نسخه های عجیب و غریب از کینگ پین در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از کینگ پین در دنیای کمیک!

پس از معرفی حقایق جالب از شخصیت «کینگ پین» (Kingpin) در اینجا حالا زمان آن فرا رسیده که با نسخه های مختلف او از جهان های موازی نیز آشنا شوید!

 

10- کینگ پین سال 1602

 کینگ پین سال 1602

"1602" نام کمیکی معرکه و باحال به قلم نویسنده برجسته دنیای کمیک یعنی «نیل گیمن» است که در انگلستان اوایل قرن 17 میلادی رخ میداد! مرد عنکبوتی این دنیا «پیتر پارکوآ» نام دارد که بهتره برای آشنایی با او این مقاله را بخوانید. در این دنیا ویلسون فیسک یک دزد دریایی و ناخدای کشتی به نام HMS Vanessa است و بهش لقب King’s Pin داده اند و به کشتی که در آن پیتر پارکوآ به همراه نسخه این دنیا از نورمن آزبورن داشتند به انگلستان برمیگشتند حمله کرد ولی پیتر تونست با قدرت تارافکنی خودش گلوله های شلیک شده از کشتی را به خودش برگرداند و سپس در درگیری باعث شد کینگ پین به دریا بیفته. او که به شدت از شرمساری که پیتر برایش به وجود آورده بود خشمگین بود، معاونش به نام بولزآی را فرستاد تا او را تعقیب کند و بکشد. شما میتونید این داستان را به طور کامل در اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

 

9- کینگ پین دنیای شماره 295

  کینگ پین دنیای شماره 295

دنیای شماره 295 مارول به نام "عصر آپوکالیپس" معروف است که رویداد معروف مارول در دهه 90 میلادی بود (اینجا راجع بهش توضیح داده شده). در این دنیا ویلسون فیسک یک تاجر ثروتمند بود که برای آنکه زنده بماند خودش را وارد یک گروه تروریستی کرد که به انسانها خیانت کرده و به آپوکالیپس پیوسته بودند. او به جای اینکه کینگ پین لقب بگیرد با عنوان Drigible صدا زده میشد (به معنی "کشتی هوایی" یا "بالن")! او در ضمن زره میپوشید و دستکش هایی داشت که ازشون انرژی شلیک میشد. Drigible در کنار خبیث هایی دیگری مثل آرکید، سرخ (نورمن آزبورن) و جغد به واکاندا حمله کرد ولی در آنجا با شلیک گلوله گوئن استیسی کشته شد.

  

8- کینگ پین دنیای شماره 807128

 کینگ پین دنیای شماره 807128

دنیای شماره 807128 در واقع دنیایی است که اولین بار در سری کمیک بوکی "پیرمردی به نام لوگان" آن را مشاهده کردیم. در این دنیا ابرشرورها بر ابرقهرمانان پیروز شده و هر یک بخشی از آمریکا را مال خود کرده بود. کینگ پین که مردی سیاه پوست بود در قلمرو متعلق به مگنتو زندگی میکرد و وقتی مگنتو پیر شده بود و دیگر توانایی دفاع از خود را نداشت علیه او شورش کرد و قلمرو او را برای خود تصاحب نمود. تا اینکه اشلی بارتون (دختر کلین بارتون) با چند نفر دیگر علیه این کینگ پین شورش کردند و اشلی او را به طور خشنی به قتل رساند!

 

7- کینگ پین دنیای MC2

  کینگ پین دنیای MC2

دنیای شماره 982 را اولین بار در کمیک بوک های دختر عنکبوتی دیدیم. در این دنیا کینگ پین میخواست کلون پیتر پارکر به نام «کین» را بکشد ولی اشتباهی، بی باک (مت مورداک) را کشت. سپس کین سعی کرد از او انتقام بگیره ولی دختر عنکبوتی جلویش را گرفت. در نهایت کینگ پین در یک بمب گذاری در جریان جنگی بین گروه های رقیب تبهکاری شهر کشته شد.

  

6- کینگ پین دنیای آلتمیت

  کینگ پین دنیای آلتمیت

کینگ پین در دنیای کمیک های نهایی مارول (Ultimate Comics) رئیس مافیای کل شهر نیویورک است و به این شهرت داره هیچ وقت به چنگ قانون نیفتاده. او در همان داستان اولی که حضور پیدا کرد ماسک از صورت مرد عنکبوتی برداشت (داستانش در اینجا ترجمه شده است. شماره 10) و بعداً رایت ساخت فیلم سینمایی از روی شخصیت مرد عنکبوتی را نیز خریداری کرد! او در نهایت توسط میستریو از پنجره اتاقش به بیرون انداخته و کشته شد.

  

5- کینگ پین دنیای آمالگام

 کینگ پین دنیای آمالگام

تقریبا در اواخر دهه 90 میلادی مارول و دی سی کمیک جذاب، موفق و پرفروشی به صورت مشترک چاپ کردند به نام Marvel Vs. Dc که خوشبختانه اینجا تو سایتمون ترجمه هم شده است. سپس به صورت انشعابی کمیک هایی چاپ شد تحت عنوان "آمالگام" که در آن شخصیت های مارول و دی سی با هم ترکیب شده بودند! (دنیای آمالگام در مارول، دنیای شماره 9602 نام داره) برخی از این شخصیت ها بسیار جالب بودند. به طور مثال در این دنیا کینگ پین با یکی از دشمنان معروف بتمن یعنی «معماگو» ترکیب شده و کاراکتری جدید به نام Big Question پدید آمده بود که اسم واقعی اش «اِنیگما فیسک» بود!!! او علیرغم اینکه سابقه جنایتکاری داشت ولی به عنوان شهردار شهر نیوگاتهام انتخاب شده بود!

  

4- کینگ پین دنیای 11080

در کمیک 4 قسمتی Marvel Universe Vs. The Punisher، دنیایی را دیدیم که در آن شخصیت های مارول به "پاتوژن‌"(عاملی بیماری زا ) مبتلا میشوند که باعث میشود به شکارچیانی تبدیل شوند که گوشت انسان میخورند. ولی پانیشر که نسبت به آن مصون بود، وظیفه خودش دید تا هر کسی که بهش مبتلا شده را بکشه. در این کمیک شاهد بودیم که به خاطر ابتلا شدن مردم شهر به آن پاتوژن‌، قبیله هایی شکل گرفتند. مثلا اسپایدرمن هم که به عنوان "بیمار صفر" (patient 0) شناخته میشود، رهبر قبیله ای شده که در منهتن حکومت میکند. ویلسون فیسک (کینگ پین) هم به تازگی مبتلا شده و گوشت انسان میخوره و بهش لقب "پادشاه مرگ" داده اند. او موفق میشه بین قبیله های مختلف جنگ راه بندازه تا اینکه اونقدر ضعیف بشوند که یا از شهر بروند یا اینکه به قبیله او ملحق بشوند.

 

3- کینگ پین دنیای شماره 82081

کینگ پین دنیای شماره 82081

دنیای شماره 82081 که در یکی از سری های فرعی داستان "جنگ های پنهان" آن را دیدیم دارای جمعیتی متشکل از حیوانات دارای شکل انسان است. این دنیا شخصیتی به نام «هاوارد انسانه» (Howard the Human) که در واقع نسخه انسانی شخصیت معروف «هاوارد اردکه» بود یک کارآگاه خصوصی بود و کاراکتر اصلی به شمار می آمد. کینگ پین هم یکی از روسای خلافکاری شهر بود که با «بانوی گربه ای» (The Cat Lady) رقابت میکرد. او از میمون های نینجای خودش خواست تا هاوارد انسانه را به دلیل دخالت در کارهایش بکشند ولی موفق نشدند.

  

2- کینگ پین دنیای شماره 32323

کینگ پین دنیای شماره 32323

در دنیای شماره 32323 شاهد کینگ پین عجیبی بودیم که بازوان دکتر اختاپوس را کند و به ستون فقرات خودش وصل کرد! ولی این بازوها بهش برق ولتاژ بالا وصل کردند و او دچار مرگ مغزی شد. منتهی بازوها که دارای عقل و هوش بودند همچنان از جسد او برای رفت و آمد استفاده میکردند!!! به او لقب «کینگ آک» (King Ock) داده بودند ولی در نهایت ونوم او را کشت (داستانش اینجا ترجمه شده).

  

1- کینگ پین دنیای شماره 12311

کینگ پین دنیای شماره 12311

در دنیای شماره 12311، ویلسون فیسک رئیس گروه های تبهکاری بود که از سوی «بارون استارک» (تونی استارک) استخدام و بهش لباس زرهی داده شد تا علیه برادر و رقیب اصلی خودش یعنی آرنو استارک اقداماتی را انجام بده (تونی استارک شخصیت نسبتا خبیث در این دنیا بود که از کودکی به دلیل ابتلا به ویروسی مهلک مجبور شده بود در یک زره پیشرفته زندگی کنه). استارک او را فرستاد تا مرد عنکبوتی این دنیا را که «پیتر یوریک» نام دارد بکشد (عکسش اینجاست) ولی موفق نبود و در عوض خودش کشته شد.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره کینگ پین (KINGPIN) بدانید

 10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند!

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (THE KINGPIN)

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

عكس های زیبا از دشمنان مرد عنكبوتی : كینگ پین (KINGPIN)

معرفی شخصیت های خبیث انیمیشن "اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی"

10 دفعه ای که دخالت های ناشر یا سردبیر باعث شد داستان های کمیک بوکی از مسیر خود خارج شوند!

10 شخصیت خبیث برتر سریال های کمیک بوکی!

معرفی دشمنان دردویل (DAREDEVIL) ـ قسمت اول

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

10 كمیك برتر بی باك (DAREDEVIL)

10 دوره (RUN) برتر نویسندگان و طراحان در تاریخ کمیک بوک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani34521
#1 mani34521 1399-09-09 12:44
راستش انتظار نداشتم همچین شخصیتی نسخه های مختلف داشته باشه ولی بازم مقاله خیلی خوبی بود :-)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#2 Mr. Doctor 1399-09-09 13:18
خیلی جالب بود استاد،خسته نباشید و ممنون از شما
کینگ پین شماره2 و کینگ پین التیمیت بنظرم خیلی خفن و باحال بودن.کینگ پین شماره3 هم خوب بود :lol:
نقل قول کردن
Matingh
#3 Matingh 1399-09-09 14:01
دستتون درد نکنه خیلی مقاله ی خوبی بود :D
۳ :D
۲ :o
۱ :eek:
نقل قول کردن
super spider
#4 super spider 1399-09-09 14:07
چقدر عجیبن اینا :-|
کلا کینگپین خودش ی بشکست و عجیبه بعد میان عجیبتر هم میکننش (مثل ددپول یا جوکر)در کل مقاله عالی بود و دستتون درد نکنه استاد
راستی من کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از کجا شروع کنم؟ممنون میشم بگین ;-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#5 Kia Iron Man 1399-09-09 14:44
واو خیلی خوب بور
انصافا اکثرا جالب بودن.موارد ۲ و ۸ رو خیلی دوست داشتم.فقط ۲ و ۴ و ۶ رو از قبل میشناختم.به نظرم اگه به جای کینگ پین،میستریو با ریدلر ترکیب میشد بهتر بود.همیشه دوست داشتم در کمیک های marvel vs dc میستریو و ریدلر با هم متحد بشن حتی تصورشم جذابه ولی دیگه نشد. :-?
به هر حال دستتون درد نکنه خیلی عالی بود.
نقل قول کردن
Mohsèn II
#6 Mohsèn II 1399-09-09 15:50
مقاله خوب بود
به شخصه مورد های ۴ و۲ و ۸ رو میشناختم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1399-09-09 15:58
سلام. مقاله خوبی بود. گرچه من از شخصیت کینگ پین خوشم نمیاد ولی مقاله خوبی بود. شماره ۳ خیلی باحال بود شبیه فرانکشتاین شده :D
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-09-09 21:07
به نقل از super spider:

راستی من کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از کجا شروع کنم؟ممنون میشم بگین ;-)

از اولش که تو سایت ترجمه شده
cutt.ly/Xhjz1Qb
واقعا هیچ سایتی تو ایران نیست و نخواهد بود که اینقدر از یک سری بدون وقفه کمیک ترجمه کرده باشه ، اونم مجانی و با این کیفیت. پس باید روی چشمان خود بگذارید و از اول همه رو بخونید و به بقیه هم معرفی کنید و چندین رکعت نماز شکر بخوانید بابت اینکه وب سایت spidey.ir وجود داره که این لذت وافر را به شما ارزانی داشته
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#9 Mr. Doctor 1399-09-09 22:12
به نقل از mtm:
به نقل از super spider:

راستی من کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از کجا شروع کنم؟ممنون میشم بگین ;-)

از اولش که تو سایت ترجمه شده
cutt.ly/Xhjz1Qb
واقعا هیچ سایتی تو ایران نیست و نخواهد بود که اینقدر از یک سری بدون وقفه کمیک ترجمه کرده باشه ، اونم مجانی و با این کیفیت. پس باید روی چشمان خود بگذارید و از اول همه رو بخونید و به بقیه هم معرفی کنید و چندین رکعت نماز شکر بخوانید بابت اینکه وب سایت spidey.ir وجود داره که این لذت وافر را به شما ارزانی داشته

واقعا همینطوره و واقعا خیلی ها از جمله من،نمیدونم چطوری و با چه کاری میتونیم که زحمات بی دریغ و عاشقانه شما رو برای ما کمیک دوستان،جبران کنیم.
مدیون شما هستیم استاد....
نقل قول کردن
master spider
#10 master spider 1399-09-10 02:44
به نقل از mtm:
به نقل از super spider:

راستی من کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از کجا شروع کنم؟ممنون میشم بگین ;-)

از اولش که تو سایت ترجمه شده
cutt.ly/Xhjz1Qb
واقعا هیچ سایتی تو ایران نیست و نخواهد بود که اینقدر از یک سری بدون وقفه کمیک ترجمه کرده باشه ، اونم مجانی و با این کیفیت. پس باید روی چشمان خود بگذارید و از اول همه رو بخونید و به بقیه هم معرفی کنید و چندین رکعت نماز شکر بخوانید بابت اینکه وب سایت spidey.ir وجود داره که این لذت وافر را به شما ارزانی داشته

والا بخدا آقای ترابی من خیلی قدر شما رو میدونم و سعی میکنم حداقل با کامنت هام لطفتون رو کمی جبران کنم که صددرصد نمیشه
نقل قول کردن
poriya09
#11 poriya09 1399-09-10 10:53
مقاله خیلی خوبی بود و من گزینه ی 2.4.6 رو میشناختم.
نقل قول کردن
s.ch
#12 s.ch 1399-09-10 15:29
به نقل از mtm:
به نقل از super spider:

راستی من کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از کجا شروع کنم؟ممنون میشم بگین ;-)

از اولش که تو سایت ترجمه شده
cutt.ly/Xhjz1Qb
واقعا هیچ سایتی تو ایران نیست و نخواهد بود که اینقدر از یک سری بدون وقفه کمیک ترجمه کرده باشه ، اونم مجانی و با این کیفیت. پس باید روی چشمان خود بگذارید و از اول همه رو بخونید و به بقیه هم معرفی کنید و چندین رکعت نماز شکر بخوانید بابت اینکه وب سایت spidey.ir وجود داره که این لذت وافر را به شما ارزانی داشته

استاد واقعا نمی دونم چی بگم اصلا همین مقالات نسخه های عجیب و غریب واقعا کدوم سایت کمیک بوکی تو ایران هست که همچین مقالات پرباری رو بیرون بده هرچقدر از شما تشکر کنیم بازم کمه :-) تا ابد سالم و سلامت باشید و این رو بدونید که تا ابد از شما حمایت می کنیم شما برای جامعه ی کمیک بوکی ایران کاری رو کردید که استنلی برای جامعه ی کمیک بوکی دنیا کرد :D و در نهایت از ته دل از شما ممنونیم...
نقل قول کردن
The-killer_boy
#13 The-killer_boy 1399-09-10 23:03
عالی بود ;-) ولی کینگ پین اصلا یجوریه هرکاریشم بکنی عجیب نمیشه مگه اینکه بخوای براش 4 تا چشم و 3 تا پا بزاری!!!
نقل قول کردن
badboy
#14 badboy 1399-09-13 10:43
خوشم میاد تو همش هم چاقه لاغر کن برادر 8) 8)
نقل قول کردن
Dark spidey
#15 Dark spidey 1399-09-16 16:39
بعضی جاها داشت خیکش کنده میشد
⁦⁦ಡ ͜ ʖ ಡ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37