تحلیل و بررسی اولین تریلر از فیلم "ونوم 3: آخرین رقص" (Venom: The Last Dance)

تحلیل-و-بررسی-اولین-تریلر-از-فیلم-ونوم-3-آخرین-رقص-venom-last-dance-نقد-ایستراگ-لست-دنس-تام-هاردی-آنالیز

دیروز اولین تریلر از بخش پایانی سه گانه "ونوم" با بازی «تام هاردی» منتشر شد و این موشکافی سایت اسپایدیه!

(اگر هنوز تریلر را ندیده اید به اینجا مراجعه کنید).

"ونوم: آخرین رقص" یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در شرف اکران است که در آن شخصیت مارول کامیکس یعنی ونوم حضور دارد. ساخت این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز است. گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع‌کنندهٔ این فیلم است که قرار است پنجمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی و نیز دنبالهٔ "ونوم" (2018) و "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" (2021) باشد. این فیلم توسط «کلی مارسل» نوشته و کارگردانی (در نخستین تجربه‌اش) شده‌است. داستان فیلم را او به‌همراه «تام هاردی»، بازیگر نقش ادی براک و ونوم، نوشته‌ است.

هاردی در اوت 2018 اعلام کرد که برای حضور در سومین فیلم ونوم قرارداد بسته ‌است و ساخت فیلم تا دسامبر 2021 و پس از اکران فیلم دوم آغاز شد. مارسل و هاردی تا ژوئن 2022 فیلم‌نامه را می‌نوشتند و مارسل قرار بود در اکتبر همان سال فیلم را کارگردانی کند. دیگر بازیگران در اواسط سال 2023 به آن پیوستند و فیلم‌برداری در اواخر ژوئن 2023 در اسپانیا آغاز شد اما ماه بعد به دلیل اعتصابات 2023 سگ-افترا متوقف شد. فیلم‌برداری در نوامبر آن سال پس از پایان اعتصاب از سر گرفته شد و در اوایل سال 2024 همراه با اعلام عنوان فیلم تقریباً به پایان رسیده بود. "ونوم: آخرین رقص" قرار است در 25 اکتبر 2024 در ایالات متحده اکران شود.

در مجموع و با دیدن تریلر شخصا حس میکنم این فیلم هم در ادامه ی دو فیلم قبلیه و نباید امید چندانی بهش داشت (البته از نظر تجاری احتمالا مثل دو تای قبلی موفقیت نسبی خوبی خواهد داشت ولی نه از نظر هنری) و شاید تنها تفاوتش این باشه که انگار در مقیاس و وسعت بیشتری ساخته شده باشه که میتونه ترفند سونی باشه برای اینکه به ما القا کنه چون آخرین فیلم ونومه پس بزرگتر و حماسی تر از قبل شده و قراره اتفاقات بزرگی را در آن شاهد باشیم. در هر حال ...

 

- محافظ مرگبار

ونوم محافظ مرگبار

در بسیاری از مقالات سایتمون اشاره کرده ایم که در دهه 90 میلادی و پس از خلق شدن ونوم، این شخصیت اونقدر محبوب شد که مارول ازش نوعی ضدقهرمان ساخت. ما برای اولین بار در سری کمیک بوکی "ونوم: محافظ مرگبار" (Lethal protector) که اینجا ترجمه شده شاهد بودیم که ونوم داره قهرمان بازی درمیاره و با آدم بدا مبارزه میکنه.

در دو فیلم قبلی هم چند بار به این لقب اشاره شده که در مقالات ایستراگ خودمون بهش اشاره کردیم (در آیتم شماره 18 این مقاله و238 از این مقاله). در ابتدای تریلر هم میبینیم که ادی براک که همچنان در مکزیک پنهان شده است (در انتهای "ونوم 2" دیدیم که در مکزیک است که به MCU برگشت و در صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست" هم او دوباره به همانجا برگشت و اینجا هم همون لباس رو بر تن داره). او با یک باند تبهکاری روبرو میشه که سگ های زیادی در قفس دارند که باهاشون نمایشِ مبارزه سگ ها به راه میندازند و ...

ونوم مکزیک

و ادی با تبدیل شدن به ونوم دمار از روزگارشون درمیاره و سگ ها را هم آزاد میکنه در آخر مغزشون رو میخوره!

مغز خوردن ونوم

ولی متاسفانه این صحنه ی خفن با نوعی کمدی مسخره همراه شده (اونجایی که ادی و ونوم میخوان تکیه کلام معروف ونوم یعنی "ما ونوم هستیم/We are venom رو بگن !) که باعث میشه اون تاثیرگذاری لازم رو نداشته باشه.

ما ونوم هستیم

 

- حضور "ژوری" + سیمبیوت های بیشتر

«چیویتل اجیوفور» بازیگری است که علاقمندان به آثار کمیک بوکی او را با نقش «بارون موردو» در فیلم های MCU میشناسند و در این فیلم هم نقش شخصیت خبیث داستان رو بازی میکنه (یا یکی از نقش های خبیث رو). من تقریبا مطمئن هستم که او نقش ژنرال «اورول تیلور» رو بازی میکنه (تا قبل از انتشار تریلر خیلی ها بودند که میگفتن قراره نقش آنتی ونوم رو بازی کنه).

ژنرال اورول تیلور

در نخستین کمیک اختصاصی ونوم به نام "محافظ مرگبار" که در اینجا ترجمه شده است دیدیم که او با حریفانی ملقب به «ژوری» دست و پنجه نرم کرد (در صفحه پایانی شماره 2 از آنها رونمایی شد) رهبر آنها ژنرال «اورول تیلور» بود که پسرش به طور تصادفی توسط ونوم هنگام فرار از زندان کشته شده بود و میخواست از او انتقام بگیرد. او تیمی متشکل از مزدوران حرفه ای به نام ژوری تشکیل داده بود که لباس های زرهی داشتند و به سلاح های صوتی و آتشین مجهز بودند ولی در نهایت از ونوم شکست خوردند.

دشمنان ونوم

اینجا هم او یک سری مزدور داره که برایش کار میکنند و در تعقیب ادی هستند که بنظرم همون گروه "ژوری" (Jury)   هستند که در دنیای کمیک برایش کار میکردند. ولی باید منتظر ماند و دید او و گروهش دقیقا چه انگیزه ای برای تحت تعقیب قرار دادن ادی و ونوم دارند و از جان او چه میخواهند ولی چیزی که مشخصه انگار آنها با دنبال جمع آوری نمونه های سیمبیوتی یا تحت کنترل درآوردن آنها هستند (شاید برای مقاصد نظامی)!

نکته جالب اینه که به نظر میاد این گروه چندین سیمبیوت را در اختیار خودش داره (در محفظه های صوتی که از نقطه ضعف های سیمبیوت هستن نگهداری میشن) که یکی از اونا رنگش شبیه به سیمبیوت "اسکریم" (Scream) هستش (این مقاله را بخوانید. کمیکش هم اینجا و اینجا ترجمه شده) .

سیمبیوت جدید

شایعه شده که خانم «جونو تمپل» که جزو بازیگران فیلمه قراره به سیمبیوت اسکریم تبدیل بشه.

اسکریم ونوم 3

سیمبیوت scream

او را در تریلر میبینیم که مثل یک دانشمند میمونه که انگار داره روی این سیمبیوت ها تحقیق میکنه (او در پایگاه نظامی که شخصیتی که «چیویتل اجیوفور» نقشش رو بازی میکنه حضور داره) و میگه: "ما همیشه میدونستیم که غیرممکنه. اینکه ما در عالم تنها هستیم. و این شغل ماست که اطمینان حاصل کنیم یک راز باقی میمونه" (من فکر میکنم این سه جمله را از جاهای مختلف بهم چسبوندن).

 

- WTF?!

ونوم 3 mcu

واقعا این دیگه چی بود؟! در یک صحنه از تریلر شاهد هستیم که شخصیتی که نقشش رو «چیویتل اجیوفور» بازی میکنه اون تکه بر جای مانده از سیمبیوت ونوم رو که در تیتراژ پایانی فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" از ادی براک بر جای ماند را میگیره!!! ولی مگه مارول قراره نیست با همین تکه پای سیمبیوت رو به MCU باز کنه؟

سیمبیوت اسپایدرمن 4

و مگه شخصیتی که «چیویتل اجیوفور» نقشش رو بازی میکنه میتونه بین ابعاد و دنیاهای مختلف سفر کنه که تونسته بیاد MCU؟! من که میگم اینم یه نمونه از مسخره بازی های سونیه که باعث ایجاد هایپ در بین هواداران بشه و منو بیاد اولین تریلر فیلم "موربیوس" میندازه که پوستر مرد عنکبوتی رو روی دیوار نشونمون دادن ولی آخرش هیچی به هیچی و هیچ اثری ازش تو فیلم نبود! یادتونه؟

تریلر موربیوس

اینا همش ترفندهای سونیه برای این که ما رو الکی هیجان زده کنه ...

 

- ادی تحت تعقیب است

در چند صحنه مشاهده میکنیم که ادی تحت تعقیب همون گروه نظامی است که رهبری اش را شخصیتی که «چیویتل اجیوفور» نقشش رو بازی میکنه برعهده داره:

آنها زیر آب به ادی حمله میکنند:

ونوم آب

و به ونوم هم ضربه میزنند:

نبرد زیر آب

(احتمالا سلاح آنها صوتی است چون ونوم خیلی داره درد میکشه). سپس در صحنه های بعدی به نظر میاد تونسته باشن ادی روگیر بندازن و به داخل پایگاه خود برده باشند:

ادی براک

 

- سربازان سیمبیوتی؟

سر و صورت سربازانی که در تریلر میبینیم پوشانده شده است و این ما رو به این فکر میندازه که شاید آنها همان «سربازان سیمبیوتی» (Sym-Soldiers) باشند که در دنیای کمیک دیده بودیم!

سربازان سیمبیوتی - ونوم 3

در شماره 1 از کمیک "سرگذشت ونوم: ویتنام" (که اینجا ترجمه شده است)، نیک فیوری و ولورین به طور تصادفی با نخستین نشانه های خدای سیمبیوت ها یعنی «کِنال» در دنیای ابرقهرمانان مدرن مارول روبرو شدند. در واقع ارتش آمریکا سعی کرد موفقیت خودش در خلق ابرسربازی به نام کاپیتان آمریکا را با سربازان سیمبیوتی (sym-soldiers) تکرار کنه و آدم های عادی را با سیمبیوت ترکیب میکرد.

سیم سولجرز

این سیمبیوت در واقع بقایای کشف شده از همان اژدهای گرندل بود که در مورد شماره 5 از این مقاله بهش اشاره شده است. یکی از این آدم ها «رکس استریکلند» نام داشت که جان خودش را برای نجات دوستانش از دست داد ولی با یک سیمبیوت پیوند خورد و زنده شد و اسم رمزش رو «تیرانوسوروس» گذاشتند و ...

 

- بازگشت «خانم چن»!

- بازگشت «خانم چن»!

«خانم چن» صاحب یک فروشگاه در شهر سان فرانسیسکو است که ادی/ونوم باهاش مراوداتی داشته و جونش رو هم نجات داده. او برای خودش شخصیت محبوبی شده و حتی در انیمیشن "در میان دنیای عنکبوتی" هم حضور افتخاری داشت (آیتم شماره 155 از این مقاله را بخوانید).

او را در تریلر میبینیم که با ادی در لاس وگاس ملاقات میکنه و با ونوم هم میرقصه! (به قول کاربر خوبمون sirmgamer انگار باید مقاله ی "چرا فیلم های بد ابرقهرمانی صحنه های رقص دارند؟" رو پس از اکران فیلم به روز رسانی کنیم!).

 

- لیزارد؟!

ریس ایفانز

همزمان با انتشار تریلر شاهد بودیم که یک خلاصه داستان کلی (سیناپس) و فهرست رسمی بازیگران رسمی فیلم "ونوم 3" از سوی سونی منتشر شد که در کمال تعجب نام آقای «ریس ایفانز» (بازیگر نقش «دکتر کانرز/لیزارد» در فیلم های اسپایدرمن) هم در میان آنها بود! بنابراین با دقت بیشتری تریلر را تماشا کردم و متوجه شدم که در یک صحنه میشه آقای ایفانز را دید (اونجایی که ادی براک داره تو یه ماشین سفر میکنه و یه آدم بی خانمان داره آواز میخونه!):

لیزارد ونوم 3

این واقعا گیچ کننده و در عین حال جالبه چون واقعا چرا باید نقش بی اهمیتِ یک آدم هیپی و بی خانمان را بدن ایفانز بازی کنه؟ ضمن اینکه سونی خودشم میدونه که ایشون رو برای فیلم "راهی به خانه نیست" برگردوند و بنابراین برای تماشاچیان هنوزم ایفانز به عنوان دکتر کانرز مطرحه. ولی شایدم واقعا نقش دکتر کانرز رو بازی میکنه که پس از وقایع "راهی به خانه نیست" معالجه شده، ها؟ ضمن اینکه در تصویر بالا یک پسر نوجوان هم در کنار ادی دیده میشه که باز هم به شایعات مربوط به همراهی پیتر پارکر با ادی دامن میزنه! (در ادامه ی مقاله به قضیه پیتر پارکر در این فیلم اشاره میکنیم).

اندرو گارفیلد لیزارد

ولی اگر ثابت بشه که کانرز نیست (که به نظرم نیست) پس برای همیشه ثابت میشه که فیلم های ونوم در دنیای فیلم های اندرو گارفیلد جریان نداره، درست میگم؟

 

- زِنوفیِج

شاید بهتر بود در آخرین فیلم ونوم شاهد حضور «کنال» (پادشاه سیمبیوت ها که اینجا معرفی شده) بودیم که با ونوم مبارزه میکنه ولی اگر قرار بر حضور این شخصیت نیرومند بود سونی باید از قبل برایش برنامه ریزی میکرد که نکرد. و دیدیم که برخی سایت های خارجی این موجودات زشت بیگانه و زشت که درتریلر میبینیم را مرتبط با اژدهای «گرندل» در کمیک های ونوم دونستن (این مقاله را بخوانید) که به کنال ربط داره ولی به نظرم ربطی نداره. در واقع از نظر من این موجودات شباهت زیادی به «زنو فیج» (Xenophage) دارند که اولین بار در سال 1996 و در شماره 1 از کمیک Venom: the Hunted باهاشون آشنا شدیم. این بیگانه ها، سیمبیوت ها را شکار کرده و میخورند. اونا حتی برای فریب دادن سیمبیوت ها میتونند تغییر شکل ظاهری در خودشون ایجاد کنند. همچنین نوعی سم از خودشون خارج میکنند که میتونه باعث فلج شدن سیمبیوت ها بشه.

دشمن ونوم - کمیک

(برام جالبه که بدونم ونوم چطور تونسته خودشو به هواپیمای مسافری برسونه و مثل اسپایدرمن بهش بچسبه؟ چون تا جایی که یادمه تو سینما فعلا قدرت پرواز نداشته ولی شایدم تو این فیلم مثل دنیای کمیک بتونه پرواز کنه!).

هواپیمای ونوم

سئوال اینه که آیا کسی آنها را به دنبال ونوم فرستاده یا اینکه آیا آنها ربطی به منشا و سرگذشت (origin) سیمبیوت دارند و آیا آنها بودند که باعث شدند سیمبیوت ونوم از سیاره ی خودش فرار کنه؟ هر دوی این فرضیه ها محتمل است ولی من فکر کنم در قسمت سوم شاید بخوان به سرگذشت سیمبیوت اشاره کنند و بنابراین فرضیه دوم رو بیشتر محتمل میدونم. یه جورایی حس میکنم زنوفیج قراره نقش زیادی در فیلم داشته باشه و با نوعی تهاجم آنها به زمین مواجه هستیم (اون شهاب سنگ ها هم میتونه اومدن اونا به زمین باشه).

شهاب سیمبیوت

و اصلا شاید هدف از گیر انداختن ادی براک ونوم این باشه که به ارتش کمک کنند علیه این بیگانه ها بهشون کمک کنند و زمین را نجات دهند چون در تریلر انگار دارن به مقر نظامی حمله میکنند:

زِنوفیِج

 

- پیتر پارکر؟

یتر پارکر؟

مدتها پیش تو سایتمون مقاله ای تحت عنوان "اخبار و شایعات ونوم 3" منتشر کردیم که در اون اشاره شده بود احتمالا شاهد یک پیتر پارکر نوجوان در ونوم 3 خواهیم بود! (آیتم شماره 4 از این مقاله را بخوانید). اخیرا در سایت های خارجی هم ادعا شده که ونوم قراره اولش سعی کنه پیتر پارکر نوجوان دنیای خودش را بکشه ولی در نهایت تصمیم میگیره ازش محافظت کنه. پس با این حساب میشه گفت که در تصویر بالا اون پیتر پارکره و اون دو زن هم زن عمو می و مری پارکر (مادر پیتر) هستند. ولی به نظر من که اصلا اینطور نیست و اصلا حضور این شخصیت ها در این فیلم که خودش همین جوری هم داستانش به قدر کافی شلوغ به نظر میرسه، منطقی نیست و اینها هم فقط یک خانواده معمولی هستند که شاید در طول فیلم جونشون به خطر بیفته و ونوم هم در صحنه ای کوتاه بهشون کمک کنه. شایدم یکی از اونا کشته بشه و در انتهای فیلم اون پسر بچه رو "پیتر" صداش کنند و به "کید ونوم" تبدیل بشه و جانشین ونوم  بشه!!! (شوخی کردم ولی از سونی هیچی بعید نیست!).

 

- تاکسین

تاکسین

در انتهای فیلم "ونوم: بگذار کارنیج بیاید" دیدیم که کارآگاه «پاتریک مولیگان» به سیمبیوت خودش دست یافت (آیتم شماره 54 از این مقاله رو بخونید)

و در دنیای کمیک هم همونطور که در اینجا معرفی اش کردیم، مولیگان به سیمبیوتی ملقب به تاکسین تبدیل میشه. در تریلر هم کارآگاه مولیگان را میبینیم که در پایگاه نظامی اسیر شده و به نظر تحت تسخیر سیمبیوت قرار گرفته. زیرنویس رسمی که سونی برای تریلر در یوتیوب منتشر کرده نیز از او به عنوان Toxin (تاکسین) یاد میکنه و صدای او هم نشون میده که در سلول خودش تنها نیست! حالا باید دید که او در فیلم چقدر نقش داره و آیا از شخصیت های اصلیه یا اینکه در حد یک حضور افتخاری (cameo) هستش.

تاکسین

ولی بنظرم اگه سونی عقلش برسه لشکری از سیمبیوت ها فضایی در فیلم درست میکنه که به رهبری ونوم با زنوفیج مبارزه میکنند و تاکسین هم یکی از اون سیمبیوت ها میشه ...

 

- این پایان راه ادی براکه ...

مرگ ادی براک

فعلا که همه ی نشانه ها حاکی از اونه که "ونوم: آخرین رقص" آخرین باری خواهد بود که «تام هاردی» نقش ونوم رو بازی میکنه و خود سونی هم اینو به نوعی تایید کرده و حتی پوستر رسمی این فیلم هم رویش نوشته: "تا مرگ آنها را از هم جدا کند" (Till death do they part).

پوستر ونوم 3

میدونم که این برای خیلی از شما خبر بدی به حساب نمیاد (!) و تصاویری که در تریلر مشاهده میشه انگار اوضاع تام خیلی قراره داغون بشه و احتمال میدیدم او در پایان فیلم برای نجات دنیا جون خودشو فدا کنه و این میتونه روشی باشه که سونی باهاش این فرنچایز نامحبوب برای هواداران را به پایان میرسونه. از سوی دیگر، اخبار و شایعات فیلم "اسپایدرمن 4" نشون میده که که مارول استودیوز هم برنامه ای برای ادی براک نداره (مثلا اینجا گفتیم که میگن قراره سیمبیوت به «مک گارگن» بچسبه و بعدش هم به پیتر پارکر) و حتی در بازی موفق "اسپایدرمن 2" هم خبری از ادی براک نبود و این «هری آزبورن» بود که به ونوم تبدیل شد.

 

- اسب ونومی (یا شایدم ونوم اسبی)!

اسب ونومی (یا شایدم ونوم اسبی)!

آخر تریلر دیگه شورش درمیاد و ونوم که به نوعی به یک دلقک تبدیل شده ، یک اسب رو به تسخیر خودش درمیاره! البته بارها در دنیای کمیک دیدیم که مثلا در کمیک "پیرمردی به نام لوگان" (اینجا ترجمه شده)، سیمبیوت یک دایناسور رو تسخیر کرده بود.

دایناسور ونوم

یا همانطور که  در اینجا گفتیم، سیمبیوت سابقه ی تسخیر خودرو را هم داره:

ولی کاری که سونی با ونوم کرده و در این تریلر هم مشهوده اینه که انگار مارول بخواد کاپیتان آمریکا رو به یک فراری از تیمارستان بیماران روانی کنه که به خودش رنگ آبی و سفید و قرمز میزنه تا با جرم و جنایت مبارزه کنه!!! واقعا ادی در این فیلم ها به هجویه ای از خودش در دنیای کمیک تبدیل شده و این صحنه هم احمقانه است.

  

و در پایان سئوال اینه که آیا این فرنچایز میتونه در گام آخر خودش رو نجات بده و آبروداری کنه؟ من که اصلا امیدوار نیستم و به قول معروف چشمم آب نمیخوره ولی شایدم با اثری لااقل سرگرم کننده و فان روبرو باشیم که برای یک بار تماشا بد نباشه، ها؟ شما نظرتون چیه؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خبر و شایعه داغ درباره فیلم "ونوم 3" (VENOM 3)

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید"

10 حفره داستانی بزرگ در فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

قسمت آخر از کمیک "ونوم: محافظ مرگبار" (VENOM: LETHAL PROTECTOR) ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین سیمبیوت ها در عالم مارول

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

آیا قراره داستان فیلم "مادام وب" به "ترمیناتور" شباهت داشته باشه؟!

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 شیوه برای وارد کردن ونوم به دنیای سینمایی مارول

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره تاکسین (TOXIN) بدانید

نخستین حضور «کارنیج» (CARNAGE) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست!

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «ونوم»

مارول: 10 حقیقتی که باید درباره رابطه «ونوم» و «کارنیج» در دنیای کمیک بدانید

ونوم علیه کارنیج: 10 نبرد بزرگ سیمبیوت پدر و پسر در دنیای کمیک!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1403-03-15 15:27
مقاله رو خیلی سریع و تو گوشی موبایل نوشتم. پس قطعا ایرادات تایپی - تصویری داشته باشه
لطفا با دقت بخونید و هر جا ایرادی دیدید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Pxf
#2 Pxf 1403-03-15 15:49
عجب تحلیل مفصلی! با اون تیکه که راجب کمدی مسخره ونوم که میخواد جمله معروف خودشو بگه کاملا موافقم (واقعا نمیدونم چرا یه عده میگفتن این صحنه تو تریلر براشون جالب بوده ؟ کل ابهت ونوم رو برد زیر سوال)
نقل قول کردن
پاتریک
#3 پاتریک 1403-03-15 15:49
ممنون برای مقاله
منم زیاد چشمم آب نمیخوره فیلم خوبی بشه ولی یه نمه بهش امید دارم
نقل قول کردن
Pxf
#4 Pxf 1403-03-15 15:50
ولی خیلی بده که یه تقابل درست و حسابی از ونوم و مردعنکبوتی ندیدیم ، اون صحنه پس از تیتراژ تو فیلم دوم کلی هایپم رو بالا برد که ونوم اومد به mcu اما همش پشم شد متاسفانه
نقل قول کردن
Pxf
#5 Pxf 1403-03-15 15:52
واقعا اون ونوم شاهکاری که تاد مک فارلین ساخت یا ونومی که تو ران فوق‌العاده دانی کیتس دیدیم رو با ونوم سونی مقایسه میکنم نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم
نقل قول کردن
apking1183
#6 apking1183 1403-03-15 16:00
سلام
بسیار ممنون از این سرعت .
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#7 The Spectacular Burmun 1403-03-15 16:04
یه خسته نباشید ویژه خدمت آقای ترابی
دیروز گفتم نمیدونم عاشق تریلر ونوم ۳ بشم یا ازش بدم بیاد.یا هیچکدوم،برم سراغ امتحان عربی فردا.بااینحال نکاتی داشت که بنظر من هم منطقی اومدن.
تریلر کمی برام گنگ بود.یعنی الان نمیفهمیم که فیلم قراره روی سیمبیوت های دیگه و دشمنی اونا با ونوم تمرکز کنه،یا گرفتار شدن ونوم توسط ارتش این یارو ژوری.و اگه قراره جفتش باشه پس داستان فیلم خیلی قراره شلوغ بشه.
یکی از دلایلی که میگم باید از این تریلر متنفر شد همون سکانس گیر افتادن سیمبیوت توسط اون یارو ئه هستش.آخه لامصب سونی بی دین،چرا خودی میزنی.مگه شایعه راه نیفتاده که اسپایدرمن ۴ به سیمبیوت اشاره میشه(من که میگم نمیشه و حداقل تا سکرت وارز به سیمبیوت و ونوم اشاره نمیشه)خب الان چرا اینجوری میکنی؟و این سکانس برام دوتا فرضیه میاره و یه موضوع قطع:یک بار برای همیشه،این فیلم در دنیای اندرو گارفیلد رخ نمیده.شایعه اول:ادی و ونوم در MCU گرفتار شدن و آخر شاهکار راهی به خانه نیست به دنیای خودشون نرفتن.پس اینجوری میشه نتیجه گرفت آقای ریس ایفانز یا همون دکتر کانرزه که بی خانمان شده،یا سونی واسه هایپ زیاد ایشون رو گذاشته ولی اصلا نقشی نداره.شایعه دوم:ادی و ونوم به دنیای خودشون برگشتن و این رفیقمون در چندجهانی داره میگرده تا تمام سیمبیوت هارو جمع کنه.این موضوع با دیالوگی که اون خانمه میگه هم صدق میکنه(همیشه میدونستیم که تنها نیستیم و باید یه راز بمونه)حالا چرا دارن سیمبیوت هارو جمع میکنن؟من با آقای ترابی بیشتر موافقم.اما سناریویی متفاوت دارم.سونی انقدر پخمه هست که ایده تازه نداشته باشه.پس یه همچین پنل کلیشه ای ریخته که آقا سیمبیوت ها خطرناکن پس باید تحت نظارت در یک مکان امن باشن ولی یهو یه تهدید بدتر جلو میاد که فقط سیمبیوت ها میتونن کمکمون کنن و اینجوری میشه که تام هاردی میفته میمیره.ولی اگر چنین نباشه که یعنی این بابا با سیمبیوت ها پدرکشتگی داره و از طرف دیگه اون یکی هیولائه هم میاد و اوضاع برای ادی و ونوم قاراشمیش میشه.
یه سوال از آقای ترابی میپرسم چون زبانم در حد ایشون Perfect نیست که هر دیالوگی رو با هر لهجه ای و با کلی نویز متوجه بشم:ونوم تو سکانس هواپیما به ادی میگه:هم نوعان من مارو پیدا کردن؟ اگه اینجوری باشه پس این زنوفیج ها هم از نژاد سیمبیوت ها هستن و اون سکانس شهاب سنگ ها هم اینو ثابت میکنه.ولی اگر اشتباه متوجه شده باشم(و آبروم جلو اینهمه کاربر رفته باشه)پس یعنی این فرضیه من کلا کشکه.
من یه مشکل دیگه هم با تریلر دارم:مگه این همون ادی براکی نبود که میگفت مغز انسان نباید خورد و ... پس چرا اینجا انقدر یهویی شخصیتش برگشت؟درسته،این همون ادی براکیه که تو کمیک میشناسیم؛بی‌رحم ،قاتل و خط فکریش با سیمبیوت بشدت نزدیکه.ولی من از این چرخش یهویی بدم اومد.
ادی براک تو لاس وگاس چیکار میکنه دقیقا؟جوابش راحته:داره از دست ژوری ها خلاص میشه.ولی سیمبیوت انقدر کودنه که وقتی قراره پنهان بشه اینجوری بیاد با خانم چن برقصه؟!لابد آره دیگه،وقتی دلیلی برای کشتن پسر خودش تو فیلم قبلی نداشت همین میشه دیگه.
دوستان بهتون اطمینان میدم که بازم هیچ اثری از پیتر پارکر تو این فیلم نیست.شک نکنید.مگر اینکه آخر فیلم،دوتا سکانس پس از تیتراژ داشته باشیم:یکی اینکه بفهمیم ادی براک در یک نبرد وحشیانه میان چندین سیمبیوت کشته شده و دومی اینکه یه اشاره ای هرچند ریز به پیتر پارکر فیلم مادام وب بشه.چون اونجا نوزاد بود و اگه تو یه دنیا جریان داشته باشن(که احتمالش خیلی کمه)پس میبینیم که اون پیتر پارکر بزرگ شده و ...
همین.نکته دیگه ای پیدا نکردم.فیلم صددرصد نکات مثبت دفعه قبلی رو یدک میکنه:بازی فوق‌العاده تام هاردی،سکانس های اکشن نسبتا جالب بهمراه جلوه های ویژه عالی و شاید هم بتونیم کارگردانی خانم مارسل رو هم اضافه کنیم.دیروز گفتم که سونی بهم یاد داده به تریلر هایی که منتشر میکنه اعتماد نکنم و دلمو به این فیلم نبندم.اگه موفق شد نوش جونش.اگر هم نشد(که صددرصد نمیشه)با یک کلام همیشگی خودمو خلاص میکنم:ما که صافیم.از اولشم امید نداشتم.
شاید بتونه بهتر از قسمت دوم بشه چون اون بدجوری خراب کرذ ولی نمیتونه سه گانه ای ماندگار بسازه و میراثی هم نداشت که ادامه بده.
نکته آخر رو هم بپرسم و برم سراغ غلط املایی ها:خدا کنه لااقل امینم واسه این اثر هم یه ترانه بخونه تا یه نکته مثبت دیگه هم داشته باشه.Venom خیلی خوب نبود،ولی Last One Standing خارق‌العاده بود.در یک کلام جزو سه تای برتر امینم هستش.

تشکر میکنم بابت وقتی که برای نوشتن این مقاله گذاشتید.
نقل قول کردن
H.M
#8 H.M 1403-03-15 16:10
با تشکر از استاد ترابی
من یک سوال داشتم، توی این عکسی که برای قسمت دکتر کانری گذاشته شده، انگار دو تا دست داره و داره ساز میزنه...
این کل اتفاقات TASM رو زیر سوال نمیبره؟؟؟؟
یا این هم رکبه؟
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1403-03-15 16:35
به نقل از H.M:
با تشکر از استاد ترابی
من یک سوال داشتم، توی این عکسی که برای قسمت دکتر کانری گذاشته شده، انگار دو تا دست داره و داره ساز میزنه...
این کل اتفاقات TASM رو زیر سوال نمیبره؟؟؟؟
یا این هم رکبه؟

هنوز که تایید نکردن کانرزه!
نقل قول کردن
Mehdi
#10 Mehdi 1403-03-15 16:36
فیلم چه خوب چه بد من که به خاطر تام و ونوم میبینم

و اینکه بالاخره ببینیم سرنوشتشون چیه

حالا باید دید اتفاقات فیلم چیه ولی در کل این اتفاقا در حدی نیست که ونوم از پا دربیاره

3 احتمال

1 پوستر نوشته مرگ انهارا از هم جدا کنه پس قطعا یکی زنده میمونه

2 بوی مامور ونوم میاد

3 اب از اب تکون نمیخوره فقط سگانه ونوم تموم میشه ولی اون تو دنیاش باقی میمونه میشه یک چیزی مثل مرد اهنی
نقل قول کردن
sirmgamer
#11 sirmgamer 1403-03-15 16:37
مقاله عالی بود
دستتون درد نکنه ممنون بابت اینکه اسمم رو تو این مقاله گذاشتید :-)
نقل قول کردن
Allii
#12 Allii 1403-03-15 17:22
خسته نباشید واقعا مقاله عالی بود
حیف ونوم پتانسیل بالایی داره ولی با کمدی بی مزه جذابیت فیلم رو به شدت کاهش دادند.
پتانسیل ونوم و کمیک هاش خیلی بالاست ولی متاسفانه نتونستند ازش به خوبی استفاده کنند.
نقل قول کردن
Allii
#13 Allii 1403-03-15 17:24
ممنون از وقتی ک گذاشتید تحلیل کامل و عالی بود
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#14 TMNT - FAN 1403-03-15 17:25
ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم
نقل قول کردن
نینجای یخی
#15 نینجای یخی 1403-03-15 17:49
خب ، ببینید من بخیل یا حسود نیستم ولی امیدوارم این فیلم شکست بخوره ، چون اگه موفق بشه سونی دوباره فیلم هایی مثل مادام وب و موربیوس می سازه که این تمایل من و خیلی از شما نیست ، ولی اگر این فیلم و فیلم کریون شکارچی شکست بخورند ، شاید سر سونی به سنگ بخوره و بی خیال تیشه زدن به ریشه مارول بشه و تمرکزش رو تمام و کمال بذاره رو انیمیشن های اسپایدر ورس ، درست نمی گم ؟
نقل قول کردن
نینجای یخی
#16 نینجای یخی 1403-03-15 17:50
به نقل از TMNT - FAN:
ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1403-03-15 18:33
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

مقالات بیشتر که بعیده نوشته بشه
منم از سریال لذت بردم . تنها مشکلم باهاش این بود که اکس من محبوب من یعنی ولورین توش به قدر کافی نقش نداشت
نقل قول کردن
Mohammed *
#18 Mohammed * 1403-03-15 19:27
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از TMNT - FAN:
ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟


فرقی نمیکنه x _men 97یا قدیمی .
نقل قول کردن
Mohammed *
#19 Mohammed * 1403-03-15 19:32
به نقل از mtm:
[quote name="TMNT - FAN"]
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

مقالات بیشتر که بعیده نوشته بشه
منم از سریال لذت بردم . تنها مشکلم باهاش این بود که اکس من محبوب من یعنی ولورین توش به قدر کافی نقش نداشت[/quote
استاد ترابی یک چیز برای من مبهم بود
اسپویل ....




اگزویر که در x_men tas در آخر با تکنولوژی معشوق خودش داشت از طریق تصویر ویدیویی داشت با اعضا حرف می‌زد
چجوری در x_men 97 گفتن مرده یا کشته شده ؟
نقل قول کردن
Mohammed *
#20 Mohammed * 1403-03-15 19:46
مقاله عالی بود استاد ترابی خسته نباشید

درباره جمع کردن بخشی از ونوم چیویتل درحال براشت تیکه symbiote فرض بگیریم که برداشته بشه
اون وقت ونوم هیچ وقت در mcu رخ نمیده
درمورد کید ونوم خیلی خندم گرفت :lol:
به نظرم بعید نیست چیویتل (چه نام سختی هم داره )
همون بارون موردو باشه،
البته فیلم یخورده کارتونی داره میشه و زیاد از این موضوع خوشم نمیاد حقیقتا حس فیلم کمیک بوکی به من نمیده.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#21 The Spectacular Burmun 1403-03-15 20:19
به نقل از mtm:
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

مقالات بیشتر که بعیده نوشته بشه
منم از سریال لذت بردم . تنها مشکلم باهاش این بود که اکس من محبوب من یعنی ولورین توش به قدر کافی نقش نداشت

دقیقا.
ضمن اینکه من از آرک استورم تو سریال خوشم نیومد.اصلا انگار هیچ تاثیری نداشته.هیچ چیزی عوض نشد و من اصلا نفهمیدم اون جغده چیکاره بود.
قسمت چهارم هم بیربط ترین بود.اصلا به هیچ کدوم ربطی نداشت و تولد جوبیلی در قامت بازی های ۱۸ بیتی بود.چیز خاصی نداشت و چیس کانلی دیده وسطش وقت اضافه آورده رفت سراغ استورم.
نکات مثبت:
سریال یه ایده تازه نسبت به کمیک ارائه میداد که مجبورمون میکرد از خودمون بپرسیم چرا تو کمیک اینجوری نبود(نمیدونم چرا تمام انیمیشن هایی که این اواخر دیدم اینجوری بود.لاکپشت های نینجا،اسپایدروس ۲ و ...)
سریال از نظر تم ایرادی نداشت مثلا این موضوع که سایکلاپس میخواد جا پای اگزاویر بذاره یا با جین گری ازدواج کرده و ...
سریال به کمیک ها خیلی وفاداره ولی بازم موضوع خودشو ارائه میده و تغییراتی در اون ارائه میده.مثلا سایکلاپس در کمیک،نیتان رو میفرسته آینده ولی اینجا راضی نبود و خودش صراحتا گفت من نمیخوام مثل پدرم باشم.
برخی کاراکتر ها بیشترین حضور رو داشتن و آرکشون عالی بود.مثلا همین سایکلاپس یا مگنتو و ... ولی ستاره بی چون و چرای سریال گمبیت بود که من تا قسمت چهارم میخواستم بگم علاوه بر ولورین به اونم پرداخته نمیشه ولی قسمت بعدش فوق‌العاده بود و اپیزود پنجم برترین اپیزود سریال بود.هیچوقت فداکاری اش رو یادم نمیره و در کل از اول تا آخر اون اپیزود میخواستن تم شجاعت و فداکاری رو نشون بدن که خیلی عالی بود.
سریال کلی پیچش عالی داره که بخش اعظمشون مربوط به کاراکتر مگنتو میشد و باعش شد برامون کامل باز بشه و هنوزم خارق‌العاده اس.
با کمئو ها و حضور های افتخاری هیچ مشکلی نداشتم.کاملا به جا بودن و به پیشبرد داستان کمک میکردن(مثل حضور کاپ تو قسمت ششم)
ولی میدونید بزرگترین نقطه قوت سریال چی بود؟اینکه من خوره کمیک هستم و دیوانه وار عاشق دنیای ایکس من هستم ولی هیچوقت نتونستم سریال اصلی رو ببینم.بااینحال کاملا سر در آوردم و لذت کافی رو بردم.سریال رو با خواهرم دیدم و از کل کمیک و ایکس من و ... فقط لوگان رو میشناسه!ولی اسم کاراکتر ها و قدرتشون رو بهشون گفتم؛اون از من بیشتر سریال رو فهمید!(به جان خودم راست میگم)
اگر واقعا ولورین حضور بیشتری داشت شاید به سریال ۹/۵ میدادم ولی الان هم راضیم و با امتیاز ۹ از ۱۰،بهترین سریال MCU هستش.
نقل قول کردن
Mohammed *
#22 Mohammed * 1403-03-15 21:36
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

مقالات بیشتر که بعیده نوشته بشه
منم از سریال لذت بردم . تنها مشکلم باهاش این بود که اکس من محبوب من یعنی ولورین توش به قدر کافی نقش نداشت

دقیقا.
ضمن اینکه من از آرک استورم تو سریال خوشم نیومد.اصلا انگار هیچ تاثیری نداشته.هیچ چیزی عوض نشد و من اصلا نفهمیدم اون جغده چیکاره بود.
قسمت چهارم هم بیربط ترین بود.اصلا به هیچ کدوم ربطی نداشت و تولد جوبیلی در قامت بازی های ۱۸ بیتی بود.چیز خاصی نداشت و چیس کانلی دیده وسطش وقت اضافه آورده رفت سراغ استورم.
نکات مثبت:
سریال یه ایده تازه نسبت به کمیک ارائه میداد که مجبورمون میکرد از خودمون بپرسیم چرا تو کمیک اینجوری نبود(نمیدونم چرا تمام انیمیشن هایی که این اواخر دیدم اینجوری بود.لاکپشت های نینجا،اسپایدروس ۲ و ...)
سریال از نظر تم ایرادی نداشت مثلا این موضوع که سایکلاپس میخواد جا پای اگزاویر بذاره یا با جین گری ازدواج کرده و ...
سریال به کمیک ها خیلی وفاداره ولی بازم موضوع خودشو ارائه میده و تغییراتی در اون ارائه میده.مثلا سایکلاپس در کمیک،نیتان رو میفرسته آینده ولی اینجا راضی نبود و خودش صراحتا گفت من نمیخوام مثل پدرم باشم.
برخی کاراکتر ها بیشترین حضور رو داشتن و آرکشون عالی بود.مثلا همین سایکلاپس یا مگنتو و ... ولی ستاره بی چون و چرای سریال گمبیت بود که من تا قسمت چهارم میخواستم بگم علاوه بر ولورین به اونم پرداخته نمیشه ولی قسمت بعدش فوق‌العاده بود و اپیزود پنجم برترین اپیزود سریال بود.هیچوقت فداکاری اش رو یادم نمیره و در کل از اول تا آخر اون اپیزود میخواستن تم شجاعت و فداکاری رو نشون بدن که خیلی عالی بود.
سریال کلی پیچش عالی داره که بخش اعظمشون مربوط به کاراکتر مگنتو میشد و باعش شد برامون کامل باز بشه و هنوزم خارق‌العاده اس.
با کمئو ها و حضور های افتخاری هیچ مشکلی نداشتم.کاملا به جا بودن و به پیشبرد داستان کمک میکردن(مثل حضور کاپ تو قسمت ششم)
ولی میدونید بزرگترین نقطه قوت سریال چی بود؟اینکه من خوره کمیک هستم و دیوانه وار عاشق دنیای ایکس من هستم ولی هیچوقت نتونستم سریال اصلی رو ببینم.بااینحال کاملا سر در آوردم و لذت کافی رو بردم.سریال رو با خواهرم دیدم و از کل کمیک و ایکس من و ... فقط لوگان رو میشناسه!ولی اسم کاراکتر ها و قدرتشون رو بهشون گفتم؛اون از من بیشتر سریال رو فهمید!(به جان خودم راست میگم)
اگر واقعا ولورین حضور بیشتری داشت شاید به سریال ۹/۵ میدادم ولی الان هم راضیم و با امتیاز ۹ از ۱۰،بهترین سریال MCU هستش.

سلام
خودم سریال تا قسمت ۲ خوشم اومد بود قسمت ۳ هم دیدم احساس کردم در حال افت کردن هست بعد رفتم بعضی قسمت ها نگاه کردم نصفه، از نقش آفرینی کال داد خوشم نیومد نسبت به سریال اصلی افت کرده صداپیشه اصلی سایکلاپس هم بیشتر خوشم می‌آمد .
اسپویل ...

از اینکه طراحی مرد آهنی همون نسخه قدیمی واقعا خوشم اومد و بهتر از اینکه هزینه بیشتر برای کیفیت سریال بهترش کرد .
از حضور بارون زینو خیلی خوشم اومد با لباس کلاسیک و صداپیشگی اش بنظرم خوب بود ، دکتر doom هم جالب بود .
حضور مری جین عجیب بود برام چون انتظار داشتم گمشده باشه و مرد عنکبوتی دنبالش باشه.
حقیقتا دوست داشتم یه گروهی شکل بگیر از شرور ها .
نقل قول کردن
The amazing A.M
#23 The amazing A.M 1403-03-15 22:18
سلام به همه گی مقاله واقعا خوبی بود ولی من خیلی‌ تعجب می کنم سونی داره چیکار می کنه فقط امیدوارم که این فیلم در دنیای اندرو گارفیلد جریان داشته باشه چون همه چیز منطقی میشه چون تنها راه نجات دنیای سونی فقط اندرو گارفیلده
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#24 TMNT - FAN 1403-03-15 23:57
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از TMNT - FAN:
ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟


خود عوامل گفتم خیلی ضرورت نداره سریال اصلی رو دیده باشید ، به نظر منم آشنایی کافی با دنیای ایکس من ضروری تر از تماشا کردنه مجموعه اصلیه
اما من شخصا لذت بردنم از مجموعه رو مدیون چند تا چیز میدونم ...
۱ - تماشا کردنه تمام فیلم های * خوبه * فاکس از ایکس من ( فیلم های ضعیف رو تماشا نکردم )
۲ - مطالعه تمام مقالات سایت با موضوع ایکس من ( راجب خود سریال اصلی اطلاعات خوبی تو سایت هست )
۳ - گشت و گذار در منابع معتبری مثل وکی پدیا برای آشنایی کامل با شخصیت ها ( با همین مطالعه ها عاشق شخصیت سایکلاپس شدم که به‌ نظرم یکی از ستاره های سریال بود )
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#25 TMNT - FAN 1403-03-16 00:03
به نقل از mtm:
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

مقالات بیشتر که بعیده نوشته بشه
منم از سریال لذت بردم . تنها مشکلم باهاش این بود که اکس من محبوب من یعنی ولورین توش به قدر کافی نقش نداشت


بله درسته منم یکم با این بخش مشکل داشتم ، ولی آدم که فکر میکنه میبینه خواستن درست برعکس فیلم های فاکس عمل کنن چون بعضی ها فیلم های ایکس من رو * ولورین و رفقا * صدا میزنن !
کاهش نقش ولورین عمدی بود تا اینبار بقیه بیشتر بدرخشن و ایکس منه محبوب من سایکلاپس به نظرم واقعا عالی بود به علاوه ویلن محبوبم از دنیای مارول مگنیتو که اونم بسیار جذاب بود ...
نقل قول کردن
Ho3einam
#26 Ho3einam 1403-03-16 05:00
سلام خسته نباشید. چرا اینقد الکی گیر میدید ب فیلم؟
خودتون خوشتون نمیاد، حله. ولی دیگه چرا جوری حرف میزنید انگار فیلم در حد درمیان ستاره ای و ... هست؟
اینم یه فیلم ابرقهرمانی سرگرم کننده، از یه شخصیت دوست داشتنی و پرطرفداره دیگه.
یه نفر رو نمیتونی پیدا کنی که بیاد بگه از ونوم و ادی براکِ تام هاردی بدم میاد و فیلمش مسخره‌س و ضعیفه.
چون شخصیت دوس داشتنی و سرگرم کننده ای داره دیگه.
تو ب همه چی گیر میدی. میگی اون سکانس طنز خیلی مسخره‌س و خفن بودنِ اون لحظه رو از بین برده. درحالی ک ب هرکی تریلر رو نشون دادم، با اون صحنه خندیده و گفته خیلی باحال بود. یا میگی سکانس اسب ونومی مسخره‌س و «شورش رو درآورده»
برادر من فیلم ونوم باید لحظه های فان و جدید داشته باشه دیگه. قول میدم هرکی این لحظه رو دیده، پشماش ریخته و گفته ایول خیلی جالب و باحال بود.
در آخر بگم خسته نباشید، ولی توروخدا اینقد همه چیزو یه طرفه نبینید. از هر ده نفر، حداقل هشت نفر عاشق این تریلر و لحظه های بقول شما «مسخره» شدن.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#27 The Spectacular Burmun 1403-03-16 10:04
به نقل از Ho3einam:
سلام خسته نباشید. چرا اینقد الکی گیر میدید ب فیلم؟
خودتون خوشتون نمیاد، حله. ولی دیگه چرا جوری حرف میزنید انگار فیلم در حد درمیان ستاره ای و ... هست؟
اینم یه فیلم ابرقهرمانی سرگرم کننده، از یه شخصیت دوست داشتنی و پرطرفداره دیگه.
یه نفر رو نمیتونی پیدا کنی که بیاد بگه از ونوم و ادی براکِ تام هاردی بدم میاد و فیلمش مسخره‌س و ضعیفه.
چون شخصیت دوس داشتنی و سرگرم کننده ای داره دیگه.
تو ب همه چی گیر میدی. میگی اون سکانس طنز خیلی مسخره‌س و خفن بودنِ اون لحظه رو از بین برده. درحالی ک ب هرکی تریلر رو نشون دادم، با اون صحنه خندیده و گفته خیلی باحال بود. یا میگی سکانس اسب ونومی مسخره‌س و «شورش رو درآورده»
برادر من فیلم ونوم باید لحظه های فان و جدید داشته باشه دیگه. قول میدم هرکی این لحظه رو دیده، پشماش ریخته و گفته ایول خیلی جالب و باحال بود.
در آخر بگم خسته نباشید، ولی توروخدا اینقد همه چیزو یه طرفه نبینید. از هر ده نفر، حداقل هشت نفر عاشق این تریلر و لحظه های بقول شما «مسخره» شدن.

یه چیزی میگم دنیا رو در حقت تموم میکنم
هروقت تونستی مقاله ای بنویسی،۷۰ فیلم رو توش رتبه بندی کنی،از سایت های متا و راتن یا IMDb جونتون نبود میتونی بیای به ایشون بگی تو.
تو فکر کردی باد کدوم خونه ای هستی که میای نظر میدی.
در شان استاد نیس بخواد جواب تورو بده.
عقده ای فعلا«به هرکی نشون دادم»اون صحنه رو یه پیف گفته زده پنج ثانیه بره جلو.تو چی میگی.
ببین چقد بچه ای که چنین سکانسی از ونوم،قاتل بیرحم تورو راضی میکنه.
نقل قول کردن
Mohammed *
#28 Mohammed * 1403-03-16 12:25
به نقل از Ho3einam:
سلام خسته نباشید. چرا اینقد الکی گیر میدید ب فیلم؟
خودتون خوشتون نمیاد، حله. ولی دیگه چرا جوری حرف میزنید انگار فیلم در حد درمیان ستاره ای و ... هست؟
اینم یه فیلم ابرقهرمانی سرگرم کننده، از یه شخصیت دوست داشتنی و پرطرفداره دیگه.
یه نفر رو نمیتونی پیدا کنی که بیاد بگه از ونوم و ادی براکِ تام هاردی بدم میاد و فیلمش مسخره‌س و ضعیفه.
چون شخصیت دوس داشتنی و سرگرم کننده ای داره دیگه.
تو ب همه چی گیر میدی. میگی اون سکانس طنز خیلی مسخره‌س و خفن بودنِ اون لحظه رو از بین برده. درحالی ک ب هرکی تریلر رو نشون دادم، با اون صحنه خندیده و گفته خیلی باحال بود. یا میگی سکانس اسب ونومی مسخره‌س و «شورش رو درآورده»
برادر من فیلم ونوم باید لحظه های فان و جدید داشته باشه دیگه. قول میدم هرکی این لحظه رو دیده، پشماش ریخته و گفته ایول خیلی جالب و باحال بود.
در آخر بگم خسته نباشید، ولی توروخدا اینقد همه چیزو یه طرفه نبینید. از هر ده نفر، حداقل هشت نفر عاشق این تریلر و لحظه های بقول شما «مسخره» شدن.
:-|
نقل قول کردن
نینجای یخی
#29 نینجای یخی 1403-03-16 12:27
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از نینجای یخی:
[quote name="TMNT - FAN"]ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟


خود عوامل گفتم خیلی ضرورت نداره سریال اصلی رو دیده باشید ، به نظر منم آشنایی کافی با دنیای ایکس من ضروری تر از تماشا کردنه مجموعه اصلیه
اما من شخصا لذت بردنم از مجموعه رو مدیون چند تا چیز میدونم ...
۱ - تماشا کردنه تمام فیلم های * خوبه * فاکس از ایکس من ( فیلم های ضعیف رو تماشا نکردم )
۲ - مطالعه تمام مقالات سایت با موضوع ایکس من ( راجب خود سریال اصلی اطلاعات خوبی تو سایت هست )
۳ - گشت و گذار در منابع معتبری مثل وکی پدیا برای آشنایی کامل با شخصیت ها ( با همین مطالعه ها عاشق شخصیت سایکلاپس شدم که به‌ نظرم یکی از ستاره های سریال بود )[/quoteتشکر از پاسخ گویی تون ، ببخشید من خودم به دنیای ایکس من خیلی علاقه دارم ولی نمی دؤنم اطلاعات مورد نظرمو از کجا گیر بیارم ، میشه چند تا مقاله معرفی کنید ؟
نقل قول کردن
spider _boy
#30 spider _boy 1403-03-16 18:28
دکتر کانرز فیلم امیزینگ که هست
۲.سیمبیوتی رو که تو نو وی هم جا مونده بود دوباره برگردوندن
۳.پیتر پارکر خردسال هم که هست
سونی خطاب به مارول : من صدای شما رو ندارم آقای فردوسی پور :lol:
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#31 TMNT - FAN 1403-03-16 20:28
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از نینجای یخی:
[quote name="TMNT - FAN"]ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟


خود عوامل گفتم خیلی ضرورت نداره سریال اصلی رو دیده باشید ، به نظر منم آشنایی کافی با دنیای ایکس من ضروری تر از تماشا کردنه مجموعه اصلیه
اما من شخصا لذت بردنم از مجموعه رو مدیون چند تا چیز میدونم ...
۱ - تماشا کردنه تمام فیلم های * خوبه * فاکس از ایکس من ( فیلم های ضعیف رو تماشا نکردم )
۲ - مطالعه تمام مقالات سایت با موضوع ایکس من ( راجب خود سریال اصلی اطلاعات خوبی تو سایت هست )
۳ - گشت و گذار در منابع معتبری مثل وکی پدیا برای آشنایی کامل با شخصیت ها ( با همین مطالعه ها عاشق شخصیت سایکلاپس شدم که به‌ نظرم یکی از ستاره های سریال بود )[/quoteتشکر از پاسخ گویی تون ، ببخشید من خودم به دنیای ایکس من خیلی علاقه دارم ولی نمی دؤنم اطلاعات مورد نظرمو از کجا گیر بیارم ، میشه چند تا مقاله معرفی کنید ؟


منبع من بیشتر مقالات خوده سایت بوده تا چیزای دیگه
هر چی سایت مقاله داده راجب ایکس من بخون و همچنین مقالاتی که اختصاصی ایکس من نیستن ولی اطلاعات خوبی توشون هست مثل مقاله * ۱۰۰ شخصیت برار مارول * که آقای ترابی توی اون راجب تعداد زیادی از جهش یافته ها مختصر و مفید توضیح دادن
نقل قول کردن
نینجای یخی
#32 نینجای یخی 1403-03-16 20:34
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از نینجای یخی:
[quote name="TMNT - FAN"]ایده مبارزه کردنه ونوم و لشگری از سیمبیوت ها با موجودات فضایی شکارچی به نظر خیلی دوست داشتنی میاد
اگه کسی قراره توی این فیلم بمیره بنظرم بهتره ونوم باشه نه ادی براک ، اصلا نمیتونم تصور کنم ادی جون خودشو برای نجات زمین فدا کنه !
اینکار مخصوص قهرمانان بزرگه مثل آیرون من که در طول چندین فیلم بهشون خوب پرداخته شده نه کاراکتر درب و داغونی مثل ادی براک ...
البته جنبه خوب هم داره و اونم اینه که اگه صحنه مرگ ادی مثلا تاثیر گذار باشه میتونه یکبار دیگه به مخاطبین یادآوری کنه حتی بازنده ها هم میتونن اعمال قهرمانانه انجام بدن
آقای ترابی مقالات بیشتری راجب سریال * ایکس من ۹۷ * نوشته نمیشه ؟ شما تماشا کردید ؟ خوشتون اومده ؟
من که واقعا دوستش داشتم

شما که دیدی ، برای تماشای حتما باید مجموعه کارتونی قدیمیه ایکس من رو دید یا نه ؟


خود عوامل گفتم خیلی ضرورت نداره سریال اصلی رو دیده باشید ، به نظر منم آشنایی کافی با دنیای ایکس من ضروری تر از تماشا کردنه مجموعه اصلیه
اما من شخصا لذت بردنم از مجموعه رو مدیون چند تا چیز میدونم ...
۱ - تماشا کردنه تمام فیلم های * خوبه * فاکس از ایکس من ( فیلم های ضعیف رو تماشا نکردم )
۲ - مطالعه تمام مقالات سایت با موضوع ایکس من ( راجب خود سریال اصلی اطلاعات خوبی تو سایت هست )
۳ - گشت و گذار در منابع معتبری مثل وکی پدیا برای آشنایی کامل با شخصیت ها ( با همین مطالعه ها عاشق شخصیت سایکلاپس شدم که به‌ نظرم یکی از ستاره های سریال بود )[/quoteتشکر از پاسخ گویی تون ، ببخشید من خودم به دنیای ایکس من خیلی علاقه دارم ولی نمی دؤنم اطلاعات مورد نظرمو از کجا گیر بیارم ، میشه چند تا مقاله معرفی کنید ؟


منبع من بیشتر مقالات خوده سایت بوده تا چیزای دیگه
هر چی سایت مقاله داده راجب ایکس من بخون و همچنین مقالاتی که اختصاصی ایکس من نیستن ولی اطلاعات خوبی توشون هست مثل مقاله * ۱۰۰ شخصیت برار مارول * که آقای ترابی توی اون راجب تعداد زیادی از جهش یافته ها مختصر و مفید توضیح دادن

مرسی ، واقعا دنیای ایکس من دنیای خوب و قابل توجهی هستش
نقل قول کردن
Omni-man
#33 Omni-man 1403-03-16 22:59
من وقتی تریلر رو دیدم یکم به فیلم امیدوار شدم اما نقد آقای ترابی دیدگاهم رو تغییر داد،تریلر داره داد میزنه که فیلم قراره یک فاجعه باشه!به عنوان مثال فیلم در یک لحظه حالت کمدی داره و در لحظه ی بعد دارک و خشن میشه!(که توی صحنه ی مبارزه ی ونوم با خلافکارا اون رو دیدیم) من فکر میکنم سونی داره سعی میکنه از فرمول فیلم های ددپول استفاده بکنه تا هم خشونت رو داشته باشه و هم طنز رو.اما جواب نمیده چون شخصیت پردازی و لحن داستان های ددپول ۱۸۰ درجه با ونوم فرق میکنه. از حقه و کلک هایی هم که سعی کردن توی تریلر بهمون بزننم معلومه که داستان درست حسابی هم ندارن و میخوان مخاطب رو گول بزنن.این فیلم خیلی پتانسیل داره چون میتونستند کنال رو توش قرار بدن که به نظر نمیاد این کار رو کرده باشن.حیف...
نقل قول کردن
Spider-Milad
#34 Spider-Milad 1403-03-17 12:52
سلام
آقا بنظر من کلا این باری که توش سیمبیوته هست بار دنیای ونومه نه مارول
مثلا آخر ونوم ۲ وقتی رفت دنیای مارول تو همون اتاق افتاد فقط یه خرده فضاش متفاوت بود سونی داره این حرکتی میزنه و احتمالا به سیمبیوتی که تو mcu جامونده کاری نداشته
نقل قول کردن
Marvel comics
#35 Marvel comics 1403-03-25 00:21
به نقل از The amazing A.M:
سلام به همه گی مقاله واقعا خوبی بود ولی من خیلی‌ تعجب می کنم سونی داره چیکار می کنه فقط امیدوارم که این فیلم در دنیای اندرو گارفیلد جریان داشته باشه چون همه چیز منطقی میشه چون تنها راه نجات دنیای سونی فقط اندرو گارفیلده

دقیقا ! :lol:
بالاخره یکی حرف دلم رو زد.
نقل قول کردن
SMPSGAMER
#36 SMPSGAMER 1403-03-26 15:26
شاید خیلیا از این فیلم ها خوششون نیاد اما من فیلم های ونوم رو دوست دارم(ولی کاشکی به جاش ونوم رو توی MCU میدیدیم)
درسته فیلم ها داستان خوبی ندارن و هرچی لذت توی فیلم ها هست بخاطر نقش آفرینی تام هاردی هست ولی همه فیلم های قهرمانی نیاز نیست خودشون رو جدی بگیرن و فقط نیاز دارن فان باشن
(البته بازم میگم من ترجیه میدادم ونوم توی MCU ببینیم و من ونوم دارک رو بیشتر از ونوم فان دوست دارم)
ولی وقتی ساعت ۱۲ شب از محل کار میای خونه و همه خوابن، هیچی بهتر از این نیست که یک فیلم احمقانه و فان دانلود کنی و ببینی با پیتزا و نوشابه بزنی بره پایین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید