نسخه های عجیب و غریب از شانگ چی در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از شانگ چی در دنیای کمیک! شنگ چی weird دنیاهای موازی زمین

پس از معرفی کامل Shang Chi در این مقاله حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- شانگ چی در دنیای شماره 11080

شانگ چی در دنیای شماره 11080

در این دنیا یک طاعون باعث شد مردم جهان به خوردن گوشت انسان تمایل پیدا کنند. ولی شانگ چی به انتقام جویان کمک کرد جلوی ابتلای بیشتر مردم را بگیرد. سپس انتقام جویان با دکتر دووم بر سر یک علاج احتمالی معامله کردند که باعث میشد میل به خوردن گوشت انسان غیر فعال شود. با این حال معلوم شد دکتر دووم کلک زده و شانگ چی تبدیل به یک آدمخوار شد تا اینکه هاکای، پانیشر و بلک ویدو او را پیدا کرده و کشتند.

 

9- شانگ چی در دنیای شماره 2149

شانگ چی در دنیای شماره 2149

این همان دنیای معروف زامبی های مارول است. شانگ چی هم به زامبی تبدیل میشه. سپس او و دیگر زامبی ها به دنبال خوردن دیگر انسان های باقی مانده میفتند که مگنتو و چهار شگفت انگیز این دنیا در صدد محافظت از آنان برمی آیند. ثینگ با شانگ چی درگیر میشه  و با یک مشت او را به هوا میفرسته! سپس بار دیگر شانگ چی را در حال حمله به مگنتو میبینیم ولی او را با قدرت های مغناطیسی به دو نیم تبدیل میکند!

 

8- شانگ چی در دنیای شماره 5692

شانگ چی در دنیای شماره 5692

در این دنیا ، کره زمین مورد تهاجم اسکرال ها قرار گرفت منتهی در طول دوران موسوم به "انقلاب صنعتی" که هنوز برق و الکتریسیته اختراع نشده بود! بنابراین بشریت شانسی برای دفاع از خود نداشت و انسان ها را به بردگی گرفتند. سپس برخی از انسان هایی که جهش ژنتیکی یا قدرت خاصی داشتند در مسابقاتی گلادیاتور مانند به کار گرفته شدند. یکی از این افراد هم شانگ چی بود!

 

7- شانگ چی در دنیای شماره 91126

شانگ چی در دنیای شماره 91126

دنیای شماره 91126 مارول نیز به ویروس زامبی ها مبتلا شده بود. شانگ چی در یک کلوب مبارزه در توکیو مشغول رقابت بود که ناگهان سر و کله ولورین زامبی شده پیدا شد و باهاش نبرد کرد ولی ولورین او را کشت! این اتفاق در شماره 3 از کمیک "بازگشت زامبی های مارول" رخ داد که در اینجا ترجمه شده است.

 

6- شانگ چی در دنیای شماره 982

شانگ چی در دنیای شماره 982

دنیای شماره 982 مارول رو بهش MC2 هم میگن. این دنیا معروف به این بود که پیتر پارکر در آن بازنشسته شده و دختر واقعی او یعنی «مِی دِی پارکر» جایش را گرفت و اسمش رو گذاشت دختر عنکبوتی (این مقاله را بخونید). در این دنیا شانگ چی به دعوت ددپول برای شرکت در یک رقابت هنرهای رزمی پاسخ مثبت داد تا بتواند قابلیت های خود را در مقابله دیگر اساتید محک بزند.

 

5- شانگ چی در دنیای Ultimate

- شانگ چی در دنیای آلتمیت

در کمیک بوک های سری نهایی مارول (Ultimate Marvel)، شانگ چی پسر یکی از اربابان جنایت بین المللی است و از بچگی آموزش دید تا یک سلاح زنده باشد و تبدیل شد به بزرگترین رزمی کار جهان. ولی چون ذات خبیثی نداشت در نهایت به دشمن پدرش تبدیل شد. او که میخواست تا جای ممکن از پدرش دور باشد به نیویورک رفت و در آنجا مشغول به کار شد و دوستی به نام «دنی رند» (آیرون فیست) پیدا کرد. آنها حس کردند مردم محله چینی ها که در جنگی بین نیروهای کینگ پین و کله چکشی گیر افتاده بودند به کمک شان نیاز دارند و به یاری آنها شتافتند. شانگ چی سپس به دشمن کینگ پین تبدیل شد.

 

4- شانگ چی در دنیای شماره 13116

شانگ چی در دنیای شماره 13116

در این دنیا شانگ چی پسر «ژنگ ژو» (امپراطور قلمرو "کون لون" ) بود و یکی از مدارس هنرهای رزمی این قلمرو نیز "10 حلقه" نام داشت. شانگ چی از کودکی آموزش دید تا شاگرد برتر پدرش باشد و تونست 9 تکنیک از 10 تکنیک رزمی را فرا بگیرد. مدرسه رقیب آنها، "آیرون فیست" نام داشت که ژنگ ژو یک قاتل را فرستاد تا استاد آن مدرسه را بکشد ولی ناموفق بود. ولی برای آنکه خودش را بی گناه نشان دهد، پسرش (شانگ چی) را مقصر جلوه داد و او را تبعید کرد. اما او در تبعید به آموزش گروهی از افراد طرد شده پرداخت و برگشت و پدرش را شکست داد و امپراطور کون لون شد.

 

3- شانگ چی در دنیای شماره 95019

شانگ چی در دنیای شماره 95019

دنیای شماره 95019 از مارول ، نسخه ای از دنیای میمونی این شرکت است که مورد تهاجم زامبی های مارول قرار گرفت ولی وقایع آن به دست برخی از شخصیت ها به گونه ای شد که انگار این حمله از نظر زمانی اصلا انجام نشده است. اما در عوض باعث شد تا این دنیا از دنیای اصلی میمونی مارول جدا شود. لوکی در این دنیا ، L-ook-i نام دارد که از جادوی خود استفاده کرد تا دانشمند معروف، چارلز داروین را به سه بخش تقسیم کند: داروین انسانی، داروین میمونی و داروین آینده! در هر حال شانگ چی در این دنیا عضوی از گروه "گروه برادری میمون های شرور" بود که با نسخه میمونی انتقام جویان در محلی به نام جنگل مرکزی جنگید!

 

2- شانگ چی در دنیای شماره 9997

شانگ چی در دنیای شماره 9997

در این دنیا شانگ چی به نام "تائو" (Tao) شناخته میشود که به عضویت تیمی از ابرقهرمانان به نام Xen درآمد که وظیفه شان مراقبت از قاره آسیا بود. ضمن اینکه تائو سپس وظیفه پیدا کرد تا از جسم در کما رفته استیون استرنج نیز محافظت کند و وقتی استرنج حالش خوب شد ، همراهی اش کرد تا به آزگارد برود و نامزدش ، کلیا، را نجات دهد. در آنجا بود که مجبور شدند با لشکری از ازگاردی هایی که اودین به سراغشون فرستاده بود مبارزه کنند.

 

1- شانگ چی در دنیای شماره 23223

شانگ چی در دنیای شماره 23223

در این دنیا شانگ چی عضوی از تیم مدافعین نیک فیوری بود که در قلعه دووم در لاتوریا سکونت داشتند و وقتی زمین مورد حمله یک سری هیولاهای آزگاردی قرار گرفت باهاشون مبارزه کردند. آنها در نهایت با مار میدگارد نبرد کردند و شانگ چی و یارانش اونقدر باهاش جنگیدند تا بلک ویدو بتونه چکش ثور رو پیدا کنه و به ثور تبدیل بشه و نابودش کنه.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید دربارهٔ «ده حلقه» بدانید!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "شانگ چی" (SHANG CHI) بدانید!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «ماندارین» (MANDARIN) بدانید

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

معرفی 10 دشمن برتر آیرون من (IRON MAN)

10 دشمن برتر "شانگ چی" (SHANG CHI)

سری جدید کمیک بوک "شانگ چی: استاد کونگ فو"  ترجمه شد + لینک دانلود

 10 قهرمان رزمی کار برتر دنیای کمیک بوک

10قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

10 حادثه تلخی که برای بازیگران و سازندگان فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی رخ داد

رتبه‌بندی برترین شمشیرزنان دنیای کمیک

15 چیز مهمی که باید درباره بی باک (DAREDEVIL) بدانید

100 شخصیت برتر مارول : آیرون فیست

کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

10 چیز مهمی که باید درباره آیرون فیست بدانید

رتبه‌بندی قوی ترین قهرمان های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

 5 ابرشرور کمیک بوکی دنیای سینما که باید ریبوت شوند

10 تریلوژی ابرقهرمانی که در قسمت آخر زمین خوردند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1400-06-16 00:18
مقاله جالبی بود و از همه عجیب تر مورد ۳ بود .
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-06-16 13:48
سلام
ممنون بابت مقاله.
فیلم "شانگ چی و افسانه ده حلقه" به تازگی اکران شده و هم تونسته نمرات بسیار خوبی رو کسب کنه هم فروش عالی رو تجربه کرده. و البته اکثر منتقدین هم این فیلم رو ستودند. (البته بدیش اینه که انتظار رو برای این فیلم سخت تر میکنند!) تا به اینجا هم توی سایت اسپایدی مقاله های رنگ و وارنگی درباره این شخصیت اومده اما این مقاله نسخه های عجیب و غریب یکی از پلی ثابت های تقریبا همه شخصیت ها هست! پس شانگ چی هم مثل بقیه قهرمانان و خبیث های مارول توی دنیاهای موازی مارول نقشی داشته و در بعضی از داستان ها هم مثل اینکه نقش او چندان هم کم نبود. ولی خب مثل اینکه شانگ چی توی دنیاهای موازی خیلی وضعیت جالبی نداشت! چون توی چهار تای اول یا کشته شد یا دنیای درست و حسابی نداشت. و البته این مسئله شاید بیشتر دلیلش اینه که شانگ چی خیلی شخصیت معروفی نیست و بعضی وقت ها برای داستانگویی ازش استفاده میشه. اما به احتمال بسیار زیادی شانگ چی با حضور در mcu حضور های او در کمیک های مارول و دنیاهای موازی هم بیشتر میشه و احتمالا داستان های جالب تری هم بر اساس او نوشته بشه. و البته تمی هم که داره کمی شبیه به آیرون فیست هست که البته تفاوت هایی داره. مثل آسیایی بودن شانگ چی و البته اینکه او با امپراتوری خبیث پدرش در جنگ بوده. بیشتر از همه موارد ۵ و ۴ نظر من رو جلب کردند و به نظر میاد شانگ چی توی اونا نقش خوبی داره. و البته لباس او در دنیای "ultimate" هم بسیار شیک و زیبا هست. (مثل لباس مدرن دنیای اصلی او!)
با تشکر.
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1400-06-16 13:56
به نقل از mtm:


استاد جنگ خبیثان و این شماره های اخیر رو خوندید ؟ انصافا اسپنسر هر چه قدر یه مدت داشت کند پیش می‌رفت الان به شدت تو کمیک ریتم بالا و جو سنگین ایجاد کرد فقط دوست دارم بدونم تهش چی میشه .
به نظرم از همون اول کیندر گوئن یا سارا بود و خودش رو جای هری زدن قصد گول زدن همه رو داشت ولی الان نگران شدم چون کلا دو شماره باقی مونده و این پیچش یه جورایی خیلی گندست امیدوارم اسپنسر از پیش بر بیاد ( البته اسپنسر تا حالا ثابت کرد کارش درسته )
نقل قول کردن
هالک 2
#5 هالک 2 1400-06-16 13:58
ببخشید نظرم را در همون مقاله نگفتم
اسپم(ببخشید ولی نیازه)
چند نکته
۱.اقای ترابی ممکنه نظرشون درست باشه در رابطه با مرد شنی که گفتن داره حافظت می کنه چون:اون گوشه را اگر ببینید یک چیز قرمز هست که ۳ احتمال داره ۱.کرگدن باشه ۲.اختاپوس باشه ۳یکی از اسپایدرمن ها باشه
۲.ممکنه خبیث ها اینها باشن ۱.اختاپوس ۲. گرین گابلین (اندرو یا توبی)۳.عقرب ۴.لیزارد ۵.الکترو ۶.کرگردن
و قهرمان یا کسایی که کمک می کنن ۱.سه مردعنکبوتی ۲.مردشنی ۳.دکتر استرنج
خبیث یا ضد قهرمان یا قهرمان احتمالی ۱.موفیستو ۲.دکتر استرنج خبیث (فعلا وات ایف را ندیدم بعدا می بینم)۳.دردویل
فکر کنم چیزی از علم نیافتاد حالا بعدا بقیش را اگر شد می گم
خواهشاً بگزارید تشکر نظر بدید
نقل قول کردن
s.p.i
#6 s.p.i 1400-06-16 14:43
به نقل از Agent bishop:
به نقل از mtm:


استاد جنگ خبیثان و این شماره های اخیر رو خوندید ؟ انصافا اسپنسر هر چه قدر یه مدت داشت کند پیش می‌رفت الان به شدت تو کمیک ریتم بالا و جو سنگین ایجاد کرد فقط دوست دارم بدونم تهش چی میشه .
به نظرم از همون اول کیندر گوئن یا سارا بود و خودش رو جای هری زدن قصد گول زدن همه رو داشت ولی الان نگران شدم چون کلا دو شماره باقی مونده و این پیچش یه جورایی خیلی گندست امیدوارم اسپنسر از پیش بر بیاد ( البته اسپنسر تا حالا ثابت کرد کارش درسته )


اما در مورد نورمن حقایقی فاش شد که فکر کنم ارتباطی با هری داره حالا نمیخام چیزی لو بدم و اسپویل کنم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#7 AM SM BM SM 1400-06-16 14:51
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1400-06-16 14:59
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.

سایت bleeding cool به صفحات شماره ۷۳ امیزبنگ دست پیدا کرده:
uplooder.net/.../kindred-m.jpg

www.uplooder.net/.../harry.jpg

uplooder.net/.../...

اسپنسر ما رو گول زده!
قضیه رتکان one more day نیست
میخواد گندکاری sins past رو جمعش کنه! )قضیه گوئن و نورمن)!

مثل اینکه هری به کمک میستریو افتاب پرست پدرش رو گول زده که فکر کنه با گوئن رابطه داشته!
از تجربه ش در خلق ربات های انسان نما برای پدر و مادر پیتر هم استفاده کرده!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-06-16 15:24
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.

سایت bleeding cool به صفحات شماره ۷۳ امیزبنگ دست پیدا کرده:
uplooder.net/.../kindred-m.jpg

www.uplooder.net/.../harry.jpg

uplooder.net/.../...

اسپنسر ما رو گول زده!
قضیه رتکان one more day نیست
میخواد گندکاری sins past رو جمعش کنه! )قضیه گوئن و نورمن)!

مثل اینکه هری به کمک میستریو افتاب پرست پدرش رو گول زده که فکر کنه با گوئن رابطه داشته!
از تجربه ش در خلق ربات های انسان نما برای پدر و مادر پیتر هم استفاده کرده!

باورنکردنیه! معلوم نیست اسپنسر میخواد توی این آرک چه بلاهایی سر مغز های مظلوم ما بیاره! قبلا هم یک بار به این قضیه اشاره ریزی شد. در شماره 50.5 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز که نورمن به "گوئن عنکبوتی" گفت که: "تو گوئن عزیز من نیستی؟" که منجر شد به قاطی کردن پیتر و پرت کردن او به پایین.
spidey.ir/.../...
این قضیه sins past که جمع بشه بسیار خوب میشه که یکی از داستان ها مضخرف اسپایدی جمع بشه. اما آقای ترابی من یه سوال دارم. به نظرتون اسپنسر واقعا از اول قصدش به هم ریختن sins past بود؟ به نظرتون با اون همه اشاره قصدش رتکان one more day نبود که به نحوی یا رای اون رو زدند یا منصرف شد یا واقعا هدفش گمراه کردن ما بود؟ به نظرتون این رفتن اسپنسر ربطی به این قضایا داره؟
در کل شماره های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز قراره فوق‌العاده خوندنی باشه و اگر واقعا sins past رتکان بشه خیلی نقطه عطف بزرگی میشه.
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-06-16 15:29
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.

سایت bleeding cool به صفحات شماره ۷۳ امیزبنگ دست پیدا کرده:
uplooder.net/.../kindred-m.jpg

www.uplooder.net/.../harry.jpg

uplooder.net/.../...

اسپنسر ما رو گول زده!
قضیه رتکان one more day نیست
میخواد گندکاری sins past رو جمعش کنه! )قضیه گوئن و نورمن)!

مثل اینکه هری به کمک میستریو افتاب پرست پدرش رو گول زده که فکر کنه با گوئن رابطه داشته!
از تجربه ش در خلق ربات های انسان نما برای پدر و مادر پیتر هم استفاده کرده!

باورنکردنیه! معلوم نیست اسپنسر میخواد توی این آرک چه بلاهایی سر مغز های مظلوم ما بیاره! قبلا هم یک بار به این قضیه اشاره ریزی شد. در شماره 50.5 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز که نورمن به "گوئن عنکبوتی" گفت که: "تو گوئن عزیز من نیستی؟" که منجر شد به قاطی کردن پیتر و پرت کردن او به پایین.
spidey.ir/.../...
این قضیه sins past که جمع بشه بسیار خوب میشه که یکی از داستان ها مضخرف اسپایدی جمع بشه. اما آقای ترابی من یه سوال دارم. به نظرتون اسپنسر واقعا از اول قصدش به هم ریختن sins past بود؟ به نظرتون با اون همه اشاره قصدش رتکان one more day نبود که به نحوی یا رای اون رو زدند یا منصرف شد یا واقعا هدفش گمراه کردن ما بود؟ به نظرتون این رفتن اسپنسر ربطی به این قضایا داره؟
در کل شماره های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز قراره فوق‌العاده خوندنی باشه و اگر واقعا sins past رتکان بشه خیلی نقطه عطف بزرگی میشه.


ولی به قضیه روح پیتر و البته این شماره های اخیرش استرنج و مفیستو دیدیم شاید اسپنسر بخاد هردو داستان با هم جمع کنه
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #11 Spider-Fan 1400-06-16 15:30
#8:
به‌نظرم اسپنسر با قضیۀ کیندرد می‌خواد جفت اون دوتا داستان شرم‌آور رو از تاریخ پاک کنه.
آرک توطئۀ آفتاب‌پرست و فضای بی‌اعتمادی و توهمی که به وجود آورد در راستای رتکانِ Sins Past بود و آرک آخرین بقایا و داستانک مفیستو و دکتر استرنج در راستای رتکان OMD.
این وسط کیندرد هست که با پیشینۀ مرموزش این دوتا رو به هم مرتبط می‌کنه.
اسپنسر داره خدمت بزرگی می‌کنه به اسپایدرمن.
می‌گن برای نوشتنِ runش تک‌تک کمیک‌های قبلی اسپایدرمن رو خونده و عملاً داره هر اشتباهی که از گذشته باقی مونده رو درست می‌کنه.
من که خوش‌بینم خوب از پس‌ش برمیآد...
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-06-16 15:30
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.

سایت bleeding cool به صفحات شماره ۷۳ امیزبنگ دست پیدا کرده:
uplooder.net/.../kindred-m.jpg

www.uplooder.net/.../harry.jpg

uplooder.net/.../...

اسپنسر ما رو گول زده!
قضیه رتکان one more day نیست
میخواد گندکاری sins past رو جمعش کنه! )قضیه گوئن و نورمن)!

مثل اینکه هری به کمک میستریو افتاب پرست پدرش رو گول زده که فکر کنه با گوئن رابطه داشته!
از تجربه ش در خلق ربات های انسان نما برای پدر و مادر پیتر هم استفاده کرده!

باورنکردنیه! معلوم نیست اسپنسر میخواد توی این آرک چه بلاهایی سر مغز های مظلوم ما بیاره! قبلا هم یک بار به این قضیه اشاره ریزی شد. در شماره 50.5 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز که نورمن به "گوئن عنکبوتی" گفت که: "تو گوئن عزیز من نیستی؟" که منجر شد به قاطی کردن پیتر و پرت کردن او به پایین.
spidey.ir/.../...
این قضیه sins past که جمع بشه بسیار خوب میشه که یکی از داستان ها مضخرف اسپایدی جمع بشه. اما آقای ترابی من یه سوال دارم. به نظرتون اسپنسر واقعا از اول قصدش به هم ریختن sins past بود؟ به نظرتون با اون همه اشاره قصدش رتکان one more day نبود که به نحوی یا رای اون رو زدند یا منصرف شد یا واقعا هدفش گمراه کردن ما بود؟ به نظرتون این رفتن اسپنسر ربطی به این قضایا داره؟
در کل شماره های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز قراره فوق‌العاده خوندنی باشه و اگر واقعا sins past رتکان بشه خیلی نقطه عطف بزرگی میشه.

به نکته خوبی اشاره کردی
احتمال داره اینطور باشه
چون مارول اجازه نمیده پیتر دوباره متاهل بشه
مخصوصا با توجه به اینکه تو دنیای سینمایی خیلی کم سن و ساله
ضمن اینکه رفتن ناگهانی اسپنسر در استانه شماره ۹۰۰ و تغییر ریتم داستان سرایی او که یکدفعه تند شده میتونه نشاندهنده این باشه که اسپنسر مجبور شده برنامه ش رو تغییر بده
نقل قول کردن
s.p.i
#13 s.p.i 1400-06-16 15:39
#12
البته آقای ترابی ممکن داستان omd پاک بشه ولی پیتر همچنان مجرد باقی بمونه که خودتون هم تو یکی از کامنتاتون گفتید شاید جفت داستان مضخرف پاک بشه که آقای حیدری بهش اشاره کرد
نقل قول کردن
s.p.i
#14 s.p.i 1400-06-16 15:40
به نقل از Spider-Fan:
#8:
به‌نظرم اسپنسر با قضیۀ کیندرد می‌خواد جفت اون دوتا داستان شرم‌آور رو از تاریخ پاک کنه.
آرک توطئۀ آفتاب‌پرست و فضای بی‌اعتمادی و توهمی که به وجود آورد در راستای رتکانِ Sins Past بود و آرک آخرین بقایا و داستانک مفیستو و دکتر استرنج در راستای رتکان OMD.
این وسط کیندرد هست که با پیشینۀ مرموزش این دوتا رو به هم مرتبط می‌کنه.
اسپنسر داره خدمت بزرگی می‌کنه به اسپایدرمن.
می‌گن برای نوشتنِ runش تک‌تک کمیک‌های قبلی اسپایدرمن رو خونده و عملاً داره هر اشتباهی که از گذشته باقی مونده رو درست می‌کنه.
من که خوش‌بینم خوب از پس‌ش برمیآد...


میگم آقای حیدری نظرتون در مورد اتفاقاتی که برای نورمن افتاد چیه انگار مفیستو خیلی توی زندگی پیتر و انتقام جویان دخالت کرده نه به خصوص تو run جیسون آرون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#15 AM SM BM SM 1400-06-16 15:45
به نقل از Spider-Fan:
#8:
به‌نظرم اسپنسر با قضیۀ کیندرد می‌خواد جفت اون دوتا داستان شرم‌آور رو از تاریخ پاک کنه.
آرک توطئۀ آفتاب‌پرست و فضای بی‌اعتمادی و توهمی که به وجود آورد در راستای رتکانِ Sins Past بود و آرک آخرین بقایا و داستانک مفیستو و دکتر استرنج در راستای رتکان OMD.
این وسط کیندرد هست که با پیشینۀ مرموزش این دوتا رو به هم مرتبط می‌کنه.
اسپنسر داره خدمت بزرگی می‌کنه به اسپایدرمن.
می‌گن برای نوشتنِ runش تک‌تک کمیک‌های قبلی اسپایدرمن رو خونده و عملاً داره هر اشتباهی که از گذشته باقی مونده رو درست می‌کنه.
من که خوش‌بینم خوب از پس‌ش برمیآد...

تنها چیزی که میمونه خوش بینی هست. اسپنسر قبلا نشون داده که از پس داستان های بزرگ خوب بر میاد اینجا هم واقعا احتمالش کم نیست که دو تا از افتضاح ترین داستان های اسپایدی رو از تاریخ پاک کنه. اونم با زمینه چینی با دو تا run برای دو تا داستان! امیدواریم بتونه از پس کارش خوب بر بیاد و بتونه این دو تا داستان رو جمع کنه.
#12
اینطوری اگر هم one more day جمع بشه به احتمال زیاد همون حدسی که شما قبلا بیانش کردید بشه. یعنی اینکه OMD جمع بشه اما پیتر به هر نحوی هنوز هم مجرد بمونه. اما آیا اسپنسر میتونه کاری رو با آزادی عمل انجام بده؟ باید دید چی میشه.
نقل قول کردن
Agent bishop
#16 Agent bishop 1400-06-16 15:51
12#
من فکر نکنم هدف اصلی اسپنسر sin past باشه و شاید. با همون توضیحات به ما نشون بده که مشکل sin past هم حل شده و تمرکز اصلی روی omd بزاره با توجه به صحبت های دکتر استرنج با مفسیتو سر اینکه بخشی از زندگی پیتر حذف شده پس قراره به omd پرداخته بشه و sin past به نظرم در حد یه اشاره باقی میمونه .
در مورد ازدواج هم که اتفاق نمیوفته چون به نظر اسپنسر میخواد یه بلایی سر پیتر بیاره تا بن رایلی یه مدت مردعنکبوتی باشه و هیچ وقت هم مارول ماجرا رو به قبل از omd برنمیگردونه چون خیلی اتفاقات مهم حذف طرف ق میشه و من فکر میکنم که اگه پیتر زنده بمونه از مری جین خواستگاری کنه .
نقل قول کردن
Spider-Fan
#17 Spider-Fan 1400-06-16 15:59
#12:
آقا ولی به‌نظرم مارول نسبت به چندسال پیش یه تغییر رویۀ نسبی داده در مورد این موضوع که احتمالاً تحت تأثیر بازی Spider-Man PS4 هم بوده.
قبلاً به هر طریقی می‌خواست پیتر پارکر رو از مری‌جین دور و مجرد نگه داره تا برای خواننده‌های کم‌سن‌وسال جذاب‌تر باشه؛ ولی موفقیت بازی PS4 نشون داد پیتر پارکری که بزرگ شده و رشد کرده چقدر برای مخاطب جذابه.
همین‌طور توی این چندسال خواننده‌ها به ازدواج‌های قهرمان‌ها روی خوش نشون دادن (مثل سری تجدید عهد یا سوپرمنِ ریبرث حتی) و البته برای مخاطبِ جَوون‌تر کمیک‌های مایلز مورالز یا اسپایدر گوئن هستن.
به‌نظرم الآن ازدواج مجدد پیتر و مری‌جین تقریباً بیشتر از هر وقت دیگه‌ای محتمله و کم‌تر مانعی براش وجود داره.
از کاور شمارۀ ۷۴ امیزینگ هم شاید بشه برداشت کرد که پیتر بالاخره تونسته از مری‌جین خواستگاری کنه و run اسپنسر این‌طور به پایان می‌رسه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1400-06-16 16:03
به نقل از s.p.i:
به نقل از Spider-Fan:
#8:
به‌نظرم اسپنسر با قضیۀ کیندرد می‌خواد جفت اون دوتا داستان شرم‌آور رو از تاریخ پاک کنه.
آرک توطئۀ آفتاب‌پرست و فضای بی‌اعتمادی و توهمی که به وجود آورد در راستای رتکانِ Sins Past بود و آرک آخرین بقایا و داستانک مفیستو و دکتر استرنج در راستای رتکان OMD.
این وسط کیندرد هست که با پیشینۀ مرموزش این دوتا رو به هم مرتبط می‌کنه.
اسپنسر داره خدمت بزرگی می‌کنه به اسپایدرمن.
می‌گن برای نوشتنِ runش تک‌تک کمیک‌های قبلی اسپایدرمن رو خونده و عملاً داره هر اشتباهی که از گذشته باقی مونده رو درست می‌کنه.
من که خوش‌بینم خوب از پس‌ش برمیآد...


میگم آقای حیدری نظرتون در مورد اتفاقاتی که برای نورمن افتاد چیه انگار مفیستو خیلی توی زندگی پیتر و انتقام جویان دخالت کرده نه به خصوص تو run جیسون آرون

سری اونجرز جیسون آرون رو دنبال نمی‌کنم راستش.
ولی پیچشی که دربارۀ نورمن وجود داشت خیلی هوشمندانه بود.
نمی‌خوام اسپویل کنم اما اسپنسر بدون این‌که کوچک‌ترین خدشه‌ای به شخصیت‌پردازی نورمن وارد کنه پای مفیستو رو به زندگی‌ش باز کرد که احتمالاً در همون راستای رتکان OMD باشه.
ان‌شاءالله وقتی اون کمیک روی سایت قرار گرفت بیشتر صحبت می‌کنیم راجع بهش.
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#19 Scarlet Speedster 1400-06-16 16:11
#8:
دیالوگ ها به نظر من خیلی کلیدی هستن. اگرچه با کیفیت پایینی که دارن چیزی نمیشه ازشون فهمید ولی تا اونجایی که من فهمیدم قضیه به این صورته:

و توی صفحه‌ی دوم که مهم تره میبینیم که هری میگه:
«سارا و گابریل (فرزندان نورمن و گوئن)... چی شده؟ نمیشناسیشون؟ (خطاب به نورمن)»
و هری اون دو تا کلون (؟) توی اون دستگاه رو سارا و گابریل میخونه و این احتمال وجود داره که هری خودش اونها رو به وجود آورده باشه (حالا یا کلون یا مثل پدر و مادر پیتر روبات های انسان نما)

توی صفحه‌ی سوم لو رفته هم اونطور که من فهمیدم هری داره برای نورمن تعریف میکنه که همون‌طور که گفتید اون هیچ‌وقت با گوئن رابطه نداشته و نورمن اشتباه فکر نیکرده و گول خورده بوده. در انتها هم رسماً تأیید میکنه که سارا و گابریل بچه های اون نیستن (خدا اسپنسر رو خیر بده!)

در حال حاضر احتمال رتکان omd خیلی پایین‌تر از رتکان sins past ـه و همون‌طور که گفتید ممکنه مارول ناگهانی جلوی اسپنسر رو گرفته باشه تا ازدواج پیتر و مری جین رو برنگردونه و زودتر از موعد از نویسندگی این عنوان دست بکشه. در عوض اسپنسر هم اومده و اراده کرده که حداقل گند sins past رو جمع کنه.
نقل قول کردن
Amir ko
#20 Amir ko 1400-06-16 16:45
سلام
مقاله خیلی خوبی بود دستتون درد نکنه آقای ترابی بابت این مقاله :-)
نقل قول کردن
Cletus_Cobblepot
#21 Cletus_Cobblepot 1400-06-16 22:59
سلام و درود بر استاد ترابی
خسته نباشید و ممنون بابت مقاله.
استاد ممکنه جسارتا وبسایتتون بهترین نسخه کیفیت پرده ای شانگ چی و همچنین زیرنویسش رو تهیه کنه و لینک دانلودش رو در وبسایت قرار بده؟
ممنون
نقل قول کردن
Agent spidey
#22 Agent spidey 1400-06-16 23:37
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:

این مسئله دو صورت داره!
اگر گوئن استیسی باشه پس واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنه. (البته اگر گوئن استیسی واقعی باشه بدون دقل بازی!) اما اگر سارا استیسی باشه میتونه بد نباشه. (گرچه میخوام سر به تن هیچ کدوم از بچه های نورمن و گوئن نباشه.) چون دلیل تنفر او از نورمن و پیتر رو توجیه میکنه و البته این مسئله رو مشخص میکنه که چرا نورمن فکر کرد کیندرد گوئن هست! همونطور هم که توی کانال گفته شد شاید هم کار آفتاب پرست باشه! اما به نظرم احتمال سارا استیسی بودن او زیاده.

سایت bleeding cool به صفحات شماره ۷۳ امیزبنگ دست پیدا کرده:
uplooder.net/.../kindred-m.jpg

www.uplooder.net/.../harry.jpg

uplooder.net/.../...

اسپنسر ما رو گول زده!
قضیه رتکان one more day نیست
میخواد گندکاری sins past رو جمعش کنه! )قضیه گوئن و نورمن)!

مثل اینکه هری به کمک میستریو افتاب پرست پدرش رو گول زده که فکر کنه با گوئن رابطه داشته!
از تجربه ش در خلق ربات های انسان نما برای پدر و مادر پیتر هم استفاده کرده!

آقای ترابی با توجه به حضور میفیستو و سوال دکتر استرنج از اون که چه بلایی سر روح پیتر اومده به نظرم بعید نیست که قضیه omd حد اقل برای خود پیتر آشکار بشه و اون خلائی که داشته براش پر بشه به نظرم مارول میتونست جلوی حضور میفیستو رو بگیره اگه دنبال اشاره به omd نبود ولی الان اشاره کرده حتما اشارات بسیاری به این داستان میشه ولی در مورد گناهان گذشته به نظرم اسپنسر به جای omd مطرح نکرده و تغییر دقیقه نودی نیست چون خود فاجعه گناهان گذشته نتیجه یه تغییر دقیقه نودی بود با روندی که اسپنسر داره طی میکنه ( زنده شدن فینیشر ) اسپنسر قصد رتکان داستان هایی که لکه ننگ توی تاریخ اسپایدی هست رو داره و یادتون نره که هیچ کودوم اندازه omd منفور تر نیست
نقل قول کردن
Agent bishop
#23 Agent bishop 1400-06-18 08:04
داغ داغ
همین الان asm73 رو خوندم . کیندر سارا هست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید