10 چیزی که هواداران دوست دارند در قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی با بازی «توبی مگوآیر» ببینند

10-چیزی-که-باید-در-قسمت-چهارم-فیلم-مرد-عنکبوتی-با-بازی-توبی-مگوآیر-باشند-نکته-سم-سام-ریمی-spiderman-4

پس از حضور غافلگیر کننده آقای مگوآیر در فیلم "راهی به خانه نیست" هواداران با راه اندازی کمپینی در اینترنت خواستار ساخته شدن قسمت چهارم فرنچایز اولیه اسپایدرمن در سینما شدند.

مقدمه: "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" سال گذشته روانه سینماهای جهان شد و به یک موفقیت فوری در نزد هواداران، منتقدین و گیشه فروش تبدیل شد. این فیلم همچنین به هواداران این فرصت را داد تا بار دیگر و به لطف مولتی ورسِ مارول بازیگران قبلی نقش مرد عنکبوتی یعنی توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد را روی پرده نقره ای تماشا کنند. از این رو بار دیگر تب ساخت قسمت جهارم سری اریجینال مرد عنکبوتی بالا رفته و هواداران با توجه به بازگشت سم ریمی به دنیای اقتباس های کمیک بوکی در فیلم "دکتر استرنج 2"، هشتگ #MakeRaimiSpiderMan4  را در توئیتر ترند کردند. ضمنا به نظر میرسد با توجه به نظرات سایت reddit آنها خواستار دیدن موضوعات زیر در قسمت چهارم میباشند.

در ضمن مقالات زیر را نیز درباره مرد عنکبوتی 4 از دست ندهید:

15 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

 

10- پاسخ به پرسش هایی درباره زندگی شخصی پیتر پارکر

پیتر پارکرِ توبی مگوآیر قطعاً در فیلم "راهی به خانه نیست" در جایی متفاوت از زندگی خود در مقایسه با پایان فیلم "مرد عنکبوتی 3" قرار دارد. ولی چیز زیادی درباره زندگی شخصی او و اینکه چه اتفاقاتی بر سر او آمده است برای ما فاش نشد. ما فقط از زبان پیتر پارکرِ توبی مگوآیر شنیدیم که پیتر و مری جین موفق شدند اوضاع را در رابطه رومانتیک بین خود سر و سامان دهند و انگار همچنان با هم هستند. ولی با توجه به اینکه 15 سال از اکران "مرد عنکبوتی 3" گذشته است پس یک عالمه جزئیات باقی مونده که میشه بهشون اشاره کرد و کلی سئوال هست که باید بهشون پاسخ داده بشه.

 

9- اقتباسی از داستان معروف "آخرین شکار کریون"

کریون شکارچی فیلم

سونی برای ساختن فیلم اختصاصی از روی «کریون شکارچی» بسیار مصمم و جدی است و بازیگر این نقش را هم انتخاب کرده (آرون تایلر-جانسون) و اخیراً هم خبر رسید که فیلمبرداری آن به زودی شروع میشود! احتمال داره که این فیلم در دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر جریان داشته باشه. هواداران مرد عنکبوتی خبر دارند که کریون شکارچی یکی از قدیمی ترین و خطرناک ترین دشمنان اسپایدرمن است ولی تا به حال در دنیای سینمایی به کار نرفته و برخی امیدوارند در فیلم اختصاصی او شاهد حضور اسپایدرمن باشند که شاید ممکن ترین گزینه برایش مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشد. و البته حضور افتخاری توبی مگوآیر در فیلم اختصاصی کریون میتونه به حضور کریون در "مرد عنکبوتی 4" منجر بشه. اینجوری ما میتونیم سرانجام شاهد اقتباسی از داستان معروف و دارک "آخرین شکار کریون" باشیم که در اینجا راجع بهش توضیح و در اینجا نیز ترجمه شده است.

 

8- بازگشت آقای دیتکوویچ و دخترش

دیتکوویچ

واقعاً حیفه که اگر از وجود بانمک آقای دیتکوویچ در قسمت چهارم بی بهره باشیم! مخصوصاً اینکه او و پیتر چندین مساله حل نشده بین خود دارند. رابطه صاحب خونه پیتر با او در طول "مرد عنکبوتی 3" پر تنش بود زیرا پیتر همیشه از کرایه خونه ش عقب بود. جالب میشه که ببینیم رابطه بین آنها الان چطوره و اینکه آیا بهتر شده یا اینکه بدتر شده! همچنین دیدن دوباره دختر این آقای یعنی اِرسِلا دیتکوویچ نیز میتونه جالب باشه. ارسلا برخلاف پدرش با پیتر بسیار مهربان و خوش رفتار بود و حتی برایش غذا می آورد. کاملا مشخص بود که چشمش پیتر رو گرفته و هر وقت او را میدید انگار دست و پایش را گم میکرد! راستی، سم ریمی خودش گفته نام خانوادگی ارسلا و پدرش را عمداً دیتکوویچ گذاشته بوده تا به اسم یکی از دو خالق اسپایدرمن یعنی استیو دیتکو ادای احترام کرده باشه.

 

7- لیزارد و سیمبیوت

لیزارد و سیمبیوت

در قسمت های دوم و سوم سه گانه مرد عنکبوتی ساخته «سم ریمی» شاهد حضور شخصیت کرتیس کانرز با نقش آفرینی «دیلان بیکر» بودیم. درسته که او هرگز به لیزارد تبدیل نشد ولی یک دست نداشت و استاد فیزیک دانشگاه کلمبیا بود. او با دکتر اوتو اکتاویوس رفیق بود و در قسمت سوم پیتر بخشی از سیمبیوت فضایی را پیش او برد تا مورد بررسی قرار بده. بنابراین میشه در قسمت چهارم فاش کرد که او بخشی از سیمبیوت را برای خودش نگه داشته و از اون سرمی ساخته تا دستش رو ترمیم کنه و تبدیل به لیزارد شده! اینجوری میشه با این تیر دو هدف زد و علاوه بر ارائه یک نسخه منحصر به فرد از لیزارد، بار دیگر پای سیمبیوت را نیز به داستان باز کرد.

 

6- تدریس در مدرسه یا دانشگاه

معلم مرد عنکبوتی

همانطور که پیشتر در این مقاله گفته بودیم در دنیای کمیک سابقه داشته که پیتر پارکر به شغل تدریس بپردازه. در واقع، پیتر پارکر در اقدامی جالب و در زمانی که آقای «استرازینسکی» نویسنده کمیک های مرد عنکبوتی بود، به معلم علوم دبیرستان مشغول به کار شدو جالب اینکه در همان دبیرستانی شروع به تدریس کرد که خودش قبلاً در آنجا درس خوانده بود، یعنی "دبیرستان میدتاون". این شغل بهش اجازه میداد تا در کنار مبارزه با جرم و جنایت به یک حرفه آرام و بی دردسر مشغول باشد. «فلش تامپسون»، دوست،قلدر، و همکلاسی سابق پیتر نیز در دبیرستان به مربیگری فوتبال پرداخت. گرچه، خیلی از دانش آموزانش از مصدومیت های متوالی اش شکایت داشتند، پیتر تا وقتی که در داستان Civil War خود را به عنوان مرد عنکبوتی برای همگان معرفی کرد، در حال تلاش برای حفظ مسئولیت هایش به عنوان معلم و ابرقهرمان بودبنابراین هواداران حالا که قراره با یک پیتر پارکر مسن تر روبرو باشند دوست دارند او را در قالب یک معلم دبیرستان یا حتی استاد دانشگاه ببینند. به ویژه که اگر او از حرفه ابرقهرمانی بازنشسته داده باشه.

 

5- دختر پیتر پارکر

دختر پیتر پارکر

در دنیای کمیک یک دنیای موازی داریم موسوم به دنیای شماره 982 یا MC2 که در آن پیتر پارکر و مری جین صاحب دختری شده اند به نام مِی دِی پاركر که قدرت های عنکبوتی از پدرش به دست آورده است (برای آشنایی با این شخصیت این مقاله را بخوانید). الان بهترین فرصته که این شخصیت را در دنیای سینمایی و در قسمت چهارم مرد عنکبوتی ببینیم. یعنی شاهد باشیم که در 15 سال گذشته و پس از ازدواج پیتر و مری جین صاحب دختری شده اند به نام می دی پارکر که یک دختر نوجوان است و تازه وارد حرفه ابرقهرمانی شده و پیتر باید ازش مراقب کنه و از سوی دیگر اجازه بده به یک قهرمان مستقل تبدیل بشه. قطعاً دیدن تنش های بین پدر و دختر در این رابطه میتونه جالب باشه.

 

4- باخبر بودن زن عمو می از هویت مخفی پیتر پارکر

در سری فیلم های مرد عنکبوتی ساخته شده توسط سم ریمی ما هیچ وقت ندیدیم که زن عموی پیر پیتر پارکر رسماً بفهمه که پیتر همون مرد عنکبوتیه ولی اشاراتی غیر مستقیم شد که احتمالا میدونه. یعنی اون صحبت هایی که با پیتر در "مرد عنکبوتی 2" کرد و باعث شد تا دوباره مرد عنکبوتی بشه یا اشاراتی که به رابطه داغونش با مری جین در قسمت سوم داشت و ... نشان دادن که میدونه. با این حال هواداران هرگز به طور قطعی نفهمیدند که آیا فهمیده یا نه. و البته میتونست برامون جالب باشه که ببینیم در صورت متوجه شدن چه واکنشی از خودش بروز میده. این مساله میتونه نه تنها باعث تقویت نقش زن عمو می بشه بلکه این اجازه را به پیتر بده که با صداقت بیشتری با فرزند خودش روبرو بشه. یعنی اگر او راستش را به زن عمویش گفته باشه اون وقت میتونه مرشد و راهنمای بهتری برای دخترش باشه.

 

3- حضور دیگر قهرمانان مارول

توبی مگوآیر اونجرز

در فیلم "راهی به خانه نیست" لحظه ای بامزه خلق شد وقتی پیتر پارکرِ تام هالند گفت که عضو اونجرز بوده و دو عنکبوتی دیگر هاج و واج بهش نگاه کردن چون چیزی از اونجرز نمیدونستند! (این مقاله را بخوانید). همانطور که میدانستیم اونجرز در دنیاهای سینمایی توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد حضور نداشته اند. دلیلش هم کاملا ساده و قابل درک است. زیرا وقتی این فیلم ها ساخته میشدند، سونی به غیر از اسپایدرمن به رایت سینمایی دیگر شخصیت های مارول دسترسی نداشت و نمیتونست اونا رو در فیلم هایش مورد استفاده قرار بده. ولی الان فرق کرده و سونی و دیزنی با هم شراکت زیادی دارند و شخصیت به همدیگر قرض میدهند. پس هواداران خواستار حضور چندین شخصیت دیگر از مارول در قسمت چهارم هستند که میتونند بازیگران جدیدی هم برایشون انتخاب کنند. مثلا یک دکتر استرنج با بازی یواکین فینکس یا مرد آهنی با بازی تام کروز!

 

2- هاب گابلین

هوب گابلین

هواداران اسپایدرمن مدتهاست که خواستار حضور شخصیت مهمی به نام «هاب گابلین» در دنیای سینمایی هستند ولی این اتفاق تا به حال نیفتاده است. میشه در قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر به این شخصیت پرداخت و او را معرفی کرد. در واقع، هاب گابلین در کمیک های Spider-Girl نیز حضور داشته و با دختر پیتر جنگیده است. پس میشه او را در به نوعی به عنوان دشمن می دی پارکر نشان داد ولی رگ و ریشه اش را حتی به آزبورن ها یا تجهیزات گابلینی آنها ربط داد. اینجوری هم به میراث گابلین ها در این یونیورس ادای احترام میشه و هم اینکه اون رو به نسل جدید ربطش میدن.

 

1- میستریو و شش خبیث

«بروس کمبل» کبیر حضور افتخاری در تمام فیلم های سم ریمی داشته، در تریلوژی مرد عنکبوتی هم حاضر بود و واقعا کامئوهای به یاد ماندنی ازش دیدیم. طراح استوری بوردهای فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" یعنی «جفری هندرسون» فاش کرده که قرار بوده در سکانس ابتدایی این فیلم نشون داده بشه که بروس کمبل در واقع یکی از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی یعنی «میستریو» بوده! (مورد شماره 2 از این مقاله را بخوانید). واقعا عجب ایده ای و عجب انتخابی! و این اتفاق سرانجام میتونه در قسمت چهارم رخ بده. ضمن اینکه ریمی همواره گفته بود که عاشق ایده "شش خبیث" است. پس با حضور میستریو و البته والچر (که قرار بود خبیث قسمت چهارم باشه) و همچنین لیزارد که در مورد شماره 7 به اشاره شد و البته کریون شکارچی و هاب گابلین و مرد شنی میشه شاهد شکل گیری این تیم در فیلم بود.

 

نظر شما چیست؟ شما دوست دارید چه چیزی در قسمت چهارم ببینید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

ویدئویی از گیم پلی بازی کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" منتشر شد!

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

نظر سم ریمی درباره فیلم جدید مرد عنکبوتی

پوسترهای فن مید فیلم "مرد عنكبوتی 4"

پرواز طولانی والچر برای رسیدن به پرده سینما!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

تصاویری از بازی کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" منتشر شد!

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

چه كسی قرار بود نقش «گربه سیاه» را در "اسپایدرمن 4" بازی كند؟

انتشار تصاویری از فیلم "مرد عنكبوتی 4"!

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

هالک 2
#1 هالک 2 1400-12-01 09:43
سلام سلام
بعد یه مدتی دوباره اومدم ... نظر بدم
مقاله عالی...
باشه گزینه اخر ...یعنی 1 2 3 کامل موافقم
بنظرم پتانسیل دنیای اندرو و همچنین توبی بالاست...
در هر حال مقاله عالی بود...
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#2 Pooyan mirzahosseini 1400-12-01 10:50
سلام خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
اول اینکه امیدوارم ساخته بشه و امیدوارم که فیلم ضعیفی نباشه و سه تا فیلم دیگه رو خراب نکنه ( که البته بنظرم صدرصد فیلم خوبی میشه )
با همه موافقم اما جذاب ترین چیزی که گذاشتین بنظرم می‌تونه گزینه 3 باشه چون اونجرز توش وجود نداره پس به نوعی می‌تونه یه سری از کارکتر هارو نشون بده که جدا از هم کار می‌کنن و خیلی چیزا می‌تونه با چیزی که ما تو دنیای تام هالند دیدیم متفاوت باشه و ممکنه حتی یه سری کارکتر تو این دنیا باشن که تو اون دنیا نیستن و اینکه ممکنه شخصیت و روابط کارکتر ها یه مقدار متفاوت باشه بخاطر همین میگم که می‌تونه خیلی چیز جالبی باشه اما جدا از اینا از ایده میستریو و شش خبیث خوشم اومد و بنظرم بخاطر اتفاقی توی راهی به خانه نیست افتاد و شش خبیث و ..... دیدن توبی تو اون شرایط و البته با حضور ویلن ها خیلی جذاب میشه و اینکه دقیق یادم نمیاد کدوم کمیک بود ولی هاب گابلین بعد از مبارزه اسپایدرمن و رو دنبال میکرد و بعد به عمه می آسیب زد و پیتر ....... بنظرم اگر همچین اتفاقی بیوفته میتونیم داستان خوبی رو داشته باشیم
نقل قول کردن
Lincoln
#3 Lincoln 1400-12-01 10:59
من خیلی دوست دارم که می دی پارکر رو ببینم از اون عکس هم داشت رو خیلی دوست داشتم
درباره ی زندگی پیتر هم دوست دارم داستانی باشه
مثلاً متولد شدن بچه های پیتر ایل عمه می هنوز زنده هست یانه است از دواج کرده یانه دیگه همه ی اینا بی که تو مقاله بود با تشکر.
نقل قول کردن
AS-Spider
#4 AS-Spider 1400-12-01 11:20
بشخصه سری فیلم های سم ریمی و توبی برام خیلی خاطره انگیزه وو نوستالژیکه که بعد از این همه سال هر وقت که میبینمش(هر روز نگاه میکنم :lol: ) میگم این همون چیزیه که میخواستم و حالا که بعد مدت ها هم سم ریمی و هم توبی برگشتن فرصت بسیار عالیی هست که فیلم بسیار مورد انتظار spider-man 4 ساخته بشه(امیدوارم هر سه تا اسپایدیمون حداقل 6 تا فیلم داشته باشن و توی فیلم 19 یا 20 باهم همکاری کنن) و بار دیگه توبی رو با کاستوم خارق العادش ببینیم(زیاد از جلوه های لباس توبی راضی نبودم).
با همه موارد بجز مورد 5 موافقم چون توبی هنوز برای این نقش پیر نیست(همسن بندیکت کامبربچه) و مورد 2 و 9 گزینه های بسیار جذابی برای توبی هستند مخصوصا 2 چون توی ریمی ورس هم نورمن آزبورن مرده و هم هری،ولی توی یونیورس اندرو هری هنوز هست و توی یونیورس تام هم چیزی معلوم نیست فعلا پس هاب گابلین گزینه بسیار خوبیه که دوباره توبی با یه گابلین دیگه مقابله کنه.مورد 1 رو من دوست دارم ما 6 خبیث رو ببینیم ولی با همکاری 3 اسپایدرمن. مورد 9 رو برای اندرو خیلی میپسندم که احتمال زیادی هست که مردعنکبوتی سونی ورس بشه و اون جلوه های دارک رو برای توبی و تام دیدیم ولی هنوز اندروی دارک رو ندیدیم(اشاراتی به عصبانی بودنش در نووی هوم شد).مورد 3 من احتمال میدم قهرمانای زیادی در دنیای توبی باشه ولی گروه اونجرز تشکیل نشده چون اگه مقاله ایستراگ مردعنکبوتی 2002 رو دیده باشید اشاره به سرم ابرسرباز رو دیدید و در نامگذاری دکتر اختاپوس در روزنامه دیلی بیوگل به اسم دکتر استرنج شد که جی جی جی گفت که اسم دکتر استرنج قبلا استفاده شده.مورد 1 هم که عالیه و همچنین بقیه ای که تحلیل نکردم مخصوصا آقای دیتکویچ و رنت خواستنش :lol:
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1400-12-01 11:25
مثل همیشه لطفا مقالات و مطالب سایت رو خوب بخونید تا اگر جایی ایراد تایپی -نگارشی دیدید اطلاع بدین تا درست بشه
نقل قول کردن
mjkp
#6 mjkp 1400-12-01 12:40
سلام
ممنون بابت مقاله
هم توبی مگوایر برگشته هم سم ریمی و هم یاد و خاطره ی سه گانه ی عالی
بهترین موقع برای ساختن قسمت جدید
به نظر من توی این فیلم باید درباره ی پدر مادر پیتر و نحوه مردنشون بیشتر صحبت بشه
و باید توضیحات بیشتری درباره ی عنکبوتی که پیتر رو نیش زد بدن
من دوست دارم مایلز مورالز هم توی این دنیا ببینیم...
مورد ۶ هم که ما توی راهی به خانه نیست دیدیم که پیتر سرم ضد گرین گابلین رو ساخت و نورمن آزبورن رو نجات داد پس باید توضیحات بیشتری درباره ی دانشمند شدنش بدن
مورد ۵ هم برای مرد عنکبوتی توبی مگوایر محتمل تره چون ژنتیکش بیشتر با قدرت های عنکبوتیش درگیره در حدی که از دست هاش تار در میاد!
مستریوی بروس کمپل میتونه بهترین و رازآلود ترین دشمن مرد عنکبوتی توی سینما باشه
البته کار سختی داره چون با مستریو توی دور از خانه مقایسه میشه که خیلی عالی بود
با توجه به اینکه بروس کمپل توی دکتر استرنج ۲ هست احتمال داره که نقش مستریو رو داشته باشه
نقل قول کردن
mjkp
#7 mjkp 1400-12-01 12:49
این ادامه کامنت قبلیمه با این تفاوت که اسپویل داره
.
.
.

البته باید توضیحات زیادی درباره مولتی ورس بدن چون الان نه گرین گابلین مرده نه داک آک
باید اشاره کنن که چطور سندمن مرده؟ که توی نو وی هوم دکتر استرنج گفت اینا توی دنیا های خودشون مردن
حالا که نورمن آزبورن زندست دنیاش چطوری میشه
هری و پیتر دشمن میشن؟
ونوم به پیتر پیوند میخوره؟
داک آک اتفاق ها یادش هست یعنی اگر دوباره بازو هاش فعال شدن خبیث میشه یا میاد کمک پیتر؟
نقل قول کردن
alichangizi
#8 alichangizi 1400-12-01 15:06
سلام و خسته نباشید میگم مقاله عالی بود و حیف که مرد شنی امکان حضورش توی این فیلم کمه و ونوم توفر گریس هم طرفدار ندارن که بیاد توی این فیلم ومن با گزینه ی ۱۲۳هم خیلی موافقم. انشاالله ونوم توفر گریس توی فیلم حضورداشته باشه البته اگه فیلم ساخته بشه.مممنون خدا قوت.
نقل قول کردن
RETEPILA
#9 RETEPILA 1400-12-01 16:23
ممنون از آقای ترابی
شخصا تا همین 4 5 سال پیش نمیدونستم قرار بوده مرد عنکبوتی 4 هم ساخته بشه که در نهایت توی همین سایت فهمیدم و چقدر هم حرص خوردم چون واقعا من همین سه گانه باعث شد اون موقعا که بچه بودم طرفدار مرد عنکبوتی بشم
اما خب به سم ریمی هم حق میدم که نخواد توی کارش دخالت شه و اثر خودشو روایت کنه و ثابت هم کرده وقتی دستش باز باشه چه شاهکارهایی میسازه
تا مورد 3 رو دیدم یاد حضور هیو جکمن افتادم که قرار بود باشه توی مرد عنکبوتی 1 ولی سر گم شدن لباسش کنسل شد!!!
مورد 7 هم جالبه و منطقی و اینکه دیدیم که سیمبیوت مثلا به ادی براک کمک میکنه در حیطه سلامتیش هم اینجا دکتر کانرز برای دستش استفاده کنه
راجب مورد 3 هم به نظرم میشه در همین سه گانه بعدی مرد عنکبوتی استفاده بشه ، اینکه از تجهیزات نورمن که در سطح شهر پخش بود استفاده شه(به قول یکی از کاربران عزیز که اسمشون متاسفانه یادم نیس که گفته بودن وقتی نورمن به دنیای خودش برگشت، وسایلش که برنگشتن پس یکی بیاد استفاده کنه ازشون)
ولی در کل چقدر ایده برای ادامه اینا هست چه برای قسمت چهارم توبی یا قسمت سوم اندرو و همینطور سه گانه دوم تام که با تمرکز و تبحر نویسندگان میشه باز هم آثار عالی ای شاهد باشیم
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#10 THE AMAZING ACH20 1400-12-02 00:29
ای جانم چه مقاله ای ولی هنوز هم من فیلمو ندیدم :cry:

به نظرم اسپایدی اندرو رو قاطی این مسائل مولتی ورس کنند، بهتره و بزارن فرنچایز توبی مستقل بمونه و به سم ریمی اجازه بدن اون چیزی که خودش و طرفدارا می خوان تو اسپایدرمن ۴ ارائه بده (مایلز مورالز رو قاطی فیلم اسپایدی توبی نکنن که همین الان هم که قاطی بازی مارولز اسپایدرمن ۲ کردن حالم گرفته است)

یه اقتباس جذاب از کمیک تجدیدعهد (که سایت هم ترجمه کرده و واقعا با خوندش حال کردم و از همین جا از دوستان تو سایت برای معرفی و ترجمش نهایت تشکر را می کنم) می تونه خیلی باحال باشه و روح داستان تو فیلم که همون خانواده و فداکاریه تو فیلم جریان داشته باشه
نقل قول کردن
AS-Spider
#11 AS-Spider 1400-12-02 14:10
دوستان تازه ترین عکسی که از حاج توبی میبینید:
uplooder.net/.../...
بدنش از نووی هوم سرحالتر و توپر تره و بنظرم میتونه spider-man 4 رو بازی کنه.
نقل قول کردن
CARNAGE MAXIMUM
#12 CARNAGE MAXIMUM 1401-10-23 15:09
واقعا مقاله خوبی بود بعد از نو وی هوم همه دوست داریم توبی و اندرو دوباره در فیلکای اختصاصیشون نقش اسپایدرمنو بازی کنن مخصوصا اندرو که خیلی بهش ظلم شد و مردعنکبوتی شگفت انگیز ۳ لغو شد امیدورم هردو برگردن به نقش اسپایدرمن
نقل قول کردن
CARNAGE MAXIMUM
#13 CARNAGE MAXIMUM 1401-10-23 15:13
واقعا مقاله خوبی بود بعد از فیلم نو وی هوم. همه دوست دارند توبی و اندرو دوباره نقش مردعنکبوتی رو بازی کنن مخصوصا اندرو که نزاشتن قسمت سوم فیلمش ساخته بشه حتی از قسمت سوم فیلم یه تیزر داده بودن که پیتر ناراحت تاراندازشو میندازه کنارو هنوز نتونسته بابت اشتباهی که کرده خودشو ببخشه به هر حال امیدوارم هم توبی هم اندرو فیلم بعدیشون ساخته بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید