10 حقیقت مهمی که باید درباره «پولکا دات من/مرد خال خالی» (Polka Dot Man) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره پولکا دات من/مرد خال خالی (Polka Dot Man) بدانید فکت facts معرفی شخصیت بیوگرافی تاریخچه

این هم یک مقاله مناسبتی دیگر از وب سایت اسپایدی. این بار درباره شخصیت «پولکا دات من» (Polka Dot Man)!

مقدمه: ما قبلا در این مقاله و این مقاله از پولکا دات من یا مرد خال خالی به عنوان یکی از بیخود ترین ابرشرورها یاد کردیم. انصافا هم باید قبول کرد که پولکا دات من یکی از مسخره ترین، رنگارنگ ترین و خنده دار ترین دشمنان بتمن در تمام تاریخ است. او در آن دوره احمقانه و رنگارنگ بتمن در عصر نقره ای خلق شد. بنابراین واقعا متعجب کننده بود که «جیمز گان» (James Gunn) این شخصیت گمنام را برای فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad) خود انتخاب کرد. به هر حال، این شما و این 10 حقیقت مهمی که باید درباره پولکا دات من بدانید.

 

10- او از بتمن الهام گرفته است

او از بتمن الهام گرفته است

«اَبنِر کریل» (Abner Krill) ملقب به پولکا دات من در سال 1962 و در شماره 300 از کمیک های Detective Comics به دست «بیل فینگر» (Bill Finger) و «شلدون مولدوف» (Sheldon Moldoff) خلق شد. او جز چندین خبیثی بود که بتمن الهام بخش آنها بود. در حقیقت، در دوره ای خاص بسیاری از افراد، از قهرمان شنل پوش گاتهام که کاستوم خاص خود را داشت و به ماجراجویی میپرداخت، الهام گرفتند و سعی کردند شخصیت خود را داشته باشند و بدین شکل، وارد حرفه خلافکاری شدند. ابنر کریل هم یکی از آن اشخاصی بود با الهام از بتمن، لباس خاص خود را ساخت و خود را پولکا دات من نامید. در فیلم "شوالیه تاریکی" (Dark Knight) هم سعی شد که به این موضوع پرداخته شود، اما به گونه ای شدید تر. البته این ایده که بتمن خودش باعث به وجود آمدن مشکلاتش میشود، در سال 1962 آن چنان جدی گرفته نمی شد.

 

9- او در ابتدا نام خود «مستر پولکا دات» گذاشته بود

او در ابتدا نام خود «مستر پولکا دات» گذاشته بود

جالب است بدانید که ابنر کریل در ابتدا لقب «مستر پولکا دات» (Mister Polka-Dot) یا آقای خال خالی را برای خود برگزید. ولی هیچوقت توجیه قانع کننده ای برای علت شرارت او ارائه نشد. او تصمیم گرفت که یک شرور شود و سپس شروع کرد به سرقت از بانک های گاتهام. کمی بعد او با بتمن و رابین رو به رو شد و توانست به موفقیت هایی هم دست پیدا کند. او رابین را اسیر و زندانی کرد، اما سپس با بتمن درگیر شد و شکست خورد. بعد از آن مستر پولکا دات مدتی در دنیای کمیک غایب شد.

 

8- لباس  و تجهیزات پولکا دات من

لباس  و تجهیزات پولکا دات من

شاید بتوان گفت منحصر به فرد ترین نکته درباره پولکا دات من لباس خال خالی اوست. لباس او با دایره های رنگی پوشیده شده است که میتوانند تغییر شکل دهند و به سلاح های مختلف تبدیل شوند. او از فناوری پیشرفته ای برای این کار استفاده میکند، اما هرگز توضیح داده نشد که این فناوری چیست و از کجا آمده. از بین سلاح های زیادی که پولکا دات من میتواند بسازد، میتوان به "نقطه تیغه پرنده" (Flying Buzzsaw Dot) اشاره کرد که یک تیغ اره واقعی و برنده است. همچنین او میتواند با استفاده از "نقطه حباب" (Bubble Dot) دشمنانش را در یک حباب گیر بیندازد.

 

7- نقطه بشقاب پرنده

نقطه بشقاب پرنده

نقطه های پولکا دات من به نوعی یک نسخه پیشرفته تر کمربند کاربردی بتمن هستند. یکی از کار آمد ترین و عجیب ترین وسایلی که پولکا دات من در اختیار دارد، "نقطه بشقاب پرنده" (Flying Saucer Dot) است. این وسیله در واقع یک نقطه است که میتواند به یک بشقاب پرنده غول پیکر تبدیل شود و به کریل این توانایی را بدهد که با سرعت بالا پرواز کند. کریل این بشقاب پرنده را با کمک یک سری دکمه که روی کمربندش قرار دارند هدایت میکند.

 

6- تغییر نام به «پولکا دات من»

تغییر نام به «پولکا دات من»

ابنر کریل برای مدتی لباس خود را داخل کمدش قرار داد و کلا کار های خلاف را کنار گذاشت. اما از آنجا که پول و شغل نداشت، دوباره پا به عرصه جرم و جنایت گذاشت. او سپس نام خود را از مستر پولکا دات، به پولکا دات من تغییر داد. او در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 با نایت وینگ و بتگرل مبارزه کرد، اما علی رغم فناوری پیشرفته اش موفقیت زیادی در برابر آنها به دست نیاورد. این شکست ها و سرخوردگی ها، ابنر کریل را وارد یک مسیر تاریک و ناامید کننده کردند و او را از آن شخصیت احمقانه و رنگارنگ اولیه خیلی دور کردند.

 

5- پولکا دات من دارک میشود!

 پولکا دات من دارک میشود!

پولکا دات من در شماره یک از کمیک های "بتمن: جی سی پی دی" (Batman: GCPD) حضور پیدا کرد (GCPD مخفف Gotham City Police Department یا اداره پلیس گاتهام سیتی است). او این بار بدون استفاده از فناوری نقطه های خود دست به جنایت زد. در عوض، او از یک چوب بیس بال به عنوان سلاح اصلی خود استفاده کرد. این منجر به یک درگیری وحشیانه بین او و اداره پلیس شهر گاتهام شد. کریل بعد از حمله به یک افسر پلیس، توسط کارآگاه ‌«هاروی بولاک» (Harvey Bullock) مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، به طوری که کارش به بیمارستان کشیده شد.

 

4- حضور در "ارتش در معرض خطر"

حضور در "ارتش در معرض خطر"

سال ها بعد، پولکا دات من بازگشت اما این بار از دیگران کمک گرفت. او عضو گروهی از شروران شد که "‌ارتش در معرض خطر" (Army Of The Endangered) نام داشت. این گروه متشکل بود از شروران سطح پایین دیسی که «ژنرال ایمورتوس» (General Immortus) آنها را گرد هم آورده بود (شخصیتی به نام «پادشاه نمک فلفل» هم عضو این گروه بود!). ایمورتوس تمام شرور ها را ارتقا داد و همچنین کاری کرد که تکنولوژی نقطه های کریل، به بخشی آناتومی بدنش تبدیل شوند تا بتواند بدون لباس مخصوص هم از توانایی هایش استفاده کند. در فیلم جوخه خودکشی هم قدرت های پولکا دات من این چنین بودند.

 

3- بحران نهایی

بحران نهایی

در رویداد حماسی "بحران نهایی" (Final Crisis) ارتش در معرض خطر سود زیادی بردند (برای آشنایی با این رویداد، این مقاله را بخوانید). اما متاسفانه خوشحالی آنها خیلی طول نکشید، زیرا یکی از هم تیمی های آنها به نام «شعله انسانی» (Human Flame) به آنها خیانت کرد و پولکا دات من هم به طرز بیرحمانه ای کشته شد. در شماره 4 از کمیک Final Crisis Aftermath: Run پولکا دات من و هم تیمی هایش با خیانت شعله انسانی به شدت غافلگیر شدند. سرانجام یک درب دریچه فاضلاب به سر پولکا دات من برخورد کرد و او را کشت. این پایان کار پولکا دات من در کمیک های دیسی تا به امروز بوده است.

 

2- پولکا دات من در دنیای اینجاستیس

 پولکا دات من در دنیای اینجاستیس

خیلی وقت است که مفهوم مولتی ورس در کمیک های دیسی وجود دارد. پولکا دات من هم مانند بقیه شخصیت ها نسخه های زیادی در جهان های موازی دارد. یکی از آنها در جهان مربوط به بازی "اینجاستیس 2" (Injustice 2) حضور دارد. در این دنیا، ابنر کریل عضو گروه جوخه خودکشی بود و در کنار دیگر شروران سطح پایین دیسی مانند «شب ‌پره قاتل» (Killer Moth) و «شاه ساعت‌» (Clock King) مبارزه میکرد تا اینکه به دست رهبر گروه، که اتفاقا جیسون تاد بود، کشته شد.

 

1- او در کمیک اقتباسی از روی سریال تلویزیونی بتمن در دهه 60 میلادی حضور داشت

او در کمیک اقتباسی از روی سریال تلویزیونی بتمن در دهه 60 میلادی حضور داشت

به نظر میرسد که پولکا دات من واقعا جان میدهد برای آن سریال تلویزیونی قدیمی رنگارنگ و فان بتمن در سال 1966 اما متاسفانه او در این سریال حضور نداشت. چند سال بعد دیسی سری کمیکی منتشر کرد که در دنیای این سریال جریان داشت و جز پیوستگی داستانی این مجموعه محسوب میشد. متاسفانه پولکا دات من حضور زیادی در این سری نداشت و فقط در شماره آخر آن یک حضور افتخاری داشت (یعنی در شماره 30) در ضمن، در این سری شخصیت های دیگر دیسی از بقیه مدیوم ها هم حضور داشتند، مانند واندرومن با بازی «لیندا کارتر» (Lynda Carter) در سریال سال 1977.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

15 دشمن بیخود بتمن!

10 حقیقت مهمی که باید دربارهٔ «استارو» (STARRO) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «بلاد اسپورت» (BLOODSPORT) بدانید

رتبه بندی 20 عضو مرگبار جوخه انتحاری

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت های جوخه انتحار جیمز گان بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کینگ شارک» (KING SHARK) بدانید

نقد فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

10 کمیک برتر جوخه خودکشی (SUICIDE SQUAD)

نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

10 حقیقت جالبی که باید درباره هارلی کوئین (HARLEY QUINN) بدانید

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 دشمن بیخود بتمن!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

10 حقیقت مهمی که باید درباره "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY) بدانید

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

نقد و بررسی فیلم "پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین"

10 کمیک برتر "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

15 دستیار برتر بتمن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1400-05-26 16:31
اسپایدی دیگه برای جوخه انتحار گل کاشت . هیچ وقت فکر نمی‌کردم برای یکی از بیخود ترین دشمن های بتمن مقاله تاپ تن تو سایت ببینم . دمتون گرم .
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-05-26 16:54
سلام
ممنون بابت مقاله.
شخصیت هایی که در فیلم جوخه خودکشی حضور دارند اغلب از شخصیت ناشناخته دی سی هستند که بعضی هاشون حتی مسخره و بی مصرف هم هستند! پولکا دات من یکی از اون شخصیت هایی هست که این فیلم نسبت به ظرفیتی که او در دنیای کمیک داره لطف زیادی بهش میکنه. توی فیلم جوخه خودکشی به نوعی با اقتباس از مورد 4 قدرت های او خیلی معقول تر از دنیای کمیک شده به جای اینکه از لباسش باشه.(البته باید قبول کرد در کل قدرت های او یه جورایی مسخره و بامزه هست! و البته اغراق آمیز!) سعی شده بود به او گذشته تراژیکی داده بشه که به تلاش های مادر او برای اینکه پسرش رو یک قهرمان بکنه اشاره داشت. و البته یه مورد یا شوخی مستمر که با او شده بود این بود که همه رو مثل مادرش میدید و برای اینکه کسی رو نفله کنه باید اون رو به شکل مادرش تصور کنه! در پایان فیلم هم وقتی که بالاخره به یک ابرقهرمان تبدیل شده بود به دست استارو کشته شد. اما در دنیای کمیک میشهگفت خیلی شخصیت مهخی نیست. یعنی به عنوان یکی از دشمنان مسخره بتمن شناخته میشه! و البته توی دنیای کمیک هم مثل فیلم فعلا کشته شده. ولی بعید نیست که دی سی اون رو برگردونه.
با تشکر. واقعا برای این فیلم سنگ تموم گذاشتید.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-05-26 17:05
سلام مقاله خیلی خوبی بود
هیچوقت فکر نمی‌کردم که از همچبن شخصیت مزخرفی زیاد استفاده بشه که حقیقت های اون به پنج تا برسه چه برسه به ده تا و اینکه واقعاً نمی‌فهمم خالقان این شخصیت یا افراد دیگه نخواستن اونو گسترش بدن درسته شخصیت مزخرفی هست اما اگر تونسته همچین لباس زشتی با اون فناوری بسازه چرا یک انگیزه درست و حسابی بهش نمیدن و به جای خال خال بهش گجت های خفن نمیدن مگه خودش اون لباس رو نساخته یعنی نمیتونن به جای خال خال اونو تبدیل به یک دانشمند بکنن که خودش اسلحه های مرگباری خودش رو میسازه ، به جای اینکه آنقدر تغییر توش بدن میتونن یه شخصیت جدید خلق کنن اینم دلیلش :D ولی نه واقعاًً ممنون برای ترجمه این مقاله
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-05-26 17:10
خیلی ممنون از آقا کیارش
که همچین شخصیت معرفی کردین یکی از دشمنای مضخرف و ناشناخته بتمن بود اون موقع که جناب بتمن دشمن درست وحسابی نداشت کم کم مثل خود بتمن دشمنای اون هم بهتر شدن در مورد پولکا دات جیمزگان تونست از همچین شخصیت احمقانه ای تو فیلم خوب استفاده کرد

تشکر دوباره از آقا کیارش
سایت واقعا این چند روز برای جوخه خودکشی سنگ تموم گذاشته و من هیچ جایی ندیدم که یک شخصیت بیخود و درجه ۴ معرفی کنند حتی اونایی که ادعای دیسی فن بودن دارن
دمتون گرم
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#5 Scarlet Speedster 1400-05-26 18:24
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای یارویسی عزیز.
خیلی ممنون بابت ترجمهٔ این مقاله.
ابنر کریل ملقب به پولکا دات من (Polka-Dot man) یا مرد خال خالی یکی از شخصیت های تیم جوخهٔ انتحار اصلی در فیلم جوخهٔ انتحار جیمز گان در سال ۲۰۲۱ بود. اما از اونجایی که در دنیای کمیک شخصیت گمنام و مضحکی خطاب میشد، هیچکس اون رو نمیشناخت و اگرم میشناخت اصلاً اون رو جدی نمیگرفت. وقتی هم جیمز گان تصمیم گرفت از این شخصیت تو فیلمش استفاده کنه، خیلی ها تعجب کردن اما بعد از اکران فیلم مشخص شد که این شخصیت از اونچه که انتظار داشتیم خیلی بهتر بود. ولی قطعاً وضعیت اون در دنیای کمیک به اندازهٔ فیلم جذاب نیست...
در ابتدا پولکا دات من به عنوان بکی از بیخود ترین دشمنان بتمن شناخته میشد و هیچ نقش جدی‌ای توی کمیک‌بوک ها نداشت. نه پیشینهٔ جذابی، نه انگیزهٔ درست درمونی، نه قدرت های جالبی و نه هیچ چیز دیگه‌ای که بشه اون رو به خاطرش قابل قبول دونست. در واقع میشه این شخصیت رو سمبل شخصیت های بیخود و مضحکی دونست که بتمن در اون مقطع رنگارنگ و کارتونی (که بیشترش هم از سریال تلویزیونی بتمن با بازی آدام وست نشأت گرفته بود) باهاشون روبه‌رو میشد: [ spidey.ir/.../... ]
این وضعیت همین‌طور ادامه داشت تا اینکه فرانک میلر (Frank Miller) از مارول به دی‌سی رفت و بتمن رو هم به ریشه های دارک و تاریک خودش برگردوند (البته قبلش این کارو با دردویل هم انجام داده بود)
در هر حال پولکا دات من از اون شخصیت های بیخودی ـه که اون موقع تو کمیک های بتمن جنایت میکرد و متاسفانه یا خوشبختانه هنوز که هنوزه هم گاهی تو کمیک ها سر و کله اش پیدا میشه.
مسئله‌ای که باعث پیدایش این شخصیت شده هم در نوع خودش جالبه... الهام گرفتن از بتمن! البته همون‌طور که در مقاله هم گفته شده این مسئله زیاد توی دههٔ ۶۰ میلادی از کمیک های بتمن جدی گرفته نمیشد و خیلی زود ازش گذر کردن. ولی در کل مسئله جالبی ـه که میشه خیلی خوب از پتانسیل ـش استفاده کرد. بتمن پارتیزانی ـه که ممکنه با اون هویت و لباسش باعث الهام خیلی ها بشه و در واقع از طریق خودش برای خودش دشمن بتراشه. مسئله‌ای که کریستوفر نولان در فیلم The Dark Knight 2008 خیلی خوب بهش پرداخت. در هر حال همین الهام از بتمن باعث شده تا پولکا دات من به وجود بیاد و قطعاً بتمن به این موضوع افتخار نمیکنه...! :-*
راجع به تغییر اسمش از میستر پولکا دات به پولکا دات من هم راستش نظری ندارم و به نظرم هردوشون به یک اندازه مضحک و خنده دار هستن.
چیزی که هنوزم نفهمیدم اینه که اون موقع که این شخصیت سر از کمیک های بتمن در آورد دردش چی بود؟ دنبال چی میگشت؟ چه انگیزه‌ای برای شرارت داشت؟ الهام گرفتن از بتمن بد نیست ولی آخه وقتی کسی انگیزهٔ درست درمونی نداره چطوری میتونه هدف خاصی داشته باشه؟ نهایتش اینه که هر روز بره از بانک دزدی کنه و بتمن و رابین هم برن جلوشو بگیرن. بعد هم که روز از نو، روزی از نو!
قدرت هاش هم به نظرم بد نیستن ولی در کل چیزی نیستن که نظرمو به خودشون جلب کنن. اما به نظرم این که بتونی از هر نقطه و خالی (!) که روی لباسته چیزی که نیاز داری رو درست کنی تا حدی جالبه. مثل همون Flying saucer dot یا Flying buzzsaw dot و Bubble dot (با این حال نمیدونم چرا در انتها بازم حس خنده‌ داری رو نسبت به اینا دارم) همچنین به نظرم همون‌طور که در مورد ۴ گفته شد بهتره که اون نقطه و خال های ابنر به آناتومی انسانی خودش مرتبط باشه تا به لباسش وابسته نباشه. همون‌طور که در فیلم جوخهٔ انتحار بود...
در واقع تو فیلم تا اونجایی که من متوجه شدم ابنر در بچگی توسط مادرش آزمایش میشده و این قدرت ها رو هم از این راه به دست آورده و الانم هر جا که میره و هرکسی رو که میبینه، فکر میکنه داره مادرش رو میبینه :D اعضای جوخه و استارو رو هم به همین شکل میدید. هر چند وقت یبارم نقطه های رنگی‌ای روی سر و صورتش ظاهر میشد که باید مرتب خالی‌شون میکرد: [ s4.uupload.ir/.../... ] در ادامه هم دیدیم که میتونست اون نقطه ها رو از دستاش شلیک کنه که وقتی با بدن انسان برخورد میکردن، به نوعی تیکه تیکه شون میکردن: [ s4.uupload.ir/.../... ] در کل شخصیت جالبی بود که سعی شده بود تا سمپاتیک جلوه کنه. دیوید دستمالچیان هم خیلی خوب در نقشش ظاهر شد (یه سوال... این آقای دستمالچیان پدر ایرانی تباری چیزی نداشه؟! "دستمالچیان" خیلی من رو یاد نام خانوادگی های ایرانی میندازه... :lol: )
در کل خیلی مقالهٔ جالبی بود و از آقای یارویسی بابت ترجمهٔ این مقالهٔ زیبا تشکر میکنم.
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1400-05-26 21:05
سلام

دم گرم کیا جان عزیز واقعاً گل کاشتی از طرف جیمز گان، دی‌سی و به اصطلاح دی‌سی فن های ایرانی (منهای چندین نفر توی سایت عزیزمون که واقعاً دوستشون دارم مقلا همین آقای بخشی، یا دویل هلس کیچن یا همین پویان خودمون که واسه کمیک سنگ تموم میزارن واقعا ) ازت تشکر میکنم واقعاً دمت گرمه.

راستش همین که بگیم از مزخرف ترین کاراکتر های دی‌سی و دشمنان بتمنه کافیه و چیز خیلی خاص یا جالبی برام نداره که بگم پتانسیل داره و این حرفا ولی فیلم رو که ندیدم اما از گوشه کنار شنیدم که توی فیلم کار گان نقص نداشته و تونسته همچین کاراکتری رو حسابی عمیق و ملموس نشون بده.



به هر حال دم شما و استاد گرم که حتی واسه کاراکتر سطح ۶ دی‌سی هم مقاله فکتدر نظر میگیرید.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#7 AM SM BM SM 1400-05-26 22:28
به نقل از Scarlet Speedster:
(یه سوال... این آقای دستمالچیان پدر ایرانی تباری چیزی نداشه؟! "دستمالچیان" خیلی من رو یاد نام خانوادگی های ایرانی میندازه... :lol: )

سلام
اینطور که من فهمیدم و در ویکی پدیا هم چک کردم ایشون ایرانی/ایتالیای ی هستند. پس حستون درست گفتند. قبلا هم توی فیلم شوالیه تاریکی بودند. مثل اینکه دی سی ازش خوشش میاد! :lol:
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#8 Scarlet Speedster 1400-05-27 00:19
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Scarlet Speedster:
(یه سوال... این آقای دستمالچیان پدر ایرانی تباری چیزی نداشه؟! "دستمالچیان" خیلی من رو یاد نام خانوادگی های ایرانی میندازه... :lol: )

سلام
اینطور که من فهمیدم و در ویکی پدیا هم چک کردم ایشون ایرانی/ایتالیایی هستند. پس حستون درست گفتند. قبلا هم توی فیلم شوالیه تاریکی بودند. مثل اینکه دی سی ازش خوشش میاد! :lol:

واقعاً بنازم به این پیگیری فوری و دقیق شما! :lol:
البته برای مارول هم کار کرده و تا جایی که میدونم تو سری فیلم های انت‌من حضور داشت. نقش اون رفیق صمیمی اسکات لنگ که نقشه‌کش و مغز متفکر دزدی ها بود رو بازی میکرد.
s4.uupload.ir/.../...
اسمشم کرت بود.
کلاً سابقهٔ کاریشو چک کنی مثل اینکه سابقهٔ خوبی با فیلمای کمیک بوکی داره!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-05-27 10:40
#8
ممنون
آخه این فامیلیش برای خودمم سوال شده بود برای همین رفتم دنبالش. انگار کارنامه خوب یوتیوب فیلم های کمیک بوکی داره. ولی این قیافش قشنگ به درد پولکا دات من توی فیلم جوخه خودکشی میخورد!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#10 AmirhoseinJafari2005 1400-05-28 11:07
مقاله جالبی بود خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید