چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 42

چیزهای-جالبی-که-درباره-مرد-عنکبوتی-نمیدانستید-قسمت-42

این دفعه و به مناسبت اکران فیلم ونوم 2 کل مقاله را به حقایقی جالب درباره شخصیت ونوم اختصاص داده ایم!

برای خواندن قسمت های قبلی بروید اینجا.

 

- آیا میدانستید که رنگ ونوم اولش قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی 3"، بنفش باشد؟!

- آیا میدانستید که رنگ ونوم اولش قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی 3"، بنفش باشد؟!

14 سال از زمان اکران فیلم جاه طلبانه ولی در نهایت ناموفق "مرد عنکبوتی 3" میگذرد (این مقاله را بخوانید تا بفهمید شخصیت ونوم چرا آنقدر در این فیلم "بد" بود!). یه سری فکت های جالب درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی در این فیلم هست، مثل این یکی که نشون میده اولش قرار بوده ظاهر این لباس به دنیای کمیک وفادار تر باشد و ... اما یک نکته جالبی که اخیراً کشف شده اینه که ابتدا قرار بوده رنگ لباس ونوم در این فیلم به جای سیاه ، بنفش باشد! حتی یک سری اکشن فیگور اولیه ونوم نیز با این رنگ ساخته شد تا همزمان با عرضه این فیلم به بازار بیاد که بعدا مجبور شدن رنگشون رو تغییر بدن:

اکنش فیگور ونوم

دلیلش هم این بود که تست های ابتدایی لباس ونوم او را به رنگ بنفش نشان میداد ولی بعدش تصمیم بر آن شد که رنگ ونوم سیاه باشد. اخیرا نیز پس از مدتها تصویری از پشت صحنه این فیلم به همراه یک کانپست آرت اولیه منتشر شد که این مساله را تایید میکند:

ونوم بنفش

ونوم مرد عنکبوتی 3

و البته در دنیای کمیک های آلتمیت سابقه داشته که رنگ ونوم بنفش باشه و علاقمندان به دنیای گیم هم خبر دارند که در بازی تحسین شده Ultimate Spider-Man نیز ونوم به رنگ بنفش بود:

ونوم نهایی 

 

- آیا میدانستید که «ادی براک» قرار بود در فیلم نخست مرد عنکبوتی حاضر باشد و حتی صحنه هایی در فیلم داشت که نهایتاً از آن حذف شد؟!

فیلم "مرد عنکبوتی" وقتی در سال 2002 به اکران درآمد یک پدیده بزرگ فرهنگی لقب گرفت که رکورد بزرگترین فروش افتتاحیه تاریخ سینما را شکست و پرفروش ترین فیلم سال شد و فروش داخلی آن از گردن کلفت هایی مثل "هری پاتر و تالار اسرار"، "جنگ ستارگان اپیزود 2: حمله کلون ها" و "ارباب حلقه ها: دو برج" پیشی گرفت. این فیلم آغازگر دوران رونق و شکوفایی فیلم های کمیک بوکی در ابتدای قرن بیست و یکم شد و موفقیت های بسیاری را کسب نمود و ... این فیلم اشارات و ایستراگ های زیادی هم داره. به طور مثال آقای «ران پرکینز» که نقش یکی از دانشمندان آزکورپ به نام «مندل استرام» را بازی میکنه (که در فیلم به دست نورمن آزبورن کشته میشه) و هواداران خبر دارند که مندل استرام در دنیای کمیک هم دستیار یا بهتره بگیم شریک نورمن در آزکورپ بود و نهایتاً به شخضیت خبیثی به نام «رُبات مستر» تبدیل شد. در اولین صحنه از دیلی بیوگل نیز شاهد هستیم که «رابی رابرتسون» (با بازی مرحوم «بیل نون») به جیمسون گفت که یکی از عکاس هاشون به نام ادی هنوز نتونسته عکس خوبی از مرد عنکبوتی بگیره.

ایستراگ ونوم

خب ما اون موقع با دیدن این صحنه متوجه اشاره به ادی براک و ونوم و .. شدیم. ولی نمیدونستیم که ادی براک قرار بوده در چند صحنه کوتاه در این فیلم باشه و حتی برایش بازیگر انتخاب شده! ولی چندی پیش معلوم شد بازیگری به نام «آر. سی. اوربک» (RC Everback) برای ایفای نقش ادی براک در این فیلم انتخاب شده بوده و حتی عکس هایی از این بازیگر به همراه «جی. کی . سیمونز» (بازیگر نقش جی. جونا جیمسون) منتشر شد که نشان میدهد صحنه هایی از او هم فیلمبرداری شده که بعدا حدفشون کردن:

بازیگر ادی براک

جالب اینه که خود آقای اوربک با چندی پیش با انتشار عکسی از خود در کنار تصویر کمیک بوکی ادی براک در توئیترش نشان داد که پس از گذشت 20 سال چقدر بیشتر شبیه به ادی براک شده!

بازیگر ادی براک 

 ولی در هر حال سونی و سازندگان "مرد عنکبوتی 3" تصمیم گرفتند از بازیگر دیگری به نام «توفر گریس» در این فیلم برای نقش ادی براک/ونوم استفاده کنند. 

  

- آیا میدانستید که ونوم به طور اتفاقی صاحب زبان دراز خود شد؟!

کمیک ونوم

وقتی «تاد مک فارلین» ظاهر شخصیت ونوم را خلق کرد و اولین بار او را در دنیای کمیک به تصویر کشید، این شخصیت دندان ها و دهان بزرگی داشت ولی زبانش معمولی بود:

زبان دراز ونوم

تا اینکه طراح برجسته دیگری به نام «اریک لارسن» به عنوان جانشین مک فارلین مشغول به کار روی سری امیزینگ اسپایدرمن شد. اریک لارسن چندین بار ونوم را شبیه به دیزاین معروف مک فارلین خلق کرد تا اینکه در شماره 347 که مربوط به داستان "جزیره ونوم" میشد به طور اتفاقی او را با زبانی دراز روی کاور طراحی کرد:

کمیک جزیره ونوم 

خودش گفته که قصد خاصی از این کار نداشته و فقط میخواسته کمی جزئیات ظاهر ونوم را بیشتر کند و تا سالهای سال خودش هم حواسش نبوده که او بوده که برای اولین بار ونوم را با زبانی بیش از حد دراز طراحی کرده! و همین زبان دراز هم به بخش مهمی از ظاهر منحصر به فرد این شخصیت بدل گشت.

 

- آیا میدانستید «کلارک کنت» و «لوئیس لین» حضور مخفیانه ای در کمیک ونوم داشته اند؟!

حضور مخفیانه یا افتخاری شخصیت های دی سی و مارول در کمیک های یکدیگر مساله جدیدی نیست و ما بارها در سایتمون بهش اشاره کرده ایم (این مقاله و این مقاله را بخوانید). اما شاید ندانید که در کمیک Venom: Seed of Darkness شاهد حضور افتخاری کلارک کنت (سوپرمن) و همسر خبرنگارش، لوئیس لین ، بودیم! در این کمیک ادی براک را دیدیم که در روزنامه "دیلی گلوب" سخت مشغول کار است تا به عنوان یک روزنامه نگار جدی اش بگیرند. در صحنه ای که بهش زنگ میزنند تا درباره موجود عجیبی که داره مردم رو میکشه ، زن و مردی رو میبینیم که در دفتر روزنامه دارند راه میروند که در واقع کلارک کنت و لوئیس هستند! کلارک میگه: "خدای من! اینجا در مقایسه با دفاتر ما خیلی نامنظم تره. همه انگار تنش دارند!"

سوپرمن ونوم

کلارک حتما داشته به محیط کاری خودش و لوئیس تو روزنامه "دیلی پلنت" اشاره میکرده!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-08-03 12:53
استاد شما معرکه اید به خدا!
واقعا این سری مقاله شاهکاره
آخه ۴۲ قسمت؟ فوق العاده!
حالا از اینا گذشته میگما چقدر این سوپر من تو داستانای مارول حضور افتخاری داشته! خیلی جالبه که آدم این کراس اور های ایستراگ مانند رو میبینه؛ ولی نمیدونه بالاخره این دوتا جهان منطقشون چیه!
نقل قول کردن
Ilya202020
#2 Ilya202020 1400-08-03 12:54
قربونتون! با این مقالاتتون برم این مقالات بیشتر بدانید درجه یکن :D
دوستتون دارم :lol:
نقل قول کردن
AS-Spider
#3 AS-Spider 1400-08-03 13:54
سلام واقعا دیگه کسی نمیتونه بگه اطلاعاتی که سایت میده در مورد هر شخصیتی ناقصی داره.چون با اینکه از منفوریت ونوم نزد استاد باخبریم ولی میبینم با مقاله های غنی نشون میدن که رو دست ندارن.
استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!
نقل قول کردن
stofterMRM
#4 stofterMRM 1400-08-03 13:56
خیلی جالب بود.خودم هیچکدومو نمیدونستم
مخصوصا دو مورد اخر:P
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-08-03 14:29
سلام
ممنون بابت مقاله.
این سری مقالات واقعا عالی هستند. اینکه بریم یه سَرَک هایی توی گذشته بزنیم و راز هایی از درون اونا کشف کنیم، خیلی جالبه. اینکه مثل کارآگاه ها بریم و ببینیم چه نکته جالبی درباره دنیای مرد عنکبوتی وجود داره و با این دیدن این نکات خیلی کیف میکنیم. از قسمت اول این سری مقالات تا حالا چند سال میگذره. کلی حقیقت و چیز های جالب درباره دنیای اسپایدرمن گفته شده و ما با این سری مقالات واقعا بزرگ شدیم و زندگی کردیم و خوش گذروندیم و لذت بردیم و هنوز هم سایت اسپایدی و این سری مقالات، دارند با قدرت ادامه میدن و بزرگتر میشن. و حالا مقالات "چیز های جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید!" به ایستگاه ۴۲ رسیده. یه جورایی هم میشه حدس زد که نوشتن این مقالات برای آقای ترابی لذت بخش هستند. یعنی به جای اینکه "اجبار" و "مناسبتی" باشند، بیشتر نوشتن و خوندنشون کیف میده. چون آقای ترابی بارها گفتند که از راز و mystery و رفتن به گذشته برای نکات جالب براشون لذت بخشه و البته فکر کنید پای اسپایدرمن توی این کار باحال وسط باشه. دیگه نور علی نور میشه! به هر حال باز هم رسیدیم به یک قسمت جدید از این سری و بریم ببینیم چه نکات جالبی درباره مرد عنکبوتی در این مقاله نهفته است.
دیگه این روز ها اینقدر درباره ونوم و ادی براک و مرد عنکبوتی ۳ و بگذارید کارنیج بیاید صحبت کردیم و بحث کردیم، که الان اگر ازم بپرسند "تو کی هست؟" یا به قول اون یارو "تو چی هستی؟" یقه اش رو میارم جلو و صدام رو کلفت میکنم و میگم:"من ونوم هستم!" (I'm Venom خدایی اگر قضیه اون یارو و... رو فهمیدید دمتون گرم!) دیگه فکر نکنم نیاز باشه کلی حرف بزنم که ونوم مرد عنکبوتی ۳ اینطور بود و آنطور بود چون دیگه همه میدونیم این ونوم باعث شد که سه گانه ریمی در اوج تموم نشه و فیلم مرد عنکبوتی ۳ رو نابود کرد و تعادل فیلمنامه اش رو به هم ریخت. و تازه حتی خود ونوم هم چیز خاصی نشد و به یکی از ضعیف ترین خبیث های فیلم های اسپایدی تبدیل شد. ولی اینکه میگن رنگش قرار بود بنفش باشه به نظرم خیلی نمیتونست جالب باشه. (کاش به جای ظاهر، شخصیت ونوم رو از کمیک های Ultimate الهام میگرفتند!) چون به نظرم رنگ سیاه بهتر میتونه اون تحدید آمیز بودن و ترسناک بودن ونوم رو نشون بوده و رنگ بنفش به خصوص توی دنیای سینما، ممکنه کمی توی چشم بزنه. اگر هم میخواستند این بنفش رو تیره تر کنند پس دیگه اونطور نیازی به این کار نبود و کلا سیاه بودن لباس زیبا ترش هم میکنه. راستی اگر قراره باشه ونوم بنفش باشه، پس یعنی لباس سیمبیوتی اسپایدی هم بنفشه؟ اگر آره که این در تضاد با کمیک های اسپایدی در دنیای اصلی داره و دیگه رنگ لباس سیمبیوتی که مشکی هست کاملا تثبیت شده و اگر هم نه، پس چطور وقتی سیمبیوت بر تن پیتر پارکر هست، سیاهه و وقتی به ادی براک میرسه، بنفش میشه؟!!
یعنی واقعا قرار بود ادی براک توی مرد عنکبوتی ۱ باشه؟ فکر نکنم بود و نبود ادی براک فرقی در این فیلم ایجاد میکرد و بیشتر حکم یک کامئو یا ایستراگ داشته باشه. اما اگر سم ریمی میدونست که از بد روزگار قراره در فیلم سوم مرد عنکبوتی، ونوم در فیلم حضور داشته باشه احتمالا این صحنه از ادی براک حذف نمیشد تا ما یک پیش زمینه کوچکی از ادی براک داشته باشیم و احتمالا از همون آقای "آر.سی.اوربک" به جا توفر گریس استفاده میشد! خب قیافه طرف که بیشتر از توفر گریس به ادی براک میاد. چون اون توی کمیک ها قیافه اش شبیه ورزشکار هایی که همش میرن باشگاه و پررو هم هستند و چهره جدی تری دارند میمونه ، (میگم تو ذهن شما هم آرنولد شوارتزنگر نقش بست؟) درحالی که توفر گریس قیافش خیلی اینطور نبود.
ببینید یه کسی شانسی در یه لحظه یه کاری میکنه، چقدر میتونه تغییرات جالبی به وجود بیاره. (الان دارم دیالوگ واچر در قسمت ۴ سریال "چه میشد اگر...؟" رو بیشتر درک میکنم!) الان زبان درازی ونوم به یکی از نقاط جدایی ناپذیر از ظاهر باحال او تبدیل شده که قشنگ میتونه دور و بر طعمه بچرخه و حالش رو بسازه. این زبون دراز به علاوه اون دندان های تیز و البته اون چشمان سفید کشیده شده، صورت ونوم رو واقعا متفاوت کردند. اما حالا اینجا معلوم میشه که اون مسئله زبون دراز همش اتفاقی بود! و البته طرف ایده جالبی رو هم ایجاد کرد که تا حالا ماندگار کنه. خیلی جالب بود.
بابا این سوپرمن توی ماروله! به جان عمه ی عمو مختار این سوپرمن توی ماروله! بابا اونقدر این کلارک کنت و لوئیس لین توی دنیای مارول حضور داشتند که دیگه من داره باورش میشه اینا اول توی مارول بودن بعد کلارک به لوئیس گفت:"اینجا به اندازه کافی قهرمانان باحال داره! بیا بریم یه جا که نیاز بیشتری به ما باشه!" و همینطوری رفتند دی سی! حالا اینجا هم یه اشاره جالب رو هم به کلارک و لوئیس و هم به محل کار اونا یعنی دیلی پلنت داریم. در واقع اینکه تنش توی دیلی بیوگل بیشتر از دیلی پلنت هست آدم رو یاد تفاوت مارول و دی سی در اون زمان میندازه که توی دی سی همش گل و بلبل بود و قهرمان میرفت خبیث و میزد و هیچ تنش و دعوای خاصی نبود اما توی مارول داستان، بیشتر روی تعاملات و تنش ها تمرکز میکرد!
با تشکر.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-08-03 15:27
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!
نقل قول کردن
Hesam_21
#7 Hesam_21 1400-08-03 15:43
مقاله های اینطوری عالین مخصوصا این که مال ونوم و چیز کمی ازش میدونستم و باحال ترین زبونش و بنفش بودنش بود ....
باتشکر
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#8 Jastice.SLH 1400-08-03 16:01
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#9 Jastice.SLH 1400-08-03 16:05
استاد باز هم مثل همیشه عالی بود :lol:
هنوز در ذهنم نمیگنجه که ونوم قرار بود بنفش باشه :-*
ولی خب ایستراگ کلارک کنت و لوئیس لین خیلی عجیب و باحال بود :o :D

ولی آقای آر.سی.اوربک به نظرم زیاد به نقش ادی براک نمیومد . خوب شد که صحنه هاشو حذف کردن

ممنون استاد و خسته نباشید
نقل قول کردن
Amirreza-85
#10 Amirreza-85 1400-08-03 16:39
عالی بود عالی.حرف نداشت من که همشون برام جدید بود و نمیدونستم هیچکدومو.واقعا دمتون گرم
نقل قول کردن
AS-Spider
#11 AS-Spider 1400-08-03 17:10
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#12 AmirhoseinJafari2005 1400-08-03 18:36
قضیه رنگ بنفش ونوم خیلی جالب بود ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#13 Agent bishop 1400-08-03 19:43
چرا سمبول سوپرمن برعکسه :-|
نقل قول کردن
masiha_87
#14 masiha_87 1400-08-03 20:07
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...

اونی که بیشتر از همه ایستراگ و جزئیات داشت این بود:
s4.uupload.ir/.../...
حضور مرد شنی رو هم تایید میکنه (اون دست شنی کنار کادر رو میگم)
نقل قول کردن
Ilya202020
#15 Ilya202020 1400-08-03 22:04
به نقل از masiha_87:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...

اونی که بیشتر از همه ایستراگ و جزئیات داشت این بود:
s4.uupload.ir/.../...
حضور مرد شنی رو هم تایید میکنه (اون دست شنی کنار کادر رو میگم)

, و البته میستریو
i.redd.it/ugd2z6g37mv71.jpg
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#16 Jastice.SLH 1400-08-03 22:16
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...



به نقل از masiha_87:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...

اونی که بیشتر از همه ایستراگ و جزئیات داشت این بود:
s4.uupload.ir/.../...
حضور مرد شنی رو هم تایید میکنه (اون دست شنی کنار کادر رو میگم)



آره دقیقا همیناس
و اون تصویری که گفتید هم حضور مرد شنی رو کاملا تایید میکنه
دوست دارم بیینم پیتر برای چی از دست داک اک فرار میکنه! :-*
ممنون ;-)
استاد شما نظرتون در مورد تصاویر چیه؟؟؟
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#17 Jastice.SLH 1400-08-03 22:17
به نقل از Agent bishop:
چرا سمبول سوپرمن برعکسه :-|

از ما اینجوریه
چون از حالت عکس نگاه میکنیم برعکس به نظر میرسه(مثل وقتی که با آینه بغل پلاک ماشین ها رو میبینیم)
نقل قول کردن
Ilya202020
#18 Ilya202020 1400-08-03 22:37
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

به اسم واقعی منتشر شدن ولی فیک بودن چک کردم
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-08-03 23:01
#16:
نظر خاصی ندارم!
نقل قول کردن
masiha_87
#20 masiha_87 1400-08-03 23:52
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...



به نقل از masiha_87:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد حالا که مقاله مرتبط به فیلم شد میخواستم بپرسم شمام یه تیزری که انگاری لو رفته از دومین تریلر مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدید؟؟؟
میگن لو رفته ولی بیشتر بنظرم فیک و الکیه چون بعضی جاها تکراری میزنه شایدم واقعی باشه کسی چه میدونه؟!؟!

نه ندیدم. ولی حتما فیکه که تا حالا ندیدمش یا بهم ندادن تا ببینمش!

استاد راستی چهارتا عکس جدید هم از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده و مجله امپایر پوشش داده(فکر کنم یکی از سایت های معتبر آمریکایی باشه)
چندتا ایستراگ هم توشون بود :lol:
شما تصاویر رو دیدید؟؟؟

منظور شما ایناس؟
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...

اونی که بیشتر از همه ایستراگ و جزئیات داشت این بود:
s4.uupload.ir/.../...
حضور مرد شنی رو هم تایید میکنه (اون دست شنی کنار کادر رو میگم)



آره دقیقا همیناس
و اون تصویری که گفتید هم حضور مرد شنی رو کاملا تایید میکنه
دوست دارم بیینم پیتر برای چی از دست داک اک فرار میکنه! :-*
ممنون ;-)
استاد شما نظرتون در مورد تصاویر چیه؟؟؟

ترتیب این تصاویر رو دقت کنید:
s4.uupload.ir/.../...
البته این نظرم منه
ممکنه سکانس متفاوتی رو شاهد باشیم :-*
نقل قول کردن
P.B.P
#21 P.B.P 1400-08-17 14:49
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز،خسته نباشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44