رتبه بندی قوی ترین سیمبیوت ها در عالم مارول

رتبه-بندی-قوی-ترین-سیمبیوت-ها-در-عالم-مارول

به مناسبت انتشار بازی اسپایدرمن 2 و تبدیل شدن مری جین به شخصیت Scream در آن این مقاله را بار دیگر تقدیم به شما میکنیم.

مقدمه: اولین بار که ونوم در دنیای کمیک حضور پیدا کرد، به سال 1988 بازمیگردد. اون موقع ونوم تنها سیمبیوت شناخته شده دنیای مارول بود. اما الان اوضاع خیلی فرق کرده! در طول سال ها تاریخچه و منشا نژاد سیمبیوت ها گسترده ‌تر و کامل شده و همچنین سیمبیوت های جدید و مختلفی پا به عرصه کمیک گذاشته‌اند. همه سیمبیوت ها یک سری توانایی های مشترک دارند، مانند خاصیت شفابخشی، سرعت، قدرت‌، چابکی، استقامت و هوش فرابشری. اما این واقعیت بدان معنا نیست که قدرت همه سیمبیوت ها با هم برابر است. در طول تاریخ شاهد بودیم که بعضی سیمبیوت ها به توانایی های جدید و گاها عجیبی دست پیدا کرده‌اند. هر وقت حرف از قدرت سیمبیوت ها وسط میاد، دست بالای دست بسیار است! یعنی هر وقت پای یک سیمبیوت قدرتمند وسط میاد، بعید نیست بعدا سر و کله یک سیمبیوت قوی‌‌تر پیدا بشه. بنابراین در این مقاله میخواهیم ببینیم که کدوم سیمبیوت از نظر قدرت و توانایی حرف اول رو میزنه.

همچنین مقالات زیر را هم بخوانید تا به طور کامل تری با سیمبیوت ها آشنا شوید:

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی 10 میزبان قدرتمندی که بیشترین کنترل را روی سیمبیوت ونوم داشته اند

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

 

15- رِیز (Raze)

رِیز (Raze)

سیمبیوت کارنیج در طول تاریخ بارها دست به خلق سیمبیوت های جدید زده. وقتی که فرقه‌ای به نام "دارک هولدرز" (برای آشنایی با این فرقه این مقاله را بخوانید) با استفاده از جادوی کتاب دارک هولد روی کارنیج اثر گذاشتند‌، او صاحب توانایی های جدیدی شد. یکی از این توانایی ها، ایجاد سیمبیوت های جدید و کنترل آنها بود. کارنیج با استفاده از قدرت جدیدش، سیمبیوتی به نام «رِیز» را پدید آورد و آن را به زور به یک مامور FBI به نام «کلر دیکسون» (Claire Dixon) پیوند زد تا علیه یک گروه ضربت ضد سیمبیوتی مقابله کند. در آخر، ریز جذب سیمبیوت «تاکسین» شد تا برای متوقف کردن کارنیج و ایزد کهن «چثان» (Chthon) ، مورد استفاده قرار بگیرد. به نظر میرسد که ریز در طی این فرایند از بین رفته است.

 

14- پِی ‌بَک (Payback)

پی بک از سیمبیوت های خاص و متفاوت مارول است. علت تفاوت پی ‌بک این است که برخلاف بقیه موارد لیست، از نژاد "کلینتار" (Klyntar) نیست، بلکه از گونه "واریانت" (Variant) می‌باشد. گفته میشه که این این گونه، نژاد تکامل یافته تر سیمبیوت ها محسوب ميشود. در حقیقت سیمبیوت پی‌ بک به جای اینکه ارگانیک باشد، ماهیتی انرژیگونه دارد. این سیمبیوت به یکی از ماموران شیلد (SHIELD) به نام «ماویس ترنت» (Mavis Trent) پیونده خورد. نکته منحصر به فرد دیگر درباره اين سیمبیوت این است که بر خلاف دیگر سیمبیوت ها که از خشم و نفرت تغذیه میکنند، از خوشی و شادمانی قدرت میگیرد. بنابراین میزبانش هر چی خوشحال تر و سر زنده تر باشد، او هم قوی تر میشود! در ضمن ظاهرش هم با بقیه سیمبیوت ها فرق میکنه و نوعی رنگ و لعاب براق به میزبان خودش میده. پی‌ بک یک قهرمان نسبتا خشن است. او علاوه بر توانایی های عمومی سیمبیوت ها مثل قدرت و سرعت فرابشری، توانایی پرواز، کنترل و شلیک الکتریسیته و ایجاد انفجار های الکتریکی را دارد. همچنین در صورت تماس این سیمبیوت با آب، کل سطح آب دارای جریان الکتریکی میشود.

 

13- اِسکورن (Scorn)

اسکورن

کارنیج یک بار به ظاهر توسط شخصیتی نیرومند به نام «سنتری» در داستان آغازین سری کمیک "انتقام جویان جدید" (که اینجا ترجمه شده) کشته می شود. سنتری او را از وسط به دو نیم قسمت می کند (عکسش اینجاست) و در فضای بیرونی کره زمین رهایش می کند اما همانطور که در این مقاله گفتیم کارنیج سر سخت تر از این حرف هاست و میزبان خودش را در هر شرایطی ترمیم می کند. بعدها یک کمپانی غیر قانونی سیمبیوت کارنیج را از فضا به زمین میاورد و در مینی سری "کارنیج" که توسط «زب ولز» نوشته شده و «کلسون کرین» آن را طراحی کرد ، کارنیج موقتا با دکتر «تنیس نیوِس»، روانشناسی که مسئول درمان دوست دختر قدیمی کلتوس کسدی یعنی «شیریک» (Shriek) بود ، پیوند میخورد. اما مشخص می شود که همه این ها نقشه سیمبیوت بوده تا به میزبان اصلی اش یعنی کلتوس کسدی برسد. این سیمبیوت سپس از نیوس جدا و به شیریک پیوند خورد و او را دوباره مجنون و یاغی کرد (عکسش اینجاست). به همین دلیل سیمبیوت که از شیریک ترسیده بود. وی را رها کرد و دوباره نزد نیوس برگشت و سیمبیوت Scorn خلق شد و طی عملی قهرمانانه به مرد آهنی و اسپایدرمن کمک کرد تا کارنیج را که دوباره زنده شده بود شکست دهند. اسکورن اولین سیمبیوت سایبورگ دنیا بود و به دلیل اینکه او یک موجود تکنو ارگانیک است، توانایی هایی دارد که دیگر سیمبیوت ها فاقد آنها هستند. مثلا او میتواند با تکنولوژی های مختلف ارتباط برقرار کند و آنها را کنترل کند. او همچنین میتواند فناوری های مختلف را به بخشی از بدن خودش تبدیل کند.

 

12- زکس (Zzzxx)

زکس (Zzzxx)

این سیمبیوت (که هر چه تلاش کنید عمراً بتوانید نامش را صحیح تلفظ کنید!!!) بسیار خطرناک است و مغز میزبان خود را میخورد! در ضمن او هیچ ارزشی برای میزبان خود قایل نیست به همین دلیل در زندانی که توسط نژاد فضایی Shi'ar تاسیس شده بود، نگهداری ميشد و یک میزبان از همین نژاد به دست آورد. بعدش بهش ماموریت دادن تا گروه Starjammers را نابود کنه ولی شکست سختی خورد. سپس خواست با یکی از اعضای Starjammers پیوند بخوره ولی موفق نبود و به دنیایی سرطانی به نام The Fault منتقل شد که در آن نسخه معکوس «پرفسور ایکس» حضور داره! هیچ فاش نشده انها چطور با هم کنار آمده اند ولی اگه زنده مونده باشن باید منتظر بروز یه هیولای واقعا عجیب و ترسناک باشیم! بنابراین شک نکنید که زکس یکی از خطرناک ترین سیمبیوت ها در کل کهکشان است.

 

11- ونومناسور! (Venomnosaur)‌

ونومناسور! (Venomnosaur)‌

دنیای شماره 807128 در واقع دنیایی است که اولین بار در سری کمیک بوکی "پیرمردی به نام لوگان" آن را مشاهده کردیم. در اين دنیا ابرشرورها بر ابرقهرمانان پیروز شده و هر یک بخشی از آمریکا را مال خود کرده بود. اولین بار که ونوم دایناسوری را دیدیم مربوط به کمیک پیرمردی به نام لوگان (که در اینجا ترجمه شده) میشود. در این داستان دیدیم که یک تی‌رکس ونومی به هاکای و ولورین حمله کرد ولی به خاطر قدرت صوت «بلک بولت» شکست خورد. همچنین در داستان پیرمردی به نام هاکای که وقایع‌ آن قبل از کمیک پیرمردی به نام لوگان اتفاق می‌افتاد، معلوم شد که ونوم ابتدا به یکی شخصیت های مارول به نام «مرد چندگانه» (Multiple Man) پیوند خورده بود و قصد داشت هاکای را بکشد. ولی یک تی‌رکس که متعلق به سرزمین وحشی ها (Savage Land) بود او را خورد. بعد از آن ونوم با آن دایناسور پیوند خورد و یک تی‌رکس ونومی به وجود آمد. اگرچه این سیمبیوت را خیلی کم دیدیم، ولی واقعا چه چیزی میتواند به اندازه ترکیب ونوم و دایناسور وحشی و ترسناک باشد؟

 

10- آنتی ونوم (Anti-Venom)

آنتی ونوم (Anti-Venom)

یک بار ادی براک به عنوان معروف ترین و اصلی ترین هویت ونوم ، پس از آنکه از سیمبیوت ونوم جدا شد فهمید که واقعا سرطان دارد. او سپس نزد شخصیتی به نام «مستر نگاتیو» رفت. او هم با استفاده انرژی خاص خودش سرطان براك را معالجه کرد ولی در نتیجه سلول های بدن براك به رنگ سفید درآمد. در واقع در شماره 569 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" دیدیم که ادی براک به مرکز خیریه "ف.ی.س.ت" رفت و در حالی که بسیار خوشحال بود و اصلا باورش نمیشود. به زن عمو می (که در "ف.ی.س.ت" کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه انجام میداد) و مارتین لی گفت که دکترها بهش گفته اند دیگر اثری از سرطان یا سیمبیوت ونوم در او وجود ندارد. سپس براک با ونوم جدید (همان «مک گارگن») روبرو شد. اینجا بود که سیمبیوت ونوم سعی کرد از گارگن جدا شود و بار دیگر به براك بچسبد اما متوجه شد که سلول های بدن او تغییر کرده و دوباره برگشت پیش گارگن. ولی بخش کوچکی از او در بدن براك باقی ماند و با سلول های سفید او ترکیب شد و به همین دلیل موجود جدیدی به نام «آنتی ونوم» به وجود آمد که ضد ونوم بود و انگار خلق شده بود تا پدر سیمبیوت ونوم را دربیاورد و در اولین نبرد هم نشان داد که میتونه بزنه دهن ونوم رو سرویس کنه!

از اونجایی که آنتی ونوم به نوعی یک سیمبیوت مصنوعی است، توانایی هایی دارد که سیمبیوت های اصیل نژاد کلینتار فاقد آنها هستند. از طرفی آنتی – ونوم نقاط ضعف دیگر سیمبیوت ها یعنی صوت و آتش رو نداره. هر کسی که به تسخیر سیمبیوت آنتی – ونوم دربیاد دارای زور بازو، بنیه و استقامت فوق بشری ميشه و از توانایی زود خوب شدن زخم ها، حافظه ژنتیک (قدرت دسترسی به حافظه و خاطرات دیگران در صورت برقراری تماس با آنها)، شناسایی سیمبیوت های هم نسل خود، خزیدن روی دیوار تار افکنی نامحدود، حس عنکبوتی قدرتمند که میتونه نسبت به خطرات قریب الوقوع بهش هشدار بده، مصونیت در مقابل حس عنکبوتی اسپایدرمن و قدرت استتار بهره مند ميشه. و البته آنتی -ونوم رو ميشه قاتل سیمبیوت ونوم دونست و وقتی «مک گارگن» در قالب ونوم فرو رفته بود تنها پس از چند ثانیه داشت سیمبیوت ونوم را میکشت! همچنین سیمبیوت آنتی ونوم قادر است پادتن هایی تولید کند که قادر هستند کسی را که درگیر رادیواکتیو، انگل ها، بیماری ها و مواد مخدر شده است را خوب کند. یعنی او میتونه سم و يا مواد مضر داخل بدن را خوب کنه (قبلا در اين مقاله گفتیم که آنتی ونوم باعث شد تا اعتیاد شخصیت به نام «جنا کول» برطرف شود). همچنین وقتی فلش تامپسون به سیمبیوت آنتی ونوم دست یافت دیدیم که میتواند جراحت های فیزیکی را نیز خوب کند.

 

9- هایبرید (Hybrid)

هایبرید (Hybrid)

یک شرکت خصوصی به نام "بنیاد حیات" سعی داشت تا با بررسی سیمبیوت ونوم و گرفتن نمونه از آن بتواند سربازان نیرومندی تولید کند. بدین ترتیب 5 نمونه از سمبیوت ونوم استخراج و پرورش داده شد. این 5 نمونه سپس با 5 تن از بهترین پرسنل امنیتی این شرکت ترکیب شدند و در نتیجه سیمبیوت های جدیدی تحت عنوان «اسکریم»، «لاشر»، «فیج»، «آگنی» و «رایوت» درست شدند. البته بعد از مدتی سیمبیوت اسکریم از این گروه جدا شد و همکارانش را به قتل رساند. بعد ها از ترکیب چهار سیمبیوت دیگر، سیمبیوتی به وجود آمد به نام «هایبرید». میزبان «هایبرید»، مردی به نام «اسکات واشنگتون» بود. او یکی از نگهبانان Vault بود؛ زندانی که سیمبیوت های «لاشر»، «فیج»، «آگنی» و «رایوت» پس از کشته شدن میزبانان شون در آنجا نگهداری ميشدند. اونا به طور کوتاهی با اسکات ترکیب شدند و «هایبرید» به وجود اومد. اسکات فهمید که این سیمبیوت ها گناهی ندارند و فقط ترسیده اند و نباید اون آزمایشات روشون انجام میشد. بنابراین تصمیم گرفت از زندان فراریشون بده. به همین دلیل شغل خودش رو از دست داد. اسکات به خونه اش برگشت و سر راه با یک جنایتکار درگیر شد و از کمر به پایین فلج شد. اینجا بود که سیمبیوت هایبرید دلش به حالش سوخت و دوباره باهاش پیوند خورد . اینجوری اسکات دوباره تونست از پاهاش استفاده کنه. اسکات سپس تصمیم گرفت از اون جنایتکار انتقام بگیره . این باعث شد که سیمبیوت هایبرید ناراحت بشه چون دوست نداشت یک ماشین آدم کشی باشه. اسکات هم متوجه اشتباه خود شد و تصمیم گرفت آدم خوبی باشه. در نهایت اما توسط ونوم کشته شد. هایبرید هم به طور مقطعی به ددپول چسبید و در نهایت هم به یک سگ !

 

8- اسکریم (Scream)

سیمبیوت اسکریم

همانطور که در مورد قبل گفته شد شرکت "بنیاد حیات" پنج سیمیوت جدید با نام های «اسکریم»، «لاشر»، «فیج»، «آگنی» و «رایوت» به وجود آورد که همگی به نوعی فرزندان ونوم محسوب میشدند. در میان این سیمبیوت ها، اسکریم از همه مهم تره. میزبان او خانم «دانا دیه گو» بود. اسکریم کم کم به این باور رسید که تمام سیمبیوت ها پلید هستند و باید نابود شوند. بنابراین 4 همکار دیگرش را به قتل رساند. او مشکل روانی داشت و دچار فروپاشی عصبی شد . البته بعدا سعی کرد آدم خوبی بشه ولی در نهایت توسط ونوم به قتل رسید. اما دوباره برگشت و سیمبیوت اسکریم به «اندی بنتون» پیوند خورد و یک قهرمان شد (اين سری را بخوانید). اسکریم علاوه بر همه توانایی های دیگر سیمبیوت، چند قابلیت دیگر رو هم داره؛ مثلا میتونه مو هایش رو به شکل پیچک دراز کنه و ازشون به عنوان سلاح استفاده کنه.

 

7- سایلنس (Silence)

سایلنس (Silence)

«اندی بنتون» (Andy Benton) یکی از اولین همسایه های فلش تامپسون در شهر فیلادلفیا بود . او در دبیرستان West Philadelphia درس میخواند یعنی جایی که فلش به عنوان مربی ورزش تدریس میکرد. اندی یک روز دید که فلش چطور از دست سیمبیوتی خودش استفاده کرد تا توپ را به سمت یک دانش آموز قلدر پرتاب کنه. بنابراین فهمید که فلش تامپسون همون مامور ونوم هستش. سپس شخصیت خبیثی به نام «جک اولانترن» که از هویت فلش آگاهی داشت سعی کرد با هدف قرار دادن اندی ، بهش ضربه بزنه. او پدر اندی را با چاقو زد ولی فلش موفق شد به کمک بخشی از سیمبیوت خودش، جان اندی را در مقابل گاز سمی که توسط جک اولانترن منتشر شده بود، نجات بده. سپس سیمبیوت با اندی پیوند خورد و به دستیار فلش تبدیل شد و اسم خودش را Mania گذاشت. سپس معلوم شد او از بخشی از سیمبیوت ونوم که توسط شرکتی به نام Ararat کلون شده بود و سالها در ونوم غیر فعال باقی مانده بود، درست شده. Mania بعدا دچار نفرینی که شیطان دنیای مارول (مفیستو) به ونوم داده بود یعنی "نشان جهنمی" (Hell Mark)، شد و در نتیجه میتونست شیاطین و دیوها را هم کنترل کنه. پیتر پارکر و فلش تامپسون در تلاش بودند او را مداوا کنند. اندی بنتون اخیرا با سیمبیوت اسکریم پیوند خورده بود و یک قهرمان بود تا اینکه در رویداد "نهایت کارنیج" که اینجا ترجمه شده است، اندی سیمبیوت اسکریم را به خاطر کارنیج از دست داد. اما سپس کارنیج که خودش را در قالب یک سیاستمدار درآورده بود، سیمبیوت فیج را فرستاد تا اندی را بکشد. فیج ضربه مرگیاری به اندی وارد کرد و باعث شد تا فلش تامپسون (مامور آنتی ونوم) اندی را که به شدت مجروح شده بود را به شرکت الکمکس و نزد دکتر استیون برد و او نیز از باقیمانده سیمبیوت اسکریم و آنتی ژن موجود از آنتی ونوم ، سیمبیوت ساخت و به اندی پیوند زد که باعث به وجود آمدن سیمبیوت جدید به نام «سایلنس» (سکوت) گردید. سایلنس به عنوان سیمبیوت جدید اندی بنتون همچنان به عنوان یک قهرمان به مامور آنتی ونوم کمک کرد تا بر کارنیج و دار و دسته اش فایق آیند.

 

6- اسلیپر (Sleeper)

اسلیپر (Sleeper)

«اسلیپر» نام هفتمین فرزند سیمبیوتِ «ونوم» است که در شمارهٔ 165 از سری Venom معرّفی شد. از آن‌جا که دیگر فرزندانِ ونوم در سنّ پایین با میزبانان خبیثی پیوند خورده و خود نیز خبیث شدند، ونوم قصد داشت از پیوندخوردن اسلیپر با یک میزبان تا زمانی که بالغ نشده جلوگیری کند؛ به همین دلیل او را در کمپانی «الکمکس» به دنیا آورد و تحت نظارت و حفاظت این کمپانی قرار داد. در این زمان کهنه‌سربازِ نژاد «کری» به‌نامِ «تل‌کار» که نخستین میزبان ونوم بود، به‌دنبالِ سیمبیوتِ قدیمی خود به زمین آمده بود و با تهدیدکردنِ اسلیپر، ونوم را متقاعد کرد تا دوباره با او پیوند بخورد. از آن‌جا که تل‌کار با قدرت‌های ذهنیِ خود ونوم را تماماً مطیع خود کرده بود، اسلیپر برای نجات والد خود با ادی پیوند خورد و به فضا رفت. پس از کش‌وقوس‌های فراوان و با کمک جنگجویی از نژاد اسکرال، ادی و دو سیمبیوت توانستند تل‌کار را شکست داده و به زمین بازگردند. مدّتی بعد تل‌کار برای انتقام به زمین بازگشت و تلاش کرد با سلاحی بیولوژیکی مردم زمین را از بین ببرد، امّا دست آخر اسلیپر با او پیوند خورد و برای تلافی کاری که با ونوم کرده بود، با انجام نوعی عمل لوبوتومی از تل‌کار برده‌ای بی‌اختیار بدل ساخت. اسلیپر سپس با کنترل این میزبان جدید زمین را ترک و ماجراجویی خودش را در سرتاسر فضا آغاز کرد. برای آشنایی کامل تر با این سیمبیوت، این مقاله را بخوانید.

 

5- ونوم (Venom)

ونوم

‌ونوم اولین و برترین سیمیوتی‌ست که پا به عرصه کمیک گذاشت. اگرچه او سابقه پیوند با میزبانان زیادی را داشته، ولی همگی او را با «ادی براک» می‌شناسیم. خبرنگار بی‌آبرویی که اسپایدرمن را مسئول ناکامی هایش میدانست. بنابراین ادی و سیمبیوت به دلیل تنفر مشترکشان از اسپایدرمن، به یکی از مرگبار ترین دشمنان او تبدیل شدند. البته در طول سال ها ونوم رفته رفته به یک ضد قهرمان و در نهایت به یک قهرمان کامل تبدیل شد. گذشته از این ها، ونوم یکی از سیمبیوت های قدرتمند مارول است که قدرت های زیاد و گاها عجیب و غریبی دارد (پیشنهاد میکنم این مقاله را بخوانید). در ضمن از یاد نبریم که ونوم به دلیل اینکه مدتی با پیتر پارکر پیوند خورده بود، توانایی های او را در خود کپی کرده است و همچنین در برابر حس عنکبوتی او مصونیت دارد.

 

4- کارنیج (Carnage)

کارنیج (Carnage)

همانطور که در اين مقاله گفته شده، در طبیعت بسیاری از گونه‌های ابتدایی‌تر تولید مثل غیرجنسی (asexual reproduction) دارند. به اين معنا که در این‌گونه‌ها نر و ماده وجود ندارد و اگر هم وجود دارد تولید مثل لزوما وابسته به آمیزش جنسی نر و ماده با یکدیگر نیست. برای مثال می‌توان به باکتریها یا بسیاری از گونه‌های حشرات یا حتی برخی از خزندگان اشاره کرد. اما جالبه که بدونید سیمبیوت ونوم هم همین طوره و برای تولید مثل و تکثیر شدن نیازی به آمیزش جنسی نداره! به همین خاطره این همه سیمبیوت مختلف به راحتی از سیمبیوت ونوم تکثیر شده اند . معروف ترین این بچه ها، سیمبیوتی است که با یک قاتل زنجیره ای به نام «کلتوس کسدي» (Cletus Kasady) پیوند خورد و در نتیجه موجودی بیرحم به نام «کارنیج» به وجود آمد. کارنیج نشون میده که اگه یک سیمبیوت میزبان روانی پیدا کنه چه فاجعه ای پیش میاد. کارنیج مدام دنبال طغیان و شورش است و مرد عنکبوتی خیلی وقت ها برای اینکه جلوش رو بگیره مجبور شده حتی با ونوم متحد بشه. ضمنا اين را هم میدانیم که سیمبیوت از نژاد فضایی Klyntar است و یکی از خصوصیات این نژاد آن است که هر نسل از نسل قبل خودش قوی تر است. ونوم هم نهصد و نود هشتمین از Klyntar به شمار میاد و به همین دلیله که اینقدر قویه! ولی این نشون میده که سیمبیوت کارنیج، 999 مین از نسل Klyntar هستش و به همین دلیل از ونوم قوی تره! بنابراین کارنیج قدرت هایی داره که حتی ونوم هم فاقد اون‌هاست (این مقاله را بخوانید).

 

3- تاکسین (Toxin)

تاکسین (Toxin)

«تاکسین» پسر کارنیج محسوب ميشه (یعنی از همون سیمبیوت کارنیج متولد شده) . کارنیج میخواست او را بکشه ولی اتفاقاتی افتاد که در نهایت این سیمبیوت با افسر پلیسی به نام «پاتریک مولیگان» (Patrick Mulligan) ترکیب شد و تاکسین به وجود آمد. کارنیج برگشت که پسرش رو بکشه ولی ونوم نجاتش داد و سعی کرد تا تعلیمش بده ولی حقیقت این بود که تاکسین هم از ونوم و هم از کارنیج اخلاق مند تر بود و میخواست قهرمان باشه. بنابراین ونوم و کارنیج سعی کردند حذفش کنند چون میدونستند براشون تهدید ميشه ولی تاکسین به کمک مرد عنکبوتی شکستشون داد. ضمنا به نظر میرسه که قدرت او هم از ونوم بیشتره و هم از کارنیج چون همانطور که در مورد قبل گفته شد هر نسل از نژاد کلینتار از نسل قبلی قدرتمندتره.

تاکسین از توانایی های ویژه دو سیمبیوت پیشین خود بهره مند است: میتونه به در و دیوار بچسبه (قابلیتی که از زمانی که مرد عنکبوتی سیمبیوت فضایی را بر تن داشت به او سرایت کرد). میتونه ظاهرش رو تغییر بده و همچنین تار (webbing) نامحدود داره. زمانی که پاتریک مولیگان میزبان او بود. ظاهر تاکسین يا بهتره بگوییم کاستوم او از شکم به بالا قرمز و از شکم به پایین. سیاه بود. اما وقتی ادی براک میزبانش بود. بیشتر شبیه به ترکیبی از ونوم و کارنیج بود و کل بدنش قرمز بود. تاکسین همچنین میتونه با محیط اطراف ترکیب و غیر قابل شناسایی بشه (اين توانایی را از پدربزرگش یعنی ونوم به ارث برده). میتونه اعضای بدنش رو به سلاح تبدیل کنه که اين هم اولین بار در ونوم دیده شد. تاکسین همچنین به نظر میرسه مثل ونوم و کارنیج قابلیت خوب شدن سریع زخم دارد. ونوم و کارنیج قابلیت اين را داشتند که سیمبیوت های دیگر و میزبانان آنها را ردیابی کنند ولی تاکسین میتونه با داشتن مشخصات هر کسی او را در شهر ردیابی کنه! برخلاف بسیاری از سیمببوت ها ، تاکسین اولش سعی نکرد بر ذهن میزبان انسانی خودش غلبه کنه. او به جای اين کار فکر میکنه و نظرش رو به میزبانش ارائه میده و معمولا هم رفتارهای بسیار نابالغ از خودش نشون میده و چند باری هم بابت رفبارش از مولیگان معذرت خواهی کرد. او همچنین مقاومت بیشتری در مقابل دو نقطه ضعف عمده سیمبیوت ها یعنی آتش و صوت شدید از خود نشان میدهد. اما تجربه نشان داده که از خشونت استقبال میکند و به قول معروف خیلی زود هنگام مبارزه جو گیر میشه! وقتی که آرام است تقریبا به اندازه یک مرد عنکبوتی در لباس کارنیج به نظر میرسد ولی وقتی خشمگین و عصبی میشود. جثه اش نیز بزرگ تر میشود و قدرتش افزایش میابد و دندان ها و پنجه هاش تیزتر و وحشی تر میشوند! همچنین وقتی ادی براک میزبان تاکسین شد، سیمبیوت دارای نوعی نیش سمی نیز شد!

 

2- گِرِندل (Grendel)

گرندل

بیوولف (Beowulf) نخستین حماسه شناخته شدهٌ اروپایی از نویسنده‌ای ناشناس است. این حماسه به زبان انگلیسی کهن نوشته شده و یکی از برجسته‌ترین نوشته‌های ادبی آنگلوساکسون شناخته می‌شود. تاریخ‌نگاران نگارش آن را میان 700 تا 1000 میلادی برآورد کرده‌اند. اين رزمنامه که از سده نوزدهم به این سو به نام بیوولف نامور شده‌است به داستان نبردهای پهلوانی به نام بیوولف می‌پردازد که یک قبیله دانمارکی را از دست جانور خونخواری به نام گرندل نجات می‌دهد و سپس در دریا فرومی‌رود تا مادر آن جانور را هم بکشد. و بعد پادشاه قبیله خود می‌شود ولی سرانجام در جنگ با اژدها کشته می‌شود و .. اما در سری جدید کمیک بوک های ونوم و در پیچشی جالب متوجه شدیم که گرندل و مادرش در واقع اژدهایانی بودند که توسط خدای سیمبیوت ها، کنال خلق شده بودند. یعنی میلیاردها سال پیش کنال ارتشی از اژدهایان سیمبیوتی خلق کرد (از ورطه زنده تاریکی) و آنها را اعزام نمود تا در عالم دست به طغیان بزنند. یکی از آنها به رنگ قرمز بود و از خون خود کنال آفریده شد و پسرش هم اژدهایی سیاه رنگ بود.

آنها در قرن 6 میلادی به کره زمین رسیدند و در آنجا اژدهای پسر به گرندل (Grendel) و اژدهای مادر به Big Mother معروف شدند. تا اينکه ثور به وسیله یک آذرخش گرندل را از پا درآورد. مادرش برای انتقام دست به قتل عام لشگر پادشاه زد. ثور به مخفیگاه اژدهای مادر حمله کرد و او را به قعر اقیانوس فرستاد. گرندل سیمبیوتی‌ست که مستقیما توسط کنال خلق شده، بنابراین او فوق‌العاده قدرتمند است. گرندل قدرت هایی فراتر از توانایی های سیمبیوت های عادی دارد. او میتواند پرواز کند، بین ستارگان سفر کند و تمدن ها را با خاک یکسان کند. همچنین نقاط ضعف عمده سیمبیوت ها (صوت و آتش) روی گرندل تاثیر خیلی کمتری میگذارند. بنابراین گرندل به راحتی در زمره قدرتمند ترین سیمبیوت های تاریخ قرار میگیرد.

 

1- کِنال (Knull)

کنال خدای سیمبیوت ها و خالق آنهاست. کنال علاوه بر اینکه با اختلاف قدرتمند ترین سیمبیوت عالم های مارول است، همچنین یکی از قدرتمند ترین موجودات کل کمیک های مارول هم هست. طبق گفته خود کنال. قدمت او به پیش از عالمی که میشناسیم برمیگردد. همانطور که به ادی براک در شماره 4 از کمیک ونوم (اینجا ترجمه شده) توضیح داده شد. کنال تاریکی مطلقی بود که همه چیز در عالم وجود را در بر گرفت تا اینکه سلستیال ها "نور خلقت" خود را به ارمغان آوردند. در پاسخ به اين تهاجم، کنال فُرم فیزیکی پیدا کرد و یک سلستیال را کشت و سر اين سلستیال بعدا به عنوان مکانی به نام "نُوِر" (Knowhere) شناخته شد. کنال با زره های زنده سیمبیوتی خود با خدایان کیهانی جنگ کرد و به بلا و وسیله تنبیه عالمی که به تازگی خلق شده بود تبدیل گشت. با اين حال، حتی وقتی شکست خورد ، نبردهای اولیه کنال موجب پدید آمدن خطرهایی بزرگ شد. کنال بعد از خلق سیمبیوت ها در نهایت توسط مخلوقات خودش زندانی شد تا اینکه به کمک کارنیج آزاد شد و در رویداد "پادشاه سیاه پوش" شروع به فتح عالم کرد. هیچ چیز جلودار قدرت کنال و ارتش او نبود. بنابراین او به زمین حمله کرد و سنتری و ادی براک را کشت و بسیاری از قهرمانان مارول را تحت کنترل خود گرفت. او همچنین با یک گنبد سیمبیوتی کره زمین را احاطه کرد. کنال انقدر قدرتمند بود که سلستیال ها را هم تحت کنترل خود گرفته بود و حتی ثور و موج سوار نقره‌ای هم حریفش نشدند. او سرانجام فقط وقتی شکست خورد که ونوم به لطف نیروی انیگما زنده شد و به کاپیتان یونیورس تبدیل شد. هر قدرتی که سیمبیوت ها دارند از کنال منشا گرفته شده و قدرت هیچ سیمبیوتی هرگز به کنال نزدیک نشده. در نتیجه کنال بدون هیچ شک و شبهه ای در جایگاه نخست این لیست قرار میگیرد.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعمقاله سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

10 نبرد برتر اسپایدرمن و ونوم (SPIDR-MAN VS. VENOM)

قسمت آخر از کمیک "ونوم نهایی" (ULTIMATE VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

رتبه بندی 10 میزبان قدرتمندی که بیشترین کنترل را روی سیمبیوت ونوم داشته اند

سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "پادشاه سیاه پوش" (KING IN BLACK) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

معرفی 10 دشمن برتر ونوم (VENOM)

کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 حقیقت مهمی که باید درباره تاکسین (TOXIN) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آنتی ونوم» (ANTI-VENOM) بدانید

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ali ghorbany
#1 ali ghorbany 1400-09-15 03:26
سلام مقاله عالی ببخشید این سیمبیوت جدید چیه عکسش رو تو اینترنت دیدم اسمش meredius یا همچین چیزی هستش
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1400-09-15 06:18
به نقل از ali ghorbany:
سلام مقاله عالی ببخشید این سیمبیوت جدید چیه عکسش رو تو اینترنت دیدم اسمش meredius یا همچین چیزی هستش

صبر کنید همین هفته شماره 1 از سری جدید ونوم تو سایت قرار میگیره. تو اونه
نقل قول کردن
Ben2
#3 Ben2 1400-09-15 06:45
سلام واقعا منتظر این مقاله بودم
ویه سوال کنال که سیمبیوته پس چرا تمام سیاه بهش پیوند خورد
یا نکنه دو تا سیمبیوت میتونن به هم پیوند بخورن
نقل قول کردن
Hellblazer
#4 Hellblazer 1400-09-15 08:35
خسته نباشید آقا کیارش، مقاله‌ی خیلی خوبی بود؛ ممنون که ترجمه کردید؛ چند تاشون رو متاسفانه نمی‌شناختم، و این رو هم نمی‌دونستم که آنتی‌ونوم از ونوم ضعیف تره! :o
به نقل از mtm:
به نقل از ali ghorbany:
سلام مقاله عالی ببخشید این سیمبیوت جدید چیه عکسش رو تو اینترنت دیدم اسمش meredius یا همچین چیزی هستش

صبر کنید همین هفته شماره 1 از سری جدید ونوم تو سایت قرار میگیره. تو اونه

پس سیمبیوت جدیدی در راهه؛ خیلی هم عالی! 8)
راستی، ۲ تا سوال داشتم:
۱ـ الآن فلش تامپسون در هیبت مامور ونوم، مثل مک‌گارگن و ادی براک، دچار سرطان میشه؟ و اصلا چطوری با سیمبیوت پیوند خورده؟ چون هم ظاهرش با بقیه‌ی ونوم‌ها فرق داره، و هم فکر نمی‌کنم خیلی کینه و عقده‌ی درونی داشته باشه که سیمبیوت ونوم بره طرفش!
۲ـ من توی مقاله‌ی حقایق آنتی ونوم خوندم که مستر نگاتیو با نیروی مخصوصی، سرطان ادی براک رو درمان کرد و سلول های بدنش سفید شد، حالا سوال اینه که این آنتی ونوم که سفید شده، با سیمبیوت ونوم که هممون می‌شناسیمش، فرق داره یا همونه که دچار دگرگونی شده؟
ممنون میشم اگر اساتید و بزرگان پاسخ دهند.
نقل قول کردن
masiha_87
#5 masiha_87 1400-09-15 09:44
آماده شدن کامنت اصلی یکم طول میکشه ببخشید
نقل قول کردن
king venom
#6 king venom 1400-09-15 11:15
به نقل از Ben2:
سلام واقعا منتظر این مقاله بودم
ویه سوال کنال که سیمبیوته پس چرا تمام سیاه بهش پیوند خورد
یا نکنه دو تا سیمبیوت میتونن به هم پیوند بخورن

نال دراصل یه میزبانه نه سیمبیوت تو همون شماره چهار ونوم که داره سرگذشت خودش رو تعریف میکنه خودشو خدا-میزبان خطاب میکنه!! بنظر من دراصل شمشیر تمام سیاه باید قویترین سیمبیوت باشه که به راحتی میتونه یه جهان رو نابود کنه و خدایان رو بکشه!! تازه اگه کاپیتان یونیورس رو حساب کنیم چون تو کمیک پادشاه سیاهپوش معلوم شد اونم یه جور سیمبیوته!!
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#7 CAPTAIN_ARVIN 1400-09-15 12:14
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟
نقل قول کردن
هالک 2
#8 هالک 2 1400-09-15 13:44
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-09-15 13:44
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟

دیدیم‌مقاله ش بیخوده پاکش کردیم :lol:
ولی از شوخی گذشته قرار بود فردا منتشر بشه
احتمالا اشتباهی زده بودیم انتشار!
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#10 CAPTAIN_ARVIN 1400-09-15 14:02
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟

دیدیم‌مقاله ش بیخوده پاکش کردیم :lol:
ولی از شوخی گذشته قرار بود فردا منتشر بشه
احتمالا اشتباهی زده بودیم انتشار!

ای بابا، بعد مدت ها یه کامنت درست حسابی دادیما:lol:

راستی آقای ترابی فکر نمیکنید وقتشه یه دستی رو سر و روی سایت بکشیم؟ مثل بک گراند و باکس کامنت ها؟ قرار نیست خیلی امروزی و جفنگش(!) کنیم ولی خیلی خوب میشه اگه یه ذره از این حالت قدیمی طور دربیاد :-*
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-09-15 15:42
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟

دیدیم‌مقاله ش بیخوده پاکش کردیم :lol:
ولی از شوخی گذشته قرار بود فردا منتشر بشه
احتمالا اشتباهی زده بودیم انتشار!

ای بابا، بعد مدت ها یه کامنت درست حسابی دادیما:lol:

راستی آقای ترابی فکر نمیکنید وقتشه یه دستی رو سر و روی سایت بکشیم؟ مثل بک گراند و باکس کامنت ها؟ قرار نیست خیلی امروزی و جفنگش(!) کنیم ولی خیلی خوب میشه اگه یه ذره از این حالت قدیمی طور دربیاد :-*

کامنت شما همونجا محفوظه
قالب سایتم همین جوری باهاش خاطره داریم . عوض بشه خاطرامون خدشه دار میشه!
(سایت cbr رو ببینید چند ساله همین جوریه؟ به ترکیب تیم برنده که دست نمیزنن، درسته؟)
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-09-15 15:42
به نقل از هالک 2:
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود

بهتر نبود تو خود مطلبش این سئوال رو میپرسیدی؟
نقل قول کردن
Amirreza-85
#13 Amirreza-85 1400-09-15 16:16
سلام عالی بود دستتون درد نکنه.راستشو بخواین من زیاد از سیمبیوت ها اطلاعات نداشتم و نمیخواستم درموردش تحقیق کنم ولی تازگیا که با شخصیت کنال آشنا شدم و دیدم چه قدرتی داره به تحقیق درمورد سیمبوت ها علاقه پیدا کردم.بابا سر سیلیسشالو قطع کرده :eek: خیلی خیلی مقاله ی جالبی بود.یدونم سوال :lol: این سیمبیوت ها باهم چه مشکلی دارن که بچشونو میکشن ولی به نوعی نوه شونو نمیکشن :D منظورم قسمت تاکسین بود ونوم که میخواد کارنیجو بکشه از تاکسین که بچه ی کارنیجه محافظت میکنه
نقل قول کردن
هالک 2
#14 هالک 2 1400-09-15 16:22
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود

بهتر نبود تو خود مطلبش این سئوال رو میپرسیدی؟

قول میدم تکرار نشه ...میشه جوابم را بدید :cry:
نقل قول کردن
Hellblazer
#15 Hellblazer 1400-09-15 17:59
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟

دیدیم‌مقاله ش بیخوده پاکش کردیم :lol:
ولی از شوخی گذشته قرار بود فردا منتشر بشه
احتمالا اشتباهی زده بودیم انتشار!

اتفاقا یک مقاله‌ی دیگه هم بود، (اسمش رو نمی‌گم که لو نره! :P ) درباره‌ی یکی از انیمیشن های سریالی اسپایدرمن، امیدوارم که اون هم به زودی منتشر بشه.
نقل قول کردن
Hellblazer
#16 Hellblazer 1400-09-15 18:03
به نقل از Hellblazer:
خسته نباشید آقا کیارش، مقاله‌ی خیلی خوبی بود؛ ممنون که ترجمه کردید؛ چند تاشون رو متاسفانه نمی‌شناختم، و این رو هم نمی‌دونستم که آنتی‌ونوم از ونوم ضعیف تره! :o
به نقل از mtm:
به نقل از ali ghorbany:
سلام مقاله عالی ببخشید این سیمبیوت جدید چیه عکسش رو تو اینترنت دیدم اسمش meredius یا همچین چیزی هستش

صبر کنید همین هفته شماره 1 از سری جدید ونوم تو سایت قرار میگیره. تو اونه

پس سیمبیوت جدیدی در راهه؛ خیلی هم عالی! 8)
راستی، ۲ تا سوال داشتم:
۱ـ الآن فلش تامپسون در هیبت مامور ونوم، مثل مک‌گارگن و ادی براک، دچار سرطان میشه؟ و اصلا چطوری با سیمبیوت پیوند خورده؟ چون هم ظاهرش با بقیه‌ی ونوم‌ها فرق داره، و هم فکر نمی‌کنم خیلی کینه و عقده‌ی درونی داشته باشه که سیمبیوت ونوم بره طرفش!
۲ـ من توی مقاله‌ی حقایق آنتی ونوم خوندم که مستر نگاتیو با نیروی مخصوصی، سرطان ادی براک رو درمان کرد و سلول های بدنش سفید شد، حالا سوال اینه که این آنتی ونوم که سفید شده، با سیمبیوت ونوم که هممون می‌شناسیمش، فرق داره یا همونه که دچار دگرگونی شده؟
ممنون میشم اگر اساتید و بزرگان پاسخ دهند.

شرمنده بابت اسپم، ولی... :-|
ممنون اگر میشم اگر بزرگواری لطف کنه، اگر جواب‌ها رو می‌دونه، به سوال های من پاسخ بده و من رو از هاله‌ای از ابهام در بیاره؛ ممنون. :-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#17 AM SM BM SM 1400-09-15 19:19
سلام
ممنون بابت مقاله.
اولین سایت تخصصی سیمبیوت در ایران رو داشتیم، فکر نکنم اینقدر برای این فیلم "ونوم: بگذاریدکارنیج بیاید" مقاله درباره اش داشتیم! (حالا خوبه این فیلم مزخرف از آب دراومد. اگر فیلم خوبی میشد دیگه چه اتفاقی می افتاد!) به هر حال کی فکرش رو میکرد اون لباس مشکی که ایده یکی از هواداران بود و اسپایدی اون رو از دنیای نبرد برداشت آورد، روزی اینقدر مهم بشه و موجودات دیگه ای ازش پدیدار بشن و حالا به پدیده ای تبدیل بشه که اهمیت زیادی بین کمیک فن ها داره. ولی سیمبیوت ها به خاطر ظاهر و قدرت های غیر متعارف جذابی که دارند خیلی زود تونستند خودشون رو از نظر محبوبیت بکشند بالا تا جایی که در سال های اخیر، سه تراز بزرگترین رویداد های مارول رو به خودشون اختصاص دادند. همونطور که گفتم، یکی از جذابیت های این سیمبیوت ها، قدرت های جالبی هستند که اونا دارند که باعث میشه نبرد هاشون واقعا جذاب باشه(جان من اون نبرد افتضاح فینال ونوم ۱ رو به یاد نیارید! اون حساب نیست!). اما در این بین قطعا مواردی هم هستند که از بقیه قدرتمند تر و قوی تر هستند. اما اونا چه کسایی هستند؟
خب از این موارد سیمبیوت های انگلی دیگه که بعضی هاشون رو حتی اولین باره که اسمشون رو میشنوم(سلطان اسم فقط "زکس"!)، میرسیم به چند مورد اول که از بقیه هم شناخته شده تر هستند. طبق قوانین دنیای سیمبیوت های کلینتار، هر نسل از سیمبیوت از نسل قبلیش قوی تر و قدرتمند تره و اینطور که معلومه، قدرت هایی که سیمبیوت قبلی خودش جذب کرده رو هم به ارث میبره(مثل قضیه تارهای نامحدود که سیمبیوت های بعد ونوم که خودش این قدرت رو از اسپایدی گرفت رو دارند). پس اینطوری با توجه به اینکه کارنیج فرزند ونوم هست و تاکسین هم فرزند کارنیج، میشه به این نتیجه رسید که این سه سیمبیوت به ترتیب از ضعیف تر به قوی هستند. یه نکته ای هم که باید به یاد داشت اینه که این مقاله بیشتر میشه گفت درباره قدرت های ذاتی سیمبیوت هاست و احتمالا خیلی میزبان ها رو توی رتبه بندی دخیل نکرده. برای همین اینکه بیایم بگیم مثلا فلان جا ونوم گرفت کارنیج رو زد یا کارنیج گرفت تاکسین رو نفله کرد، دلیل بر قوی تر بودن نیست چون یا شاید داستان اون کمیک چنین بوده که باید نتیجه مبارزه به نفع فرد مشخصی بوده، یا اینکه اون میزبانی که سیمبیوت داشته هوشمند تر و قوی تر بوده. به هر حال میشه گفت از نظر قدرت های ذاتی، رتبه بندی این سه سیمبیوت اینطور هستند.
و اما دو مورد اول که مربوط به رویداد های سیمبیوتی جدید مارول هستند که رُخ تازه ای رو از سیمبیوت ها به ما نشون دادن که میتونند چقدر قوی و خطرناک باشند. این رو قبل از اینکه به کنال برسم بگم که اون پیچش درباره "گرندل" واقعا جالب بود و البته ظاهر ترسناکی هم داره که قبل از اینکه قدرت هاش بخوان بهتون آسیب بزنند، از ترس قدرت هاش سه چهار تا سکته ریز و درشت و هفت و هشت ریشتری میزنید! کنال هم که دیگه نیازی به تعریف کردن قدرت هاش نیست. در وصف قدرت های او همین بس که توی رویداد های سیمبیوتی اخیر گرفت دهن کل دنیای مارول رو سرویس کرد و ابرقدرت های مارول هم از پسش بر نیومدن و فقط ونوم تونست اونم با قدرت انیگما تونست شکستش بده (تازه اگر واقعا شکست خورده باشه و چند وقت دیگه برنگرده!). اون سرمنشا همه سیمبیوت هاست و اونا رو ساخته پس طبیعیه که از همشون قوی تر باشه. در کل احتمالش کم نیست که اون باز هم به دنیای مارول برگرده و قهرمانان رو به زحمت بندازه.
آقا یارویسی مقاله که عالی بود. ولی من مقاله های ویدیو گیمی از شما بیشتر میخوام ها(پررو تشریف دارم)! :-* چون دیگه وقتی یه نفر این همه اطلاعات درباره گیم و این چیزها داره باید نهایت استفاده رو ازش ببریم. :-* نظراتتون هم توی این چیزها واقعا مهمه. البته به این معنی نیست که کلا این مقالات رو دوست نداریم، منظورم اینه که دوست داریم توی این مباحث بیشتر نقد و نظراتتون رو ببینیم. (من یه چیز دیگه هم به نظرم این بود که حالا کسایی مثل آقای ترابی، آقای فقیه، آقای حیاتی یا آقای رضایی سرشون شلوغه، ولی چرا بقیه نویسندگان سایت برای مثلا نقد فصل به فصل یا اپیزود به اپیزود سریال های مارول دست به کار نمیشن؟ چون خیلی خوبه که ما نظر سایت رو درباره این سریال ها توی مقاله هایی ببینیم و نیاز نباشه فقط به کامنت ها سر بزنیم و اکتفا کنیم. مگه اینکه مثل من فکر کنند هنوز برای نقد کردن توی چنین سطحی آماده نیستند که به نظرم هرکسی که مقاله نویس سایت اسپایدی باشه، دیگه کم کمش حداقل چیزی که لازمه برای نقد کردن داشته باشه رو داره.
با تشکر.
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از mtm:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ممنون مقاله خوبی بود
ببخشید چرا مقاله ترجمه شده خانم عفتی از آینده های احتمالی اسپایدرمن ها پاک شد؟

دیدیم‌مقاله ش بیخوده پاکش کردیم :lol:
ولی از شوخی گذشته قرار بود فردا منتشر بشه
احتمالا اشتباهی زده بودیم انتشار!

راستی آقای ترابی فکر نمیکنید وقتشه یه دستی رو سر و روی سایت بکشیم؟ مثل بک گراند و باکس کامنت ها؟ قرار نیست خیلی امروزی و جفنگش(!) کنیم ولی خیلی خوب میشه اگه یه ذره از این حالت قدیمی طور دربیاد :-*

قالب سایتم همین جوری باهاش خاطره داریم . عوض بشه خاطرامون خدشه دار میشه!
(سایت cbr رو ببینید چند ساله همین جوریه؟ به ترکیب تیم برنده که دست نمیزنن، درسته؟)

قالب سایت واقعا عالیه و نیازی به بروز شدن نداره. مهم ترین خصوصیت هاش اولا اینه که به راحتی میشه با چند تا کلیک به کلی از مقالات سایت دسترسی پیدا کرد و کار باهاش راحته. دوم اینکه خیلی سریع بالا میاد و اصلا هنگ نمیکنه. من توی بعضی سایت ها که میرم اصلا تبلتم پاک مُنهدِم میشه و هنگ میکنه(انگار به زبون بی زبونی میگه که حاجی اینجا کجاست اومدی؟ پس اسپایدی خودمون کجاست؟! :lol: )! و البته نکته سوم هم اینه که چون تبلیغات نداره، برای همین همه چیزش متن مقاله و راه ها و عکس هایی که منجر به مقاله های دیگه میشن هست که خیلی خوبه چون بعضی وقت ها توی بعضی سایت ها این تبلیغات اضافی حسابی روی مخ میرن. و البته بخش کامنت ها هم به نظرم اگر دقت کنید از خیلی از جاها بهتره چون همه کامنت هاش کاملا معلوم هستند و اینکه از اول به آخر و از بالا به پایینه، برای احترام گذاشتن به اونایی که زودتر کامنت گذاشتند خیلی خوبه. و البته نکته بعدی اینکه این قالب واقعا زیباست و آدم لذت میبره از نگاه کردنش و اون علامت های قهرمانان هم که قرار داده شده که خیلی عالیه. برای همین به نظرم قالب سایت نیاز به تغییر نداره، مگر اگر بخوان بعضی موارد جزئی.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1400-09-15 20:58
به نقل از هالک 2:
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود

بهتر نبود تو خود مطلبش این سئوال رو میپرسیدی؟

قول میدم تکرار نشه ...میشه جوابم را بدید :cry:

خب عزیز اصلا چرا "باید" گوئن عنکبوتی حضور داشته باشه؟ بین او و مایلز یه رابطه رومانتیکی بوده و البته در انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی هم روی رابطه اونا کار شده اما کی گفته که توی سری اختصاصی مایلز، باید گوئن عنکبوتی باشه؟ مگه لوک کیج و آیرون فیسک هستند که کلا با هم کار کنند؟ پس اصلا هیچ دلیلی نیاره حتما گوئن عنکبوتی توی کمیک های مایلز حضور داشته باشه. اما شاید بعدا یه حضور افتخاری داشته باشه که اونم به نویسنده بستگی داره.
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-09-15 21:06
به نقل از هالک 2:
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود

بهتر نبود تو خود مطلبش این سئوال رو میپرسیدی؟

قول میدم تکرار نشه ...میشه جوابم را بدید :cry:

ببین قبلا با گوئن عنکبوتی بوده
ولی الان نیست و دوست دخترش در واقع استارلینگه . البته فعلا
دلیلش هم اینه که گوئن عنکبوتی و مایلز در دو دنیای متفاوت هستن و با تعاملی خاصلی ندارن
تو اون انیمیشنه ولی تصمیم گرفتن تمرکز رو بزارن روی این دو تا چون تمرکزشون روی دنیای های موازی هستش ولی تو دنیای کمیک اینطور نیست. نمیشه هم باشه . چون تو دنیای کمیک هر ماه یه شماره میاد و شما مجبوری شخصیت های مکمل رو از دور و بر خودت انتخاب کنی و باید چندین سال اینو ادامه بدی . پس طبیعیه که مدام عشق های مختلف رو برای شخصیت های اصلی رو کنن تا مخاطب خسته نشه
ولی انیمیشن و سینما فرق داره. یه داستان دو ساعته است که میتونی فقط روی یه شخصیت تمرکز کنی و اون میتونه از یه دنیای موازی باشه
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1400-09-15 21:15
#17:
بله برای من خیلی مهم بوده که هیچ وقت هیچ تبلیغی تو سایت نباشه علیرغم اینکه بارها بهم پیشنهاد تبلیغ دادن
ضمن اینکه برام مهم بوده که داخل متن لینک زیاد بزارم
وقتمو میگیره ولی باعث میشه خواننده سریع بتونه اطلاعات جانبی پیدا کنه
و از همه مهم تر برام تو این قالب اینه که شما تمام صفحات و تمام مقالات در دسترست هست، اونم خیلی راحت
یعنی خیلی راحت میری back میزنی تمام مقالات میاد برات
این قابلیت رو خیلی ها ندارن و آدم گیچ میشه تو سایت ها
ضمن اینکه مقالات ما زنده هستن! یعنی مدام در حال تغییر و به روز رسانی هستن
الان شما مقاله معرفی سیمبیوت های مارول رو نمیدونم جدیدا چک کردین یا نه. ولی من خیلی نامحسوس اخیرا رفتم و 7، 8 تا سیمبیوت جدید بهش اضافه کردم
و چون برام مهمه مقالاتم از هر نظر عالی باشن (محتوا، عکس ، نگارش و نداشتن غلط های تایپی) همیشه بهشون سر میزنم و اگر چیزی قرار باشه بهشون اضافه بشه این کار رو میکنم. این مساله برای مطالب facts بیشتر به چشمتون میاد و شخصیت ها وقتی اتفاق جدیدی براشون میفته میرم و به مطلبشون اضافه میکنم
مثلا تو کمیک های سیلک دیدیم اخیرا که سیلورمین دختر داره. منم رفتم و این قسمت رو به مقاله حقیقت های سیلورمین اضافه کردم
در کل ما مثل بقیه نیستیم که از بخاطر پول و برای رفع تکلیف مقاله و کمیک تو سایت بزاریم. همه چیز دلی و علاقه ای هستش و این ما رو از بقیه متمایز میکنه ، نه فرم و ظاهر سایتمون. هرچند که بنظرم از اون نظر هم ما واقعا در دسترس ترین سایت هستیم. وگرنه یه عالمه سایت با ظاهر خفن هستن که میری توش اولش برات جذابه ولی خیلی سریع توش گم میشی و به چیزی که میخوای هم نمیرسی
نقل قول کردن
هالک 2
#21 هالک 2 1400-09-15 21:20
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
ببخشید ...یه سوالللل
الان داشتم کمیک مایلز را میخوندم پس گوئن عنکبوتی کجاست ؟؟؟؟؟
مگه نباید باشه؟
معزرت می‌خوام که پرسیدم ...من تازه شروع کردم ....
میشه یه اطلاعاتی بدید ...
مقاله خوب بود

بهتر نبود تو خود مطلبش این سئوال رو میپرسیدی؟

قول میدم تکرار نشه ...میشه جوابم را بدید :cry:

ببین قبلا با گوئن عنکبوتی بوده
ولی الان نیست و دوست دخترش در واقع استارلینگه . البته فعلا
دلیلش هم اینه که گوئن عنکبوتی و مایلز در دو دنیای متفاوت هستن و با تعاملی خاصلی ندارن
تو اون انیمیشنه ولی تصمیم گرفتن تمرکز رو بزارن روی این دو تا چون تمرکزشون روی دنیای های موازی هستش ولی تو دنیای کمیک اینطور نیست. نمیشه هم باشه . چون تو دنیای کمیک هر ماه یه شماره میاد و شما مجبوری شخصیت های مکمل رو از دور و بر خودت انتخاب کنی و باید چندین سال اینو ادامه بدی . پس طبیعیه که مدام عشق های مختلف رو برای شخصیت های اصلی رو کنن تا مخاطب خسته نشه
ولی انیمیشن و سینما فرق داره. یه داستان دو ساعته است که میتونی فقط روی یه شخصیت تمرکز کنی و اون میتونه از یه دنیای موازی باشه

صد حیف ....
شاید بپرسید که چرا ...باید بهتون بگم من از هیچ شخصیت مونثی در دنیای کمیک خوشم نمیومد...اونارو احمقانه و مضحک می‌دونم...
ولی این یکی بنظرم جالب بود ...باورتون بشه یا نشه...بنظرم بهترین شخصیت مونث هستش که تونستم درکش کنم...
من توی یکی از مقاله ها خوندم ..مایلز به آینده می‌ره و چندین ساله با گوئن هست....در هرحال ...خیلی جالب بود برام...درکل ممنون
امیدوارم منم در آینده به تاثیری را کمیک بزارم
در ضمن ببخشید بابت اسپم...
ادگار رایت ای کاش برمیگشت...خبری دارید ازش
تشکر و پوزش
ولی ین یکی جالب بود
نقل قول کردن
s.p.i
#22 s.p.i 1400-09-15 21:20
سلام خیلی ممنون از آقا کیارش یاورویسی
فکر کنم صفر تا صد سیمبیوت در آوردیم و سایت براش سنگه تموم گذاشته
البته مشخصه فرزنده سیمبیوت از پدرش قویتره
یکی از سیمبیوت های که من توی این مقاله ازش خوش میاد آنتی ونوم چون هم توانایی های جالبی داره و هم اینکه توانایی مقابله با کنال هم داره چون تحت کنترل اون قرار نمیگیره
اسکریم و سایلنس که میزبنشدن اندی بنتون بود البته اسکریم که از بین رفت ولی قوی بود و البته سایلنس که خب توی این کمیک جدید قوی‌تر شده
ادی که با سیمبیوت ونوم اولش دشمن اسپایدرمن بود و البته یکی از جذابیت های ونوم به جز ظاهر نقرت مشترک ادی و سیمبویت از پیتر بود که کمی این دشمنی را جذاب می‌کرد
کارنیج که این بشر هیچوقت نمیمره و آخرین بار بلای جون خیلی از ابرقهرمان ها بود و تبدیل شد به دارک کارنیج و خدا نکنه کسی با ایشون رو درو بشه
تاکسین فرزنده کارنیج و خب باید از اون قوی باشه
گرند هم که خودش دردسر بود
می‌رسیم به سلطان ترس و وحشت کنال خدای سیاه پوش پادشاه سیمبیوت ها کسی که در رویداد پادشاه سیاه پوش و در کل run دانی کیتس و استگمن نقش پر رنگی داشت و البته بعیده مرده باشه ولی یکی از بهترین شخصیت های خبیث در این چندسال محسوب میشه به نظرم

تشکر
نقل قول کردن
masiha_87
#23 masiha_87 1400-09-15 21:40
وای که چقد امروز سر این گوشی بدبختی کشیدم تا تونستم کامنت بدم. شرمنده دیر شد؛ به هرحال....
سلام و درود فراوان به همه ی شما عزیزان امیدوارم حالتون خوب باشه. با نام و یاد خدا شروع میکنم کامنت امروز رو!
بزرگترین دشمنای مرد_عنکبوتی همیشه برای اون داستان ها و ماجراهای بسیار پر تنشی ایجاد کردن ولی بین همشون، سیمبیوت ونوم یکی از عجیب ترین ویلن هایی بود که تونست دارای داستان های اختصاصی و حتی یکی از سرنوشت سازترین کاراکتر های مارول به شمار بیاد. تا یه مدت همه فکر میکردن ونوم تنها سیمبیوتیه که وارد عالم مارول شده و بیشتر از این دیگه به داستان هاش پرداخته نمیشه ولی به مرور زمان نه تنها تعداد سیمبیوت های خیلی خیلی زیاد شد بلکه داستانهای مختلف هم باعث رشد دنیای این موجودات چسبناک شدن! این سیمبیوت و مطمئناً تعدادشون به میلیونها می رسه (شایدم خیلی بیشتر)؛ بعضی هاشون معروف و محبوبن ولی بعضی هاشون از مهمترین عوامل تشکیل دهنده دنیای سیمبیوت ها هستن در حالی که حتی ممکنه شناخته شده نباشن. با استفاده از همین ماجرا، الان سیمبیوت ها، نژادشون، سیاره شون، تاریخشون و... دارای بخش اعظمی از یونیورس های مختلف مارول شدن. در نهایت داستانهاشون تونستن سرنوشت ساز باشن.
به نظر من تکثیر و به وجود اومدن یه سیمبیوت جدید خیلی روند پیچیده ای نداره و مارول طوری روایتش کرده که هر وقت دلش بخواد میتونه سیمبیوت جدید خلق کنه! اکثر اونها ( اونایی که نقش خیلی پر رنگی در رویدادهای مرد_عنکبوتی و در کل رویدادهای مارولی دارن) از طریق سیمبیوت ونوم به وجود اومدن و همین ماجرا باعث میشه که اهمیت نسبتاً کم تری داشته باشن اما به هر حال حقوقشون رعایت بشه. یا نه! تعداد انگشت شماری از آنها هم حتی از ونوم اهمیت بیشتری دارن؛ به عنوان مثال کارنیج دارای چنان عمق شخصیتی هستش که فقط از لحاظ روانشناسی میشه بهش نگاه کرد. اصلا ممکنه این اهمیت شامل شخصیت‌پردازی نباشه! می‌توان از لحاظ استانداردهای سیمبیوت ها و قدرت و یا حتی نیروی جسمانی‌شون باشه. پس با این حساب اگه بخواهیم در نظر بگیریم، نمیشه ونوم رو در رتبه اول قرار داد و یه جورایی با پنج رتبه اول موافقم.
البته یه نکته که بهتر جاش نندازم اینه که از لحاظ شخصیت پردازی این مقاله کلاً نیاز به "مقاله تکونی" داره. هرکس کافیه فقط ذره ای از علم انسان شناسی رو بلد باشد تا بدونه کارنیج چه شگفتی بزرگ و حیرت انگیزی در دنیای کمیکه. نکته ی دیگه ای که در مورد رتبه بندی وجود داره، پیشرفته تر بودن نسل جدید کلینتار ها از نسل قدیمی شونه و تاثیر خارق‌العاده و دو چندانی در مورد اهمیت هر سیمبیوت گذاشته و خواهد گذاشت!
راستش در مورد سایلنس این ماجرا فرق میکنه چون یه سیمبیوت کاملاً جدیده و اگه بخواهیم گذشتش که شامل اتفاقات مختلفی از جمله ماجراهای اسکریم میشه رو کنار بذاریم، هیچ تاریخچه ای نداره! اگه بخوایم یه سیمبیوت دوگانه حسابش کنیم، میشه گفت اتفاقا پیچش های داستانی زیادی رو تجربه کرده ولی اگه بخوایم به عنوان یه سیمبیوت منحصر به فرد و کاملا نو ازش یاد کنیم، شاید خیلی نشد تو این لیست جاش داد. البته باز هم میگم که این مقاله در رابطه با اهمیت هر کدوم از سیمبیوت هاست و ربطی به شخصیت‌پردازی نداره؛ اگه بخوایم رو راست باشیم اتفاقاً گزینه درست هستن. منتها به نظرم بد نیست اگه این مقاله حدوداً تا یک سال آینده به روز رسانی بشه چون دیگه دنیای ونومیزه شده ی مارول بیش از حد در حال رشده! همینجوری پیش بره امکان داره یهو از چشم ونوم اسید بیرون بزنه!!!!! حالا شما ببینین پیشنهاد یک طرفدار برای لباس جدید اسپایدرمن تبدیل به چه یونیورس جداگانه ای شده؛ الان دیگه تقریبا همه طرفداران مرد_عنکبوتی ( از کوچیک بگیر تا بزرگ ) سیمبیوت رو میشناسن. البته اون طرفدار های کوچیک، یا ونوم رو به عنوان مرد_عنکبوتی سیاه میشناسن یا مرد_عنکبوتی زبون دراز!
حرف دیگه ای باقی نمیمونه، اشتباهات تایپی رو هم قبلا توی یک کامنت دیگه گفته بودم. ممنون از اینکه تا اینجا با من همراه بودید.
شرمنده بابت تاخیر؛ گوشیم شارژرش کار نمیکرد از درس هام هم عقب موندم.

20#:
استاد فقط یه انتقاد ریز؛ من عاشق بخش کامنت ها هستم به نظرم امکاناتش خوبه ولی وقتی یه متن رو مینویسی دیگه نمیشه کپیش کنی و وقتی مقاله پاک شه یا کامنت به هر دلیل ایرادی انتشار پیدا نکنه، هر چی نوشتی رفته بر باد! یادم میاد اولین باری که خواستم کامنت بنویسم (نقد هیروز ریبورن) کل کامنتم رو کپی کردم تا یه جای دیگه کاملش کنم ولی هیچی واسم نیاورد.
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1400-09-16 06:42
#23:
بهترین راه اینه که کامنت خودتون رو در جایی تایپ کنید و از آن نسخه ای داشته باشید و سپس آن را وارد بخش نظرات کنید. اینجوری اگر هم مشکلی پیش آمد یک بک آپ ازش دارید
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#25 Kia Iron Man 1400-09-16 16:04
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.
#23
فکر کنم اگه متن رو Copy کنی متن کپی نمیشه ولی اگه متن رو Cut کنی، متن رو میتونی بعدا Paste کنی. برای من که اینطوریه.
نقل قول کردن
Hellblazer
#26 Hellblazer 1400-09-16 17:48
به نقل از Kia Iron Man:
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.
#23
فکر کنم اگه متن رو Copy کنی متن کپی نمیشه ولی اگه متن رو Cut کنی، متن رو میتونی بعدا Paste کنی. برای من که اینطوریه.

گفتید امیرحسین، یک لحظه فکر کردم با من بودید، مقاله رو باز کردم اومدم کامنت‌ها رو ببینم که دیدم ای دل غافل! منظور شما آقای مرادی بوده؛ و انگار کسی قرار نیست به من لطف کنه و به سوال من جواب بده! :sad: :-? :-|
نقل قول کردن
masiha_87
#27 masiha_87 1400-09-16 17:51
25#:
خدا خیرتون بده؛ شد! ممنون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#28 AM SM BM SM 1400-09-16 17:57
به نقل از Kia Iron Man:
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.

میدونم بیخوده بابا، به هر حال دیگه شما از من انتظار زیادی نداشته باش. :lol:
ولی خدایی اون بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه، ولی من دوست دارم یه چیز بشه اون ور غنی، یعنی چیزی که نشه با غنی توصیفش کرد! (میدونم نفهمیدی چی گفتم، خودمم نفهمیدم!) برای همین دوست دارم از این جور مقالات هم بیشتر داشته باشیم. درباره نویسنده های سایت هم به خدا میدونم، به جون این اوی آراد میدونم. میدونیم که الان هم سایت داره خیلی سریع کاری میکنه که کمیک های عقب افتاده رو برسه. ولی من میگم خیلی خوبه که نظرات سایت درباره سریال های جدید مارول رو فصل به فصل یا حتی بازی ها رو تو یه مقاله باشه. ولی اگر هیچ کس نمیتونه اصلا مشکلی نیست، چون اصلا کار راحتی نیست.
خب من برم نماز توبه بخونم که دیگه از این درخواست ها ندم. :lol:
به نقل از mtm:
#23:
بهترین راه اینه که کامنت خودتون رو در جایی تایپ کنید و از آن نسخه ای داشته باشید و سپس آن را وارد بخش نظرات کنید. اینجوری اگر هم مشکلی پیش آمد یک بک آپ ازش دارید

آره، منم خیلی وقته که دارم این کار رو میکنم چون چندباری شده که کامنت رو نوشتم ولی نتونستم بفرستمش. برای همین کامنت رو یه جایی مینویسم بعد کپی/پیست میکنم که اگر مشکلی پیش اومده کارش رو انجام بدم و اون کامنت رو هم داشته باشم.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#29 Kia Iron Man 1400-09-17 01:39
به نقل از Hellblazer:
به نقل از Kia Iron Man:
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.
#23
فکر کنم اگه متن رو Copy کنی متن کپی نمیشه ولی اگه متن رو Cut کنی، متن رو میتونی بعدا Paste کنی. برای من که اینطوریه.

گفتید امیرحسین، یک لحظه فکر کردم با من بودید، مقاله رو باز کردم اومدم کامنت‌ها رو ببینم که دیدم ای دل غافل! منظور شما آقای مرادی بوده؛ و انگار کسی قرار نیست به من لطف کنه و به سوال من جواب بده! :sad: :-? :-|


ببخشید دوست عزیز ولی سوالاتی که میپرسی واقعا عجیبن. اینکه مثلا فلش تامپسون چطور با ونوم پیوند خورد یا اینکه آیا آنتی ونوم همون ونومه قبلا بارها در مقالات مختلف سایت گفته شده. اگه زحمتی نیست میتونید قبل از سوال کردن یه نگاهی به مقالات سایت بندازید تا جوابتون رو پیدا کنید. قبلا بارها گفتیم که بعد از جدا شدن سیمبیوت ونوم از مک گارگن دولت آمریکا تصمیم گرفت اون رو به یکی از سربازان ارتش پیوند بزنه و فلش تامپسون هم برای این کار داوطلب شد.
درباره سوال دومت هم باید گفت که ونوم و آنتی ونوم دو شخصیت مجزا هستن و یکی نیستن.
نقل قول کردن
Hellblazer
#30 Hellblazer 1400-09-17 08:27
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از Kia Iron Man:
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.
#23
فکر کنم اگه متن رو Copy کنی متن کپی نمیشه ولی اگه متن رو Cut کنی، متن رو میتونی بعدا Paste کنی. برای من که اینطوریه.

گفتید امیرحسین، یک لحظه فکر کردم با من بودید، مقاله رو باز کردم اومدم کامنت‌ها رو ببینم که دیدم ای دل غافل! منظور شما آقای مرادی بوده؛ و انگار کسی قرار نیست به من لطف کنه و به سوال من جواب بده! :sad: :-? :-|


ببخشید دوست عزیز ولی سوالاتی که میپرسی واقعا عجیبن. اینکه مثلا فلش تامپسون چطور با ونوم پیوند خورد یا اینکه آیا آنتی ونوم همون ونومه قبلا بارها در مقالات مختلف سایت گفته شده. اگه زحمتی نیست میتونید قبل از سوال کردن یه نگاهی به مقالات سایت بندازید تا جوابتون رو پیدا کنید. قبلا بارها گفتیم که بعد از جدا شدن سیمبیوت ونوم از مک گارگن دولت آمریکا تصمیم گرفت اون رو به یکی از سربازان ارتش پیوند بزنه و فلش تامپسون هم برای این کار داوطلب شد.
درباره سوال دومت هم باید گفت که ونوم و آنتی ونوم دو شخصیت مجزا هستن و یکی نیستن.

خیلی ممنون که جواب دادید آقا کیارش، ببخشید اگر سوالاتم نسنجیده یا تکراری یا نابجا بود؛ احساس می‌کنم من سوالاتم رو به صورت اشتباهی پرسیدم! :sigh: :-* :oops:
در مورد سوال اول، من فقط می‌خواستم بدونم که چرا لباس مامور ونوم حالت زرهی و نظامی داره؟ در مورد سوال دوم هم بیشتر شبهه بود، چون توی مقاله فکتس آنتی ونوم مورد اول نوشته:«ادی براک به عنوان معروف ترین و اصلی ترین هویت ونوم، پس از آنکه از سیمبیوت ونوم جدا شد فهمید که واقعا سرطان دارد. او سپس نزد شخصیتی به نام مستر نگاتیو رفت. او هم با استفاده از انرژی خاص خودش سرطان براک را معالجه کرد ولی در نتیجه سلول های بدن براک به رنگ سفید در آمد.» من صرفا سوالم این بود که اگر ادی براک از سیمبیوت ونوم جدا شده، چجوری سلول های بدنش سفید شده، در حالی که دیگه اثری از سیمبیوت در بدنش نیست؟ که شما فرمودید که جدا هستند. همین! به هر حال بازم ببخشید اگر وقت شما رو گرفتم یا ناراحت تون کردم.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#31 Kia Iron Man 1400-09-17 11:19
#30
نه بابا شما که گلی‌ ;-) راستش خیلی عجیب نیست که ظاهر مامور ونوم با بقیه نسخه ها متفاوته چون یکی از قابلیت های همیشگی ونوم اینه که میتونه ظاهرش رو تغییر بده یا هر نوع لباسی رو تقلید کنه. ضمنا به خاطر مواد شیمیایی که به فلش داده شده بود او به طور کامل روی ونوم کنترل داشت. از طرفی به نظرم چون میزبان سیمبیوت یک قهرمان نظامی بود، این ظاهر ونوم خیلی بیشتر با شخصیتش همخوانی داره.
سوال دومت رو درست متوجه نمیشم. وقتی ونوم فهمید سلول های بدن ادی به خاطر توانایی های مستر نگاتیو سفید شده دوباره برگشت پیش مک گارگن ولی یه تکه ای از ونوم توی بدن ادی موند که با سلول های سفیدش ترکیب شد و آنتی ونوم به وجود اومد.
نقل قول کردن
Ben2
#32 Ben2 1400-09-17 11:38
سلام مثل همیشه پر جزئیات ویه سوال کنال سیمبیوته؟
نقل قول کردن
Ben2
#33 Ben2 1400-09-17 11:43
به نقل از Hellblazer:
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از Kia Iron Man:
#17
چه درخواست های بیخودی میکنی امیرحسین جان :lol: ناراحت نشیا شوخی کردم. تو که پای ثابت هر مقاله ای و نظراتتم که ماشالله خودشون یه پا مقاله‌ان. از طرفی بخش ویدئو گیم سایت واقعا غنیه ولی حداقلش برا تو هم که شده سعی میکنم از این مقالات بیشتر بنویسم ;-)
در ضمن تا اونجایی که من میدونم سر نویسنده ها واقعا شلوغه و واقعا دارن نهایت وقت و تلاششون رو برای سایت میزارن.
#23
فکر کنم اگه متن رو Copy کنی متن کپی نمیشه ولی اگه متن رو Cut کنی، متن رو میتونی بعدا Paste کنی. برای من که اینطوریه.

گفتید امیرحسین، یک لحظه فکر کردم با من بودید، مقاله رو باز کردم اومدم کامنت‌ها رو ببینم که دیدم ای دل غافل! منظور شما آقای مرادی بوده؛ و انگار کسی قرار نیست به من لطف کنه و به سوال من جواب بده! :sad: :-? :-|


ببخشید دوست عزیز ولی سوالاتی که میپرسی واقعا عجیبن. اینکه مثلا فلش تامپسون چطور با ونوم پیوند خورد یا اینکه آیا آنتی ونوم همون ونومه قبلا بارها در مقالات مختلف سایت گفته شده. اگه زحمتی نیست میتونید قبل از سوال کردن یه نگاهی به مقالات سایت بندازید تا جوابتون رو پیدا کنید. قبلا بارها گفتیم که بعد از جدا شدن سیمبیوت ونوم از مک گارگن دولت آمریکا تصمیم گرفت اون رو به یکی از سربازان ارتش پیوند بزنه و فلش تامپسون هم برای این کار داوطلب شد.
درباره سوال دومت هم باید گفت که ونوم و آنتی ونوم دو شخصیت مجزا هستن و یکی نیستن.

خیلی ممنون که جواب دادید آقا کیارش، ببخشید اگر سوالاتم نسنجیده یا تکراری یا نابجا بود؛ احساس می‌کنم من سوالاتم رو به صورت اشتباهی پرسیدم! :sigh: :-* :oops:
در مورد سوال اول، من فقط می‌خواستم بدونم که چرا لباس مامور ونوم حالت زرهی و نظامی داره؟ در مورد سوال دوم هم بیشتر شبهه بود، چون توی مقاله فکتس آنتی ونوم مورد اول نوشته:«ادی براک به عنوان معروف ترین و اصلی ترین هویت ونوم، پس از آنکه از سیمبیوت ونوم جدا شد فهمید که واقعا سرطان دارد. او سپس نزد شخصیتی به نام مستر نگاتیو رفت. او هم با استفاده از انرژی خاص خودش سرطان براک را معالجه کرد ولی در نتیجه سلول های بدن براک به رنگ سفید در آمد.» من صرفا سوالم این بود که اگر ادی براک از سیمبیوت ونوم جدا شده، چجوری سلول های بدنش سفید شده، در حالی که دیگه اثری از سیمبیوت در بدنش نیست؟ که شما فرمودید که جدا هستند. همین! به هر حال بازم ببخشید اگر وقت شما رو گرفتم یا ناراحت تون کردم.

راستی احیانا سفت شدن و شکل زرهی پیدا کردن جزو قدرت های آنتی ونوم نیست با توجه به آخین رویداد سیمبیوتی
نقل قول کردن
Hellblazer
#34 Hellblazer 1400-09-17 22:02
به نقل از Kia Iron Man:
#30
نه بابا شما که گلی‌ ;-) راستش خیلی عجیب نیست که ظاهر مامور ونوم با بقیه نسخه ها متفاوته چون یکی از قابلیت های همیشگی ونوم اینه که میتونه ظاهرش رو تغییر بده یا هر نوع لباسی رو تقلید کنه. ضمنا به خاطر مواد شیمیایی که به فلش داده شده بود او به طور کامل روی ونوم کنترل داشت. از طرفی به نظرم چون میزبان سیمبیوت یک قهرمان نظامی بود، این ظاهر ونوم خیلی بیشتر با شخصیتش همخوانی داره.
سوال دومت رو درست متوجه نمیشم. وقتی ونوم فهمید سلول های بدن ادی به خاطر توانایی های مستر نگاتیو سفید شده دوباره برگشت پیش مک گارگن ولی یه تکه ای از ونوم توی بدن ادی موند که با سلول های سفیدش ترکیب شد و آنتی ونوم به وجود اومد.

ممنونم از شما؛ گلی از خودتونه :-) ، مقالات تون هم که عالی هستند، مخصوصا مقاله‌ی «۵۰ دلیل برای تنفر از فیلم مورتال کامبت ۲۰۲۱» که سر تاسر حق خالص بود! :lol: (هر کسی هم که اون مقاله رو خوند همین رو گفت! 8) ) (جای عمو مختار خالی، اون مقاله‌ی ۵۰ موردی که نوشت جاودانه شد! :-* :D ;-) )
نقل قول کردن
Lorna
#35 Lorna 1402-07-30 07:21
Pretty nice post. I just stumbled upon your website and wanted
to mention that I've really loved surfing around your posts.

In any case I'll be subscribing on your feed and I hope you write once more very soon!
نقل قول کردن
Sàyé
#36 Sàyé 1402-08-19 01:04
ممنون بابت مقاله، بسیار کامل و تخصصی بود. خسته نباشید.
تو کامنتا بحث گوئن شد...
راستش انتظار داشتم که سیمبیوت اون هم تو لیست باشه. از کلی عنکبوت ریز تشکیل شده بود درسته؟ میتونید راجع بهش اطلاعات بیشتری بدید؟ بازم ممنون.
نقل قول کردن
Etsuko
#37 Etsuko 1402-09-08 08:10
A motivating discussion is definitely worth comment. I believe that you ought to write more
on this issue,
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45