10 خبر و شایعه داغ درباره فیلم "ونوم 3" (Venom 3)

10-خبر-و-شایعه-داغ-درباره-فیلم-ونوم-3-venom-3

اینها تمامی اخبار و شایعاتی هستند که درباره فیلم ونوم 3 میدانیم!

مقدمه: تام هاردی داره میاد تا دوباره نقش ونوم را در دنیای سینما بازی کنه! همچنین تایید شده که خانم «کلی مارسل» (Kelly Marcel) که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم معروف "پنجاه طیف خاکستری" رو داره قراره نویسنده و کارگردان "ونوم 3" باشه و احتمالا خود آقای هاردی هم در نوشتن داستان فیلم نقش خواهند داشت! تا الان تاریخ دقیق اکران فیلم مشخص نشده ولی احتملا در ماه اکتبر (مهرماه) سال 2024 به پرده ی سینماها میرسه (همه فیلم های قبلی ونوم در ماه اکتبر به نمایش دراومدن). همچنین خبر اومده که خانم «جونو تیمپل» به جمع بازیگران فیلم اضافه شده (از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در "جوی قاتل"، "سه تفنگدار"، "شاخ‌ها"، "مالیفیسنت" و "سال یکم" اشاره کرد). ضمناً، مدتیه که گفته میشه "ونوم 3" قراره نوعی فصل پایانی برای این سری باشه و داستانک های قبلی رو به سرانجام برسونه. یعنی قراره شاهد به نتیجه رسیدن رابطه ادی براک با خانم «آنه وینگ» باشیم و همچنین تکلیف او و سیمبیوت ونوم مشخص میشه و ...اما به غیر از این چیزایی که گفته شد هنوز هیچ خبر رسمی و تایید شده ای درباره ی فیلم و داستان بیرون نیومده. ولی تا دلتون بخواد شایعه و خبر غیر رسمی از فیلم منتشر شده که در این مقاله بهشون میپردازیم! ولی فعلا هیچ کدوم رو جدی جدی نگیرید تا ببینیم چی میشه!

 

1- "ونوم 3" در دنیای فیلم "مادام وب" جریان دارد!

فیلم مادام وب

اخیرا یه سری خبر در اینترنت منتشر شد که منبعش ادعا میکرد لو رفته و ... ولی باید به صورت شایعه اونا رو در نظر گرفت. طبق این اخبار، فیلم های ونوم و "مادام وب" در یک دنیای سینمایی رخ میدهند! همونطور که در این مقاله گفتیم، فیلم "مادام وب" به نظر میرسه در گذشته رخ میده و میگن در اون زنان و دختران عنکبوتی از زمان آینده یا بُعدهای موازی به کمک مادام وب در گذشته میرن تا از پیتر پارکر که هنوز به دنیا نیومده محافظت کنن! (چیزی شبیه به داستان فیلم "ترمیناتور 1").

 

2- پیتر پارکر قراره ونوم رو به قتل برسونه!

ونوم - اسپایدرمن

اولش کاربری به نام Divinity Seeker در توئیتر خبر بالا رو منتشر کرد و بعدشم سایت معروف 4chan اون رو تایید کرد. این کاربر در ادامه اطلاعاتی که ادعا میکنه از داستان "ونوم 3" بدست آورده گفته که زنان عنکبوتی و مادام وب موفق میشن جلوی قتل پیتر پارکر را بگیرن و داستان "ونوم 3" در حالی شروع میشه که ادی براک از طریق ذهن کندویی سیمبیوت ها متوجه میشه پیتر پارکر قراره در آینده او را بکشه!!!

 

3- ونوم در تلاشه تا پیتر پارکر رو بکشه!

ونوم اسپایدرمن

براساس شایعاتی که از منبع خبری بالا نشات گرفتن، سیمبیوت ونوم موفق میشه ادی براک رو متقاعد کنه تا برن سراغ پیتر پارکر و او را بدزدن و بکشن تا آینده شون تغییر کنه! گفته میشه سیمبیوت تصاویر فیلم "اسپایدرمن 3" رو تو ذهن ادی براک پخش میکنه (چون از طریق ذهن کندویی سیمبیوت ها بهش دسترسی داره) و اینجوری به ادی نشون میده که چطور پیتر پارکر با پرتاب کردن بمبی باعث کشته شدن سیمبیوت و ادی در این فیلم (یا بهتره بگیم در آن دنیا) شد!

 

4- ادی براک با پیتر پارکر دوست میشه!

ادی براک با پیتر پارکر دوست میشه!

منبع شایعات فوق الذکر در ادامه ادعا میکنه که وقتی ادی براک به سراغ پیتر میره، متوجه میشه که یک پسر 10 – 11 ساله است. بنابراین دلش نمیاد بهش آسیب بزنه. در نتیجه نوعی رابطه ی پدر و پسری بین اونا شکل میگیره که آدم را به یاد رابطه ادی با پسرش (دیلان) در دنیای کمیک میندازه.

 

5- خبیث اصلی فیلم "تاکسین" است

توکسین (Toxin)

«پاتریک مولیگان» در دنیای کمیک بوک های ونوم و مرد عنکبوتی شخصیت بسیار مهمیه. او افسر پلیسی هستش که میزبان سیمبیوت «تاکسین» (Toxin) و به نوعی قهرمان تبدیل شد. شما میتونید در این مقاله حقایق مفیدی درباره تاکسین بخونید. در فیلم "ونوم 2"، استیون گراهام (Stephen Graham) نقش این شخصیت را بازی کرد و از کارکترهای مهم فیلم بود که به دنبال یافتن اطلاعاتی درباره بقایای قربانیان کلتوس کسدی بود که کشف نشده باقی مانده اند و به همین دلیل با ادی براک همکاری کرد ولی مشخص بود که اصلا از او خوشش نمی آمد. همانطور که حدس میزدیم در انتهای فیلم "ونوم 2" اشاره ای شد به اینکه پاتریک مولیگان قراره در قسمت های بعدی به تاکسین تبدیل بشه. یعنی او را دیدیم که پس از اون نبرد طولانی با شیریک بر زمین افتاده و رنگ چشمانش هم تغییر کرده که نشان داد سیمبیوت وارد بدنش شده یا یه همچین چیزی! در ضمن او اصلا دل خوشی از ونوم و کارنیج نداشت و با گفتن کلمه "هیولاها" کار خودش را در فیلم به پایان برد که نشون بده قراره به نوعی دشمن برای ونوم تبدیل بشه (عکسش اینجاست) و این اتفاق در "ونوم 3" میفته و او که حسابی دیوونه شده تصمیم میگیره همه "هیولاها" رو بکشه که شامل ونوم هم میشه. همچنین گفته میشه پیتر پارکر هم در لیست تاکسین هست و میخواد او را هم بکشه!!!

 

6- ادی براک باعث میشه پیتر پارکر به مردعنکبوتی تبدیل بشه!

پیتر پارکر ونوم

در راستای مطالب قبلی، گفته میشه در فیلم صحنه ای هست که در آن ادی براک، پیتر رو به موزه میبره و او در آنجا در معرض نیش عنکبوت ها قرار میگیره و به قدرت های فوق بشری خودش دست پیدا میکنه!!! سپس مریض میشه و ادی او را به بیمارستان میبره و خودش رو مقصر وضعیت پیتر میدونه ... (نیش عنکبوت در موزه؟! واقعا چرا در موزه؟!!).

 

7- گربه سیاه در فیلم حضور داره!

فیلم گربه سیاه

خب همه میدونیم که سونی بدش نمیاد فیلم اختصاصی "گربه سیاه" را بسازه. حتی حضور او در فیلم "سیلور و بلک" هم تایید شد که اون فیلم هم کنسل شد. طبق یکی از شایعات، گربه سیاه در "ونوم 3" معرفی میشه تا راه برای ساخته شدن فیلم اختصاصی او و حضور احتمالی اش در پروژه "شش خبیث" فراهم بشه! طبق این شایعه گربه سیاه به ونوم کمک میکنه تا تاکسین رو شکست بده چون مادام وب بهش پیام میده که اگر تاکسین آزاد بمونه به پیتر پارکر هم صدمه میرسه! البته این خبر خیلی عجیبه چون در دنیای کمیک گربه سیاه و ونوم اصلا رابطه ی خوبی با هم ندارن! ضمن اینکه گربه سیاه معشوقه ی پیتر پارکر/مردعنکبوتی در دنیای کمیک بوده ولی اینجا چطور میتونه معشوقه ی یه پسر 10 ساله باشه؟!

 

8- حضور کنال و زمینه سازی برای حضور او در MCU!

کنال - ونوم

گفته میشه همه چیز در "ونوم 3" قراره در نهایت ربط پیدا کنه به خدای پلید سیمبیوت ها یعنی «کِنال»! کنال در سری کمیک های ونوم که اینجا ترجمه شده حضور موثری داشت. پس اینکه سونی بخواد به او اشاره ای کنه تا در آینده به طور تمام عیار شاهد حضورش باشیم زیاده. ولی طبق این شایعات، سونی و مارول میخواهند با معرفی کنال در قسمت سوم "ونوم" زمینه حضور او در MCU را فراهم کنند! دلیلش هم اینه که کنال در دنیای کمیک با شخصیت «موج سوار نقره ای» ارتباط داشته (این مقاله را بخوانید) و اینجوری میخوان از کنال در فیلم اختصاصی احتمالی "موج سوار نقره ای" استفاده کنند.

 

9- ادی براک در پایان این فیلم کشته میشه!

ونوم مامور

طبق برخی اخبار غیررسمی ادی براک در پایان این فیلم در مبارزه با تاکسین کشته میشه و سونی میخواد در قسمت های بعدی از جایگزین دیگری برای ونوم مثل «مامور ونوم» (Agent Venom) استفاده کنه و بعد این ونوم را به MCU ببره چون همانطور که در این مقاله گفته بودیم مامور ونوم سابقه عضویت در گروه نگهبانان کهکشان را داره!!! اما این اصلا با عقل جور درنمیاد و واقعا چرا سونی باید برگ برنده اصلی خودش یعنی تام هاردی را بکشه و یک ونوم دیگه را به ما تحویل بده؟ البته شاید سونی بخواد با این کار سری فیلم های ونوم را ریبوت کنه و از سوی دیگر از ادی براک/ونوم در سری فیلم های اسپایدرمن در MCU رونمایی کنه ...

 

10- الکترو، گرین گابلین و دکتر اختاپوس در فیلم حضور دارند!

مردعنکبوتی - ونوم

یک شایعه ی خیلی عجیب هم هست که طبق اون پس از اتفاقات نهایی فیلم "راهی به خانه نیستالکترو، گرین گابلین و دکتر اختاپوس اشتباها به جای اینکه به دنیاهای خودشون برگردن به دنیای فیلم های ونوم برمیگردن و چون مداوا و آدم های خوبی شدن، با ونوم میجنگن!!! یعنی یه چیزی مثل حضور تصادفی شخصیت والچر در دنیای "موربیوس" در صحنه ی پس از تیتراژ این فیلم! جل الخالق!!!

 

خب، نظر شما چیه؟ چقدر بنظرتون احتمال داره این شایعه ها آخرش درست دربیان؟

 

امیر حسینی

(E.D.I.T.H)

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید"

10 حفره داستانی بزرگ در فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

آیا قراره داستان فیلم "مادام وب" به "ترمیناتور" شباهت داشته باشه؟!

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 شیوه برای وارد کردن ونوم به دنیای سینمایی مارول

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره تاکسین (TOXIN) بدانید

نخستین حضور «کارنیج» (CARNAGE) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست!

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «ونوم»

مارول: 10 حقیقتی که باید درباره رابطه «ونوم» و «کارنیج» در دنیای کمیک بدانید

ونوم علیه کارنیج: 10 نبرد بزرگ سیمبیوت پدر و پسر در دنیای کمیک!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spiderham
#1 Spiderham 1402-02-16 15:23
عجب :eek:
نمیدونم که آیا از این فیلم نامه خوشم میاد یا نه...
یه جورایی هم باحاله هم بد :lol:
۹- فکر نکنم اتفاق بیفته مخصوصا به این زودی
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#2 amirmahdi 1381 1402-02-16 22:27
اگه اینا واقعیت داشته باشن که باید کلا فاتحه ی سونی رو خوند
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#3 amirmahdi 1381 1402-02-16 22:28
ولی همش الکیه. مطمین باسید یه فیلم لوس و آبکی مثل دو تای قبلی میشه که تاکسین با ونوم میجنگه و تموم
ابن وسط شاید اون خانومه که جدیدا به فیلم اصافه شده نقش سیمبیوت scream رو بازی کنه
نقل قول کردن
Armin_Marvel
#4 Armin_Marvel 1402-02-16 23:17
برای این فیلم یکم نگرانم و نمیخوام ونوم که یکی از شخصیت های محبوب من هست(مخصوصا ونوم سونی)به باد بره به نظرم مرگ ادی براک باید بمونه برای ونوم ۴ یا اونجرز ۵(چون تو اونجرز ۵ مولتیورس بخش اصلی هست و ممکنه ونوم توش باشه در هر صورت نظریه‌ی من هست). ولی واقعا برام عجیبه توی فیلم مادام وب عمو بن هست اما هنوز حضور مردعنکبوتی تایید نشده :-|
نقل قول کردن
Armin_Marvel
#5 Armin_Marvel 1402-02-16 23:22
راستی اگه میشه تحلیل اون دوتا تیزری که برای انیمیشن مردعنکبوتی :《آنسوی دنیای عنکبوتی》رو تو کانال آپاراتتون گذاشتید رو قرار بدید ممنون :-)
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1402-02-16 23:59
به نقل از Armin_Marvel:
واقعا برام عجیبه توی فیلم مادام وب عمو بن هست اما هنوز حضور مردعنکبوتی تایید نشده :-|

پیتر پارکر هست ولی تو شکم مادرشه! ایشالا بدنیا که بیاد حضورش تایید میشه!
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1402-02-17 00:00
به نقل از Armin_Marvel:
راستی اگه میشه تحلیل اون دوتا تیزری که برای انیمیشن مردعنکبوتی :《آنسوی دنیای عنکبوتی》رو تو کانال آپاراتتون گذاشتید رو قرار بدید ممنون :-)

از نظر داستانی نکته جدیدی نداشتن که تحلیل بشن
فقط یه سری واریانت عنکبوتی جدید نشونمون دادن
نقل قول کردن
john constantine
#8 john constantine 1402-02-17 05:02
یعنی اگه مورد 10 اتفاق بیفته باید کل جادوگرای مارول رو گل گرفت با این جادو کردنشون
نقل قول کردن
Doc Ata
#9 Doc Ata 1402-02-18 22:19
به نقل از john constantine:
یعنی اگه مورد 10 اتفاق بیفته باید کل جادوگرای مارول رو گل گرفت با این جادو کردنشون

به نظرم قسمت 10 خیلی امکانش کمه که شایعه اش به حقیقت بپیونده، چون اولا که بهتر یا قشنگ تره (حداقل از نظر بنده) که دشمن های اسپایدرمن توی فیلم خودش باشن، نه توی فیلم یکی از دشمن هاش( که مطمئنم مارول هم این قضیه رو میدونه و داره همینکارو میکنه)
دوما که دکتر استرنج دوتا فیلم اختصاصی ازش ساخته شده که یکیش درباره ی مولتیورسه(البته شایعه ای هستش که قراره باز هم ازش فیلم ساخته بشه)،توی چند تا از مهم ترین اتفاقات MCU دست کمک واقعا بزرگی بوده و میشه گفت تا زمان فعلی یکی از پایه های فیلم های MCU هستش.بنابراین یکی از قوی ترین شخصیت های جهان سینمایی ماروله(و بارها استادانه هم خودش و هم دیگران رو به مکان های مختلفی تلپورت کرده، چه پیش اودین، یا چه یک زمین دیگه). اون وقت چرا مارول باید شان این جادوگر بزرگ رو بیاره پایین و همچین کاری کنه که نتونسته چند نفر رو به دنیای دیگه ای تلپورت کنه؟اصلا اصل تعجب اینه که این شایعه واقعی باشه(!)
7- به هرحال اون چیزی که مشخصه اینه که گربه سیاه چه دیر یا چه زود قراره توی فیلمی ایفای نقش کنه و نمیشه احتمال اینکه توی این فیلم حضور پیدا کنه رو نادیده گرفت. ولی احتمال کمی داره که اولین حضورش به این شکل عجیب باشه.
نقل قول کردن
مسلم
#10 مسلم 1402-04-09 09:56
یعنی اگر از این 10 تا آخریش واقعا اتفاق بیافته تا عمر نه تنها سونی رو فحش و لعنت می کنم بلکه تمام فیلم هاشو خط می کشم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید