10 حقیقتی که باید درباره فصل ششم از سریال "اسپایدرمن: مجموعه کارتونی" بدانید!

10-حقیقتی-که-باید-درباره-فصل-ششم-از-سریال-اسپایدرمن-مجموعه-کارتونی-بدانید-فکتس-facts-spiderman-the-animated-series-tas-مردعنکبوتی-انیمیشن-دهه-90

سریال مشهور Spider-Man: The Animated Series بعد از 5 فصل کنسل شد ولی قرار بود فصل ششم هم داشته باشه!

مقدمه: سریال کارتونی Spider-Man : The Animated Series پس از 5 فصل در سال 1998 به اتمام رسید. کلا 65 اپیزود از آن ساخته شد که در طول پخش همیشه تعداد بینندگان زیادی داشت و به قول معروف rating اش بالا بود. استقبال گرمی هم از جانب هواداران و منتقدین شد. آنهایی که قسمت های پایانی رو دیدند میدونند که مرد عنکبوتی قرار بود به همراه «مادام وب» به دنیاهای دیگر بروند تا معشوقه اسپایدرمن، «مری جین» واقعی را پیدا کنند. قرار بود این اتفاق در فصل ششم بیفته ولی گفته میشه به خاطر اختلافی که بین مارول و فاکس پیش اومد فصل 6 کنسل شد (این کارتون از شبکه Fox Kids پخش میشد). «جان سِمپر» مغز متفکر این سریال گفته که برنامه های زیادی برای فصل ششم داشتند که در این مقاله به آنها اشاره میشه. همچنین توصیه میشه مقالات زیر را هم درباره ی این سریال بخوانید:

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

 

1- «کارنیج» در نقش «جک قاتل»!

کارنیج در نقش جک قاتل!

قرار بود مادام وب اسپایدرمن را به لندن قرن 19 میلادی ببره و در اونجا مری جین رو پیدا کنند، در حالی که دچار فراموشی شده! سپس اسپایدرمن با کارنیج مبارزه میکرده و فاش میشده که همون «جک قصاب» (Jack the Ripper) است! (جک قاتل یا جک قصاب نام مستعاری است که به قاتلی که قتل‌های زنجیره‌ای خود را در محله فقیرنشین وایتچپل در لندن انجام می‌داد داده شده‌است. درباره هویت این قاتل احتمال داده میشود یک کالبد شکاف است. زیرا در ساعات تعطیلی ادارات و در شب قتل انجام گرفته و قاتل نیز بر طبق ادعای پلیس دارای سابقه پزشکی بوده. او هرگز شناسایی نشد و در یک دوره 3 ماهه در سال 1888 حداقل 5 نفر را به قتل رسانید. قربانی‌های این قاتل زنان فاحشه بودند. بیشتر قربانی‌ها گلو و بدنشان بریده و بعضی از اندام‌های داخلی بدن سه تن از قربانیان برداشته شده بود).

 

2- بازگشت «مایلز وارن»

مایلز وارن

اولین حضور شخصیت مایلز وارن (شغال) در خارج از دنیای کمیک برمیگرده به همین سریال. او در این سریال یک دانشمند ارشد بود که آزمایشاتش برای ساخت کلون از سوی دولت ممنوع اعلام شد. ولی به طور مخفیانه در یک آزمایشگاه زیرزمینی کارش را ادامه داد و از سوی «سیلورمین» هم کمک دریافت کرد. ولی کلون های او دچار فروپاشی سلولی میشدند. او سپس به «هایدرو من» علاقمند شد زیرا میتونست سلول هایش را از نو بازسازی کند. پس در محل ناپدید شدن او و نمونه ای از DNA او پیدا کرد و از رویش یک کلون ساخت. این کلون هم عاشق مری جین بود و خواستار تولید یک کلون از او شد و مایلز وارن از مری جین هم کلون ساخت و در نهایت هر دوی آنها تبخیر شدند. ولی وارن را دیدیم که DNA مرد عنکبوتی را هم به دست آورد و قصد داشت که از روی او نیز کلون بسازد که با کنسل شدن این سریال این اتفاق هم نیمه تمام ماند. و البته که قرار بوده او در فصل ششم برگرده و از روی مردعنکبوتی کلون بسازه!

 

3- حضور «مردشنی» و «جک اولانترن»

"مرد عنکبوتی : مجموعه کارتونی" به خاطر این برجسته است که بیشترین تعداد خبیث های شناخته شده مرد عنکبوتی از دنیای کمیک در آن حضور پیدا کردند (حتی شخصیت های بسیار گمنامی مثل «بیگ ویل»!). ولی شاید از خودتان پرسیده باشید چرا مرد شنی که یکی از برترین و شناخته شده ترین دشمنان اسپایدرمن است در این سریال حضور پیدا نکرد؟ دلیلش این است که آن موقع کارگردان معروف دنیای سینما یعنی «جیمز کامرون» به شدت سعی داشت فیلم سینمایی مرد عنکبوتی را بسازه اونم با حضور لئوناردو دی کاپریو در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی! (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فیلم که هرگز ساخته نشد، این مقاله را بخوانید). در این فیلم قرار بود از مرد شنی و الکترو به عنوان خبیث های اصلی استفاده شود. بنابراین مارول به سازندگان این انیمیشن دستور داد از مرد شنی و الکترو استفاده نکنند! البته سال 1997 و زمانی که دیگر بحث ساخت این فیلم منتفی شده بود ، الکترو در یکی از ایپزودهای پایانی مورد استفاده قرار گرفت ولی در کمال تعجب اریجین او را کاملا عوض کرده بودند و اسمش شده بود «راینهولت اشمیت» و پسر «رِد اسکال» (دشمن کاپیتان آمریکا) شده بود!!! (عکسش اینجاست). مردشنی هم قرار بود در فصل ششم حضور پیدا کنه ولی با کنسل شدن این سریال، او نیز دیگر مجالی برای حضور در آن پیدا نکرد.

جک النترن

همچنین گفته میشه که جک اولانترن (که در این مقاله معرفی شده) نیز یکی دیگر از گزینه های حضور در فصل ششم بوده.

 

4- حضور «بتی برنت»

بتی برانت

کارتون "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" بسیار در دهه 90 میلادی محبوب بود و بسیاری از شخصیت های دنیای کمیک های مرد عنکبوتی در آن حضور داشتند. اما جالب اینه که «بتی برنت» به عنوان یکی از شخصیت های مهم دنیای اسپایدرمن در آن نبود. او منشی جی جونا جیمسون در دنیای کمیک بود که یک رابطه رومانتیک نصفه و نیمه هم با پیتر پارکر داشت (میتونید اینجا راجع به او اطلاعاتی کسب کنید). اما در "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" به جای او از «گلوری گرنت» به عنوان منشی آقای جیمسون استفاده شد. ولی گفته میشه سازندگان این کارتون قصد داشتند در فصل 6 حتما از بتی برنت استفاده کنند (البته به عنوان منشی «جو رابرتسون»). همچنین گفته میشه بتی قرار بوده روی پیتر کراش داشته باشه! همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، حتی کاراکتر دیزاین هایی برای او  خلق شد. ضمن اینکه فامیلی او قرار بوده به جای Brant به صورت Brandt نوشته بشه! ولی همانطور که در بالا هم گفته شد با کنسل شدن ساخت فصل ششم، بتی هم دیگر فرصت حضور در آن را پیدا نکرد.

 

5- حضور «پوما» و «بیتل»

  پوما قرار بود در فصل ششم از سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" حضور داشته باشد!

قرار بوده دشمنانی از اسپایدرمن که قبلا آنها را در این سریال ندیده بودیم مثل «بیتل» و «پوما» نیز در فصل ششم حاضر شوند. البته با توجه به اینکه این دو شخصیت در دنیای کمیک از حالت خبیث خارج شده و به ضدقهرمان تبدیل شده اند معلوم نیست که به چه شکلی در فصل ششم ظاهر میشدند. همچنین ادعا شده حتی فیلمنامه ی قسمتی که پوما در آن حضور داشته نیز نوشته شده بوده.

 

6- حضور «هالک» و «گوست رایدر»

حضور «هالک» و «گوست رایدر»

هالک و گوست رایدر هم در صف انتظار برای حضور در فصل ششم قرار داشتند. البته ظاهرا حضور هالک تنها در حد یک حضور افتخاری یا Cameo بوده ولی گوست رایدر حضورش بیشتر بوده که در مورد بعدی بهش اشاره میشه.

 

7- بازگشت «میستریو»

میستریو spiderman tas

میستریو هم مثل بسیاری از دشمنان معروف اسپایدرمن در این سریال حضور پیدا کرد (با صدای آقای «گرگ برگر») در واقع در اولین اپیزود او، میستریو را دیدیم که سابقا بدلکار بوده و در زمینه ساخت افکت های ویژه هم تخصص دارد ولی اسپایدرمن را مقصر میدونه چون شهرتش رو نابود کرده. بنابراین میخواد ازش انتقام بگیره و براش پاپوش میدوزه ولی در نهایت دستش رو میشه و به زندان میره.

کارتون درومامو

در آخرین ایپزودی که  در این مجموعه حضور داشت،  میستریو به طور مخفیانه یک استودیو میسازه تا در آنجا اسپایدرمن رو شکست بده. بعدش اسپایدرمن میفهمه میستریو عاشق یک هنرپیشه زن بوده که به دلیل یک حادثه به شدت زخمی شده و میستریو او را به واسطه یک فن آوری زنده نگه داشته و به دروغ بهش قول داده بود جسم یک هنرپیشه شبیه به او یعنی «مری جین واتسون» را بهش منتقل کنه! در نهایت استودیو منفجر شد و اسپایدرمن مری جین را نجات داد ولی میستریو در کنار عشقش ماند و در انفجار مرد. با این حال، گفته میشه قرار بوده میستریو در فصل ششم برگرده و معلوم بشه که زنده است و به دستگاه "تسریع کننده ی انبساط زمان" (Time Dilation Accelerator) دست پیدا کرده و باهاش دست به سرقت بانک میزنه! ولی همین کار سبب میشه که از بُعدی دیگر سر دربیاره و با «دورمامور» مواجه بشه. سپس میستریو به دستیار دورمامو تبدیل میشده و بهش کمک میکرده تا به دنیای ما هجوم بیاره. در نهایت هم مردعنکبوتی برای مقابله با آنها با گوست رایدر تیم آپ میکرده.

 

8- حضور «رُز»

ریچارد فیسک

ویلسون فیسک ملقب به «کینگ پین» از شخصیت های مهم و برجسته در سریال "مردعنکبوتی: مجموعه کارتونی" بود. در دنیای کمیک، پسر او به نام «ریچارد فیسک» هم به تبهکاری به نام «رُز» (The Rose) تبدیل شد و راه پدرش را ادامه داد (در این مقاله راجع به این شخصیت توضیح داده ایم). قرار بوده رُز در فصل ششم حاضر باشد و برای «ند لیدز» به عنوان خبرنگار "دیلی بیوگل" پاپوش بدوزه!

 

9- بازگشت «نورمن آزبورن»

گرین گابلین کارتون

نورمن آزبورن هم میگم از برزخ (Limbo) برمیگشته و هویت گرین گابلین را از پسرش، هری، پس میگرفته!

 

10- "مردعنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او"!

"اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او" نام سریال کارتونی محبوب و مشهور اسپایدرمن در دهه ی 80 میلادی است که اینجا درباره ش توضیحات کامل داده شده و در آن اسپایدرمن به همراه دو دوست ابرقهرمانش یعنی «مرد یخی» و «فایر اِستار» به جنگ تبهکاران میرفتند. طبقه گفته های آقای «جان سمپر» قرار بوده در یکی از قسمت های فصل ششم شاهد حضور مرد یخی و فایر استار باشیم، منتهی حال و هوای این اپیزود قرار بوده جدی تر باشد. حتی صداپیشه های این دو شخصیت هم قرار بوده که برگردند. در پایان ایپزود و پس از شکست خوردن خبیث داستان، اسپایدرمن و مرد یخی و فایراستار به یکدیگر خیره میشدند و میگفتند: "هی، شاید باید با همدیگه دوست بشیم. آیا شگفت انگیز نخواهد بود؟" و پس از سکوتی کوتاه سرشون رو تکون میدادند و میگفتند: "ننننهههه!". بعدشم راهشون رو از هم جدا میکردند و میرفتند!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

اولین بار کی مرد عنکبوتی با دیگر مردان عنکبوتی ملاقات کرد؟

مراسم بیستمین سالگرد "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" برگزار شد

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

انیمیشن های مرد عنکبوتی با دوبله فارسی + لینک دانلود رایگان

15 دفعه ای که آثار کمیک بوکی سانسور شدند!

15 داستان مرد عنکبوتی که هرگز به سرانجام نخواهند رسید!

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

10 حقیقتی که باید درباره سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" بدانید

چرا كارتون مرد عنكبوتی خارق العاده از بتمن مجموعه كارتونی بهتر است

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirhoseinJafari2005
#1 AmirhoseinJafari2005 1402-05-14 16:35
مقاله عالی بود. گوست رایدر واقعا حیف شد. بااینکه در بعضی از سریال های مارول در دهه ۹۰ میلادی مثل انیمیشن سریالی هالک شگفت انگیز (می‌خواست جلوی هالک رو بگیره) و انیمیشن سریالی چهار شگفت انگیز (گالاکتوس رو شکست داد) در قالب یک اپیزود حضور داشته. اما واقعا جالب میشد که در سریال اسپایدرمن هم می‌بود.
نقل قول کردن
نینجای یخی
#2 نینجای یخی 1402-05-14 17:03
عالی بود . مقاله ای معرکه . و به پاس این همه مقاله ای که برایمان نوشته اید من هم قول نمی دهم ولی نهایت سعیمو می کنم تا در بخش نظرات همین مقاله روز بیست مرداد مقاله ای بنویسم با نام : رتبه بندی چشم های مرد عنکبوتی در فیلم هایش ! با وجود اینکه سخته و باید کلی فیلم ببینم ، اینکارو میکنم ! بله ! کمک می کنم ! کمک می کنم به استاد ترابی عزیزم ! و درضمن ، این مقاله یا همون لیست براساس وفاداری به کمیک هاست . نظرتون چیه اقای ترابی ؟ خوبه ؟
نقل قول کردن
نینجای یخی
#3 نینجای یخی 1402-05-14 17:31
راستی می خوام فقط درمورد وفاداری به لباسی که استیو دیکتو ساخت بزنم
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1402-05-14 17:49
خسته نباشید میگم خدمت استاد. هر وقت مقاله ای از اسپایدی میاد رو سایت خیلی به وجد میام. حضور مستمر و پر رنگتون همواره انرژی بخش بوده و مایه دلگرمی. امیدوارم بتونم مثل سابق فعالیتم تو سایت ببرم بالا تا اینگونه شاید بتونم دین خودمو به عنوان هوادار اسپایدی ادا کنم.
البته من خودم این گلایه رو دارم که چرا بخش نظرات کمیکها نسبت به مقاله ها کم رنگتره؟ چون بعد این همه سال کمیک فارسی انتظار میرفت که نتیجه عکس باشه و بیشتر به سمت اصل کاری که کمیک هست رفته باشیم. اتفاقا غلظت وفادارای اثرات خارج از کمیک مرد عنکبوتی به کمیکهاش از سایر شخصیتها خیلی بیشتر، اگه اولین نباشه قطعا جزو سه تا اول هست، حتی میشه گفت تو کل ژانر علمی تخیلی. الان شماره ۱۲ از سری کلاسیک هم اومده رو سایت ولی میانگین تعداد نظرات به زور به ۶ میرسه.
این سریال هم من همواره خیلی دوسش دارم، کاش فصل شش ادامه میافت و مارول و فاکس حداقل به شکل بهتری این سری رو خاتمه میدادن و داستان نیمه کاره نمیموند. البته اکثر آیتمها جذاب به نظر میان.
نقل قول کردن
اسپایدر پارکر
#5 اسپایدر پارکر 1402-05-14 17:54
سلام خسته نباشید.
نمی دونم حس می‌کنم انیمیشن مردعنکبوتی مجموعه کارتونی برام آشناس بااینکه فکر می‌کنم تا حالا ندیدمش، شایدم دوران بچگیم دیدم. ولی خب فصل ۶ می‌تونست جالب باشه.
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1402-05-14 18:12
خیلی وقته یه سوال خیلی تو ذهنم جا خوش کرده. جنگهای پنهان یکی از بزرگترین ایونتهای مارول در دهه هشتاد بود. اولین بار هم به گمونم تو همین سری مرد عنکبوتی دهه نود اقتباس شد. واسه خود من تا حدودی سرگرم کننده بود این اقتباس. استاد نظر شما راجع به این اقتباس چیه؟
نقل قول کردن
Sina33
#7 Sina33 1402-05-14 19:25
قسمت آخرش عالی بود مخصوصا اونجایی که پیتر برای شکست مرد عنکبوتی خبیث از عموبن کمک گرفت کاش فصل 6 هم ساخته میشد مطمئنم جالب میشد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#8 The Spectacular Burmun 1402-05-14 20:54
سلام.مقاله به شدت قوی و خوبی بود.کلا مردعنکبوتی پروژه های کنسل شده زیادی داره که ایده های بدی پشتشون نبوده.مثل سریال خاطره انگیز The Spectacular Spider-Manکه جزو برترین اقتباس های مردعنکبوتیه.یا مردعنکبوتی ۴ که شایعه شده دارن میسازنش(فکر کنم اگه ریمی اون موقع ادامه داده بود و زمان بیشتری برای فیلمنامه میگرفت برترین اقتباس کمیک بوکی و مردعنکبوتی رو میساخت)
در کل خودم از طرفدارای سخت این سریال بودم و دوران بچگی با این سریال با اسپایدی آشنا شدم.پس دیگه حال منو ببینید. :-)
نقل قول کردن
Sina33
#9 Sina33 1402-05-15 09:56
چرا هرچی کارتون خوب از اسپایدرمن میسازن کنسل میشه
نقل قول کردن
نینجای یخی
#10 نینجای یخی 1402-05-15 14:24
بابت اسپم ببخشید ولی اون مقاله ای که قولشو دادمو نوشتم و گذاشتم تو صفحه ی مقاله ی رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در فیلم ها چون گفتم اونجا کمتر اسپمه . اقای ترابی لطفاً بخونید چون خیلی براش زحمت کشیدم . البته ، اگه خوشتون بیاد می تونم مقاله های دیگری رو هم تقدیم کنم . مثلا رتبه بندی مو های شخصیت مکمل های فیلم های اسپایدرمن سم ریمی با معیار وفاداری به کمیک های استیو دیتکو .
نقل قول کردن
نینجای یخی
#11 نینجای یخی 1402-05-15 14:29
به نقل از The Spectacular Burmun:
سلام.مقاله به شدت قوی و خوبی بود.کلا مردعنکبوتی پروژه های کنسل شد مردعنکبوتی ۴ که شایعه شده دارن میسازنش(فکر کنم اگه ریمی اون موقع ادامه داده بود و زمان بیشتری برای فیلمنامه میگرفت برترین اقتباس کمیک بوکی و مردعنکبوتی رو میساخت)

دوست عزیز من به هیچ وجه قصد خود بزرگ بینی ندارم ، اما نظرم اینه که مرد عنکبوتی ۴ شاهکار نمی شد . اطلاعات درز شده از فیلم میگن قرار بوده چندتا خبیث داشته باشه . حتی شاید بیشتر مرد عنکبوتی ۳ . بعدشم ، حتی اگر شاهکار میشد شاید دیگه مرد عنکبوتی رو تو دنیای سینمایی مارول نداشتیم . و بعدش هم ، حتی اگر داشتیم ، دیگه ترجیح می دادن از میستریو و والچر که قبلا بودن استفاده نکنن و مثلا از راینو و شوکر استفاده کنن که جفتشون برای شرور اصلی بودن بدن . به هر حال این نظر من بود و اگه مخالفتی هست روی چشم من قرار داره .
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#12 The Spectacular Burmun 1402-05-15 19:43
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از The Spectacular Burmun:
سلام.مقاله به شدت قوی و خوبی بود.کلا مردعنکبوتی پروژه های کنسل شد مردعنکبوتی ۴ که شایعه شده دارن میسازنش(فکر کنم اگه ریمی اون موقع ادامه داده بود و زمان بیشتری برای فیلمنامه میگرفت برترین اقتباس کمیک بوکی و مردعنکبوتی رو میساخت)

دوست عزیز من به هیچ وجه قصد خود بزرگ بینی ندارم ، اما نظرم اینه که مرد عنکبوتی ۴ شاهکار نمی شد . اطلاعات درز شده از فیلم میگن قرار بوده چندتا خبیث داشته باشه . حتی شاید بیشتر مرد عنکبوتی ۳ . بعدشم ، حتی اگر شاهکار میشد شاید دیگه مرد عنکبوتی رو تو دنیای سینمایی مارول نداشتیم . و بعدش هم ، حتی اگر داشتیم ، دیگه ترجیح می دادن از میستریو و والچر که قبلا بودن استفاده نکنن و مثلا از راینو و شوکر استفاده کنن که جفتشون برای شرور اصلی بودن بدن . به هر حال این نظر من بود و اگه مخالفتی هست روی چشم من قرار داره .

اتفاقا هرکسی نظر خودشو داره.پس بزرگ بینی محسوب نمیشه.
حرف شما کاملا هم درسته.آره،شاید جان واتس نتونسته باشه تو دو فیلم اول از دشمنان درجه یک اسپایدی استفاده کنه ولی در صورت ساخت اون فیلم،الان اندرو رو نداشتیم،مایکل کیتون رو نداشتیم،جیک جیلنهال یا اما استون رو نداشتیم.هرچیزی امکان داشته اتفاق بیفته.من خودمم برام فرقی نکرد که ساخته نشد(شکست فیلم سوم برام ناراحت کننده تر بود)
در کلام آخر با شما موافقم(راستی،وا لچر خبیث اصلی میشد و بقیه مثل میستریو یا کریون تو افتتاحیه سریع رد میشدن و میرفتن ;-)
نقل قول کردن
رض
#13 رض 1402-05-15 20:04
اصلا راه نداره ادامشو بسازن ؟
نقل قول کردن
نینجای یخی
#14 نینجای یخی 1402-05-15 22:18
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از نینجای یخی:
به نقل از The Spectacular Burmun:
سلام.مقاله به شدت قوی و خوبی بود.کلا مردعنکبوتی پروژه های کنسل شد مردعنکبوتی ۴ که شایعه شده دارن میسازنش(فکر کنم اگه ریمی اون موقع ادامه داده بود و زمان بیشتری برای فیلمنامه میگرفت برترین اقتباس کمیک بوکی و مردعنکبوتی رو میساخت)

دوست عزیز من به هیچ وجه قصد خود بزرگ بینی ندارم ، اما نظرم اینه که مرد عنکبوتی ۴ شاهکار نمی شد . اطلاعات درز شده از فیلم میگن قرار بوده چندتا خبیث داشته باشه . حتی شاید بیشتر مرد عنکبوتی ۳ . بعدشم ، حتی اگر شاهکار میشد شاید دیگه مرد عنکبوتی رو تو دنیای سینمایی مارول نداشتیم . و بعدش هم ، حتی اگر داشتیم ، دیگه ترجیح می دادن از میستریو و والچر که قبلا بودن استفاده نکنن و مثلا از راینو و شوکر استفاده کنن که جفتشون برای شرور اصلی بودن بدن . به هر حال این نظر من بود و اگه مخالفتی هست روی چشم من قرار داره .

اتفاقا هرکسی نظر خودشو داره.پس بزرگ بینی محسوب نمیشه.
حرف شما کاملا هم درسته.آره،شاید جان واتس نتونسته باشه تو دو فیلم اول از دشمنان درجه یک اسپایدی استفاده کنه ولی در صورت ساخت اون فیلم،الان اندرو رو نداشتیم،مایکل کیتون رو نداشتیم،جیک جیلنهال یا اما استون رو نداشتیم.هرچیزی امکان داشته اتفاق بیفته.من خودمم برام فرقی نکرد که ساخته نشد(شکست فیلم سوم برام ناراحت کننده تر بود)
در کلام آخر با شما موافقم(راستی،والچر خبیث اصلی میشد و بقیه مثل میستریو یا کریون تو افتتاحیه سریع رد میشدن و میرفتن ;-)

بله . از صمیم قلب خوش حال شدم فهمیدم شما ناراحت نشدید . چون به هرحال اصلا من رو چه به بحث کردن با اعضای رسمی سایت .
نقل قول کردن
نینجای یخی
#15 نینجای یخی 1402-05-16 22:02
استاد بازم ببخشید برای اسپم ولی یه چیزی به ذهنم رسید ، چرا سایت اسپایدی ابرقهرمان و سری کمیک خودشو نداشته باشه ؟ طراحیش که خدا رو شکر بعضی از کاربر ها نقاشیشون خوبه ، داستانشم همه باهم کمک می کنیم می سازیم . چطوره ؟ برای مثال : سایت اسپایدی تقدیم می کند ! مرد جوجه ای ! شماره ی بیست و هشت : خیزش نور . یا : سایت اسپایدی تقدیم می کند !ابر نوشابه ی انرژی زا ! قسمت صد و هفتاد و دوم : رون مرغ حمله می کند ! چطوره ؟
نقل قول کردن
Vibranium Man
#16 Vibranium Man 1402-05-17 13:38
به نقل از نینجای یخی:
استاد بازم ببخشید برای اسپم ولی یه چیزی به ذهنم رسید ، چرا سایت اسپایدی ابرقهرمان و سری کمیک خودشو نداشته باشه ؟ طراحیش که خدا رو شکر بعضی از کاربر ها نقاشیشون خوبه ، داستانشم همه باهم کمک می کنیم می سازیم . چطوره ؟ برای مثال : سایت اسپایدی تقدیم می کند ! مرد جوجه ای ! شماره ی بیست و هشت : خیزش نور . یا : سایت اسپایدی تقدیم می کند !ابر نوشابه ی انرژی زا ! قسمت صد و هفتاد و دوم : رون مرغ حمله می کند ! چطوره ؟

:D :D
قصد تمسخر ندارم ولی خنده داره به دو دلیل:
۱-فکر نکنم بشه چون راه اندازی انتشارات از ۰ تا ۱۰۰ بازاریابی ، تبلیغات و... در کل خیلی پروژه بزرگیه.
۲- اسم سایت هم روشه ، اسپایدی! یعنی سایت اسپایدرمن. چرا باید حوزه کاریش رو از مرد عنکبوتی ( که تا الان بزرگترین و موفق ترین سایت در این حوزه تو ایران بوده) عوض کنه و بشه انتشارات کمیک های مرد جوجه ای؟! :D
نقل قول کردن
Sina33
#17 Sina33 1402-05-17 14:47
به نقل از رض:
اصلا راه نداره ادامشو بسازن ؟

امید وارم مثل کارتون قبلی ایکس من ادامه اینم بسازن
نقل قول کردن
نینجای یخی
#18 نینجای یخی 1402-05-17 18:29
به نقل از Vibranium Man:
به نقل از نینجای یخی:
استاد بازم ببخشید برای اسپم ولی یه چیزی به ذهنم رسید ، چرا سایت اسپایدی ابرقهرمان و سری کمیک خودشو نداشته باشه ؟ طراحیش که خدا رو شکر بعضی از کاربر ها نقاشیشون خوبه ، داستانشم همه باهم کمک می کنیم می سازیم . چطوره ؟ برای مثال : سایت اسپایدی تقدیم می کند ! مرد جوجه ای ! شماره ی بیست و هشت : خیزش نور . یا : سایت اسپایدی تقدیم می کند !ابر نوشابه ی انرژی زا ! قسمت صد و هفتاد و دوم : رون مرغ حمله می کند ! چطوره ؟

:D :D
قصد تمسخر ندارم ولی خنده داره به دو دلیل:
۱-فکر نکنم بشه چون راه اندازی انتشارات از ۰ تا ۱۰۰ بازاریابی ، تبلیغات و... در کل خیلی پروژه بزرگیه.
۲- اسم سایت هم روشه ، اسپایدی! یعنی سایت اسپایدرمن. چرا باید حوزه کاریش رو از مرد عنکبوتی ( که تا الان بزرگترین و موفق ترین سایت در این حوزه تو ایران بوده) عوض کنه و بشه انتشارات کمیک های مرد جوجه ای؟! :D

ببخشید . :cry: حرف مزخرفی زدم
نقل قول کردن
رض
#19 رض 1402-05-18 01:40
به نقل از Sina33:
به نقل از رض:
اصلا راه نداره ادامشو بسازن ؟

امید وارم مثل کارتون قبلی ایکس من ادامه اینم بسازن

نمیدونم چرا مارول دوست داره کارتون های موفق و محبوب مرد عنکبوتی رو کنسل کنه
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1402-05-18 06:44
به نقل از رض:
به نقل از Sina33:
به نقل از رض:
اصلا راه نداره ادامشو بسازن ؟

امید وارم مثل کارتون قبلی ایکس من ادامه اینم بسازن

نمیدونم چرا مارول دوست داره کارتون های موفق و محبوب مرد عنکبوتی رو کنسل کنه

هیچ کدوم از کنسل شدن های کارتون های مردعنکبوتی به خاطر مارول نبوده. همیشه این استودیوها و شبکه ها هستن که مشکل ساز میشن. و کلا هیچ کمپانی نیست که نخواد از روی شخصیت هاش فیلم و کارتون ساخته بشه یا اینکه نخواد سریال هاش بیشتر روی آنتن بمونن
نقل قول کردن
Sina33
#21 Sina33 1402-05-18 18:14
به نقل از mtm:
به نقل از رض:
به نقل از Sina33:
به نقل از رض:
اصلا راه نداره ادامشو بسازن ؟

امید وارم مثل کارتون قبلی ایکس من ادامه اینم بسازن

نمیدونم چرا مارول دوست داره کارتون های موفق و محبوب مرد عنکبوتی رو کنسل کنه

هیچ کدوم از کنسل شدن های کارتون های مردعنکبوتی به خاطر مارول نبوده. همیشه این استودیوها و شبکه ها هستن که مشکل ساز میشن. و کلا هیچ کمپانی نیست که نخواد از روی شخصیت هاش فیلم و کارتون ساخته بشه یا اینکه نخواد سریال هاش بیشتر روی آنتن بمونن

اصلا نمیشه کارتون های قبلی رو مثل این ادامه بدن ؟
نقل قول کردن
Sina33
#22 Sina33 1402-05-18 18:30
ولی خدایی این کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی خیلی رو سه گانه سم ریمی تاثیر گذاشتش مثل داستان های گابلین و دکتر اختاپوس با ونوم که از روی این سریال ساختن یا نورمن آزبورن که وقتی مردش از توی آینه با هری ارتباط میگرفت و خیلی چیز های دیگه
نقل قول کردن
The amazing A.M
#23 The amazing A.M 1402-05-18 19:35
حیف حیف واقعا که رفتن به جاش اون انیمیشن مسخره رو ساختن مرد عنکبوتی نامحدود ولی از جدا مرد عنکبوتی 2003 هم خیلی خفن بود حیف اونم کنسل کردن چه قدر پایانش بد بود و بد تر از همه مرد عنکبوتی خارق العاده حیف توی کل تاریخ سینما و انیمیشن و کامیک مرد عنکبوتی همیشه داستان هاش به پایان نمی رسید
نقل قول کردن
رض
#24 رض 1402-05-18 21:52
به نقل از The amazing A.M:
حیف حیف واقعا که رفتن به جاش اون انیمیشن مسخره رو ساختن مرد عنکبوتی نامحدود ولی از جدا مرد عنکبوتی 2003 هم خیلی خفن بود حیف اونم کنسل کردن چه قدر پایانش بد بود و بد تر از همه مرد عنکبوتی خارق العاده حیف توی کل تاریخ سینما و انیمیشن و کامیک مرد عنکبوتی همیشه داستان هاش به پایان نمی رسید

کارتون مرد عنکبوتی 2003 خیلی خوب هر قسمتشم با یه تراژدی تموم میشد به نظرم متفاوت ترین کارتون مرد عنکبوتی بود چون قسمت آخرش خیلی شوکه کننده تموم شد
نقل قول کردن
رض
#25 رض 1402-05-18 21:55
کاش از این اسپایدرمنه تو در میان دنیای عنکبوتی پارت 2 استفاده کنن خیلی جالب میشه
نقل قول کردن
مَتی
#26 مَتی 1402-05-19 20:37
این کارتون عالی بود کاش کنسل نمیشد امید وارم ادامشو یه روزی بسازن
نقل قول کردن
مَتی
#27 مَتی 1402-05-19 20:39
به نقل از رض:
به نقل از The amazing A.M:
حیف حیف واقعا که رفتن به جاش اون انیمیشن مسخره رو ساختن مرد عنکبوتی نامحدود ولی از جدا مرد عنکبوتی 2003 هم خیلی خفن بود حیف اونم کنسل کردن چه قدر پایانش بد بود و بد تر از همه مرد عنکبوتی خارق العاده حیف توی کل تاریخ سینما و انیمیشن و کامیک مرد عنکبوتی همیشه داستان هاش به پایان نمی رسید

کارتون مرد عنکبوتی 2003 خیلی خوب هر قسمتشم با یه تراژدی تموم میشد به نظرم متفاوت ترین کارتون مرد عنکبوتی بود چون قسمت آخرش خیلی شوکه کننده تموم شد

آره اونم خیلی خوب بود
نقل قول کردن
مَتی
#28 مَتی 1402-05-19 20:44
به نقل از رض:
کاش از این اسپایدرمنه تو در میان دنیای عنکبوتی پارت 2 استفاده کنن خیلی جالب میشه

من دوست داشتم کنار اسپایدرمن مرد عنکبوتی خارق العاده ببینمش ولی نشد امید وارم تو قسمت 2 یه حضوری داشته باشه
نقل قول کردن
New VENOM
#29 New VENOM 1402-07-10 06:23
عجیبه که واسه ونوم برنامه ی خاصی نداشتن :cry:
نقل قول کردن
Abulfazl
#30 Abulfazl 1402-12-10 21:35
الان‌مارول‌میخواد‌انیمیشن‌مردان‌ایکس۹۷را‌ادامه‌می‌دهد
.به‌خاطر‌اینکه‌مار‌ول‌دارد‌مردان‌ایکس۹۷‌‌
و‌مردعنکبوتی‌مجموعه‌کارتونی‌در‌یک‌یونیورس‌بودند‌.
شاید‌‌مردعنکبوتی‌مجموعه‌کارتونی‌هم‌ادامه‌پیدا‌کند
نقل قول کردن
رض
#31 رض 1402-12-11 02:01
آقای ترابی خبری شده از این سریال که مقاله های مربوط بهش دوباره آپدیت شدن ؟
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1402-12-11 13:07
به نقل از رض:
آقای ترابی خبری شده از این سریال که مقاله های مربوط بهش دوباره آپدیت شدن ؟

جان سمپر (نویسنده و مغز متفکر این سریال) دیروز گفته بود که کاملا آمادس تا سریال رو ادامه بدت و فقط منتظر تماس دیزنی
ولی دلیلش این بود که یه مقاله جدید میخاستم از سریال بزارم رو سایت که متاسفانه آماده نشد
نقل قول کردن
رض
#33 رض 1402-12-12 20:44
به نقل از mtm:
به نقل از رض:
آقای ترابی خبری شده از این سریال که مقاله های مربوط بهش دوباره آپدیت شدن ؟

جان سمپر (نویسنده و مغز متفکر این سریال) دیروز گفته بود که کاملا آمادس تا سریال رو ادامه بدت و فقط منتظر تماس دیزنی
ولی دلیلش این بود که یه مقاله جدید میخاستم از سریال بزارم رو سایت که متاسفانه آماده نشد

امیدوارم سرنوشت این سریال هم بشه مثل سریال مردان ایکس مجموعه کارتونی و ادامش رو بسازن مطمئنم از فصل های قبلش هم بهتر میشه چون هم بودجه کافی دارن هم دیگه تحت فشار نیستن تا کارتون رو سانسور کنن و چقدر حیف شد مقالتون آماده نشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

 

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44