شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

بازم فالگیری داریم براتون...

مقدمه: مردعنکبوتی کلکسیونی از ویلن‌ها و دشمنان کلاسیک و مدرنی رو داره که هیچ جای دیگه نمی‌تونید نمونه‌اش رو پیدا کنید. هر کدوم از این دشمنان دارای ویژگی‌های شخصیتی متفاوت و خاص خودشون هستند که اینجا هم بهش اشاره کردیم. این بار قصد داریم طی مجموعه مقالات شخصیت‌شناسیمون، بریم سراغ این که ببینیم شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستیم؛ پس بی‌مقدمه، بفرمایید فال!

 

- متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – کینگ پین

خب قبلا هم به شما فروردینی‌های عزیز گفته بودم که شما افراد بسیار جاه‌طلبی هستید و حاضرید برای به پیروزی رسیدن خودتون هر کاری بکنید. خب این خصیصه‌ها راست کار خود آقای ویلسون فیسک است! او بسیار جاه‌طلب بوده و یک گنگ بزرگ خلافکاری در سطح شهر را کنترل می‌کند و حاضر است برای پیشبرد اهدافش هر کاری بکند. حال اگر اسپایدی یا دردویل هم این وسط بیان و هر از گاهی زمام امور رو از چنگ او در بیاورند، او به هر طریقی که شده سعی در بازگرداندن اوضاع به شرایط پیشین می‌کنه، حتی اگه به قیمت آسیب‌زدن‌های جبران‌ناپذیر به این قهرمانان بشه.

 

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – راینو

 متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – راینو

خب باز به شما اردیبهشتی‌های عزیز رسیدیم. شما اردیبهشتی‌ها رو نباید پا رو دمتون گذاشت و اذیتتون کرد چون اگر به نقطه‌ی انفجار برسید، اون وقته که دیگه هیچ چیز و هیچ کس جلودارتون نیست! از طرفی شما انسان‌های کم تحرک یا به عبارت بهتر تنبلی هستید! درست مثل راینواو هم وقتی به سیم آخر می‌زنه حقیقتا یه پا ترمیناتور می‌شه و اسپایدی رو به چالش‌های اساسی‌ای می‌کشه. ترجیح او اما اینه که در حالت عادی تنها باشه و خیلی از خودش تحرک نشون نده!

 

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – ونوم

متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – ونوم

"من یک ویلن هستن! ب...ب...ببخشید، نه؛ من یک قهرمان هستم! نه..نه...من یک شرور هستم!! اصلا من یک ضدقهرمان هستم!" خب این شرح حال کاریکاتوریزه از اوضاع ونومه! درست مثل شما خردادی‌های تنوع‌طلب، ونوم هم درست حسابش با خودش معلوم نیست و دائما رنگ عوض می‌کنه. مثال‌های این ماجرا هم برای ونوم تا دلتون بخواد فراوونه! مثلا اولین بار که ادی براک با سیمبیوت پیوند خورد و ونوم زاده شد، او دشمن شماره‌ی یک اسپایدی شد و تمام فکر و ذکرش شد نابودی و انتقام از او؛ مدتی بعد اما با پیدا شدن سر و کله‌ی کارنیج، ونوم و اسپایدی توی یک جبهه با هم متحد شدند و علیه کارنیج جنگیدند. خلاصه هیچ وقت نمی‌شه یقین پیدا کرد که ونوم کدوم طرف رو انتخاب می‌کنه، درست مثل شما خردادی‌های تنوع‌طلب.

 

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – دکتر اختاپوس

 متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – دکتر اختاپوس

خب ویژگی اصلی تیر ماهی‌ها این است که انسان‌های خانواده‌دوست و متعهدی هستند؛ درست مثل دکتر اختاپوس! شاید براتو عجیب باشه و بگید آخه خانواده و دکتر اختاپوس؟ ولی بله؛ شاید اینجا حرف، حرف خانواده‌ی خونی نباشد، ولی دکتر اکتاویوس در دو مقطع در دو جایگاه قرار گرفت و فوق‌العاده به آن‌ها متعهد شد! یکی مربوط به گروه شش خبیث است؛ او در گروه شش خبیث برای از بین بردن مردعنکبوتی متعهد بود و در مقطعی که تحت عنوان مردعنکبوتی برتر به فعالیت می‌پرداخت، دوستان و نزدیکان پیتر پارکر رو زیر چتر حفاظتی خود قرار داد.

 

- متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – میستریو

متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – میستریو

خب طی این چند مقاله، به ابعاد مختلفی از شخصیت‌شناسی شما مردادی‌های عزیز پرداختیم، این بار قراره به جنبه‌ای اشاره کنیم که باعث شباهت انکارناپذیر شما با میستریو می‌شود؛ شما افرادی هستید که دوست دارید دیگران به شما توجه کنند. در واقع این قدر به این امر اهمیت می‌دهید که اگر بهتون توجهی نشه دست به کارهای غیر‌منتطره‌ای می‌زنید. درست مثل کوئنتین بک یا میستریوی خودمون. او هم همیشه دنبال جلب توجه بود و زمانی که در این امر شکست خورد، با تبدیل کردن خودش به میستریو حسابی توجهات رو به سمت خودش معطوف کرد.

 

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – نورمن آزبورن

متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – نورمن آزبورن

خب شهریوری‌های نازنین، می‌خوام بهتون بگم که درسته شما افرادی در ظاهر مهربان و ملایم هستید، اما در باطنتون خیلی حساب‌شده و فکرشده عمل می‌کنید و گاها هم افکار شیطانی‌ای به کله‌تون می‌زنهخب چه کسی مناسب‌تر از نورمن آزبورن برای شباهت با شما؟ او هم در ظاهر انسانی ملایم، اما در باطن گرین‌گابلین و دارای تفکراتی شیطانی است. او سابقه‌ی گمراه کردن یک دولت را داشته و با تشکیل گروه انتقام‌جویان تاریک، معادلات پیچیده و جدیدی را در دنیای مارول ایجاد کرده.

 

- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – جی جونا جیمسون

متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – جی جونا جیمسون

خب همون‌طور که قبلا هم گفتیم شما مهر ماهی‌ها خیلی به تعادل اعتقاد دارید. خب شما از این باب به جی.جی.جی شبیه هستید! او را هم نمی‌شه یک شرور به تمام معنا نامید. بله! واقعا او بیشتر عمرش چیزی بیشتر از دیدن اسپایدی در لیست FBI را نمی‌خواست. او فقط از اسپایدی خوشش نمی‌آید؛ چرا؟ چون اعتقاد داره بیش از حد اعتدال داره به او توجه می‌شه! این یعنی همون اعتقاد به تعادل! او بر همین اساس زمانی که مردعنکبوتی شکست می‌خوره خوشحال می‌شه چون فکر می‌کنه اینجوری همه چیز به حالت متعادل خودش نزدیک‌تر می‌شه! اما وای از زمانی که او محبوبیت اسپایدی رو ببینه! دیگه با یک من عسل هم نمی‌شه خوردش.

 

- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – عقرب

عقرب مارول

آبانی‌های عزیز، همون‌طور که قبلا هم مفصلا اشاره کردیم، شما مهارت خاصی در پنهان کردن احساساتتان دارید و انسان‌هایی هستید که برقرارکردن ارتباط با شما سخته؛ مصداق بارز این خصوصیات بین دشمنان اسپایدی هم کسی نیست جز عقرب! بله خب خیلی هم واضحه، یعنی می‌شه با توجه به اسم ماه هم این رو فهمید. عقرب‌ هم از دشمنان اسپایدی است که به گوشه‌ای می‌ره و سر وقت خودش یک‌هو ظاهر می‌شه و در کمال عافل‌گیری طرف مقابلش، ضربه‌اش رو می‌زنه! این مهارت اختفا و استتار بعد از پیوند عقرب با سیمبیوت بیشتر هم شد و باعث شد او در طول روز هم از نظرها پنهان شده و سر وقت خودش نیش خودش رو وارد کنه! اتفاقا اسپایدی هم از این قضیه خیلی نگران بود و همیشه در مقابله با او دست‌به‌عصا حرکت می‌کرد.

 

- متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – مرد شنی

شنی

آذری‌های عزیز شما انسان‌هایی هستید که از موقعیت‌ها و شرایط جدید استقبال می‌کنید اما خب اگر همه چیز طبق انتظارات شما پیش نرود، شما آماده هستید تا به حالت پیش‌فرض خود در بیایید! خب از این جهت به شدت شبیه مرد شنی هستید! همون طور که قبلا هم اشاره کردیم، مرد شنی حتی سابقه‌ی عضویت در انتقام‌جویان رو هم داره، البته به عنوان یار ذخیره؛ عضویتی که البته خیلی دوام نداشت چرا که پس از مدتی او دوباره به رگ‌ و ریشه‌ی خلافکاری خود برگشت و از این تغییر دوباره ترس و تردیدی نداشت.

 

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – کریون شکارچی

متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – کریون شکارچی

خب ما دی ماهی‌ها اصولا هم باهوش هستیم و هم صبور! ما حاضریم برای به اتمام رسیدن درست کارها هرچه‌قدر که لازمه صبر کنیم. خب ببینم چه کسی شبیه‌تر از کریون شکارچی به ما؟خب اگر تردیدی دارید کافیه رویداد بی‌نظیر "آخرین شکار کریون" رو بخونید؛ آنجا کریونی که روزهای واپسین زندگی خود را طی می‌کرد، دست به کارهایی زد (برای اسپویل نشدن بهش اشاره نمی‌کنم) که جز با برنامه‌ریزی و بر مبنای صبوری و نبوغ و هوش میسر نمی‌شد.

 

- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – گربه سیاه

متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – گربه سیاه

خب بارها گفتیم که شما بهمنی‌های گرامی انسان‌هایی تیزبین و باهوش هستید؛ درست مثل گربه‌ی سیاه! خب می‌شه گفت که گربه‌ی سیاه برای اسپایدی، حکم زن گربه‌ای برای بتمن رو داره؛ البته اینجا بهتون گفتیم که هرگز گربه‌ی سیاه از زن گربه‌ای تقلید نکرده (بلکه برعکس!)، اما به هر حال هوش هر دوی آن‌ها وجه اصلی شباهتشون هست. در مجموع نمی‌شه گربه‌ی سیاه رو یک شخصیت شرور قلمداد کرد؛ در واقع او حکم یک رابین هود مدرن رو داره و بارها طرف خودش رو تغییر داده و همین باعث می‌شه غیرقابل پیش‌بینی باشه؛ درست مثل شما بهمنی‌های عزیز!

 

- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – مخترع مخوف

متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – مخترع مخوف

خب به اسفندی‌ها رسیدیم. خب شما انسان‌هایی هستید که به تنهایی و خلوت کردن با خودتون گرایش دارید و خیلی اهل کار تیمی نیستید. باید به عرضتون برسونم که شما بیش از همه به جناب "تینکرر" یا همان "مخترع مخوف" شبیه هستید! همون طور که در مقدمه هم بهش اشاره کردم، اسپایدی کلکسیونی از دشمنانی رو داره که در صدد نابودی و آزار و اذیت وی هستند، این دشمنان به حدی برای هدف اصلیشون یعنی نابودی او مصمم هستند که حتی گروهی موسوم به "شش خبیث" رو هم برای ایصال به این هدف بنا کردند؛ اما قضیه‌ی تینکرر با بقیه دشمنان فرق داره. او در خفا و پشت پرده و دور از چشم بقیه اسپایدی رو آزار می‌ده، اون هم از طریق اختراعاتش که قراره ازشون برای از بین بردن اسپایدی استفاده بشه.

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

منبع: سایت  CBR

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

معرفی شخصیت های خبیث انیمیشن "اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی"

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

بررسی تیپ شخصیتی دشمنان اسپایدرمن براساس آزمون "مایرز- بریگز" (MYERS-BRIGGS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultemate amir
#1 Ultemate amir 1399-03-23 10:50
من میستریو در اومدم ولی خصوصیاتم توش نبود :-|
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-03-23 10:54
اصلا من از اردیبهشت شانس نیاوردم :-?
راینو :o
ای خدا من رد دادم دیگه ! :-|
نقل قول کردن
Ultemate amir
#3 Ultemate amir 1399-03-23 11:19
استاد میشه بهم بگین عمو مختار در چه ماهی بدنیا اومدن ؟ میخوام بدونم عمو مختار شبیه به کدوم از دشمنان اسپایدرمن هستن
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#4 VENOMPOOL 1399-03-23 11:22
:lol: :lol: :lol: سلام به همه.
بزرگ همتون خودم....نورمن آزبورن. :lol:
درضمن خیلی هم شخصیتم بهش میخوره.
درظاهر آروم و بی سر و صدا اما در باطن کلی افکار پیچیده و نقشه و....
ایول.درسته مقاله قبلی که شخصیت شناسی از روی شخصیت‌های انیمیشن into the spider verse بود بهم ضدحال زد(چون شدم گوئن) ولی این مقاله حسابی حالمو خوب کرد چون شدم نورمن آزبورن و خیلیم ازش خوشم میاد :lol:
البته من با شخصیت گوئن مشکل ندارم.من مشکلم اینه که دختره و من زیاد از دخترا خوشم نمیاد.(خب چون پسرم...)

ولی در هر حال واقعا از آقای هنجنی بخاطر این مقاله بسیار زیبا و البته باحال تشکر میکنم.امیدوارم که همیشه عالی باشین و عالی عمل کنید.

بازم میگم سرور همتون خودم...نورمن آزبورن 8) 8) 8) 8)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#5 Ultemate amir 1399-03-23 11:27
به نقل از VENOMPOOL:
:lol: :lol: :lol: سلام به همه.
بزرگ همتون خودم....نورمن آزبورن. :lol:
درضمن خیلی هم شخصیتم بهش میخوره.
درظاهر آروم و بی سر و صدا اما در باطن کلی افکار پیچیده و نقشه و....
ایول.درسته مقاله قبلی که شخصیت شناسی از روی شخصیت‌های انیمیشن into the spider verse بود بهم ضدحال زد(چون شدم گوئن) ولی این مقاله حسابی حالمو خوب کرد چون شدم نورمن آزبورن و خیلیم ازش خوشم میاد :lol:
البته من با شخصیت گوئن مشکل ندارم.من مشکلم اینه که دختره و من زیاد از دخترا خوشم نمیاد.(خب چون پسرم...)

ولی در هر حال واقعا از آقای هنجنی بخاطر این مقاله بسیار زیبا و البته باحال تشکر میکنم.امیدوارم که همیشه عالی باشین و عالی عمل کنید.

بازم میگم سرور همتون خودم...نورمن آزبورن 8) 8) 8) 8)

خب من که میستریو در اومدم الان برات توهم درست میکنم :lol:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#6 Ultemate amir 1399-03-23 11:28
فکر کنم من بخاطر این میستریو در اومدم چون از لباسش خیلی خوشم میاد مخصوصا اون حبابش :lol:
نقل قول کردن
B.K.T
#7 B.K.T 1399-03-23 11:31
گربه سیاه بیشتر به کینگ پین می خورم
به طور عجیبی تیر و دی هر بار شخصیت خوبی بهشون می افته

بوی تبانی به مشامم می رسه :-*
شوخی کردن باو :P ممنون سرگرمی جالبیه. ;-)
نقل قول کردن
naymor
#8 naymor 1399-03-23 11:37
بازم یه فال‌گیری جذاب دیگه از یکی از پرکارترین اساتید این روزهای سایت، استاد هنجنی!

البته من برعکس همیشه حال نکررم با فالم و مخترع مخوف شدم، ولی خب خصوصیاتم متاسفانه یا خوشبختانه عینا یکی بود، به شخصه دوست داشتم کریون میشدم...


بازم ممنون از استاد هنجنی!
نقل قول کردن
ironspider
#9 ironspider 1399-03-23 12:14
باز هم ماه خرداد یکی دیگه از شخصیت های خفن مارول : ونوم 8) چرا ما خردادیا اینقدر خوبیم؟! :P
نقل قول کردن
-آرین -محمودیان
#10 -آرین -محمودیان 1399-03-23 12:33
من جی جونا جیمسون هستم :cry:
نقل قول کردن
Marvel spidey
#11 Marvel spidey 1399-03-23 12:40
من شدم مخترع مخوف ایول 8)
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#12 امیر محمد گلکار 1399-03-23 12:49
لعنت به این شانس لعنت به این شانس اخه جی جونا جمیسون رو کجای دلم بزارم هر چی میشدم خوب بود به غیر جی جونا جمیسون :sad: .
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#13 امیر محمد گلکار 1399-03-23 12:54
من هنوز موندم مثل جی جونا جمیسون میخواد چطوری اسپایدر من رو بزنه مسخره اس دیگه جی جونا جمیسون هیچ قدرتی نداره وقت بلده درباره اسپایدرمن شایعه بسازه آخه به اینم میگن شرور بعدشم تازگیا جی جونا جمیسون با اسپایدرمن دنیای اصلی رفیق شده بعد تو لیست شرور ها قراروگرفته :o .
نقل قول کردن
BAdeadpool
#14 BAdeadpool 1399-03-23 13:08
یه فال گیریه دیگ دوباره یه نتیجه ای که اصلا فکرشم نمی کردم :-? کینگ پین شدم :-| به شخصه دوسش ندارم ولی فکر کنم چون تو قرنطینه اضافه وزن دارم کینگ پین شدم :-*
#۱۳
داداش مگه خبیث بودن فقط به زدنه؟؟خود جیمسون خیلی پیتر رو اذیت کرده با کارایی که می کنه اکثر مردم شهر از اسپایدی دل خوشی ندارن که درصد زیادیش بخاطر همین جیمسونه تازه توی شماره های پایانی اسپایدر من برتر سری اول اون روباتا رو فرستاد تا بزننش بعضی از دشمنای اسپایدی رو ایشون انداخته به جون اسپایدی (اشتباه نکنم عقرب مثلا)یا باهاشون همکاری داشته(میستریو)خ لاصه خیلی پیترو اذیت کرده
نقل قول کردن
Sekto
#15 Sekto 1399-03-23 13:57
جی.جونا جیمسون در اومدم.
تقریبا شبیه هم دراومد.
ولی جی.جونا.جیمسون اونقدری خبیث خطرناکی به حساب نمیاد.
اگر میتونین نظر من رو عوض کنید. ;-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#16 Captain-spidey 1399-03-23 13:59
دستتون درد نکنه استاد هنجنی گرامی من مه شدم مستریو 8) 8) که یکی از بهترین ویلن های اسپایدی و از این بابت خوشحالم شخصیتش هم یکم بم میخوره
چیز جالبی که خود اقای هنجنی هم اشاره کردن برج فلکی کژدم(عقرب) هست که همون شخصیت عقرب در اومد (فک نکنم اصلا اصلا شخصیتش به استاد ترابی بخوره)به نقل از Ultemate amir:
استاد میشه بهم بگین عمو مختار در چه ماهی بدنیا اومدن ؟ میخوام بدونم عمو مختار شبیه به کدوم از دشمنان اسپایدرمن هستن

فک کن عمو مختار تو ماه شهریور به دنیا اومده باشه اون موقع من کف میکنم :eek: :eek:
نقل قول کردن
SPB
#17 SPB 1399-03-23 14:06
من میستیریو شدم
و اطلاعاتش هم درسته
مرسی از آقای هنجئی به خاطر این سری از مقالات fun
نقل قول کردن
Blak panther
#18 Blak panther 1399-03-23 14:22
سلام من عضو جدیدم هستم مقاله بسیار جالبی بود.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#19 SPIDERBAT 1399-03-23 15:50
به نقل از Marvel spidey:
من شدم مخترع مخوف ایول 8)

منم همینطور اما نمیدونم چطوری دوسش داشته باشم
من عاشق کار تیمی هستم و هیچ وقت گوشه گیر نبودم.
استاد هنجنی این مقاله هاتون عالیه خیلی دوسشون دارم.
تا الان اینا شدم خدا بقیش رو بخیر بگذرونه:
وینتر سولدیر-والچر :o -اسپایدر من میانسال 8) و الان هم مخترع مخوف-
نقل قول کردن
ali spidey 99
#20 ali spidey 99 1399-03-23 16:32
سلام
فردا هم یه مقاله بنویسید با عنوان 《۲۰ دلیل برای تنفر از مرد عنکبوتی》
چیه؟جی جونا جیمسون هستم دیگه. :D :D
(شوخی کردم. جدی نگیرید یه وقت)
نقل قول کردن
ali spidey 99
#21 ali spidey 99 1399-03-23 16:33
به نقل از Blak panther:
سلام من عضو جدیدم هستم مقاله بسیار جالبی بود.

خوش آمدید
نقل قول کردن
ali spidey 99
#22 ali spidey 99 1399-03-23 16:49
تنها چیزی که یکم حالم رو می گیره اینه که برای متولدین مهر خیلی چیزای خوب در نیومده
البته من عاشق کاراکتر ج.ج.ج هستم و خیلی باهاش حال می کنم.ولی خب اون یه خبیث تمام عیار نیست و اصلا خبیث نیست.اون در ذاتش آدم خوش قلبیه و بخاطر این از اسپایدی بدش میاد که نمیتونه مثل اون آدم خوبی باشه (یعنی بهش حسودی می کنه.
یا مثلا دفعات پیش واسه مهر ماشین جنگی در اومد که همیشه تو mcu یک شخصیت مکمل هست و هیچ وقت شخصیت اصلی نبوده.
یا واسه فالگیری سفر به دنیای عنکبوتی مهر شده بود اسپایدرمن مو طلایی :-|
که اصلا شخصیت موثری نبود. درسته که رو مایلز تاثیر داشت ولی شاید جمعا ۱۰ دقیقه حضور داشت
بازم ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
hassan91
#23 hassan91 1399-03-23 17:32
نورمن آزبورن در اومد واسه من 8)
البته خوب بنظرم تو فال گیری فقط نباید حال خورشیدی رو گرفت بلکه باید حال ستارگان و کواکب رو هم در نظر گرفت.
خوبه که الکترو رو نذاشتین چون آدم میگفت که عقده دارم.
نقل قول کردن
Marvel spidey
#24 Marvel spidey 1399-03-23 17:35
به نقل از SPIDERBAT:
به نقل از Marvel spidey:
من شدم مخترع مخوف ایول 8)

منم همینطور اما نمیدونم چطوری دوسش داشته باشم
من عاشق کار تیمی هستم و هیچ وقت گوشه گیر نبودم.
استاد هنجنی این مقاله هاتون عالیه خیلی دوسشون دارم.
تا الان اینا شدم خدا بقیش رو بخیر بگذرونه:
وینتر سولدیر-والچر :o -اسپایدر من میانسال 8) و الان هم مخترع مخوف-
منم کاری تیمی رو خیلی دوست دارم :-)
نقل قول کردن
Blackmindoff
#25 Blackmindoff 1399-03-23 17:53
من جی جونا جیمسون درومدم ؛ واقعا عالیه امیدوارم تو فیلم مرد عنکبوتی جدید حضور پیدا کنه خیلی دلمون براش تنگ شده ... :sad:
نقل قول کردن
Sekto
#26 Sekto 1399-03-23 18:36
به نقل از ali spidey 99:
تنها چیزی که یکم حالم رو می گیره اینه که برای متولدین مهر خیلی چیزای خوب در نیومده
البته من عاشق کاراکتر ج.ج.ج هستم و خیلی باهاش حال می کنم.ولی خب اون یه خبیث تمام عیار نیست و اصلا خبیث نیست.اون در ذاتش آدم خوش قلبیه و بخاطر این از اسپایدی بدش میاد که نمیتونه مثل اون آدم خوبی باشه (یعنی بهش حسودی می کنه.
یا مثلا دفعات پیش واسه مهر ماشین جنگی در اومد که همیشه تو mcu یک شخصیت مکمل هست و هیچ وقت شخصیت اصلی نبوده.
یا واسه فالگیری سفر به دنیای عنکبوتی مهر شده بود اسپایدرمن مو طلایی :-|
که اصلا شخصیت موثری نبود. درسته که رو مایلز تاثیر داشت ولی شاید جمعا ۱۰ دقیقه حضور داشت
بازم ممنون بابت مقاله


منم با شما موافقم
نقل قول کردن
lego marvel stan
#27 lego marvel stan 1399-03-23 20:05
خب، شدم دکتر اختاپوس.
فکر کنم متعهدم ولی خوانواده دوست رو ۵٠، ۵٠ هستم.

ولی راضیم از دکتر اختاپوس. قویه و به غیر از شرور بودن، با بازو هاش خیلی کارا میتونه بکنه تو زندگی واقعی :lol:
(به خدا اونقدر شده دارم تلویزیون میبینم فیلم تموم میشه، میخوام کانالو عوض کنم، میبینم کنترل اونوره خونه است. همون موقعه با خودم میگم اگه بازوهای دکتر اختاپوس رو داشتم :D )
ولی ونوم و نورمن رو بیشتر دوست دارم.
نقل قول کردن
Milesspider2020
#28 Milesspider2020 1399-03-23 20:46
سلام مقاله فانی بود ممنون
ولی هرچی میخونم میبینم من بیشتر به کینگ پین میخورم
قبلا هم کینگ پین شدم حالا بد نبود ( ولی من عاشق مایلزم به خصوص خبر بازیم شنیدم دیگه از این خوشحال تر نمیتونم باشم )
ولی ممنون خوش گذشت ممنون بابتش
نقل قول کردن
Marvel spidey
#29 Marvel spidey 1399-03-23 21:11
به نقل از Milesspider2020:
سلام مقاله فانی بود ممنون
ولی هرچی میخونم میبینم من بیشتر به کینگ پین میخورم
قبلا هم کینگ پین شدم حالا بد نبود ( ولی من عاشق مایلزم به خصوص خبر بازیم شنیدم دیگه از این خوشحال تر نمیتونم باشم )
ولی ممنون خوش گذشت ممنون بابتش

منم مایلز مورالز رو خیلی دوست دارم پسر باحالی است از قدرت هاش هم خوشم میاد مثل اون قدرت الکتریسیته
نقل قول کردن
Marvel spidey
#30 Marvel spidey 1399-03-23 21:24
به نقل از Milesspider2020:
سلام مقاله فانی بود ممنون
ولی هرچی میخونم میبینم من بیشتر به کینگ پین میخورم
قبلا هم کینگ پین شدم حالا بد نبود ( ولی من عاشق مایلزم به خصوص خبر بازیم شنیدم دیگه از این خوشحال تر نمیتونم باشم )
ولی ممنون خوش گذشت ممنون بابتش

مایلز مورالز از اون شخصیت های که پتانسیل خوبی برای بازی ها داره تازه من که لباسش را خیلی دوست دارم :lol:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#31 Ultemate amir 1399-03-23 21:53
به نقل از lego marvel stan:
خب، شدم دکتر اختاپوس.
فکر کنم متعهدم ولی خوانواده دوست رو ۵٠، ۵٠ هستم.

ولی راضیم از دکتر اختاپوس. قویه و به غیر از شرور بودن، با بازو هاش خیلی کارا میتونه بکنه تو زندگی واقعی :lol:
(به خدا اونقدر شده دارم تلویزیون میبینم فیلم تموم میشه، میخوام کانالو عوض کنم، میبینم کنترل اونوره خونه است. همون موقعه با خودم میگم اگه بازوهای دکتر اختاپوس رو داشتم :D )
ولی ونوم و نورمن رو بیشتر دوست دارم.

درسته ولی اگه اینطوری بود مثل دکتر اختاپوس چاق میشیم :lol:
نقل قول کردن
AMP
#32 AMP 1399-03-24 01:00
اه تو این چند تا مقاله قبلی من که اسفند ماهی هستم خیلی بهم کیف داد اما الان که دیدم شدم مخترع مخوف الان میخوام خودم رو جر بدم. :-x
قبلا تو یه مقاله استاد ترابی برای مرد عنکبوتی بازیگرای ایرانی انتخواب کرده بودن.
الان من کجام شبیه به حمید لولایی هست؟
خداااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
AMP
#33 AMP 1399-03-24 01:04
به نقل از AMP:
اه تو این چند تا مقاله قبلی من که اسفند ماهی هستم خیلی بهم کیف داد اما الان که دیدم شدم مخترع مخوف الان میخوام خودم رو جر بدم. :-x
قبلا تو یه مقاله استاد ترابی برای مرد عنکبوتی بازیگرای ایرانی انتخواب کرده بودن.
الان من کجام شبیه به حمید لولایی هست؟
خداااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تازه من تیم آپ دوست دارم.
مخصوصا رهبری بر یک تیم.
نقل قول کردن
Iamjoker
#34 Iamjoker 1399-03-24 02:29
مقاله جالبی بود ممنون من شدم دکتر اختاپوس خیلی هم با شخصیت و اخلاق من می خوره
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#35 SPIDERBAT 1399-03-24 04:05
به نقل از AMP:
به نقل از AMP:
اه تو این چند تا مقاله قبلی من که اسفند ماهی هستم خیلی بهم کیف داد اما الان که دیدم شدم مخترع مخوف الان میخوام خودم رو جر بدم. :-x
قبلا تو یه مقاله استاد ترابی برای مرد عنکبوتی بازیگرای ایرانی انتخواب کرده بودن.
الان من کجام شبیه به حمید لولایی هست؟
خداااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تازه من تیم آپ دوست دارم.
مخصوصا رهبری بر یک تیم.

منم همینطور اما سرنوشت تیم آپ نمیشناسه که باید بسوزیمو بسازیم :sad:
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#36 امیرحسین حاجی باقر نجار 1399-03-24 08:47
من افتادم نورمن آزبورن. :-| ولی خدایی احساس میکنم هردفعه بهمن و دی از همه بهتر میفته. :-) شما هم بوی پارتی بازی رو حس میکنید؟!!! :lol: :-*
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#37 Erfan nakhaee 1399-03-24 10:07
نورمن آزبورن شدم حالا نمی دونم خجالت بکشم یا نه با این همه شرارت در حق پیتر یا افتخار کنم :D ولی بدون شوخی همه چیز درباره شهریور برای من که درست بود ممنون بابت مقاله استاد هنجنی واقعا حال می کنم با این مقاله ها تون همیشه غافلگیر می شم
نقل قول کردن
Night King
#38 Night King 1399-03-24 12:30
به نقل از AMIR HO3IN:
من افتادم نورمن آزبورن. :-| ولی خدایی احساس میکنم هردفعه بهمن و دی از همه بهتر میفته. :-) شما هم بوی پارتی بازی رو حس میکنید؟!!! :lol: :-*

البته شما که شوخی میکنید، ولی این مقالان استاد هنجنی ترجمه هستن و خب باید دید ایا نویسنده سایت cbr پارتی بازی کرده یا نه...

من شهریوری بودم و خب تمام این مقالات درست بودن با خصوصیاتم

بازم ممنون از استاد هنجنی گرانقدر بابت این مقالات فان و جذاب...
نقل قول کردن
Night King
#39 Night King 1399-03-24 12:32
راستی لطفا باز هم از این مقالات برید...
نقل قول کردن
babakmm
#40 babakmm 1399-03-24 13:28
به نقل از AMIR HO3IN:
من افتادم نورمن آزبورن. :-| ولی خدایی احساس میکنم هردفعه بهمن و دی از همه بهتر میفته. :-) شما هم بوی پارتی بازی رو حس میکنید؟!!! :lol: :-*

خب ما بهمنی ها تیزبین و باهوش هستیم همون طور که ذکر شده
شما با این خصوصیت ما مشکلی داری؟
تازه بهمن ماه شده گربه سیاه با اینک من میستریو رو دوست داشتم
نقل قول کردن
marc-spector
#41 marc-spector 1399-03-24 15:38
یه مقاله فان‌ و خواستنی دیگه از استاد هنجنی عزیز تر از جان!

من که حال می‌کنم با این دست مقالات در کنار مقالات تخصصیه دیگه...


پاینده باد اسپایدی دات آی آر
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#42 21th Captain Marvel 1399-03-24 23:02
سلام. من که شدم ونوم :lol: . هر کی غیر از بود افسردگی می گرفتم.
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#43 امیرحسین حاجی باقر نجار 1399-03-25 00:15
به نقل از babakmm:
به نقل از AMIR HO3IN:
من افتادم نورمن آزبورن. :-| ولی خدایی احساس میکنم هردفعه بهمن و دی از همه بهتر میفته. :-) شما هم بوی پارتی بازی رو حس میکنید؟!!! :lol: :-*

خب ما بهمنی ها تیزبین و باهوش هستیم همون طور که ذکر شده
شما با این خصوصیت ما مشکلی داری؟
تازه بهمن ماه شده گربه سیاه با اینک من میستریو رو دوست داشتم

بنده مزاح میکنم. :-) . من خاک تمام خصوصیت های شما هستم و هیچ مشکلی باهاش ندارم دوست من. ;-)
نقل قول کردن
farnam82
#44 farnam82 1399-03-25 12:05
به نقل از Matingh:
اصلا من از اردیبهشت شانس نیاوردم :-?
راینو :o
ای خدا من رد دادم دیگه ! :-|

نگران نباش اگر شخصیت شناسی سایت اسکرین رنت رو ببینی برای شخصیت های سریال مارول/نتفلیکس میشی دردویل.
منم اردیبهشتی ام وقتی دیدم خیلی خوشحال شدم
screenrant.com/.../amp
نقل قول کردن
Matingh
#45 Matingh 1399-03-25 13:34
به نقل از farnam82:
به نقل از Matingh:
اصلا من از اردیبهشت شانس نیاوردم :-?
راینو :o
ای خدا من رد دادم دیگه ! :-|

نگران نباش اگر شخصیت شناسی سایت اسکرین رنت رو ببینی برای شخصیت های سریال مارول/نتفلیکس میشی دردویل.
منم اردیبهشتی ام وقتی دیدم خیلی خوشحال شدم
screenrant.com/.../amp

:D بالاخره از یجا شانس‌ اوردم دردوویل :lol: راینو :P
نقل قول کردن
Ghost Rider
#46 Ghost Rider 1400-03-09 17:06
به نقل از Matingh:
اصلا من از اردیبهشت شانس نیاوردم :-?
راینو :o
ای خدا من رد دادم دیگه ! :-|

منم خسته شدم دیگه؛
در همه شخصیت شناسیا برعکس خودم شدم(البته من آدم شوخ طبعیم ولی یکی رو اعصابم بره میشم راینو!)
با تمام وجود دلم میخواست در شخصیت شناسی شخصیت های سینمایی مارول کاپیتان آمریکا بشم ولی نه، از این اتفاق خوبا واسه ما نمیفته :cry:
نقل قول کردن
amirtaheri
#47 amirtaheri 1400-03-27 11:32
:lol:
ما شهریوری ها کلا تو کمیک شانس داریم
من نورمن آزبورن شدم :-*
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#48 Pooyan mirzahosseini 1400-03-27 15:08
من راینو شدم ولی اصلا اینطوری نیستم طبق خصوصیاتی که گفتین فکر کنم بیشتر شبیه نورمن آزبورن هستم :lol:
نقل قول کردن
amin Hajati
#49 amin Hajati 1400-11-29 22:37
من راینو شدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44