10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

 10 کمیک برتر هاکای

«کلینت بارتون» ملقب به تیزبین یا «هاکای» (Hawkeye) نیروی فوق بشری ندارد ولی همیشه یکی از محبوب ترین اعضای تیم انتقام جویان بوده.

دلیل این موضوع را باید در شخصیت پردازی و روحیه جذاب او جستجو کرد چون هاکای بسیار کله شق، لجوج و در عین حال مهربان است. اراده او در مقابله با دشمنانی که بسیار از خودش بزرگتر و نیرومند تر هستند قابل تحسین است و آدم را یاد روحیه مرد عنکبوتی می اندازد. اینک وقت آن است تا 10 کمیک برتر این شخصیت باحال را تقدیم شما کنیم (البته توصیه میکنم این ویدئو را هم نگاه کنید تا با روحیه هاکای بیشتر آشنا شوید!)

 

10- کمیک New Avengers Reunion

کمیک mockingbird

در این کمیک 4 قسمته که جیم مک کان و دیوید لوپز خلق کردند ما یه جورایی دنباله ای میبینیم بر اولین کمیک مینی سریز هاکای که در آن او و «ماکینگ برد» با هم ازدواج کردند (این کمیک در این مقاله در رتبه 1 قرار داره). در اینجا میبینیم که ماکینگ برد باید با این حقیقت که سالها همه فکر میکردن مرده، روبرو شود (البته او هرگز نمرده بود، بلکه توسط بیگانه های فضایی «اسکرال» ربوده شده بود). دیدن نوع تعامل هاکای و ماکینگ برد و تغییراتی که در رابطه آنها پیش آمده خیلی جالبه. ضمن اینکه این کمیک به این سئوال مهم هم پاسخ میدهد: بدل «ماکینگ برد» دقیقا کی و چه زمانی توسط اسکرال ها خلق شد و  به جمع گروه اونجرز نفوذ کرد؟

 

9- شماره 57 از کمیک Tales of Suspense

کمیک hawkeye

«استن لی» و «دان هک» در این کمیک بود که برای اولین بار شخصیت هاکای را خلق کردند. ما شاهد هستیم که هاکای به خوبی میتونه در مقابل مرد آهنی خودی نشان بده. در این داستان متوجه میشویم که هاکای از همان اولش به جای مغز، با قلبش تصمیم میگیره (در واقع او توسط «بلک ویدو» که آن موقع یک شخصیت پلید بود فریب خورده بود)

 

8- شماره 16 کمیک Avengers

کمیک avengers

بزرگترین تغییر در حرفه هاکای در این کمیک روی داد چون او تبدیل به آدم خوبی شد و به گروه اونجرز پیوست! از این جا بود که او تبدیل شد به یکی از اصلی ترین اعضای اونجرز. باید به نبوغ استن لی و جک کربی تبریک گفت که این ایده را رو کردند چون آن موقع ایده اصلاح  آدم های خبیث و پیوستن آنها به گروه های ابرقهرمانی  خیلی منحصر به فرد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کمیک مهم این مقاله را بخوانید

 

7- شماره 16 کمیک Avengers Annual

کمیک avengers annual

تام دی فالکو نویسنده و باب هال و تام پالمر طراحان این کمیک بودند. ما در این داستان دیدیم که همه اعضای اونجرز به غیر از کاپیتان آمریکا و هاکای به دست نیروهای Grandmaster پلید کشته شده اند (او قدرت های شخصیتی به نام Death را دزدیده بود). هاکای با شگرد خاص خودش بر Grandmaster پیروز میشه: تقلب کردن!

 

6- شماره های 1 تا 5 کمیک Solo Avengers

کمیک hawkeye

تام دی فالکو و طراحی به نام ام . دی. برایت در این کمیک اریجین هاکای را روایت میکنند و ما با معلمی که بهش تیراندازی یاد داد یعنی Trickshot آشنا میشویم ...

 

5- شماره 223 کمیک Avengers

کمیک antman

دیوید میکلینی و طراحی به نام گرگ لارووک این داستان تک قسمتی تحسین شده را خلق کردند که در آن هاکای به همراه مرد مورچه ای با هم بر علیه شخصیت خبیثی به نام Taskmaster متحد میشوند. اکشنی که این کمیک داره عالیه! لحظه ای که هاکای مرد مورچه ای را با تیر خودش به سمت حریف پرتاب میکنه به تاریخ پیوسته و تا به حال بارها و بارها در جاهای مختلف به آن ادای احترام شده.

 

4- شماره 189 کمیک Avengers

کمیک هاوکی

این کمیکی که تقریبا توسط چهار نویسنده نوشته شد و در آن هاکای (که آن موقع به عنوان یک مامور حراست مشغول به کار بود) با شخصیت خبیث نیرومندی به نام Deathbird میجنگد و در کمال تعجب او را شکست میدهد. طراحی های «جان بیرن» بزرگ مثل همیشه بینظیره.

 

3- کمیک West Coast Avengers

کمیک avengers west coast

در این کمیک چهار قسمتی، راجر استرن نویسنده و باب هال طراح را در حالی که به ریاست گروه جدیدی از اونجرز رسیده نشان ما میدهند. اینجا بود که توانایی های رهبری هاکای کم کم به چشم آمد.

 

2- شماره 174 کمیک Avengers

کمیک avengers

16 عضو اونجرز به دست دشمن قدیمی گروه یعنی «کالاکتر» افتاده اند. فقط هاکای باقی مانده ولی او با اتکا به نیروی اراده آهنین خود توانست بر او پیروز شود و به بزگترین پیروزی خودش به عنوان یک ابرقهرمان دست یابد. به قول خود هاکای، درسته که او از نظر قدرت بدنی و فوق بشری به پای دیگر اعضای گروه نمیرسه ولی در عوض مهارت داره و وقتی پای مهارت وسط میاد، هیچ کس حریف هاکای نیست. این داستان توسط بیل مانتلو نوشته شد و دیو ونزل آن را طراحی کرد (اگه گفتید موضوع این کمیک شبیه به کدوم داستان مرد عنکبوتیه؟ تو بخش نظرات پاسخ بدید!)

 

1- اولین سری اختصاصی کمیک های Hawkeye

10 کمیک برتر هاکای

در این سری بود که هاکای کاملا دگرگون شد و به محبوبیتی زیاد دست یافت. ما در این کمیک با بزرگترین دشمن هاکای و همچنین با ماکینگ برد (که خیلی زود به عشق اول و البته همسر او تبدیل شد) آشنا شدیم. ازدواج هاکای و ماکینگ برد یکی از موفق ترین ها و بهترین در عالم کمیک شد.

 

نویسنده: عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: هاکای (Hawkeye)

کمیک مشترک مرد عنکبوتی و هاکای ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک های برتر ابرقهرمانان

نبرد بینظیر هاکای در اونجرز: قوی ترین قهرمانان دنیا

لحظات تاریخی در مارول: هاکای عضو گروه اونجرز میشود

لباس جدید هاکای (Hawkeye) در جنگ داخلی رونمایی شد

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 captain alireza 1394-09-26 17:35
عمو مختار دمتون گرم عجب مقاله ای خیلی جالب بود چون من خودم همیشه هاکای رو به عنوان یک عضوی میدیدم که فقط توانایی هاش شبیه رابین هوده! ولی حالا فهمیدم اونجرز دو تا مدیر لایق داره یکی کاپتان و یکی هم هاکای بازم ممنون خیلی لذت بردم راستی عمو میشه در مورد House of m توضیح بدید تو کمیک های نیو اونجرز خیلی استفاده شده ممنون
#2 Doc Strange 1394-09-26 17:36
ممنون بابت مقالت عمو مختار ;-)
هاکای واقعا شخصیت فوق العاده ای داره و منم معمولا شخصیت های تیرکمونی رو دوست دارم.
فکر میکردم کمیک هاکای که 2012 تا 2015 منتشر شد هم هست ولی بیشتر مربوط به کمیکای قدیمی بود.
.
.
.
عمو نظرت درباره گرین آرو چیه؟
.
.
راستی شماره 2 مربوط به شماره های 229 و 230 مردعنکبوتی شگفت انگیز اند، نه؟ ;-)
#3 Doc Strange 1394-09-26 17:39
به نقل از captain alireza:
راستی عمو میشه در مورد House of m توضیح بدید تو کمیک های نیو اونجرز خیلی استفاده شده ممنون

ببخشید که جای عمو جواب میدم.
اولا یه خونه نیست ، ( آخه یه جا گفته بودی چه جور خونه ایه!) بعد یه کمیکه که توش اسکارلت ویچ یه دنیایی ساخته بود که همه توش به آرزو هاشون رسیده بودن. ( مثلا پیتر با گوئن ازدواج کرده بود.)
#4 parker 1394-09-26 17:45
عمو مختار؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
تعجب!!!!
عمو یه زمانی هر دو سه روز یه مقاله رو سایت داشتی الان دیگه ماه به ماه شده.
با تمام لیست موافقم ولی حس می کنم جای این سری هاکای خیلی خالیه:



در کل خیلی ممنون عمو مختار.
#5 parker 1394-09-26 17:47
اینم برای کسایی که ندیدن:
تریلر جدید فیلم پاندای کونگ فو کار 3
s6.uplod.ir/.../...

uplod.ir/.../...
#6 Deadpool-x 1394-09-26 18:01
سلام دوستان چند تا خبر از بازی CONTEST OF CHAMPION براتون اوردم
بلاخر اسپایدر گوئن به بازی اضافه شد اینم یک عکس ازش
s3.img7.ir/bcrj3.jpeg
و بعد از اومدن سریال جسیکا جونز و خبر فصل دوم سریال دردویل لباس دردویل به بازی اضافه شد البته لباس شبکه
NETFILLIX اینم یک عکس ازش
s3.img7.ir/Fgk1b.jpeg
و همینطور لوک کیج
s3.img7.ir/yLMGA.jpeg
و همینطور اولین کمیک بازی منتشر شد
s3.img7.ir/LNezR.jpg
و
s3.img7.ir/PLoYK.jpg
و بازی یک ساله شد و بخاطر همین گروت به بازی اضافه
شد اینم یک عکس ازش
s3.img7.ir/s3KCS.jpeg
فقط خواستم بهتون اطلاع بدم :-)
+1 #7 j.jonah jameson 1394-09-26 18:24
ممنون عمو ! :-)
هوای همه ی شخصیت های کمیک بوکی رو دارید! :D
هاکای شخصیتی است که برای من خیلی گنگ بود ! هنوزم هست ولی الان حداقل کمیک های برتر این شخصیت و اطلاعات کافی راجب بهش رو میدونم!
#4
منم خیلی تعجب کردم ولی نه برای این موضوع ! بلکه برای این:



همینطوری داشتم مقاله های قبلی رو میخوندم یاد این افتادم :cry:
یادش بخیر اون موقع که هنوز تو سایت عضو نشده بودم یه سری مقاله میومد که بعد از تیتر نوشته عمو مختار اینجاست ! در آن نوشته شده بود !
خلاصه بهتون بگم ( وجدانا) اون موقع خیلی ذوق میکردم و به طوری که اگه بابام بود میزد با کیبور لپ تاپ یکیم میکرد!
داد میزدم ها داد ! :D
اون عکس هم که داشت خیلی خوف بود یه هیجان خاصی میداد!
( انرژی اش حدود 2 و3 کیلو اورانیوم غنی شده بود :lol: )
ای کاش بازم این عکس سر مقالاتتون بود!
خیلی ممنون بابت مقاله!
#8 agh 1394-09-26 18:26
من قبلا کمیک های هاکای نخوندم و نمیدونستم که شخصیت خبیتی بوده اما خوب شد که تبدیل به قهرمان شد اما نباید از هنرپیشه خوبش تو دنیای سینمایی مارول هم چشم پوشی کرد چون واقعا بهش میاد.
تو داستان هایی که بود بیشترش هاکای نقش ناجی تیم هم هست و نه تنها نقطه ضعف گروه نیست بلکه اعضای دیگه رو هم نجات داده و شرورهای قدری هم شکست داده تا شگفتی ساز باشه
#9 mtm 1394-09-26 18:51
به نقل از captain alireza:
راستی عمو میشه در مورد House of m توضیح بدید تو کمیک های نیو اونجرز خیلی استفاده شده ممنون


house of m یعنی "خاندان مگنتو" (M حرف اول اسم مگنتو است و house در زبان انگلیسی معنی خاندان هم میده. اونایی که سریال بازی تاج و تخت رو میبینن قطعا با این واژه زیاد اشنا هستن چون زیاد توش به کار میره)

در هر حال، house of m یک رویداد بزرگ در کمیک های مارول بود. رویدادی که در آن بچه های اسکارلت ویچ کشته میشن و او هم که میتونه reality را تغییر بده با ذهن خودش کاری میکنه که دنیا عوض میشه و ما میبینیم که همه چیز برعکس شده. یعنی میوتانت ها بر دنیا حکومت میکنند و انسان های موجودات پست به حساب میان

به نظرم تو این مقاله هم یه اشاره ای به قضیه hosue of m و زنده شدن هاکای در اون نوشته شده:

spidey.ir/.../...
#10 sobhani 1394-09-26 18:54
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله!
من که محبوب ترین شخصیت اونجرم هاکای هستش خیلی از مقاله لذت بردم!
راستش چند وقت پیش دنبال یه مقاله خوب در مورد هاکای بودم تا ترجمه کنم ولی چیز خوبی پیدا نکردم.
اگه مقاله دیگه ای درمورد این شخصیت خوندید یا در سایت های دیگه دیدید لطفا به من هم بگید تا اگه تونستم ترجمه کنم.
من در کل از شخصیت هایی که سلاحشون تیر و کمون هست خیلی خوشم میاد البته بهتره بگم از مهارتشون ولی هاکای هم مهارت فوق العاده ای در تیر اندازی داره هم شخصیت جالب و دلنشینی داره که اونو برتر از همه میدونم.
#11 mtm 1394-09-26 19:01
به نقل از Doc Strange:
راستی شماره 2 مربوط به شماره های 229 و 230 مردعنکبوتی شگفت انگیز اند، نه؟ ;-)

میخوای من یه کمک بهت بکنم؟ ببین مختار به نظرم اون داستانی رو از مرد عنکبوتی میگه که توش اونجرز اسیر شدن
(فکر کنم که دیگه فهمیدی!)
#12 mtm 1394-09-26 19:02
#4:
اره اون سری از هاکای که مت فرکشن نوشت عالی بود. ولی اون همش خوب بود و نمیشه گفت یک ارک یا فقط یه شماره برتر داشت. همش خوب بود. فکر کنم به خاطر همین مختار تو لیست نیاورده
#13 mtm 1394-09-26 19:07
به نقل از Doc Strange:
عمو نظرت درباره گرین آرو چیه؟

به نظرم اگه مختار نظرش رو نگه بهتره چون ممکنه دوباره پای "سگ" و این جور چیزا توی کامنتش باز بشه!!!! :-*
(اونایی که نظرات قدیمی مختار رو دنیال میکردن متوجه منظورم شدن :-* )
#14 mtm 1394-09-26 19:12
یه سئوال هم من میکنم ...
گرین گابلین در روی کاور این کمیک چیکار میکنه؟




یه راهنمایی: اگه به دیگر شخصیت هایی که کنارش هستن دقت کنید متوجه میشید که همشون در موقع چاپ این کمیک "مرده بودن" :eek:
#15 mtm 1394-09-26 19:14
#10:
اقای سبحانی یه شماره از کمیک untold tales of spiderman هست که خیلی جالبه
الان دقیقا شماره اش رو یادم نیست ولی معلوم میشه هاکای با مرد عنکبوتی حرف زده که تبدیل به ادم خوبی شده
فکر کنم لینک دانلودش تو بخش دانلود کمیک های انگلیسی سایت خودمون باشه
#16 mtm 1394-09-26 19:16
من خودم شخصا از این کمیک که تو سایت هم ترجمه شده خیلی خوشم میاد:



به نظرم بهترین داستان مشترک مرد عنکبوتی و هاکای هستش

spidey.ir/.../...
#17 Donny.Black97 1394-09-26 19:16
فكر كنم كميك شماره دو كه هاكاى همه رو از دست كالكتور نجات يمده مثل او كميكى هستش كه مرد عنكبوتى اونجرز رو از دست thanos نجات داد
#18 mtm 1394-09-26 19:22
به نقل از Donny.Black97:
فكر كنم كميك شماره دو كه هاكاى همه رو از دست كالكتور نجات يمده مثل او كميكى هستش كه مرد عنكبوتى اونجرز رو از دست thanos نجات داد


خداییش زحمات من و مختار تو این چند سال داره جواب میده!
خدا وکیلی قبل از اینکه سایت ما بیایی میدونستی مرد عنکبوتی همچین داستانی داشته؟ :-*
#19 Doc Strange 1394-09-26 19:29
#18
راستش اونم میخواستم بنویسم ولی خوب گفتم شاید همون مبارزه جاگرنات منظور باشه ... چرا؟
چون هاکای تو خود مقالم گفتن با اینکه نسبت به بقیه زور کم تری داره ولی تونست از پس کالاکتور بر بیاد.
مردعنکبوتی هم با اتکا به توانایی و اراده خود تونست شکست بده جاگرناتو.

یه دلیل دیگم داشت که مبارزه با تانوسو نگفتم این بود که با همکاری ثینگ اینکارو کرد نه تنهایی :-*
ولی هاکای تو این کمیک تنها بود
پس گفتم شاید حدسم درست باشه.
#20 a.v.s 1394-09-26 19:32
ممنون عمو مختار
یه چند وقت نبودیدا :lol: (اگرم بودید من اینجوری احساس میکنم که نبودید)
اره سری جدید هاکای هم خالی بود ولی بنظر من جای کمیک مرگ هاکای خالیه (البته خودم نخوندمش :-* چون اینگلیسی بلد نیستم)

حالا که بحث از مرگ هاکای شد میشه یه نفر درباره کمیک avengers disassembled توضیح بده ؟ چون تو اون کمیک هاکای مرد
#21 sobhani 1394-09-26 19:35
15#:خیلی ممنون.برام جالب شد، حتما دانلودش می کنم.
#22 Doc Strange 1394-09-26 19:36
به نقل از mtm:
یه سئوال هم من میکنم ...
گرین گابلین در روی کاور این کمیک چیکار میکنه؟

www.uplooder.net/.../gg.jpg


یه راهنمایی: اگه به دیگر شخصیت هایی که کنارش هستن دقت کنید متوجه میشید که همشون در موقع چاپ این کمیک "مرده بودن" :eek:

توی مقاله نوشته گراند مستر قدرتای Death رو دزدیده.
پس شاید دلیل حضور گرین گابلین و کاپیتان مارول و .. تو این حلد همین باشه.
( زندشون کرده)
#23 mtm 1394-09-26 19:37
به نقل از Doc Strange:
#18
راستش اونم میخواستم بنویسم ولی خوب گفتم شاید همون مبارزه جاگرنات منظور باشه ... چرا؟
چون هاکای تو خود مقالم گفتن با اینکه نسبت به بقیه زور کم تری داره ولی تونست از پس کالاکتور بر بیاد.
مردعنکبوتی هم با اتکا به توانایی و اراده خود تونست شکست بده جاگرناتو.

یه دلیل دیگم داشت که مبارزه با تانوسو نگفتم این بود که با همکاری ثینگ اینکارو کرد نه تنهایی :-*
ولی هاکای تو این کمیک تنها بود
پس گفتم شاید حدسم درست باشه.

این دیگه کاملا نشون میده چقدر سطح معلومات کمیکی در ایران رشد کرده
آفرین ;-)
#24 mtm 1394-09-26 19:41
به نقل از sobhani:
15#:خیلی ممنون.برام جالب شد، حتما دانلودش می کنم.

یادم اومد شماره 17 هستش:



همونطور که میدونی سری untold tales، داستان های ناگفته از گذشته مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان رو روایت میکرد. تو این کمیک هم هاکای هنوز با بلک ویدوی پلید ارتباط داره و هنوز آدم خوبی نشده ولی اسپایدرمن روش تاثیر مثبت میزاره. شخصا اونو یکی از بهترین های این سری میدونم
#25 mtm 1394-09-26 19:49
به نقل از a.v.s:


حالا که بحث از مرگ هاکای شد میشه یه نفر درباره کمیک avengers disassembled توضیح بده ؟ چون تو اون کمیک هاکای مرد

در این کمیک گروه اونجرز از هم متلاشی شد و به اعضای گروه حمله شد (هم فیزیکی و هم ذهنی). معلوم شد قضیه زیر سر اسکارلت ویچ بوده که به خاطر از دست دادن بچه هاش قاط زده بود به مرز جنون رسیده بود و فکر میکرد اونجرز بچه هاش رو ازش گرفتن!

هاکای هم تو این داستان و در حالیکه زخمی شده بود و میخواست جون بقیه رو نجات بده، کشته شد

#26 Si@Vash 1394-09-26 19:56
مقاله عالی بود انصافا.من به شخصه کمیک مورد علاقم شماره 2.مارول سیاستی در همه شخصیت هاش داره و اون همون نقطه ضعفیه که شما در یک ابرقهرمان موفق مارول نمیبینی که نباشه.هاکای هم نقطه ضعفش همبشه این بوده که به خاطره نداشتن نیروی فوق بشری و تجهیزات فوق پیشرفته دست کم گرفته میشده اما انقد کله خره،انقد کله خره که یه تنه میره سراغ این یارو.فکر کنم این توی انیمیشن اونجرز 2011 هم اقتباس شده که اقای ترابی در یک کامنت گفتن که هاکای یه تنه میره سراغ مقر هایدرا.
اما جدا از این مقاله داستان مورد علاقه من از هاکای شماره ها ۹ تا ۱۳(یا ۱۴ شاید یادم نیست) ران مت فرکشنه.مخصوصا شماره ۱۱ که جایزه ایزنر هم برده(البته اون شماره رو نمیشه درباره هاکای دونست چون مربوط به یکی از شخصیت های فرعیه )
#27 parker 1394-09-26 21:08

!!!!!!!!!!!!!!!
270!!!!!!!!!!!!!!!
#28 a.v.s 1394-09-26 21:09
به نقل از mtm:
به نقل از a.v.s:


حالا که بحث از مرگ هاکای شد میشه یه نفر درباره کمیک avengers disassembled توضیح بده ؟ چون تو اون کمیک هاکای مرد

در این کمیک گروه اونجرز از هم متلاشی شد و به اعضای گروه حمله شد (هم فیزیکی و هم ذهنی). معلوم شد قضیه زیر سر اسکارلت ویچ بوده که به خاطر از دست دادن بچه هاش قاط زده بود به مرز جنون رسیده بود و فکر میکرد اونجرز بچه هاش رو ازش گرفتن!

هاکای هم تو این داستان و در حالیکه زخمی شده بود و میخواست جون بقیه رو نجات بده، کشته شد

uplooder.net/.../...

ممنون آقای ترابی :-)
ازتون متشکرم
#29 beast boy 1394-09-26 21:24
به نقل از parker:
uupload.ir/files/1t95_sfsf.jpg
!!!!!!!!!!!!!!!
270!!!!!!!!!!!!!!!

:o :o :o :o
۲۷۰
!!!!!!!!!!
من دیگه حرفی ندارم. :zzz
#30 beast boy 1394-09-26 21:57
آقای ترابی جوابگو ایمیل ها نیست؟
#31 a.v.s 1394-09-26 21:57
به نقل از parker:
uupload.ir/files/1t95_sfsf.jpg
!!!!!!!!!!!!!!!
270!!!!!!!!!!!!!!!

واو :-*

این مهمان ها کی هستند ؟ . کسایی هستند که به صورت افلاین از سایت دیدن میکنند یا کسانی هستند که دارند از سایت بازدید میکنند ؟
#32 beast boy 1394-09-26 22:06
به نقل از a.v.s:
به نقل از parker:
uupload.ir/files/1t95_sfsf.jpg
!!!!!!!!!!!!!!!
270!!!!!!!!!!!!!!!

واو :-*

این مهمان ها کی هستند ؟ . کسایی هستند که به صورت افلاین از سایت دیدن میکنند یا کسانی هستند که دارند از سایت بازدید میکنند ؟


دقیقا من هم این سوال برام پیش آمده بود
یعنی ۲۷۰ نفر توی ساعت عضو اند؟
یا کسانی که عضو نیستند اما از سایت دیدن می کنند؟
#33 parker 1394-09-26 22:19
به نقل از beast boy:
به نقل از a.v.s:
به نقل از parker:
uupload.ir/files/1t95_sfsf.jpg
!!!!!!!!!!!!!!!
270!!!!!!!!!!!!!!!

واو :-*

این مهمان ها کی هستند ؟ . کسایی هستند که به صورت افلاین از سایت دیدن میکنند یا کسانی هستند که دارند از سایت بازدید میکنند ؟


دقیقا من هم این سوال برام پیش آمده بود
یعنی ۲۷۰ نفر توی ساعت عضو اند؟
یا کسانی که عضو نیستند اما از سایت دیدن می کنند؟

این آمار کسانی هست که تو سایت عضو نیستن و به صورت آنلاین دارن از سایت بازدید می کنن.
#34 Mr.fantastic 1394-09-26 22:22
عمو مختار مقالت عالی بود ;-)
خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:
من که به شخصه عاشق بازی جرمی رنر در نقش هاکای هستم ..
اون کمیکی که اقای گفت هم عالی بود ;-)
کلا ترکیب اسپایدی با هر شخصیتی عالی میشه
حتی فکر کنم با شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز
:-x :-x :lol: :D
#35 sobhani 1394-09-26 22:23
#24:الان این کمیک رو خوندم.
واقعا داستان جالبی داشت؛داستان هم انگار یه مدت کوتاه بعد از اتفاقات اون کمیکی که هاکای توش خلق شده اتفاق میفته و انگار تازگی با بلک ویدو خبیث همکاری میکنه.اون قسمتی هم که داستان زندگی خودش رو برای مردعنکبوتی توضیح میده خیلی جالب بود و اینکه چطوری به خاطر یه سوء تفاهم پلیس ها گرفتنش در حالی میخواسته جلوی یه دزد رو بگیره :sad:
حتی هاکای بعد از اینکه میفهمه بلک ویدو جاسوس هستش نمیتونه بیخیال بشه و کمکش میکنه(به دلایلی که در شماره9مقاله اشاره شد)
شخصیت پردازی پیتر پارکر هم عالیه.کامل نشون میده چقدر دنبال اینه که یه نفر دوباره آدم خوبی بشه و بی خیال کار های اشتباه خودش بشه و اینکه یه فرصتی رو به وجود بیاره تا اون فرد خودش گزینه درست رو انتخاب کنه.
این حرف ها رو هم زن عمو می از قول عمو بن به پیتر کفت.
شخصیت های دیگه ای هم مثل بتی برانت و زن عمو می و ایرون من هم در داستان هستند همچنین به کارلی کوپر و مری جین و جیمسون اشاره میشه.
#36 amir a. ghaderi 1394-09-26 22:28
به نقل از Mr.fantastic:

خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:

:-x :-x :lol: :D

هاکای درجه 3 و 4 نیست. درجه 2 ماروله.
#37 parker 1394-09-26 22:30
به نقل از Mr.fantastic:
عمو مختار مقالت عالی بود ;-)
خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:
من که به شخصه عاشق بازی جرمی رنر در نقش هاکای هستم ..
اون کمیکی که اقای گفت هم عالی بود ;-)
کلا ترکیب اسپایدی با هر شخصیتی عالی میشه
حتی فکر کنم با شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز
:-x :-x :lol: :D

درجه 3 ؟؟؟؟؟؟
درجه 4!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هاکای نه تنها جزء برترین قهرمان های مارول ، بلکه جزء بهترین های دنیای کمیک بوک .
تو به شخصیتی که ماندگار ترین کمیک ها رو داره و بهترین طراح ها و نویسنده ها براش کمیک نوشتن میگی درجه 3 ؟؟؟؟
هاکای یکی از ماندگار ترین و تاثیر گذار ترین هاست!!!!
#38 amir a. ghaderi 1394-09-26 22:34
#35:
اقای سبحانی مطمئنی به کارلی کوپر اشاره میشه؟ چون اون موقعی که کمیک های untold tales چاپ شد اصلا کارلی کوپر خلق نشده بود
#39 North-wolf 1394-09-26 22:43
یه کمیکی بود که ثانوس کلی از ابرقهرمانا رو اسیر کرده بود
بعد اسپایدی و چهره سنگی رفتن به جنگش
چهره سنگی هم اسیر شد یا همچین چیزی
بعد اسپایدی ثانوس رو شکست داد و همه رو آزاد کرد
جواب سوالی که توی شماره 2 پرسیدین همینه؟
#40 sobhani 1394-09-26 22:48
38#:اونجا اشتباه کردم.حق با شماست.
منظورم لیز آلن بود.
#41 beast boy 1394-09-26 22:52
به نقل از Mr.fantastic:
عمو مختار مقالت عالی بود ;-)
خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:
من که به شخصه عاشق بازی جرمی رنر در نقش هاکای هستم ..
اون کمیکی که اقای گفت هم عالی بود ;-)
کلا ترکیب اسپایدی با هر شخصیتی عالی میشه
حتی فکر کنم با شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز
:-x :-x :lol: :D

چی؟!! :eek:
درجه 4؟
تو اصلا کامیک های مارول را خواندی؟
اصلا کامیک میدانی چیه؟
یکی از بهترین شخصیت های کامیک همینه هاکای که بهش میگی درجه ۴ میدانی هم شخصیت چقدر طرفدار داره و چقدر مشهوره؟
بعد...
شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز :o
دیگه مطمئن شدم اصلا کامیک نخواندی که یه شخصیت خوبی مثل فانوس سبز میگی مزخرف :-*


آقای ترابی الان چنین چیزی توهین به شخصیت دی سی نیست؟
#42 amir a. ghaderi 1394-09-26 23:01
به نقل از beast boy:
آقای ترابی الان چنین چیزی توهین به شخصیت دی سی نیست؟

شما مسخره کردی ها. چیه هی اقای ترابی این توهین به شخصیت دی سی نیست؟
این حرفای بچه گانه چیه؟ شما اگر مردی بهش منطقی توضیح بده که فانوس سبز مزخرف نیست. در ضمن شما گول اسم اقای mr. fantastic رو نخور . ایشون طرفدار دو اتیشه دی سی است
شما خودت قوانین سایت رو رعایت نمیکنی. الان تو قوانین سایت نوشته "از درخواست مکرر جهت پاسخ به ایمیل ها اکیدا خودداری کنید"

بالاتر هم نوشته "در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم اطلاع رسانی انجام خواهد شد"

ولی توجه نمیکنی و مدام میگی من نقد اپیزود شماره 7 ارو را نوشته ام .
الان من خودم مقاله نوشته ام و سه روز پیش به آقای ترابی دادم. حالا خوبه هی بیایم تو سایت بگم اقای ترابی ایمیل چک شود؟ یا مثلا بگویم اقای ترابی چی شد چرا مقاله ام تو سایت نمیاد؟
#43 Human Torch 1394-09-26 23:03
به نقل از beast boy:
به نقل از Mr.fantastic:
عمو مختار مقالت عالی بود ;-)
خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:
من که به شخصه عاشق بازی جرمی رنر در نقش هاکای هستم ..
اون کمیکی که اقای گفت هم عالی بود ;-)
کلا ترکیب اسپایدی با هر شخصیتی عالی میشه
حتی فکر کنم با شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز
:-x :-x :lol: :D

چی؟!! :eek:
درجه 4؟
تو اصلا کامیک های مارول را خواندی؟
اصلا کامیک میدانی چیه؟
یکی از بهترین شخصیت های کامیک همینه هاکای که بهش میگی درجه ۴ میدانی هم شخصیت چقدر طرفدار داره و چقدر مشهوره؟
بعد...
شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز :o
دیگه مطمئن شدم اصلا کامیک نخواندی که یه شخصیت خوبی مثل فانوس سبز میگی مزخرف :-*


آقای ترابی الان چنین چیزی توهین به شخصیت دی سی نیست؟

:lol: :lol:
#44 Human Torch 1394-09-26 23:07
خود ديسى الان بهم زنگ زد گفت توهين نيست بابا پسر خوب اين بچه بازى ها چيه ؟؟! :o خوب بهش منطقى توضيح بده اينجا يه سايت تخصصى هست پس شما هم تخصصى و درست بهش توضيح بده تا از اشتباه در بياد
#45 beast boy 1394-09-26 23:46
به نقل از Mr.fantastic:
عمو مختار مقالت عالی بود ;-)
خیلی خوبه که سایت به قهرمانای درجه 3 و 4 مثل هاکای هم توجه میکنه :roll:
من که به شخصه عاشق بازی جرمی رنر در نقش هاکای هستم ..
اون کمیکی که اقای گفت هم عالی بود ;-)
کلا ترکیب اسپایدی با هر شخصیتی عالی میشه
حتی فکر کنم با شخصیت مزخرفی مثل فانوس سبز
:-x :-x :lol: :D


ببین دوست عزیز شخصیت شخصیت فانوس سبز مخضرف نیست
شخصیتی که توی طول خلق شدنش بهترین نویسنده ها و بهترین طراح ها را داشته است.کامیک خوبی مثل سیاه ترین شب
شخصیت فانوس سبز دارای بهترین صفات است میدانی یک جورایی هرموقعی که به فانوس سبز نگاه می کنم به یاد اسپایدرمن میفتم چون فانوس سبز هم مثل مرد عنکبوتی دارای قلبی پاک ،اراده آهنین و شجاعتی مثال نزدنی است
فانوس سبز شخصت درجه ۱ دی سی است
فانوس سبز عضو گروه لیگ عدالت است که این گروه فقط جای بهترین ها است مثل اونجرز مارول
فاونس سبز یکی از بهترین و کامل ترین شخصیت های کامیک است که حتی یادمه آقای ترابی یک بار گفتند از این شخصیت خوششون بیاد
فانوس سبز...
ببین دوست عزیز می توانم هزار تا مثال دیگه هم بزنم اما به جای اینکه یک طرفه به سمت قاضی بری در مورد حرفی که میزنی فکرکن ;-)
#46 Dr.Mehdi 1394-09-27 01:05
ببخشید یه سوال این ماکینگ برد تو سریال ماموران شیلد هم حضور داره درسته؟
#47 a.v.s 1394-09-27 01:08
به نقل از Dr.Mehdi:
ببخشید یه سوال این ماکینگ برد تو سریال ماموران شیلد هم حضور داره درسته؟

بله
از فصل دوم وارد سریال شد
#48 Ice Man 1394-09-27 03:08
منم از هاکای خوشم میاد خوشحال میشم وقتی میبینمش چون یاد ارو میفتم. (البته منظورم ارو تو کمیکه چون من کمیک های ارو رو میخونم)بعدش کلا اگه کلی کمیک اختصاصی داشت بیشتر ازش خوشم میومد ، چون تو کمیک های دیگه تا حالا هیچ کمیکی رو بخاطر هاکای نخوندم ؛ البته خب این تنها دلیل نیست کلا هاکای برای من پیش بقیه عددی نیست. راستی میگم من چون کلا خود درگیری دارم هیچ وقت نمیتونم بفهمم که واقعا مارول فنم یا دی سی فن خوش بحالمه ، خودم خسته نمیکنم دو جنسه کمیک بوکیم خخخ ؛ خب دیگه حالا فقط برم ببینم اصلیم کدومه.
#49 mks 1394-09-27 10:59
با سلام و عرض خسته نباشید.
خیلی مقاله جالبی بود و منو با شخصیت hawkeyeبیشتر آشنا کرد من قبلا فک میکردم یک شخصیت معمولی و ضعیفه ولی الان بیشتر با این شخصیت آشنا شدم واقعا متشکرم.
زحمات عمو و آقای ترابی و بقیه کسایی کا دارن برای سایت مقاله مینویسن به شخصه برای من خیلی جواب داده.من از کمیک و کلا از شخصیت های مارول و دی سی هیچی نمیدونستم ولی الان ....

در فیلم avengers age of ultronهم hakeyeمیگفت من مثل اونا )اشاره به اعضای avengers(قدرت خاصی ندارم ولی روحیه و اعتماد به نفس بالایی دارم خیلی صحنه زیبایی بود و تازه فهمیدم لزوم بودن شخصیت hawkeyeدر فیلم چیه
#50 farhood7 1394-09-27 12:40
مقاله خوبی بود و هر کسی که ایم مقاله رو بخونه حداقل اطلاعاتش از هاکای بهتر می شه و در ضمن کسی که میگه هاکای درجه ۳یا۴ ........ معلومه که ضد مارول و شخصیتاشی و شخصیت های دی سی رو سطح پایین می بینی وگرنه شخصیت های مارول بهترینن.
#51 spider-sonic 1394-09-27 16:49
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون عمو ! :-)
هوای همه ی شخصیت های کمیک بوکی رو دارید! :D
هاکای شخصیتی است که برای من خیلی گنگ بود ! هنوزم هست ولی الان حداقل کمیک های برتر این شخصیت و اطلاعات کافی راجب بهش رو میدونم!
#4
منم خیلی تعجب کردم ولی نه برای این موضوع ! بلکه برای این:

8pic.ir/.../...

همینطوری داشتم مقاله های قبلی رو میخوندم یاد این افتادم :cry:
یادش بخیر اون موقع که هنوز تو سایت عضو نشده بودم یه سری مقاله میومد که بعد از تیتر نوشته عمو مختار اینجاست ! در آن نوشته شده بود !
خلاصه بهتون بگم ( وجدانا) اون موقع خیلی ذوق میکردم و به طوری که اگه بابام بود میزد با کیبور لپ تاپ یکیم میکرد!
داد میزدم ها داد ! :D
اون عکس هم که داشت خیلی خوف بود یه هیجان خاصی میداد!
( انرژی اش حدود 2 و3 کیلو اورانیوم غنی شده بود :lol: )
ای کاش بازم این عکس سر مقالاتتون بود!
خیلی ممنون بابت مقاله!

درسته
من اون موقع تازه با سایت آشنا شدم میدیدم نوشته عمو مختار اینجاست
منم با خودم فکر میکردم عمو مختار کیه؟بعد که نظر ها رو میخوندم کنجکاو تر میشدم
بعد که چند وقت گذشت هروقت این عکس رو میدیدم مثل شما ذوق میکردم مقاله هاشون واقعا عالی هستند و بودند
عمو ما واقعا از شما مچکریم :-)
#52 mados 1394-09-28 00:22
متاسفانه تو سری جدیدش بیشتر داره به کیت بیشاپ شاگرد هاکای پرداخته میشه و کلینتو نیازمند اون نشون میدن که هیچ کار درستی ازش بر نمیاد امیدوارم ثابت کنن اشتباه میکنم.
#53 Mr.fantastic 1394-09-29 16:45
حرف همتون درسته

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید