شماره 83 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 884 سابق!)

شماره-83-از-سری-جدید-کامیک-بوک-مرد-عنکبوتی-شگفت-انگیز-ترجمه-شد-همون-884-سابق

اونایی که نگران وضعیت جسمانی پیتر پارکر هستند حتماً این شماره رو بخونند!

بن رایلی، کلون پیتر، به عنوان مردعنکبوتی زندگی خیلی خوبی داره. او حمایت شرکت بیاند را داراست، شرکتی که هرچیزی دوست خوب محله، مرد عنکبوتی، نیاز دارد را فراهم میکند، از جمله یک آپارتمان شیک در مرکز شهر که به همراه دوست دخترش، جانین، در آن زندگی میکند.

در همین حین، پیتر رو دور بدشانسی بوده. او که تازه از کما در آمده، بدنش هیچگاه به این اندازه نافرم نبوده و حس عنکبوتی اش این نظر رو کاملا تایید میکنه. او فقط با تحمل دردی شدید میتواند بنشیند و در آخرین حادثه اش در خطر خورده شدن به دست یک پرستار هیولا مانند بود و فقط و فقط توسط دوست دخترش، مری جین، نجات داده شد. اکنون، پیتر باید بهبودی را تجربه کند.

 

The Amazing Spider-Man # 83 (884)

شماره 83 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

مترجم: سبحان حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور،  گرافیست و برگردان کاور:  علیرضا عباسی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلود بوی)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

10 حقیقتی که در کمیک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» به نویسندگی نیک اسپنسر فاش شد!

15 دفعه ای که مری جین عمل قهرمانانه انجام داده است!

20 حقیقتی که باید درباره حس عنکبوتی (SPIDER-SENSE) اسپایدرمن بدانید

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

10 داستان برتر با حضور مری جین (MARY JANE)

15 حقیقتی که باید درباره «اسکارلت اسپایدر» (SCARLET SPIDER) بدانید

چرا برای بازگشت «بن رایلی» در قامت اسپایدرمن هیجان داریم؟

10 اتفاق مهمی که برای «بن رایلی» پس از بازگشت از مرگ رقم خورد!

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

معرفی 10 دشمن برتر «اسکارلت اسپایدر» (SCARLET SPIDER)

معرفی عشق های «بن رایلی» در دنیای کمیک

ترجمه فارسی شماره آخر از کمیک "بن رایلی: اسکارلت اسپایدر"

تمام عشق های پیتر پاركر!

10 حقیقتی که باید درباره رابطه گوئن استیسی و پیتر پارکر بدانید

چرا برای بازگشت «بن رایلی» در قامت اسپایدرمن هیجان داریم؟

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-11-24 20:11
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک.
و دربارهٔ شمارهٔ ۸۳ از سری جدید کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" (The Amazing Spider-Man شمارهٔ ۸۸۴ لگاسی).
خطر اسپویل!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم
شما رو نمیدونم، ولی من بعد از خوندن این کمیک فقط یک واکنش داشتم:"این همونی بود که میخواستم!" اگر چند وقت پیش ازم میپرسیدند، فکر نمیکردم این دورهٔ جدید چنین روندی رو طی کنه که حالا همچین کمیک بسیار دوست داشتنی تحویل ما بده. شروع داستان های بن رایلی رو من خیلی دوست نداشتم ولی هر چی جلوتر رفت، کیفیت کمیک ها هم واقعا بهتر شد. دورهٔ جدید هرچقدر که در داستان بن رایلی معمولی و تا حدی ناامید کننده (حداقل برای من با انتظاراتی که داشتم) بود، عوضش در کمیک های فرعی تونست شماره های سرگرم کننده، دل انگیز و حتی با داستان های خوب ارائه بده و حالا در شمارهٔ ۸۳ این روند ادامه پیدا کرده. نمیدونم چه طلسمی هست و به خاطر بیش از حد اتفاق محور بودن کمیک های اولیهٔ این دوره بودند یا چیز دیگه ای ولی تا الان هرچقدر داستان هایی رو داشتیم که از قضایای بیاند فاصله گرفتند، حداقل برای من یکی جذابتر بودند. شاید به خاطر تفاوت نویسنده ها بود یا هرچیز دیگه ای اما به هر حال دورهٔ جدید تونسته در کمیک های فرعیش من رو خیلی امیدوار کنه و این شماره هم رفت که بپیونده به اون کمیک های دوست داشتنی و تا حالا اگر بخوام از شروع دورهٔ بن رایلی تا این لحظه و کمیک هایی که روی سایت اومدن رتبه بندی کنم، این شماره قطعا رتبهٔ بالایی داره. بخشیش شاید به خاطر پروتاگونیست اصلی این کمیک که شخص "پیتر پارکر" هست باشه. چون حتی پیتر روی تخت بیمارستان هم برا من تا الان داستان جذاب تری از بن رایلی داشته. چون من یکی فقط در کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: مرگ دکتر استرنج" بن رایلی و مشکلاتش رو درک کردم و با داستانش همراه شدم اما در این شماره به راحتی جذب داستان پیتر پارکر شدم و خیلی دوستش داشتم. دیدن تلاش های پیتر برای برگشتن به حالت قبلیش و درگیر شدن او با گذشته اش همیشه جذابیت های خودش رو داشته و برای منی که طرفدار سرسخت پیتر پارکر هستم، دیدن این کمیک مثل سفر به دنیای مارول و همراه شدن با داستان پیتر بود. انگار که خودمون با پیتر داشتیم توی خیابان های نیویورک میگشتیم، خودمون باهاش همراه شدیم و داستانش رو لمس میکردیم. این گذشتهٔ تلخ تا همیشه همراه پیتر هست و حالا ما میبینیم که پیتر چطور از همین گذشته و برگشتن به چیزی که براش هرشب با لباس اسپایدرمن بیرون میرفت استفاده میکنه. استفادهٔ پاتریک گلیسون، نویسنده و طراح این کمیک از عناصر دنیای اسپایدرمن بسیار خوب انجام شده. مهم ترین چیزی که باعث شده این کمیک اینقدر عالی باشه، روایت زیبا و منحصر به فرد اون هست. چون محتوای این کمیک شاید برای برخی ها تکراری احساس بشه (گرچه که به نظرم حتی محتوا هم آن چنان تکراری نیست و گلیسون تونسته از زاویهٔ خوبی این موضوعات رو مورد بررسی قرار بده) اما روایت اونقدر زیبا و در برخی از بخش هاش، شاعرانه هست که باعث میشه حتی اون مخاطب هم از داستان لذت ببره. چون روایت در داستان خیلی مهمه. روایت درست میتونه از یک داستان کهنه و تکراری، نتیجهٔ درخشانی بیرون بکشه. از اون ور برترین و عمیق ترین داستان ها و محتواها و مفاهیم با روایت و فرمی ضعیف، مفت نمی ارزند. گلیسون تونسته کاری کنه که مخاطب تا آخر کمیک با داستان همراه بشه و برای سر دراوردن ازش کنجکاو باشه. مثلا او از پیچیدگی و رویاهای تو در تو استفاده میکنه که در ابتدا برای مخاطب ممکنه گیج کننده باشند، اما طوری به پایان میرسند که نتیجهٔ مطلوبی دارند و ما میفهمیم که ارزشش رو داشته. یا استفادهٔ او از عناصری مثل رابطهٔ اسپایدرمن با نیویورک یا دغدغهٔ دادن یک دغدغهٔ درونی برای پیتر که ما اون رو دوست داشته باشیم و ما ضعف های فیزیکی او که از ضعف های روحیش سرچشمه میگیرند رو ببینیم. یا حتی استفاده از رویای عمو بن و دنبال کردن داستانک دزدی پیتر از یک مغازه که در شمارهٔ ۷۵ به وجود اومد و حالا دنبال شد و کابوس های پیتر با رویایی زیبا به پایان رسیدند. یا تکمیل کردن قوس شخصیتی پیتر (استفاده از ارادهٔ آهنین و تسلیم نشدن) که با لحظه ای زیبا و با صحبتی آروم و انسانی بین پیتر و عمو بن انجام شد. همهٔ اینا باعث شدند تا روایت درخشانی رو برای این داستان شاهد باشیم. دیالوگ های بسیار خوبی هم در نظر گرفته تا تعاملات شخصیت ها واقعا خوب باشه. دیالوگ هایی که وضعیت شخصیت ها رو به خوبی منعکس میکنند که میشه اوجش رو در صحبت های بین پیتر و عمو بن ببینیم که شاید در ظاهر یک گفت و گوی ساده و تکراری باشه اما نصیحت های عمو بن و دیالوگ های بعد پیتر اونقدر عالی نوشته شدند که نمیشد از کمیک چشم برداشت. دیالوگ های پیتر بعضی وقت ها هم خوبی جنبهٔ طنز و طعنه آمیز میگیرند که برام جالب بود. همونطور هم که قبلا اشاره کردم قوس شخصیتی بسیار خوب و نابی برای پیتر در این شماره در نظر گرفته شده که به خوبی هم بهش پرداخته میشه. اینکه پیتر میتونه با اتکا به چیزی که باهاش تربیت شده، تسلیم نشه و راهش رو ادامه بده. از این گذشته ابتدای کمیک هم میتونیم جانین رو ببینیم که انگار در بودن در این خونه خسته شده و احتمالا این قراره آغاز جریانی باشه که در ادامه برای او و بن رایلی میبینیم. دربارهٔ خسته کننده شدن ریتم هم که حتی بهش فکر نکنید چون اونقدر داستان جذاب هست که شما فقط حواستون به داستان جمع میشه و اصلا احساس خستگی نمیکنید. در آخر هم میخوام بگم که اصلا فکر نمیکردم این کمیک اینقدر عالی باشه و داستان زیبایی داشته باشه نهایتش انتظار یه چیز باحال و سرگرم کننده در مایه های شمارهٔ قبل داشتم، اما آقای پاتریک گلیسون تونست کمیکی بنویسه که بالاتر از انتظارات من ظاهر شد و برای من خیلی دوست داشتنی بود.

طراحی:
کار آقای پاتریک گلیسون در این شماره اونقدر پر از خلاقیت های زیبا بود که فقط باید دید و لذت برد. جدا از نویسندگی بسیار خوب ایشون که باعث شد کمیک زیبایی خلق بشه، دیدن طراحی ها هم لطف خودش رو داشت. گلیسون تونست در این کمیک تصاویر بسیار دلنشینی رو به مخاطب ارائه بده مثل اونجایی که نیمهٔ اسپایدرمنِ پیتر پارکر پشت پنجره است یا جایی که بعدش پیتر بهش میگه "زود باش بیا، کله تاری!" در این لحظات طراحی ها اونقدر زیبا هستند که باعث شدند که این کمیک دوست داشتنی تر باشه. سبک طراحی ها بسیار قابل احترام و خوب بود که آقای گلیسون تونست بهرهٔ خوبی هم ازش ببره. توی طراحی چهره ها هم که اصلا مشکلی ندیدم. ضمن اینکه همونطور که گفتم، طراحی ها اونقدر پر جزئیات و زیبا هستند که فقط باید لحظاتی بهشون خیره شد. مثلا وقتی پیتر پارکر بالای ساختمونی از زیبایی نیویورک صحبت میکنه، ما داریم این زیبایی رو به وضوح در طراحی ها میبینیم که جزئیات واقعا خوبی هم دارند و برای همین ما حرف های پیتر رو به خوبی درک میکنیم. و نباید هم تاثیر رنگ آمیزی ها رو هم فراموش کرد. رنگ آمیزی ها در این کمیک از رنگ های شاد و روشنی بهره میبرند که باعث شده صحنه های مهم در این کمیک از قبل هم زیباتر باشند. البته این رنگ ها باعث زده شدن چشم و بیزاری مخاطب نشدند و به موقع ازشون استفاده میشد. در لحظه ای که عمو بن به سراغ پیتر میاد، رنگ های جدی تری و تاریک تری رو میبینیم که به اون صحنه میان. لحظات اکشن هم طراحی پرسرعت و هیجان انگیزی دارند (همونطور که اکشن های اسپایدی باید باشند) که میتونند نمرهٔ قبولی رو از مخاطب بگیرند. روی هم رفته طراحی ها در این شماره بهتر از چیزی بودند که فکر میکردم و در بعضی لحظات بسیار بکر و لذت بخش بودند و باعث میشدند که مخاطب حسابی سرحال بیاد. کاش کارهای بیشتری از آقای گلیسون ببینیم.

ترجمه و ادیت:
اصلا این بخش اونقدر عالیه که آدم نمیدونه چی بگه! هم سرعتی که فقط از کسانی برمیاد که از قدرت اسپیدفورس برخوردار باشند تا کیفیت بسیار عالی کارها که آدم رو متحیر میکنه. ترجمه این کمیک کار راحتی نبود. چون این کمیک متشکل شده از رویاهای تو در تو و در اواسط داستان گیج کننده (که اقتضای داستان هست) که کار مترجم رو برای شیرفهم کردن مخاطب رو سخت میکنه اما آقای سبحان حیدری مثل همیشه کارشون بسیار عالی بود. ادیت هم که آقای عباسی غوغا کردن! ادیت این کمیک ها همگی شاهکار هستند و ما در این شماره هم میبینیم که کار آقای عباسی در بالاترین سطح خودش قرار داره و بسیار عالی هست.
خسته نباشید.

با تشکر.
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#2 Infinity Soldier 1400-11-24 20:59
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت
بعد از 6 ماه، 184 شماره (بعلاوه شماره های فرعی و رویداد ها) بالاخره رسیدم به کمیک های روز مرد عنکبوتی شگفت انگیز!! خودم واسه این لحظه خیلی هیجان داشتم و امیدوارم تاموقعی که تو سایت فعال هستم بتونم برای این سری حرفی برای گفتن داشته باشم.

قبل از شروع این شماره چند خط راجع به شماره های قبل و داستان های مربوط به بیاند میگم. معمولا تغییر توی کمیک های اسپایدی و مخصوصا سری اصلیش یعنی همین سری چیز طبیعی ای هست. از سوپریور گرفته تا صنایع پارکر و حالا هم جانشینی هرچند کوتاه بن رایلی بجای پیتر در قامت مرد عنکبوتی شگفت انگیز. داستان های بیاند تا بحال عملکرد بدی نداشته و توی چند شماره حتی خوب هم بوده. نکته ی جالب راجبش اینه که تو بیشتر جاها از بیاند که فاصله میگرفتیم داستان ها کیفیتشون بالاتر میرفت. مثل شماره ویژه مرگ دکتر استرنج یا داستان های فرعی یا همون BEY. تا به الان توی این داستان ها رشد شخصیتی های زیادی رو دیدیم. از جانین که تو زندگی بن کسی مثل ام جی هست تا خود ام جی که تو شماره ی قبل دیدیم که عجب حرکت دلاورانه (!) ای انجام داد. در کل داستان های جالب رو داشت تا الان و تنوع همیشه بد نیست. خب بدون توقف میریم سراغ این شماره.





داستان:

این شماره هم مثل شماره های قبلی داستان جالبی رو داشت. ناامید نشدن پیتر توی داستان هاش نقطه ی عطفه توی کمیک های اسپایدی. و شیر مادر و نان پدر حلالش که هیچوقت ناامید نشده. یکی از دلایل ناامید نشدن پیتر قطعا عمو بن هست. این مرد بااینکه توی شماره 15 سری فانتزی شگفت انگیز و در شماره ی اول تاریخ اسپایدی اسما کشته شد اما فلش بک هایی که داشته واقعا غرور انگیز بودن و حس خوبی رو به آدم میده. آدم میتونه دیالوگ هایی که تا بحال گفته رو قاب کنه بزنه به اتاقش.
توی کما رفتن پیتر هم روند خوبی داشته و خوب داستان نویسی شده. این شماره هم انگار که "اسپایدرمن" از "پیتر پارکر" جدا میشه. چون پیتر یه جورایی از دست حس عنکبوتی خسته شده و ازش میخواد که فقط بره بیرون! اونم به معنای واقعی کلمه پا درمیاره و میره! ولی خب درآخر و بعد از حرف های احساسی عمو بن دوباره ازش میخواد که برگرده. یاد شماره های ابتدایی ران اسپنسر افتادم که اسپایدی و پیتر از هم جدا شدن. نقطه ی مشترک هردو داستان اینه که وجود پیتر و اسپایدی به هم وصله و انگار بدون اون یکی از بین میرن. در ادامه هم بازگشت ناشکوهمندانه ی پیتر رو شاهدیم که وب شوتر های اسباب بازی بن رایلی کار دستش میده :lol: با ورود کپ به داستان و با توجه به نیم نگاه ها به شماره های بعدی کپ و گربه سیاه به پیتر کمک میکنن تا دوباره برگرده به جایگاهی که داشته و استارتش از این شماره خورده. من تا حالا نویسندگی پاتریک گلیسون رو ندیدم (یا یادم نمیاد) ولی شماره ی خوبی رو نوشت و داستان خوبی از آب دراومد.
هایلایت و بهترین بخش داستان هم صحبت های عمو بن بود بنظرم.


طراحی:

طراحی های این سری هم به قول امیرحسین عزیز خط صاف و در عین حال موفقی رو طی کرده. من به شخصه از طراحی های پاتریک گلیسون خیلی خوشم میاد و کار تر و تمیزی داره. طراحی های چهره در اکثر مواقع عالیه. درکل طراحی رو در داستان های بیاند رو خیلی دوست داشتم و جدا از دوست داشتن من بنظرم کیفیتشون خوب بوده. چه پاتریک گلیسون و چه کارلوس گومز طراحی های خوبی داشتن.
ما معمولا راجع به طراحی حرف میزنیم ولی رنگ آمیزی که اونم بخش مهمی از کاره چیزی نمیگیم. طراحی ها در شماره قبلی که داستانی ترسناک بود فضایی دارک داشت که خیلی عالی نشست. همینطور شماره های دیگه که رنگ آمیزی باطراوت بود.

بنظرم بهترین بخش طراحی صفحه 7 هست
s6.uupload.ir/.../...
قسمتی که پیتر از وسط اون بیلبورد ها رد میشه عالیه!


ترجمه و ادیت:

دیگه ایرانیزه شدن ترجمه ها بخش ثابتی از کمیک های سایت اسپایدی شده. و الحق که میشینه بهش! آقای حیدری جدیدا توی این سری گل کاشتند و ترجمشون واقعا روونه.
قسمت مجوز ساترا که بینظیر بود :lol: :lol:
ادیت هم که واقعا عالی بود. شما فقط به صفحه 2 نگاه بندازید تا بفهمید که کیفیت در ادیت یعنی چی! خبری که دیلی بیوگل گذاشته منعکس شده روی آب! اونم برعکس! هم دقت هم کیفیت هم سرعت. دیگه میخواید؟!


درآخر بازم باید عذرخواهی کنم بابت نبودم. دوست دارم وقتی نظر بدم که حرفی برای گفتن داشته باشم. امیدوارم تا هر موقع تو سایت بودم برای این سری نقد تحویلتون بدم
باتشکر
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-11-24 21:34
به نقل از Infinity Soldier:
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت
بعد از 6 ماه، 184 شماره (بعلاوه شماره های فرعی و رویداد ها) بالاخره رسیدم به کمیک های روز مرد عنکبوتی شگفت انگیز!! خودم واسه این لحظه خیلی هیجان داشتم و امیدوارم تاموقعی که تو سایت فعال هستم بتونم برای این سری حرفی برای گفتن داشته باشم.

قبل از شروع این شماره چند خط راجع به شماره های قبل و داستان های مربوط به بیاند میگم. معمولا تغییر توی کمیک های اسپایدی و مخصوصا سری اصلیش یعنی همین سری چیز طبیعی ای هست. از سوپریور گرفته تا صنایع پارکر و حالا هم جانشینی هرچند کوتاه بن رایلی بجای پیتر در قامت مرد عنکبوتی شگفت انگیز. داستان های بیاند تا بحال عملکرد بدی نداشته و توی چند شماره حتی خوب هم بوده. نکته ی جالب راجبش اینه که تو بیشتر جاها از بیاند که فاصله میگرفتیم داستان ها کیفیتشون بالاتر میرفت. مثل شماره ویژه مرگ دکتر استرنج یا داستان های فرعی یا همون BEY. تا به الان توی این داستان ها رشد شخصیتی های زیادی رو دیدیم. از جانین که تو زندگی بن کسی مثل ام جی هست تا خود ام جی که تو شماره ی قبل دیدیم که عجب حرکت دلاورانه (!) ای انجام داد. در کل داستان های جالب رو داشت تا الان و تنوع همیشه بد نیست. خب بدون توقف میریم سراغ این شماره.





داستان:

این شماره هم مثل شماره های قبلی داستان جالبی رو داشت. ناامید نشدن پیتر توی داستان هاش نقطه ی عطفه توی کمیک های اسپایدی. و شیر مادر و نان پدر حلالش که هیچوقت ناامید نشده. یکی از دلایل ناامید نشدن پیتر قطعا عمو بن هست. این مرد بااینکه توی شماره 15 سری فانتزی شگفت انگیز و در شماره ی اول تاریخ اسپایدی اسما کشته شد اما فلش بک هایی که داشته واقعا غرور انگیز بودن و حس خوبی رو به آدم میده. آدم میتونه دیالوگ هایی که تا بحال گفته رو قاب کنه بزنه به اتاقش.
توی کما رفتن پیتر هم روند خوبی داشته و خوب داستان نویسی شده. این شماره هم انگار که "اسپایدرمن" از "پیتر پارکر" جدا میشه. چون پیتر یه جورایی از دست حس عنکبوتی خسته شده و ازش میخواد که فقط بره بیرون! اونم به معنای واقعی کلمه پا درمیاره و میره! ولی خب درآخر و بعد از حرف های احساسی عمو بن دوباره ازش میخواد که برگرده. یاد شماره های ابتدایی ران اسپنسر افتادم که اسپایدی و پیتر از هم جدا شدن. نقطه ی مشترک هردو داستان اینه که وجود پیتر و اسپایدی به هم وصله و انگار بدون اون یکی از بین میرن. در ادامه هم بازگشت ناشکوهمندانه ی پیتر رو شاهدیم که وب شوتر های اسباب بازی بن رایلی کار دستش میده :lol: با ورود کپ به داستان و با توجه به نیم نگاه ها به شماره های بعدی کپ و گربه سیاه به پیتر کمک میکنن تا دوباره برگرده به جایگاهی که داشته و استارتش از این شماره خورده. من تا حالا نویسندگی پاتریک گلیسون رو ندیدم (یا یادم نمیاد) ولی شماره ی خوبی رو نوشت و داستان خوبی از آب دراومد.
هایلایت و بهترین بخش داستان هم صحبت های عمو بن بود بنظرم.


طراحی:

طراحی های این سری هم به قول امیرحسین عزیز خط صاف و در عین حال موفقی رو طی کرده. من به شخصه از طراحی های پاتریک گلیسون خیلی خوشم میاد و کار تر و تمیزی داره. طراحی های چهره در اکثر مواقع عالیه. درکل طراحی رو در داستان های بیاند رو خیلی دوست داشتم و جدا از دوست داشتن من بنظرم کیفیتشون خوب بوده. چه پاتریک گلیسون و چه کارلوس گومز طراحی های خوبی داشتن.
ما معمولا راجع به طراحی حرف میزنیم ولی رنگ آمیزی که اونم بخش مهمی از کاره چیزی نمیگیم. طراحی ها در شماره قبلی که داستانی ترسناک بود فضایی دارک داشت که خیلی عالی نشست. همینطور شماره های دیگه که رنگ آمیزی باطراوت بود.

بنظرم بهترین بخش طراحی صفحه 7 هست
s6.uupload.ir/.../...
قسمتی که پیتر از وسط اون بیلبورد ها رد میشه عالیه!


ترجمه و ادیت:

دیگه ایرانیزه شدن ترجمه ها بخش ثابتی از کمیک های سایت اسپایدی شده. و الحق که میشینه بهش! آقای حیدری جدیدا توی این سری گل کاشتند و ترجمشون واقعا روونه.
قسمت مجوز ساترا که بینظیر بود :lol: :lol:
ادیت هم که واقعا عالی بود. شما فقط به صفحه 2 نگاه بندازید تا بفهمید که کیفیت در ادیت یعنی چی! خبری که دیلی بیوگل گذاشته منعکس شده روی آب! اونم برعکس! هم دقت هم کیفیت هم سرعت. دیگه میخواید؟!


درآخر بازم باید عذرخواهی کنم بابت نبودم. دوست دارم وقتی نظر بدم که حرفی برای گفتن داشته باشم. امیدوارم تا هر موقع تو سایت بودم برای این سری نقد تحویلتون بدم
باتشکر

بسیار نقد خوبی بود. منتظر خوندن نقدهای بعدی شما هستم
نقل قول کردن
امیرحسین زارع
#4 امیرحسین زارع 1400-11-25 06:21
با هر شماره از این آرک بیشتر خوشم میاد
ممنون از سایت اسپایدی
نقل قول کردن
امیرحسین زارع
#5 امیرحسین زارع 1400-11-25 06:21
علیرضا عباسی تو خدای ادیتی!
سیحان حیدری تو خدای ترجمه ای!
(خداییش با اون تیکه به ساترا پوکیدم از خنده :lol: )
خیلی کارتون درسته
نقل قول کردن
The Lizard
#6 The Lizard 1400-11-25 06:24
بسی لذت بردم از این کمیک. اون قضیه ترک کردن حس عنکبوتی از بدن پیتر پارکر خیلی creepy بود
از قضیه اینکه کاپیتان آمریکا در بچگی الهام بخش پیتر بوده خیلی خوشم اومد
نقل قول کردن
The Lizard
#7 The Lizard 1400-11-25 06:25
از علیرضا عباسی و سبحان حیدری و استاد ترابی کمال تشکر رو دارم
بی شک سطح ترجمه و ادیت این سایت یه سر و گردن کل ایران جلوتره (درست مثل پرسپولیس)
نقل قول کردن
s.p.i
#8 s.p.i 1400-12-01 14:37
سلام ممنون بابت ترجمه و ادیت

خب توی این قسمت به جای پرداختن به بن رایلی به پیتر پارکر مرد عنکبوتی خودمون البته شاهد فلش بک ها البته شاید نشه گفت فلش بک در واقع کما میریم و البته پیتر داریم که زیاد علاقه به استراحت نداره اما خب بهتر بود استراحت میکرد و خب پیتر با رفتن به بیرون خودکشی کرد چون باعث شد بیشتر آسیب ببینه (البته یادم رفت بگم پیام های عاشقانه مریجین و فیلشیا جالب و قشنگ بود ) ولی جدا از اون خوبه که کاپیتان هم اومد با توجه‌ به شماره بعدی فیلیشیا و کاپیتان به پیتر کمک میکنند
تا دوباره سرپا بشه راستش شکل اون هیولایی که پیتر داشت میدید که از تار بود و شبیه مرد عنکبوتی هم بود که خب ما قبلا روی کاور شماره ۴۵ یا ۴۴ مرد عنکبوتی شگفت انگیز اینو دیده بودیم شماره سرگرم کننده و خوب بود یجورایی برای من به شخصه خوب بود چون پیتر بعد از این همه که با بن رایلی که بودیم پیتر دیدم و وضعیت توی بیمارستان شاهد بودیم

طراحی طراحی خوب بود راستش نظر زیادی درمورد طراحی این قسمت ندارم ولی چهره خوب میکشه البته پیتر زیادی خوشتیپ طراحی میکنه

ترجمه و ادیت هم که عالی بود
نقل قول کردن
Zane
#9 Zane 1402-12-11 16:24
I waas recommended this site by my cousin.
I aam not ѕure wһether this post іs written bу him ɑѕ nno оne eⅼse know
such detailed about my problem. You aге incredible!
Ꭲhanks!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید