مدارک و اطلاعات لو رفته از فیلم کاپیتان مارول: "پایان بازی" از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر است!

مدارک و اطلاعات لو رفته از فیلم کاپیتان مارول: "پایان بازی" از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر است!

بیشترین ارتباط با انتقام جویان ۴ در عین حالی که اوریجین و روایت گذشتهٔ کاپیتان مارول ضربه نخورده! چرا فیوری به فکر ایجاد گروهی به نام انتقام جویان افتاد؟ تمام این مباحث را با مدارک جمع شده در این مقاله بخوانید!

مقدمه: یک سری اطلاعات لو رفته از سیر داستانی کاپیتان مارول لو رفته بود که در ابتدا باور کردن آن بسیار دشوار بود اما با گذشت زمان و اسپویل ناخودآگاه بازیگران و دست اندرکاران فیلم تمام این اطلاعات لو رفته تایید شدند. در این مقاله ابتدا به شرح سیر داستانی لو رفته خواهیم پرداخت و پس از آن این اطلاعات را با صحبت بازیگران تطبیق می دهیم؛ پس توصیه می شود که با دقت این متن را بخوانید چرا که پیچیدگی خاص خودش را دارد:

 

- پیچش اصلی فیلم

Memories of the Future Past

خاطرات «کارول دنورس» (کاپیتان مارول) که در تریلرهای فیلم دیده شدند در واقع برای آینده بوده نه گذشته!!! او در فیلم در واقع در حال به یادآوردن خاطراتش بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۸ است!

 

- خلاصه داستان فیلم

Summary

قبل از هر چیز باید یادآوری کنیم که این اطلاعات که ادعا می شود لو رفته است، ممکن است اشتباه باشد یا حتی برخی از قسمت هایش با عقل جور در نیاید بنابراین لزومی نداره که ۱۰۰ درصد پذیرفته بشود. مسئولیت این اطلاعات نیز با منبعش یعنی 4Chan می باشد!

در ابتدای فیلم کارول خلبان جت‌های جنگی معرفی می شود و به همراه دوست صمیمی و خبره‌اش صحنه های خفن و حماسی طی تمارین سخت در یکی از شهر های ایالات متحده را خلق می کنند.

در خلال همین جریان ناگهان مشکلی برای فرستندهٔ «ماریا رمبو» پیش می آید و با جت کارول برخورد کرده و باعث از دست رفتن کنترل جت می شود و در آخر با موجی از انرژی که از ناکجا آباد پیداش می شود برخورد می کند.

دو سال از آن واقعه می گذرد و ما کارول را در فضا می بینیم که با «مار-ول» تمرین می کند.

سپس کارول به همراه افراد «نیروی ستاره ای» به ماموریت می روند. در حین ماموریت با یک موجود فضایی غولپیکر مواجه میشوند که با شمشیرش به کارول ضربه وارد می کند. همین اتفاق باعث می شود سیل عظیمی از خاطرات از هم گسسته ای به یاد کارول بیاید.

سپس آنها به مقر خود بازمی گردند. « آنت بنینگ» (که حالا می دونیم نقش supreme intelligence را بازی می کند) به کارول می گوید که او رویش آزمایش شده تا در خارج از جو بتواند زنده بماند. او همچنین می گوید او را روزی پیدا کرده اند و خاطراتش از زمین است. خاطراتی که کارول از زمین به یاد می آورد باعث می شود شدیدا عصبانی شود و از کوره در برود. سپس با وضع توهین آمیزی از پیش «آنت بنینگ» می رود. و پیش «جود لا» می رود تا ماموریت بعدی را انجام دهد.

اما ماموریت طبق برنامه پیش نمی رود و  خراب می شود همین منجر به کشته شدن «جود لا» می شود. دشمن آنها اسکرال ها، برنامه دارند تا به سیاره های مختلف تهاجمی را برقرار کنند ولی در این بین کارول سعی می کند جلوی آنها را بگیرد. اما کارول موفق نمی شود و از اسکرال ها شکست خورده و در یکی از سفینه های اسکرالی که اتفاقا در محدودهٔ زمین قرار دارد زندانی می شود.

«بن مندلسون»(که نقش اسکرالی با نام تالوس را بر عهده دارد) به کاپیتان مارول می گوید او به زودی قرار است از سمت ماه نابود شدن محل زندگی اش را تماشا کند. اسکرال ها با سفینه شان به زمین نزدیک می شوند. در همین لحظه کارول از بند خودش را رها می کند و به زمین سقوط می کند.

زندان اسکرال ها باعث ضعیف شدن کارول شده و او نیاز به استراحت و بهبود دارد. اسکرال ها در این وضعیت می توانند به او آسیب برسانند.(نبرد قطار...) صحنهٔ صحبت بین کارول و فیوری رخ می دهد. فیوری مامور تحقیق روی مبارزهٔ قطار اوست. کارول نیز داستان و پیشینه ای که در فضا رخ می دهد را برای فیوری تعریف می کند. فیوری حرف او را باور می کند و به او پیشنهاد می دهد که به پناهگاه امن شیلد بروند جایی که وسط بیابان قرار دارد! تجربه های سابق کارول در زمین باعث می شود خاطرات او بیش از پیش به یاد او بیایند. همین خاطرات باعث می شوند که کارول یادش بیاید، او قبلا در همین محل پناهگاه شیلد حضور داشته است!!! او یاد ماموریت هایی که با آن نشان نصفه اش می رفته می افتد و گمان می کند این ماموریت ها همان کار هایی است که در دهه ۸۰ میلادی انجام می داده!(مطمئن نیست و حدس می زنه این کار ها رو در دهه ۸۰ انجام داده)

کولسون به او می گوید قبلا راجع به چنین نشان و پلاکی شنیده بوده است. شخصیت «بن مندلسون» با تغییر شکل به رئیس شیلد به شیلد نفوذ می کند. کولسون، فیوری و کاپیتان مارول سعی بر پیدا کردن او می کنند اما غافل... تالوس به آنها حمله می کند و فیوری کشته می شود!!!!! کارول و کولسون نیک فیوری را به پناهگاه مخفی برده و کاپیتان مارول فیوری را زنده می کند!!!!!

captain-marvel-excl-skrulls

اسکرال ها در زمین هستند و سعی دارند با جایگزین کردن خودشان به جای شخصیت های مهم مملکتی و دولت، زمین را مهیای یک کشتار هسته ای بزرگ و نابود کردن آن کنند تا با این کار بتوانند محل تسارکت را پیدا کنند!!!!!!

... متوجه می شویم که «جود لا» زنده است!!! او پیش کارول می رود تا برای باری دیگر بتوانند جلوی تالوس را بگیرند و او را بکشند. برای این کار «جود لا» به کارول می گوید صبر کنند تا اسکرال ها حملهٔ هسته ای خود را انجام دهند تا محل دقیق تسارکت مشخص شود اما فیوری به دروغ می گوید که فکر می کند می داند محل تسارکت کجاست.

آنها بدون «جود لا» به آن محل فوق امنیتی می روند. فیوری به همراه کولسون به جایی با فاصله زیادی از جود لا می روند... جود لا سعی می کند کاپیتان مارول را بکشد!!!!

کارول او را به درک واصل می کند و خشم و عصبانیت او باعث می شود قدرت او چندین برابر شود(باینری شدن!)

کولسون و نیک فیوری به کارول می گویند که نیروهای اسکرالی با لشکری عظیم در آنسوی ماه آماده حمله هستند. او به سوی فضا حرکت می کند تا جلوی آنها را بگیرد و تالوس را به قتل برساند!!!

اما تالوس در زمین و در مقر شیلد قرار دارد!

فیوری و کولسون نیز در مقر شیلد قرار دارند و به مبارزه می پردازند در همین مبارزه کولسون ژست خفن بودن می گیرد و می جنگد. کاپیتان مارول بعد از از بین بردن سفینه های فضایی به زمین و مقر شیلد بازمی گردد تا جلوی تالوس را بگیرد.

تالوس به کارول می گویند تعداد زیاد و قابل توجهی اسکرال در زمین باقی مانده اند و او هیچ وقت نمی تواند آنها را پیدا کرده و جلوی آنها را بگیرد! در ضمن پس از آن او هیچ وقت نمی تواند بفهمد که واقعا کی بوده و از کجا آمده است!!!!

سپس او به کارول می گوید که او و خودش در واقع از آینده آمده اند!!!! آنها دقیقا پس از بشکن ثانوس به این موقعیت زمانی منتقل شدند!!! بعد از آن تالوس نقشه اش را فاش می کند و می گوید او می دانسته که سنگ فضا یا همان تسارکت در زمین قرار دارد به همین خاطر درصدد این درآمده تا با نیروهای اسکرالی آن را پیدا کند. او با این کار می خواسته جلوی بشکن ثانوس در ۲۵ سال آینده و پیدا شدن سنگ فضا را بگیرد! سپس او حرف خود را با دادن نیمهٔ دیگر پلاک کاپیتان مارول به کارول اثبات می کند.

کولسون و فیوری به دنبال کارول و محل زندگی اش می گردند و در میابند که او در حال حاضر ۷ سال سن دارد و در آمریکا زندگی می کند!!!! آنها به محل زندگی کارول می روند و می بینند که او با خانواده اش به خوبی و خوشی در حال زندگی است. کاپیتان مارول می فهمد که با حضورش وجود خودش را به خطر بزرگی انداخته است. سپس به نیک فیوری می گوید که باید زمین را ترک کند تا جلوی مابقی اسکرال ها بگیرد. در همین حین به فیوری می گوید او باید زمانی که بشکن رخ داد کارول را خبر کند سپس به فضا می رود:

و با برداشتن یک سفینهٔ اسکرالی به جایی نامعلوم می رود. فیوری و کولسون تشکیلاتی را ترتیب می دهند تا اسکرال های باقی مانده را از پا دربیاورند در مقابل آنها لیستی به همراه هزاران عکس مختلف قرار دارد. و در آخر فیوری چشمانش را در این فیلم از دست نمی دهد!!!!!!!

Fury and Coulson

در صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم می بینیم که فیوری در حال کار بر روی لیست باقی ماندهٔ اسکرال هاست که در لیست نامهای مختلفی وجود دارد. ناگهان

Fury Ancient One Avengers Initiative

ایشنت وان با لباسی عادی وارد دفتر فیوری می شود و به او از واقعی بودن داستان «کارول دنورز» می گوید(سفر در زمان) و اضافه می کند که ثانوس داره میاد اما اگر از این نقشه انحراف پیدا کنی ثانوس موفق می شود. سپس Ancient One پروندهٔ ابتدایی انتقام جویان را به او می دهد!(Avengers Initiative) در این پرونده عکسی از تونی استارک و بروس بنر در دهه ۹۰،عکسی قدیمی از استیو راجرز و نقاشی‌ای از ثور قرار دارد!

 

- جمع بندی این اطلاعات لو رفته

از آنجایی که منبع از خلاصه بودن این اطلاعات حرف زده نمی توان زیادی به آن سخت گرفت اما مطمئنا در این اطلاعات گاف های مختلفی وجود دارد و بعضی چیز ها کاملا در حاشیه قرار دارد. البته از یاد نبریم که بهترین اطلاعات لو رفته نیز بازهم نمی توانند به صورت کامل و جامع یک فیلم را توصیف کنند. این که نقش گربه در فیلم چیست در این منبع مشخص نمی شود. مونیکا و ماریا رمبو در فیلم دقیقا چه کاره اند مشخص نمی شود! رونان و مینروا (Minn-Erva) در فیلم چه نقشی دارند مشخص نمی شود. supreme intelligence که عامل اصلی خاطرات جایگزین کاپیتان مارول است بیان نمی شود و چندین و چند نکتهٔ دیگر خودتان بهتر متوجهش شدید. به هر حال این مطلب جذابیت خودش را دارا بود و تا حتی دو هفتهٔ اخیر کاملا درست به نظر می آمد حتی بسیاری از چیز ها را قبل از تایید شدنشان به رخ ما می کشید اما در حال حاضر از درجه اطمینان پایین تری برخوردار است. بنابراین ما یک سری مدارک قطعی جمع آوری کردیم که باعث می شود سیر داستانی و شخصیت پردازی ها را بهتر متوجه شویم:

 

- تسارکت در فیلم تایید شده!

Tessaract

همانطور که در تریلر دوم و تحلیلش گفته بودیم به پروژهٔ پگاسوس (P.E.G.A.S.U.S) اشاره شد. پگاسوس پروژه ای بود که مستقیما به آزمایشات شیلد بر روی تسارکت مربوط می شد و در نهایت باعث ورود لوکی و سرقت تسارکت شد. در صحنه پس از تیتراژ فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو نیز دیدیم که هاوارد استارک «تسارکت» را در اعماق دریا پیدا کرده بود پس مطمئنا پای شیلد نیز در آن زمان درمیان بوده است. اما این نکات ۱۰۰ درصد به ما اطمینان کافی را نمی دهد بنابراین ساموئل جکسون بازیگر فیوری این نکته را برای ما تایید می کند: به نظر می رسه که تسارکت به پایه ثابت تمام این فیلم ها تبدیل شده است. که شاید همین تسارکت است که پای اسکرال ها و کری ها را به زمین باز می کند.

 

- نقش مینروا

Minn-erva

در دنیای کمیک این شخصیت از دشمنان معروف و منفور کاپیتان مارول است که از نژاد کری بوده و یک ژن شناس به حساب می آید اما ظاهرا در فیلم کاپیتان مارول مثل فیلم دکتر استرنج (موردو) شاهد رگه های تبدیل شدن او به ویلن هستیم. با توجه به بازیگر این نقش یعنی خانم «جما چن» درمیابیم که او مدت ها پیش در گروه نیروی ستاره ای (StarForce) حضور داشته و عضو کلیدی و برجستهٔ تیم بوده است به علاوه احتمالا سوگلی فرمانده تیم که نقشش را جود لا بازی می کند بوده. پس او به جز روابط عاطفی قدرت های بیشتری دارد و همین احترام دوطرفه وقتی عضو دیگری با توانایی های بالا وارد گروه می شود باعث به وجود آمدن رقابت بین آنها می شود. با توجه به این صحبتها در میابیم که درآینده می بایست شاهد پرداختن بیشتر به این دشمنی و حسادت باشیم!

 

- فیوری محتاطانه با کارول رفتار می کند!

Fury Wory Carol

با توجه به این که فیوری از کارول هیچ آشناییت قبلی ندارد پس کاملا منطقی است که در ابتدا میلی به همکاری و کمک به او را نداشته باشد بازهم ساموئل جکسون اطلاعات قابل توجهی را برایمان شرح داده که به این رابطه بیشتر می پردازد. او رابطهٔ ابتدایی بین کارول و فیوری را اینگونه توصیف می کند: کسی که از فضا آمده و شبیه ماست اما از طرفی با پدیده ای سر و کار داریم که می تواند تغییر شکل دهد و شبیه هر آدمی در بیاید بنابراین نمی توان به همین راحتی ها به او اعتماد کرد. او سپس اضافه کرد که پس از گذراندن زمان با کارول در فیلم او(فیوری) متوجه خواهد شد که کارول بیشتر از آنچیزی است که خودش را آنگونه نشان می دهد، می شناسد و توصیف می کند. پس زمانی که آنها به هم سیاره ای هم تبدیل می شوند، صحنه های فان و شوخ طبعی نیز به رابطه شان اضافه می شود. او دیگر برایش مهم نیست که کارول چه چیزی ممکنه باشه و نباشه و او از صمیم قلب می خواهد که به کارول کمک تا او بفهمد که کیست از و از کجا آمده است!

 

فیلم کاپیتان مارول پیش‌زمینهٔ محافظان کهکشان نیست!

Ronan GoG

قبل از منتشر شدن این اطلاعات به اتفاق همگی حدس می زدیم که حضور رونان در فیلم کاپیتان مارول در واقع پیش زمینه ای از محافظان کهکشان است اما «جایمن هانسو» (بازیگر نقش کوراث) طی مصاحبه ای گفته که داستان فیلم کاپیتان مارول کلا داستان جدا و مستقلی است و کاری با فیلم محافظان کهکشان ندارد. حضور آن ها در این فیلم تفاوت بسیار زیادی با فیلم محافظان کهکشان دارد.

 

- ماریا رمبو

همانطور که از تریلر های فیلم و پروموها فهمیدیم، «ماریا رمبو» با بازی لاشانا لینچ دوست صمیمی و در خلبانی همکار او خواهد بود. صحبت های بازیگر این نقش به ما اطلاعات بیشتری از شخصیت رمبو می دهد. او خلبان جت جنگده است شخصیت او در فیلم خیلی قوی و بسیار جسور است همچنین کنترل زیادی روی خودش دارد. او و کارول دنورس در فیلم دوستان بسیار نزدیکی و بهترین دوست یکدیگر هستند. وقتی کارول در فیلم مفقود الاثر می شود او شدیدا غمگین می شود و بعد از این که به صورت ناگهانی بازمی گردد او می بایست این وضعیت ناراحتی و اندوهش را معکوس کند و با این قضیه کنار بیاید. با این که این مهم بسیار عجیب غریب است اما به زیبایی به پایان می رسد.

 

- فیوری در فیلم کاپیتان مارول

برخلاف ادعای اطلاعات لو رفته به شخصه احساس می کنم فیوری قطعا چشمش را از دست خواهد. او خلاف فیلم های قبلی مارول دیگر رئیس دنیا دیدهٔ شیلد نیست بلکه یک مامور بد قلق دولتی است. جکسون در این دوره زمانی زندگی فیوری اظهار داشته که دیگر با فیوری که وزن سنگین مشکلات جهان را به دوش می کشد سر و کار نداریم و او دنیا را آنطوری که در فیلم های قبلی میدیده نمی بیند. و جدیتی که در این وضعیت وجود دارد که آنها(شیلد) از آن بی اطلاع اند پس چالش بعدی فیوری این است که آنها را مجاب به نیاز داشتن افراد مستعد است نا در مقابل تهدید های جهانی محافظت کنند.

 

-دیدگاه شخصیت جود لا نسبت به کری ها

با توجه به صحبت های جود لا در میابیم که کری ها و اسکرال ها دائما درحال کشمکش و دعوا هستند. همچنین جامعه این دو نژاد در وضعیت بحرانی شدیدی قرار دارد و این دو واضحا با احتیاط زیادی از یکدیگر زندگی می کنند. شخصیت جود لا به عنوان فرمانده نظامی و چهرهٔ ارتش کری ها که مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد سرشار از نفرت و تنفر از اسکرال هاست. او همچنین اضافه کرد که اسکرال نژادی هستند که می توانند به هر شکلی در بیایند و این ایده که تو خودت نباشی و از خود واقعیت طفره بری باعث می شوند، کری ها در مقابل اسکرال ها نوعی خلوص و صداقت داشته باشند!

 

- دیدگاه کری ها به کرهٔ زمین

Kree Agent of shield

ظاهرا دیدگاه کری ها در این دورهٔ زمانی با چیزی که در سریال ماموران شیلد شرح داده شد تفاوت های آشکاری دارد. در سریال ماموران شیلد زمین جایی بود که کری ها همیشه به دنبال آن بودند اما با توجه به صحبت های لا درمیابیم که زمین طبق توصیفات جای بسیار داغونی است و سوال اصلی این است که چرا یک کری بخواهد به یه همچین جای عقب مانده ای سفر کند؛ جایی که بی تهدید و احمقانه اس!

 

- اعضای نیروی ستاره ای

طبق صحبت های جود لا، کوراث(که سابقا در فیلم محافظان کهکشان حضور داشت) در این فیلم حکم معاون فرمانده را خواهد داشت. مینروا نیز که نقشش را خانم جما چن بازی می کند تک تیرانداز تیم بوده و متخصص اهداف دوربرد است. بران چار(با بازی رون تمتی) نیز در واقع یک غول آبی رنگ است. الجنیس پرز سوتو نیز نقش اتلس (Atlas) را بازی می کند که تک تیرانداز دیگر تیم بوده و در کار با اسلحه تخصص دارد.

 

- تغییر شکل داده شدن توسط اسکرال ها

Skrulls Shapeshifters

با نگاهی به صحبت های جود لا درمیابیم که مجازات سنگینی در قبال تغییر شکل داده شدن در سیارهٔ هالا وجود دارد. در هالا پوسترهایی وجود دارد که روی آن نوشته شده: بدان که دشمنت ممکنه تو باشی یک صحنه در فیلم وجود دارد که از یک جنگاور سوال می شود آیا تا به حال مورد تغییر شکل قرار گرفته است؟ و او وقتی جواب مثبت می دهد محبور به کشتن خودش می شود! طبق نظر جود لا این اتفاق از لحاظ روانشناختی می تونه بسیار ترسناک باشد!

 

- مدت زمان غیاب کارول دنورز

طبق صحبت های بازیگر ماریا رمبو متوجه می شویم که مدتی از مفقود شدن کارول دنورز می گذرد حدود چقدر است. ظاهرا غیاب او در حدی است که او با خودش فکر و خیال های مختلف داشته باشد اما سالهای زیادی نیست که او در زمین حضور ندارد اما به هر حال باعث می شود ماریا به این فکر فرو رود که او مرده است. با توجه به صحبت های او غیاب او حدودا ۱ الی ۵ سال به طول می انجامد.

 

- The Supreme Intelligence

bening-intelligence

با توجه به کتابی که از فیلم لو رفته ما مطمئن شدیم که خانم «آنت بنینگ» نقش The Supreme Intelligence  را در فیلم بازی خواهد کرد:

The Supreme Intelligence book

طبق صحبت های جود لا اطلاعات بیشتری نسبت به این شخصیت پیدا خواهیم کرد، مار-ول با The Supreme Intelligence رابطهٔ بخصوصی در فیلم دارد. همچنین The Supreme Intelligence با هر یک از اعضای گروه استارفورس رفتار خاص خودش را دارد. اما برای شخص شخیص «مار-ول» یک رابطهٔ پیچیده وجود دارد که باعث می شود به او انگیزهٔ لازم داده شود. او حس یک الهه را نسبت به شخصیت آنت بنینگ دارد.

 

- کارول دقیقا چگونه قدرت هایش را به دست می آورد؟

Carol Powers

بنا بر کتاب منتشر شده بر اساس فیلم ما شیوهٔ دریافت قدرت های کارول را ایچنین یافتیم: کارول دنورز به یک ماموریت سری به فضا می رود او یک فضایی را درحالی که دارد یک وسیلهٔ مرموز را می دزدد پیدا می کند. او جلوی دزد را می گیرد اما دستگاه منفجر شده و انرژی ساطع شده به او قدرت های ویژه ای اعطا می کند. با توجه به این اطلاعات درمیابیم که تریلر فیلم کاملا انحرافی بوده و یا شاید اون خاطراتی که کارول به یاد می آورد چیز هایی بوده که The Supreme Intelligence در ذهن او قرار داده است.

 

- مار-ول یا یان راگ؟

Mar-Vell or Yon-Rogg

نه سایت مارول اشتباه می کند و نه اسباب بازی های مارول لجندز! ما در ابتدا دریافتیم که شخصیت جود لا همان کاپیتان مارول ارجنیال یا مار-ول (Mar-vell) دنیای کمیک است چرا که در سایت مارول اینچنین نوشته شده بود اما پس از مدتی این عنوان از سایت حذف شد و به فرماندهٔ نیروی ستاره ای بسنده کرد. سپس ما با توجه به اطلاعات اسباب بازی های مارول دریافتیم که جود لا در فیلم نقش Yon-Rogg  را بازی خواهد کرد اما این دو شخصیت متفاوت و متمایز در دنیای کمیک هستند. با توجه به این که هیچکدام دروغ نمی گویند می توانیم متوجه شویم که این یکی از پیچش های اصلی فیلم بوده و در دنیای سینمایی مارول درواقع این دو شخصیت در یک کاراکتر جمع شده اند!!! پس وقتی فیلم اکران شد متعجب نشوید!

 

- کاپیتان مارول می تواند در زمان سفر کند

Time Travel Cap

بارها از مدت ها قبل از کوین فایگی شنیده بودیم که در فیلم کاپیتان مارول به قلمروی کوانتومی سفر خواهند پرداخت اما چیزی که باعث می شود بیش از قبل به اهمیت و ارتباط آن به سفر های زمانی نزدیک شویم صحبت های اخیر ساموئل جکسون است. او ضمن تایید کردن قدرت بی حد و مرز کاپیتان مارول که در حد ثانوس است اضافه کرد که کاپیتان مارول از معدود افراد دنیای سینمایی مارول است که می تواند در زمان سفر کند.

پس به همین خاطر بود که ما در هیچ پروموآرتی کاپیتان مارول را در لباس کوانتومی نمی دیدیم چرا که او در حالت کلی توانایی انجام چنین کاری را خواهد داشت و حتی به دست آوردن قدرت هایش را می توان به قلمروی کوانتومی ارتباط داد.

 

 

نظر شما چیه؟ سیر داستانی فیلم رو چگونه حدس می زنید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی دومین تریلر کاپیتان مارول (CAPTAIN MARVEL)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر رسمی فیلم " کاپیتان مارول " !!

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت دوم

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت اول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Cap.Venom
#1 Cap.Venom 1397-11-13 20:49
من برا هرچی کاپتانه میمیرم :D :P
نقل قول کردن
spider-venom
#2 spider-venom 1397-11-13 21:23
چقدر اسپویل داشت
اگر درست باشه دیگه نیازی نیست بریم سینما دیگه کل فیلم رو فهمیدیم :P ;-)
مقالتون عالی اقای فقیه
نقل قول کردن
امیر رضا
#3 امیر رضا 1397-11-13 23:04
جونننننننننننن
یعنی بعد از خوندن این مقاله علاقه من به دیدن فیلم از 10 به 1000 از 100 رسید .واقعا اگر این اطلاعات درست باشه ی فیللم عظیم ، پیچیده و البته پرفروشششش میشه .من با دیدن تریلر ها کمی خوشم اومد ولی با این ها اوففففف...

و یک سوال :................

تو نحوه بدست اوردن کارول ،گفتین در یک از ماموریت های فضایی اصلا کارول چگونه رفت فضا که قدرت رو از اونجا بدست اورد؟


تغیرر شکل دادن اسکرل ها هم بخشش خیلی جالب بود که تغیر دادن بسیار ترسناک است .

ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
spider-venom
#4 spider-venom 1397-11-13 23:54
اگه نقشه اسکرال ها جواب بده آزگارد نابود نمیشه لوکی نمیمره
تور چکششو از دست نمی داد
من که از همین حالا هایپ شدم !!!! :-* :P :lol:
و هلا هنوز زنده می موند
نقل قول کردن
spider-venom
#5 spider-venom 1397-11-13 23:56
امید وارم لوکی برگرده من از خلاصه این بیشتر از پایان بازی خوشم اومد
نقل قول کردن
farson
#6 farson 1397-11-14 00:37
حقیقتا که نابود شدم چقدر مارول و فاگی و عوامل برنامه ریزش عالی ان آخه.؟ ؟؟ اگه اینطوری باشه که دیگه باید به مارول و مغز متفکر ش تعظیم کنیم از بس خوبه...
دست اسپایدی هم درد نکنه بابت انتقال این اطلاعات عاااالی
نقل قول کردن
شرلوک
#7 شرلوک 1397-11-14 19:32
من کعه دارم از کارای مارول شاخ در میارم!نمی دونم چرا دیگه هایپ نمیشم!میدونم اگه هایپ بشم بعدش مثل پایان اونجرز 3 با اون هایپ شدیدش سکته میکنم!
قلب ما رو ضعیف کرد این مارول!
نقل قول کردن
Kia-thor
#8 Kia-thor 1397-11-16 04:04
واقعا مرسی از این مقاله زیبا.
یعنی میشه بارها و بارها خوندش. واسم لذتی مثل دیدن فیلم داشت.
یعنی اگه این اطلاعاتی که لو رفته درست باشه با چه فیلمی روبرو هستیم. بنظرم برترین اثر مارول بشه شاید حتی برتر از اند گیم.
چه پیچش داستانی.
در مورد ایشنت وان و دادن لیست به فیوری و اومدن مارول از اینده بنظرم نود درصد درسته.
با یه نگاه به اثار مارول میشه فهمید ک درسته.
اول اینکه یه دلیل قانع کننده واسه نبود کاپیتان مارول اوردن که وجودش روی زمین برای خط زمانی که در اون بچس خطرناکه و شاید کسایی بیان ک اون و بکشن بخاطر همین نباید روی زمین میبود و یجورایی سرگردان تو فضا تا دوباره همون اتفاقی که منجر به برگشتن به گذشته شده اتفاق بیفته و برگرده به زمین تا دلیلش و بفهمه. واسه همینم فیوری که انگار از قبل همه چی و میدونست با فهمیدن موضوع یکباره به مارول خبر داد.
دوم اینکه توی اولین حضور فیوری دلیل قانع کننده واسه ایجاد اونجر وجود نداشت. چی شده که یه باره فیوری میخواد یه گروه واسه دفاع از زمین درست کنه و این قدر مصممه؟
چجوری از قبل میدونه که باید دست رو چه کسایی بذاره؟
توی فیلم استرنج دلیل واضحی برای استفاده ایشنت وان از جادوی سیاه نیاوردن و اینجا میفهمیم که اون میدونسته چه تهدید های بزرگی در راهه زمین هستن و دورمامو کوچیکس.
صحنه پس از تیتراژ اینفینیتی وار که فیوری پیغام داد به مارول اصلا منطقی نبود.قبل این مقاله یعنی چی مگه میدونسته قراره چی بشه؟ برای کمک خواستن نبود چون منطقی نبود. فیوری مرد و نصف مردمم مردن کمک معنی نداشت.
حالا میفهمیم که فیوری هم از قبل میدونسته جریان تانوس و سی سال پیش ایشنت وان بهش توضبح داده و اصلی ترین ماموریت فیوری شده تانوس و مارول بهش گفته زمان بشکن تانوس منو خبر کن.
صحنه مرگ ایشنت وان هم یجورایی گنگ بود. کسی که اینده رو میدونسته و از جادوی سیاه استفاده میکنه چرا یکباره تن بده به مرگ؟ چون میدونسته که استرنج از اون قوی تره و اون میتونه جلوی تانوس و بگیره. بخاطر همین فداکاری کرد که استرنج خودش و باور کنه.
شرمنده یه مقاله شد خودش.
در اخر ما طرفداران کمیک باید خدارو شکر کنیم تو دوره ای زندگی میکنیم که کمپانی مارول هست یک قرن جلوتر از زمان حاله وگرنا باید فیلمای دی سی و تحمل میکردیم.
واقعا خیلی سخته یه کمپانی با تمام پرسنل و کارگردان و بازیگر و... یه کاری و شروع کنه که یازده سال بعد میخواد همشو مثل یه پازل کنار هم بچینه طوریکه کوچکترین اطلاعاتی درز پیدا نکنه و این ممارست و یکدلی و از دست ندن تا به امروز و حتی هر روزی که گذشت بهتر از قبل شدن و هر پروژه قوی تر از قبل.
امیدوارم یه روزی دی سی هم ده درصد از قدرت مارول و بدست بیاره و یه روزی یا فقط تک فیلم بسازه و قهرمان هاشو کنار هم نیاره یا اگه میاره ده درصد از قدرت مارول و کمی طرفدارا براش مهم باشن.
عذرخواهم طولانی شد.
منتظر بمونیم تا کاپیتان مارول و بعدم اند گیم.
مرسی از سایت خوبتون. بهترینید.
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#9 Abootaleb2PAC 1397-11-16 10:19
سلام،
من یکی که بعد از خوندن این مقاله، انتظار و اشتیاقم برا دیدن این فیلم 100 برابر شد.
خیلی دوست داشتم که فیوری و کاپیتان مارول ی ربطی به ثانوس و بشکنش داشته باشند.

اقای فقیه بابت این مقاله خیلی ممنونم ازتون.
نقل قول کردن
moali
#10 moali 1397-11-16 15:39
آقای فقیه دمتون گرم!!!
واقعا لذت خوندن این مقاله بالا بود واسم...
بیخود نبود فایگی می گف این مهمترین فیلم ماروله
آخه من فکر میکردم حرفش جنبه فمنیسمی داره ولی سخت در اشتباه بودم...
بازم ممنون از آقای فقیه بابت روشنگریشون...
نقل قول کردن
Kia-thor
#11 Kia-thor 1397-11-18 22:00
راستی جناب فقیه.
الان داشتم برای چندصدمین بار فیلم کاپیتان امریکا سرباز زمستان و میدیدم.
متوجه شدم که فیوری چشمشو اینجا از دست نمیده و قضیه واسه حداکثر پچند سال قبل سرباز زمستانه.
دقیقه 41 و ثانیه 52 یه عکس پیرس به راجرز نشون میده از پنج سال بعد اشناییش با فوری که فیوری چشمش سالمه.
لازم دونستم بگم.
چون حداقل توی این فیلم و فیلمای دیگه ما شاهد از دست دادن چشم فیوری نیستیم.
مگه اون خط زمانی و ماموریت بوگوتا رو نشون بدن. به احتمال زیاد توی اون ماموریت چشمشو از دست میده.
در ضمن همیشه مقاله های شما و استاد ترابی و دیگر اساطیر و میخونم نمیتونم نصفه ول کنم. اینقد که منو ترغیب میکنه به ادامه مقاله.
تشکر.
نقل قول کردن
Kia-thor
#12 Kia-thor 1397-11-19 05:13
#11
اساتید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44