آیا نسخه کامپیوتر بازی اسپایدرمن ارزش تجربه دوباره رو داره؟

آیا نسخه کامپیوتر بازی اسپایدرمن ارزش تجربه دوباره رو داره؟

بازی اسپایدرمن بالاخره برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد، اما آیا این بازی ارزش خرید و تکرار برروی کامپیوتر رو داره؟

بالاخره بعد از 4 سال، بعد از انتشار این بازی بصورت انحصاری برای PS4، سونی بعد از انتشار بازی‌های خدای جنگ، هورایزن، بازی اسپایدرمن رو هم برای کامپیوتر منتشر کرد. که البته تا چندماه دیگه بازی مایلز مورالز هم برای PC منتشر میشه.

این بازی در زمان انتشارش نظر منتقدین و طرفداران رو به خودش جلب کرد و موفق به فروش فوق العاده‌ای شد که باعث شد سونی بدون هیچ معطلی به فکر ساخت ادامه‌اش بیافته. شما می‌تونید نقد این بازی رو در اینجا مطالعه کنید. حال با انتشار نسخه کامپیوتر این بازی، این سوال پیش می‌آد که آیا این نسخه ارزش تکرار دوباره رو داره؟ هم آره هم نه.

این نسخه در واقع همون نسخه PS5 این بازی هستش که و اگه شما این بازی رو در PS5 تجربه کردید، به هیچ وجه چیز جدیدی برای ارائه نداره. اما اگه آخرین بار این بازی رو در PS4 تجربه کردین، بازی اسپایدرمن کمی پیشرفت گرافیکی داره که (که البته سیستم قدرتمندی هم برای نشون دادن کامل این تغییرات لازم داره، مثل سیست رهگیری پرتو نور و فریم ریت آزاد و ...) و حتی DLCهای بازی که داستان و مراحل جذابی داشتن هم در خودش داره و با گذشت 4 سال تجدید خاطره خوبیه.

اما در نهایت اگه شما تاحالا موفق به انجام این بازی نشدین، واقعا لازم نبود که این مطلب رو بخونید!! سریع‌تر دست به کار بشید و بازی رو دانلود کنید. این بازی نه تنها میتونه بهترین بازی مردعنکبوتی باشه بلکه یکی از بهترین داستان‌های مردعنکبوتی در مدیوم‌های مختلف رو داره. سیستم‌های تاراندازی بازی بسیار سرگرم کننده و جذابن و شما دلتون می‌خواد ساعت‌ها در جهان بازی گشت بزنید. سیستم مبارزات بازی بسیار خوب کارشده و باس فایت‌های بازی بسیار موندگار و سینمایی طراحی شدن.

آیا شما تاحالا موفق به اجرای بازی مردعنکبوتی شده‌اید؟ این نسخه را تجربه خواهید کرد؟

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

شماره آخر از کمیک "مرد عنکبوتی PS4: سرعت" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MS-Spidey
#1 MS-Spidey 1401-05-26 17:22
به نظر من کسی که تا حالا هیچ بازی از اسپایدرمن انجام نداده انجام دادن این بازی روی سیستم میتونه تجربه فوق العاده ای رو رقم بزنه 8) ، ولی کسی که این بازی رو روی ps5 یا ps4 بازی کرده واقعا چرا باید این بازی رو برای کامپیوتر بخره؟ :-* :-|
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1401-05-26 18:29
سلام
تقریبا یک سال یا شاید هم بیشتر از وقتی که این بازی فوق‌العاده و بازی مایلز مورالز رو تجربه کردم میگذره. واقعا از لحظه لحظه بازی کردنم لذت میبردم و بازی از هر نظر عالی بود. گرافیک بی نظیر، چه از لحاظ فنی و چه هنری و نورپردازی های شگفت انگیز و بافت ها بسیار خوب. حتی قویترین بازی های جهان آزاد هم دیگه توی مکان های شلوغشون داشتن یه خورده افت فریم طبیعیه اما من که این بازی رو روی یک ps4 قدیمی بازی کردم حتی یک افت فریم کوچک و ریز ندیدم. از لحاظ گیم پلی و کنترل ها که محشره این بازی و داستان هم که نگم براتون. به جرئت میگم که بازی دوم این سری به راحتی میتونه "مرد عنکبوتی خارق العاده" رو از تاج و تخت پادشاهی اون در قالب "بهترین اقتباس اسپایدرمن" پایین بیاره و از لحاظ داستان بازی کم نظیره. باس فایت ها، مراحل مخفی کاری (مرحله ای که با مایلز مورالز از دست راینو فرار میکردیم مگه اینه گوسفندی چیزی نذر کنیم تا سلامت در بریم)، شخصیت پردازی بی نقص شخصیت ها و در راس اونا پیتر پارکر و مری جین قرار داره که رابطه اونا بی شک بهترین در خارج دنیای کمیک هست، سیستم تار اندازی و هرچیزی که از این بازی بگید فوق‌العاده است. میدونید، این رو نه به خاطر تعصب یا چیز دیگه میگم امه راستش رو بخواید احساس میکنم توی نمرات این بازی در متاکتریک یه خورده بهش کم لطفی شد. ۸۷ اصلا لایق این بازی نیست و به نظر من این بازی به راحتی باید رتبه هایی مثل ۹۱ یا ۹۲ رو کسب میکرد چون واقعا لیاقتش رو داشت و تنها ایراد عمده ای که در بازی به چشم میخورد، تنوع نداشتن ماموریت های فرعی بود که بیش از حد ساده بودند. بقیه موارد بیشتر جزئی یا سلیقه ای بودند. برای من که پشت سر بازی "آرکام سیتی" بهترین بازی ابرقهرمانی مدرن هست و از لحاظ داستان و وفادار بودن به دنیای اسپایدرمن بهش ۱۰ از ۱۰ میدم و از لحاظ دید یک گیمر بهش ۹/۲۵ میدم. حیف شد این بازی توی سالی اومد که بازی های فوق‌العاده "خدای جنگ" و "Red Dead Redemption 2" اومدند و باعث شد این بازی یه خورده بره زیر سایه این بازی ها و با اینکه تقریبا توی اکثر رشته توی Gane awards نامزد شد، اما نتونست جایزه خاصی بگیره. و این خیلی حیف بود. با اینکه هردوی این بازی ها جز بهترین بازی های زندگیم هستند (مخصوصا Red Dead Redemption 2) اما حیف شد که این بازی یه خرده ای زیر سایه اونا رفت. البته که این بازی بدون افتخار هم نبود و جایزه های زیاد و مختلفی کسب کرد و فروشش هم که به شکل عجیبی کهکشانی بود. به شخصه خیلی به بازی بعدی امید دارم چون اینسامنیاک یه جور آزمون خطا با بازی مایلز مورالز انجام داد و تا کار برای بازی اصلی بیشتر دستش بیاد و ما مثلا دیدیم مواردی مثل ماموریت های فرعی بهتر شده بودند و اینسامنیاک با تجربه بیشتری سراغ بازی دوم رفته. بیشتر از همه دوست دارم ببینم اینسامنیاک چه آشی توی بخش داستان برامون پخته. البته این بازی هم توی سالی میاد که بازی های "استارفیلد" (انحصاری ایکس باکس) و The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 و بازی های دیگه ای بیاد اما به نظرم این بازی با پختگی بیشتر از بازی اول میتونه رقیب خوبی برای اونا باشه.
به هر حال من که pc نداری که بتونه این بازی رو بکشه و فقط یه لپ تاپ دارم که توش بشه بازی های قدیمی مثل Ultimate Spider-Man رو باهاش بازی کنم! اما به pc بازها تبریک میگم و پیشنهاد میکنم حتما این شاهکار رو تجربه کنید.
نقل قول کردن
capitan mammad
#3 capitan mammad 1401-05-26 18:30
متاسفانه سیستم ما جوابگوی این بازی نیست
نه ازpsشو بازی کردم نه میتونم اینو بازی کنم شانس مایه
نقل قول کردن
MS-Spidey
#4 MS-Spidey 1401-05-26 19:49
به نقل از capitan mammad:
متاسفانه سیستم ما جوابگوی این بازی نیست
نه ازpsشو بازی کردم نه میتونم اینو بازی کنم شانس مایه


میفهمم :cry:
نقل قول کردن
xcgi
#5 xcgi 1401-05-27 15:14
سلام آقای مبین امیری خسته نباشید مقاله خیلی مختصر و مفیدی بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید