15 بازیگر دنیای سینمایی مارول که ابتدا برای یک نقش دیگر تست داده بودند!

15 بازیگر دنیای سینمایی مارول که ابتدا برای یک نقش دیگر تست داده بودند!

این شما و این تمام افراد در MCU که برای نقش دیگه ای هم تست دادند ؛ مثل تام هیدلستون برای ثور و لوپیتا نیونگو برای نبیولا!

مقدمه : دنیای سینمایی مارول پر از بازیگرای خوب و درجه یکه ، ولی صرفا همشون برای نقشی که اول تست دادن ، انتخاب نشدند. شرکت مارول موفقیت های زیادی با MCUکسب کرد. جدای از برخی انتخاب های دیر هنگام (مثل مارک رافلو) ، نه تنها کسایی رو انتخاب کردند که برای فیلم های بیشتری برمیگردند، بلکه کسایی که به طور شگفت انگیزی برای نقش مناسب هستند رو پیدا کردند.ستاره ای مثل رابرت جونیور برای ایرون من و بازیگری گمنام مثل تام هالند برای نقش بزرگی مثل اسپایدرمن ، گواه این ادعا هستند.

همانطور که مارول ، دنیای سینمایی خودش رو به خوبی گسترش داده ، بازیگران زیادی دوست دارند جزئی از این دوران باشند.حتی با این همه فیلم که سالانه پخش میشه ، باز هم جای خالی برای بازیگران جدید وجود داره.این یعنی اینکه همه ی بازیگرایی که برای نقشی برای بار اول برای MCU  تست دادند، صرفا همون نقش رو نگرفتند.

مارول سابقه ی این رو داره که بازیگری رو برای نقشی رد کنه ، ولی دوباره برای نقشی دیگه بهش زنگ بزنه.به عنوان مثال هم بازیگر های زیادی هستند که برای نقش دیگه ای در MCU تست دادند ، اما حالا با هیبت کاراکتر دیگه ای برامون ایفای نقش میکنند.

 

1 - کارن گیلن برای شارن کارتر

 کارن گیلن برای شارن کارتر

درحال حاضر به عنوان نبیولا میشناسیمش ، اما چندین سال پیش کارن گیلن برای نقش دیگه ای تست داده بود. زمانی که مارول دنبال بازیگر برای نقش شارن کارتر یا همون Agent 13 برای فیلم "کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان" بود ، خانم گیلن با مارول ملاقات کرد و برای عشق جدید استیو راجرز تست داد. اما در اون زمان ، او داشت خودش رو برای سریال "دکتر هو" به عنوان شخصیت آمی پوند آماده میکرد. با اینکه این نقش رو خانم امیلی ونکمپ گرفت ، درهمون سال اکران فیلم "سرباز زمستان" ، کارن گیلن برای نقشی مهمتر و بزرگتر به عنوان نبیولا برای فیلم نگهبانان کهکشان انتخاب شد.

 

2 - کریس پرت برای کاپیتان آمریکا

  کریس پرت برای کاپیتان آمریکا

قبل از اینکه نقش استار لرد به دست کریس پرت برسه ، او نزدیک بود به عنوان یکی از قهرمانان اصلی مارول ظاهر بشه. مارول هم تاییدش کرد. توی اون سالها پرت در سریال "پارک‌ها و تفریحات " (Parks and Recreation)   داشت بازی میکرد و همچنین کارهای دراماتیکی مثل فیلم " مانیبال" (Moneyball) یا "سی دقیقه بامداد" (Zero Dark Thirty) هم امتحان کرد. درسته که کریس نتونست نقش کاپیتان امریکایی رو بازی کنه که درنهایت به کریس ایوانز رسید ، ولی توی رادار مارول موند و به جیمز گان برای نقش استار لرد در فیلم "نگهبانان کهکشان" معرفی شد.

 

3 - چادویک بوسمن برای درکس

 چادویک بوسمن برای درکس

مدتی پیش مشخص شد که چادویک بوسمن قبل از گرفتن نقش تی چالا نیز برای مارول تست داده بوده. از قضا ، این تست هم برای نقش درکس در فیلم "نگهبانان کهکشان" بوده. اما او دراون زمان برای فیلم "42" در نقش جکی رابینسون ظاهر شد.در حین تست برای درکس ، چیزی متفاوت تری رو نسبت به دیو باتیستا به نمایش گذاشت و همین هم باعث شد تا مارول برای فیلم "کاپیتان امریکا: جنگ داخلی" ، او رو به عنوان بلک پنتر معرفی کنه.

 

4 - لوپیتا نیانگ برای نبیولا

 لوپیتا نیانگ برای نبیولا

بازیگر دیگه ای از فیلم بلک پنتر که میتونست زودتر از این ها به MCU بپیونده ، کسی نیست جز لوپیتا نیانگ. تاییده شده که سال ها قبل اینکه نقش ناکیا رو در فیلم تحسین شده رایان کوگلر یعنی "پلنگ سیاه" بگیره ، برای نقش نبیولا در فیلم نگهبانان کهکشان تست داده بوده. لوپیتا زمانی که این بحث باز بود ، برنده ی اسکار در فیلم "12 سال بردگی" شده بود که البته راه هنوز براش باز بود و با جلو افتادن فیلم بلک پنتر ، عضوی از MCU  شد.

 

5 - تام هیدلستون برای ثور

 تام هیدلستون برای ثور

به جای بازی در نقش یک خبیث یعنی لوکی ، او در حقیقت امیدوار بود که نقش خدای آذرخش رو بازی کنه.او برای این نقش تست داد و با انتخاب شدن هم چند قدم فاصله داشت. مارول با شکل و شمایل ثور یعنی موی بلوند و چکش میولنیر (که توی اینترنت پیدا میشه) از او تست گرفت اما یهو کریس همسورث رو برای این نقش انتخاب کردند.اما در هر صورت ، مارول با کار کردن با تام هیدلستون هنوز مشتاق بود و نقش لوکی رو بهش داد که حداقل این انتخاب برای یک دهه پایدار میمونه. این ویدئو را هم حتما تماشا کنید.

 

6 - سباستین استن برای کاپیتان امریکا

سباستین استن برای کاپیتان امریکا

مشخصا سباستین استن در حقیقت خیلی دنبال نقش باکی بارنز برای فیلم "کاپیتان امریکا : اولین انتقامجو" نبود و به بازی کردن در هیبت استیو راجرز علاقه داشت. اما مارول احساس کرد که یکم نقش رو دارک بازی میکنه و گزینه درستی نبود. با این حال ، او چیزی که در فیلم Gossip Girl دیده بود رو دوست داشت و معتقد بود که سرباز زمستان مناسبی خواهد بود. همونطور که میدونیم هم ، نقش باکی رو گرفت و موندگار تر از کاپیتان امریکا در  MCU شد

 

7 - سم راکوِل برای مرد آهنی

سم راکوِل برای مرد آهنی

ما همچنین میدونیم که سم راکول میتونست فردی باشه که استارت کل MCU رو میزنه. او خودش نقش تونی استارک رو برای بازی در نظر داشت. جان فاورو کارگردان این اثر چیزی که سم راکول به عنوان یک نابغه ، میلیاردر ، دختر باز و ادم نیکوکار به نمایش گذاشت رو دوست داشت اما با دیدن رابرت داونی جونیور ، این نقش رو براش ترتیب داد.اما علاقه ی جان فاورو به سم راکول به خاطر تستش برای تونی استارک ، باعث شد که اونو برای بازی به نقش یک تونی استارک قلابی یعنی جاستین همر هدایت کنه.

 

8 - لی پِیس برای استار لُرد

  لی پِیس برای استار لرد

لی پیس خبیث دیگه ای از MCU هستش که نزدیک بود در فیلم خودش نقش اصلی رو به عهده بگیره.به جای بازی در نقش رونان متهم کننده ، در اصل قرار بود برامون پیتر کوئیل یا همون استار لرد رو بازی کنه. او در لیست اولیه برای این نقش که شامل لی پیس ، جوئل ادگرتون ، جیم استارگس و ادی ردمین بود ، حضور داشت.وی تایید کرد که این ادعا در اواخر سال 2012 صادق بود.اما وقتی کریس پرت به جای او این نقش رو به عهده گرفت ، مارول به بازیگر فیلم هابیت برگشت تا دشمن کری رو بازی کنه.

 

9 - مدس میکلسن برای ملکیث

  مدس میکلسن برای ملکیث

زمانی هم وجود داشت که مدس میکلسن قرار بود خیلی زودتر از نقشش به عنوان کسلیوس در فیلم دکتر استرنج به MCU ملحق بشه. در سال 2012 او در ماراتن گرفتن نقش ملکیث برای فیلم "ثور : دنیای تاریک" بود.مذاکرات او به قدری با مارول پیشرفته شده بود ، که کانسپت ارتی ازش در هیبت ملکیث منتشر شد.اما به خاطر زمان بندی و فیلم هانیبال ، موفق به نقش افرینی در این نقش نشد و مارول بازیگر دیگه ای رو انتخاب کرد.اما هفته ها بعد به سراغ مدس میکلسن برگشتند و او رو به عنوان یکی از خبیث های فیلم دکتر استرنج انتخاب کردند.

 

10 - مایکل بی. جوردن برای فالکون

  مایکل بی. جوردن برای فالکون

مایکل بی جوردن رو اخیرا در نقش کیل مانگر برای فیلم بلک پنتر دیدیم اما او سال ها پیش قرار بود یک قهرمان مارول رو بازی کنه.او فاش کرد که برای بازی در این نقش برای فیلم "کاپیتان امریکا : سرباز زمستان" تست داده بود درست بعد از نقش افرینی هاش در فیلم هایی همچون "کرانیکل" یا " ایستگاه فروتویل" راحت میشه او رو در کنار کاپیتان امریکا تصور کرد اما این نقش در اخر به انتونی مکی رسید.

 

11 - آنتونی مکی برای ماندارین

  آنتونی مکی برای ماندارین

صحبت از آنتونی مکی شد ، او نیز نزدیک بود برای نقش ماندارین به MCU   زودتر بپیونده و اخیرا هم فاش کرد که برای فیلم "آیرون من 3" تست داده بود.اما دراخر این بن کینگزلی بود که نقش ترور اسلتری (که تظاهر میکرد ماندارینه) رو بازی کرد.جو و آنتونی روسو به عنوان کارگردان ها و نیت مور به عنوان تهیه کننده ، از چیزی که شاهد بودند خوششون اومد و او رو برای  نقش فالکون به MCU برگردوندند.

 

12 - زکری لوی برای استار لرد

 زکری لوی برای استار لرد

در یک مورد نادر ، زکری لوی با اینکه در فیلم "ثور : دنیای تاریک" در نقش فاندرال نقش افرینی کرده بود ، برای فیلم "نگهبانان کهکشان" نیز برگشت تا نقش استار لرد رو تست بده. او به جلوی دوربین رفت و جیمزگان تحت تاثیر قرار گرفت و اون رو "فوق العاده" خطاب کرد. به همین خاطر هم زکری لوی رو برای نقش اصلی «شزم» پیشنهاد کرد.

 

13 - مایکل روزنبام برای استارلرد

  مایکل روزنبام برای استارلرد

ما همچنین میدونیم که مایکل روزنبام برای نقش استار لرد تست داد.او از دوستای نزدیک جیمزگان به شمار میرفت و جیمزگان ازش خواسته بود که یک برداشت برای تست ازش بکنن. او که سابقه ی نقش افرینی در شخصیت لکس لوثر رو داشته ، دوباره برای بازی در فیلم "نگهبانان کهکشان 2" به عنوان مارتینکس انتخاب شد.

 

14 - جیک جیلنهال برای دکتر استرنج

  جیک جیلنهال برای دکتر استرنج

جیک جیلنهال قبل اینکه به شکل میستریو در فیلم اسپایدرمن دور از خانه در بیاد ، جزو کسایی بوده که برای دکتر استرنج تست دادند.اما هنوز معلوم نیست تا چه حد پیش رفت ، شاید یک تست و برداشت ساده فقط کرده باشن. با این حال در رادار مارول موند و به عنوان اخرین ویلن MCU   که شاهد بودیم (یعنی میستریو) ، ظاهر شد.

 

15- ریچل مک آدامز برای پپر پاتس

ریچل مک آدامز برای پپر پاتس

خانم «ریچل مک آدامز» را علاقمندان به سینما به خاطر فیلم مشهور سال 2004 یعنی Mean Girls میشناسند. برای هواداران کمیک بوکی هم ایشون به خاطر ایفای نقش «کریستین پالمر» در فیلم "دکتر استرنج" شناخته میشه. ولی ایشون هم قرار بود زودتر از این حرفها وارد MCU بشه تا نقش «پپر پاتس» را در فیلم مرد آهنی 1 بازی کنه. ولی خانم آدامز این نقش رو رد کرد تا روی فیلم های The Time Traveler’s Wife و State of Play کار کنه . در نهایت این نقش به «گوئینت پالترو» رسید. اولش خیلی از مارول به خاطر این انتخاب انتقاد شد ولی بعدش معلوم شد انتخای خیلی خوبی بوده. ضمن اینکه شیمی بسیار خوبی بین او و رابرت وجود داره. در هر حال خانم مک آدامز گفته که نقشی که در دکتر استرنج بازی کرد را بیشتر از پپر پاتس دوست داره.

 

مترجم: مانی صوفی

منبع: وب‌سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مشابه:

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های دی سی حضور داشته باشند

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 بازیگری که نقش بیش از یک شخصیت را در MCU ایفا کرده اند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

15 ایستراگ برتر فیلم های مارول

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1399-05-02 17:15
انتخابا تو مارول خوب صورت گرفته. البته من همیشه از عوض شدن بازیگر رودی رودز یا ماشین جنگی خیلی شاکیم. چون ترنس هاوارد خیلی سطحش از دن چیدل بالاتر بود.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#2 Captain-spidey 1399-05-02 17:46
اقایصوفی دستتون درد نکنه مقاله خیلی جالبی بود
به نظرم کلا قسمت جیک جیلنهال جادوگر شدنه حالا چه قلابی چه واقعی :lol:
مدی میکسلن هم واسه ملکیث خوب بود ولی نقش کسلیوس بیشتر بش میاد
بازم ممنون آقای صوفی بابت ترجمه مقاله
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#3 Anti_Carnage 1399-05-02 19:28
مقاله جالبی بود
واقعا توی بعضی از انتخاب نقشا مارول نشون داده خیلی خوب میتونه ذات شخصیت به چه بازیگری میخوره هوادارا هم کاملا از انتخاب بازیگر ها راضی بودن
زیاد ربط نداره ولی:
الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#4 Amir-Ali-2020 1399-05-02 19:49
اصلا نمیتونم هیچ فرد دیگری رو جای بازیگرای فعلی نقش های mcu تصور کنم و البته این مقاله نشون داد مارول چقدر در شناسایی استعدادهای بازیگری تخصص داره چون این بازیگرا رو از قبل مد نظر داشته
نقل قول کردن
ali spidey 99
#5 ali spidey 99 1399-05-02 20:04
وااااو
انصافا که مارول بازیگر های درستی برای تمامی نقش ها کرده.
به نقل از Anti_Carnage:

الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

اگه منظورت از گالا، گالاکتوس هستش، که اصلا احتمال حضور گالاکتوس تو ثور ۴ خیلی کمه.
گالاکتوس هم اگر بیاد،تو یه فیلم عظیم مثل چهار شگفت انگیز یا انتقام جویان ۵ میاد.(که دوتاشونم تو فاز ۴ نیستن) در ضمن خانم تسا تامپسون(بازیگر والکری) گفته که کریستین بیل قراره نقش یک خبیث رو بازی کنه. بتا ری بیل که خبیث نیست!
با تشکر از آقای صوفی بابت مقاله
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#6 Anti_Carnage 1399-05-02 21:24
به نقل از ali spidey 99:
وااااو
انصافا که مارول بازیگر های درستی برای تمامی نقش ها کرده.
به نقل از Anti_Carnage:

الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

اگه منظورت از گالا، گالاکتوس هستش، که اصلا احتمال حضور گالاکتوس تو ثور ۴ خیلی کمه.
گالاکتوس هم اگر بیاد،تو یه فیلم عظیم مثل چهار شگفت انگیز یا انتقام جویان ۵ میاد.(که دوتاشونم تو فاز ۴ نیستن) در ضمن خانم تسا تامپسون(بازیگر والکری) گفته که کریستین بیل قراره نقش یک خبیث رو بازی کنه. بتا ری بیل که خبیث نیست!
با تشکر از آقای صوفی بابت مقاله

اره منم زیاد امیدوار نبودم ولی واقعا خبیث بزرگیه اگه مارول بخواد براش برنامه بریزه باید یه جلوه ویژه درست و حسابی بهمون تحویل بده
درظمن 4 شگفت انگیز برای فاز 4 تایید شده بود ولی نمیدونم الان وضعش چی میشه(خداکنه تو اون مراسم مارول اطلاعات بیشتری بده)احتمالا هم یا ویلنش دکتر دووم یا گالاکاتوس باشه
پس بتا ری بیل کیه؟؟
نقل قول کردن
hadi1380
#7 hadi1380 1399-05-02 21:57
مقاله ی زیبایی بود و یک سوال آیا برای نقش مرد عنکبوتی کس دیگری هم بوده که نقشش رو بازی کنه
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#8 Amir-Ali-2020 1399-05-02 22:44
به نقل از hadi1380:
آیا برای نقش مرد عنکبوتی کس دیگری هم بوده که نقشش رو بازی کنه

bit.ly/30E3D3X
نقل قول کردن
sara
#9 sara 1399-05-02 23:16
مقاله عالی بود مثل همیشه
به نظرم جز لوپیتا نیونگو و ریچل مک آدامز و مدس میکلسن و مایکل بی جردن بقیه به نقش ها نمیخوردن
به نقل از Anti_Carnage:
مقاله جالبی بود
واقعا توی بعضی از انتخاب نقشا مارول نشون داده خیلی خوب میتونه ذات شخصیت به چه بازیگری میخوره هوادارا هم کاملا از انتخاب بازیگر ها راضی بودن
زیاد ربط نداره ولی:
الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

مگه کریستین بیل قراره تو فاز ۴ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هست امیدوارم این سه نقش باشه
یا مون نایت یا رید ریچاردز یا دکتر دووم
نقل قول کردن
kavtalib
#10 kavtalib 1399-05-03 02:52
واقعا مقاله عالی بود ومن تا حالا در این لاره جایی نخونده بودم
انتخابات دو بهتر از اولی ها بود مخصوصا کریس همسورث به جای تام هیدلستون و رابرت داونی جونیور به جای سم راکول ولی به نظرم جینهال برای دکتر استرنج خوب بود اما بندیکت کامبریج فوق العاده بود
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#11 Anti_Carnage 1399-05-03 02:57
به نقل از sara:
مقاله عالی بود مثل همیشه
به نظرم جز لوپیتا نیونگو و ریچل مک آدامز و مدس میکلسن و مایکل بی جردن بقیه به نقش ها نمیخوردن
به نقل از Anti_Carnage:
مقاله جالبی بود
واقعا توی بعضی از انتخاب نقشا مارول نشون داده خیلی خوب میتونه ذات شخصیت به چه بازیگری میخوره هوادارا هم کاملا از انتخاب بازیگر ها راضی بودن
زیاد ربط نداره ولی:
الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

مگه کریستین بیل قراره تو فاز ۴ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هست امیدوارم این سه نقش باشه
یا مون نایت یا رید ریچاردز یا دکتر دووم

کریستین بیل قراره توی ثور 4 بازی کنه پس احتمال هر سه نقش خیلی پایینه
من دوست داشتم یا گالاکاتوس باشه یا بتا ری بیل
ولی انصافا مستر فنتستیک و دکتر دووم بهش میاد
نقل قول کردن
sara
#12 sara 1399-05-03 12:55
به نقل از Anti_Carnage:
به نقل از sara:
مقاله عالی بود مثل همیشه
به نظرم جز لوپیتا نیونگو و ریچل مک آدامز و مدس میکلسن و مایکل بی جردن بقیه به نقش ها نمیخوردن
به نقل از Anti_Carnage:
مقاله جالبی بود
واقعا توی بعضی از انتخاب نقشا مارول نشون داده خیلی خوب میتونه ذات شخصیت به چه بازیگری میخوره هوادارا هم کاملا از انتخاب بازیگر ها راضی بودن
زیاد ربط نداره ولی:
الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

مگه کریستین بیل قراره تو فاز ۴ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هست امیدوارم این سه نقش باشه
یا مون نایت یا رید ریچاردز یا دکتر دووم

کریستین بیل قراره توی ثور 4 بازی کنه پس احتمال هر سه نقش خیلی پایینه
من دوست داشتم یا گالاکاتوس باشه یا بتا ری بیل
ولی انصافا مستر فنتستیک و دکتر دووم بهش میاد

پس که اینطوره بتا ری بیل خیلی بهش میاد
نقل قول کردن
AmirAbbas
#13 AmirAbbas 1399-05-03 14:56
سلام من عضو جدید سایتم

ودقیقا توروزی که تولدمه (3مرداد)تونستم عضو سایت بشم
:-) :D :-)

راستی من هم کمیک فنم
هم هری پاتر فنم
هم فوتبالی. ام
هم استاروارز فنم
و...
:-)
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#14 Anti_Carnage 1399-05-03 15:40
به نقل از sara:
به نقل از Anti_Carnage:
به نقل از sara:
مقاله عالی بود مثل همیشه
به نظرم جز لوپیتا نیونگو و ریچل مک آدامز و مدس میکلسن و مایکل بی جردن بقیه به نقش ها نمیخوردن
به نقل از Anti_Carnage:
مقاله جالبی بود
واقعا توی بعضی از انتخاب نقشا مارول نشون داده خیلی خوب میتونه ذات شخصیت به چه بازیگری میخوره هوادارا هم کاملا از انتخاب بازیگر ها راضی بودن
زیاد ربط نداره ولی:
الان دیگه من امیدمو واسه اینکه کریستین بیل نقش گالا رو تو ثور 4 بازی کنه از دست بدم :-? ؟؟؟ چون گفتن احتمالا بتا ری بیل باشه

مگه کریستین بیل قراره تو فاز ۴ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هست امیدوارم این سه نقش باشه
یا مون نایت یا رید ریچاردز یا دکتر دووم

کریستین بیل قراره توی ثور 4 بازی کنه پس احتمال هر سه نقش خیلی پایینه
من دوست داشتم یا گالاکاتوس باشه یا بتا ری بیل
ولی انصافا مستر فنتستیک و دکتر دووم بهش میاد

پس که اینطوره بتا ری بیل خیلی بهش میاد

ولی حیف کل صورتش شبیه بز میشه :lol:
نقل قول کردن
amir.h.e
#15 amir.h.e 1399-05-04 00:46
به نقل از AmirAbbas:
سلام من عضو جدید سایتم

ودقیقا توروزی که تولدمه (3مرداد)تونستم عضو سایت بشم
:-) :D :-)

راستی من هم کمیک فنم
هم هری پاتر فنم
هم فوتبالی. ام
هم استاروارز فنم
و...
:-)

چه ورود با شکوهی شجر نامه ت رو ریختی رو دایره

چقدم سریع کامنت گزاشتی من تا یه هفته خجلت میکشیدم کامنت بزارم
نقل قول کردن
AmirAbbas
#16 AmirAbbas 1399-05-05 00:13
به نقل از amir.h.e:
به نقل از AmirAbbas:
سلام من عضو جدید سایتم

ودقیقا توروزی که تولدمه (3مرداد)تونستم عضو سایت بشم
:-) :D :-)

راستی من هم کمیک فنم
هم هری پاتر فنم
هم فوتبالی. ام
هم استاروارز فنم
و...
:-)

چه ورود با شکوهی شجر نامه ت رو ریختی رو دایره

چقدم سریع کامنت گزاشتی من تا یه هفته خجلت میکشیدم کامنت بزارم

8) 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید