رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

 رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

به مناسبت پخش فصل دوم سریال لوک کیج این مقاله به شما علاقمندان تقدیم میشود.

مقدمه: با اکران فیلم اول مرداهنی در سال 2008 تاکنون شاهد ویلن های زیادی در دنیای سینمایی مارول بودیم که بعضی از ان ها مانند لوکی. ثانوس و ایگو بودیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و متاسفانه برخی دیگر مانند ماندارین، هلا و ... نتوانستند انتظارات را براورده کنند ولی ویلن های مارول فقط به پرده سینما ختم نمیشود و در سال 2015 با انتشار فصل اول سریال بی باک از شبکه نتفلیکس شاهد بودیم که ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین چه ویلن معرکه ای بود و در سریال های بعدی مانند جسیکا جونز. لوک کیج. ایرون فیست. دفندرز و پانیشر شاهد ویلن های بیشتری بودیم پس میخواهیم نگاهی بیندازیم به ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس پس با ما همراه باشید:

هشدار: این مقاله حاوی اسپویل از سریال ها است!!

 

نکته: این مقاله از سایت cbr ترجمه شده و من مترجم هیچ نقشی در محتویات آن ندارم.

 

15- دایمندبک (Diamondback)

دایموند بک

ویلیس استرایکر ملقب به دایمندبک از اواسط تا انتهای فصل اول سریال لوک کیج حضور داشت. در ابتدای سریال این طور فکر می کردیم که قرار است تنها شخصیت کاتنموث با بازی فوق العاده ماهرشا علی مهم ترین ویلن سریال باشد ولی به شکل ناگهانی اواسط سریال به طرز فجیعی به قتل رسید و بعد از ان دایمندبک وارد داستان شد و حضور این شخصیت باعث افت سریال شد.(قبلا استاد ترابی در این مقاله به این پیچش داستانی اشاره کرده بودن).

استریکر در سریال برادر ناتنی لوک کیج نیز بود که باعث شد لوک به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود به زندان بیفتد و در ادامه سریال با استفاده از گلوله هایی به نام Judas بسیار به لوک صدمه زد و همینطور در قسمت پایانی سریال با استفاده از لباس مخصوص قدرتش بسیار زیاد شد و با لوک به درگیری فیزیکی پرداخت و در اخر دستگیر شد

 

14- نوک (Nuke)

نوک

یکی از نکات جالب دو فصل سریال جسیکا جونز ، حضور یکی از بزرگترین ویلن های مارول به نام نوک بود . ویل سیمپسون ‏که نقش افتخاری در هردو فصل این سریال داشت ، سرباز سابقی بود که با مصرف قرص های خاصی به قدرت های زیاد دست ‏میافت و البته عصبانیتش نیز چند برابر میشد . با اینکه بخش های زیادی از سرگذشت نوک در سریال حذف شده اما همچنان نسخه ای از ‏ این شخصیت در دنیای تلویزیون به حساب می آید .در دنیای کمیک نوک ابر سربازی است که قرص هایی به سه رنگ قرمز، ‏سفید و آبی را برای دسترسی به قدرت ، سرعت و استقامت زیاد مصرف میکند که این قرص ها در نهایت باعث بروز اختلالات ‏روانی در او میشدند .

 

13- آلیسا جونز (Alicia Jones)

 آلیسا جونز (Alicia Jones)

با اینکه در برخورد اول با شخصیت آلیسا جونز در فصل دوم جسیکا جونز چیزی درباره شخصیت او نمیدانستیم اما در ادامه مشخص شد که او مادر بیولوژیکی شخصیت اصلی سریال میباشد . او قدرت هایی مشابه دخترش داشت و شاید حتی در برخی مواقع از او نیز قوی تر بود . آلیسا جونز ممکن است شخصیت خبیث اصلی فصل دوم جسیکا جونز باشد اما نکته ای که درباره‏ این شخصیت وجود دارد این است که او در واقع یک شخصیت خبیث نبود . قدرت هایی که داشت کنترل شخصیت او را غیر ممکن کرده بود ( که از این لحاظ شباهت زیادی به هالک دارد ) و جسیکا نیز بخش زیادی از فصل دوم را در تلاش بود تا از تشدید خشم مادرش جلوگیری کنند . آن دو وقت زیادی را با هم گذراندند اما آلیسا هیچوقت نتوانست خود را به عنوان ویلنی به یاد ماندنی به بیننده ثابت کند .

 

12- گروه هَند (The Hand)

گروه هَند (The Hand)

این گروه در فصول اول و دوم سریال بی باک و فصل اول سریال ایرون فیست و همینطور سریال دفندرز نقش پررنگی داشتند و بسیار قهرمانان ما را به دردسر انداختند. در طی حضور این گروه با تاریخچه. اعضا و همینطور توانایی های این گروه اشنا شدیم همینطور با شخصیت هایی از جمله نوبو. الکساندرا. باکودو و ... نیز اشنا شدیم. با توجه به پتانسیل این گروه در کمیک ها ولی در سریال ها به ان اندازه استفاده نشد و خیلی ها این گروه را (از جمله من مترجم) جزو ضعف های سریال های مارول/نتفلیکس میدانند و این گروه در کل با اسقبال روبرو نشد

 

11- شیدز (Shades)

 شیدز (Shades)

شیدز در فصل اول سریال لوک کیج به عنوان یک خلافکار رده پایین معرفی شد و همینطور نقش غیر مستقیمی دراین که لوک کیج قدرت هایش را به دست بیاورد داشت ولی در همان فصل اول با ریاکاری و دست دوستی دادن با ماریا استوکس (از ترس بوش مستر نمیشه گفت دیلرد دیگه!) پله های ترقی را طی کرد و به یکی از افراد مهم دنیای زیر زمینی هارلم تبدیل شد.

در فصل دوم لوک کیج سعی شد که شیدز به شخصیت عمیق تری تبدیل شود و همینطور حضور دوست صمیمی اش کومانچی باعث شد که بیشتر با این شخصیت ارتباط برقرار کنیم هم چنین در فصل 2 با محدودیت ها و اصول و اخلاقیات او نیز اشنا شدیم که شاهد بودیم چگونه به ماریا استوکس پشت کرد وقتی که افراد بی گناه را به قتل رساند و هم اکنون به یکی از شخصیت های مهم سریال لوک کیج تبدیل شده است

 

10- هارولد میچم (Harold Meachum)

 هارولد میچم (Harold Meachum)

این شخصیت در سریال ایرون فیست حضور داشت و شریک تجاری پدر دنی رند بود و برای سال ها مرده پنداشته میشد ولی توسط گروه Hand زنده شده بود ولی این زنده شدن بهایی نیز داشت و تبدیل به ادمی بی روح. خطرناک و غیر قابل پیش بینی شده بود.

این شخصیت با ریاکاری خود را مظلوم و بی تقصیر نشان داده بود و حتی خود ایرون فیست را نیز گول زده بود و در پایان متوجه شدند که فرد بسیار دیوانه ای است که حتی در کشته شدن پدر و مادر دنی نیز نقش داشته است و در تمام این مدت ویلن اصلی سریال بوده است!

 

9- مادام گائو (Madam Gao)

مادام گائو (Madam Gao)

نخستین حضور این شخصیت در فصل اول سریال بی باک بود و تنها پنداشته میشد که تاجر مواد مخدر است ولی بعدها فاش شد که فرد بسیار خطرناکی است که حتی ویلسون فیسک نیز بسیار به او احترام میگذارد و همچنین دارای مهارت رزمی بالایی میباشد و در فصل اول سریال ایرون فیست و سریال دفندرز نشان داده شد که جزو اعضای اصلی گروه Hand نیز میباشد و تمام این ها باعث میشود که از این شخصیت بترسیم!

 

8- الکترا (Electra)

الکترا

الکترا در فضل دوم سریال بی باک به هواداران به عنوان عشق دوران دانشگاه مت مورداک معرفی شد ولی بعدها فاش شد که یک قاتل حرفه ای است و برای انجام ماموریتی به هلزکیچن امده با این حال نمیتوان او را دشمن مت نامید چون چندبار در کنار یکدیگر با دشمنان جنگیده اند و در پایان سریال کشته شد.

در سریال دفندرز وی توسط گروه Hand به زندگی برگشت و الکساندرا شخصا او را تعلیم داد تا به یک قاتل مرگبارتر از قبل تبدیل بشود و در پایان خاطرات گذشته خود را به یاد اورد و الکساندرا را به قتل رساند و خود به رهبر گروه Hand تبدیل شد(خودم اصلا با این قسمت سریال حال نکردم)

 

7- کاتنموث (Cottonmouth)

 کاتنموث (Cottonmouth)

کورنل استوکس ملقب به کاتنموث تنها در هفت قسمت ابتدایی حضور داشت و در این مدت کم بسیار مورد استقبال هواداران و منتقدین قرار گرفت و از نقش او به عنوان یکی از نقطه قوت های سریال یاد می کنند و همینطور با گذشته این شخصیت نیز آشنا شدیم که نشان داد چگونه مادربزگش مجبورش کرد تا عمویش را به قتل برساند و همچنان احساس عذاب وجدان دارد یا تعاملش با لوک کیج که باعث رد و بدل شدن دیالوگ های بسیار زیبایی شد.با این که این شخصیت در سریال حضور کمی در سریال داشت ولی بسیار از وی در طول فصل 1 و همینطور 2 یاد میشد.

ناگفته نماند بازیگر اسکار گرفته اقای ماهرشالا علی نقش شخصیت کاتنموث را به زیبایی ایفا کرد

 

6- مامور نارنجی (Agent orange)

 مامور نارنجی (Agent orange)

ویلیام رالینز ملقب به مامور نارنجی در فصل اول سریال پانیشر حضور داشت و از همان اولین صحنه اش میشد به این نتیجه رسید که ادم درستی نیست و در طول سریال به هدف اصلی فرانک کسل تبدیل شده بود تا دخلش را بیاورد و همینطور شخصیت بسیار فاسدی نیز نشان داده شده بود تا برای انتقام و رویارویی پانیشر با او لحظه شماری کنیم چون جزو افرادی بود که باعث نابود شدن زندگی فرانک و به قتل رسیدن خانواده اش شده بودند

 

5- بلک ماریا (Black Mariah)

بلک ماریا (Black Mariah)

ماریا دیلرد/استوکس جزو شخصیت های بسیار مهم هر دو فصل سریال لوک کیج میباشد که در ابتدا ذات پلیدش را نشان داده بود ولی تنها یک سیاستمدار بود ولی ذره ذره شاهد تبدیل شدنش به یک گانگستر روانی که حتی به هیچ کس رحم نمی کرد بودیم و روی واقعی خود را نشان داد. این شخصیت در پایان فصل 2 به زندان افتاد و در اخر توسط دختر خودش تیلدا به طرز ناگااهانه ای به قتل رسید و کلوبش (Harlem paradise) به ارث گذاشت زیرا میخواست لوک را نیز از مسیر اصلی اش منحرف کند

 

4- جیگسا (Jigsaw)

 جیگسا (Jigsaw)

بیلی روسو ملقب به جیگسا ویلن سریال پانیشر بود ولی تا قسمت های اخر هویتش رو حفظ کرد و حتی فرانک کسل رو هم گول زد ولی در اخر فاش شد که فرد بسیار ریاکار و فاسدیه حتی در کشته شدن خانواده فرانک هم نقش داشت با این که دوست صمیمی فرانک بود! البته بیلی روسو سریال با جیگسا کمیک ها فاصله داشت و نتوانست انتظارات هواداران را براورده کند ولی احتمالا مانند شخصیت بلک ماریا در سریال لوک کیج. در فصل دوم اوج بگیرد

 

3- بوش مستر (Bushmaster)

 بوش مستر (Bushmaster)

در فصل دوم سریال لوک کیج شاهد حضور و معرفی این شخصیت بودیم. بوش مستر که اصلیتی جاماییکایی دارد با استفاده از مواد مخدر توانست قدرت بدنی اش را افزایش دهد و همینطور ضد گلوله شود و متاسفانه برای لوک کیج نیز بسیار دردسر درست کرد و مبارزات و درگیری های جذابی را در طول سریال رقم زدند!

مسئله مهم راجع به بوش مستر این است که نفرتی عمیق به خاندان استوکس دارد و گرفتن انتقام از ماریا یکی از مهم ترین اهدافش است و حتی توانست برای مدتی تمام دارایی های ماریا را تصاحب بکند و از همه مهم تر نقش کلیدی در تغییر و جهش شخصیتی ماریا داشت.

 

2- کیلگریو (Kilgrave)

 کیلگریو (Kilgrave)

در فصل اول سریال جسیکا جونز شاهد حضور یکی از بهترین ویلن های سریال های کمیک بوکی بودیم. کیلگریو به عقیده خودش واقعا عاشق جسیکا است و حتی به خاطر او حاضر بود ثابت کند که میتواند یک ابرقهرمان باشد ولی هر چه بیشتر از سریال میگذشت شاهد شیطان صفت بودن این شخصیت بودیم و ارزشی برای جان ادم ها قائل نبود. با متوجه شدن اریجین این شخصیت باعث شد به یک شخصیت تراژیک تبدیل شود ولی باز با کارهایی که با قدرتش در اینده انجام داد دلیل نمیشود به یکی از ترسناک ترین ویلن های MCU تبدیل نشود!

 

1- کینگ پین (Kingpin)

کینگ پین

ویلسون فیسک نخستین و از نظر خیلی ها بهترین ویلن سریال های مارول/نتفلیکس شناخته میشود. هنگامی که مشاهده کردیم چگونه سر یک نفر رو فقط با استفاده از در ماشین از بدنش جدا کرد متوجه شدیم با ویلن هایی که قبلا در MCU دیدم متفاوت است!

کینگ پین جزو عمیق ترین شخصیت های MCU است و با این که عاشق شهر نیویورک است ولی عشق ورزیدنش سبک متفاوتی دارد و خیال میکرد که قهرمان داستانش است ولی وقتی که متوجه شد در اصل یک شرور است خطرناک تر هم شد. وی حضوری کوتاه در فصل 2 سریال بی باک داشت و باز هم درخشید و همه ی ما را بسیار مشتاق فصل سوم بی باک کرده است.

 

ارشیا غفاری

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی سریال های مارول/نتفلیکس
15 ویلین برتر فیلم های کمیک بوکی مارول
رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

نقد و بررسی سریال لوک کیج

نقد و بررسی سریال پانیشر (The Punisher)

نقد و بررسی سریال جسیکا جونز (Jessica Jones)

نقد فصل دوم سریال لوک کیج (LUKE CAGE)

نقد و بررسی فصل اول سریال مدافعان (The Defenders)

اشارات و ایستر اگ های فصل اول سریال مدافعین (Defenders)

25 ایستراگ سریال لوک کیج

10 نكته جالب (Easter Egg) در سریال تلویزیونی Daredevil

نقد فصل دوم سریال بی باک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mmh112
#1 mmh112 1397-04-26 16:22
من متاسفانه فقط دردویل و جسیکا جونز فصل یکشون رو دیدم و در مورد خیلی از ویلن ها نمی تونم نظر بدم اما به نظرم کیلگریو با اختلاف بهترین خبیث سریال های مارول و حتی آثار ساخته شده از روی قهرمانانه
در کل ممنون از ترجمه
نقل قول کردن
sourena1
#2 sourena1 1397-04-26 17:46
مقاله عالی بود ممنون از ترجمه :lol:
نقل قول کردن
nova 2
-1 #3 nova 2 1397-04-26 17:53
یک کامنتی در بخش چرا اسپایدرمن را دوست داریم گذاشتم
ترابی یا مختار جوابش رو بدن
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1397-04-26 17:56
به نقل از nova 2:
یک کامنتی در بخش چرا اسپایدرمن را دوست داریم گذاشتم
ترابی یا مختار جوابش رو بدن

من و اقای مختار وقتمون باارزش تر از این حرفاست که به نظرات مزخرف پاسخ بدیم
نظرت اونقدر اشغال بود که ارزش جواب نداشت
یه راست حذفش کردیم
نقل قول کردن
brg_1214
#5 brg_1214 1397-04-26 18:17
مقاله مثل همیشه عالی!!
منم شخصا با ویلسون فیسک خیلی حال کردم و بی صبرانه منتظر فصل سوم بی باک هستم...
نقل قول کردن
Dead ghost
#6 Dead ghost 1397-04-26 19:24
ویلسون فیسک یا همون کینگ پین اگه یجوری به فیلم های اسپایدرمن راه پیدا کنه خیلی باحال میشه مثلا یجوری به میستریو تو فار فرام هوم ربطش بدن
نقل قول کردن
mani s.h
#7 mani s.h 1397-04-26 21:04
به نقل از mtm:
به نقل از nova 2:
یک کامنتی در بخش چرا اسپایدرمن را دوست داریم گذاشتم
ترابی یا مختار جوابش رو بدن

من و اقای مختار وقتمون باارزش تر از این حرفاست که به نظرات مزخرف پاسخ بدیم
نظرت اونقدر اشغال بود که ارزش جواب نداشت
یه راست حذفش کردیم

استاد سکه زدم یه دفعه چرا عصبی شدی در ضمن آقای نوا۲ یکم مودب باش یه آقایی استادی چیزی اضافه کن به اول اسمی که میبری .بگذریم یعنی اگر کینگ پین وارد دنیای سینمایی نشه و همینطور بیباک به جفتشون و حتی مردعنکبوتی ظلم کرده در ضمن ممنون از مقاله آقای غفاری
نقل قول کردن
D.PARKER
#8 D.PARKER 1397-04-26 21:11
خیلی ممنون از آقای غفاری برای زحماتشون. مقاله خیلی جالبی بود و توضیحاتی که داده شد هم کامل بود. ممنون.
#3
منظورتون "آقای ترابی" بود دیگه مگه نه ؟
#4
استاد ( میدونم اون شخص چی پرسیده. )چرا اجازه نمیدید اعضا جوابشونو بدن ؟ مطمئنا میراث این سایت و شما و عمو مختار انقدر قوی بوده و این سایت انقدر ما رو با این شخصیت آشنا کرد که لازم نیست شما وقتتون رو برای پاسخ به این سوالات بذارید.
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1397-04-26 21:39
به نقل از D.PARKER:
خیلی ممنون از آقای غفاری برای زحماتشون. مقاله خیلی جالبی بود و توضیحاتی که داده شد هم کامل بود. ممنون.
#3
منظورتون "آقای ترابی" بود دیگه مگه نه ؟
#4
استاد ( میدونم اون شخص چی پرسیده. )چرا اجازه نمیدید اعضا جوابشونو بدن ؟ مطمئنا میراث این سایت و شما و عمو مختار انقدر قوی بوده و این سایت انقدر ما رو با این شخصیت آشنا کرد که لازم نیست شما وقتتون رو برای پاسخ به این سوالات بذارید.

اگر استاد ترابی من رو نمیندازه بیرون میشه بپرسنم چی گفته.فضولیم گل کرده خب :-*
درضمن آقاهه که کامنت میذاری ادرس میگی تازه پر رویی هم میکنی همین جا یا مقاله های جدید بذار جوابتو همه میدن البته متاسفانه نمیشه فیزیکی جواب داد اما بقیه مدل ها همه هستن جواب بدن ;-)
نقل قول کردن
D.PARKER
#10 D.PARKER 1397-04-26 21:53
#9

spidey.ir/.../...
البته استاد جوابشون رو دادند. کلا حرف احمقانه ای بود.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#11 علی قدیانی 1397-04-26 21:54
ممنون از اقای ارشیا غفاری بابت این مقاله عالی که اینو میدونم عاشق سریالای مارول نتفلیکس هستش.
راستش من تا حالا هیچ سریال ابرقهرمانی رو دنبال نکردم نمیدونم چرا حوصله شو ندارم و چند قسمت دردویل رو فقط دیدم. اما تازگیا دارم پانیشر رو میبینم و بنظرم خیلی خوبه فلش هم ایشالا اگه بشه دنبال میکنم
ممنونم ازت
نقل قول کردن
alihdz
#12 alihdz 1397-04-26 21:57
فقط رتبه ها رو خوندم چون هنوز همه سریالا رو ندیدم
اون مقاله ای که خود سریالا رو رتبه بندی میکرد مشتاقم کرد که برم سریالای مارول رو شروع کنم با جسیکا جونز شروع کردم و تا قسمت ۶ فصل یک دیدم تا اینجا کیلگریو فوق العاده بود بعدش میرم دردویل رو میبینم که تعریفش رو شنیدم مطمئنا معرکس
#۳ یه استادی آقایی چیزی اضافه کن نمیدونم با چه رویی میاین اینا رو مینویسین
به نقل از steve ragers:
به نقل از D.PARKER:
خیلی ممنون از آقای غفاری برای زحماتشون. مقاله خیلی جالبی بود و توضیحاتی که داده شد هم کامل بود. ممنون.
#3
منظورتون "آقای ترابی" بود دیگه مگه نه ؟
#4
استاد ( میدونم اون شخص چی پرسیده. )چرا اجازه نمیدید اعضا جوابشونو بدن ؟ مطمئنا میراث این سایت و شما و عمو مختار انقدر قوی بوده و این سایت انقدر ما رو با این شخصیت آشنا کرد که لازم نیست شما وقتتون رو برای پاسخ به این سوالات بذارید.

اگر استاد ترابی من رو نمیندازه بیرون میشه بپرسنم چی گفته.فضولیم گل کرده خب :-*
درضمن آقاهه که کامنت میذاری ادرس میگی تازه پر رویی هم میکنی همین جا یا مقاله های جدید بذار جوابتو همه میدن البته متاسفانه نمیشه فیزیکی جواب داد اما بقیه مدل ها همه هستن جواب بدن ;-)

منم همین موندم چی بوده که استادو عصبانی کرده حتما چیز بدی بوده منم کنجکاو شدم ببینم چیه
نقل قول کردن
ali.stark
#13 ali.stark 1397-04-26 22:33
فقط هارولد میچوم و مادام گائو
نقل قول کردن
D.PARKER
#14 D.PARKER 1397-04-26 22:35
#12
زیاد خودتو درگیرش نکن. یه چیزی از خودش درآورد گفت و استاد هم ایندفعه پاک نکرد. جوابشم داد. بازم میگم حرفش مفت گرون بود. ولی از حرصم جوابشو دادم. ( البته استاد جوابشو داد ولی... )
بازم ببخشید آقای غفاری که کامنت های مقاله خیلی خوبشون به انحراف کشیده شد (!)
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#15 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-27 00:51
به نقل از D.PARKER:
#12
زیاد خودتو درگیرش نکن. یه چیزی از خودش درآورد گفت و استاد هم ایندفعه پاک نکرد. جوابشم داد. بازم میگم حرفش مفت گرون بود. ولی از حرصم جوابشو دادم. ( البته استاد جوابشو داد ولی... )
بازم ببخشید آقای غفاری که کامنت های مقاله خیلی خوبشون به انحراف کشیده شد (!)

ببین فقط من میدونم این چی پرسیده و جواب شما هم منطقی بود.
ولی فقط یک سوال؟
این nova2 سوال گذاشته بعد شما پاکش کردید بعد این علی اقا حرفشو تاًیید کرده؟!!!؟!؟؟!!! ؟!!یا اِه، یک چیز دیگست؟اخه من رفتم اسم نوا علی بود و اسم Aliagha هم که علی است دیگه.پس چطوری نام کاربری شون فرق داره؟موضوع چیه؟اخه منم مثل اقای steve rogers فضولیم گل کرده و اون لحظه تو سایت نبودم.ببخشید اگه نظرم بیخوده
ولی شما چرا حالا نام کاربری اون بدبختو محدود کردید؟
البته من قصدم حمایت نیست.
ولی کمی دلم به حال اون بدبخت میسوزه!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1397-04-27 07:24
به نقل از Eddie Brock A.K.A Venom:
به نقل از D.PARKER:
#12
زیاد خودتو درگیرش نکن. یه چیزی از خودش درآورد گفت و استاد هم ایندفعه پاک نکرد. جوابشم داد. بازم میگم حرفش مفت گرون بود. ولی از حرصم جوابشو دادم. ( البته استاد جوابشو داد ولی... )
بازم ببخشید آقای غفاری که کامنت های مقاله خیلی خوبشون به انحراف کشیده شد (!)

ببین فقط من میدونم این چی پرسیده و جواب شما هم منطقی بود.
ولی فقط یک سوال؟
این nova2 سوال گذاشته بعد شما پاکش کردید بعد این علی اقا حرفشو تاًیید کرده؟!!!؟!؟؟!!!؟!!یا اِه، یک چیز دیگست؟اخه من رفتم اسم نوا علی بود و اسم Aliagha هم که علی است دیگه.پس چطوری نام کاربری شون فرق داره؟موضوع چیه؟اخه منم مثل اقای steve rogers فضولیم گل کرده و اون لحظه تو سایت نبودم.ببخشید اگه نظرم بیخوده
ولی شما چرا حالا نام کاربری اون بدبختو محدود کردید؟
البته من قصدم حمایت نیست.
ولی کمی دلم به حال اون بدبخت میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دو تا حساب کاربری داشت که برخلاف قوانین سایته
نقل قول کردن
saniel
#17 saniel 1397-04-27 09:39
مقاله ی عالی بود ببخشید بابت اسپم ولی اگه بخوام سریال فلش رو ببینم لازمه بقیه سریال های اروورس رو ببینم ؟؟؟؟چون فقط میخوام فلشو رو ببینم
نقل قول کردن
alihdz
#18 alihdz 1397-04-27 10:00
به نقل از saniel:
مقاله ی عالی بود ببخشید بابت اسپم ولی اگه بخوام سریال فلش رو ببینم لازمه بقیه سریال های اروورس رو ببینم ؟؟؟؟چون فقط میخوام فلشو رو ببینم

نه من خودم میخاستم فلشو ببینم بقیه سریالا رو ندیدم بهترین سریال اروورس هم همین فلشه بقیه شون ارزش دیدن ندارن خود فلش هم فصل ۳ و ۴ یکم چرت میشه ولی امیدوارم تو فصل ۵ بهتر شع
نقل قول کردن
saniel
#19 saniel 1397-04-27 11:07
به نقل از alihdz:
به نقل از saniel:
مقاله ی عالی بود ببخشید بابت اسپم ولی اگه بخوام سریال فلش رو ببینم لازمه بقیه سریال های اروورس رو ببینم ؟؟؟؟چون فقط میخوام فلشو رو ببینم

نه من خودم میخاستم فلشو ببینم بقیه سریالا رو ندیدم بهترین سریال اروورس هم همین فلشه بقیه شون ارزش دیدن ندارن خود فلش هم فصل ۳ و ۴ یکم چرت میشه ولی امیدوارم تو فصل ۵ بهتر شع

ممنون دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
saniel
#20 saniel 1397-04-27 11:52
ببخشید نمیخوام فضولی کنم ولی چرا توی کاربران آنلاین دوتا
mtmهستش؟؟
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#21 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-27 12:48
به نقل از mtm:
به نقل از Eddie Brock A.K.A Venom:
به نقل از D.PARKER:
#12
زیاد خودتو درگیرش نکن. یه چیزی از خودش درآورد گفت و استاد هم ایندفعه پاک نکرد. جوابشم داد. بازم میگم حرفش مفت گرون بود. ولی از حرصم جوابشو دادم. ( البته استاد جوابشو داد ولی... )
بازم ببخشید آقای غفاری که کامنت های مقاله خیلی خوبشون به انحراف کشیده شد (!)

ببین فقط من میدونم این چی پرسیده و جواب شما هم منطقی بود.
ولی فقط یک سوال؟
این nova2 سوال گذاشته بعد شما پاکش کردید بعد این علی اقا حرفشو تاًیید کرده؟!!!؟!؟؟!!!؟!!یا اِه، یک چیز دیگست؟اخه من رفتم اسم نوا علی بود و اسم Aliagha هم که علی است دیگه.پس چطوری نام کاربری شون فرق داره؟موضوع چیه؟اخه منم مثل اقای steve rogers فضولیم گل کرده و اون لحظه تو سایت نبودم.ببخشید اگه نظرم بیخوده
ولی شما چرا حالا نام کاربری اون بدبختو محدود کردید؟
البته من قصدم حمایت نیست.
ولی کمی دلم به حال اون بدبخت میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دو تا حساب کاربری داشت که برخلاف قوانین سایته

واقعاً استاد!!!!!میگم چرا یک جای کار میلنگه.ولی اگه من جاش بودم تو اون حساب کاربری خودمو یک جور دیگه و تو اون یکی هم یک جور دیگه نشون میدادم که اخر لو نرم.ولی واقعاً فکر نمیکردم یکی این قدر پررو باشه که دو تا حساب داشته باشه!!!!!!ولی همون بهتر که اون حساب کاربری دیگه ای که داشت رو محدود کردید که دیگه اینقدر پررو بازی در نیاره!!!!! :D :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1397-04-27 16:09
ویلسون فیسک واقعا یک ویلین تمام عیار بود و هست. حتی اون حضور کوتاهش تو فصل دو و درگیریش با پانیشر و مت مورداک. تازه با تهدیداتش دل آدمو خون میکنه. ولی شخصیتش خیلی پیچیده اس چون تو اوسط فصل اول احساس گناه میکرد.
منتظرم یه روزی فیسک رو رو در روی اسپایدی تو MCU ببینم.
نقل قول کردن
P.Constantine
#23 P.Constantine 1397-04-27 17:13
ممنون از آقا ارشیا غفاری عزیز بابت این مقاله!
اگر من جای نویسنده CBR بودم نوک و مادر جسیکا رو از لیست حذف می کردم! به نظرم این دوتا اصلا ویلن نبودن! (حتی الکترا هم تا حدودی میشه گفت ویلن نبود!)
جیگسا هم همونطور که در مقاله گفته شد به احتمال زیاد اوج هنرنماییش در فصل دومه و بنظرم تا زمان پخش فصل دوم پانیشر قبل از بلک ماریا قرار می گیره!
مادام گائو هم هر چی جلوتر می رفت از جذابیتش کم میشد چون دیگه اون حالت مرموزانه و نامعلوم بودنش رو از دست داد!
من به شخصه از بُعد انسانی که در فصل دوم لوک کیج به شیدز اضافه کردن خیلی خوشم اومد باعث شد خیلی بیشتر از قبل باهاش ارتباط برقرار کنم! امیدوارم تو اوضاع نابسامانی که قراره در فصل سوم لوک کیج ببینیم نقش تاثیر گذاری داشته باشه!
کاتنموث هم فقط می تونم بگم حیف! حیف حیف! کاش انقدر زود نمی کشتنش! شخصیت به این خوبی و پر پتانسیلی نمی دونم چرا انقدر زود از دست رفت!
مامور نارنجی هم نمی تونم چیزی راجع بهش بگم حس خاصی نسبت بهش ندارم!
بوش مستر هم میشه گفت نسخه ۲.۰ کیلمانگر بود که البته حدس می زنم در فصل های بعدی بدست آوردن قدرتش به دنیای کمیک نزدیک بشه و برگرده تا دوباره حق مادرزادیشو پس بگیره!
دو مورد اول یعنی کینگ پین و کیلگریو هم زبان قاصره فقط باید ببینید!
نقل قول کردن
spiderpunisher
#24 spiderpunisher 1397-04-28 09:29
مقاله خوبی بود آقای غفاری فقط نمیدونم که نویسنده اصلی انقد درباره این که ویلین های ضعیف چه نقطه ضعفی داشتن که باعث شده رتبه های پایین بگیرند، البته واسه افرادی که نمیدونن گفتم چون هرکسی که مقاله های استاد ترابی رو خونده باشه میدونه که گفته شده چرا انقد بد عمل کردند.
نقل قول کردن
M.J.F
#25 M.J.F 1397-04-28 11:10
عالییییییییی بود
منم از کینگ پین خیلی خوشم میاد
بچها اگه میشه یه مقاله هم مثل همین از ویلن های اروورس بزنید :roll:
نقل قول کردن
M.J.F
#26 M.J.F 1397-04-28 11:28
به نقل از alihdz:
به نقل از saniel:
مقاله ی عالی بود ببخشید بابت اسپم ولی اگه بخوام سریال فلش رو ببینم لازمه بقیه سریال های اروورس رو ببینم ؟؟؟؟چون فقط میخوام فلشو رو ببینم

نه من خودم میخاستم فلشو ببینم بقیه سریالا رو ندیدم بهترین سریال اروورس هم همین فلشه بقیه شون ارزش دیدن ندارن خود فلش هم فصل ۳ و ۴ یکم چرت میشه ولی امیدوارم تو فصل ۵ بهتر شع

اررو هم خوبه و ویلن های خوبی هم داره مثل پرومتئوس تو فصل 5 و فصل 1 و 2 هم عالی بود اررو بعد یکم افت کرده و تو اخرای فصل 6 هم بهتر شد

به نقل از saniel:
مقاله ی عالی بود ببخشید بابت اسپم ولی اگه بخوام سریال فلش رو ببینم لازمه بقیه سریال های اروورس رو ببینم ؟؟؟؟چون فقط میخوام فلشو رو ببینم


ببخشید منم دوباره جواب میدم ولی کراس اور ها رو نبین چون امکان داره هم اسپویل بشه برات(اگه بعدا بخوای سریالای دیگه ی اروورس رو ببینی ) و هم کنجکاو میشی که چی میشه ادامه ش (چون ادامه کراس اور تو سریال بعدی)

به نقل از saniel:
ببخشید نمیخوام فضولی کنم ولی چرا توی کاربران آنلاین دوتا
mtmهستش؟؟

این یه باگه تو سایت یه وقتایی اسم منم همینطوری میشه
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#27 Superior Sepehr.M 1397-04-30 16:21
ممنون برای مقاله
بنظرم هارولد میچم و مادام گائو و مخصوصا کاتن ماوث لایق رتبه بهتری هستند . ((حیف که از پتانسیل کاتن ماوث زیاد استفاده نشد . ))من بشخصه خیلی کم از بلک ماریا تو فصل یک خوشم اومد ((فصل 2 رو ندیدم .))
مامور نارنجی هم چندان بهتر از اون سه تای بالا نبود .
با رتبه اول هم کاملا موافقم . حیف که سریال دردویل اول نشد ... :cry:
یادمه یه جای سریال مادام گائو بهش گفت که یک مرد نمیتونه هم نابود کننده و هم نجات دهنده باشه . هم نور باشه و هم سایه . این صحنه خیلی قشنگ بود .
نقل قول کردن
Marc Spector
#28 Marc Spector 1397-05-15 10:49
خسته نباشید آقای غفاری عالی بود.
یه چیزی،حالا ممکنه بگید قیاس مع الفارقه ولی به نظرتون تا حدودی ویلسون فیسک و ثانوس شبیه هم نبودن؟
نقل قول کردن
123654
#29 123654 1402-09-12 13:38
عجب مقاله ی جالب و مفیدی
تعجب میکنم چرا تا به حال تو سایت ندیده بودمش
واقعا که این سایت گنجینه ی بزرگیه از مقالات تخصصی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید