شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت شناسی/شبیه کدام شخصیت دنیای سینمایی مارول هستی؟

دوست داری بدانی از نظر خصوصیات شخصیتی به کدوم شخصیت دنیای سینمایی مارول نزدیک تر هستی؟ پس بیا فالت بگیرُم!

 

- متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – کاپیتان مارول

متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – کاپیتان مارول

اگر متولد فروردین هستید باید بدانید که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و دوست دارید مسئولیت هر کاری را قبول کنید. نشانه متولدین این ماه جنگجوست . به همین خاطر شما نیز دوست دارید هر چالشی را در آغوش بکشید و در هر پروژه ای حضور موفق داشته باشید. اگر موقعیتی بتواند هیجان و کنترل کافی برای شما داشته باشد، قادر خواهید بود از آن برای افزایش حس رهبری و بالا رفتن از پله‌های موفقیت استفاده کنید. و اگر شجاعت را هم به اینها اضافه کنید آن وقت به خصوصیات «کارول دانورز» ملقب به «کاپیتان مارول» در MCU میرسید! و نماد Aries چیست؟ آتش! و بیخود نیست کاپیتان مارول وقتی به قدرت های نهایی خود دست پیدا میکند انگار در هاله ای از آتش قرار گرفته است!

 

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – پلنگ سیاه

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – پلنگ سیاه

برج فلکی ثور که مطابق اردیبهشت در تقویم شمسی ما ایرانی هاست، یکی از سخت‌ترین نشانه‌های بروج فلکی زودیاک است. این افراد وفادار، سازمان‌یافته و مداوم هستند. زمانی که شما دوست دارید همچنان به کار خود ادامه دهید، حتی زمانی که ساعت کاری به اتمام رسیده است، زمانی که کاری برای انجام دادن باشد، هیچ کس به اندازه شما خود را در اختیار کار نمی‌گذارد. متولدین این ماه آن چیزی را که شروع کرده‌اند به اتمام خواهند رساند، حتی اگر این موضوع به معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد. و اما ویژگی اصلی متولدین اردیبهشت، وفاداری آنهاست که شما آن را بیش از هر فرد دیگری در شخصیت «تچالا» ملقب به «پلنگ سیاه» در دنیای سینمایی مارول مشاهده میکنید چون بیش از حد به مردم و خانواده خود وفادار است. البته او هم مثل متولدین این ماه میتواند لجوح و یک دنده باشد! و نشانه Taurus، زمین و خاک است که تجلی آن را میتوان در فلز ویبرانیوم در واکاندا و عشق او به خاک و سرزمین واکاندا به دست آورد.

 

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – مرد آهنی

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – مرد آهنی

اگر متولد ماه خرداد هستی پس جزو بیش‌فعالان برج فلکی جوزا به حساب می آیی که بسیار بی‌تاب، لحظه‌ای و همواره نیازمند تحریک هستند. شما در یک شغل همه‌کاره و در یک محیط شلوغ شکوفا خواهید شد. مشابه نشانه دوقلوها، شما نیاز به یک کاری دارید که کارهای زیادی را در خود داشته باشد. چند کار همزمان را بخوبی انجام می‌دهید. شما به سادگی برای انجام یک کار ساخته نشده‌اید. در حالی که دیگر افراد با چنین حجم کاری دچار خستگی خواهند شد، شما احساس راحتی و آزادی خواهید نمود. متولدین این ماه، سلطان ارتباطات هستند، شما در محیط هایی با تعداد زیادی ایمیل، تلفن، کمی وظایف و صحبت‌های کوتاه شکوفا خواهید شد. یک دفتر ساکت شما را دیوانه می‌کند. اگر روی یک میز کار کنید، بهتر است که آن شغل دارای یک کامپیوتر عالی باشد، که بتوانید با دیگران ارتباط داشته باشید و بین پروژه‌های خود در تمام روز سرک بکشید. خب ... حتما دیگه خودتون هم فهمید که نزدیک ترین فرد به این خصوصیات کیست، درسته؟ «تونی استارک» ملقب به «مرد آهنی»!

 

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – کاپیتان آمریکا

متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – کاپیتان آمریکا

افراد برج فلکی سرطان متولدین تیرماه هستند هر کسی را که در جوارشان باشد، پرورش خواهند داد زیرا نشانه‌ی مادر زودیاک هستند . اینگونه افراد بسیار حساس هستند و احساس خود را در هر چیزی وارد میکنند، چه در کار هنری باشند، یا در یک شغل سخت در شرکت بزرگ (هر دو بخش مکان شکوفایی افراد برج سرطان است). «استیو راجرز» ملقب به «کاپیتان آمریکا» در برگیرنده خصوصیات متولدین این ماه است زیرا مثل همه تیرماهی ها کله شق، مصمم و بااراده است و در ابراز عواطف خود نیز مشکل دارد. ضمنا نسبت به عزیزان و کسانی که دوست دارد نیز بسیار متعهد میباشد. استیو راجرز همیشه تا ته قضیه باهات میمونه و این ویژگی اصلی متولدین برج سرطان است.

 

- متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – ثور

متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – ثور

افراد با افتخار و وفادار برج فلکی اسد در ماه مرداد به دنیا می آیند. این برج فلکی تحت سلطه خورشید قرار دارد. شما هیجان و گرمای خود را به محیط کار خود وارد می‌کنید. هیچ شکی نیست، که شما در مسند قدرت هستید و همه افراد آن را درک می‌کنند. کلمه Lion به معنی شیر از نام این برج فلکی یعنی Leo گرفته شده است و متولدین این ماه مثل شیر که سلطان جنگل است شخصیتی باوقار و سلطنتی دارند. مورد ستایش قرار گرفتن برای یک فرد از برج فلکی اسد بسیار مهم است و از این رو دارای غرور خاصی هستند. و در MCU چه کسی بیش از «ثور» برازنده چنین تعاریفی است؟ کسی که بیش از هر شخصیت دیگری جلال و جبروتی شاهانه دارد و همیشه سعی میکند کارهای قهرمانانه بکند و همه را نجات دهد (یادتونه در "پایان بازی" چقدر اصرار داشت کسی باشه که دستکش را بر دست میکنه؟ چون به قول خودش میخواست لااقل "یه کار خوب انجام بده"!)

 

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – مرد عنکبوتی

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – مرد عنکبوتی

متولدین شهریور حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، وظیفه شناس، سالم و تندرست، اهل سازش، خجول، واقعاْ ساعی و کوشا، متّکی به نفس، عاشق کامپیوتر، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، معتمد، وفادار، با ایمان، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، اهل همدردی، زود رنج، عاشق پیشه و عاشق خانواده هستند و به اطرافیان خود تا جای ممکن کمک میکنند. خب اینها خصوصیات کی است؟ معلومه دیگه، «پیتر پارکر» ملقب به «مرد عنکبوتی»!

 

- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – وار ماشین

- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – وار ماشین

خوش به حال شما، افراد برج میزان، شما سلطان خانه هفتم زودیاک، ارتباط هستید: مردم تخصص شما هستند! شما در شغل‌هایی که به شما اجازه کار با دیگران را می دهند بهترین هستید—احتیاج داشتن و مورد نیاز واقع شدن. شما در یک تیم شکوفا می‌شوید، یا به عنوان یک مامور در مشکل دیگران قهرمان می‌شوید، یا به عنوان یک واسط یا نماینده نیز موفق خواهید شد. با افسون و دیپلماسی خود، افراد کمی هستند که می‌توانند به یک فرد از برج فلکی میزان نه بگویند! در دنیای سینمایی مارول «جیمز رودز» ملقب به «وار ماشین» (War Machine) قطعاً در این ماه به دنیا آمده است چون حسی آکنده از عدالت طلبی در وجودش است که باعث میشود بخواهد امور را تحت نظم و پروتکل تعیین شده انجام بدهد. ولی اگر سر به سرش گذاشته شود به حریفی سرسخت بدل میشود. همانطور که گفته شد متولدین ماه مهر بسیار اجتماعی هستند و میتوانند به راحتی در قالب یک تیم کار کنند و دوستان بسیار خوبی برایتان میشوند. و این خصوصیت اصلی ماشین جنگی دنیای سینمایی مارول است!

 

- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – بلک ویدو

- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – بلک ویدو

متولد ماه آبان مرموز است، ولی میتواند عاشق باشد و در عشق خود تا ابد ثابت قدم باقی بماند. آبانی ها قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس ، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاً کوشا، هر کاری را به پایان می‌رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، وفادار، با تدبیر، پایدار و با ثبات، فکر سایرین را می‌خواند، دارای روح قوی، امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، ، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، زیبا، خشن، قابل اعتماد، با وقار، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس و شجاع و دلیر هستند! همه اینها رو میتوان فقط در وجود یک نفر در MCU پیدا کرد: «ناتاشا رومانوف» ملقب به «بیوه سیاه» (Black Widow). او به عنوان یک جاسوس از تمامی خصوصیات یک آبان ماهی که میتواند بسیار تودار و رازدار باشد بهره مند است. ضمن اینکه نشانه این ماه، عقرب است و بیوه سیاه میتواند مثل یک عقرب خطرناک و نیش دار باشد!

 

- متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – ناکیا

متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – ناکیا 

آذر ماهی ها اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، راستگو، اما بد زبان و درشت گو هستند! زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است، اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریاست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل پول و مادیات و سیاست. اغلب آنها دوستی مشفق و دلسوز دارند که از برادر به آن‌ها نزدیکتر است. آزادی و مستقل بودن برایشان از نان شب واجب تر است و دوست دارند بروند و دنیا را ببینند و مورد اکتشاف قرار دهند. و اینها همه خصوصیات «ناکیا» است! او شخصیتی است که به خوبی میداند سیاست دست و پایش را میبندد. ضمن اینکه مثل همه آذر ماهی ها از کسانی که دوستشان دارد تا سر حد مرگ دفاع میکند.

 

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – پپر پاتس

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – پپر پاتس

نهمین نشانه زودیاک، بز کوهی است که نشانه موفقیت و حرفه است. شما اگر در این ماه به دنیا آمده اید در سر کار خود شاد و خوشحال هستید! شما عاشق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هستید. شما اهمیتی نمی‌دهید که اگر ده سال طول بکشد تا به هدفتان برسید. جدی با علامت بز کوهی شناخته می‌شود و شما به زندگی مانند یک صخره که بایست از آن بالا رفت، نگاه می‌کنید. یک دی ماهی سلطان ساختار است و کلید موفقیت افراد برج فلکی جدی، برنامه ریزی است. یک زن متولد دی ماه جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است. خب این یعنی همان «پپر پاتس» ، منشی و البته همسر باوفای آقای تونی استارک در MCU که واقعا با نظم و برنامه ریزی و ثبات خود برای زندگی پرتلاطم تونی آرامش و ثبات به ارمغان آورد.

 

- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – شوری

- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – شوری

بیشتر افراد متولد برج فلکی دلو (بهمن ماه) فروشنده‌های خوبی هستند چون با توانایی ذاتی سخنوری و بذله‌گویی خود می‌توانند یک یخ را به یک اسکیمو بفروشند! افراد متولد بهمن روی آینده متمرکز شده‌اند و با روحیه کار تیمی خود، آدم های بسیار موفقی میشوند. «شوری» (خواهر تچالا در MCU) با روحیه بالا و مستقل خود و همچنین نگاهی که به آینده دارد و همچنین به خاطر نبوغ و ایده های اریجینالی که در اختراعات خود به کار میگیرد سمبل یک بهمن ماهی است چون درست مثل یک متولدین این ماه همیشه منتظر پروژه بعدی است!

 

- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – باکی بارنز

- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – باکی بارنز

یک متولد اسفند به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل به همین دلیل مشخصه که از روی قلب تصمیم میگیرند نه از روی مغز و عقل! از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد. متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. و اما در دنیای سینمایی مارول ما «باکی بارنز» ملقب به «سرباز زمستان» را داریم که به شدت عاطفی است. او خیلی سخته کشیده ولی همچنان برای دنیا حاضره جونش رو به خطر بندازه و نسبت به کسانی که ممکنه بهشون آسیب زده حس تعهد و دین میکنه. از طرفی دیگر ما شاهد بودیم که در واکاندا در کنار کودکان بیدار شد. و این نشانه ظرافت و مهربانی خصوصیت اصلی یک اسفند ماهی است که شاید زیر آن ظاهر عبوس و جدی چندان به چشم نیاید.

 

نویسنده: سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 نابغه جهان مارول (TOP 20 MARVEL GENIUS)

رتبه‌بندی قوی ترین قهرمان های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

بررسی تیپ شخصیتی دشمنان اسپایدرمن براساس آزمون "مایرز- بریگز" (MYERS-BRIGGS)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که بهتر از نسخه کمیک خود هستند

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain amir
#1 Captain amir 1399-02-27 10:08
چقدر خوبیم ما شهریوریا تشکر از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-02-27 10:15
سلام.
مقاله ی خیلی جالبی بود دستتون درد نکنه خانم عفتی من ماه اردیبهشتم و تقریبا همه ی خصوصیاتم رو نوشته بودین و به یک چیز جالب هم رسیدم که من شدم تچالا خواهرم هم شد شوری خواهر تچالا:lol:
نقل قول کردن
skyspider
#3 skyspider 1399-02-27 10:48
نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه شما شهریوری هستین
نقل قول کردن
Sarah
#4 Sarah 1399-02-27 10:57
به نقل از skyspider:
نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه شما شهریوری هستین

نه! ولی متولد همون ماهی هستم که استاد ترابی به دنیا اومدن :-*
نقل قول کردن
Ben Reilly
#5 Ben Reilly 1399-02-27 10:57
تیپ شخصیتی به ماه ربطی نداره باید برید توی تستMBTI ببینید تیپ شخصیتو
نقل قول کردن
Sarah
#6 Sarah 1399-02-27 10:59
به نقل از Ben Reilly:
تیپ شخصیتی به ماه ربطی نداره باید برید توی تستMBTI ببینید تیپ شخصیتو

تیپ شخصیتی به ماه ربطی نداره؟!!! :eek:
ولی فک کنم فهمیدی تو ماه ناکیا به دنیا اومدی شاکی شدی داری پرت و پلا میگی :lol:
نقل قول کردن
North-wolf
#7 North-wolf 1399-02-27 11:32
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-02-27 12:02
کاربران عزیز
این مقاله درباره تست MBTI نیست
خواستم یادآوری کنم
هر وقت مقاله تیپ شخصیتی تستMBTI رو تو سایت گزاشتیم بیایید و درباره ش نظر بدید
نقل قول کردن
Ultemate amir
#9 Ultemate amir 1399-02-27 13:05
سلام من Ultemate amir هستم و پس از پنج سال بلاخره عضو سایت اسپایدی شدم و الان خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم امیدوارم برای سایت مفید باشم :-)
نقل قول کردن
B.K.T
#10 B.K.T 1399-02-27 13:21
پروف جدیدم یه بهمن ماهی واکاندای.
نقل قول کردن
spiderman2099
#11 spiderman2099 1399-02-27 13:24
من ثورم داداشم كپ بابام تونى استارك مامانم پپر پاتس
نقل قول کردن
skyspider
#12 skyspider 1399-02-27 14:04
به نقل از Sarah:
به نقل از skyspider:
نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه شما شهریوری هستین

نه! ولی متولد همون ماهی هستم که استاد ترابی به دنیا اومدن :-*

اخه من الان یکم از خصوصیات شهریورماه دارم یکم از بهمنو یکمم از اردیبهشت و یکمم از اذرو دارم . حالا شما ماه تولدمو حدس بزنید :lol:
نقل قول کردن
The Lawyer
#13 The Lawyer 1399-02-27 14:10
ممنونم از این مقاله واقعا جالب و علمی بودن و برخلاف پست های فله ای تو اینستگرام بودن
من یکی متولد ماه دی هستم ولی به نظرم شخصیت دکتر استرینج هم در دی قرار می گرفت چون ]چیزایی که گفتین خیلی شبیه شخصیت دکتر استرینج هست
به نظرم اسکارلت ویچ هم در ماه اسفند قرار می گرفت
خیلی دوست داشتم ببینم خبیث ها در چه ماهی هستن
نقل قول کردن
cl.barton
#14 cl.barton 1399-02-27 14:11
خوشمان آمد
من عاشق winter soldier هستم
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#15 Scarlet Speedster 1399-02-27 14:13
خسته نباشید خانم عفتی
وقتی به ماه شهریور رسیدم ، برق از سرم پرید ! هر چی خصوصیت دربارم بود نوشته بود و خیلی خوشحال شدم که فهمیدم وجه اشتراکی با شخصیت مورد علاقه ام پیتر پارکر دارم .
نقل قول کردن
badlight
#16 badlight 1399-02-27 14:14
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*
نقل قول کردن
badlight
#17 badlight 1399-02-27 14:16
من وار ماشینم :roll:
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#18 CAPTAIN_ARVIN 1399-02-27 14:19
مگه داریم بهتر از خرداد و تونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از این دست مقاله ها تو سایت کم نیست و هر چقدرم بیشتر باشن خیلی عالی میشه ;-)
خانم عفتی هر از چند گاهی میان یکی از این مقاله ها می نویسن و میرن :-)
نقل قول کردن
North-wolf
#19 North-wolf 1399-02-27 14:31
به نقل از badlight:
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*

:o
کمیکاشو خوندی؟
فیلم کپ مارول ک افتضاح بود. تو اند گیم هم حضور زیادی نداشت.
نقل قول کردن
Milesspider2020
#20 Milesspider2020 1399-02-27 14:34
واقعا برام جالبه من از موقعی که تازه وارد حال و هوای کمیک شده بودم و همینطور وقتی فیلم های ابر قهرمانانه میدیم شدیدا میتونستم بلک ویدو رو درک کنم و واقعا شخصیتشو دوست داشتم باورم نشد که ماه من بلک ویدو باشه
جالبه برادرم هم شخصیت ثور رو دوست داشت حتی هیچی هم ازش نمیدونست ولی تو فیلم شدیدا قبولش داشت حالا اون هم شد ثور
نقل قول کردن
Milesspider2020
#21 Milesspider2020 1399-02-27 14:40
به نقل از North-wolf:
به نقل از badlight:
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*

:o
کمیکاشو خوندی؟
فیلم کپ مارول ک افتضاح بود. تو اند گیم هم حضور زیادی نداشت.

شرمنده قصد جسارت ندارم اما این مقاله رو لطفا بخونید
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Ultemate amir
#22 Ultemate amir 1399-02-27 14:57
من ثور در اومدم و نصف خصوصیاتم توش بود! 8)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#23 Captain-spidey 1399-02-27 17:14
مرسی خانم عفتی با اینکه به اینجور چیز ها اعتقاد ندارم ولی خیلیش در مورد من درست از اب در اومد من متولد مردادم و عاشق شخصیت تور هم هستم ولی غبطه میخورم که چرا تو ماه شهریور به دنیا نیومدم و پیتر نشدم
پ.ن: راستی خیلی دوست دارم بدونم اقای ترابی تو چه ماهی به دنیا اومدن(ولی مطمعنم شهریور نیست :P )
نقل قول کردن
Amazing boy
#24 Amazing boy 1399-02-27 17:18
من پیتر پارکرم
جالب تقریبا تمام خصوصیات من داخلش بود ایول خوشم اومد
نقل قول کردن
hadi1380
#25 hadi1380 1399-02-27 17:27
خدایا منو و بیوه ی سیاه یکی در اومدیم و واقعا خیلی از خصوصیاتی که داشت منم داشتم :o خیلی مقاله ی جانانه ای نوشتید خانم عفتی عالی بود بازم از این مقاله ها بزارید تا کمی با خودمون کیف کنیم. :lol:حالا من باید برم با بیوه ی سیاه تیم آپ کنم با اجازه.
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1399-02-27 18:02
به نقل از Milesspider2020:
به نقل از North-wolf:
به نقل از badlight:
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*

:o
کمیکاشو خوندی؟
فیلم کپ مارول ک افتضاح بود. تو اند گیم هم حضور زیادی نداشت.

شرمنده قصد جسارت ندارم اما این مقاله رو لطفا بخونید
spidey.ir/.../...

دوستمون منظورش کاپیتان ماروله، نه کاپیتان آمریکا
نقل قول کردن
porya
#27 porya 1399-02-27 19:19
سلام خانم عفتی‌ مقاله جالبی بود‌ ممنون.
من متولد ماه آذرم و با کمال تعجب خیلی از خصوصیاتش فکر میکنم الحق و الانصاف درست بود.ولی از این‌که افتادم ‌با ناکیا‌اصلا... یعنی یه شخصیت بهتری نبود....

به نقل از Captain-spidey:
مرسی خانم عفتی با اینکه به اینجور چیز ها اعتقاد ندارم ولی خیلیش در مورد من درست از اب در اومد من متولد مردادم و عاشق شخصیت تور هم هستم ولی غبطه میخورم که چرا تو ماه شهریور به دنیا نیومدم و پیتر نشدم
پ.ن: راستی خیلی دوست دارم بدونم اقای ترابی تو چه ماهی به دنیا اومدن(ولی مطمعنم شهریور نیست :P )


بایجازه استاد ایشون ابان ماه بدنیا اومدن. :D
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1399-02-27 20:21
به نقل از porya:
سلام خانم عفتی‌ مقاله جالبی بود‌ ممنون.
من متولد ماه آذرم و با کمال تعجب خیلی از خصوصیاتش فکر میکنم الحق و الانصاف درست بود.ولی از این‌که افتادم ‌با ناکیا‌اصلا... یعنی یه شخصیت بهتری نبود....

به نقل از Captain-spidey:
مرسی خانم عفتی با اینکه به اینجور چیز ها اعتقاد ندارم ولی خیلیش در مورد من درست از اب در اومد من متولد مردادم و عاشق شخصیت تور هم هستم ولی غبطه میخورم که چرا تو ماه شهریور به دنیا نیومدم و پیتر نشدم
پ.ن: راستی خیلی دوست دارم بدونم اقای ترابی تو چه ماهی به دنیا اومدن(ولی مطمعنم شهریور نیست :P )


بایجازه استاد ایشون ابان ماه بدنیا اومدن. :D

بله بنده ابان ماهی هستم
ولی هیچ وقت خودم رو بلک ویدو فرض نکرده بودم :-*
در ضمن اصلا تو دار نیستم ولی عاشق رمز و رموز و ماورالطبیعه هستم
نقل قول کردن
Amir78_King
#29 Amir78_King 1399-02-28 00:00
منم آبان ماهی شدم
واقعا اون دوست نظر شماره 20 درست میگفتن منم بلک ویدو رو خیلی درک میکنم
حالا ورزشکار نبودم ولی بقیه خصوصیاتش یکی بود
تو خصوصیاتم انتقام جو بود و چون کل اینا انتقام جو بودن من همه شون حساب میشم و کل این لیست من هستم حرفی هم نباشه :-*
نقل قول کردن
badlight
#30 badlight 1399-02-28 01:37
به نقل از North-wolf:
به نقل از badlight:
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*

:o
کمیکاشو خوندی؟
فیلم کپ مارول ک افتضاح بود. تو اند گیم هم حضور زیادی نداشت.

خوندم ولی زیاد از نسخه کمیکش خوشم نیومده با نسخه mcu بیشتر حال میکنم
نقل قول کردن
badlight
#31 badlight 1399-02-28 01:38
به نقل از mtm:
به نقل از Milesspider2020:
به نقل از North-wolf:
به نقل از badlight:
به نقل از North-wolf:
ایوووول عشقم کپ مارول. البته بیشتر نسخه کمیک بوکی شو میپسندم نه سینمایی.مرسی.
البته درکل اعتقادی به این طالع بینی و اینا ندارما


نسخه mcu که بهتر و باور پذیر تره :-*

:o
کمیکاشو خوندی؟
فیلم کپ مارول ک افتضاح بود. تو اند گیم هم حضور زیادی نداشت.

شرمنده قصد جسارت ندارم اما این مقاله رو لطفا بخونید
spidey.ir/.../...

دوستمون منظورش کاپیتان ماروله، نه کاپیتان آمریکا

اها ببخشید استاد :lol:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#32 Spider-Fan 1399-02-28 03:39
به نقل از Amir78_King:
تو خصوصیاتم انتقام جو بود و چون کل اینا انتقام جو بودن من همه شون حساب میشم و کل این لیست من هستم حرفی هم نباشه :-*

ان‌شاءالله به حق این شب‌های عزیز، خداوند sense of humor شما و دیگر کاربران جدید (نه همه‌شون البته) رو کمی بهبود ببخشه!
انصافاً خسته شدیم از بس شوخی‌های لوس و بی‌مزه خوندیم! :-*
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#33 Pooya-Spidey 1399-02-28 03:45
سلام
میام و میرم....کم به کم کامنت میذارم....شرمند ه....ایشالا تو تابستون همه اش رو جبران میکنم.
الان این مقاله رو دیدم دلم نیومد کامنت نذارم ....
تمام جملاتی که در مورد متولدین فروردین ماه نوشتید کاملا در مورد من صدق میکنه و کارول دنورز رو هم که من دوست دارم...پس همه چیز اوکیه....البته کارول دنورز کمیک بیشتر تا توی سینما.
تشکر ویژه از خانم سارا عفتی بابت این مقاله متفاوت
موفق و موید باشید
نقل قول کردن
Deathstroke the Terminator
#34 Deathstroke the Terminator 1399-02-28 08:46
مقاله جالب و متفاوتی بود. خسته نباشید خدمت خانم عفتی.
پرچم مردادیا بالاس :-) :lol:
بالاخره یه جا شبیه ثور شدیم بازم خدا رو شکر 8) :D
نقل قول کردن
Amir78_King
#35 Amir78_King 1399-02-29 03:11
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Amir78_King:
تو خصوصیاتم انتقام جو بود و چون کل اینا انتقام جو بودن من همه شون حساب میشم و کل این لیست من هستم حرفی هم نباشه :-*

ان‌شاءالله به حق این شب‌های عزیز، خداوند sense of humor شما و دیگر کاربران جدید (نه همه‌شون البته) رو کمی بهبود ببخشه!
انصافاً خسته شدیم از بس شوخی‌های لوس و بی‌مزه خوندیم! :-*

:lol:
نقل قول کردن
BAdeadpool
#36 BAdeadpool 1399-02-29 09:13
مقاله ی جالبی بود من اصولا به این چیزا اعتقاد ندارم ولی برام جالبن و همیشه این شخصیت شناسی ها رو می خونم :lol: دست خانم عفتی درد نکنه
.
.
.
.
من فروردین ماهی هستم و اصلا انتظار نداشتم کپتان مارول بشم برام جالب بود توی ذهنم این بود مثلا ثور یا تونی استارک باشم ولی با این حال ویژگی هایش را داشتم
فقط من اصلا تا حالارهبر نبودم :-*
نقل قول کردن
hassan91
#37 hassan91 1399-02-29 13:30
جالبه که ماه من هم با اسپایدی سته :-)
نقل قول کردن
the punisher
#38 the punisher 1399-03-03 12:50
به نقل از Sarah:
به نقل از skyspider:
نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه شما شهریوری هستین

نه! ولی متولد همون ماهی هستم که استاد ترابی به دنیا اومدن :-*

نمیدونم چرا حس میکنم شما آشنا هستی :-*
نقل قول کردن
punkspidey
#39 punkspidey 1399-03-19 18:19
متولد تیر هستم عشق است کاپیتان هارو هردوشون.
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#40 21th Captain Marvel 1399-03-24 23:14
سلام. من خیلی دوست داشتم بشم کاپیتان مارول (همونطور که از اسمم معلومه)، اما تونی استارکم جزو شخصیت های مورد علاقمه (البته بیشتر تکنولوژی شو دوست دارم، تا خود تونی).
درسته که تونی شدم، اما چیزایی که در مورد خردادیا نوشتید، شبیه من نبود :eek: .
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#41 21th Captain Marvel 1399-03-24 23:23
دوباره منم.
میدونم که ربطی به این مقاله نداره، اما با اجازه بزرگترا همینجا سوال می کنم.
«««««این کامنت دارای اسپویل است.»»»»»
.
.
.
.
.
.
.
.
.
توی یه کمیک از کاپیتان مارول-فک کنم شماره ی هشت یه سری ای بود که نمیدونم کدوم سری-، یه شخصیت مونث میاد به اسم star که با کاپیتان مارول دعوا می کنه و معلوم میشه star، سنگ واقعیت و داره. این سری کمیکو شما (منظورم تو سایته) ترجمه کردید؟ اگه نکردید، میشه ترجمه کنید؟
نقل قول کردن
Ultimate spiderman2020
#42 Ultimate spiderman2020 1399-04-20 19:22
وارماشین
نقل قول کردن
Mr.gun
#43 Mr.gun 1399-05-18 15:29
من به شخصه ابانی ام و از بلک ویدو خوشم میاد ممنونم
نقل قول کردن
iron avenger
#44 iron avenger 1400-02-26 15:05
من اردیبهشتی ام و بلک پنتر شدم و همه ی خصوصیاتم توش بود :eek:
فکر کنم به این که ما چقدر کینه ای هستیم و با فکر انتقام خودمونو آروم می کنیم اشاره ای نکردین :-*
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#45 Ehsan Spider 1400-02-26 16:09
به نقل از mtm:
به نقل از porya:
سلام خانم عفتی‌ مقاله جالبی بود‌ ممنون.
من متولد ماه آذرم و با کمال تعجب خیلی از خصوصیاتش فکر میکنم الحق و الانصاف درست بود.ولی از این‌که افتادم ‌با ناکیا‌اصلا... یعنی یه شخصیت بهتری نبود....

به نقل از Captain-spidey:
مرسی خانم عفتی با اینکه به اینجور چیز ها اعتقاد ندارم ولی خیلیش در مورد من درست از اب در اومد من متولد مردادم و عاشق شخصیت تور هم هستم ولی غبطه میخورم که چرا تو ماه شهریور به دنیا نیومدم و پیتر نشدم
پ.ن: راستی خیلی دوست دارم بدونم اقای ترابی تو چه ماهی به دنیا اومدن(ولی مطمعنم شهریور نیست :P )


بایجازه استاد ایشون ابان ماه بدنیا اومدن. :D

بله بنده ابان ماهی هستم
ولی هیچ وقت خودم رو بلک ویدو فرض نکرده بودم :-*
در ضمن اصلا تو دار نیستم ولی عاشق رمز و رموز و ماورالطبیعه هستم


سلام
استاد یه وجه اشتراک پیدا کردیم!

به نظر من که والا این بلک ویدو بیشتر راجب من صدق میکرد والا ورزش که کردیم بقیه هم بگم تعریف میشه، خروشانم که هستیم خب و....


به نظرم استاد این قسمت بلک ویدو که میگه توی عشقش ثابت قدمه و تا ابد وفادار نمونه بارز شماست! اصلا قبل از اینکه کامنتا رو بخونم داشتم بلک ویدو رو میخوندم که قشنگ فکرم رفت پیش شما! این اسپایدی و عشق به مردعنکبوتی هم مدرکمه.

بازم ممنون . تو خبیث ها التران شدیم اینجا بلک ویدو
نقل قول کردن
amirtaheri
#46 amirtaheri 1400-03-27 11:29
خوب شد که ما شهریوری هستیم
عنکبوتی هستم ;-)
نقل قول کردن
amin Hajati
#47 amin Hajati 1400-11-29 22:44
من اردیبهشت مانی هستم=پلنگ سیاه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید