10 حقیقتی که باید درمورد دختر سنجابی (Squirrel Girl)بدانید

ده حقیقتی که باید درمورد دختر سنجابی  (Squirrel Girl)بدانید

این بار قراره سری به یکی از قهرمانان مارول بزنیم که این سال‌ها به محبوبیت زیادی بین هواداران دست پیدا کرده...

مقدمه: در دنیای رنگارنگ کمیک‌بوک‌های مارول قهرمانان متنوع و گوناگونی صفحات آن‌ها را به خود اختصاص داده و خودنمایی می‌کنند. در این بین اسطوره‌هایی هم وجود دارند که طی این سالیان به چنان جایگاهی دست یافتند که می‌شود نام مارول را مترادف با نام و تجسم این قهرمانان تصور نمود. از قهرمانانی مثل مرد آهنی و کاپیتان آمریکا و تور گرفته، تا ولورین و کاپیتان مارول و مردعنکبوتی خودمون. اما در کنار این قهرمانان اسطوره‌ای تعدادی دیگر از قهرمانان هم هستند که که طی این چند سال اخیر توانستند برای خودشان هوادارانی به هم بزنند و بیشتر از سابق تو چشم قرار بگیرند. تعدادی از این شخصیت‌ها هم اول یک شوخی بودند(هاوارد اردکه) ولی با محبوبیتشون حسابی همه رو غافل‌گیر کردند. اما یکی از این قهرمانان که طی این سال‌ها به محبوبیت قابل توجهی دست یافته کسی نیست جز دختر سنجابی! او با نام اصلی دورین آلن گرین یاDoreen Allene Greenیک قهرمان کانادایی است که قدرت‌های خود را وام‌دار ژن‌های اصلاح‌شده‌ای است که نه تنها به وی قدرت ایجاد ارتباط و کنترل سنجاب‌ها را می‌دهد، بلکه قدرت‌های مبتنی بر سنجاب‌ها را هم به وی اعطا نموده است. خلاصه اینجا و در این مقاله قصد داریم تا شما را با ده حقیقتی که باید درباره‌ی این شخصیت بدانید، آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید...

 

 - «دختر سنجابی» ثانوس را شکست داده است!

دختر سنجابی» ثانوس را شکست داده است!

«دختر سنجابی» (Squirrel Girl) شخصیتی هستش که راستش ما نمیدونیم تو سالهای اخیر چرا اینقدر مطرح شده و مارول داره بهش بها میده! قبلا در این مقاله راجع بهش توضیحاتی داده شده. قدرت های خاصی هم نداره و بیشتر داستان هاش هم حالت کمدی و غیر جدی دارند. یک بار هم «دکتر دووم» رو شکست داده! (این عکس رو ببینید). اما سال 2005 و در کمیک GLX-MAS #1 داستان هجو آمیزی را شاهد بودیم که در آن دختر سنجابی به صورت Off-panel (یعنی به شکلی که خوانندگان ندیدند ) تونسته ثانوس رو شکست بده!!! جالبه که «واچر» هم میاد و تایید میکنه که این خود ثانوس واقعیه که شکست خورده!

 

10- شکست ‌دادن دکتر دووم!

دکتر دووم دختر سنجابی

خب فکر کنم با همین مورد می‌فهمین کی رئیسه! در اولین حضور دختر سنجابی در عالم کمیک، او که تازه داشت با مهارت‌ها و خصوصیت‌های عجیبش آشنا می‌شد، شکل غیر طبیعی و پنبه‌ای دم خود را با دکترش در میان گذاشت که البته دکتر هم به خانواده‌اش اطمینان داد که او یک جهش‌یافته نیست (بواسطه‌ی دید بدی که به جهش‌یافته‌ها در عالم مارول در بین مردم وجود دارد).

اما با تمامی این تفاسیر "دورین" می‌خواست تا قهرمان بودن خود را نشان دهد. یک‌بار که او غرق در این اندیشه‌ها در حال قدم‌زنی در جنگل بود اتفاقی با مردآهنی برخورد کرد که در حال دست‌وپنجه‌نرم‌کردن با دکتر دووم بود؛ او که می‌خواست مهارت‌های خود و دوستش "جو میمونه" را به مرشد و الگویش (مرد آهنی) ثابت کند، با قدرت کنترل سنجاب‌هایش، خیل عظیمی از لشگریان سنجابی را رهبری و هدایت کرد و طی یک شات سوررئال (اینجا ببینیدش) توانست دکتر دووم را شکست دهد و به این ترتیب خیلی جالب به یک قهرمان کم سن‌وسال بدل شد که توانست در اولین حضورش در عالم کمیک یکی از خبیث‌ترین، قدرتمندترین و برترین ویلن‌های دنیای مارول را شکست دهد! البته که مردآهنی به او گفت که او برای مبارزه با جرم و جنایت بسیار جوان و تازه‌کار است اما به او قول داد تا یک جای درست و حسابی برایش در گروه انتقام‌جویان کنار بگذارد.

 

9- عضویت در گروه Great Lakes Avengers

عضویت در گروه Great Lakes Avengers

خب پس از نمایش خارق‌العاده و جذاب دختر سنجابی در اولین حضورش در دنیای کمیک که منجر به شکست دکتر دووم شد، "دن اسلات" از او خوشش آمد و او را به عضویت گروه Great Lakes Avengers در آورد. ماجرا از این قرار بود که دورین هنگام گشت‌وگذار در نیویورک‌سیتی متوجه شد که یک کارگروه استخدام برای گروه Great Lakes Avengers در جریان است. او که این موقعیت را بهترین فرصت برای اثبات خویش بعنوان یک قهرمان می‌دید به عضویت این گروه در آمد و اتفاقا در کمال ناباوری توانست تعدادی از قوی‌ترین خبیث‌های عالم مارول را هم شکست دهد. البته او در این راه کم هم رنج ندید و در حین نبردی که گروهشان با خبیثی موسوم به "مائل استورم" داشت، او، همراه باوفای خود یعنی "جو میمونه" را از دست داد. فقدانی که بعدها با جایگزینی Tippy Toe بعنوان تنها بازمانده‌ی ارتش سنجابی‌اش در نبرد با مائل استورم بعنوان همراه بعدی او هم نتوانست از درد و رنج آن برای دختر سنجابی بکاهد.

 

8- او نزدیک بود به عضویت سازمان شیلد در آید!

او نزدیک بود به عضویت سازمان شیلد در آید!

پس از اینکه کشف شد که تقریبا تمامی اعضای گروه great lakes avengers در واقع نوعی جهش‌یافته هستند، به این ترتیب و اقتضائا نام گروه هم به Great Lakes X-Men تغییر پیدا کرد. در این اثناء، دختر سنجابی به اثبات توانایی‌ها و مهارت‌های خود می‌پرداخت. او در این مدت توانست ویلن‌های قدرتمندی همچون ترکس و موداک را شکست دهد و حتی توانست در رویداد GLX-Mas Special تانوس را هم شکست داده و به زانو در آورد. اما شکست موداک بیش از همه توجه شیلد را به دختر سنجابی جلب کرد. "دام دام دوگان" فردی بود که به نمایندگی از شیلد اقدام به جذب او به این سازمان هم کرد، اقدامی که نهایتا با مخالفت دختر سنجابی و تصمیمش برای ابقاء در گروه قهرمانی فعلیش ناکام ماند و محقق نشد.

 

7- او و تیمش به مسابقه‌ی superhero poker دعوت شدند!

تیم

خب همان‌طور که بالاتر بهش اشاره کردم، دختر سنجابی به شناخته‌شده‌ترین عضو گروه Great Lakes X-Man بدل شد که توانست بیش از همه‌ی قهرمانان این گروه با دیگر شخصیت‌های برجسته‌ی مارول تعامل کند. در جریان همین تعاملات بود که او به "بن گریم" یا همون ثینگ خودمون از گروه چهار شگفت‌انگیز کمک کرد که بتواند Bi-Beast را شکست دهد و همین باعث شد تا همراه با گروهش به تورنومنت Superhero Poker دعوت شود.

نهایتا هم از گروه او شخصیت "فلت‌من" توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و به همین خاطر هم نام گروهشان را به Great lakes Champions تغییر دادند، اتفاقی که البته با مخالفت هرکول روبرو شد.

 

6- او از طرفداران قانون ثبت‌نام ابرقهرمانان بود

خب همان‌طور که در جریان هستید، کمیک جنگ داخلی، رویدادی بود که در برهه‌ای، تاثیر به سزایی بر دنیای مارول گذاشت. ماجرا از این قرار بود که طی یک پروژه به‌نام ثبت‌نام فوق‌بشری، بنا شد تا تمامی قهرمانان در این پروتوکول ثبت‌نام کنند و ذیل دستورالعمل‌ها و مفاد آن به فعالیتی کنترل‌شده بپردازند که خب مشخصا این چیزی نبود که همه‌ی ابرقهرمانان به راحتی زیر بارش بروند و به همین دلیل، ابرقهرمانان به دو گروه با رویکرد موافق و مخالف این قانون تقسیم شدند؛ دو گروهی که ذیل رهبری مردآهنی و کاپیتان آمریکا عمل می‌کردند و حتی بینشان نزاع‌هایی جدی هم پیش آمد. دختر سنجابی هم از این قاعده مستثنی نبود و باید موضع خود را اعلام می‌کرد. او و تیمش این قانون را پذیرفتند و آن را امضا کردند، اما ددپول که هنوز نمی‌دانست که این گروه موضعشان را انتخاب کرده‌اند به دنبال آنان رفت تا نظرشان را به سمت جبهه خودش جلب کند که خب به در بسته هم خورد و بعد این خودش بود که به گروهشون پیوست! پس از این گروه آن‌ها با نام great lakes initiative شناخته شد.

 

5- او به «اسپید بال» علاقه داشت

 او به «اسپید بال» علاقه داشت

مدتی بعد، ددپول به گروه GLA پیوست و به مقابله و جنگیدن با AIM پرداخت. ماجرا از این قرار بود که AIM خدای یونانی سقوط‌کرده‌ای به نام Dionysus را اسیر کرده بود و هدفش این بود تا از قدرت‌های این خدا سوءاستفاده کند و برای قهرمانانی که با او مخالف هستند و برای منافع آتی‌اش خطر محسوب می‌شوند، بی‌ثباتی روانی ایجاد کند. اما بعد از کلی کشمکش، ددپول موفق شد تا Dionysus را از دامان AIM نجات دهد و از اینجای ماجرا بود که دختر سنجابی وارد عمل شد؛ او Dionysus را فراری داد و به کوه الیمپوس بازگرداند که بعد مشخص شد فردی را آنجا مخفی کرده بوده. اون فرد هم کسی نبود جز Speedball و از آنجایی که دختر سنجابی از مریدان گروه New warriors    هم بوده، را در آغوش کشید و بوسید! سپس برای جلوگیری از اینکه بعدها Speedball به یک قهرمان گناهکار‌ موسوم به Penance تبدیل شود، با استفاده از دستگاه سفر در زمان دکتر دووم، که جلوتر بهش اشاره خواهم کرد، او را به سال ۲۰۹۹ منتقل کرد!

 

4- او سرانجام از گروه Great Lakes Initiative   خارج شد

 او سرانجام از گروه Great Lakes Initiative   خارج شد

بعد از اینکه نسخه‌ی آینده‌ی Mister Immortal به دختر سنجابی گفت که بهتره تا ددپول رو از گروه خودشون خارج کنن، او هم به زمان حال برگشت و ترتیب این قضیه رو داد. بعدها او در رویداد تهاجم مخفی نقش‌ مهمی رو در شکست یک افسر ارتش اسکرال‌ها به‌نام Grasshopper ایفا کرد. همچنین در سری Gravity او به یوشر کمک کرد تا رهبری جدید گروه را بر عهده بگیرد.

پس از مدتی دورین دچار نوعی تحول ذهنی شد؛ ماجرا از این قرار بود که او پس از این‌که تقریبا یک‌تنه موفق شد تا فین‌فنگ‌فوم را شکست دهد!!!، متوجه شد که تقریبا تمامی بار مبارزات و مواجهات گروهشون با تهدیدات بر گردن خودشه و بر این باور بود که ادامه‌ی حضور او در این گروه موجب می‌شود که دیگر اعضا نتوانند لیاقت‌های درونی‌شون رو کشف کرده و بروز دهند. خلاصه بعد از این کشمکش‌های درونی او سرانجام تصمیم گرفت از گروه به کلی جدا بشه و راه خودش رو در پیش بگیره.

 

3- او پرستار بچه‌ی جسیکا جونز و لوک کیج بوده!

او پرستار بچه‌ی جسیکا جونز و لوک کیج بوده!

پس از پشت‌سر‌گذاشتن و خروج از GLI ،دورین تصمیم گرفت که بعنوان پرستار بچه‌ی لوک کیج و جسیکا جونز، یعنی دنیل، به فعالیت بپردازه. تقریبا در همین اثناء بود که به صورت بک‌استوری مشخص شد که او در گذشته رابطه‌ی پنهانی‌ای با ولورین داشته؛ رابطه‌ای که البته فرجام خوبی نداشت.

البته دورین همزمان علاوه‌بر پرستار بچه، به عنوان عضوی از انتقام‌جویان جدید هم به فعالیت می‌پرداخت. مثلا جالبه در مورد این تنیدگی دو شغل دورین بهتون بگم که او در رویداد Spider-Island از دنیل محافظت کرد، در طول رویداد Thally Society با دردویل به کشمکش پرداخت و حتی به انتقام‌جویان جدید در نبرد با هامر و دارک ‌اونجرز کمک شایانی نمود. اما خب در هر صورت او به شغل پرستار بچه بودنش اهتمام بیشتری داشت و به این ترتیب وقتی لوک و جسیکا صحنه را ترک کردند، او هم همراهشون رفت تا به کار اصلیش برسه...

 

2- او با گالاکتوس رفیق است!!!

 او با گالاکتوس رفیق است!!!

خب میدونم که این مسئله میتونه انواع و اقسام شاخ‌ها رو روی سرتون سبز بکنه. ولی خب به هر حال وقتی یکی در اولین حضورش در عالم کمیک ترتیب دکتر دووم رو میده، ازش بعید نیست که با بلعنده‌ی دنیاها (گالاکتوس) آبجی جی‌جی بشه!

خب ماجرا از این قرار بود که او وقتی صاحب سری کمیک‌های اختصاصی خود شد، در ابتدا در دانشگاه امپایر و در رشته‌ی کاممیوتر آغاز به تحصیل نمود و خب از همون شروع دوران تحصیلش هم با کلی ویلن و خبیث روبرو شد! او در همان دوران حتی سابقه‌ی مبارزه با کریون شکارچی و ویپلش رو هم داره! ماجرای شکست دادن دکتر دووم رو هم که بالاتر بهش اشاره کردم.

اما بی‌شک،جالب‌ترین و مهم‌ترین برخورد او با گالاکتوس بود؛ زمانی که او به همراه Tippy Toe به محضر گالاکتوس شرف حضور!!! پیدا کرد، هوشمندی به خرج داد و به جای اینکه نبردی که از پیش درش بازنده هست رو پیش بگیرد، با گالی طرح رفاقت ریخت که اتفاقا در کمال تعجب با اقبال او مواجه شد و از فرصت استفاده کرد و از او خواست تا به جای اینکه بیاد و سیاره‌ای پر از موجود زنده و آجیل و... رو بخوره، بره و سیاره‌ای دیگر که هیچ موجود زنده‌ای درش نیست رو مورد عنایت قرار بده. درخواستی که اتفاقا جواب هم داد. پس تعجب نکنید اگه بگم دختر سنجابی کل دنیا رو نجات داده!

 

1- نسخه‌های مختلفی از او وجود دارد

 نسخه‌های مختلفی از او وجود دارد

خب پس از ملاقاتی که او با گالاکتوس داشت و کمک شایانی که در حفظ زمین از خودش نشون داد، حسابی زیر ذره‌بین شروران مختلفی رفت و همه دیگر جور متفاوتی به او نگاه می‌کردند. یکی از این ویلن‌ها دکتر دووم بود که اتفاقا از او کینه هم به دل داشت. کاری که دکتر دووم کرد این بود که به نسخه‌ای آلترنیتیو از آینده دسترسی پیدا کرد و در آن خط زمانی ورژن آینده‌ی دختر سنجابی را وادار کرد که در طول زمان‌های مختلف سفر کند و با نسخه‌ی خودش مبارزه کرده و فعالیت‌های قهرمانانه‌ی او را متوقف کند. مجموع این مبارزات منجر به پیدایش Al Doombot شد و به خلق وینسنت دونان انجامید. کسی که باید حکم منتقم گوئن‌پول را ایفا می‌کرد. از طرفی در زمان حال، دورین همراه با گوئن به سمت جهنم رفت تا برادر گوئن یعنی تدی را از چنگال مفیستو نجات دهند...

اما این بین اتفاق جالبی میفتد و گوئن به ما ثابت می‌کند که با ددپول نسبت دارد! اونم شکستن دیوار چهارم و صحبت با خوانندگان بود که طی آن او از نداشتن رونق کمیک‌هایش گله کرده و طنز غیرمنتظره‌ای را به فضای کمیک دمید.

 

 - او زره مرد آهنی را برتن کرده است!

دختر سنجابی (Squirrel Girl)

 گفتیم که دختر سنجابی از شخصیت هایی هستش که توسط «استیو دیتکو» خلق شد ولی در سالهای اخیر بسیار محبوب تر شده (این مقاله و این مقاله را بخوانید). دختر سنجابی از اولش به عنوان یک هوادار دو آتیشه مرد آهنی شناخته میشد و دوست داشت دستیار تونی بشود! در یک داستان عجیب دیدیم که او با کریون شکارچی (یکی از دشمنان اسپایدرمن) مبارزه کرد (چون کریون اومده بود سنجاب های محله اش را شکار کنه!!). بعدش هم فهمید که «گالاکتوس» میخواد دوباره بیاد زمین رو نابود کنه. بنابراین رفت و یکی از زره های آیرون من را دزدید و باهاش رفت به فضا و قضیه دوست شدنش با گالاکتوس پیش اومد  متقاعدش کرد که به جای زمین، بره یه سیاره دیگه رو بخوره!

خب امیدوارم این مقاله‌ی نو تونسته باشه دید تازه‌ای درباره‌ی این شخصیت بهتون بده، حالا وقتشه که شما نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارین...

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

منبع: وب‌ سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که توسط «استیو دیتکو» (STEVE DITKO) خلق شدند

100 شخصیت برتر مارول: دختر سنجابی

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 نفری که تا به حال زره مرد آهنی را بر تن کرده اند!

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. MARVEL
#1 Mr. MARVEL 1399-01-27 16:30
سلام
مقاله جالبی بود فقط یه غلط املایی داره توی بخش دوم نوشته بودین کاممیوتر
نقل قول کردن
F_comic fan
#2 F_comic fan 1399-01-27 16:32
مقاله جالبی بود،با موردشماره۲ حال کردم،اعتراف می کنم طرفدار دختر سنجابی نیستم ولی با این مقالات درباره شخصیت های مارول حال میکنم!
نقل قول کردن
Captain-spidey
#3 Captain-spidey 1399-01-27 17:08
مرسی اقای هنجنی مقاله خیلی جالبی بود واقعا این دختر سنجابی عجب موجودیه شکست دادن دکتر دووم و تانوس به علاوه دوست شدن با گالاکادووس خیلی عجیبه :o
نقل قول کردن
Spider-Fan
#4 Spider-Fan 1399-01-27 17:22
به نقل از Captain-spidey:
واقعا این دختر سنجابی عجب موجودیه شکست دادن دکتر دووم و تانوس به علاوه دوست شدن با گالاکادووس خیلی عجیبه :o

«گالاکادوس» دیگه کیه؟!
«گالاکتوس»! (Galactus)
نقل قول کردن
HS-Spider
#5 HS-Spider 1399-01-27 18:06
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Captain-spidey:
واقعا این دختر سنجابی عجب موجودیه شکست دادن دکتر دووم و تانوس به علاوه دوست شدن با گالاکادووس خیلی عجیبه :o

«گالاکادوس» دیگه کیه؟!
«گالاکتوس»! (Galactus)


:D :D :D
یاد مجمع الجزایر «گالاپاگوس» افتادم.همون جزایری که چارلز داروین با مطالعه بر روی گونه های گیاهی و جانوری آن جزیره ،تئوری فرگشت خودش رو پایه گذاری کرد.
گالاکادووس؟ :lol: :-) :lol:
اگه میتونید 20 بار پشت سر هم بگید گالاکادووس؟!!!؟ !؟!
نقل قول کردن
HS-Spider
#6 HS-Spider 1399-01-27 18:48
#5

حالا جدا از شوخی واقعا باید از آقای رضائی هنجنی به خاطر ترجمه این مقاله بسیار جالب در مورد شخصیت دختر سنجابی تشکر کنم. منتظر مقالات بعدی شما هستیم.

پ.ن:فکر کنم قرنطینه روی هممون تاثیر گذاشته!

Galacadoos Rules!
نقل قول کردن
naymor
#7 naymor 1399-01-27 19:50
به به؛ آقای هنجنی یه دونه‌ای، عالی بود مقاله.
به شخصه خیلی با مقالاتی که درباره شخصیتهای متفاوت و کمتر شناخته شده حال نیکنم و ممنون از شما بابت این مقاله.
گالاکتوس خیلی برام جالب بود و بنظرم میتونست اول بشه.

فقط یه چیزی، دختر سنجابی هم خیلی شخصیت خوبیه ها ولی لطفا شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ی باحالتر رو مورد بررسی قرار بدین در وهله اول
نقل قول کردن
AZIZ
#8 AZIZ 1399-01-27 20:47
سلام
با تشکر از آقای هنجنی بابت ترجمه این مقاله خیلی لذت بردم
نقل قول کردن
moali
#9 moali 1399-01-27 22:33
ممنون از لطف همه دوستان.
جا داره یه تشکر ویژه هم از استاد ترابی عزیز بکنم که دو مورد تکمیلی رو به لیست اضافه کردن که همه استفاده کردیم.

انشاالله در آینده مقالاتی از شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده رو هم در برنانه خواهیم داشت.
نقل قول کردن
yrnr spidey
#10 yrnr spidey 1399-01-28 01:22
سلام،خسته نباشید
خیلی جالب بود،من تا حالا کمیکی با حضور این شخصیت نخوندم ولی به نظر باید شخصیت جذابی باشه که این همه طرفدار پیدا کرده.باز هم دستتون در نکنه، عالی
با این جملتون خیلی حال کردم :D :
این مسئله میتونه انواع و اقسام شاخ هارو رو سرتون سبز کنه!

اخه رفاقت با گالاکتوس؟ :-|
نقل قول کردن
Captain-spidey
#11 Captain-spidey 1399-01-28 02:14
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Captain-spidey:
واقعا این دختر سنجابی عجب موجودیه شکست دادن دکتر دووم و تانوس به علاوه دوست شدن با گالاکادووس خیلی عجیبه :o

«گالاکادوس» دیگه کیه؟!
«گالاکتوس»! (Galactus)

اخ اخ ببخشید اشتباه تایپی،ذهنی،تفکر ی بود
برام خیلی عجیبه تا الان همیشه میخوندم گالاکادوس :o :o
(واقعت برام عجیبه :o :o :o )
نقل قول کردن
marc-spector
#12 marc-spector 1399-01-28 11:42
مقاله جالب بود. ممنون

فقط اونجا که نوشتین با گالاکتوس ابجی جی‌جی شد :lol:

ولی واقعا چرا اینقدر محبدبه؟!
نقل قول کردن
MaryJaneWatson
#13 MaryJaneWatson 1399-01-31 22:49
من خودم با شخصیت هایی که ساده ترن و زیاد مطرح نشدن خیلی بیشتر حال میکنم!! (به صورت امیانه گفتم :lol: ) مثلا من با دورین گرین خیلی ارتباط برقرار میکنم ، چون به ما نشون میده هرکسی میتونه با کمترین قدرت ، قدرتمند ترین قهرمان دنیای خودش باشه . دورین با حال و هوای کمدی ای که توی کمیک هاش داره ، کاری میکنه خواننده با کمیک ارتباط برقرار کنه ، به شخصه ندیدم قهرمان هایی که از قهرمان شدن خودشون خوشحال باشن !! همشون دنبال اینن که بگن ما فقط دنبال مسئولیتیم! اشتباه برداشت نکنین توهین نمیکنم منظورم اینه که یه قهرمانی پیدا شد که نشون بده اگر یه جوون قهرمان بشه چه حسی رو دریافت میکنه :roll:
نقل قول کردن
the illusionist
#14 the illusionist 1399-12-04 15:58
مارول باید این دختر سنجابی رو ویلن میکرد.یا از این داستان های عجیب غریب براش نمینوشتن مثلا شکست دادن دکتر دووم و تانوس و اونجرز :-| آخه صحبت با سنجاب و داشتن یک دم گنده واقعا چه قدرتیه که دکتر دووم و یا تانوس ازش شکست بخورن!
البته این دنیای سرگرمیه و نظر هرکسی محترمه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37