معرفی تمامی فیلم های ابرقهرمانی سال 2020

معرفی تمامی فیلم های ابرقهرمانی سال 2020

سال 2020 هواداران آثار کمیک بوکی میتونند با 8 فیلم خود را سیراب کنند!

 

توضیح: در این مقاله رتبه بندی در کار نیست و فیلم ها به ترتیب تاریخ اکران قرار گرفته اند.

 

1- پرندگان شکاری (Birds of Prey)

 پرندگان شکاری (Birds of Prey)

تاریخ اکران: 7 فوریه 2020 (18 بهمن 1398)

"پرندگان شکاری" فیلمی با درجه R که در آن شاهد بازگشت شخصیت محبوب «هارلی کوئین» خواهیم بود. این اولین فیلم ابرقهرمانی سال 2020 خواهد بود. مارگو رابی دوباره از دل فیلم "جوخه انتحاری" برمیگرده و داره سعی میکنه تا مستقل باشه (یعنی دیگه به جوکر وابستگی نداشته باشه). او قراره رفقایی مثل خودش داشته باشه: هانترس، قناری سیاه، رنه مونتایا و کاساندرا کین. شخصیت خبیث فیلم هم «ماسک سیاه» خواهد بود که نقشش را «ایوان مک گرگور» بازی میکنه. "پرندگان شکاری" کاملا حال و هوای فمنیستی داره و قراره از جو مثبتی که سری فیلم های "واندر ومن" و "کاپیتان مارول" که ابرقهرمانان مونث دارند به نفع خودش است بهره برداری کنه. البته موفقیت فیلمی مثل Joker که درجه R داشت هم در ساخت اون بی تاثیر نبوده. گفته میشه  فیلمبرداری های مجدد (ریشوت) فراوانی داشته و بودجه ای زیادی هم صرف ساختش نشده. باید صبر کرد و دید هواداران چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

 

2- بِلاد شات (Bloodshot)

 بِلاد شات (Bloodshot)

تاریخ اکران: 3 مارس 2020 (13 اسفند 1398)

در میان تمام فیلم های ابرقهرمانی سال 2020، "بِلاد شات" از همه ریسکی تر است. قراره اولین فیلمی باشه که از روی ابرقهرمانان کمپانی Valiant Comics ساخته میشه. سونی اون رو ساخته و اگه موفق باشه شاید یک یونیورس مربوط به هم از ابرقهرمانان Valiant در راه باشه. بلاد شات اولین تجربه کارگردانی «دیوید ویلسون» است. «وین دیزل» نقش اصلی یعنی «ری گریسون» رو بازی میکنه ، مردی که به لطف فن آوری نانو به زنده برمیگرده (او و خانواده اش به قتل رسیده بودند). درسته که اولش حافظه اش کامل نیست ولی به آهستگی شروع میکنه به یافتن گذشته اش و اسم خودش رو بلاد شات میذاره تا از کسانی که خانواده اش رو به قتل رساندند انتقام بگیرد. اگه این فیلم موفق باشه سونی قطعا میره سراغ دیگر شخصیت های شرکت Valiant مثل Harbinger و Faith. ولی گفتم که موفقیت این فیلم اصلا تضمین شده نیست چون شخصیتش گمنام است. داستان فیلم هم کلیشه ای به نظر میاد. ضمن اینکه در سالهای اخیر فیلم هایی که براساس شخصیت های غیر مارولی و غیر دی سی ساخته شده اند همگی شکست خورده اند (مثلا "هل بوی").

 

3- جهش یافته های جوان (New Mutants)

فیلم new mutants

تاریخ اکران: 3 آوریل 2020 (15 فروردین 1399)

فیلمی ترسناک از میوتانت ها جهش یافته های مارول! در دورانی ساخته شد که هنوز رایت شخصیت های ایکس من دست فاکس بود. زمانی که اولین تریلر New Mutants به نمایش درآمد نوید یک فیلم ترسناک و تازه را میداد که نظیرش را در هیچ فیلم ابرقهرمانی ندیده بودیم. «جاش بون» نیز در جایگاه کارگردانی این فیلم قرار داشت و با توجه به اطلاعات سابق می دانستیم که قرار بود، دنی مون‌استار، کننبال و ولفسبین قرار است از دست «خرس اهریمنی» فرار کنند چیزی که شبیهش را در داستان Demon Bear Saga دیده بودیم. به هر حال بعد ها مشخص شد که فیلم قرار است ترسیدن افراد جهش یافته جدید از قدرت های خودشان را نشان دهد که در پایان منجر به فرار از تیمارستانشان شود. متاسفانه این فیلم آنقدر تاخیر خورده است که سرنوشت دقیقی نمی توان برای موفقیت آن متصور شد؛ همچنین شنیده میشد که نصف بیشتر فیلم قرار است از نو فیلمبرداری شود و فاکس و دیزنی  از اثر اولیه راضی نبوده اند  (البته کارگردانش چندی پیش این اخبار را تکذیب کرد). به هر حال این فیلم بعد از "فونیکس سیاه" دومین فیلمی خواهد بود که زیر نظر فاکس ساخته شد ولی توسط دیزنی به اکران در خواهد آمد. در یک سال گذشته ما و برخی از تحلیل گران حدس زده میزدیم که این فیلم به اکران جهانی درنخواهد آمد و در انتها به عنوان یک اثر تلویزیونی در شبکه دیزنی پلاس یا Hulu به صورت استریمی در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت (!) ولی دیزنی در کمال تعجب تاریخ تاریخ اکران براش تعیین کرد! پس شاید چیز بدی نباشه ...

 

4- بلک ویدو (Black Widow)

بلک ویدو

تاریخ اکران: 1 می 2020 (12 اردیبهشت 1399)

"بلک ویدو" فیلم بعدی در دنیای سینمایی مارول موسوم به MCU است و خب معلومه که پس از شاهکارهای پی در پی مارول استودیوز در سالهای اخیر توقعات از این فیلم هم بسیار بالاست. این فیلم به جای اینکه به وضعیت حال یا آینده MCU بپردازه حالت فلش بکی داره. یکی داستانش بین وقایع فیلم های "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" و "انتقام جویان: جنگ بینهایت" رخ میده. شخصیت بلک ویدو بسیار نزد هواداران محبوب بوده و در این فیلم قراره که به گذشته رمزآلود او پرداخته بشه. پس از انتشار نخستین تریلر این فیلم واقعا توقعات ما ازش بالا رفت و بسیار هم هایپ شدیم (میتونید در اینجا تحلیل سایت ما رو برای این نقد بخونید). شاید بشه گفت این تنها فیلم لیست است که موفقیتش در گیشه از پیش تضمین شده است.

 

5- زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 84)

 زن شگفت انگیز 84 (Wonder Woman 84)

تاریخ اکران: 5 ژوئن 2020 (16 خرداد 1399)

"واندرومن 1984" دنباله فیلم موفق قبلی از این سری است که به ماجراها و قهرمان بازی های پرنسس دایانا اهل تمسکیرا در دهه 80 میلادی میپردازد. نمیشه دقیقا گفت از نظر داستانی چه ربطی به DCEU دارد ولی قاعدتا باید از نظر داستانی قبل از "بتمن علیه سوپرمن" رخ دهد. خیلی از بخش های داستانی فاش نشده ولی مشخصه سازندگانش بسیار روی حس نوستالژیک سینماروها نسبت به دهه 80 میلادی حساب باز کرده اند. البته ساخت فیلم با جنجال هم همراه بوده چون تاریخ اکرانش یهو  عقب افتاد (وارنر دلیلش را نگفت و همین باعث شد هواداران نسبت به آن بدبین شوند) و بعدش هم گفتند که فیلم از چند ماه قبل از اکران آماده شده در حالی که خیلی به زمان اکرانش باقی مونده ! از دیگر نکات جنجالی بازگشت شخصیت «استیو تِروِر» است که در قسمت قبلی مرگ باشکوهی داشت و دقیقا مشخص نیست به چه شکلی و با چه هدفی در قسمت دوم برگشته است.

 

6- موربیوس (Morbius)

موربیوس (Morbius)

تاریخ اکران: 31 جولای 2020 (10 مرداد 1399)

فیلم دیگری براساس دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی که براساس شخصیت معروف «موربیوس» خون آشام ساخته شده است. سونی با ساخت این فیلم میخواهد موفقیت فیلم "ونوم" را تکرار کند و بیش از حد روی ستاره اصلی این فیلم یعنی «جرد لتو» حساب باز کرده است. «دانیل اسپینوزا» کارگردان فیلم های Safe House و Life فیلم رو ساخته. فیلمنامه فیلم هم توسط «برک شارپلس» و «مت سازما» نوشته شده که قبلا فیلمنامه فیلم های متوسط رو به پایینی همچون "پاور رنجرز"، "خدایان مصر" و Dracula Untold رو نوشته بودن. داستان فیلم مثل دنیای کمیک درباره دانشمندی است که سعی میکنه برای بیماری خون نادری که دچارش شده علاجی پیدا کنه ولی به طور تصادفی خودش رو به یک خون آشام زنده تبدیل میکنه که از اینکه باید خون بخوره متنفره و بنابراین سعی میکنه از خون کسانی تغذیه کنه که خلافکار به شمار می آیند! این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده و اگر موفقیت خوبی کسب کنه سونی بیش از پیش متقاعد میشه تا فیلم های انشعابی بیشتری براساس شخصیت های دنیای اسپایدرمن بسازه.

 

7- ونوم 2 (Venom 2)

 ونوم 2 (Venom 2)

تاریخ اکران: 2 اکتبر 2020 (11 مهر 1399)

"ونوم 2" دنباله فیلم ونومه که هنوز هم موندیم چرا اونقدر فروش کرد! سونی قول داده این دفعه فیلمی بسازه هواداران واقعی مرد عنکبوتی بیشتر ازش خوششون بیاد. یعنی میخواد وفاداری به دنیای کمیک رو بیشتر کنه. ضمن اینکه با درجه R هم ساخته شده است که میتونه در به دست آوردن دل هواداران موثر واقع بشه. کارگردان هم عوض شده و اسمش هست «اندی سرکیس» که یقینا با نقش های ماندگاری که بازی کرده برای هواداران کمیک بوکی اسم جذابی محسوب میشه. اما شاید بیشترین جذابیت این فیلم برای هواداران، حضور خبیث محبوبی به نام کارنیج باشه که بازیگر کارکشته ای همچون «وودی هارلسون» نقشش رو بازی میکنه. و البته تام هاردی هم خودش میتونه یک تنه خیل عظیمی از تماشاچیان را به سالن سینما بکشونه. راستی تا یادم نرفته اینم بگم که شایعه شده تام هالند هم قراره نقش افتخاری در قسمت دوم ونوم داشته باشه!

 

8- ابدی ها (The Eternals)

 ابدی ها (The Eternals)

تاریخ اکران: 6 نوامبر 2020 (16 آبان 1399)

آخرین فیلم کمیک بوکی که در سال 2020 اکران میشه قطعا جاه طلبانه ترین آنها نیز خواهد بود. "ابدی ها" قراره کیهانی ترین فیلم مارول باشه و مطمئن باشید ادامه مسیر برای فاز 4 فیلم های مارول رو نشان ما خواهد داد. «کوین فایگی» به عنوان مغز متفکر مارول استودیوز گفته این فیلم ریسکی ترین فیلم این مجموعه است. او در عین حال گفته که این فیلم قراره کاملا به رگ و ریشه های کمیک بوکی خودش که توسط «جک کربی» خلق شده است وفادار باشه و همین ما رو به فیلم امیدوار کرده. بازیگران بسیار خوب و شناخته شده ای مثل «آنجلینا جولی»، «ریچارد مدسن» و .. داره ولی چیزی که برای ما به عنوان هوادار کمیک قابل توجه و جذاب است اینه که داستان فیلم قراره بسیار حماسی باشه و به تاریخ چند هزار ساله ابدی ها اشاره کنه.

 

 امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

تحلیل و بررسی نخستین تیزر تریلر فیلم «بلک ویدو»

خبر داغ و فوری! «جرد لتو» نقش «موربیوس خون آشام» را بازی میکنه!

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Deadpool 2099
#1 Deadpool 2099 1398-10-15 15:32
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)
نقل قول کردن
Bucky WS
#2 Bucky WS 1398-10-15 15:36
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#3 Deadpool 2099 1398-10-15 15:46
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟
نقل قول کردن
Iron heart
#4 Iron heart 1398-10-15 15:49
سلام ممنون از مقاله فقط یه سوال دارم ویلن فیلم اترنالز قراره کی باشه؟
من که شخصا مطمئنم بلک ویدو نتیجه میده ولی امیدوارم سونی یه سنگی بخوره تو سرش یه ونوم خوب بسازه (هنوز کابوس خرابکاری های ۴ تا فیلم قبلی یعنی آخرین اسپایدرمن سم ریمی دو تا شگفت انگیز ها و ونوم ۱ رو سرشه)
نقل قول کردن
Iron heart
#5 Iron heart 1398-10-15 15:53
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

یه سوال دارم الان باکی تو دنیای کمیک میتونی بگی چی کار میکنه؟
نقل قول کردن
Infinity
#6 Infinity 1398-10-15 15:55
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D
نقل قول کردن
Infinity
#7 Infinity 1398-10-15 15:59
به نقل از Iron heart:
سلام ممنون از مقاله فقط یه سوال دارم ویلن فیلم اترنالز قراره کی باشه؟
من که شخصا مطمئنم بلک ویدو نتیجه میده ولی امیدوارم سونی یه سنگی بخوره تو سرش یه ونوم خوب بسازه (هنوز کابوس خرابکاری های ۴ تا فیلم قبلی یعنی آخرین اسپایدرمن سم ریمی دو تا شگفت انگیز ها و ونوم ۱ رو سرشه)

موافقم اخرین قسمت ساخته سم ریمی واقعا گند زد
شگفت انگیز1باز نسبت به 2بهتر بود چون 2واقعا خراب شد
ونوم1ولی بنظرم خیلی بهتر از اینا بود
من راجب ونوم 2 یکم میترسم ولی دلم قرصه خوب در میاد این قسمتش با وجود کارنیج و...
نقل قول کردن
spider_fan
#8 spider_fan 1398-10-15 16:06
من که فقط منتظر فیلمای مارولم (اترنالز و بلک ویدو)
البته به نظر میرسه فلم های سونی ( موربیوس و ونوم 2) ارزش دیدن و انتظار را داشته باشند
با تشکر از اقای قادری :lol:
نقل قول کردن
spider_fan
#9 spider_fan 1398-10-15 16:12
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

منم یه ذره برای فیلم اترنالز نگرانم
چون احتمال شکستش از فیلم های دیگر مارول طی این سال ها یه هوا بالاتره
البته من که به مارول ایمان اوردم و تقریبا مطمئنم یه فیلم خوب تحویلمون میدن
ولی من هنوزم دلیل مخالفت خیلیارو با فیلم های سونی نمیفهمم
ارزش یدنو حئاقل که دارن دیگه ;-)
نقل قول کردن
Infinity
#10 Infinity 1398-10-15 16:17
به نقل از spider_fan:
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

منم یه ذره برای فیلم اترنالز نگرانم
چون احتمال شکستش از فیلم های دیگر مارول طی این سال ها یه هوا بالاتره
البته من که به مارول ایمان اوردم و تقریبا مطمئنم یه فیلم خوب تحویلمون میدن
ولی من هنوزم دلیل مخالفت خیلیارو با فیلم های سونی نمیفهمم
ارزش یدنو حئاقل که دارن دیگه ;-)

اره واقعا نگرانی داره قبلم گفتم اندازه یه فیلم اونجرز پروژه بزرگیه
ولی مطمئنم پروژه خوبی میشه
راستش یکم دوسته سونی بعضی فیلماشو خراب کرده
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود
موربیوس هم باید ببینیم چی میشه
نقل قول کردن
Infinity
#11 Infinity 1398-10-15 16:18
به نقل از Infinity:
به نقل از spider_fan:
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

منم یه ذره برای فیلم اترنالز نگرانم
چون احتمال شکستش از فیلم های دیگر مارول طی این سال ها یه هوا بالاتره
البته من که به مارول ایمان اوردم و تقریبا مطمئنم یه فیلم خوب تحویلمون میدن
ولی من هنوزم دلیل مخالفت خیلیارو با فیلم های سونی نمیفهمم
ارزش یدنو حئاقل که دارن دیگه ;-)

اره واقعا نگرانی داره قبلم گفتم اندازه یه فیلم اونجرز پروژه بزرگیه
ولی مطمئنم پروژه خوبی میشه
راستش یکم درسته سونی بعضی فیلماشو خراب کرده
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود
موربیوس هم باید ببینیم چی میشه
نقل قول کردن
hadializade60
#12 hadializade60 1398-10-15 16:35
این مقاله کاملا در زمانی عالی منتشر شد
خیلی وقت بود نیاز به این جدول احساس میشد.
چه خوب میشه این مقاله دم دست باشه تا بتونیم دوباره بهش مراجعه و به روز بشیم.
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#13 CAPTAIN_ARVIN 1398-10-15 16:38
به نقل از Infinity:
به نقل از Infinity:
به نقل از spider_fan:
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

منم یه ذره برای فیلم اترنالز نگرانم
چون احتمال شکستش از فیلم های دیگر مارول طی این سال ها یه هوا بالاتره
البته من که به مارول ایمان اوردم و تقریبا مطمئنم یه فیلم خوب تحویلمون میدن
ولی من هنوزم دلیل مخالفت خیلیارو با فیلم های سونی نمیفهمم
ارزش یدنو حئاقل که دارن دیگه ;-)

اره واقعا نگرانی داره قبلم گفتم اندازه یه فیلم اونجرز پروژه بزرگیه
ولی مطمئنم پروژه خوبی میشه
راستش یکم درسته سونی بعضی فیلماشو خراب کرده
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود
موربیوس هم باید ببینیم چی میشه

دقیقا
به نظرم یه ذره انتقادات از ونوم یک بیش از حد بود
( نمی گم خوب بود؛میگم زیادم بد نبود )
من مطمئنم دومیش بهتره
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#14 CAPTAIN_ARVIN 1398-10-15 16:38
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:
نقل قول کردن
Infinity
#15 Infinity 1398-10-15 16:50
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1398-10-15 16:57
به نقل از Infinity:
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود

به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نظرم یه ذره انتقادات از ونوم یک بیش از حد بود

شوخی می‌کنین؟!
ونوم نه تنها «خوب» نبود بلکه «آشغال» بود!
یه فیلم بی‌هویت با فیلمنامهٔ به شدت ضعیف که اگه بازی تام هاردی رو ازش حذف کنی یه چیزی در حد صفره نمره‌اش.
اتفاقاً به نظر من انتقادات ازش یه مقدار کم هم بود!
این‌جا هم جای گفتن دلایل‌ش نیست. درباره‌ش قبلاً به طور مفصّل صحبت کردیم [ارجاع‌تون می‌دم به صفحهٔ نقد فیلم، خبرهای جدایی اسپایدرمن از MCU و...].
نقل قول کردن
hassan91
#17 hassan91 1398-10-15 17:08
در کل دارم از فیلمای ابرقهرمانی ناامید میشم. من نمیدونم چطوری هارلی کوئین محبوب شده!! فیلم مردان ایکس که دو بار پیاپی داره زمین میخوره حالا باید منتظر فیلم انشعابیش باشیم. موفقیت فیلمی مثل لوگان هم بخاطر داشتن فضای مجزا و ستاره ای چون هیو جکمن درخشید. فیلم ونوم هم که طبل تو خالی بود همون یبار دیدنش بس بود.مخصوصا واسه ما کمیک فنا که میدونیم ونوم از اولش ضد قهرمان نیست!؟!؟ من نفهمیدم چطور میشه که سیبمبیوت باقی بازنده ها رو میخوره ولی ادی بازنده رو نمیخوره... حالا برو تا آخرش :-*
خدا رحم کنه ده سال آینده دی سی و سونی همینطور از ویلنهاشون فیلم منتشر خواهند کرد.
اصن وضعیت عالم دی سی مشخص نیست معلوم نیست چه برنامه یی واسه آینده دارن.
فقط فیلم اترنالز بخاطر ناشناخته بودن میترسونه آدمو. آخرین بارم که فیلم سولو مارول ینی کاپیتان مارول هم که خیلی بد از آب در اومد
نقل قول کردن
North-wolf
#18 North-wolf 1398-10-15 17:52
در مورد برگشت استیو ترور من وقتی تیریلر اومد تو پیج اینستای سایت گفتم
استیو واقعا بر نمیگرده و فقط توهمه برای دایانا. حالا اینکه این توهم از کجا اومده دو تا نظر دارم اولیش که احتمال کمتری میدم بهش اینه که مکسول لورد یجوری آلودش کرده باشه. درسته احتمالش کمه ولی خب پای مکسول لرد در میونه پس هیچی غیر ممکن نیس. اما نظر دوم که احتمال 90 درصدی میدم بهش آلوده شدن توسط چیتا هستش. خبیث فیلم سرکار خانم چیتا هستش. من هیچ کمیکی با حضور چیتا نخوندم اما توی انیمیشن جاستیس لیگ دووم 2012 دیدیم که چیتا با یه جور سم یا زهر واندروومن رو مصموم کرد که یجورایی توهمی شد و همه رو چیتا میدید. در واقع نیروهای پلیس و مردمی که نزدیکش بودن رو چیتا میدید و بهشون حمله میکرد.
نقل قول کردن
Iron heart
#19 Iron heart 1398-10-15 18:04
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

ببین یه چند تا میگم تو سایت پره از این دلیلا همه دشمنای درجه ۱ مرد عنکبوتی ریشه علمی دارن این ریشه کیهانی داره این فقط ظاهر داره چرا نورمن آزبورن هویت مخفی پیتر رو فهمید این بلا سرش اورد ولی این هیچ غلطی نمیکنه یعنی اگه بکنه هم هیچ وقت کارای آزبورن که هیچ کارای اکتاویوس رو هم نمیتونه بکنه
نقل قول کردن
Iron heart
#20 Iron heart 1398-10-15 18:07
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Infinity:
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود

به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نظرم یه ذره انتقادات از ونوم یک بیش از حد بود

شوخی می‌کنین؟!
ونوم نه تنها «خوب» نبود بلکه «آشغال» بود!
یه فیلم بی‌هویت با فیلمنامهٔ به شدت ضعیف که اگه بازی تام هاردی رو ازش حذف کنی یه چیزی در حد صفره نمره‌اش.
اتفاقاً به نظر من انتقادات ازش یه مقدار کم هم بود!
این‌جا هم جای گفتن دلایل‌ش نیست. درباره‌ش قبلاً به طور مفصّل صحبت کردیم [ارجاع‌تون می‌دم به صفحهٔ نقد فیلم، خبرهای جدایی اسپایدرمن از MCU و...].

از حق نگذریم انصافا همینکه تام هاردی هم سونی پیدا کرد من بهش امیدوار شدم ( :-) ولی موسیقی خوبی هم داشت
نقل قول کردن
Iron heart
#21 Iron heart 1398-10-15 18:11
به نقل از spider_fan:
به نقل از Infinity:
مرسی برا مقاله
خب تقریبا همشون رو میدونستم قراره بیان جز بلاد شات
ولی بیشتر از همه منتظر ونوم2،اترنالز و مخصوصا بلک ویدو ام
راستش یکم بابت اترنالز نگرانم پروژه خیلی ریسکی و همونطور که گفتین کیهانی ترین فیلم ماروله
پروژه‌اش اندازه یه اونجرز بزرگه باید ببینیم چطوری میشه ولی با سابقه ای که مارول داره نباید زیاد نگران بود
نمیدونم چرا بعضی از مارول فنای اسپایدی از ونوم خوششون نمیاد :lol:
من که واقعا منتظرشم مخصوصا اینکه کارنیج تو این قسمت هست...چی بشه...من احساس میکنم ادی ممکنه بمیره این قسمت :cry:
و میرسیم بلک ویدو که اولین فیلم از ماروله که قراره تو این سال اکران بشه...راستش بعد تریلر کلی توقعات بالا رفت
یه جورایی ام 2020یه رقابت باز بین دی سی و ماروله با واندروومن84 و بلک ویدو :-*
من که از بلک ویدو دلم قرصه 8)
به هرحال سال خوبی و پر رونقیه برا فیلم های کمیک بوکی :D

منم یه ذره برای فیلم اترنالز نگرانم
چون احتمال شکستش از فیلم های دیگر مارول طی این سال ها یه هوا بالاتره
البته من که به مارول ایمان اوردم و تقریبا مطمئنم یه فیلم خوب تحویلمون میدن
ولی من هنوزم دلیل مخالفت خیلیارو با فیلم های سونی نمیفهمم
ارزش یدنو حئاقل که دارن دیگه ;-)

برای اینکه دوباره یادت بیاد ادی براک و ونوم چقدر پتانسیل دارن کمیکای تازه ترجمه شده تو سایت رو بخون مستقیم برو فیلم رو ببین اگه نگفتی چقدر اشتباه داشت من میشم طرفدار زبرا من میرم یه گوشه میشینم تا صبح پیاز پوست میگیرم گریه میکنم
نقل قول کردن
Iron heart
#22 Iron heart 1398-10-15 18:18
یک نکته دیگه ای هم که هستش اینکه جاش بون کارگردان تایید کرد که فیلم The New Mutants همچنان قرار است با همان درجه سنی PG-13 در سینما به نمایش در بیاید.
نقل قول کردن
Aquaman
#23 Aquaman 1398-10-15 18:25
به نقل از North-wolf:
در مورد برگشت استیو ترور من وقتی تیریلر اومد تو پیج اینستای سایت گفتم
استیو واقعا بر نمیگرده و فقط توهمه برای دایانا. حالا اینکه این توهم از کجا اومده دو تا نظر دارم اولیش که احتمال کمتری میدم بهش اینه که مکسول لورد یجوری آلودش کرده باشه. درسته احتمالش کمه ولی خب پای مکسول لرد در میونه پس هیچی غیر ممکن نیس. اما نظر دوم که احتمال 90 درصدی میدم بهش آلوده شدن توسط چیتا هستش. خبیث فیلم سرکار خانم چیتا هستش. من هیچ کمیکی با حضور چیتا نخوندم اما توی انیمیشن جاستیس لیگ دووم 2012 دیدیم که چیتا با یه جور سم یا زهر واندروومن رو مصموم کرد که یجورایی توهمی شد و همه رو چیتا میدید. در واقع نیروهای پلیس و مردمی که نزدیکش بودن رو چیتا میدید و بهشون حمله میکرد.

اینجوری که بدتر میشه! خیلی بده شما تماشاچی رو با توهم سرگرم کنی. توهینه به شعور تماشاچی
نقل قول کردن
Spider-Fan
#24 Spider-Fan 1398-10-15 18:38
به نقل از Iron heart:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Infinity:
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود

به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نظرم یه ذره انتقادات از ونوم یک بیش از حد بود

شوخی می‌کنین؟!
ونوم نه تنها «خوب» نبود بلکه «آشغال» بود!
یه فیلم بی‌هویت با فیلمنامهٔ به شدت ضعیف که اگه بازی تام هاردی رو ازش حذف کنی یه چیزی در حد صفره نمره‌اش.
اتفاقاً به نظر من انتقادات ازش یه مقدار کم هم بود!
این‌جا هم جای گفتن دلایل‌ش نیست. درباره‌ش قبلاً به طور مفصّل صحبت کردیم [ارجاع‌تون می‌دم به صفحهٔ نقد فیلم، خبرهای جدایی اسپایدرمن از MCU و...].

از حق نگذریم انصافا همینکه تام هاردی هم سونی پیدا کرد من بهش امیدوار شدم ( :-) ولی موسیقی خوبی هم داشت

من ترجیح می‌دم همون چند دقیقه ترکِ Venom اِمینم رو گوش بدم تا اینکه ۲ ساعت فیلم رو تماشا کنم. :-)
نقل قول کردن
Iron heart
#25 Iron heart 1398-10-15 18:58
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Iron heart:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Infinity:
ولی بنظرم ونوم که اگه عالی نبود حداقل خوب که بود

به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نظرم یه ذره انتقادات از ونوم یک بیش از حد بود

شوخی می‌کنین؟!
ونوم نه تنها «خوب» نبود بلکه «آشغال» بود!
یه فیلم بی‌هویت با فیلمنامهٔ به شدت ضعیف که اگه بازی تام هاردی رو ازش حذف کنی یه چیزی در حد صفره نمره‌اش.
اتفاقاً به نظر من انتقادات ازش یه مقدار کم هم بود!
این‌جا هم جای گفتن دلایل‌ش نیست. درباره‌ش قبلاً به طور مفصّل صحبت کردیم [ارجاع‌تون می‌دم به صفحهٔ نقد فیلم، خبرهای جدایی اسپایدرمن از MCU و...].

از حق نگذریم انصافا همینکه تام هاردی هم سونی پیدا کرد من بهش امیدوار شدم ( :-) ولی موسیقی خوبی هم داشت

من ترجیح می‌دم همون چند دقیقه ترکِ Venom اِمینم رو گوش بدم تا اینکه ۲ ساعت فیلم رو تماشا کنم. :-)

منم وقتی فیلم تموم شد اومدم بگم چقدر آشغال بود تا آهنگ ونوم eminem روشنیدم کوتاه اومدم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#26 Spider-Fan 1398-10-15 19:16
#25:
حالا جدا از شوخی، حتی یه موسیقی متن شاهکار هم نمی‌تونه یه فیلم ضعیف رو تبدیل به یه فیلم متوسط/خوب/... کنه.
چه برسه به ترک آخر فیلم!
به نظرم نکتهٔ مثبت فیلم، تنها و تنها بازی هاردی بود.
نقل قول کردن
capitan tony stark
#27 capitan tony stark 1398-10-15 19:42
با تمام این ها موفقم بجز موربیس و جهش یافته ها فکر نکنم توی سال 2020 خبری از ای فیلم ها باشه چون ژانر های اکشن کمتری نسبت به بقیه داره و فروش نمی رود ولی ممنون از مقاله ی بسیار زیبای شما چالش می طلبم
نقل قول کردن
capitan tony stark
#28 capitan tony stark 1398-10-15 19:47
به نقل از Spider-Fan:
#25:
حالا جدا از شوخی، حتی یه موسیقی متن شاهکار هم نمی‌تونه یه فیلم ضعیف رو تبدیل به یه فیلم متوسط/خوب/... کنه.
چه برسه به ترک آخر فیلم!
به نظرم نکتهٔ مثبت فیلم، تنها و تنها بازی هاردی بود.

اتفاقا بر عکس حتی فروزن 2 متن نامه ی خوبی نداشت ولی موسیقی که هر 5 دقیقه توسط هر کدام از شخصیت ها حتی اولاف پخش شد جز پر فروش ترین سال 2019 و حتی جزء پرفروش ترین انیمشن ها جهان شد که با فاصله ی میلیون دلاری جوکر تاد فیلیپس رو کنار زد و بالا تر از اون فروش داشت حرف شما اصلا درست نبود با تشکر
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#29 Deadpool 2099 1398-10-15 19:57
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#30 Deadpool 2099 1398-10-15 19:58
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

ببخشید منظورم بود میخندین
نقل قول کردن
capitan tony stark
#31 capitan tony stark 1398-10-15 20:20
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز استاد ترابی نیومد همه قاطعی کرن
نقل قول کردن
capitan tony stark
#32 capitan tony stark 1398-10-15 20:21
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

منظورم قاطعی کردنه :D
نقل قول کردن
Iron heart
#33 Iron heart 1398-10-15 20:33
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

ببخشید منظورم بود میخندین

منظورش اینکه از موربیوس خبر نداری مثل ابنکه تازه از تو غار اومدی بیرون
نقل قول کردن
Iron heart
#34 Iron heart 1398-10-15 20:36
به نقل از Spider-Fan:
#25:
حالا جدا از شوخی، حتی یه موسیقی متن شاهکار هم نمی‌تونه یه فیلم ضعیف رو تبدیل به یه فیلم متوسط/خوب/... کنه.
چه برسه به ترک آخر فیلم!
به نظرم نکتهٔ مثبت فیلم، تنها و تنها بازی هاردی بود.

بله روستی من پیشنهاد میکنم ساندترک های بازی marvels spider man رو هم بخون اونا هم خیلی خوبن مخصوصا دو تا ترک spiderman و goldrn age
نقل قول کردن
Iron heart
#35 Iron heart 1398-10-15 20:38
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Spider-Fan:
#25:
حالا جدا از شوخی، حتی یه موسیقی متن شاهکار هم نمی‌تونه یه فیلم ضعیف رو تبدیل به یه فیلم متوسط/خوب/... کنه.
چه برسه به ترک آخر فیلم!
به نظرم نکتهٔ مثبت فیلم، تنها و تنها بازی هاردی بود.

اتفاقا بر عکس حتی فروزن 2 متن نامه ی خوبی نداشت ولی موسیقی که هر 5 دقیقه توسط هر کدام از شخصیت ها حتی اولاف پخش شد جز پر فروش ترین سال 2019 و حتی جزء پرفروش ترین انیمشن ها جهان شد که با فاصله ی میلیون دلاری جوکر تاد فیلیپس رو کنار زد و بالا تر از اون فروش داشت حرف شما اصلا درست نبود با تشکر

دوست عزیز شما یه کارتون ژانر موزیکال رو داری با بقیه فیلما مقایسه میکنی اولافروش فیلم دلیل پر طرفدار بودن هستش نه عالی بودن نمونه اش فیلم افتضاح BVS که مایه تاسف دی سی فنا تا ابده
نقل قول کردن
spider_fan
#36 spider_fan 1398-10-15 20:57
ولی واقعا از حق نگذریم فیلم ونوم خیل به اریجین خوبه ونوم گند زد (بدون مرد عنکبوتی قاعدتا همینجوریه )
ولی من دلم به دو تا فیلم دیگه روشنه مخصوصا که یکیشون قراره با درجه سنی R و با حضور کارنیج ( که تو کمیک های کارنیج مطلق خوش درخشید ) ودیگری یه فیلم ترسناک (با محوریت خون اشام , اخه من عاشق خون اشامام :-) ) باشه
در مورد فیلم بلادشات اگه بخواهم طبق تریلر متشر شده ازش نظر بدم به نظر میاد یه اکشن خوب باشه
ولی هنوزم دلم با دی سی نیست مخصوصا که داره به هر دری میزنه کهDCEU رو احیا کنه (بعد از گند های متعددی که زد :-x )
بعد من یه خبر شنیدم که میگفت قراره نسخه اصلی فیلم نیو میوتانت رو تو سینما ها اکران کنن
درسته یا شایعه است ؟
نقل قول کردن
Infinity
#37 Infinity 1398-10-15 21:14
به نقل از spider_fan:
ولی واقعا از حق نگذریم فیلم ونوم خیل به اریجین خوبه ونوم گند زد (بدون مرد عنکبوتی قاعدتا همینجوریه )
ولی من دلم به دو تا فیلم دیگه روشنه مخصوصا که یکیشون قراره با درجه سنی R و با حضور کارنیج ( که تو کمیک های کارنیج مطلق خوش درخشید ) ودیگری یه فیلم ترسناک (با محوریت خون اشام , اخه من عاشق خون اشامام :-) ) باشه
در مورد فیلم بلادشات اگه بخواهم طبق تریلر متشر شده ازش نظر بدم به نظر میاد یه اکشن خوب باشه
ولی هنوزم دلم با دی سی نیست مخصوصا که داره به هر دری میزنه کهDCEU رو احیا کنه (بعد از گند های متعددی که زد :-x )
بعد من یه خبر شنیدم که میگفت قراره نسخه اصلی فیلم نیو میوتانت رو تو سینما ها اکران کنن
درسته یا شایعه است ؟

فک نکنم شایعه باشه
به هرحال من حس خوبی به این فیلم ندارم و احساس میکنم چیز خوبی از اب در نیاد
راجب ونوم هم خودمم قبول دارم تام هاردی خیلی بالابردش
ولی اینم در نظرگرفت که بدون پیتر پارکر نباید بیشتر از اینو توقع داشت
میتونست بهتر باشه ولی بازم بدون اسپایدرمن چیز خفنی نمیشد
راستش فیلم های سونی رو بیشتر منتظرم بیان تا دیسی و نیو میوتانتز
نقل قول کردن
Infinity
#38 Infinity 1398-10-15 21:15
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

منظورم قاطعی کردنه :D

باید همیشه زور بالا سرمون باشه قاط نزنیم :D
نقل قول کردن
North-wolf
#39 North-wolf 1398-10-15 21:44
به نقل از Aquaman:
به نقل از North-wolf:
در مورد برگشت استیو ترور من وقتی تیریلر اومد تو پیج اینستای سایت گفتم
استیو واقعا بر نمیگرده و فقط توهمه برای دایانا. حالا اینکه این توهم از کجا اومده دو تا نظر دارم اولیش که احتمال کمتری میدم بهش اینه که مکسول لورد یجوری آلودش کرده باشه. درسته احتمالش کمه ولی خب پای مکسول لرد در میونه پس هیچی غیر ممکن نیس. اما نظر دوم که احتمال 90 درصدی میدم بهش آلوده شدن توسط چیتا هستش. خبیث فیلم سرکار خانم چیتا هستش. من هیچ کمیکی با حضور چیتا نخوندم اما توی انیمیشن جاستیس لیگ دووم 2012 دیدیم که چیتا با یه جور سم یا زهر واندروومن رو مصموم کرد که یجورایی توهمی شد و همه رو چیتا میدید. در واقع نیروهای پلیس و مردمی که نزدیکش بودن رو چیتا میدید و بهشون حمله میکرد.

اینجوری که بدتر میشه! خیلی بده شما تماشاچی رو با توهم سرگرم کنی. توهینه به شعور تماشاچی

حالا قطعا به این سادگی ک من گفتم نیست و پیچش های خودشو داره و داستان و فلان و اینا دیگه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#40 Spider-Fan 1398-10-15 22:01
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Spider-Fan:
#25:
حالا جدا از شوخی، حتی یه موسیقی متن شاهکار هم نمی‌تونه یه فیلم ضعیف رو تبدیل به یه فیلم متوسط/خوب/... کنه.
چه برسه به ترک آخر فیلم!
به نظرم نکتهٔ مثبت فیلم، تنها و تنها بازی هاردی بود.

اتفاقا بر عکس حتی فروزن 2 متن نامه ی خوبی نداشت ولی موسیقی که هر 5 دقیقه توسط هر کدام از شخصیت ها حتی اولاف پخش شد جز پر فروش ترین سال 2019 و حتی جزء پرفروش ترین انیمشن ها جهان شد که با فاصله ی میلیون دلاری جوکر تاد فیلیپس رو کنار زد و بالا تر از اون فروش داشت حرف شما اصلا درست نبود با تشکر

من گفتم هر فیلمی موسیقی متن خوبی داشته باشه خوب می‌فروشه؟!!!
عذر می‌خوام خواندن بلدین احیاناً؟
گفتم یه فیلم اگه از ریشه مشکل داشته باشه، با موزیک متن خوب و... درست نمی‌شه.
هیچ‌جای دنیا هم فروش فیلم رو پارامتری برای سنجش‌ش قرار نمی‌دن. مثال هم براش الی ماشاءالله هست.

پ.ن: حالا ما توقع دانش کمیک‌بوکی و سینمایی آن‌چنانی نداریم ازتون؛ ولی خوندن یه مهارت پایه محسوب می‌شه. :)))
نقل قول کردن
Iron heart
#41 Iron heart 1398-10-15 22:08
به نقل از Infinity:
به نقل از spider_fan:
ولی واقعا از حق نگذریم فیلم ونوم خیل به اریجین خوبه ونوم گند زد (بدون مرد عنکبوتی قاعدتا همینجوریه )
ولی من دلم به دو تا فیلم دیگه روشنه مخصوصا که یکیشون قراره با درجه سنی R و با حضور کارنیج ( که تو کمیک های کارنیج مطلق خوش درخشید ) ودیگری یه فیلم ترسناک (با محوریت خون اشام , اخه من عاشق خون اشامام :-) ) باشه
در مورد فیلم بلادشات اگه بخواهم طبق تریلر متشر شده ازش نظر بدم به نظر میاد یه اکشن خوب باشه
ولی هنوزم دلم با دی سی نیست مخصوصا که داره به هر دری میزنه کهDCEU رو احیا کنه (بعد از گند های متعددی که زد :-x )
بعد من یه خبر شنیدم که میگفت قراره نسخه اصلی فیلم نیو میوتانت رو تو سینما ها اکران کنن
درسته یا شایعه است ؟

فک نکنم شایعه باشه
به هرحال من حس خوبی به این فیلم ندارم و احساس میکنم چیز خوبی از اب در نیاد
راجب ونوم هم خودمم قبول دارم تام هاردی خیلی بالابردش
ولی اینم در نظرگرفت که بدون پیتر پارکر نباید بیشتر از اینو توقع داشت
میتونست بهتر باشه ولی بازم بدون اسپایدرمن چیز خفنی نمیشد
راستش فیلم های سونی رو بیشتر منتظرم بیان تا دیسی و نیو میوتانتز

ببین کلا مارول داره سعی میکنه ونوم رو از اسپایدرمن جدا کنه دیگه تو کمیکای اسپایدی نیست و خیلی دارن بهش بها میدن اگه مثل کمیک جدیدش باشه این خوبه کلا از اولش ونوم شخصیتی نبود که مثل بقیه ویلن ها پیچش خاصی داشته باشه ولی هر کاری هم مارول بکنه جای اون عنکبوت روی سینه تا ابد هست
نقل قول کردن
Spider-Fan
#42 Spider-Fan 1398-10-15 22:09
به نقل از spider_fan:
ولی واقعا از حق نگذریم فیلم ونوم خیل به اریجین خوبه ونوم گند زد (بدون مرد عنکبوتی قاعدتا همینجوریه )
ولی من دلم به دو تا فیلم دیگه روشنه مخصوصا که یکیشون قراره با درجه سنی R و با حضور کارنیج ( که تو کمیک های کارنیج مطلق خوش درخشید ) ودیگری یه فیلم ترسناک (با محوریت خون اشام , اخه من عاشق خون اشامام :-)

مسأله اینه که ونوم چندان اریجین اولیهٔ درجه یکی هم نداره که بخواد بهش گند بخوره!
و اینکه به فیلم بعدی هم واقعاً هیچ امیدی نیست.
اینکه سونی بخواد کارنیج رو بچپونه توی فیلم و به چندتا صحنهٔ خشن و خفن اکتفا کنه، یعنی فاتحهٔ سونی‌ورس خونده‌ست!
و اما بدبختانه احتمالاً قسمت بعد هم مثل قبلی خوب بفروشه و بلایی سر سونی‌ورس بیاره که سر DCEU اومد.
نقل قول کردن
Iron heart
#43 Iron heart 1398-10-15 22:41
به نقل از Infinity:
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Infinity:
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Deadpool 2099:
موربیوس قطعی شده مگه؟
(البته میدونستم ولی نمیدونستم2020 میاد!فکر می کردم دیر تر میاد)
راستی بنظرتون فیلم خوبیه؟(موربیوس رو میگم)

سلام
حال و هوای غار چطوره؟! :lol:

چی؟؟

هنوز نفهمیده :lol:

:D


به هر چی میخندیم من نفهمیدم،میشه بگین چیه؟

یک روز اساد ترابی نیومد همه قاطعی کرن

منظورم قاطعی کردنه :D

باید همیشه زور بالا سرمون باشه قاط نزنیم :D

ما هموناییم که معلم نداشتیم ناظم و مدیر ما رو میفرستادن خونه یه وقت سقف مدرسه نریزه :lol:
نقل قول کردن
superiorvenom
#44 superiorvenom 1398-10-15 22:55
با سلام خدمت همگی من یک طرفدار سفت و سخت ونوم هستم ولی باید اعتراف کنم از فیلم ونوم کلا فیلم جالبی نبود دلیل فروش زیادشم یک عده از افراد هستن که من به اون ها میگم تازه به ونوم رسیده ها! خیلی از دوستای من و خود من هم از اون دسته هستیم و این افراد که سن و سال اون ها بین 12 تا 15 سال هستش به ظاهر ونوم که از انصافا توی فیلم بد نبود جذب شدن و دلیل این که سونی فیلم رو جوری تدوین کرد که درجه سنی نهایی فیلم به pg-13 برسه همین بود تا مخاطب های کم سن و سال رو جذب کنه و مخاطبان پخته و دانای کمیک بوک که بشدت فیلم رو کوبیدند محو بشن و تاثیر کمی داشته باشن در هر حال واقعیت اینه که فروش این فیلم به دلیل افراد کم سن و سال بالا بود البته هر کسی از دوستان این حرف رو اشتباه می دونن هم حق دارن چون من خودم ابتدا از فیلم با ونوم آشنا شدم و به نظر من فیلم بدی نبود ولی وقتی یکم کمیک خوندم و فهمیدم چقدر دستکاری بوده داشتم منفجر می شدم!! هر کسی از دوستان حرف من رو درست نمی دونه لطفا بگه به نظر من اگر ونوم 2 با درجه سنی نهایی R ساخته بشه باید فیلمی باشه که هواداران پخته و آگاه رو راضی کنه و منظور از درجه سنی نهایی اینه که درجه سنی که فیلم با اون اکران می شه برای مثال ابنکه فیلم ونوم برای درجه سنی R برنامه ریزی شده بود ولی با درجه سنی pg اکران شد
نقل قول کردن
Iron heart
#45 Iron heart 1398-10-15 22:59
به نقل از superiorvenom:
با سلام خدمت همگی من یک طرفدار سفت و سخت ونوم هستم ولی باید اعتراف کنم از فیلم ونوم کلا فیلم جالبی نبود دلیل فروش زیادشم یک عده از افراد هستن که من به اون ها میگم تازه به ونوم رسیده ها! خیلی از دوستای من و خود من هم از اون دسته هستیم و این افراد که سن و سال اون ها بین 12 تا 15 سال هستش به ظاهر ونوم که از انصافا توی فیلم بد نبود جذب شدن و دلیل این که سونی فیلم رو جوری تدوین کرد که درجه سنی نهایی فیلم به pg-13 برسه همین بود تا مخاطب های کم سن و سال رو جذب کنه و مخاطبان پخته و دانای کمیک بوک که بشدت فیلم رو کوبیدند محو بشن و تاثیر کمی داشته باشن در هر حال واقعیت اینه که فروش این فیلم به دلیل افراد کم سن و سال بالا بود البته هر کسی از دوستان این حرف رو اشتباه می دونن هم حق دارن چون من خودم ابتدا از فیلم با ونوم آشنا شدم و به نظر من فیلم بدی نبود ولی وقتی یکم کمیک خوندم و فهمیدم چقدر دستکاری بوده داشتم منفجر می شدم!! هر کسی از دوستان حرف من رو درست نمی دونه لطفا بگه به نظر من اگر ونوم 2 با درجه سنی نهایی R ساخته بشه باید فیلمی باشه که هواداران پخته و آگگاه رو راضی کنه

درسته ولی یه سوال دارم ازت مای برو تو به خاطر چی فن ونوم شدی؟
نقل قول کردن
superiorvenom
#46 superiorvenom 1398-10-15 23:05
شما درست میگی من فقط نظر خودم رو گفتم و نگفتم که خودم جز اون افراد نیستم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#47 Pooya-Spidey 1398-10-15 23:21
#16
آقای حیدری میدونم که الان اینجا جای بحث کردن درباره اش نیست و آخرین باری هم که درباره ونوم حرف زدیم اتفاقای خوبی نیوفتاد :lol: :D
اما ی نکته ای رو که قبلا گفتم بازم میگم :
من با نظر شما که ونوم تنها نکته مثبتش بازی تام هاردی و آهنگ رپ گاد(اِمینم) بود موافقم.
ونوم فیلم خوب یا حتی متوسطی نبود
اما واقعا نمیشه آشغال حسابش کرد
حداقل از دارک فونیکس و BVS و JL و MOS و امثالهم بهتر بود.
خب وقتی از آشغال بهتر باشه دیگه نمیشه آشغال حسابش کرد.
از نظر من یک فیلم سطح پایین بود که برای من کمیک فن لذت بخش نبود و حاضر نیستم ی بار دیگه ببینمش اما جز آشغال های سینما حسابش نمیکنم چون از خیلی از آشغالای واقعی هالیوود بهتر بود.
حالا بگذریم خیلی مهم نیست بالاخره هر کسی ی نظری داره و هر چقدر از نظر کارشناسی بحث کنیم سر این موضوع تهش توی نقطه آخر بحث میرسیم به قضیه سلیقه و واقعا هم سلیقه در وصف یک اثر تاثیر داره حالا چه منتقد حرفه ای باشی چه آدم عادی فرقی نمیکنه....تهش نقطه آخر بحث میرسه به سلیقه و فکر می کنم توی این 2 سال انقدر درباره ونوم حرف زدیم که به نقطه آخر رسیده باشیم.

پ.ن : جای آقا مهران (Mehran-Spidey) خالی هست واقعا مخصوصا با اون نقد های فوق العاده اشون درباره کمیک ها.
یادش به خیر تابستون چقدر وفت آزاد داشتیم و همش تو سایت بودیم و کمیک و نقد و بررسی....
انشائلله تابستون 99 هم همین برنامه رو پیاده کنیم.
نقل قول کردن
Iron heart
#48 Iron heart 1398-10-15 23:23
به نقل از superiorvenom:
شما درست میگی من فقط نظر خودم رو گفتم و نگفتم که خودم جز اون افراد نیستم

نه ببین منظورم رو نفهمیدی منظورم این بود که مثلا یکی به خاطر فیلما طرفدار اونجرز میشه مثلا من به خاطر داستانا طرفدار اسپایدرمن شدم تو به خاطر کمیک یا ادی یا تام هاردی یا چی بود؟
نقل قول کردن
Iron heart
#49 Iron heart 1398-10-15 23:31
به نقل از Pooya-Spidey:
#16
آقای حیدری میدونم که الان اینجا جای بحث کردن درباره اش نیست و آخرین باری هم که درباره ونوم حرف زدیم اتفاقای خوبی نیوفتاد :lol: :D
اما ی نکته ای رو که قبلا گفتم بازم میگم :
من با نظر شما که ونوم تنها نکته مثبتش بازی تام هاردی و آهنگ رپ گاد(اِمینم) بود موافقم.
ونوم فیلم خوب یا حتی متوسطی نبود
اما واقعا نمیشه آشغال حسابش کرد
حداقل از دارک فونیکس و BVS و JL و MOS و امثالهم بهتر بود.
خب وقتی از آشغال بهتر باشه دیگه نمیشه آشغال حسابش کرد.
از نظر من یک فیلم سطح پایین بود که برای من کمیک فن لذت بخش نبود و حاضر نیستم ی بار دیگه ببینمش اما جز آشغال های سینما حسابش نمیکنم چون از خیلی از آشغالای واقعی هالیوود بهتر بود.
حالا بگذریم خیلی مهم نیست بالاخره هر کسی ی نظری داره و هر چقدر از نظر کارشناسی بحث کنیم سر این موضوع تهش توی نقطه آخر بحث میرسیم به قضیه سلیقه و واقعا هم سلیقه در وصف یک اثر تاثیر داره حالا چه منتقد حرفه ای باشی چه آدم عادی فرقی نمیکنه....تهش نقطه آخر بحث میرسه به سلیقه و فکر می کنم توی این 2 سال انقدر درباره ونوم حرف زدیم که به نقطه آخر رسیده باشیم.

پ.ن : جای آقا مهران (Mehran-Spidey) خالی هست واقعا مخصوصا با اون نقد های فوق العاده اشون درباره کمیک ها.
یادش به خیر تابستون چقدر وفت آزاد داشتیم و همش تو سایت بودیم و کمیک و نقد و بررسی....
انشائلله تابستون 99 هم همین برنامه رو پیاده کنیم.

سلام من نمیدونم شما با امینم چقدر آشنا هستید ولی رپ گاد با اون فرق داشت امینم یه موزیک ویدیو وساندترک اختصاصی فیلم ارائه کرد به اسم ونوم که تو موزیک ویدیو مثل پیوند سیمبیوت رو نمایش دادن
نقل قول کردن
Spider-Fan
#50 Spider-Fan 1398-10-16 00:05
#47:
اما فارغ از سلیقه، ونوم مشکلات جدّی‌ای داشت. بنظرم حتی از امثال BvS فیلم بهتری نیست (اون‌ها حداقل استوری‌برد‌های هنری و جالبی داشتن!)
ان‌شاءالله یه موقع دیگه مفصل‌تر (!) در موردش صحبت می‌کنیم.
و بله؛ جای خالی آقا مهران حس می‌شه واقعاً. نقدهاشون مایهٔ دلگرمی‌مون بود! ان‌شاءالله هر جا هستن موفق باشن...

*اسم اون ترک فیلم، Venom بود. Rap God یه ترک دیگه‌ست.
نقل قول کردن
- -
#51 - - 1398-10-16 04:16
لینک پخش زنده مراسم گلدن گلوپ 2020
mitra.click/go/5e127d59705e7
نقل قول کردن
capitan tony stark
#52 capitan tony stark 1398-10-16 06:32
به نقل از Spider-Fan:
#47:
اما فارغ از سلیقه، ونوم مشکلات جدّی‌ای داشت. بنظرم حتی از امثال BvS فیلم بهتری نیست (اون‌ها حداقل استوری‌برد‌های هنری و جالبی داشتن!)
ان‌شاءالله یه موقع دیگه مفصل‌تر (!) در موردش صحبت می‌کنیم.
و بله؛ جای خالی آقا مهران حس می‌شه واقعاً. نقدهاشون مایهٔ دلگرمی‌مون بود! ان‌شاءالله هر جا هستن موفق باشن...

*اسم اون ترک فیلم، Venom بود. Rap God یه ترک دیگه‌ست.

موافقم
نقل قول کردن
superiorvenom
#53 superiorvenom 1398-10-16 09:51
به نقل از Iron heart:
به نقل از superiorvenom:
شما درست میگی من فقط نظر خودم رو گفتم و نگفتم که خودم جز اون افراد نیستم

نه ببین منظورم رو نفهمیدی منظورم این بود که مثلا یکی به خاطر فیلما طرفدار اونجرز میشه مثلا من به خاطر داستانا طرفدار اسپایدرمن شدم تو به خاطر کمیک یا ادی یا تام هاردی یا چی بود؟



راستش به دلیل سری جدید کمیک ونوم بود که آقای کیتس نوشت از فیلم ونوم خوشم اومد و بعد دنباله اون رو تو کمیک گرفتم ولی دلیل اصلی آقای کیتس بود
البته الان بیشتر طرفدار فلش هستم تا ونوم
نقل قول کردن
Iron heart
#54 Iron heart 1398-10-16 09:57
به نقل از superiorvenom:
به نقل از Iron heart:
به نقل از superiorvenom:
شما درست میگی من فقط نظر خودم رو گفتم و نگفتم که خودم جز اون افراد نیستم

نه ببین منظورم رو نفهمیدی منظورم این بود که مثلا یکی به خاطر فیلما طرفدار اونجرز میشه مثلا من به خاطر داستانا طرفدار اسپایدرمن شدم تو به خاطر کمیک یا ادی یا تام هاردی یا چی بود؟



راستش به دلیل سری جدید کمیک ونوم بود که آقای کیتس نوشت از فیلم ونوم خوشم اومد و بعد دنباله اون رو تو کمیک گرفتم ولی دلیل اصلی آقای کیتس بود
البته الان بیشتر طرفدار فلش هستم تا ونوم

آهان ممنون که گفتی
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#55 Pooya-Spidey 1398-10-16 13:05
به نقل از Iron heart:

سلام من نمیدونم شما با امینم چقدر آشنا هستید ولی رپ گاد با اون فرق داشت امینم یه موزیک ویدیو وساندترک اختصاصی فیلم ارائه کرد به اسم ونوم که تو موزیک ویدیو مثل پیوند سیمبیوت رو نمایش دادن

به نقل از Spider-Fan:
#47:
*اسم اون ترک فیلم، Venom بود. Rap God یه ترک دیگه‌ست.

دوستان اشتباه متوجه شدید
منظور من از رپ گاد لقبی بود که امینم دادن یعنی خدای رپ نه اون تِرکی که شما فکر می کنید :D :lol:
و گرنه میدونم که اسم اون ترک ونوم هست....موزیک ویدیو اش هم همون موقع دیدم باحال بود
نقل قول کردن
Spider-Fan
#56 Spider-Fan 1398-10-16 13:48
#55:
Sorry, My Bad :-*
نقل قول کردن
Iron heart
#57 Iron heart 1398-10-16 14:01
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Iron heart:

سلام من نمیدونم شما با امینم چقدر آشنا هستید ولی رپ گاد با اون فرق داشت امینم یه موزیک ویدیو وساندترک اختصاصی فیلم ارائه کرد به اسم ونوم که تو موزیک ویدیو مثل پیوند سیمبیوت رو نمایش دادن

به نقل از Spider-Fan:
#47:
*اسم اون ترک فیلم، Venom بود. Rap God یه ترک دیگه‌ست.

دوستان اشتباه متوجه شدید
منظور من از رپ گاد لقبی بود که امینم دادن یعنی خدای رپ نه اون تِرکی که شما فکر می کنید :D :lol:
و گرنه میدونم که اسم اون ترک ونوم هست....موزیک ویدیو اش هم همون موقع دیدم باحال بود

اوه اشتباه فهمیدم :-*
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#58 Pooya-Spidey 1398-10-16 17:15
EMINEM IS MY FAVORITE RAPER AND I NEVER SAY ANYTHING WRONG ABOUT HIM DUDES :lol: :D ;-)
آقای ترابی میدونم اینجا جاش نیست اما اگر امکانش هست یک مقاله درباره بهترین موسیقی های فیلم های ابرقهرمانی بنویسید.
ممنون
نقل قول کردن
Iron heart
#59 Iron heart 1398-10-16 17:29
به نقل از Pooya-Spidey:
EMINEM IS MY FAVORITE RAPER AND I NEVER SAY ANYTHING WRONG ABOUT HIM DUDES :lol: :D ;-)
آقای ترابی میدونم اینجا جاش نیست اما اگر امکانش هست یک مقاله درباره بهترین موسیقی های فیلم های ابرقهرمانی بنویسید.
ممنون

من راستش ساندترک همه فیلم ها و بازی ها رو گوش دادم هنوزم تو گوشیم هستش فیلم از نظرم اینفینیتی و ونوم و وینترسولجر و اولین آیرون من با اسپایدرمنا همشون خیلی عالین ولی بازی اسپایدرمن ۲۰۱۸ خیلی فوق العاده است همه باید گوش کنن البته بقیه شون هم خیلی عالین مثل گاردین آف گلکسی ۲ ولی خوب اون یه چیز دیگه است آهنگسازش هم آقای جان پسانا هستش اگه اشتباه نکنم
نقل قول کردن
ali.shahruei
#60 ali.shahruei 1398-10-16 20:48
مقاله خوب و لازمی بود.
1.من شخصا هیچ امیدی به فیلم های دی سی در این سال ندارم و با اینکه خودم عاشق دی سی ام هیچ امیدی به birds of prey ا ندارم.به خاطر اینکه شخصیت پردازی هیچ کدوم از شخصیت هاش توی فیلما درست نبوده و همینطور که میشه حدس زد،دی سی قراره توی این فیلم هم مثل suicide squad چند تا از شخصیت های محبوبشو خیلی الکی و بدون برنامه بیاره تا فقط بتونه تو گیشه فروش کنه.
2.نمیتونم نظر بدم چون زیاد باهاش آشنا نیستم.
3.اگه سازنده اصلیش فاکسه پس نباید بهش امید داشت.
4.به نظر من بلک ویدو بهترین فیلم این لیسته،فقط به نظر من بهتر بود مارول این فیلم و کاملا به اریجین بلک ویدو اختصاص می‌داد به جای اینکه بین civil war و infinite war باشه.
5.هر چقدر هم که این فیلم موفق بشه به نظر من زنده کردن یک شخصیت مرده تصمیم خیلی بدیه و تنها بازگشت از مرگ خوبی که دیدم مال جیسون تاد و باکی بارنز بود.هر چند شایدم خوب بشه اما به نظر من بازگشت از مرگ شخصیت ها فقط برای اینکه شرکت ها با اتکا به اون پول بیشتری به جیب بزنن.
6.موربیوس پتانسیل خوبی داره اما مشکلی که داره اینه که سونی سابقه خرابی داره.
7.ونوم 2 هم ممکنه به مشکل موربیوس دچار بشه.
8.ابدی ها فیلم خوبی میشه و ایرادی بهش وارد نیست.
نقل قول کردن
Man Without Fear
#61 Man Without Fear 1398-10-18 19:45
مقاله عالی بود
من اصلا به نیو میوتانت امیدی ندارم و به نظرم بدترین فیلم کمیک بوکی سال میشه
رتبه بندی فیلم ها از نظر موفقیت (به نظر من) :
1 اترنال 2 بلک ویدو 3 ونوم 4 واندوومن 5 پرندگان شکاری 6 موربیوس 7 بلاد شات 8 نیو میوتانت
نقل قول کردن
Captain.shiraz
#62 Captain.shiraz 1399-02-15 11:12
فیلم های خوبی هستن
حیف که کرونا زد زیر کاسه کوزه هالیوود
ولی مقاله خوبی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید