نسخه های عجیب و غریب از لوکی در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از لوکی در دنیای کمیک! خدای شیطنت دنیاهای موازی

پس از معرفی کامل Loki در این مقاله حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- لوکی در دنیای شماره 61610

لوکی در دنیای شماره 61610

در این دنیا که بخشی از دنیاهای مختلف در رویداد "جنگ های پنهان " بود لوکی به عنوان یک آدم بی خانه مان در خیابان های منهتن زندگی میکرد و به بتا ری ثور شایعات جعلی میداد. پس از به قتل رسیدن مخفیانه تمامی نسخه های «جین فاستر» در قلمروهای مختلف "دنیای نبرد"، لوکی برخی از اجساد را به نقاطی برد تا شناسایی شوند ولی خودش دستگیر شد زیرا مظنون به همین قتل ها بود.

 

9- لوکی در دنیای شماره 95019

لوکی در دنیای شماره 95019

دنیای شماره 95019 از مارول ، نسخه ای از دنیای میمونی این شرکت است که مورد تهاجم زامبی های مارول قرار گرفت ولی وقایع آن به دست برخی از شخصیت ها به گونه ای شد که انگار این حمله از نظر زمانی اصلا انجام نشده است. اما در عوض باعث شد تا این دنیا از دنیای اصلی میمونی مارول جدا شود. در هر حال لوکی در این دنیا ، L-ook-i نام دارد که از جادوی خود استفاده کرد تا دانشمند معروف، چارلز داروین را به سه بخش تقسیم کند: داروین انسانی، داروین میمونی و داروین آینده!

 

8- لوکی در MC2

لوکی در MC2

دنیای شماره 982 مارول رو بهش MC2 هم میگن. این دنیا معروف به این بود که پیتر پارکر در آن بازنشسته شده و دختر واقعی او یعنی «مِی دِی پارکر» جایش را گرفت و اسمش رو گذاشت دختر عنکبوتی (این مقاله را بخونید). در این دنیا لوکی به دنبال سلاح «کوین مسترسون» (پسر تاندراسترایک) بود و باعث شد تا گروه جدیدی از اونجرز تشکیل شود که اعضایش را فرزندان اونجرهای اریجینال تشکیل میدادند. او بعدا با دزیدن برخی از قهرمانان و فاسد کردن آنها باعث ایجاد دو دستگی در میان اعضای تیم شد. او همچنین روی ذهن بروس بنر تاثیر گذاشت و باعث شد پس از سالها دوباره دست به طغیان بزند.

 

7- لوکی در دنیای شماره 98101

 لوکی در دنیای شماره 98101

در این دنیا اودین تصمیم گرفت میدگارد (کره زمین) را با تبدیل ساختن آن به خاک منجمد نابود سازد ولی ثور با آن مخالفت کرد و پیشنهاد یک سری مسابقه را داد با حضور اعضای اونجرز. اودین هم تیم خودش از جنگجویان آزگاردی را تشکیل داد و مبارزات مرگباری بین دو گروه شروع شد که در کره زمین انجام شد. در حین مبارزه، لوکی آمد و گفت که در غیاب آزگاردی ها، غول های یخی آزگارد را نابود کرده اند. اودین که متوجه اشتباه خودش شده بود، آزگاردی ها را در زمین و در محلی به نام New Asgard اسکان داد. البته او میدانست که خبر لوکی دروغ است ولی بهش اجازه داد آزگارد را برای خودش بردارد.

 

6- لوکی دنیای ایکس  (Earth X Loki)

 لوکی دنیای ایکس  (Earth X Loki)

"دنیای ایکس" (Earth X) نام داستان و کمیک معروفی است که چند سال پیش توسط طراح برجسته «الکس راس» برای مارول خلق شد و در آن آینده ای را میبینیم که هر کسی دارای نیروی فوق بشری است (به خاطر یک ویروس). در این دنیا (که به دنیای شماره 9997 نیز مشهور است) ، لوکی اودین را فریب داد تا ثور را به شکل و شمایل یک زن درآورد تا بدین شکل معنی تواضع را یاد بگیرد! لوکی در این دنیا همچنین پی برد که آزگاردی ها خدا نیستند، بلکه جهش یافته هایی با عمر طولانی اند که قدرت های شگفت انگیزی دارند ولی سلستیال ها ذهن شان را قفل کرده اند و باعث شده اند تا خیال کنند خدایان ابدی هستند. او حقیقت را به آزگاردی ها گفت ولی قبول نکردند و فهمید که اودین مدتهاست حقیقت را میداند ولی آن را فاش نکرده تا بر آزگارد حکمرانی کند. سپس شاهد تیم آپی بین ثور و لوکی علیه اودین بودیم.

 

5- لوکی در دنیای شماره 691

لوکی در دنیای شماره 691

در این دنیا که در واقع مربوط به خط زمانی گروه اریجینال "نگهبانان کهکشان" میشود، لوکی همچنان در قرن 31 میلادی زنده است و در کره ماه زندگی میکند. او به کمک قاتلین ناانسان خود به آزگارد حمله میکند ولی برادرزاده اش یعنی پسر ثور به نام «وودن ثورسان» جلویش را میگیرد. سپس لوکی به "دره تاریک" تبعید شد.

 

4- لوکی 2099

ثور 2099

در سری کمیک های 2099 ، آزگاردی ها دیگر وجود نداشتند ولی اعتقاد به آنها به مذهبی تبدیل شده بود که پیروان زیادی هم داشت. شرکت "الکمکس" برای سوء استفاده از این موضوع، تصمیم گرفت "والهالا" ی خاص خودش را خلق کند. یکی از دانشمندان الکمکس به نام «جوردن بون» (Jordan Boone) که شیفته قدرت بود وارد آنجا و به لوکی تبدیل شد ولی همچنان شخصیت خودش را داشت! او کمک کرد تا دیگران با نسخه های ساخته شده از لوکی و هایمدال توسط الکمکس مبارزه کنند تا به اهداف خودش برسد. سپس ما لوکی را در قالب شخصیتی به نام «هالووین جک» دیدیم که در لاس وگاس دیده شد.

 

3- لوکی در دنیای آلتمیت

لوکی در دنیای آلتمیت

لوکی در دنیای شماره 1610 که به دنیای نهایی یا آلتمیت (Ultimate) شهرت داره، برادر ناتنی و خبیث ثور بود. او این قدرت را داشت که زمان و فضا را دگرگون کنه. او در کره زمین دست به طغیان زد و با گروه خبیث Liberators نیز همکاری داشت. همچنین خودش را به شکل دانشمندی به نام Gunnar Golmen درآورد و وارد بخش اروپایی گروه Ultimates (که معادل اونجرز در دنیای آلتمیت است) شد. او و دیگر آزگاردی ها (به جز ثور) در نهایت به دست "فرزندان فردا" (که از رید ریچاردز های دنیای مختلف تشکیل شده بود) کشته شدند و آزگارد نیز نابود شد. ضمنا یادتون باشه که در دنیای آلتمیت، لوکی فرزند اودین و غولی به نام لوفی بود.

 

2- لوکی در دنیای شماره 3515

لوکی در دنیای شماره 3515

در این دنیا ثور بر دنیا حکومت میکند و لوکی هم مشاور ارشد او بود که شنل دکتر استرنج و چشم آگاماتو را نیز در اختیار داشت. لوکی از زره "نابودگر" برای نابودی بیشتر زمین استفاده کرد ولی شخصیتی به نام «دساکِ خدا کش" (Desak the God Slayer) در نهایت کنترل زره را بر دست گرفته و لوکی را کشت.

 

1- لوکی در دنیای شماره 1026

لوکی در دنیای شماره 1026

در دنیای شماره 1026، ثور با «اُرورو مونرو» ملقب به «استورم» ملاقات کرده و عاشقش شده است. از سوی دیگر لوکی شخصیت «تارین» ملقب به «ثور گرل» را هم طلسم میکند زیرا به ثور علاقه داشت. اما این طلسم باعث دیوانه شدن تارین میشود. در نهایت تارین به استورم حمله میکند ولی با مداخله ثور ، کشته میشود و در نتیجه چکش او به استورم میرسد و او را تبدیلا به «الهه تندر» میکند.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره لوکی (LOKI) بدانید

10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

10 لباس برتر لوکی در دنیای کمیک

معرفی 15 هویت مختلف از لوکی

رتبه بندی قویترین جادوگران در کمیک های مارول

10 دشمن برتر ثور (THOR)

10 خواهر و برادر برتر دنیای ابرقهرمانی

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 شخصیت کمیک بوکی که برادر خبیث دارند!

10 شخصیت کمیک بوکی که خواهر خبیث دارند!

10 شخصیت کمیک بوکی که برادر خبیث دارند!

10 دفعه ای که ابرشروران کمیک بوکی قدرت های ابرقهرمانان را به سرقت بردند!

رتبه بندی اقتباس های ثور در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

15 سلاح برتر در کمیک های ثور 

15 لباس برتر ثور

20 حقیقتی که باید درباره ثور (THOR) بدانید

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-03-27 04:50
سلام
ممنون بابت مقاله.
شخصیتی که در دنیای اصلی هم موجودی عجیب و غریبه پس نسخه های عجیب و غریب دنیاهای موازیش قراره چه جونورهایی باشند! با خوندن این مقاله هم فهمیدم مهم نیست این لوکی توی کجا باشه چون در هر دنیایی باز یه مرضی داره و یه زهری باید بریزه! اصلا انگار بدون این مرضش دیگه لوکی نیست! به هر حال این مقاله به خوبی لوکی در دنیاهای موازی رو نشون میده که بعضا عجیب و بامزه هستند. البته از حضور لوکی میمون توی این مقاله تعجب نکنید، چون توی دنیای اصلی هم میمونه! فقط قیافش این شکلی نیست! توی هر مورد هم که ازش خوندیم همیشه انگار یه نقشه و دسیسه ای داشته که یا عملیش کرده یا تا حد زیادی بردش جلو. از نظر ظاهر که مورد های ۲، ۵ و ۸ بهتری ها بودند. (که خب لباسشون شبیه لباس دنیای اصلیه.) از نظر عجیب غریب بودن هم به نظرم یه دور مقاله رو بخونید هر موردیک که به چشمتون اومد حسابش کنید! یعنی عجیب بودن از سر و روی این مقاله میباره.
با تشکر.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#2 Mr. Doctor 1400-03-27 11:08
خیلی عالی بود استاد ترابی
خسته نباشید
واقعا از مقاله هایی که مربوط به لوکی میشه لذت میبرمچون خودم عاشق لوکی ام.یک نوع سر کشی و بی بند و باری و هرج و مرج طلبی ای توی وجودش هست که خیلی باحاله
ممنون از شما
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-03-27 14:42
سلام خسته نباشید خیلی مقاله خوبی بود
من خیلی لوکی رو دوست دارم یک شخصیت بد و شرور داره که در همین حالت آدم از بد بودنش خوشش میاد ( از نظر من تا حدودی به لوسیفر شباهت داره )
امیدوارم چند تا از این نسخه هارو به همراه لوکی مؤنث و لوکی داخل سریال لوکی حظور داشته باشند :lol:
نقل قول کردن
king loki
#4 king loki 1400-03-27 16:38
سلام
مقاله عالی بود استاد ترابی همه موارد به خودیه خود شیطنت های خودشون رو دارند فقط مورد هفت چقدر کم کاره ولی مورد 1،2،3 از بقیه مارموز تر و آب زیر کاه ترند .
نقل قول کردن
P.B.P
#5 P.B.P 1400-03-27 22:59
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله ی عالی بود،خسته نباشید.
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1400-03-28 06:57
انصافا باید یک گلدن گلوب به تام هیدلستون سر سریال لوکی بدن . خیلی خوب بازی میکنه .
ولی حیف چون سریال کمیک بوکیه حتی نامزد هم نمیشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
+1 #7 AM SM BM SM 1400-04-09 16:00
سلام
خطر اسپویل قسمت ۴ سریال لوکی!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این قسمت لحظات شوکه کننده بسیار زیادی داشت! خیلی زیاد! اما قطعا شوکه کننده ترین لحظه اش صحنه بین تیتراژش بود! جایی که لوکی بعد از ساقط شدن چهار نسخه لوکی دیگه رو میبینه!

انگار یکیشون کید لوکی هست!

یکیشون هم که لباسی داره که انگار با پارچه درست شده و شبیه لباس کلاسیک و کمیک برادران هم خون هست!


اون یکی هم انگار یک سوسمار هست که البته شاید افعی باشه که لوکی در دنیای کمیک هم بهش تبدیل شد!

البته خیلی شبیهش نیست ولی خب نزدیک ترین چیزی هست که میشناسم.
اون یکی هم سیاه پوسته و چکش داره! (نکنه چکشه همون میولنیر باشه و لوکی هم لایقش!)
در کل دوست دارم حتما نظرتون رو بدونم! انگار دو قسمت بعدی قراره مغزهامون رو منفجر کنند!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1400-04-09 18:03
راستی اینم بگم که لباس لوکی سیاه پوست شبیه لباس لوکی در کمیک "آخرین روز های لوکی: مامور آزگارد" هست.

هم دور گردنش که چیزی شبیه پری که والچر هم داره هست هم رنگ کدر لباسش.
نقل قول کردن
The amazing A.M
#9 The amazing A.M 1402-07-20 21:18
پرفکت بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37