رتبه بندی ضربات و قابلیت های مایلز مورالز در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

کامبو-حرکاترتبه-بندی-ضربات-و-قابلیت-های-مایلز-مورالز-در-بازی-مارول-اسپایدرمن-2-مورالس-مرالس-miles-morales-مردعنکبوتی-marvel-spider-man

پس از معرفی کامبوهای معرکه پیتر پارکر در این بازی، حالا نوبت مایلزه!

 

هشدار: این مقاله دارای اسپویل های جزئی از بازی هست.

 

مقدمه: در فرنچایز عظیم مردعنکبوتی، مایلز مورالز‌ یک شخصیت نسبتاً جدیده ولی در سالهای اخیر خیلی بهش پر و بال داده شده. او نخستین بار در سال 2011 در دنیای کمیک خلق شد و 7 سال بعد از رویش یک انیمیشن سینمایی ساخته شد و دو سال بعدشم صاحب بازی مخصوص به خودش شد. در حقیقت، همانطور که در اینجا گفتیم، او برترین شخصیت جدید مارول در 10 سال گذشته به حساب میاد. در بازی تحسین شده "مردعنکبوتی 2" هم حضور داره و در کنار پیتر پارکر میشه با او هم بازی کرد. بنابراین قابلیت ها و ضربات خاص خودش رو داره که در این مقاله اونا رو معرفی و رتبه بندی میکنیم.

توصیه میشه ویدئوی مربوط به این مقاله را اینجا در آپارات تماشا کنید.

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 ماموریت فرعی برتر در بازی اسپایدرمن 2

ایستراگ ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2"

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

10 قدرت و قابلیت منحصر به فرد مردعنکبوتی که فقط در دنیای گیم از او دیده ایم!

رتبه بندی گجت های بازی مارول اسپایدرمن

رتبه بندی همه ی قدرت های فوق بشری مردعنکبوتی

10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

10 دفعه ای که قدرت های مرد عنکبوتی تغییر کرد!

معرفی 10 نقطه ضعف مرد عنکبوتی

 

10- Venom Jump (پرش ونومی)

Venom Jump (پرش ونومی)

پرش ونومی شاید یکی از بیهوده ترین قابلیت ها تو مجموعه حرکات مایلز باشه. این یک قابلیت باعث میشه مایلز به هوا بپره و دشمنان رو هم با خودش جمع میکنه به هوا میبره. این حمله به خودی خود آسیب زیادی به دشمنان وارد نمیکنه. به همین دلیل، در رتبه پایینی قرار میگیرد. تنها بخش خوب راجب این حمله اینه که بازیکن میتونه حریف رو به نوعی غافلگیر کنه. در کل هوا بزرگ ترین متحد اسپایدرمن در حمل و نقل و مبارزه است پس از این ضربه عاقلانه استفاده کنید تا مثل «دانته» با تفنگ هاش تو سری Devil May Cry حریفان رو به خودتون مشغول کنید.

 

9- Venom Clouds (توده های ونومی)

Venom Clouds (توده های ونومی)

این یکی ضربه نیست بلکه نوعی قابلیت است که در اون اواخر "درخت مهارت ها" (skill tree) برای مایلز باز و باعث میشود که پس از اجرای ضربات ونومی (اشعه ای)، نوعی توده های کوچک به وجود بیایند که میزان جان (life) شما را افزایش و توانایی هاتون رو شارژ مجدد میکنند و حتی دشمنان را نیز گیج میکنند. بنابراین این قابلیت کاربرد فراوانی دارد.

 

8- Venom Dash (هجوم ونومی)

Venom Dash (هجوم ونومی)

هجوم ونومی آدم رو به یاد حرکت اولیه دونده های دو سرعت میندازه که ناگهان خودشون رو به جلو پرتاب میکنند و با سرعن شروع به دویدن میکنند! اسم بهتر برای این قابلیت ، برخورد ونومی یا تَکل ونومی هستش چون به درستی توصیف میکنه مایلز با دشمنش چیکار میکنه. بیشتر به درد ضربه زدن به یک حریف میخوره ولی امکانش هم هست که به چند حریف متعدد هم برخورد داشته باشه. اگر جوری ضربه را تنظیم کنید که پشت سر حریف دیوار یا جسم سختی وجود داشته باشه بهتره چون این ضربه حریف رو به عقب میکشه و باعث میشه به دیوار پشت سرش برخورد کنه.

 

7- Thunder Burst (شلیک رعد و برقی)

Thunder Burst (شلیک رعد و برقی)

شلیک رعد و برقی، ضربه ای است که مایلز وقتی قدرت هایش توسط «مارتین لی» ملقب به «مستر نگاتیو» تغییر میکنه و ارتقا پیدا میکنه قادر به انجامش میشه و از اون نشات میگیره.. مایلز ، اساسا با این حرکت به بسان یک جریان الکتریکی به هوا می پره و بعد، به حریف روی زمین، ضربه میزنه. شبیه به حمله پرشی هستش که Dragoon ها در سری "فاینال فانتزی" (Final Fantasy) ازش بهره میگیرند. هرکسی که مایلز مستقیما باهاش بهش ضربه بزنه، بیشترین آسیب رو متحمل میشه دشمنان دیگری هم که در شعاع انفجار قرار دارند نیز میتونند آسییب ببینند. ارتقای این قابلیت ، به بازیکن ها دو تا شارژ میده که امری نادر در میان قابلیت های بازی به حساب میاد.

 

6- Venom Punch (مشت ونومی)

Venom Punch (مشت ونومی)

مشت ونومی، یک قابلیت پایه ای و قدرتمند برای مایلز هستش و اسمش کاملا گویای این قابلیت است چون با قدرت های ونومی (اشعه الکتریکی ذاتی و درونی مایلز) مرتبطه که در قالب یک مشت محکم به صورت حریف خودش رو بروز میده! علاوه بر میزان آسیب قابل توجهی که این حمله ایجاد میکنه، مشت ونومی، این امکان رو داره که دشمن رو گیج و مبهوت کنه. یعنی چی؟ یعنی میشه روی یک حریف بزرگ جثه که بهشون Brute گفته میشه اونو اجرا کنید تا برای چند ثانیه گیج بشه و دست از سرتون برداره تا برید سراغ حریفای دیگه و اونا رو از سر راه بردارید.

 

5- ضربه مخفی بازی مایلز

Takedown مخفی بازی!

  در بازی "مایلز مورالز" لباس ماده قابل برنامه پذیر (Programmable Matter)  پس از تکمیل چالش های "آزمایشگاه های راکسان" (Roxxon Lab) و "مخفیگاه های زیرزمینی ها" (Underground Hideout) نصیب شما میشد. از ماده ای ساخته شده بود که شخصیت تینکرر (مخترع)  از آن برای سلاح ها و تجهیزات خود استفاده میکرد. خیلی ها عقیده داشتند این بهترین لباس بازیه زیرا بسیار زیبا بود و آدم رو به یاد لباس آیرون اسپایدر در دنیای سینمایی مینداخت، به ویژه آنکه یکی از ضربه های تمام کننده که با این لباس انجام میشد خیلی جالب  بود و چند تا دست و پا ازش بیرون میزد و آدم رو به یاد لباسی که در دنیای سینمایی تونی استارک برای پیتر پارکر ساخت مینداخت!  (باید اونقدر با این لباس Finisher اجرا میکردید تا این ضربه رو بزنه!). شما در بازی "مردعنکبوتی 2" هم میتونید این ضربه را اجرا کنید.

 

4- Galvanize (گالوانیزه)

Galvanize (گالوانیزه)

گالوانیزه یک نام عجیب برای ضربه ای است در یک بازی از مردعنکبوتی (یکی از معانی واژه ی Galvanize در زبان انگلیسی "در معرض جریان برق قرار دادن" است) چون آدم را به یاد ضربات شخصیتی مثل ثور میندازه. این توانایی هم از قدرت های مارتین لی (مستر نگایتو) نشات میگیره بدست آورده میشه که با یک آپرکات قوی شروع میشه و بعد، دشمن رو انگار برق میگیره و همونطور که در هوا معلقه به دیگر دشمنان نیز جریان برق وصل میکنه! البته در کل میزان این برق زیاد نیست و آسیب زیادی به حریفان وارد نمیکنه. بهتر اینه که حریف بزرگی رو باهاش هدف قرار بدید تا به هوا بره و بعد تو هوا بهش مشت بزنید.

 

3- Chain Lightning (برق زنجیره ای)

Chain Lightning (برق زنجیره ای)

برق زنجیره ای، اولین قابلیت آبی رنگی هستش که مایلز در بازی باز میکنه و علت اصلی اون، خشم مایلز از مارتین لی هستش. این زمانی اتفاق میفته که پیتر و مایلز سعی میکنن افراد کریون رو که در تلاش برای دزدیدن اسکورپیون و مارتین لی هستن از زندان هستند، متوقف کنن. این حمله اساسا مایلز رو به یک "لُرد سیث" در فیلم های "جنگ ستارگان" مثل «امپراطور پالاتین» تبدیل میکنه چون مایلز از نوک انگشتاش، برق شلیک میکنه! همچنین همانطور که اسم این ضربه نشون میده، وقتی که برق رو به یک دشمن وارد میکنید، اون وقت به صورت زنجیره ای بین دیگر دشمنان پخش میشه و اگر اونو ارتقا بدید بر قدرت جریان برق اضافه میشه.

 

2- Venom Smash (در هم کوبیدن ونومی)

Venom Smash (در هم کوبیدن ونومی)

ونوم اسمش یا "در هم کوبیدن ونومی" بهترین قابلیت طبیعی در اختیار مایلز هستش: او به هوا می پره و یک مشت قدرتمند به سمت زمین میکوبه که باعث میشه یک جریان الکتریکی به دشمنان توی یک دایره برخورد و اونا رو شوکه کنه. شبیه به ضربه "شلیک رعد و برقی" هستش ولی قوی تر! ضمنا، ما توی بازی یک گجتی به نام web grabber داریم که دشمنان را یک جا دور هم جمع میکنه و خیلی حال میده که اگه اولش با اون گجت حریفان را در یک نقطه گرد هم بیاریم و سپس یه ونوم اسمش نثارشون کنیم!

 

1- Reverse Flux (فلاکس معکوس)

Reverse Flux (فلاکس معکوس)

فلاکس معکوس بهترین قابلیت توی بازی هستش چون بسیاری از استراتژی های مبارزه رو در قالب یک حمله خلاصه میکنه. این قابلیت، از برق مارتین لی در بدن مایلز استفاده میکنه تا مثل گجت وب گربر دشمنان رو در اطراف خودش جمع کنه و بهشون شوک بده. اگه این ضربه رو با ضربه ای دیگر مثل Venom Smash همراه کنید که دیگه نور علی نور میشه!

 

خُب اینم از قابلیت های مایلز. در مجموع کاملا مشخصه که قابلیت های پیتر پارکر هم بیشتره و هم باحال تر و فان تر چون بیشتر مربوط میشه به سیمبیوت فضایی که خودش به تنهایی خودش کلی طرفدار داره ولی در هر حال مایلز هم در هر حال قابلیت های خاص خودش رو داره که به دلیل اینکه ریشه و ذات اشعه ای و الکتریکی دارند میتونند در ضربات تنوع ایجاد کنند.

 

شما کدوم رو بیشتر دوست دارین؟؟

 

آریا جعفرزاده

advanced spidey

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ضربات و قابلیت های برتر پیتر پارکر و مایلز مورالز در بازی مردعنکبوتی ۲

ایستراگ (EASTER EGG) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2"

10 ماموریت فرعی برتر در بازی اسپایدرمن 2

10 قدرت و قابلیت منحصر به فرد مردعنکبوتی که فقط در دنیای گیم از او دیده ایم!

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

رتبه بندی گجت های بازی مارول اسپایدرمن

رتبه بندی همه ی قدرت های فوق بشری مردعنکبوتی

10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

10 دفعه ای که قدرت های مرد عنکبوتی تغییر کرد!

رتبه بندی 10 دفعه ای که مرد عنکبوتی از زور بازوی خود در فیلم هایش استفاده کرد

10 دفعه که مردعنکبوتی زور بازویش را در دنیای کمیک نشان داد!

معرفی 10 نقطه ضعف مرد عنکبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

معرفی تمام لباس های بازی مردعنکبوتی 2

مقایسه بین ونوم در بازی مردعنکبوتی 2 و فیلم اسپایدرمن 3

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ مرد عنکبوتی 2 (بازی ویدئویی 2023) + لینک دانلود و تماشا

رتبه بندی 10 مرگ شوکه کننده در بازی اسپایدرمن 2

10 کمیکی که الهام‌بخش بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 بوده اند

معرفی تمام لباس های بازی مردعنکبوتی 2

نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5 – 2023)

رازهای بازی اسپایدرمن PS4 که ازشون خبر نداشتید!

معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آنتی ونوم» (ANTI-VENOM) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Spectacular Burmun
#1 The Spectacular Burmun 1402-09-08 14:43
درود و خسته نباشید.
بله...قسمت دوم ضربات گیم مارول اسپایدرمن ۲.شکی نیست که ضربات پیتر پارکر بهترن چون این بار عوض شدن و ضربات سیمبیوتی هم اضافه شدن.
ضربات مایلز هم بد نبود.چه بسا که در برخی جاها بیشتر از پیتر به دلم نشست.
واقعا بین انتخاب این دوتا موندم.اصلا ولش کن،جفتشون عالی بودن.
تشکر میکنم بابت نگارش مقاله.
نقل قول کردن
داریوش
#2 داریوش 1402-09-08 18:49
سلام عالی بود خسته نباشید
بهت نظرم از نظر قدرت ضربات مایلز چون قدرت ونومی خیلی باحاله نامرئی هم می شه اینو میشه تو باس فایت بین پیتر و مایلز دید که مایلز تونست سیمبیوت رو از پیتر جدا کنه

2.ضربات پیتر هم خوب بودن چون قابلیت سیمبیوتی داشت
درکل هر دو خوب بودن ممنون بابت نوشتن مقاله :-)
نقل قول کردن
Spider King
#3 Spider King 1402-09-09 03:05
مقاله ی خوبی بود
هم ضربات مایلز و هم پیتر در نوع خودشون عالین
نقل قول کردن
Spider King
#4 Spider King 1402-09-09 18:05
به نظرتون اگه شخصیت سیلک توی قسمت های بعدی این سری بازی ها باشه شخصیت قابل کنترل میشه ؟
نقل قول کردن
advanced spidey
#5 advanced spidey 1402-09-09 19:24
به نقل از The Spectacular Burmun:
درود و خسته نباشید.
بله...قسمت دوم ضربات گیم مارول اسپایدرمن ۲.شکی نیست که ضربات پیتر پارکر بهترن چون این بار عوض شدن و ضربات سیمبیوتی هم اضافه شدن.
ضربات مایلز هم بد نبود.چه بسا که در برخی جاها بیشتر از پیتر به دلم نشست.
واقعا بین انتخاب این دوتا موندم.اصلا ولش کن،جفتشون عالی بودن.
تشکر میکنم بابت نگارش مقاله.

t قربانت
چه پیتر چه مایلز ، همشون ضربات خیلی عالی دارن منتهی ، واسه ی پیتر یکم جالب تره واسه ی مایلز هم که خیلی خیلی عالیه کلا میشه تو گیمپلی دید که مایلز از پیتر بدجور سریع تره پس نبرد با سیمبیوتا، تو درجه سختی التیمیت (آخرین درجه) با مایلز یکم بهتره اما پیتر همچین دست کم نداره در کل ضربات سیمبیوتی خیلی خوبن و ای کاش که اینسامینیاک با این آپدیت کلی ای که قراره بده، یه آپشن بزاره که بشه سیمبیوت رو سیاه کرد چون خدایی آدم خیلی اذیت میشه من اگه از قابلیت سیمبیوتی استفاده کنم، یا لباس آنتی ونوم رو میزارم، یا لباس سیمبیوت کلاسیک پیتر که یکی از رنگاش سفیده
در کل از لباسایی که چنگک های آهنی شون یه رنگ خاص داره استفاده میکنم.
نقل قول کردن
advanced spidey
#6 advanced spidey 1402-09-09 19:27
به نقل از داریوش:
سلام عالی بود خسته نباشید
بهت نظرم از نظر قدرت ضربات مایلز چون قدرت ونومی خیلی باحاله نامرئی هم می شه اینو میشه تو باس فایت بین پیتر و مایلز دید که مایلز تونست سیمبیوت رو از پیتر جدا کنه

2.ضربات پیتر هم خوب بودن چون قابلیت سیمبیوتی داشت
درکل هر دو خوب بودن ممنون بابت نوشتن مقاله :-)

فدات
نامرئی شدن برابر پیت؟ :o
سیمبیوت ها میتونن مایلزو، حتی اگه نامرئی باشه ببینن
مثلا تو فایت پیتر و مایلز، وقتی سعی دارین نامرئی شین، پیتر میگه :« ما هنوز میتونیم ببینیمت مایلز!!!»
در کل نامرئی شدن مایلز، هیچ تاثیری رو سیمبیوت ها نداره
نقل قول کردن
advanced spidey
#7 advanced spidey 1402-09-09 19:32
به نقل از Spider King:
به نظرتون اگه شخصیت سیلک توی قسمت های بعدی این سری بازی ها باشه شخصیت قابل کنترل میشه ؟

راستشو بخواین اصن نمی‌دونم اینسامینیاک میخواد چیکار کنه
هنوز تو شوکم
کارنیج و گابلین چجوری میخوان معرفی شن؟
سیلک تکلیفش چیه؟
آیا ایونت رد گابلین تو دنیای اینسامینیاک هم میاد؟
اگه بشه، آیا اکتاویوس به یه جسم دیگه میره؟؟(چون از زن عمو می در برابر حمله ی نورمی دفاع کرد)
کلش میخواد معرفی شه ؟
آنتی ونوم دست پیتر میمونه یا می‌ره دست فلش تامپسون ؟
آیا پیتر دوباره مجبور میشه برای شکست رد گابلین سیمبیوت اصلی رو با خودش پیوند بده؟؟؟
اینا همه سوالای منن
اصن نمی‌دونم تکلیف سیلک چیه
نقل قول کردن
Spider King
#8 Spider King 1402-09-10 02:29
به نقل از advanced spidey:
به نقل از Spider King:
به نظرتون اگه شخصیت سیلک توی قسمت های بعدی این سری بازی ها باشه شخصیت قابل کنترل میشه ؟

راستشو بخواین اصن نمی‌دونم اینسامینیاک میخواد چیکار کنه
هنوز تو شوکم
کارنیج و گابلین چجوری میخوان معرفی شن؟
سیلک تکلیفش چیه؟
آیا ایونت رد گابلین تو دنیای اینسامینیاک هم میاد؟
اگه بشه، آیا اکتاویوس به یه جسم دیگه میره؟؟(چون از زن عمو می در برابر حمله ی نورمی دفاع کرد)
کلش میخواد معرفی شه ؟
آنتی ونوم دست پیتر میمونه یا می‌ره دست فلش تامپسون ؟
آیا پیتر دوباره مجبور میشه برای شکست رد گابلین سیمبیوت اصلی رو با خودش پیوند بده؟؟؟
اینا همه سوالای منن
اصن نمی‌دونم تکلیف سیلک چیه

این سوالا برای همه هست ببینین اینسامینیاک چیکار میکنه
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#9 The Spectacular Burmun 1402-09-15 08:33

به نکته ظریفی اشاره کردی.ضمن اینکه مایلز ضرباتش امادگی خاصی نداره و چون تازه وارد این حرفه شده تازگی داره
ولی پیتر طبیعیه که ضربات فنونی تر و براساس یه تجربه قبلی بزنه.
در هر صورت ممنونم از اینکه از گمراهی نجاتم دادی ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45