20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید – قسمت دوم

مقاله ای جالب درباره اسرار پشت پرده بازیگران محبوب و معروف دنیای سینمایی مارول!

 درباره بازیگران دی سی هم در لینک زیر بخوانید:

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

 

20- رابرت داونی جونیور به عنوان بدترین بازیگر Saturday Night Live    انتخاب شده است!

 رابرت داونی جونیور به عنوان بدترین بازیگر Saturday Night Live    انتخاب شده است!

سال 2015، نشریه Rolling Stone رتبه بندی بازیگران شوی تلویزیونی معروف آمریکا یعنی Saturday Night Live   رو منتشر کرد که در آن رابرت داونی جونیور بازیگر برجسته نقش آیرون من ،  در رتبه آخر قرار گرفت! یعنی از همه بدتر شد! این میتونه برای هواداران MCU ار دو جهت شوکه کننده باشه چون 1- شاید اصلا تا به حال خبر نداشتن که رابرت در این شو حضور  داشته و 2- چرا بازیگری با استعداد مثل رابرت آخر شده؟ مخصوصا اینکه او ذاتا کمدی خوبی اجرا میکنه (ناسلامتی نقش "چارلی چاپلین" رو بازی کرده ها!). خود Rolling Stone گفته زیاد تقصیر رابرت نبوده. در واقع این نویسنده های برنامه بودن که نتونستند متن خوبی و جالبی  برای رابرت تهیه کنند.

 

19- کریس پرات بی خانمان بوده!!!

کریس پرات بی خانمان بوده!!!

الان جناب «کریس پرات» به لطف حضور در سری فیلم های مارول یک ستاره بی بدیل هستش. در فرنچایز "دنیای ژوراسیک" هم حضور داره و همین طور داره معروف تر میشه. اما قبلا اینطور نبود. یعنی ایشون چند سال پیش اونقدر وضعیتش بد و وخیم بود که خونه نداشت و در Van خودش زندگی میکرد! عکسی هم که خودش منتشر کرده نشون میده روی این Van عکس «شگی» و «اسکوبی دو» رو کشیده بوده! او در این عکس فیلمنامه ای رو بر دست داره که خود پرات میگه زندگیش رو عوض کرده. یعنی فیلمنامه فیلمی هستش که خانم «ری دان چانگ»  (Rae Dawn Chong) بهش پیشنهاد کرده. گفته میشه پرات در یک رستوران کار میکرده که این خانم کارگردان بهش پیشنهاد کرد برایش در فیلم کوتاه ترسناکی به نام Cursed Part 3 بازی کنه و این اولین نقش کریس پرات بود!

 

18- پدر تام هالند یک بازیگر کمدیه!

 پدر تام هالند یک بازیگر کمدیه!

به نظر میرسه «تام هالند» بازیگر نقش «پیتر پارکر»/«اسپایدرمن» یه جور نمک خاصی داره، درسته؟ دلیلش اینه که این نمک رو از پدر خودش به ارث برده! بله پدر ایشون با نام «دومنیک هالند» یک بازیگر نقش های کمدی در انگلستانه. او بسیار هم در کشور خودش معروفه و استند آپ کمدی میکنه و  متون  کمدی مینویسه! اما خوب معلومه که الان تام از پدرش خیلی معروف تر شده . به همین دلیل پدرش کتابی نوشته به نام "چطور تام هالند از محبوبیت پدرش فراتر رفت" (how tom holland Eclipsed his dad) !!!

 

17- کریس همزورث در مسابقات رقص شرکت کرده!

 کریس همزورث در مسابقه رقص شرکت کرده!

جناب «ثور» اهل استرالیا هستش و احتمالا خبر نداشتید که قبل از اینکه معروف بشه در نسخه استرالیایی شوی Dancing With The Stars حاضر شده بوده! ان موقع ایشون تازه به خاطر حضور در سریال Home and Away کمی معروف شده بود. در هر حال، کریس شرکت کرد و 6 هفته هم دوام آورد تا اینکه حذف شد. خودش میگه زیاد استعداد رقصیدن نداره . به همین دلیل وقتی چند وقت پیش در برنامه The Tonight Show کلیپ هایی از رقصیدنش رو دوباره نشون دادن صورتش از خجالت سرخ شد!

 

16- بازیگر لوکی سر صحنه دوش گرفته!

 بازیگر لوکی سر صحنه دوش گرفته!

«تام هیدلستون» یکی از معدود بازیگران انگلیسی MCU هستش که لهجه آمریکایی نداره. یعنی تو فیلم ها با همون لهجه بریتانیایی خودش حرف میزنه. چون اهالی آزگارد انگار همه لهجه بریتانیایی دارند ! خیلی هم منطقیه چون هیدلستون یک بازیگر کارکشته تئاتر هستش که بارها در نمایشنامه های شکسپیر حضور پیدا کرده. ضمن اینکه شخصیت «لوکی» هم جوریه که انگار از دل یکی از نمایشنامه های تراژدی شکسپیر بیرون آمده . او سال 2013 در نمایشنامه " کوریولانوس" (Coriolanus) حضور یافت. این مساله از دو نظر عجیبه چون اولا یکی از گمنام ترین آثار شکسپیر به حساب میاد و دوما اینکه صحنه ای داره که در آن هیدلستون واقعا روی صحنه دوش میگیره!! اول شلوار پایش بود و رویش هم خون پاشیده بودند!

 

15- بازیگر نقش بلک ویدو خواننده خوبیه!

 بازیگر نقش بلک ویدو خواننده خوبیه!

«اسکارلت جوهنسن» بازیگر معروف و ستاره ای هستش و شاید براتون جالب باشه که بدونید همانطور که قبلا در این مقاله گفته بودم، اولین نقش مهم او در دنیای سینما در فیلمی بود به نام Ghost World که از روی کمیک بوک اقتباس شده بود! ولی آیا میدونستید که ایشون خواننده هم هست؟! البته بیشتر خودش رو "ترانه سرا" (songwriter) میدونه تا خواننده. یک آلبوم هم داره به نام Anywhere I Lay My Head. آلبوم دومش هم هست : Break Up . او همچنین در انیمیشن موزیکال Sing صداپیشگی کرده است.

 

14- بازیگر نیک فیوری تو مدرسه لکنت زبان داشته!

 بازیگر نیک فیوری تو مدرسه لکنت زبان داشته!

«ساموئل ال جکسون» به عنوان بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول، کارش خیلی درسته. بازیگر خیلی خوبیه و البته به این معروفه که خیلی فحش و بد و بیراه تو فیلم های خودش میده! ولی فرقش اینه که چون احساسات زیادی پشت این حرف های رکیکه آدم ازش بدش نمیاد! اما جالبه بدونید که دلیلی برای این الفاظ او وجود داره. ایشون در مدرسه که بوده مشکل صحبت کردن داشته و لکنت زبونش اونقدر زیاد بوده که میگن یک سال تو مدرسه اصلا هیچی نگفته! اما فحش دادن و مخصوصا استفاده از کلمه Motherf***er باعث شد قفل دهنش باز بشه و بتونه خیلی خوب و روان صحبت کنه و به بازیگری روی بیاره!

 

13- بازیگر نقش پلنگ سیاه کارگردانی کرده!

 بازیگر نقش پلنگ سیاه کارگردانی کرده!

اقای «چدویک بوسمن» که الان همه او را با نقش پادشاه کشور "واکاندا" یعنی «تچالا» ملقب به پلنگ سیاه میشناسند، قبلا به خاطر ایفای نقش آدم های واقعی سیاه پوست در فیلم های زندگینامه ای (Biopic) شناخته میشد. یعنی اولش نقش «جکی رابینسون» را در فیلم "42" بازی کرد و بعد نقش «جیمز براون» را  درGet On Up. اما علاقمند بود نقش های دیگر را هم تجربه کنه ولی در عین حال همیشه دوست داشته کارگردانی هم بکنه. خودش گفته اصلا به این دلیل بازیگر شده تا بهتر بتونه رابطه بین بازیگر و کارگردان رو درک کنه تا در نهایت کارگردان خوبی بشه. بنابراین یک فیلم به نام Deep Azure ساخته که داستانش درباره یک دانشجوی دانشگاه هاروارد هستش که به ضرب گلوله پلیس و در همان سالی که بوسمن از اون دانشگاه فارغ التحصیل شده بود، کشته شد.

 

 

12- بازیگری بندیکت کامبربچ از یک آدم ربایی شروع شد!

بندیکت کامبربچ

«بندیکت کامبربچ» بازیگر بزرگی است که نقش های مهمی رو هم بازی کرده. او نقش شرلوک هولمز رو ایفا کرده و در فیلم Star Trek نقش مهم Khan رو بازی کرد و الانم که حتما میدونید نقش «دکتر استرنج» رو بازی میکنه. ولی آیا میدونید او اصلا چطور به بازیگری روی آورد و فهمید که در این حرفه استعداد داره؟ خودش گفته همه چیز از یک سرقت و آدم ربایی شروع شده! یعنی یک بار با دوستانش در کشور آفریقای جنوبی داشته رانندگی میکرده که ناگهان ماشینشون پنچر میشه. وقتی میره لاستیک زاپاس رو بیاره ، 6 سارق و زورگیر سیاه پوست بهشون حمله میکنند و به زور اسلحه دست و پاشون رو میبندند . دوستانش رو میندازن تو ماشین . ولی کامبربچ رو میخواستند بندازند تو صندوق عقب و ببرنشون به مخفیگاه خودشون. در این لحظه کامبربچ یهو وانمود میکنه که مشکل قلبی داره و اگه این کار رو باهاش بکنن میمیره و اونوقت مسئولیت قتل یک انگلیسی میفته گردنشون! یعنی اونقدر خوب نقش بازی میکنه که آدم رباها متقاعد میشوند و همشون رو آزاد میکنند تا برن! و از اینجا بود که میفهمه چقدر خوب بلده نقش بازی کنه!

 

11- گامورا بلده برقصه!

 گامورا میرقصه!

شخصیت «گامورا» در سری فیلم های "نگهبانان کهکشان" بارها گفته از رقصیدن بدش میاد. دلیلش هم اینه که ثانوس او را یه سلاح قاتل بار آورده و طبیعتا در آموزش های او رقص جایی نداشته! اما شاید براتون جالب باشه که بازیگر نقش گامورا یعنی «زو سالدانا» در ابتدای حرفه خودش بیشتر یک رقاص بود! او در دانشگاه باله خونده بود ولی نهایتا بازیگر شد. خودش گفته چون میخواسته در حرفه اش  حرف بزنه پس به بازیگری روی آورده چون نمیخواسته فقط با حرکات بدن پیش بره! ضمن اینکه اعتقاد داشته پاهایش برای رقص باله زیاد مناسب نیستند!

 

10- شوخی که پل راد 10 ساله داره تکرار میکنه!

پل راد

«پل راد» قبل از اینکه برای نقش «مرد مورچه ای» انتخاب بشه، اکثرا نقش های کمدی بازی میکرد. بنابراین تخصص زیادی در این نقش ها داره. ضمن اینکه الان تقریبا 10 ساله که یه شوخی رو با مجری معروف تاک شو های آمریکا یعنی «کونان اوبرایان» (Conan O’Brian) انجام میده. یعنی هر وقت پل راد به برنامه هاش دعوت میشه ادعا میکنه که یه کلیپ جدید از فیلمش آورده تا برای مردم پخش کنند ولی وسطش از یه کلیپ دیگه که از فیلم افتضاح Mac And Me گرفته شده استفاده میکنه! در این کلیپ مذکور یک بچه روی ویلچر رو میبینیم که ناگهان از کنترل خارج میشه و از پرتگاهی سقوط میکنه و بعد اون بیگانه عجیب و غریب که معلومه از فیلم E.T کپی کرده ظاهر میشه. جالبه که وقتی کلیپی از فیلم مرد مورچه ای برای برنامه اوبرایان برد، جوری اون رو ادیت کرده بود که انگار مرد مورچه ای باعث حادثه ویلچر شده! خودتون میتونید اینجا ببینید.

 

9- سباستین استن به خیلی از نقاط جهان سفر کرده است

سباستین استن به خیلی از نقاط جهان سفر کرده است

در فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" متوجه شدیم که رفیق قدیمی استیو راجرز یعنی «باکی بارنز» هنوز زنده است و در این مدت شستشوی مغزی داده بودنش تا در نقاط مختلف جهان آدم های مهمی رو به قتل برسونه. جالبه که بدونید بازیگر نقش سرباز زمستان یعنی آقای «سباستین استن» نیز خودش واقعا یک جهانگرد معروفه که به خیلی نقاط جهان سفر کرده. ایشون در کشور رومانی متولد شده و بعد از انقلاب رومانی به مادرش به شهر وین در اتریش رفت . چهار سال بعد استن و مادرش به نیویورک رفتند. در آنجا مادرش با مدیر مدرسه سباستین استن ملاقات و سپس ازدواج کرد. استن سپس به نیو جرسی رفت تا درس نمایش بخونه و در نهایت از تئاترهای «شکسپیر» در Globe Theatre شهر لندن سر درآورد و بازیگر حرفه ای شد.

 

8- دیو باتیستا شاهد سه قتل در دوران کودکی بوده!!!

دیو باتیستا شاهد سه قتل در دوران کودکی بوده!!!

«دیو باتیستا» رو که حتما میشناسید. نقش «درکس» رو در سری "نگهبانان کهکشان" بازی کرده. ایشون  از اون بازیگرانی هستش که کلا نکات جالب زیاد در زندگی اش یافت میشه. به طور مثال سابقه حضور در مسابقات کشتی کج رو داره و همچنین یک MMA fighter هم بوده و کلی هم عنوان داره. او همچنین به لطف همسر اولش کلکسیونر بزرگ ظرف های نهار (lunch box) شده. در سن 40 سالگی هم بابابزرگ شده! و البته حرفه بازیگری خودش رو با نقش Aldar در سریال کمیک بوکی "اسمال ویل" شروع کرده. ولی شاید از همه اینا جالب و البته عجیب تر این باشه که او در دوران کودکی در محله بدی بزرگ شده و به همین دلیل شاهد خشونت های زیادی بوده . گفته میشه وقتی فقط 9 سال داشته در حیاط منزلشون شاهد سه قتل خشن بوده! واقعا اینکه آدم تو اون سن همچین چیزی ببینه خیلی بد و سخته.

 

7- به چارلی کاکس نگفته بودن که قراره نقش یک نابینا رو بازی کنه!

 به چارلی کاکس نگفته بودن که قراره نقش یک نابینا رو بازی کنه!

«چارلی کاکس» واقعا بازیگر خوبیه و نقش «مت مورداک» ملقب به «بی باک» (Daredevil) رو عالی در سریال های مارول/نتفلیکس بازی کرده. اما جالبه که مسئول برنامه هاش بهش نگفته بود قراره نقش چه شخصیتی رو بازی کنه ! یعنی مارول اونقدر محرمانه عمل میکنه که به مدیر برنامه هاش یک فیلمنامه با نام جعلی فرستاده بود تا جایی درز نکنه چارلی کاکس میخواد نقش بی باک رو ایفا کنه! بنابراین کاکس فقط میدونست که قراره نقش یک آدم "مو قرمز، قد بلند، ورزشکار، ژیمناستیک کار و قوی" رو بازی کنه. بعد که داشت دیالوگ هاش رو در کنار برخی دوستانش میخونده بهش گفتن:" بابا این که همون بی باکه! مطمئنی بهت نگفتن نابیناست؟".

 

6- مارک رافلو تومور مغزی داشته!

مارک رافلو تومور مغزی داشته!

«مارک رافلو» بعد از آنکه مارول تصمیم گرفت «ادوارد نورتون» دیگه هالک نباشه، این نقش رو به دست آورد و از اون موقع به بعد (یعنی از فیلم "اونجرز") نقش بروس بنر / هالک رو در فیلم های مارول بازی کرده. اما جالبه که بدونید سال 2001 و بعد از اتمام فیلمبرداری The Last Castle، دکترها به رافلو گفتند یه غده تو سرش داره. خوشبختانه خوش خیم بود و خوب شد ولی موقعی که داشت مداوا میشد برای مدتی کوتاه دچار فلج صورت شد. همچنین یکی از گوش هایش نیز کر شد! حتی الانم که خوب شده گوش چپش خوب نمیشنوه!

 

5- کریستن ریتر قبلا مدل و خواننده بوده!

 کریستن ریتر قبلا مدل و خواننده بوده!

«کریستن ریتر» بازیگر موفق نقش «جسیکا جونز» ، قبلا در سریال هایی نظیر "بریکینگ بد" و Don't Trust the B---- in Apartment 23 بازی کرده بود ولی آیا میدونستید که کارش رو به عنوان یک مدل لباس شروع کرده؟ او این حرفه رو وقتی فقط 15 سال داشت آغاز کرد . وقتی هم دبیرستان بود با هواپیما میومد نیویورک و کار مدلینگ انجام میداد و دوباره برمیگشت خونه! بنابراین در 18 سالگی دیگه به عنوان یه مدل کاملا حرفه ای شناخته میشد. او همچنین یک موسیقیدان است . یک آلبومی هم داشته به نام Ex Vivian که سال 2012 منتشر شد. او خودش هم برای این آلبوم موسیقی نوشت، هم خوند و هم گیتار زد!

 

4- جرمی رنر خیلی کارها بلده!

جرمی رنر خیلی کارها بلده!

آقای «جرمی رنر» بازیگر نقش «هاکای» در فیلم های مارول علاوه بر بازیگری خیلی کارهای دیگه هم بلده. مثلا در زمینه ترمیم خانه و فروش آنها به قیمت بالاتر استعداد داره. وقتی بازیگر معروفی نبود و زیاد هم پول نداشت از این راه نون در می آورد! او در ضمن در گریم هم تخصص داره . همچنین سبک های رزمی فیلیپینی به نام Muay و Arnis یاد گرفت تا برای فیلم های ماموریت غیر ممکن و اونجرز آماده تر بشه! جای تعجبه که تیراندازی بلد نیست ولی لااقل خوب ادای یه کماندار عالی رو در میاره!

 

3- کریس اوانز مدل یک شرکت اسباب بازی بوده!

کریس اوانز مدل یک شرکت اسباب بازی بوده!

«کریس اوانز» بازیگر دوست داشتنی و عالی هستش. چند وقت پیش آقای «کوین فایگی» رئیس مارول استودیوز درباره اش گفت که او اونقدر عالی نقش کاپیتان آمریکا رو بازی کرده که دیگه هیچ کسی رو نمیشه جایش تصور کرد. به همین دلیل مثل «کریستوفر ریوز» میمونه در نقش سوپرمن! اما میدونستید که اقای اوانز قبل از اینکه بازیگر بشه چه کاره بوده؟ او مدل بازی dreamy boy بود و عکسش به عنوان موج سوار روی این اسباب بازی ها چاپ میشد! اما ضایع تر این بود که هر وقت با شماره تلفنی که روی اسباب بازی درج شده بود تماس میگرفتی میتونستی با آقای ایوانز صحبت هم بکنی!!! حالا تصورش رو بکنید چند تا دختر بهش زنگ زدن! قطعا ایوانز الان از این شغلی که داشته خجالت میکشه!

 

2- پگی کارتر نمیخواسته کم بیاره!

 پگی کارتر نمیخواسته کم بیاره!

«پگی کارتر» از اون دسته شخصیت های دنیای کمیک است که به نحو بهتری در دنیای سینما به تصویر کشیده شد. یعنی در دنیای کمیک زیاد قوی و جسور نبود و خیلی وقتها به یاری کاپیتان آمریکا نیاز پیدا میکرد ولی در دنیای سینما کاملا فرق داره. بخش عمده این تغییر را باید در نقش آفرینی خانم «هیلی اتول» جستجو کرد که واقعا از پگی کارتر یک سرباز و مامور سرسخت، شجاع و کاریزماتیک ساخت. به همین دلیل هم بود که مارول تصمیم گرفت براساس این شخصیت دو فصل از سریال فوق العاده "مامور کارتر" را بسازد. گفته میشه وقتی داشته برای فیلم اول کاپیتان آمریکا خودش رو آماده میکرده گفته حتما باید مثل بقیه بازیگران تمرین کنه. یعنی پا به پای کریس اوانز و بقیه ورزش میکرده تا ورزیده بشه. ولی گاهی وقتها اونقدر بهش فشار میومده که صورتش سبز میشده و بالا میاورده! ولی تسلیم نمیشده و ادامه میداده ...

 

1- کلارک گرگ کمربند مشکی جوجیتسو داره!

 کلارک گرگ کمربند مشکی جوجیتسو داره!

واقعا ما عاشق شخصیت "مامور کولسون" هستشن! همانطور که در این مقاله گفته شده بود او مختص دنیای سینمایی مارول خلق شد ولی اونقدر شخصیت مهمی شد که به دنیای کمیک هم راه پیدا کرد. الان هم از ارکان اصلی سریال "مامورین شیلد" هستش. قطعا دلیل اصلی این موفقیت اینه که بازیگرش یعنی آقای «کلارک گرگ» عالی این نقش رو ایفا کرده. ولی جالبه که بدونید او 15 ساله داره ورزش رزمی جوجیتسو کار میکنه ! خودش میگه این کار رو کرد تا برای فیلمی به نام redbelt آماده بشه . البته به پیشنهاد کارگردان این فیلم یعنی «دیوید ممت» این کار رو کرد ولی بعدش اونقدر ازش خوشش اومد که ادامه اش داد و سال 2015 هم کمربند مشکی خودش رو گرفت!

 

 مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی 

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

10 بازیگر که چند نقش کمیک بوکی بازی کردند‎

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های دی سی حضور داشته باشند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mikelanj
#1 mikelanj 1396-11-05 10:46
مقاله خوب و جالبی بود .
راستی در دنیای سینما سری فیلم های جنگ ستارگان محبوبیت و طرفداران بیشتری دارند یا انتقام جویان ( mcu نه انتقام جویان فقط )
لطفا نظر بدید
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#2 Ultimate spider-man 1396-11-05 10:47
مقاله عالی بود استاد اصلا هیچکدومشون نمیدونستم...لطف ا قسمت دوم زودتر بزارید
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#3 mehrdad_hnr 1396-11-05 11:12
ممنون استاد ترابی از اون مقاله هاست که واسه قسمت دومش نمیشه صبر کرد!!!
نقل قول کردن
P.Constantine
#4 P.Constantine 1396-11-05 11:39
جوهنسون و خوانندگی!!!!! :o بنده خدا تو فیلم ها هم یه صدای گرفته ای داره، هر وقت صداشو می شنوم صدام رو صاف می کنم! :lol:
تام هالند هم تنها پسرشه که شباهت کمتری به پدرش داره!همه پسراش مدل بینیشون کپی پدرشونه!
کریس پرت :D خیلی به استایلش می خوره. تازه اون زمان اضافه وزن هم داشته که دیگه هیچی
نقل قول کردن
tab
#5 tab 1396-11-05 11:58
عالی بود،کلا دو تاشو می دونستم.امیدوارم قسمت بعدی از این قسمت باحال تر باشه.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#6 Miguel-OHara 1396-11-05 13:11
یکی از جالب ترین مقاله های سایت بود!
راستی استاد به مناسبت بلوری فیلم ثور راگناروک مقاله ایستراگ های این فیلم رو نمی نویسید؟
نقل قول کردن
BoosterBatK
#7 BoosterBatK 1396-11-05 13:51
مقاله بسیار عالی بود. بی صبرانه منتظر قسمت دومشم :D و راستی خواهشا اگه تونستید برای بازیگران دیسی هم بنویسید :oops:
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-11-05 14:05
به نقل از Miguel-OHara:
یکی از جالب ترین مقاله های سایت بود!
راستی استاد به مناسبت بلوری فیلم ثور راگناروک مقاله ایستراگ های این فیلم رو نمی نویسید؟

قربان شما. مقاله ایستراگ ثور هم خواهیم داشت
البته انشاله هفته بعد احتمالا دو مقاله جدید از ثور هم خواهیم داشت
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1396-11-05 14:05
به نقل از BoosterBatK:
راستی خواهشا اگه تونستید برای بازیگران دیسی هم بنویسید :oops:

بازیگران دی سی هم تو برنامه مقالات من هست
نقل قول کردن
red-spider
#10 red-spider 1396-11-05 14:14
مقاله بسیار جالبی بود :-) مخصوصا قضیه کامبربچ :-|
راستی قسمت دوم مقاله اقتباس های انیمیشن spectaculer spiderman نوشته میشه ؟
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
red-spider
#11 red-spider 1396-11-05 14:59
به نقل از mikelanj:
مقاله خوب و جالبی بود .
راستی در دنیای سینما سری فیلم های جنگ ستارگان محبوبیت و طرفداران بیشتری دارند یا انتقام جویان ( mcu نه انتقام جویان فقط )
لطفا نظر بدید

قطعا جنگ ستارگان محبوبیت بیشتری نسبت به انتقام جویان داره البته این نظر من قبل از اکران اونجرز 3 و4 هستش 8)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1396-11-05 17:43
سلام
عجب مقاله جالبی بود. یکی از بهترین مقاله های سایت.
واسه قسمت دوم نمیتونم صبر کنم...

راستی استاد نسخه باوری ثور راگناروک تو سایت میزارید؟
نقل قول کردن
Knuckles
#13 Knuckles 1396-11-06 00:33
و در ضمن،خواهر واقعی تام هالند(ویلا هالند)توی سریال ارو خواهر الیور کویین و همچنین اسپیدی و رد ارو هستش.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#14 Cap-Spider Potter 1396-11-06 02:39
#13

ویلا هالند، خواهر تام هالند نیست...
تام اصلا خواهر نداره..
نقل قول کردن
t.c.h
#15 t.c.h 1396-11-06 08:45
واقعا داستان ها و قضیه های 20 * 19*17* 12
تعجب اور بود
مرسی .....
خیلی عالی منتظر قسمت دو باید باشیم
نقل قول کردن
Navid.d
#16 Navid.d 1396-11-12 14:25
خیلی عالی بود
بی صبرانه منتظر قسمت دومم
نقل قول کردن
superhero123
#17 superhero123 1396-11-12 17:49
لامصب این بازیگرای مارول حتی فکت هاشون هم از بازیگرای دی سی جذاب تره. الان این مقاله رو با مقاله 20 حقیقت دی سی مقایسه کنید تا خودتون بفهمید
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1396-11-13 11:40
به نقل از superhero123:
لامصب این بازیگرای مارول حتی فکت هاشون هم از بازیگرای دی سی جذاب تره. الان این مقاله رو با مقاله 20 حقیقت دی سی مقایسه کنید تا خودتون بفهمید
spidey.ir/.../...


:lol: :D
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1396-11-13 11:42
سلام
قسمت دوم هم که خیلی باحال بود. مثل قبل یه.
واقعا اون شغل کریس ایوانر خیلی خجالت آوره. :-*
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#20 Captain Steve Lover 1396-11-13 13:41
خسته نباشید استاد بابت مقاله...مورد مربوط به پال راد از همه برام جالب تر بود...همچنین بندیکت کامبربچ...و تام هیدلستون...

.....
www.cbr.com/.../
www.cbr.com/.../
میگم الان اون گروهی که میخواستن نمره بلک پنتر پایین بیارن رسما از هرگونه اقدامی مسدود شدند درسته؟ یکی ترجمه دقیق این دوتا خبرو بهم بگه...
نقل قول کردن
Spider-Mahan
#21 Spider-Mahan 1396-11-13 18:33
به نقل از Captain Steve Lover:
خسته نباشید استاد بابت مقاله...مورد مربوط به پال راد از همه برام جالب تر بود...همچنین بندیکت کامبربچ...و تام هیدلستون...

.....
www.cbr.com/.../
www.cbr.com/.../
میگم الان اون گروهی که میخواستن نمره بلک پنتر پایین بیارن رسما از هرگونه اقدامی مسدود شدند درسته؟ یکی ترجمه دقیق این دوتا خبرو بهم بگه...

قضیه چیه؟
منم شنیدم یک گروه از دی سی فنای افراطی و زبون نفهم میخواستن همچین کاری بکنن
درسته واقعا؟ بی شعوری تا چه حد اخه؟
میشه یکی توضیح بده؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1396-11-13 19:58
به نقل از Captain Steve Lover:
خسته نباشید استاد بابت مقاله...مورد مربوط به پال راد از همه برام جالب تر بود...همچنین بندیکت کامبربچ...و تام هیدلستون...

.....
www.cbr.com/.../
www.cbr.com/.../
میگم الان اون گروهی که میخواستن نمره بلک پنتر پایین بیارن رسما از هرگونه اقدامی مسدود شدند درسته؟ یکی ترجمه دقیق این دوتا خبرو بهم بگه...


مثل اینکه فیسبوک این مارول هیتر (hater)ها رو ban کرده.
نقل قول کردن
mobin.md
#23 mobin.md 1396-11-13 22:37
مقاله عالی بود ممنون استاد
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#24 mehrdad_hnr 1396-11-14 17:00
اینکه دیو باتیستا تو 40 سالگیش پدر بزرگه خیلی باحاله
نقل قول کردن
hosien
#25 hosien 1398-06-24 01:30
کامبربچ شانس داشته چون اگه من بودم میگفتم مشکل قلبی دارم دزده میگفت آخی بمیرم حتما خیلی درد میکشی بزار خلاصت کنم :-|
ولی دور از شوخی مقاله خیلی جالبی بود خیلی ازتون تشکر میکنم آقای ترابی
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#26 Cap-Spider Potter 1399-02-30 17:06
کلارک گرگ رزمی‌کاره؟! :o :-* دمش گرم!
جالبه بدونید سبک BJJ که ایشون کار میکنه، پرکاربرد‌ترین سبک رزمی توی یه Street Fight به حساب میاد! هیچ هنر رزمی دیگه‌ای باهاش قابل مقایسه نیست، چون سایز و اندازه توی این سبک اصلا اهمیتی نداره. خصوصا که این جناب کمربندِ مشکی این سبک‌ رو داره! واقعا کی فکرشو می‌کرد مامور کولسن از کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) و ثور (کریس همسورث) قوی‌تر و خطرناک‌تر باشه!! :-* (هرچند، خود کریس همسورث هم ورزشکاره و Functional Training کار می‌کنه، ولی خب این کجا و آن کجا!)
نقل قول کردن
SINA SPIDER
#27 SINA SPIDER 1399-06-31 20:53
کپ و تبلیغات؟؟؟؟؟؟ :o
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#28 AmirhoseinJafari2005 1399-11-13 02:45
خیلی جالب بود ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید