رتبه بندی گجت های بازی مارول اسپایدرمن

رتبه-بندی-گجت-های-بازی-مارول-اسپایدرمن

حالا که چیزی به انتشار قسمت دوم باقی نمانده تصمیم گرفتیم گجت های اسپایدرمن در قسمت اول را رتبه بندی کنیم!

مقدمه: مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد و مرد عنکبوتی تام هالند ممکن است در شاهکاری به نام "راهی به خانه نیست" توسط وب شوتر های ارگانیک مرد عنکبوتی توبی مگوایر روانی شده باشند (!) اما این به این معنا نیست که فناوری نمی تواند آن را بهبود بخشد. مرد عنکبوتی مارول دارای ویژگی ها و گجت های مکانیکی است که با طیف وسیعی از امتیازات اضافی همراه هستند که می توانند در جنگ به شما کمک کنند. با این حال، برخی از ابزارهای موجود در بازی Marvel’s Spider Man همه کاره تر از دیگران هستند. بنابراین، بازیکنان باید ارتقاء را برای کدام یک در اولویت قرار بدن؟ کدام یک در دعوا بهتر هستند؟ در اینجا یک رتبه بندی سریع از همه ابزارها به ترتیب مفید بودن آورده شده است. مقالات زیر را هم بخوانید:

10 قدرت و قابلیت منحصر به فرد مردعنکبوتی که فقط در دنیای گیم از او دیده ایم!

آشنایی با تجهیزات و اختراعات پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی

10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

معرفی 5 وسیله ی نقلیه مهم در کمیک بوک های مردعنکبوتی

10 حقیقتی که باید درباره وب شوتر و تارهای مرد عنکبوتی بدانید

 

8- Suspension Matrix (ماتریکس تعلیق)

Suspension Matrix (ماتریکس تعلیق)

گجتی با فانتزی ترین نام در مقایسه با سایرین کمترین کارایی را دارد! هر دشمنی را در هوا شناور میکند و آنها را در برابر حملات هوایی و سایر حملات آسیب پذیر می کند. با به‌روزرسانی‌های کافی، روی چندین دشمن تأثیر می‌گذارد تا سر اسپایدرمن زیاد شلوغ نباشد. متأسفانه به خودی خود هیچ آسیبی وارد نمی کند و حالت آماده سازی برای ضربات فیزیکی دارد. در پشت بام‌ها، به خصوص می‌تواند مفید باشد، زیرا بازیکن می‌تواند با استفاده از آن و سپس وارد آوردن ضربات هوایی حریفان را از پشت بام به پایین پرتاب کند. با این حال، گجت های دیگر مستقیم تر عمل میکنند و کمتر موقعیتی هستند.

 

7- Concussive Blast (انفجار ضربه ای)

Concussive Blast (انفجار ضربه ای)

شوکر به عنوان یکی از شرورهای نه چندان قوی مرد عنکبوتی در نظر گرفته می‌شود، اما باید قبول کرد که امواج ضربه وارد کن او خطرناک هستند. انفجار ضربه ای هم به طور مشابه ای به مرد عنکبوتی اجازه می دهد تا دشمنان را با قدرت صوتی سختی که آنها را به پرواز در می آورد، مورد حمله قرار دهد. در ترکیب با ماتریکس تعلیق، می تواند به خوبی به پاکسازی سقف ها کمک کند.البته این گجت در فضاهای بسته بسیار محدودتر عمل میکند. البته مطمئناً آسیب می‌زند، هرچند نه به اندازه یک ضربات قوی تر. ضمناً میتواند دشمنان بزرگ‌تر را دور نگه دارد و جمعیت حریفان را کنترل کند. اما همانطور که شرورهای بهتری از شوکر در بازی هستن، گجت های بهتری از انفجار ضربه ای هم وجود دارد!

 

6- Electric Web (تار برقی)

Electric Web (تار برقی)

وقتی اسم تار های برقی رو می‌شنوید نتیجه می‌گیرید که: آنها تارهایی هستند با بار الکتریکی و کاملا درست است! در واقع مانند وب شوترهای اصلی عمل می کنند، با این تفاوت که می توانند دشمنان را نیز گیج و تا حدی بیهوش کرده و آنها را در جای خود نگه دارند. این شارژ همچنین می‌تواند به حریفان نزدیک به هدف هم سرایت کند و بنابراین بازیکن میتواند برای مدتی هرچند کوتاه نفسی به راحتی بکشد. ناحیه اثر آن می تواند تا حدی گسترش یابد که به کل جمعیت حریفان شوک وارد کند. با این حال، دشمنان بزرگ‌تر می‌توانند راحت‌تر آن را کنار بزنند، بنابراین برای تسلیم کردن آنها به شوک های بیشتری نیاز است. کلا نسبت به تاراندازهای استاندارد خیلی کارآیی ندارند ولی بازیکنان میتوانند با هوشمندی استفاده ی بهینه تری ازشان بکنند.

 

5- Original Web Shooters (وب شوترهای استاندارد)

Original Web Shooters (وب شوترهای استاندارد)

وب شوتر های استاندارد را نادیده نگیرید. آنها مفیدتر از آن چیزی هستند به نظر میرسند. پرتاب کردن تار به دشمنان با شلیک های متعدد باعث کاهش سرعت آنها می شود یا حتی آنها را در مسیر خود متوقف می کند. اسپایدی میتواند با ضربات پشت سر هم وب شوتر آنها را همچون کرم توی ابریشم تبدیل کند (!) و مثل مسابقات پرتاب دیسک آنها پرت کند. اگر دشمنان به دیوار یا شی ثابت نزدیک باشند اسپایدی همچنین می‌تواند با پرتاب تار بچسبونشون به دیوار. البته روی دشمنان عضلانی تر و بزرگ تر چندان کارآیی ندارد ولی در کل چیز بدرد بخوری است.

 

4- Trip Mine (مین زمین گیر کننده)

Trip Mine (مین زمین گیر کننده)

گفتیم که بازیکنان باهوش می توانند از تارهای برقی نهایت استفاده را ببرند اما از مین های زمین گیر کننده بهره بیشتری خواهند برد. آن را در جای خود قرار دهید و هر کسی که روی آن یا کنار آن راه می‌رود، فوراً به نزدیک‌ترین سطح گیر می‌کند. این گجت به ویژه در سکانس های مخفی کاری خوب است، یعنی در جایی که استفاده از آن می تواند محیط را به سرعت پاکساری کند. با این حال، می تواند در مبارزه نیز مفید باشد. یک مورد ارتقا یافته را به میان جمعیت بیندازید و می تواند چندین دشمن را زمین گیر کند. با این حال، برای استفاده حداکثری از آن نیاز به تفکر استراتژیک دارید. یعنی هنگامی که بازیکن جزئیات بهره گیری از آن را به خوبی فرا بگیرد، می تواند یکی از سودمندترین ابزارها برای استفاده باشد. در ضمن به نظر من که باحال ترین گجت بازیه!

 

3- Spider Drones (پهپاد عنکبوتی)

Spider Drones (پهپاد عنکبوتی)

تا اینجا گجت های مردعنکبوتی را معرفی کرده ایم که هنگام مبارزات در بازی به کار گرفته میشوند که یکی از آنها "پهپاد عنکبوتی" (spider-drone) هستش که با فعال کردن به سمت دشمنان رفته و بهشون شلیک میکند! خوبی این گجت اینه که نیاز خاصی به تفکر استراتژیک نداره و هر وقت که فعال بشه میتونید روش حساب کنید که لااقل چند ضربه ی موثر به حریفان وارد میکنه. ولی بدیش اینه که موقتی است و پس از اتمام، بازیکن باید منتظر بماند تا دوباره شارژ شود. ارتقاء آن باعث شارژ بیشتر آن و افزایش میزان آسیب به حریفان می شود. این پهپاد نیز در اوایل بازی در دسترش قرار میگیرد. بنابراین برای تازه واردانی که با گروه های بزرگی از اراذل و اوباش مشکل دارند، مفید است.

 

2- Web Bomb (بمب تاری)

Web Bomb (بمب تاری)

این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک بمب بزرگ که وقتی منفجر می شود حریفان را تارمالی می کند. این ضربه حریفان استاندارد را ناکار میکند و دشمنان بزرگتر را به اندازه کافی برای وارد آوردن ضربات پشت سر هم متوقف می کند. حتی میتواند اکثر حریفان را به دیوارها، ماشینها و هر سطح دیگری بچسباند (در صورتی که به اندازه کافی به آنها نزدیک باشند). با ارتقاء تعداد بمب هایی که اسپایدی میتواند استفاده کند، افزایش میابد و دامنه تأثیر آن را بیشتر میکند. بنابراین، قطعا ابزاری مهم و موثر است. با این حال، در خارج از بخشهای نبرد کاربرد زیادی ندارد.

 

1- Impact Bomb (تار ضربه ای)

Impact Bomb (تار ضربه ای)

تار ضربه ای اساساً یک بمب تاری مینی (کوچک) است چون یک تار بزرگ و گلوله مانند است که فوراً حریف را به صورت تک تک به سطوح میچسباند. بنابراین برخلاف وب شوترهای استاندارد، میتواند فوراً دشمنان را به دیوار بچسباند یا آنها را مانند انفجار ضربه ای از پشت بام به پایین پرتاب کند. همچنین میتوانید با شلیکهای متعدد، دشمنان بزرگتری را هم تار پیچ کند و با هر ارتقا قویتر میشود. بازیکنان نسبتاً در اوایل بازی آن را دریافت می کنند، بنابراین زمان زیادی برای استفاده حداکثری از آن خواهند داشت. مطمئناً، بمب تاری برای گروه های بزرگ حریفان بهتر است. اما تار ضربه ای در انتخاب دشمنان تکی به ویژه در بخشهای مخفی کاری بهتر است. بنابراین، وقتی نوبت به ارتقای گجت ها میرسد، تار ضربه ای باید اولین موردی باشد که روی آن تمرکز میکنید.

 

آریا جعفرزاده

advanced spidey

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

رتبه بندی ضربات و قابلیت های مایلز مورالز در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

نگاهی به دشمنان مرد عنکبوتی که در فیلم های سم ریمی نبودند ولی در بازی آنها حضور داشتند!

10 قدرت و قابلیت منحصر به فرد مردعنکبوتی که فقط در دنیای گیم از او دیده ایم!

آشنایی با تجهیزات و اختراعات پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی

10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

معرفی 5 وسیله ی نقلیه مهم در کمیک بوک های مردعنکبوتی

10 حقیقتی که باید درباره وب شوتر و تارهای مرد عنکبوتی بدانید

10 بازی برتری که به شما اجازه میدهند به جای دشمنان مردعنکبوتی بازی کنید!

رتبه بندی همه ی قدرت های فوق بشری مردعنکبوتی

آموزش نصب ماد (MOD) در بازی MARVEL’S SPIDER-MAN در کامپیوتر (PC)

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

رتبه بندی 10 سلاح برتر دشمنان مرد عنکبوتی

10 شخصیت قدرتمند دنیای کمیک که مرد عنکبوتی شکست‌شان داده است

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

10 دفعه ای که قدرت های مرد عنکبوتی تغییر کرد!

معرفی 10 نقطه ضعف مرد عنکبوتی

رتبه بندی 10 نسخه نیرومند از مرد عنکبوتی

15 بازی برتر مرد عنكبوتی

نقد بازی های مرد عنکبوتی

10 ایستراگ (EASTER EGG) باحال در بازی های مردعنکبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی PS4

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Spectacular Burmun
#1 The Spectacular Burmun 1402-06-29 10:06
سلام به دوستان و صبحتون بخیر.تشکر ویژه از آقای جعفر زاده بابت مقاله.میتونم بگم تقریبا تمامی موارد رو دست داشتم و برام یه حالت خنده داری داشتن.
در نهایت هم علاوه بر تشکر میگم که بشدت منتظر بازی دوم هستم(یه احساسی بهم میگه برترین بازی کمیک بوکی/ابرقهرمانی میشه)
نقل قول کردن
advanced spidey
#2 advanced spidey 1402-06-29 16:13
به نقل از The Spectacular Burmun:
سلام به دوستان و صبحتون بخیر.تشکر ویژه از آقای جعفر زاده بابت مقاله.میتونم بگم تقریبا تمامی موارد رو دست داشتم و برام یه حالت خنده داری داشتن.
در نهایت هم علاوه بر تشکر میگم که بشدت منتظر بازی دوم هستم(یه احساسی بهم میگه برترین بازی کمیک بوکی/ابرقهرمانی میشه)

حست اشتباه نمیگه!!!!
اینسامینیاک با بازی اول قدرتشو به ما نشون داد. نشون داد که به کمیک ها وفاداران. نشون داد پیتر پارکر چه شخصیتی داره. کلا بهترین بازی اسپایدرمن رو بهمون نشون داد.
بعد اون مایلز مورالز‌ اومد که بازم دوباره قدرتشو به ما نشون داد.تو بازی اول شما با یک ادمی که ۸ سال مردعنکبوتی بودنش طرف بودین که خیلی تو ضرباتش و جابه جاییش تجربه داشت. اما مایلز مورالز؟ یه جوونی بود که ضرباتش رو هول هولکی میزد و زیاد اعتماد به نفس ازش نمیدیدی .
هرکسی که تو اون رویداد پلی استیشن بودن گفتن که اسپایدرمن۲ پتانسیل بازی سال رو داره! پتانسیل بهترین بازی ابرقهرمانی و کمیک بوکی رو داره. من به اینسامینیاک اعتماد دارم. می‌دونم که یه بازی عالی از کله تاری می‌سازن که همه دهنشون باز میمونه.
یادتونه تو بازی اسپایدرمن۳ سم ریمی با لیزارد می‌جنگیدیم و زن کریون یه چیز پرت میگرد و کانرز مگا لیزارد میشد؟ اون رو با اسپایدرمن ۲ مقایسه کنید.
هعی.... خدایا ما چقد سریع پیر میشیم!!!
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#3 The Spectacular Burmun 1402-06-29 17:11
به نقل از advanced spidey:
به نقل از The Spectacular Burmun:
سلام به دوستان و صبحتون بخیر.تشکر ویژه از آقای جعفر زاده بابت مقاله.میتونم بگم تقریبا تمامی موارد رو دست داشتم و برام یه حالت خنده داری داشتن.
در نهایت هم علاوه بر تشکر میگم که بشدت منتظر بازی دوم هستم(یه احساسی بهم میگه برترین بازی کمیک بوکی/ابرقهرمانی میشه)

حست اشتباه نمیگه!!!!
اینسامینیاک با بازی اول قدرتشو به ما نشون داد. نشون داد که به کمیک ها وفاداران. نشون داد پیتر پارکر چه شخصیتی داره. کلا بهترین بازی اسپایدرمن رو بهمون نشون داد.
بعد اون مایلز مورالز‌ اومد که بازم دوباره قدرتشو به ما نشون داد.تو بازی اول شما با یک ادمی که ۸ سال مردعنکبوتی بودنش طرف بودین که خیلی تو ضرباتش و جابه جاییش تجربه داشت. اما مایلز مورالز؟ یه جوونی بود که ضرباتش رو هول هولکی میزد و زیاد اعتماد به نفس ازش نمیدیدی .
هرکسی که تو اون رویداد پلی استیشن بودن گفتن که اسپایدرمن۲ پتانسیل بازی سال رو داره! پتانسیل بهترین بازی ابرقهرمانی و کمیک بوکی رو داره. من به اینسامینیاک اعتماد دارم. می‌دونم که یه بازی عالی از کله تاری می‌سازن که همه دهنشون باز میمونه.
یادتونه تو بازی اسپایدرمن۳ سم ریمی با لیزارد می‌جنگیدیم و زن کریون یه چیز پرت میگرد و کانرز مگا لیزارد میشد؟ اون رو با اسپایدرمن ۲ مقایسه کنید.
هعی.... خدایا ما چقد سریع پیر میشیم!!!

دقیقا تمامی مدارکی که گفتین حاکی از این بود که قدرت اینسامنیاک زیاده(پس اصلاح میکنم:بی صبرانه منتظر برترین بازی سال،برترین بازی اسپایدی و برترین بازی کمیک بوکی/ابرقهرمانی هستم)
ولی یه چیزی تو جمله تون خیلی دلمو شکست:ما چقدر پیر شدیم
یادش بخیر.چقد زود گذشت.سال ۲۰۱۸ بهترین سالی بود که اسپایدرمن میتونست تجربه کنه(حضور موثر و مرگ غم انگیزش تو شاهکار Infinity War،انیمیشن شاهکار تر Into The Spider-Verse،سر ی کمیک هایی که بهتر شده بودن و این بازی.اصلا عجب کولاکی بود...
نقل قول کردن
Spider-Kang
#4 Spider-Kang 1402-06-29 18:55
ممنونم بابت مقاله
ایده خیلی نابی داشت که بیشتر از قبل برای ۲۸ مهر هایپم کرد.
در کل دلم لک زده برای تاب خوردن با پیتر و مایلز توی خیابون های منهتن (و حالا بروکلین و کویینز)
نقل قول کردن
Daniel
#5 Daniel 1402-07-03 02:33
تشکر بابت مقاله
خودم به شخصه از spider drones و Impact bomb استفاده میکردم و به کارم میومدن.
نقل قول کردن
advanced spidey
#6 advanced spidey 1402-07-04 12:28
به نقل از Spider-Kang:
ممنونم بابت مقاله
ایده خیلی نابی داشت که بیشتر از قبل برای ۲۸ مهر هایپم کرد.
در کل دلم لک زده برای تاب خوردن با پیتر و مایلز توی خیابون های منهتن (و حالا بروکلین و کویینز)

برای کسانی که میتونن بازی رو تجربه کنن خیلی خوشحالم.
برنامه هام به باد رفت و تا آخر این سال کنسول رو نمیتونم بگیرم ولی چون خیلی منتظرش هستم نمی تونم صبر کنم و میشینم کل والکتروشو میبینم !!!
اگه آقای ترابی اجازه بدن تا وقتی که عمر دارم مسئولیت هرچی مقاله مربوط به این بازی هست رو به عهده می‌گیرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44