8 لحظه عجیب و غریب در کمیک های اولیه لاک پشت های نینجا

8 لحظه عجیب و غریب در کمیک های اولیه لاک پشت های نینجا

اگه دلتون میخواد بیشتر با کمیک های اولیه و اریجینال لاک پشت های نینجا آشنا بشید حتما این مقاله رو بخونید. 

 

مقدمه: اولین کمیک لاک پشت های نینجا که به قلم «پیتر لیرد» و «کوین ایستمن» در سال 1984 منتشر شد ، هرگز تصور نمی شد که تا این حد جهانی شود! حدودا 3000 نسخه از اولین کمیک که با پولی که ایستمن و لیرد از بستگانشان قرض کرده بودند در قالب مجله های سیاه و سفید منتشر شد. در واقع اولین قسمت از این کمیک (که اینجا در سایت ما ترجمه شده است) نوعی Parody و هجو بر کمیک های "بی باک" و "جهش یافته های جدید" بودند. قسمت اول تا حدی موفق بود که ایستمن و لیرد به سرشان زد که قسمت دوم این کمیک را منتشر کنند که آن هم بسیار موفق بود و بعد قسمت سوم و... ایستمن و لیرد در این سری از ایده های عجیب غریب و تا حدی خشن و بی ادبانه و دارک برای این سری کمیک استفاده کرده اند که در حال حاضر با توجه به سریال محبوب و زیبای «لاک پشت های نینجا 1987» کمتر کسی کمیک های اولیه این شخصیت های دوست داشتنی را به یاد دارد زیرا آن سریال کارتونی تقریبا زمین تا آسمان با کمیک ها فرق داشت. علاوه بر این کارتون از آن به بعد انیمیشن ها و فیلم ها و کمیک هایی که در آینده منتشر شدند سعی کردند تا حد زیادی از خشونت های سری لیرد و ایستمن کمی دور شوند و کمی با کارتون 1987 شباهت پیدا کنند.

تقریبا برای نخستین بار در ایران قصد دارم به ایده ها و المان های عجیب و غریبی که در کمیک های اولیه ایستمن و لیرد مورد استفاده قرار گرفتند که شامل شماره 1 تا 11 سری اول کمیک های TMNT می باشند را برایتان بازگو کنم.

 

8- هجویات زیاد!

هجویات زیاد!

همانطور که در طول اولین کمیک لاک پشت های نینجا مشاهده می شود هجویاتی بر کمیک های معروف هم عصر آن زمان یعنی در دهه 80 میلادی که شامل "دردویل" ، "جهش یافته های جدید" ، "Cerebus" و "رانین" بود. به عنوان مثال اریجین TMNT به اریجین دردویل شباهت زیادی دارد و عجیب است که مارول از ایستمن و لیرد شکایت نکرده بود.(البته شاید همچون درختی که در جنگل انبوه می افتد این میکرو کمیک چاپی منطبق با "ایده سرا" (لقب مارول) نگه داشته شد.) در این کمیک ما مشاهده می کنیم که مردی کور نزدیک است که با کامیونی تصادف کند (مثل دردویل) قبل از اینکه کامیون با مرد کور تصادف کند مردی جوان او را هل و نجات میدهد (بازم مثل دردویل) که از کامیون قوطی فلزی به بیرون پرتاب می شود و با تنگ شیشه ای پسر بچه ای که چهار لاک پشت را حمل می کند برخورد می کند که هم لاک پشت ها و هم قوطی فلزی به فاضلاب سقوط کرده و مایع رادیو اکتیوی (که بعدا با نام Ooze شناخته شد) برخورد کردند و باعث جهش لاک پشت ها شدند (باز هم اشاره به اریجین دردویل که مایع رادیو اکتیوی باعث شد «مت مورداک» کور بشه اما به قدرت های فرابشری دست پیدا کنه.) در ضمن بعدا در شماره های بعدی نیز شاهد شخصیت معروف «کیسی جونز» بودیم که در واقع تا حدی اریجین و انگیزه هایش از «فرانک کسل» ملقب به «پانیشر»  الهام گرفته شده بود.( یه خبر خوب هم براتون دارم شما میتونید این کمیک رو از اینجا به صورت رایگان و با ترجمه فارسی بخونید!)

 

7- مغز درون شکم!

مغز درون شکم!

طرفداران سریال کارتونی TMNT 1987 خوب شخصیت «کرنگ» رو که به شکل موجودی فضایی و مغز شکل که از "بعد ایکس" (Dimension X) آمده بود را یادشون هست.متاسفانه در کمیک های «میراژ» (ناشر کمیک های TMNT که توسط ایستمن و لیرد تاسیس شده بود) کرنگ حضور نداشت اما موجوداتی مشابه با نام «اوترام» (Utrom) به شکل مغز که تا حدی هم روحیه لطیفی داشتند و در زمین گیر افتاده بودند را شاهد بودیم و در واقع کرنگ الهامی از اوترام می باشد. واقعا ایده خیلی عجیبی بود که این مخلوقات عجیب غریب را در شماره 3 این سری شاهد بودیم.تازه عجیب تر این بود که ما دیدیم که آنها درحال نوشیدن نوعی نوشابه هستند!واقعا در نوع خود آن زمان بسیار عجیب بود که لاک پشت ها و موش انسان جسه و دارای ویژگی های انسان با نوعی موجودات فضایی مغز شکل حال بهم زن مواجه شوند ، را در یک کمیک ببینیم!

 

6- موشگیر ها

موشگیر ها

موشگیر ها یا همان Mousers اختراعی از دانشمندی دیوانه به نام «بکستر استاکمن» محسوب می شوند که روبات های هوشمندی بودند که برای کشتار موجودات جونده (همچون موش) ساخته شده بودند.(برخلاف سریال کارتونی 1987 در کمیک های میراژ استاکمن هرگز تبدیل به موجود جهش یافته مگس مانند نشد) استاکمن آنها را به تونل های زیرزمینی و فاضلابی فرستاد و با استفاده از آنها به بانک ها دستبرد زد (نه به خاطر اینکه به پولش نیاز داشت ، چون میتونست هرکاری کنه!) همچنین نشان داده می شود که استاکمن دستیاری با نام «آپریل اونیل» دارد (برخلاف کارتون او یک خبرنگار نیست) به همراه او از موشگیر ها رونمایی میکنند (البته بعدا از اهداف شرورانه استاکمن با خبر می شود و فرار میکند) که در طراحی های ایستمن و لیرد ما شاهد هستیم که موشگیر یک موش بیچاره را میخورد و خون آن موش بیچاره از آرواره های فلزی اش سرازیر می شود! با این کار ایستمن و لیرد قصد داشتند موشگیر ها را به عنوان تهدیدی ترسناک نشان دهند که تا حدی نیز زیاده روی شده بود.

 

5- ادای احترام خارق العاده به «جک کربی»!

ادای احترام خارق العاده به «جک کربی»!

در سری کمیک های کوتاه و تک قسمتی که با نام "TMNT Micro-Series" شناخته میشدند که یک شماره از آن مختص به «دوناتلو» بود ما شاهد هستیم که طی اتفاقی او با مردی آشنا میشه به اسم «کربی کینگ» (Kirby King) که با کریستال مخصوصی که به مدادش متصل بود هرچه روی کاغذ می کشید زنده می شد! در واقع اگر کربی کینگ را برعکس کنیم میشه «کینگ کربی» که ادای احترام معرکه ای توسط پیتر لیرد و کوین ایستمن به «جک کربی» کبیر (از خالقین چهار شگفت انگیز ، کاپیتان آمریکا و New Gods و...).کربی در اولین مواجه با دوناتلو بهش میگه : "من یادم نمیاد که تو رو طراحی کرده باشم.پس احتمالا تو واقعی هستی".آیا ممکنه که لیرد و ایستمن به عنوان دو هنرمند مستقل به نوعی به مارول و دی سی درباره چگونگی برخوردشان با حقوق خالقین کنایه زده باشند؟در کل این شماره از کمیک یکی از جالب ترین و جذاب ترین کمیک های تاریخ TMNT هست. 

 

4- پیدا کردن «استاد اسپلینتر» در محفظه شیشه ای مرموز توسط لاک پشت ها

پیدا کردن «استاد اسپلینتر» در محفظه شیشه ای مرموز توسط لاک پشت ها

کلا در این سری کمیک ها خیلی لحظه ها و صحنه های ناراحت کننده وجود داره. مدتی بود که استاد اسپلینتر ناپدید شده بود و لاک پشت ها سخت به دنبالش بودند که به طور اتفاقی با ساختمان TCRI برخورد کردند. در واقع TCRI همون اسمی بود که روی قوطی فلزی حامل مایع Ooze نوشته شده بود ، و لاکپشت ها هم برای پیدا کردن راز اینکه آن ماده چه بود و چرا باعث جهش ژنتیکی آنها شد به آن ساختمان نفوذ کردند تا بزرگترین راز زندگی شان را بفهمند.در پی کند و کاو معلوم شد که این شرکت متعلق به اوترام ها است و کمی جلو تر ناگهان اسپلینتر را دیدند که در محفظه شیشه ای که بسیار به آن لوله و تجهیزات متصل بود گیر افتاده بود و حرکت نمیکرد گویی که مرده بود! و همگی لاکپشت ها و همینطور خواننده های کمیک حسابی ناراحت شدند چون از نظر بصری بسیار غم انگیز طراحی شده بود. البته دوناتلو به عنوان نابغه گروه به همه میگه که این محفظه نوعی محفظه حیات هستش و اسپلینتر زنده است که بعدا معلوم شد اوترام ها برای درمان اسپلینتر که آسیب دیده بود مدتی او را نگه داشته بودند. 

 ​​​​

3- مبارزه با ترایسراتون ها

مبارزه با ترایسراتون ها

در پی اتفاقات آیتم قبلی لاک پشت ها به طور اتفاقی وارد دستگاه تلپورتر اوترام ها شدند و به طور ناخواسته وارد سیاره دیگری شدند(تلپورت شدند) و با ربات تحت تعقیبی به نام «فیوجیتوید» (The Fugitoid) آشنا شدند که از سوی ارتش فدریشن ها (Federation) و ترایسراتون ها (Triceraton) که موجودات فضایی دایناسور مانندی بودند که به نژاد دایناسور «تریسراتوپس» ها در دنیای واقعی شباهت داشتند و لاکپشت ها توسط آنها دستگیر شدند و در مراسم مبارزه ای که برای سرگرمی مردم و فرمانده ترایسراتون ها برگزار شده بود با مبارزین نژاد خودشان مبارزه میکردند. طراحی های مبارزه هنوز هم تا حدی خشن بود و به خوبی نشان داده میشد که لاک پشت ها با تمام جانشان مبارزه میکنند و فرمانده آنها هم با لذت مبارزه را تماشا میکرد که در واقعی هجوی بود بر سرگرمی های مدرن اینگونه که برای سرگرم کردن مردم جامعه از تلویزیون پخش می شد. در کل این آرک داستانی ترایسراتون ها یکی از مهم ترین آرک های TMNT هستش. 

 

2- بیماری اجتماعی «رافائل»

بیماری اجتماعی «رافائل»

رافائل همیشه اخلاق عجیبی داره او به شدت عصبیه و گاهی عصبانیت باعث میشه تو دردسر بیفته و اگه کسی حرصش میداد حتی اگه برادرش هم بود میخواست اونو بکشه! قبل از اینکه همه چیز مثل کارتون های الان لاک پشت ها و البته سری 1987 (به جز 2003) بیشتر گل و بلبل شود ایستمن و لیرد رافائل را که همیشه نوعی اضطراب و عصبیت از او موج میزنه در کمیک تک قسمتی رافائل وقتی همه باهم تمرین میکردند و رافائل از «لئوناردو» در تمرین شکست میخوره عصبی میشه و «مایکل آنجلو» هم میره رو اعصابش و تا حدی که میخواست با میله ای فلزی او را بکشد! ولی کمی متوجه اشتباهش می شود و سر به بیرون از خانه میذارد تا کمی آرام شود. در واقع همچون «ولورین» که گاهی اوقات اصلا اعصاب ندارد و روی خوشی به اعضای «ایکس من» نشان نمی دهد ولی فرق ولورین با رافائل این است که ولورین گذشته واقعا سختی داشته است ولی رافائل بدون پیش زمینه اینگونه مایکل آنجلو را مجروح کرد.البته بعدا در سری کمیک های متعلق به شرکت IDW تا حدی سعی شد توجیه شود.

 

1- کشتن شردر!

کشتن شردر!

شخصیت «شردر» همیشه و تا ابد آنتاگونیست اصلی و همیشگی لاک پشت های نینجا بوده و خواهد بود. در واقع در شماره اول کمیک TMNT شردر کشته میشه! (اون موقع کسی فکرش رو هم نمیکرد این کمیک موفق بشه ولی بعدا که موفق شد ایستمن و لیرد تصمیم گرفتند که شردر را زنده کنند) ولی نکته مهمی که وجود داره نحوه کشته شدنش هستش که توسط یکی از قهرمانای داستان یعنی لئوناردو انجام میشه! درواقع لاک پشت ها برای انتقام استاد مرحوم اسپلینتر که «هاماتو یوشی» نام داشت با شردر جنگیدند و با فرو بردن شمشیر لئوناردو در بدن شردر او را کشتند و انتقامش را گرفتند (البته لاک پشت ها به او فرصت دادند که به روش خودکشی سامورایی که با نام (هاراکیری یا شکم دری به ژاپنی "切腹" که روشی شرافتمندانه برای پایان دادن به زندگی خودشان محسوب می شود.) و البته پیامد مهم تر از همه این بود که تا آن موقع کم تر قهرمانانی را می شد دید که دشمن خودشان را به قتل برسانند و این تا حدی عجیب و ترسناک بود و نشانگر این است که اوایل لاک پشت ها همان لاک پشت های شوخ طبع و عاشق پیتزایی نبودند که همگی سراغ داریم بلکه کمیک های خشن و بعضا دارک داشتند. البته از شماره دوم که منتشر شد دیگر شاهد کشتار توسط آنها نبودیم خیالتان راحت!

 

قربانعلی

 

منبع: سایت comicbook.com

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه کپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 نسخه برتر شردر در دنیای کمیک، سینما و انیمیشن

10 حقیقت مهمی که باید درباره «شردر» (SHREDDER) بدانید

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

قسمت آخر کمیک مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور لاک پشت های نینجا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

15 دفعه ای که ستارگان مسابقات کشتی کج در فیلم ها و سریال های کمیک بوکی ظاهر شدند!

8 لحظه عجیب و غریب در کمیک های اولیه لاک پشت های نینجا

نقد و بررسی فیلم های كمیك بوكی سال 2014

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

15 دفعه ای که هالیوود گند زد به کارتون های محبوب ما

10 تیتراژ برتر سریال های كارتونی ابرقهرمانی + لينك دانلود

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mmh112
#1 mmh112 1397-04-25 11:26
الان جا داره ددپول بگه تو خیلی خفنی مطمئنی که از دیسی نیستی؟ :lol:
درکل من سری 2003لاکپشت هارو دیدم ولی واقعا همه چی گل منگولی بود نه در این حد!
حتی فیلم هاشون هم انقدر دارک نبود.
درکل ممنون از آقای قربانعلی و سایت اسپایدی که واقعا یه کمی هم به شخصیت های کمپانی های دیگه هم می پردازند.
خسته نباشید!
نقل قول کردن
saniel
#2 saniel 1397-04-25 11:30
یه سوال اوایل همه لاک‌پشت‌ها چشم‌بند قرمز داشتد؟؟؟؟؟چون تو شماره۵و۱ داناتلو ولئوناردو قرمز بودند
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1397-04-25 12:01
واقعا چه عجیب و خوفناک!
سری کارتون لاک پشتهای نینجا ۲۰۰۳ منو عاشق این شخصیتها کرد و توجه همه رو جلب کرد مخصوصا که شردر ویلن خوبی بود. البته قبلش تو کنسول سگا بازیش رو انجام داده بودم که خیلی نوستالژیکه.
واقعا نویسندگانش خیلی خلاقانه به داستان پرداختن مخصوصا شماره ۵.
نقل قول کردن
fbs
#4 fbs 1397-04-25 12:09
به نقل از saniel:
یه سوال اوایل همه لاک‌پشت‌ها چشم‌بند قرمز داشتد؟؟؟؟؟چون تو شماره۵و۱ داناتلو ولئوناردو قرمز بودند

نه اوایل همه شان سیاه و سفید بودند شماره 2 بعد ها رنگ ماسکشان به یک رنگ در امد و فقط با سلاحشان قابل تشخیص بودند تا اینکه در انیمیشن 87 به رنگ های مختلف ابی و بنفش و قرمز و نارنجی درامدند ولی اگه باز تصویر را سیاه و سفید کنید نمی توان گفت کی کدام است در فیلم 1990 به هرکدام شخصیتی دادند که قابل تشخیص بود
نقل قول کردن
geramy
#5 geramy 1397-04-25 13:57
سلام ببخشید حرفی که میزنم به موضوع ربطی نداره ولی چرا برای مردعنکبوتی مجموعه کارتونی زیرنویس نمیذارین حیف این انیمیشن عالی نیست
نقل قول کردن
ali.stark
#6 ali.stark 1397-04-25 14:01
جالب بود کمیکاشون خیلی دارک بود
نقل قول کردن
Spider-Fan
#7 Spider-Fan 1397-04-25 15:02
خسته نباشید آقای قربانعلی .
جدا که یه فن تمام‌عیار TMNT هستید.

یادش بخیر سری ۲۰۰۳ عجب سریالی بود. شردر ویلن عالی بود و سبک طراحی هاش هم بی‌نظیر بود ولی حیف قسمت های آخرش کمی این کرد.
بنظرم بهترین فیلمی که از TMNساخته شده، Turtles Forever هست. لامصب خیلی قشنگ بود! تیم آپ لاک‌پشت های سری ۲۰۰۳ با سری دهه ۸۰ خیلی جذاب بود و همین طور در انتهای فیلم، با اولین سری کمیک های TMNT!!!
اصلا شوخی نداشتن! خیلی دارک و خفن بودن.
خداکنه این سری جدید که می‌خواد بیاد خوب عمل کنه...
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1397-04-25 15:10
مقاله ی خیلی قشنگی بود ، معلومه آقای قربانعلی علاقه ی خاصی به لاکپشت های نینجا دارند :lol: ، والا قبلا که اولین شماره ی کمیک لاکپشت های نینجا رو خوندم حدس میزدم داستان هاش دارک باشه با اون تم سیاه و سفیدی که داشت ، ولی از خشونت بیش از حد رافائل تعجب کردم ! فکر نمی کردم در اون حد باشه ، به شخصه از مایکل آنجلو بیشتر از همه خوشم میاد ، یه شخصیت شوخ طبع و بامزه هستش :lol:
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#9 Superior Sepehr.M 1397-04-25 15:45
خیلی جالب و شوکه کننده بود . از اقای قربانعلی تشکر میکنم .
اصلا فکرشم نمیکردم که کمیک هاشون در این حد دارک بوده . ایده هایی که داشتند بیشترشون نو بوده ولی اورجینشون شباهت خیلی زیادی به دردویل داره .
ولی همیشه برام سوال بود لئوناردو چجوری با شمشیر هیچ کی رو نمیکشت و تازه فهمیدم که میکشت ...
یادمه تو یه قسمت از اون سریال سال 2003 مسابقه بین رافائل و مایکی برگزار شد و مایکی انقدر رو اعصاب رافائل رف که دیگه رافائل قاطی کرد و باخت .
پیشنهاد میکنم قسمت های how it should have ended رو دنبال کنید(به حفره های فیلم اشاره میکنه ) که جدیدا برای اونجرز اینفینیتی وار اومد و خیلی بامزه بود . یکی از این قسمت ها که برای قسمت دوم TMNTبود هم خیلی جالب بود و نشون میداد اگه لئو از سلاحش استفاده کنه میتونه اون مغز شکل هارو بکشه و اخرش مایکی اسلحه دراورد و باهاش شلیک کرد ... :-*
نقل قول کردن
AndrAs
#10 AndrAs 1397-04-25 16:22
سری 2003 بود ک منو عاشق لاکپشت های نینجا کرد یادمه بچه بودم نگاه میکردم همیشه پیگیرش بودم واقعا داستان جذابی داشت الانم دارم این مقالرو میخونم خیلی شباهت دارند ب هم
و ممنون اقای قربانعلی بابت این مقاله
نقل قول کردن
Quick H
#11 Quick H 1397-04-25 18:24
واقعا مقاله ی خوب و عجیبی بود(این که گفتم معنی داشت؟)
.
.
.
واقعا تعجب کردم.به نقل از AndrAs:
سری 2003 بود ک منو عاشق لاکپشت های نینجا کرد یادمه بچه بودم نگاه میکردم همیشه پیگیرش بودم واقعا داستان جذابی داشت الانم دارم این مقالرو میخونم خیلی شباهت دارند ب هم
و ممنون اقای قربانعلی بابت این مقاله

من هم همینطور.ولی با سری 2012 هم دیگه بدجور عاشقش شدم.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#12 Cap-Spider Potter 1397-04-25 20:24
Reviving the Valuable Memories !!
خیلی جالب بود... دست مریزاد، خسته نباشید...
راستش منم با انیمیشن سریالی سال 2003 با لاکپشت های نینجا آشنا شدم. یادمه انقد از این سریال خوشم اومد که Pack کاملش رو سفارش دادم !!
مقاله هم واقعا عالی بود، چون اکثرا گزینه ها شکل تاریخچه ای به خودشون گرفته بودند، خیلی جالب شده بود...

ممنون
نقل قول کردن
قربانعلی
#13 قربانعلی 1397-04-25 21:29
کلا جالبه بدونید که من کلا با TMNT بزرگ شدم و جایگاه مهمی تو زندگیم داره.
اولین کارتون سوپرهیرویی که دیدم سری 87 و 2003 بود
اولین بازی ویدیویی سوپرهیرویی که انجام دادم تو دستگاه بازی NES که تو ایران بهش میگفتیم میکرو tmnt tournament fighters بودش که عاشقش بودم
اولین بازی که کلا برای pc خریدیم TMNT Mutant Melee بودش(تقریبا اکثر عناوین بازی های TMNT رو انجام دادم)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#14 Samwel Tarly 1397-04-25 21:52
از قربانعلی عزیز بابت نوشتن این مقاله تشکر می کنم. اتفاقا دیروز که بعد تموم شدن جام جهانی اعصابم خرد بود با خودم گفتم چیکار کنم چیکار نکنم که یهو فاز نوستالژیک برداشتم و نشستم دو سه قسمت اول فصل 3 سری 2003 زمانی که ترایزراتون ها به زمین حمله کرده بودن رو نگاه کردم خدایی خیلی حال کردم و هیچ وقت از دیدنشون خسته نمیشم و نخواهم شد!
نمیدونم یادتون میاد یا نه ولی در فصل اول سری 2003 شخصیت کربی در یکی از ایپزودها حضور داشت و دقیقا همون جملاتی رو به کار برد که در کمیکش استفاده کرده بود و خیلی خیلی جا خوردم!
خوشحالم که تو اون انیمیشن به کمیک ها وفادار بودن(البته قضیه شردر که یک اوترام بوده احتمالا ایده اریجینال سریال بوده)
با این که طرفدار دو اتیشه دردویل هستم ولی هیچ وقت متوجه نشده بودم که اریجین لاک پشت ها چقدر شبیه اونا بوده خیلی نکته جالبی بود!
بازم از اقای قربانعلی بابت مقاله تشکر می کنم بی نهایت لذت بردم.
خسته نباشید
نقل قول کردن
spidey force
#15 spidey force 1397-04-25 22:17
  • واقعا عالی وشگفت انگیز...خیلی خوب به نکات پرداخته شده بود.راستی اقای قربانعلی فکر میکنید کدام یکی از طراح را واسه کمیک های لاکپشت های نینجا خوبن و کدام یک از طراح ها بهترین طراحی را در کمیک بوک های لاک پشت های نینجا کرده اند؟راستی میبینم خیلی ها با سریال انیمیشن لاک پشت های نینجا۲۰۰۳ با لاکپشت های نینجا اشنا شدن؛منم همینطور!
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#16 Samwel Tarly 1397-04-25 22:53
بله اون قسمت رو دیدم.
خیلی هم جالب وارد اون دنیا شد چون ترکیب پسر دامیو با یک شخصیت دیگه که الان اسمش رو یادم نمیاد با استفاده از عصای سحرامیزی تونستن هر 4 تا لاک پشت رو به دنیای خاصی ببرن که برای داناتلو اون شکلی شده بود.
اون قسمت فوق العاده زیبا بود و نشون داد که چقدر مایکل شخصیت اخمویی شده بود که واقعا برامون عجیب بود یا این که کیسی کشته شده بود و لیو و رافایل سال ها با هم قهر بودن و ...
دنیاهایی هم که بقیه شون رفته بودن جالب بود مخصوصا مال لیو
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#17 Mahdad-mm 1397-04-25 22:58
لاكپشتهاى نينجا شخصيت هاى مورد علاقه من و مطمئنا شخصيت مورد علاقه خيليا هست و خواهد بود من با سرى٢٠٠٣ با لاكپشتها آشنا شدم و با اين سرى خاطرات زيادى دارم و به نظرم هيچ وقت قديمى نميشه
نقل قول کردن
Wolverine Odin son
#18 Wolverine Odin son 1397-04-26 02:47
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله به این خوبی :lol:
راستش من نمیدونم کدوم یکی از سری کارتونای لاکپشتای نینجا رو دیدم ولی با اکثر این موارد خاطره داشتم تو کارتونا به جز سه موردشون...
اون قسمت که داناتلو با کربی کینگ رو وقتی برای اولین بار دیدم هنوز یادمه...شبا موقع خواب همش به اون کریستاله فکر میکردم که ایکاش منم یکی از اونا داشتم و هرچی میکشیدم زنده میشد. :D کلی هم ایده داشتم برای کشیدن.
اون ترایسراتون ها هم وقتی دیدم اسمشو نصفه خونده تا آخر گفتم 8) کلی هم براش افتخار کردم (آخه معمولا این اسمارو تا آخر نمیخونم و سریع سریع ازش رد میشم) و اون موشگیر ها و فرار آپریل اونیل هم وقتی میدیدم برام خیلی عجیب بود...
هعی... یادش بخیر
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1397-04-26 09:12
با تشکر از قربانعلی خودمون بابت این مقاله عالی
راستش من هیچ وقت علاقه ای به کمیک های لاک پشت های نینجا نداشتم ولی همیشه برای تفاوت بین دنیای کمیک های tmnt و انیمیشن هاشون جالب بود
به نظرم این تفاوت ها میتونن سوژه یه مقاله جالب باشن
نقل قول کردن
brg_1214
#20 brg_1214 1397-04-26 13:43
مقاله مثل همیشه عالی...
شماره 1 واقعا عجیب بود برام! میدونستم داستاناشون اون اوایل دارک هست ولی نه در این حد...
نقل قول کردن
spidey force
#21 spidey force 1397-04-26 22:41
به نقل از Twisto:
به نقل از spidey force:
  • واقعا عالی وشگفت انگیز...خیلی خوب به نکات پرداخته شده بود.راستی اقای قربانعلی فکر میکنید کدام یکی از طراح را واسه کمیک های لاکپشت های نینجا خوبن و کدام یک از طراح ها بهترین طراحی را در کمیک بوک های لاک پشت های نینجا کرده اند؟راستی میبینم خیلی ها با سریال انیمیشن لاک پشت های نینجا۲۰۰۳ با لاکپشت های نینجا اشنا شدن؛منم همینطور!

ممنون.والا بنظرم طراحی های کوین ایستمن که همیشه جالب توی پس زمینه و داستانگویی خوب بودن. یکی دیگه هم بنظرم خوبه کاراش دان دانکن Dun Duncan که من طراحی هاشو دوست دارم.
میتونی کمیک 30 امین سالگرد TMNT رو که درش 5 نوع طراحی مختلف با طراح های مختلف به کار برده شده رو بخونی تا بیشتر باهاشون آشنا بشی
تو گوگل بزن tmnt 30th anniversary comic واسه دانلود هستش.

ممنون.منم طراحی های کوین ایستمن رو دوست دارم؛اما بقیه رو ندیدم.حتما نگاه میکنم.
نقل قول کردن
P.Constantine
#22 P.Constantine 1397-04-27 17:27
من که خیلی خوشم اومد، توی کارتونا و انیمیشنا خوب با توجه به اصل کمیک با این که تغییرش داده بودن تونستن بهش وفادار باشن!
سری ۲۰۱۲ هم ترکیبی بود از تمام کارتونا و انیمیشنا و کمیک ها، فاز غریبی داشت ولی باحال بود! مخصوصا رومنس بین دانی و اپریل :lol: به نظرم از کیسی قابل لمس تر بود :-*
ممنون از آقای قربانعلی بابت مقاله
نقل قول کردن
P.Constantine
#23 P.Constantine 1397-04-27 17:52
به نقل از Twisto:
به نقل از P.Constantine:
من که خیلی خوشم اومد، توی کارتونا و انیمیشنا خوب با توجه به اصل کمیک با این که تغییرش داده بودن تونستن بهش وفادار باشن!
سری ۲۰۱۲ هم ترکیبی بود از تمام کارتونا و انیمیشنا و کمیک ها، فاز غریبی داشت ولی باحال بود! مخصوصا رومنس بین دانی و اپریل :lol: به نظرم از کیسی قابل لمس تر بود :-*
ممنون از آقای قربانعلی بابت مقاله

راستی میگن قسمت اخرش خیلی اشغال بوده درسته؟
چون من همونطور که گفتم زیاد علاقه ای به این سری ندارم و تا اخر دنبالش نکردم

من تا آخر فصل چهار دیدم، بقیه اشو هنوز وقت نکردم ببینم ولی بنظرم دیگه داشت به جفنگ می رفت احتمال این که آشغال باشه زیاده!
نقل قول کردن
cap
#24 cap 1399-06-25 06:38
منم با سری ۲۰۰۳ با این لاکپشت ها آشنا شدم.
فکرش رو هم نمی کردم این سری ۲۰۰۳ انقد طرفدار داشته باشه :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید