بازی "میدنایت سانز" (Marvel's Midnight Suns): چطور مردعنکبوتی را آزاد کنیم؟

بازی-میدنایت-سانز-marvel-s-midnight-suns-چطور-مردعنکبوتی-را-آزاد-کنیم-اسپایدرمن-مارول-آنلاک-unlock-خورشید-نیمه-شب

بازیکنان بازی را با دسته ای کوچک شروع میکنند و اسپایدرمن در در همان ابتدا ملاقات میکنند ولی او بعدا به جمع شخصیت ها اضافه میشود ...

"میدنایت سانز مارول" عنوان یک بازی ویدیویی در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی ساخته شده توسط فیراکسیس گیمز می‌باشد که بر اساس چندین کتاب مارول کامیکس از جمله انتقام جویان و مردان ایکس ساخته شده‌است. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود ابرقهرمان خود را با نام "شکارچی" را بسازند و بیش از چهل قدرت مختلف را می‌توانند برای وی انتخاب کنند. این بازی اولین بار در گیمزکام 2021 معرفی شد. این بازی در تاریخ 2 دسامبر 2022 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 5، و ایکس‌باکس سری اکس/اس منتشر شد، نسخهٔ کنسول‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 4، و ایکس‌باکس وان در تاریخی نامشخص عرضه خواهند شد. استقبال منتقدین و گیمرها از این بازی بسیار خوب و مثبت بوده است.

 

 خلاصه داستان:

پس از قرن ها خفته بودن، لیلیث (مادر شیاطین) به دست هایدرا و به وسیله ترکیبی از جادوی سیاه و علوم بیدار شده است. او هر کاری میکند تا یک پیشگویی باستانی را کامل کرده و ارباب خبیث خودش، کِثان، را برگرداند. گروه اونجرز که به استیصال افتاده است تصمیم میگیرد جواب آتش را با آتش جهنم بدهد (!) و از اعضای میدنایت سانز کمک بگیرد: نیکو مینورو، بلید، ماجیک و گوست رایدر؛ یعنی قهرمانانی که قدرت ها و قابلیت هایشان عمیقا ریشه در ماوراء الطبیعه دارد و بار دیگر گرد هم جمع میشوند تا اجازه ندهند پیشگویی لیلیث محقق گردد.

 بازی میدنایت سانز

امتیاز بازی: 81 از 100 از مجموع 22 نقد در سایت متاکریتیک

  

مردعنکبوتی بدون شک یکی از نمادین ترین قهرمانان دنیای مارول است ؛ اما بدلیل مشکلات کپی رایت بعضی اوقات در بازی های گروهی مارول حضور ندارد یا یکی از کاراکترهای نادر بازی های گروهی (collaborative) به حساب می آید او در بازیMarvel’s Midnight Suns   یکی از کاراکتر های قابل بازی میباشد که گیمرها (بازیکن ها) باید برای آزاد کردن این شخصیت در بازی هیجان زده باشند.

همچنین زمانی که او را در بازی آزاد کنید یکی از قوی ترین ابرقهرمانان بازی می باشد و برای اون دسته از بازیکن های حرفه ای که میخواهند بازی رو روی سخت ترین حالت بازی کنند، مردعنکبوتی یکی از اولویت ها برای آزاد کردن است؛ و اون دسته از بازیکن هایی هم که علاقه به المان های داستانی بازی دارند به این نتیجه میرسند که پیتر پارکر خیلی راحت با ابر قهرمانانی که احساس طردشدگی میکنند جفت و جور میشود.

 

آزادکردن مردعنکبوتی:

آزاد کردن مردعنکبوتی بازی midnight suns

  • کامل کردن ماموریت SPIDERMAAAANS

در بازی برای بازیکن ها راهنمایی بزرگی برای آزاد سازی مردعنکبوتی وجود دارد. درواقع او جزو یکی از ماموریت های داستان بازی میباشد و نماد (icon)ی که روی آن ماموریت وجود دارد نشان دهنده ضرورت حضور او در این ماموریت است (حتی با اینکه بازیکنان هنوز او را ندارند). بازیکنانی که کاپیتان مارول رو آزاد کردند میتوانند از او یا هرکدام از قهرمان های مورد علاقه خودشان برای این ماموریت استفاده کنند.

با توجه به اینکه مردعنکبوتی دارد ونوم را دست به سر میکند ، بازیکن ها باید برای یک باس فایت (boss fight) آماده باشند. دسته قهرمانان (Hero Decks) خودتون رو جوری تنظیم و ویرایش کنید تا بازده (output) را هم علیه واحدهای هایدرا و هم برای خنثی سازی و ضربه به اهداف مشخص  بهینه سازی کنند. حمله های کورکورانه یا bind attack و همینطور vulnerable status effect   به شدت تاثیر گذار هستند.

اسپایدرمن در midnight suns

حتی آنهایی که خیلی مردعنکبوتی رو دوست ندارند (مگه داریم همچین آدمایی تو جهان؟!) هم میخواهند که او را زودتر آزاد کنند. از دیگر پاداش های این ماموریت میتوان به gamma coil و مقداری اعتبار یا credit اشاره کرد. credit ها نقش مهمی در پایان داستان بازی خواهند داشت (از عوامل محدود کننده خواهند بود) و بازیکن ها خیلی بیشتر از آن که بدانند با آن چه کنند کارت ها و وسایل ارزشمند پیدا خواهند کرد نظیر عصاره یا essence (که هرکدامش در بازی باعث ارتقای لِوِل، ویژگی حمله، مهارت و قهرمانی میشود) و Gloss (واحد پولی بازی).

مردعنکبوتی یکی از سرسخت ترین ها در میدان نبرد بوده و همچنین bonus هایی دریافت میکند که با حملات محیطی (environmental attacks) مرتبط هستند. این حملات بزرگ از خیلی جهات و در هر موقعیتی از حملات کارتی قوی تر هستند و تنها بدی آنها خالی کردن heroism میباشد. با این حال حملات passive attack و بعضی ازحملات کارتی ارتقا یافته مردعنکبوتی از این مقدار کم کرده یا به کل آن را بی اثر میکند و حملات و حرکات رایگان بی شماری به او میدهد.

 

نویسنده و مترجم:

Maximum Spider

منبع: سایت GameRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ilya202020
#1 Ilya202020 1401-10-11 20:01
من تو نصبش موندم چ برسه به انلاک اسپایدی اگه کسی میدونه چ جوری بگه نصب کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید