفه ای شدم و ...
در هر حال کمیکش رو خوب یادمه . شماره 185 از چهار شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده جورج پرز:http://spidey.ir/images/img/content/fantastic-4/Fantastic_Four_Vol_1_185.jpg
به نظرم هنوزم یکی از هیجان انگیز ترین داستان های کمیک بوکیه. و اون کاور هم محشره!
اون جایی که چهار شگفت انگیز آماده نبرد با جادوگرا میشن رو هرگز از یادم نمیره (چهار شگفت انگیز رفتند به شهر salem و اونجا با پسر آگاتا و افرادش درگیر شدند):
spidey.ir/.../ff-comic.jpgپ
و دو صفحه پایانی که قهرمان ها شکست میخورن و اسیر میشن :
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

همیشه میگفتم خدایا قراره شماره بعد چی بشه؟ قراره چطوری شکستشون بدن؟
ولی شماره بعد رو پیدا نکردم
spidey.ir/.../ff-186.jpg
هیچ وقت نرفتم سراغ نسخه دیجیتالی تا اینکه 4 سال پیش تو یکی از سفرام به نیویورک (که همیشه میرفتم دنبال خرید کمیک تو کمیک بوک فروشی ها!) نسخه اریجینال و فیزیکی هر دوی این شماره ها رو پیدا کردم :cry:
کلا به نظرم تو زندگی آدم هر چی رو واقعا دنبالش باشه و زحمت بکشه بهش میرسه .. هر چیزی ...!
و البته شما الان میتونید هر کمیکی رو دیجیتالی تو اینترنت بخونید

ولی یه چیزایی تو زندگی تو یه مقطعی خاص خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه ...

سپاس بسیار زیاد. کاش می‌شد تمام کمیک‌ها رو فیزیکی داشت و با کیفیت خوب. دیجیتالی آنچنان که باید حق مطلبو ادا نمی‌کنه. ممنون از خاطره‌ی جالبتون.
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1399-12-05 17:43
۸#
تو ایران متاسفانه حتی تلویزیون ملی ما هم هیچ وقت درمورد کمیک بوک صحبت نمیکنه تا تعدادی بیشتری آدم با این صنعت آشنا بشن .
ولی امید هست با اینکه همین الان نسبت جوانان و نوجوانانی که تو ایران کمیک میخواند نسبت به بقیه آنها خیلی کمه ولی مطمئنا این نسبت به نسل های پیشین خیلی بیشتره و به لطف فرهنگ سازی که شروعش میشه گفت با این سایت بود الان خیلی ها به کمیک علاقه مند هستن و سایت های ترجمه زیادی تو اینترنت به وجود اومد.نمیدونم شاید تو آینده وقتی بچم همسن خودم شد به جای اینکه به همدیگه فلش پر از فیلم قرض بدن به همدیگه کمیک قرض بدن .
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#15 Mr. Doctor 1399-12-05 18:01
به نقل از Agent bishop:
۸#
تو ایران متاسفانه حتی تلویزیون ملی ما هم هیچ وقت درمورد کمیک بوک صحبت نمیکنه تا تعدادی بیشتری آدم با این صنعت آشنا بشن .
ولی امید هست با اینکه همین الان نسبت جوانان و نوجوانانی که تو ایران کمیک میخواند نسبت به بقیه آنها خیلی کمه ولی مطمئنا این نسبت به نسل های پیشین خیلی بیشتره و به لطف فرهنگ سازی که شروعش میشه گفت با این سایت بود الان خیلی ها به کمیک علاقه مند هستن و سایت های ترجمه زیادی تو اینترنت به وجود اومد.نمیدونم شاید تو آینده وقتی بچم همسن خودم شد به جای اینکه به همدیگه فلش پر از فیلم قرض بدن به همدیگه کمیک قرض بدن .

موافقم
این سایت بیشترین کار رو برای جا انداختن بیشتر فرهنگ کمیک خوانی توی ایران انجام داده(با سپاس فراوان از استاد ترابی)
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#16 Deadpool 2099 1399-12-05 21:39
سلام
خیلی وقته به سایت سر نزده بودم چقدر آدم جدید اومدن :lol:
من از سریالش خیلی خوشم اومد ، از قبل آگاتا هارکنس رو
تا حدودی میشناختم ولی اصلا فکر نمیکردم تو سریال بیارن البته با این مقاله خیلی بیشتر شناختمش واقعا جالب بود ؛ الان هنوز احتمال داره مفیستو ویلن باشه ؟ اگه باشه که خیلی بهتر میشه بیارنش تو mcu اگه الانم نیارن برای دکتر استرنج ۲ احتمالش زیاده که بهش ربط داشته باشه
بعد فکر کنم احتمال وارد کردن نیو اونجرز هم باشه چون اگه اشتباه نکنم بچه های واندا عضو نیو اونجرز بودن یا هستن
گزینه بعدی هم ایکس من هست که خب مارول از فاکس خریده بودش و الان با توجه به اینکه از بازیگر کوئیک سیلور تو ایکس من استفاده کردن تقریبا رسما اعلام شد البته چون معلوم شد این کوئیک سیلور دستیار اگنس بود باید ببینیم مارول چه برنامه ای داره
مونیکا رمبو هم از اون موقعی که تو فیلم کاپیتان مارول آوردن احتمال میدادم بزرگ شد بیاد
در کل اینکه مارول خوب فاز چهارشو شروع کرده :-*
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#17 Deadpool 2099 1399-12-05 22:00
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Agent bishop:
۸#
تو ایران متاسفانه حتی تلویزیون ملی ما هم هیچ وقت درمورد کمیک بوک صحبت نمیکنه تا تعدادی بیشتری آدم با این صنعت آشنا بشن .
ولی امید هست با اینکه همین الان نسبت جوانان و نوجوانانی که تو ایران کمیک میخواند نسبت به بقیه آنها خیلی کمه ولی مطمئنا این نسبت به نسل های پیشین خیلی بیشتره و به لطف فرهنگ سازی که شروعش میشه گفت با این سایت بود الان خیلی ها به کمیک علاقه مند هستن و سایت های ترجمه زیادی تو اینترنت به وجود اومد.نمیدونم شاید تو آینده وقتی بچم همسن خودم شد به جای اینکه به همدیگه فلش پر از فیلم قرض بدن به همدیگه کمیک قرض بدن .

موافقم
این سایت بیشترین کار رو برای جا انداختن بیشتر فرهنگ کمیک خوانی توی ایران انجام داده(با سپاس فراوان از استاد ترابی)


البته خیلی هم اینجوری که میگه نیستا :-* چون غیر از اینکه اسپایدی جدیدا داره کمیک فیزیکی میفروشه که خیلیم باحاله :-) اگه بگردی میشه کمیک فیزیکی انگلیسی رو پیدا کرد ،الانم هست ، البته سایت اسپایدی تاثیر خیلی زیادی گذاشته و از مدیران سایت ممنونم
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#18 Kia Iron Man 1399-12-05 22:35
بسیار مقاله عالی و به جایی بود.این سریال معرکه اس و آخر هر قسمت یه پیچش داستانی اتفاق میفته که از قسمت قبل عجیب تره و آدم فکر میکنم آخرشه ولی نه.پایان قسمت هفتم هم که هویت اصلی اگنس فاش شد ولی دیگه فکر کنم تقریبا همه اینو پیش بینی کرده بودن(البته سکانسی که ویژن سعی میکنه که اگنس رو از نظارت واندا خارج کنه و صحیت های آنها تقریبا داشت صحت این تئوری رو میکرد.البته نهایتا معلوم شد نقش بازی میکرده)
تقریبا هیچکدوم رو نمیدونستم خیلی سپاسگزارم.به نقل از mtm:
با تشکر از جناب آقای نمکی به خاطر این مقاله عالی و به موقع
شخصیت آگاتا هارکنس برای من بسیار خاطره انگیزه و البته پسرش!
یه چیزی بهتون بگم؟
بچه که بودم به سختی کمیک گیرمون میومد (اونم به ز بان انگلیسی). خیلی وقتها یه شماره به هر زحمتی که بود دستم میرسید و آخرش هم همیشه یه جای حساسی تموم میشد و دیگه شماره بعد هم گیر نمیومد . :sad: اینترنت هم نبود که بری هر چی دلت میخواد رو به صورت نسخه دیجیتالی پیدا کنی
من میموندم و تخیل خودم که حدس میزدم شماره بعد چه اتفاقی رخ میده
واسه همینه الان برام اینقدر مهمه که هر کمیکی که شروع میشه رو تموم کنم. اینجوری میخوام کسی تو ایران نباشه که مثل کودکی های من باشه ...
و البته به خاطر فهمیدن کمیک بوک بود که رفتم زبان یاد گرفتم و رشته ام زبان شد و مترجم حرفه ای شدم و ...
در هر حال کمیکش رو خوب یادمه . شماره 185 از چهار شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده جورج پرز:http://spidey.ir/images/img/content/fantastic-4/Fantastic_Four_Vol_1_185.jpg
به نظرم هنوزم یکی از هیجان انگیز ترین داستان های کمیک بوکیه. و اون کاور هم محشره!
اون جایی که چهار شگفت انگیز آماده نبرد با جادوگرا میشن رو هرگز از یادم نمیره (چهار شگفت انگیز رفتند به شهر salem و اونجا با پسر آگاتا و افرادش درگیر شدند):
spidey.ir/.../ff-comic.jpgپ
و دو صفحه پایانی که قهرمان ها شکست میخورن و اسیر میشن :
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

همیشه میگفتم خدایا قراره شماره بعد چی بشه؟ قراره چطوری شکستشون بدن؟
ولی شماره بعد رو پیدا نکردم
spidey.ir/.../ff-186.jpg
هیچ وقت نرفتم سراغ نسخه دیجیتالی تا اینکه 4 سال پیش تو یکی از سفرام به نیویورک (که همیشه میرفتم دنبال خرید کمیک تو کمیک بوک فروشی ها!) نسخه اریجینال و فیزیکی هر دوی این شماره ها رو پیدا کردم :cry:
کلا به نظرم تو زندگی آدم هر چی رو واقعا دنبالش باشه و زحمت بکشه بهش میرسه .. هر چیزی ...!
و البته شما الان میتونید هر کمیکی رو دیجیتالی تو اینترنت بخونید

ولی یه چیزایی تو زندگی تو یه مقطعی خاص خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه ...

خیلی جالب بود.واقعا خیلی بده که یه شماره کمیک هیجان انگیز رو بخونی و شماره بعد رو ‌تا سال های خیلی طولانی نتونی بخونی :cry:
تاریخ کمیک ایران به شکل غیرقابل جبرانی به شما مدیونه.من خودم اگه سایت اسپایدی و شما نبودین همون مارول فنی میموندم که اطلاعاتش به mcu محدود میشد اما الان کمیک یکی از مهمترین بخش های زندگی منه.بابت تمام تلاش هایی که در این ۸ سال کردید متشکرم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#19 Agent bishop 1399-12-05 22:53
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Agent bishop:
۸#
تو ایران متاسفانه حتی تلویزیون ملی ما هم هیچ وقت درمورد کمیک بوک صحبت نمیکنه تا تعدادی بیشتری آدم با این صنعت آشنا بشن .
ولی امید هست با اینکه همین الان نسبت جوانان و نوجوانانی که تو ایران کمیک میخواند نسبت به بقیه آنها خیلی کمه ولی مطمئنا این نسبت به نسل های پیشین خیلی بیشتره و به لطف فرهنگ سازی که شروعش میشه گفت با این سایت بود الان خیلی ها به کمیک علاقه مند هستن و سایت های ترجمه زیادی تو اینترنت به وجود اومد.نمیدونم شاید تو آینده وقتی بچم همسن خودم شد به جای اینکه به همدیگه فلش پر از فیلم قرض بدن به همدیگه کمیک قرض بدن .

موافقم
این سایت بیشترین کار رو برای جا انداختن بیشتر فرهنگ کمیک خوانی توی ایران انجام داده(با سپاس فراوان از استاد ترابی)


البته خیلی هم اینجوری که میگه نیستا :-* چون غیر از اینکه اسپایدی جدیدا داره کمیک فیزیکی میفروشه که خیلیم باحاله :-) اگه بگردی میشه کمیک فیزیکی انگلیسی رو پیدا کرد ،الانم هست ، البته سایت اسپایدی تاثیر خیلی زیادی گذاشته و از مدیران سایت ممنونم


نه اتفاقا داری اشتباه میکنید شما فکر کن ما چند تا شهرستان تو ایران داریم و تو چند تاش مغازه کمیک فروشی پیدا میشه ؟؟
من فکر نکنم به بیست عدد برسه ( تازه خیلی مبالغه کردم )
پس قبول کن اونجوری هم که شما میگی نیست .
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1399-12-05 23:59
به نقل از mtm:
با تشکر از جناب آقای نمکی به خاطر این مقاله عالی و به موقع
شخصیت آگاتا هارکنس برای من بسیار خاطره انگیزه و البته پسرش!
یه چیزی بهتون بگم؟
بچه که بودم به سختی کمیک گیرمون میومد (اونم به ز بان انگلیسی). خیلی وقتها یه شماره به هر زحمتی که بود دستم میرسید و آخرش هم همیشه یه جای حساسی تموم میشد و دیگه شماره بعد هم گیر نمیومد . :sad: اینترنت هم نبود که بری هر چی دلت میخواد رو به صورت نسخه دیجیتالی پیدا کنی
من میموندم و تخیل خودم که حدس میزدم شماره بعد چه اتفاقی رخ میده
واسه همینه الان برام اینقدر مهمه که هر کمیکی که شروع میشه رو تموم کنم. اینجوری میخوام کسی تو ایران نباشه که مثل کودکی های من باشه ...
و البته به خاطر فهمیدن کمیک بوک بود که رفتم زبان یاد گرفتم و رشته ام زبان شد و مترجم حرفه ای شدم و ...
در هر حال کمیکش رو خوب یادمه . شماره 185 از چهار شگفت انگیز با طراحی های فوق العاده جورج پرز:
به نظرم هنوزم یکی از هیجان انگیز ترین داستان های کمیک بوکیه. و اون کاور هم محشره!
اون جایی که چهار شگفت انگیز آماده نبرد با جادوگرا میشن رو هرگز از یادم نمیره (چهار شگفت انگیز رفتند به شهر salem و اونجا با پسر آگاتا و افرادش درگیر شدند):
پ
و دو صفحه پایانی که قهرمان ها شکست میخورن و اسیر میشن :



همیشه میگفتم خدایا قراره شماره بعد چی بشه؟ قراره چطوری شکستشون بدن؟
ولی شماره بعد رو پیدا نکردم

هیچ وقت نرفتم سراغ نسخه دیجیتالی تا اینکه 4 سال پیش تو یکی از سفرام به نیویورک (که همیشه میرفتم دنبال خرید کمیک تو کمیک بوک فروشی ها!) نسخه اریجینال و فیزیکی هر دوی این شماره ها رو پیدا کردم :cry:
کلا به نظرم تو زندگی آدم هر چی رو واقعا دنبالش باشه و زحمت بکشه بهش میرسه .. هر چیزی ...!
و البته شما الان میتونید هر کمیکی رو دیجیتالی تو اینترنت بخونید

ولی یه چیزایی تو زندگی تو یه مقطعی خاص خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه ...

ویدیویی مرتبط با این پست را در کانال تلگرامی سایت قرار دادم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#21 Cap-Spider Potter 1399-12-06 01:39
#20
ولی این رسمش نبود! :-*
حالا از اون دو شماره‌ی نوستالژیک FF هم که بگذریم، اون همه TPBهایِ near mint رو کجای دلمون بذاریم؟
با ما کامیک‌فن‌های ایرانی نکن این‌کارو آقا، خدارو خوش نمیاد... :-* :lol:
نقل قول کردن
VenomNinja
#22 VenomNinja 1399-12-06 04:06
عالی بود و تمام اطلاعات لازم رو رسوندد ،اما ممکنه داستان سریال جور دیگه ای تموم شه. منتظرم قسمت نهم سریال رو ببینم تا معلوم شه داستان سریال به کدوم فیلم MCU وصل میشه.
به هر حال هرجور داستان پیش بره ممنون واسه اینکه مقالات لازم برای فهم بیشتر فیلم ها و سریال های MCU میزارید.
یه اسپم کوچیک:به نظرتون لیگ عدالت زک اسنایدر ارزش دیدن داره؟ با توجه به مدت زیادش باید خودم دانلود کنم لطفاً جواب بدید.
ممنون :zzz
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#23 Kia Iron Man 1399-12-06 09:30
به نقل از VenomNinja:
عالی بود و تمام اطلاعات لازم رو رسوندد ،اما ممکنه داستان سریال جور دیگه ای تموم شه. منتظرم قسمت نهم سریال رو ببینم تا معلوم شه داستان سریال به کدوم فیلم MCU وصل میشه.
به هر حال هرجور داستان پیش بره ممنون واسه اینکه مقالات لازم برای فهم بیشتر فیلم ها و سریال های MCU میزارید.
یه اسپم کوچیک:به نظرتون لیگ عدالت زک اسنایدر ارزش دیدن داره؟ با توجه به مدت زیادش باید خودم دانلود کنم لطفاً جواب بدید.
ممنون :zzz

نمیدونم منظور دیسی از لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر چیه؟
خود وارنر میگه لیگ عدالت رو ۸۰ تا ۸۵ درصد زک ساخت. ویدون نهایتا اومده باشه چهارتا جوک انداخته باشه وسط فیلم. طوری میگن نیخه زک میخواد بیاد که انگار قبلیو ویدون ساخته تحویل ما داده.زک وقتی ۸۵ درصد فیلمو ساخت اون زباله اومد بیرون حالا اینکه همشو زک اسنایدر پروردگار بی‌استعدادی میخواد بسازه خدا میدونه چی میشه.من چشم آب نمیخوره ولی امیدوارم یه فیلم خوب بیاد که کمی از عقده های برخی دیسی فن های کفتارخوی لاشخورمانند کم بشه(البته توجه کنید که گفتم برخی چون خیلی دیسی فنای باشعور هم داریم)
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#24 iron man Amir karimi 1399-12-06 11:39
#23
عاشق اون تیکه تو پرانتزتم :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#25 AM SM BM SM 1399-12-06 11:56
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از VenomNinja:
عالی بود و تمام اطلاعات لازم رو رسوندد ،اما ممکنه داستان سریال جور دیگه ای تموم شه. منتظرم قسمت نهم سریال رو ببینم تا معلوم شه داستان سریال به کدوم فیلم MCU وصل میشه.
به هر حال هرجور داستان پیش بره ممنون واسه اینکه مقالات لازم برای فهم بیشتر فیلم ها و سریال های MCU میزارید.
یه اسپم کوچیک:به نظرتون لیگ عدالت زک اسنایدر ارزش دیدن داره؟ با توجه به مدت زیادش باید خودم دانلود کنم لطفاً جواب بدید.
ممنون :zzz

نمیدونم منظور دیسی از لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر چیه؟
خود وارنر میگه لیگ عدالت رو ۸۰ تا ۸۵ درصد زک ساخت. ویدون نهایتا اومده باشه چهارتا جوک انداخته باشه وسط فیلم. طوری میگن نیخه زک میخواد بیاد که انگار قبلیو ویدون ساخته تحویل ما داده.زک وقتی ۸۵ درصد فیلمو ساخت اون زباله اومد بیرون حالا اینکه همشو زک اسنایدر پروردگار بی‌استعدادی میخواد بسازه خدا میدونه چی میشه.من چشم آب نمیخوره ولی امیدوارم یه فیلم خوب بیاد که کمی از عقده های برخی دیسی فن های کفتارخوی لاشخورمانند کم بشه(البته توجه کنید که گفتم برخی چون خیای دیسی فنای باشعور هم داریم)

حالا اینم درست ولی این جالبه که اولا همانطور که آقای ترابی توی یکی از کامنت هاشون گفتن دی سی فنایی واقعی از انتشار این نسخه ناراضی هستند چون بعضی از شخصیت ها مثل دارک ساید میتونستن برای بقیه فیلم ها تازه باشند اما این نسخه خرابش حالا اینم باز به کنار من میخوام بگم حتی وارنر هم از نسخه ای که زک اسنایدر ساخته راضی نبود که اون همه ریشوت گرون روش انجام نداد الان بعضی از این new 52 پسند ها و الکی دارک پسند ها با چه رویی و چطور از این خوششون بیاد؟
عین اینکه وارنر داره میگه بابا من غلط کردم که اینو ساختم ولی این به ظاهر هوادارا بگن نه بابا خیلی چیز دارک و خفنی ( یعنی از این کلمه مضخرف که شاید هیچ کس معنیش رو ندونه و الکی به کار میبرند متنفرم! فقط ساختار خوبی داره خفنی!) و خوبیه دمت گرم!
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#26 21th Captain Marvel 1400-01-12 00:06
میدونم این سوالم بی ربطه (ببخشید :oops: )، ولی تفاوت بین «افسون» و «طلسم» چیه؟ (مورد هفتم، خط سوم از پایین)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید