تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

با این تحلیل، مو رو از ماست کشیدیم بیرون؛ پس با ما همراه باشید!

بالاخره پس از مدت بسیار طولانی و فاصله کم تا اکران فیلم مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست، سونی دست به اقدام عجیبی زد و اولین تریلر فیلم رو منتشر کرد! (اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، بروید اینجا) تریلری شامل صحنههای زیادی بود و فکر نمیکردیم انقدر پر پیمون باشه و باید در نظر گرفت که گفته میشه تازه این صحنهها مربوط به ابتدای فیلمه!!

قبل از شروع تحلیل باید به این نکته اشاره کنیم که تاریخ انتشار تریلر باعث خلق ایستراگی در اپیزود اول سریال وانداویژن می‌شود که در آن شاهد اشارهٔ تاریخ تقویم اپیزود اول سریال به زمان انتشار تریلر اسپایدرمن ۳ هستیم!!!!!!

تریلر با مکالمه میان امجی و پیتر آغاز میشه که بنظر میرسه کمی بعد از اتفاقات فیلم دور از خانه است و امجی رو درحال خوندن روزنامه نیویورک پست است درباره حدس و گمان روزنامهها دربارهی قدرتهای اسپایدرمن میبینیم:

روزنامهای که دست امجیعه به صورت بامزهای قضیه مردعنکبوتی بودن پیتر و دوستاش رو به تصویر کشیده؛ تیتر هم زده "پیتر پارکر و نوکران عنکبوتی او" که اشاره ای هستش به عنوان کارتون معروف مرد عنکبوتی در دهه 80 میلادی یعنی  "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او".  اینجا از کلمه minion استفاده شده (به معنی "نوکر" یا "دستیار") که عکس هپی هوگان و ند لیدز هم مورد استفاده قرار گرفته است.

و احتمالاً یک اشاره دیگه هم هست به شخصیت های بامزه مینیون ها در کارتون من نفرت انگیز (Despicable Me) که البته صاحب انیمیشن اختصاصی خودشون هم شدن.

وقتی ام‌جی مطلب علمی‌ای راجع به عنکبوت‌ها می‌خونه و میگه عنکبوت ماده به نر جذب می‌شه؛ می‌تونه اشاره داشته باشه به یکی از زنان عنکبوتی دنیای کمیک به نام «سیلک» که دقیقا از همان عنکبوتی که پیتر نیش خورده بود نیش خورد و یه رابطهٔ غریزی مثل چیزی که ام‌جی به اون اشاره کرد بین اونا ایجاد شد!

و همونطور که از کارگردان فیلم یعنی «جان واتس» انتظار داریم مثل همیشه یک ایستراگ جالب دیگه توی پس زمینهٔ صحنهٔ مخفی کرده که اشاره داره  به استیو دیتکو یکی از خالقین هردو شخصیت مردعنکبوتی و دکتر استرنج برروی دیوار است!

و البته دراز کشیدن پیتر و ام جی در کنار هم ما رو به یاد صحنه های قبلی فیلم های ریمی میندازه:

و حضور آنها روی پشت بام در فیلم مرد عنکبوتی (2002):

پیتر آرزو میکنه که کاش میشد تمام روز رو اونجا بودن و مجبور نبودن برن پایین و این نشون میده چقدر اوضاع برای او سخت شده و مردم دست از سرش برنمیدارن.

بعد از اون شاهد تاب خوردن پیتر و امجی در میدان تایمز هستیم که تابلوهای تبلیغاتی با صدای جیمسون درحال متهم کردن پیتر هستیم. به نظر میرسه این صحنه بلافاصله پس از فیلم قبلی اتفاق افتاده باشه و شاهد فاصلهای میان اتفاقات دو فیلم نباشیم.

در اینجا مثل دو فیلم قبلی شاهد ایستراگی مربوط به ماسک نصفه اسپایدرمن هستیم:

این ماسک کاملا ریشه در دنیای کمیک بوک داره و قبلا توسط استیو دیتکو برای نشان دادن زندگی دوگانه پیترپارکر/اسپایدرمن ابداع شده بود (این مقاله را بخوانید) و همانطور که قبلا در اینجا و اینجا گفته بودیم در فیلم های مرد عنکبوتی مورد احترام قرار گرفته بود:

برعکس دو فیلم قبلی با لو رفتن هویت مخفی پیتر، او مورد توجه تمام همکلاسی‌های دبیرستانی‌اش قرار می‌گیرد؛ از چهرهٔ پیتر مشخصه او اصلا با این قضیه کنار نیومده و راحت نیست. ضمن اینکه در دو فیلم قبلی فلش تامپسون سعی می‌کرد، او رو به هر بهانه‌ای مورد تحقیر قرار بده و این تضاد جالبی با فضای دو فیلم قبلی درست کرده.

ما حدس میزنیم افتتاحیه فیلم شبیه افتتاحیه فیلم "جان ویک 3" باشه و او در نیویورک تحت تعقیب نشان داده بشه.

این صحنه هم به نظر مربوط به همین افتتاحیه میشه (مردم به اسپایدرمن و ام جی هجوم آوردن و او داره انگار از ام جی مراقبت میکنه):

چرا میگیم مال اول فیلمه؟ چون آدرسی که روی تابلو هستش رو  اگر تو گوگل مَپ جستجو کنید میفهمید که روبروی ایستگاه پنسیلوانیا در نیویورک است:

و این ایستگاه جاییه که در پایان فیلم قبلی هویت مرد عنکبوتی فاش شد:

(واقعا توجه مارول به این جزئیات دیوانه کننده است!)

بعد از اون شاهد پیتر درحال بازجویی هستیم. در این صحنه دو نکته قابل توجه به چشم میخوره:

1- حضور فردی هستش که سعی شده صورتش مخفی بمونه و مشخص نمیشه کیه اما حدس زده میشه که مت مورداک باشه! همونطور که حضورش در فیلم گزارش شده و گفته میشه بیشتر احتمال داده میشه شاهد مت مورداک در فیلم باشیم تا دردویل. البته این شخص میتونه مت مورداک نباشه و در صحنه دیگهای از فیلم اونو ببینیم. چرا؟ چون مت مورداک یک نابیناست و برای راه رفتن و لو نرفتن هویت مخفیش مجبوره عصای دستی استفاده کنه اما در این صحنه ها خبری از اونا نیست و فرد مذکور دست به سینه در حال قدم زدنه ضمن اینکه عینکی روی چشمان او دیده نمی‌شه.(اما باید به این نکته اشاره کنیم که مارول خیلی در تریلرها فریبنده عمل می‌کنه و این احتمال که این جزئیات رو حذف کرده باشه تا ما نفهمیم وجود داره!)

در هر حال پیراهن و کراوات او ما رو به یاد مت مورداک با بازی چارلی کاکس در سریال Daredevil میندازه:

2- حضور آرین مؤید به عنوان مامور دولت که سال گذشته خبرش رو در کانالمون کار کردیم و مشخص نیست که در طول فیلم چه ارتباطی با پیتر بگیره و در آخر به کمکش بیاد یا نه.

 برروی لباسش اتیکت "سازمان کنترل خسارت" دیده میشه که شاهد حضور پررنگ اون در فیلم بازگشت به خانه بودیم! (مورد شماره 2 را در مقاله ایستراگ های "بازگشت به خانه" بخوانید).

و اما پیتر را با دستبند مشاهده میکنیم:

این نشان از وخامت اوضاع او داره و اینکه اتهامات علیه او بسیار جدیه و او رو مقصر قتل میستریو در فیلم قبلی میدونن چون عکس جسد کوئنتین بک روی میز قابل مشاهده است و البته میدونیم دروغه و برای پیتر پاپوش دوختن:

این صحنه ما رو یاد صحنه بازجویی از سوپرمن در "مرد پولادین" انداخت که دستبند بهش زده بودن و میتونست به راحتی اونا رو بشکونه ولی این کار رو نکرد:

و نمایی دور از نیویورک داریم که اگر دقیق شویم برج انتقام جویان بازسازی شدهٔ فیلم‌های قبلی که مدام بهش اشاره می‌شد را می‌بینیم که ظاهرا کاملا متفاوتی را به خودش گرفته. امیدواریم در این فیلم بالاخره مشخص بشه که این برج به چه شرکتی فروخته شده! (آسکورپ یا ساختمان بکستر چهارشگفت انگیز):

و جایی که پیتر و مری جین دارن با هم تلفنی حرف میزنن و ام جی حرف های عمیقی بهش میزنه راجع به اینکه آیا حالا که دیگه مجبور نیست به بقیه دروغ بگه یا پنهان کاری بکنه احساس راحتی میکنه یا نه و پیتر بهش میگه که هرگز دلش نمیخواسته بهش دروغ بگه. دیالوگ قشنگیه که نشون میده این فیلم با این همه هیاهو و اکشن و مولتی ورس بازی قراره روی صحنه های احساسی و به خصوص رابطه پیتر و ام جی (که انصافا کاراکتر دوست داشتنی داره) تمرکز کنه. و در این صحنه اشاره ای است به علاقه ام جی برای نقاشی صورت آدمها (تصاویر بالای سرش) که در "بازگشت به خانه" بهش اشاره شده بود:

ام جی طراحی

https://spidey.ir/images/img/content/no-way-home/1st-trailer/breakdown/mj_drawing_2.jpg

تا اینجای تریلر، به نظر میرسه که این فیلم با دو فیلم قبولی کاملا حس و حال و فضای متفاوتی باشه و برخلاف  فیلم اول که یک فیلم تینیجری و سن بلوغ و فیلم دوم که یه فیلم مسافرتی بود، فیلم سوم قراره جدیتر باشه  و فضای جنایی داشته باشه.

 در ادامه شاهد درگیریهای جدیدی که برای پیتر با لو رفتن هویتش فاش شده هستیم.. حضورش در دادگاه و مردمی که اون رو شیطان خطاب میکنن، حمله نیروهای پلیس به مردعنکبوتی، نگاه متفاوت هممدرسهای های پیتر به او، حضور نیروهای پلیس به خونه زن عمو می و بازجویی از نزدیکان پیتر. البته اگر دقیق تر به صحنه نگاه کنیم در بین مردم طرفدارن مردعنکبوتی نیز دیده می‌شوند که این دو دستگی در فیلم میتواند جالب باشد:

خب پلاکاردی که دست کسی هستش (که احتمالا طرفدار دو آتیشه میستریو بوده) رویش نوشته "شیطانی در لباس مبدل":

کلمه شیطان و اون دو تا شاخ روی سرش آیا اشاره تلویحی به دردویل است یا مفیستو؟

و ام جی و ند هم پیتر را همراهی میکنند و پشت سر ام جی یک هم کلاسی دیگر آنها است که موهای بوری داره:

به نظر میاد فلش تامپسون باشه که موهاش رو رنگ کردن تا اینجوری شبیه به دنیای کمیک ها بشه!

و این خیلی خوبه که فلش هم با بقیه داره میاد به جلسه دادگاه و نشون میده او مثل فیلم قبل داره با پیتر رفیق میشه و طرفدار مرد عنکبوتیه (تو این مقاله هم گفتیم که او در دنیای کمیک هم همین مسیر رو رفت).

و البته پیتر ام جی دست در دست هم که بار دیگر نشان از شدت علاقه آنها بهم داره:

صحنه بعدی هم به نظرمون بلافاصله پس از اتفاقات فیلم قبلیه:

و نکتهٔ جالب‌ش اینجاست که ظاهرا این پل، پل کوئینزبورو است.

که این پل دقیقا همان پلی است که گرین گابلین در فیلم اسپایدرمن ۲۰۰۲ مری جین را گروگان گرفته بود:

که مجددا زیرکی مارول در اشارات غیرمستقیم را در راستای داستان فیلم نشون می‌ده!

و سپس حضور پیتر در مدرسه و دیگران که موبایل به دست، دست از سرش برنمیدارن. در اینجا حضور بتی برنت به عنوان خبرنگار در تلویزیون مدرسه پیتر روی صفحه مونیتور جالبه:

«بتی برنت» همانطور که در دو فیلم قبل دیده بودیم در بخش خبری مدرسه کار میکنه و این با دنیای کمیک هم مطابقت داره که منشی جیمسون در دیلی بیوگل بود و الانم یه خبرنگار تحقیقاتی تمام عیار شده است. و البته در صحنهٔ قبلی نیز اون رو در حال خبرنگاری کردن در پس زمینه صحنهٔ دیده دیدیم:

و اما حرف هایی که پیتر میزنه درباره اینکه لو رفتن هویت مخفی اسپایدرمن داره به "خیلی ها" صدمه میزنه ما رو کاملا به یاد شخصیت پردازی او در دنیای کمیک میندازه که چقدر نگران بود این مساله باعث آسیب عزیزانش بشه و این بزرگترین نقطه ضعف پیتره (که البته چندین بار هم شده). ما در صحنه ای میبینیم که انگار یکی وارد خونه زن عمو می شده و البته چراغ آژیر ماشین‌های پلیس از پشت پنجره دیده میشه و پیتر و می انگار ترسیده اند:

(و بازم جی جونا جیمسون روی صفحه تلویزیون دیده میشه!)

و این ما رو به یاد وقایع کمیک "جنگ داخلی" میندازه که پس از آنکه پیتر جلوی دوربین هویت مخفی اش را فاش کرد، جان زن عمویش به خطر افتاد و او را با تیر زدند:

پس واقعا پیتر حق داره نگران جان او باشه . ضمن اینکه ما دیگر می را در بقیه تریلر نمیبینیم و شاید سرنوشت او در فیلم چندان روشن نباشه!

ند رو هم میبنیم که دارن ازش بازجویی میکنن و این هم بار دیگر نشان میده که زندگی اطرافیان پیتر به طور منفی تحت تاثیر لو رفتن هویت مخفی او قرار گرفته:

صحنه بعد و صحنه بعدش که دکوراسیون هالووین رو نشون میده اثبات میکنند این صحنه اواسط پاییز (موقع جشن هالووین) رخ میده. همچنین نشون میده که داستان فیلم قراره در بازه زمانی حدود 6 ماهه روایت بشه (تزئینات داخل اتاق ام جی مربوط به کریسمس میشه و قبلا در ویدئویی لو رفته از سر صحنه فیلمبردای پیتر رو در روزی برفی دیده بودیم) پس در طول فیلم قراره شاهد هالووین، کریسمس و احتمالا فارغ التحصیلی پیتر باشیم و پایانی بر دوره دبیرستان پیتر در دنیای سینمایی مارول.  

در پس زمینهٔ پیتر هم گربه‌‌های سیاه رو میبینیم که می‌تونه به این شخصیت اشاره داشته باشه:

 والبته جلوتر این موجودات کوچولو و تپل با چشم های بادومی(!) که به ریسه‌وار آویزان شدند، احتمالا ایستراگی هستند از هاب گابلین که لباسش در دنیای کمیک نارنجی است و حتما میدونید در دنیای کمیک «ند لیدز» برای مدتی در هیبت این خبیث به تصویر کشیده شده است:

اما از اونجایی که این ریسه‌ها تجسمی از جادوگر هستند و ریش پرفسوری احتمالا این ایده رو در ذهن پیتر پدیدار میکنن که بره پیش دکتر استرنج!

"واسه همینه که به سرم زده، راهی برای درست کردنش پیدا کنم." و درست از همین لحظه شاهد پیوند خوردن اتفاقات ماورایی با دنیای پیتر پارکر هستیم..

  بالاخره شاهد خونه دکتر استرنج (سانکتوم سانکتوروم) و خود دکتر استرنج در فیلم هستیم که خونه اون از برف پوشیده شده. خرابکاری دکتر استرنج؟  (واسه همینه که وانگ شاکیه؟) اتفاقی که قراره دوباره رخ بده!

لیوانی هم که دست دکتر استرنج دیده می‌شه اشاره داره به خریده شدن فاکس توسط دیزنی که یکی از برکاتش همین راحت تر به تصویر کشیده شدن مولتی ورس و ورود کلی شخصیت درجه یک مارولی مثل ایکس من و چهارشگفت انگیز می‌تونه باشه:

 پیتر به دنبال راهیه که همه هویتش رو فراموش کنن درست مثل اتفاقاتی که در کمیک افتاد! یعنی  بعد از اتفاقات کمیک جنگ داخلی که همه از هویت پیتر با خبر شدند و بعد قضایای کمیک منفور یک روز دیگر پیش میاد و ... تا اینكه پیتر پاركر نزد  دكتر استرنج، مستر فنتستیك  و آيرون من میره تا راه چاره ای پیدا كنه. آنها هم یک طلسم علمیجادویی درست کردند . در شماره 641 مرد عنکبوتی شگفت انگیز،  ما به صورت فلش بک دیدیم كه دكتر استرنج این طلسم را اجرا کرد:

و در فیلم هم همین کار رو میکنه:

ضمنا ما بار دیگر شاهد شوخی با اسم دکتر استرنج هستیم که ادامه همون صحنه بامزه فیلم جنگ بینهایت هستش  که پیتر با شنیدن اسم استرنج فکر کرد داره از اسم مستعارش استفاده میکنه!  و یه اشاره به وقایع جنگ بینهایت و پایان بازی (وقتی که استرنج میگه "ما با هم نصف عالم رو نجات دادیم").

در هر حال وجود برف در خانه دکتر استرنج نشون میده که او مشکلاتی داره که باهاشون مواجه شده. آیا او در قدرت های خودش دچار مشکل شده؟ آیا این قضیه قراره در قسمت دوم فیلم اختصاصی خودش مورد اشاره قرار بگیره؟ اصلا به نظرتون یک کم عجیب نیست او با درخواست پیتر موافقت میکنه (در حالی که وانگ بهش هشدار میده این کار رو نکنه)؟

در ادامه شاهد حضور پیتر با لباس جدیدش هستیم (لباس سیاه و طلایی که قبلا در عکس های مربوط به محصولات فیلم فاش شده بود). آیا لباس سیاه و طلایی ، لباسی هستش که پیتر برای خودش درست میکنه تا مردم دست از سرش بردارن و اینجوری دوباره هویت خودش رو مخفی کنه؟ یا شایدم به دنیایی موازی رفته و اونجا لباسش اینجوری شده؟

 در هر حال اینجا به نظر میاد که خیریه "فیست" باشه که زن عمویش در قسمت قبلی هم نشان داده شد اونجا کار میکنه (این مقاله را بخوانید تا با فیست آشنا شوید). به نظر میاد او داره از دست کسانی فرار میکنه و اون یارو داره بهش میگه میتونه بره اون تو یا شایدم اومده دنبال زن عمویش در خیریه فیست :

بعد از اون دکتر استرنج رو به همراه چشم آگاماتو میبینیم که مشخص نیست بعد از از دست رفتن سنگ زمان  و شکسته شدن خود چشم توسط ثانوس، چطور بازگشته توی این وضعیت این وسیله به چه کار میآد و احتمالا باید تا قسمت بعدی فیلم خود دکتر استرنج منتظر جواب باشیم.

بالاخره دکتر استرنج دست به کار میشه و شروع به اجرای طلسم میکنه. در این صحنه هم درست مثل کمیکها پیتر نمیخواد که امجی هویتش رو فراموش کنه، البته بنظر میآد که  امجی هم قربانی این طلسم باشه، چون براساس تصاویر منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری و توضیحاتش، پیتر و امجی به مشکل خوردن و اشارهای به این قضیه شده بو و در دنیای کمیک هم سابقه داشته:

و بعدش شاهد اجرا شدن طلسم هستیم که شباهت عجیبی به حلقه زمان در قلعه کنگ فاتح در سریال لوکی داره!

و یه نکته ای! آیا شباهت نحوه نشستن استرنج در هوا در این تریلر و فیلم جنگ بینهایت نشان از اون داره که شاید او داره دوباره بررسی میکنه چه احتمالاتی وجود داره که پیتر از این مخصمه نجات پیدا کنه؟

و البته اینکه وانگ از طریق یه پورتال اونجا رو ترک میکنه آیا ربطی به حضور او در فیلم شانگ چی داره؟ (چون دیده بودیم که داره با ابامینیشن میجنگه) آیا او رفت به اونجا ؟ یا کامار تاج؟ (چون پس زمینهٔ صحنه بی شباهت با آنجا نیست):

در هر حال بنظر میرسه که طلسم به خوبی اجرا نمیشه و از همین نقطه باید شاهد درهم شکسته شدن زمان و واقعیت در فیلم باشیم!

و اینکه پیتر دوست داره نزدیکانش مثل زن عمو می و ند و البته ام جی به یاد داشته باشن هویتش رو و حافظه شون پاک نشه باز هم مطابقت داره با شخصیت پردازی او اینکه دوست داره جبران دروغ هایی که به ام جی گفته بود رو بکنه.

و به نظرمون در همین لحظه که پیتر گند میزنه و با حرفاش حواس استرنج رو پرت میکنه  است که خبیث یا خبیث هایی از دنیاهای دیگر وارد دنیای اونا میشن!

پیتر رو در لباس دور از خانه میبینیم و دنیای اطراف درست به مانند فیلم اول دکتر استرنج شده یعنی پیتر و دکتر استرنج به بعد آینه ای رفتن تا احتمالا پیتر رو با جادو آشنا کنه فقط با این تفاوت که ایندفعه دورمامویی نیست!  و مربوط به مولتی ورسه حتی خود دکتر استرنج هم به این قضیه اشاره میکنه: "مولتی ورس(جهانهای موازی) مفهومیه که به طور ترسناکی خیلی کم ازش میدونیم."

شاهد اشارات و ادای احترام‌های بصری به دنیای کمیک نیز هستیم مثلا:

در این صحنه به کاور و جلد شمارهٔ ۱۴ از کمیک‌های سالانهٔ مردعنکبوتی از آثار فرانک میلر هستیم:

تاراندازهای پیتر نیز انگار از کار افتاده اند حالا چه به واسطهٔ جادوی دکتر استرنج چه جریانی دیگه؛ اما مهم اینه که به مردعنکبوتی ۲ سم ریمی که وسط اسمون تار زدنش قطع شد اشاره داشت:

و اما اشاره به الکترو!

جیمی فاکس در تریلر نشون داده نمیشه اما همونطور که خودش گفته بود و تصویری که ازش سر صحنه لو رفته، قرار نیست آبی باشه و حتی برقش هم به رنگ زرده!

که اشاره داره به این پانل از کمیک و آرک داستانی  Power to the People و با توجه به پس  زمینه اتفاقات، الکترو به خبرنگاران و مصاحبه گران حمله ور می‌شود! نکتهٔ قابل توجه این است که دقیقا در همین سری داستان بود که الکترو دچار تغییر ظاهر شد(این مقاله را بخوانید) و جالب اینجاست که ظاهر جیمی فاکس هم در این فیلم به کلی تغییر کرده!(چقدر مارول کارش درسته!)

مردعنکبوتی و دکتر استرنج رو برروی قطار میبینیم (احتمالا در همان بعد آینه‌ای):

و از اونجایی که فیلم درمورد مولتی ورسه مارو یاد مبارزهٔ دکتر اختاپوس و اسپایدرمن توی قسمت دوم سه گانه ریمی می‌اندازه:

دکتر استرنج به پیتر میگه "مشکل اینه که تو سعی داری دو زندگی متفاوت داشته باشی" که احتمالا بعد از درست اجرا نشدن طلسم هستش. همچنین این دیالوگ اشاره خوبی به مشقتهای پیتر پارکر در ایجاد تعادل بین دو هویتش داره که در دو فیلم قبلی هم شاهدش بودیم.

جدا شدن روح از بدن پیتر پارکر درست به مانند فیلم اول دکتر استرنج و جدا شدن روح بروس بنر از بدن هالک در فیلم انتقامجویان پایان بازی.

البته این اتفاق ریشه در دنیای کمیک نیز داره، ما در آرک داستانی Happy Birthday نوشتهٔ « جی .مایکل استرازینسکی» شاهد این اتفاق بودیم که استرنج، اسپایدرمن را به حالت روحانی خود درآورد!

 چرا دکتر استرنج همچین کاری رو با پیتر میکنه؟ همچنین وسیلهای تو دست پیتر دیده میشه که براساس شایعههات و فیلمنامه‌های به ظاهر لو رفته میدونیم ممکنه مربوط به زندان جادویی و میانبعدی دکتر استرنج باشه، جایی که دکتر استرنج خبیثهایی رو که به  حسب اتفاق به این دنیا آوردن زندانی کرده. مثل دکتر اختاپوس، مردشنی، لیزارد، الکترو و راینو!

گفته می‌شه نورمن آزبورن/گرین گابلین با بازی «ویلم دفو» میاد پیتر رو با ننه من غریبم بازی فریب میده و پیتر دلش میسوزه و آزادشون می‌کنه.

بخاطر همینم دکتر استرنج توی این صحنه ها عصبانی به نظر می‌رسید و ورودشون به بعد آینه‌ای احتمالا برای شیرفهم کردن پیتر از فاجعهٔ پیش آمده باشه!

 و باید بگیم این قسمت بهنظر میرسه همون  صحنهای باشه که در فیلمبرداریهای مجدد بوده و در نهایت ممکنه شاهد متفاوت بودن آن یا تغییرات جزئی با تریلر باشیم.

بعد از اون پیتر رو در لباس آیرون اسپایدر میبینیم که حالت عجیبی داره، آیا سونی سعی کرده مردعنکبوتی دیگه رو مخفی کنه و این لباس رو قرار داده (مثل مخفی کردنهای فیلم پایان بازی)؟  تناسب اندام و آناتومی اسپایدرمن در این صحنه عادی و نرمال نیست و بنظر می‌رسه در محصول نهایی اکران شده کاملا با اسپایدرمن متفاوتی سر و کار داشته باشیم.(اندرو یا توبی؟) البته این صحنه به قسمت دیگهای از تریلر ربط داره که در ادامه بهش پرداخته میشه.

خونه زن عمو می در آتیش و در آخر مرگ زن عمو می؟ ممکنه این صحنه بعد از حضور نیروهای پلیس باشه که در بالاتر بهش اشاره شد.

و شایدم همان مخفیگاهی باشه که در عکس‌های رسمی فیلم دیده بودیم که ام‌جی و ند و پیتر در آن مخفی شده بودند:

و در نهایت حضور هپی هوگان که بنظر میرسه ادامه همین صحنه باشه و با چشمهای اشک آلودش فرضیه مرگ زن عمو می رو قوت میبخشه!

البته ممکنه که سونی و مارول خواسته باشن تا با مرتبط نشون دادن این صحنهها، هواداران رو گمراه کنن.

در صحنه فوق بنظر می‌رسد موجودی در طلسم دکتر استرنج گرفتار شده و قصد حمله به پیتر را داره. اگر کمی با دقت بیشتری به آن توجه کنیم و حرکات و نوع حملهٔ او رو مورد تحلیل قرار بدیم، به این نتیجه می‌رسیم که او کسی نیست جز لیزارد!  

ضمن اینکه براساس شایعات منتشر شده «ریس ایفانز»، بازیگر نقش لیزارد در فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز، در این فیلم حضور داره و شاهد لیزارد در گروه شش خبیث مولتی ورسی خواهیم بود!

سندمن و الکترو با هم؟! (نمیدونیم چرا به یاد خبیث فیلم مرد عنکبوتی آقای جیمز کامرون افتادیم که البته هرگز هیچ وقت ساخته نشد و میگفتن قراره ترکیبی باشه از الکترو و مرد شنی!)

گفته میشه که توماس هیدن چرچ، بازیگر نقش سندمن در فیلم مردعنکبوتی  3، نیز در این فیلم برمیگرده، البته ممکنه این سندمن جان سینا باشه که خودش هم اشاره کرده بود (یعنی مرد شنی از دنیایی دیگر، نه دنیای فیلم مرد عنکبوتی 3، که  نقشش رو هیدن چرچ بازی میکرد) ممکنه این قسمت نبرد نهایی فیلم باشه که تام هالند گفته بود فیلمبرداریش 3 ماه طول کشید!! پیتر هم با لباس جدیدش (مشکی طلایی) دیده میشه.

و می‌رسیم به هیجان انگیز ترین جای تریلر! صدای خنده های گابلینی دفو و بمب گرین گابلین!! وای خدا! بعد از لو رفتن تصویر دفو در پشت صحنه فیلم دیگه همه ما مطمئن هستیم که قراره اونو در فیلم ببینیم.

همچنین گفته میشه که او خبیث اصلی فیلمه و شش خبیث رو دور هم جمع میکنه(دیگه چی بهتر از این)!

و آیا همزمانی انفجار بمب گابلینی و ظاهر شدن بازوان دکتر اختاپوس نشان دهنده اینه که اونا در مقطعی قراره با هم تیم آپ کنند؟

 دکتر استرنج: " مواظب باش که چه آرزویی میکنی پارکر". به نظر میرسه که دکتر استرنج به موضوع مهمی اشاره میکنه و اون چه چیزی میتونه باشه؟ ممکنه که پیتر نخواد دیگه اسپایدرمن باشه؟

در ادامه پیتر رو در کت و شلوار میبینیم که اشاره جالبی داره به کت و شلواری که  توبی مگوایر در ابتدای فیلم مردعنکبوتی 3سم ریمی تنش بود.

اما ممکنه این تنها اشاره نباشه و فریب مارول باشه و أصلا تام هالندی در این صحنه نباشه! همونطور که میدونید در فیلم ها و سریال های قبلی که نمونه بارزش میشه وانداویژن و آیرون من ۳ صحنه هایی بوده که أصلا بازیگر اون روبازی نکرده و با جلوه های ویژه و به قول گفتی دیپ فیک اون رو تغییر داده باشن. میپرسید چرا؟ جلوتر توضیح میدیم.

همچنین در این صحنه پاولا نیوسام رو میبینیم که نقشش مشخص نیست اما آیا نقش مادر امجی رو بازی میکنه؟

یا شایدم نقش مادر مایلز مورالز رو! چون اگه یادتون باشه در ویدئوی مربوط به فاش شدن نام این فیلم اشاره ای بسیار هوشمندانه به اسم پورتو ریکو شد (خطوط دور No Way Home شبیه به نقشه پورتو ریکو بود):

  و میدونیم که مادر مایلز اهل پورتو ریکو است! ضمن اینکه منابع لو دهنده خبر از سورپرایز بودن این کارکتر در فیلم میدن!

و در آخر حضور دکتر اختاپوس با بازی مولینا!!

"سلام پیتر"، بازگشت دکتر اختاپوس بعد از 17 سال!!! واااههه!! بنظر میرسه که نگرانی مولینا درباره زیاد بودن سنش بی جهت بوده و تیم تولید به خوبی از عهده جوونتر کردنش برآمدن (به کمک فن آوری CGI یا همون گرافیک رایانه ای که قبلا نظیرش رو برای جوان کردن صورت مایکل داگلاس در نقش هنک پیم در افتتاحیه مرد مورچه ای 2 دیده بودیم).

ولی مگه دکتر اختاپوس در فیلم مرد عنکبوتی 2 نمرده بود؟! خود مولینا چند ماه پیش اعلام کرد (در اینجا) که جناب آقای «جان واتس» (کارگردان راهی به خانه نیست) به او گوشزد کرده که در این دنیا درواقع هیچ‌کس نمرده است! و نکتهٔ مهم‌تر اینکه آقای مولینا گفته حضور او در  "راهی به خانه نیست" دقیقا از همان لحظه‌ای است که در Spider-man 2 سال ۲۰۰۴ به اتمام رسید؛ یعنی لحظهٔ غرق شدن او در کنار اختراعش!

پس آیا این قضیه برای دیگر ویلن های فیلم هم صدق میکند؟

این صحنه روی پل که در تریلر چند باری دیدیمش و بالاتر هم بهش اشاره کردیم،  حضور دکتر اختاپوس و گرین گابلین رقم میخوره و ممکنه که اولین گردهمایی شش خبیث در این قسمت از فیلم باشه و ممکنه همین اتفاق باعث آمدن بقیه مردعنکبوتیها به فیلم برای کمک کردن به مردعنکبوتی هالند بشه؟ یا اونها هم با خبیثها همزمان به این دنیا کشیده میشن؟ اما این صحنه جزئیات خیلی جالبی داره:

اینجا جاییه که در دنیای کمیک گوئن استیسی توسط گرین گابلین به رحمت الهی پیوست: پل جورج واشنگتون!

 پس آیا برای ام‌جی (ند و زن عمو می در مرحله بعد) قراره اتفاقی بیوفته؟ یا «جان واتس» سعی داره ما رو بازی بده؟ اما...

شمارهٔ بالای تاکسی پس زمینهٔ صحنه هم به شمارهٔ ۱۲۲ از کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز(از اینجا با بهترین ترجمه بخوانید) اشاره دارد:

باید صبر کرد و دید. اما نکتهٔ جالب تر این است که این شمارهٔ بالای تاکسی به روز تولد استن لی مرحوم نیز اشاره داره. پس مارول با این‌کار هنوزم یه جوری کامئوهای او رو برامون زنده می‌کنه!

در کل تریلر فیلم عالی بود و بهتر از اون چیزی بود که انتظار داشتیم. خوشبختانه براساس تریلر قرار نیست قضیه تحت تعقیب بودن پیتر با جریان مولتیورس زیر سوال بره و با توجه به چیزی که دیده شد، این دو در راستای هم هستن و همدیگه رو تحت الشعاع قرار میدن.

اما تریلر چند مورد رو هم بی پاسخ میذاره: خبیث ششم کیه؟ عقرب که در صحنه پس از تیتراژ فیلم اول دیدیمش؟ والچر که در اسباببازیهای فیلم بوده؟ خود میستریو؟ یا اون هم قراره از یه دنیای دیگه باشه؟ مثل راینو که شایعه شده!

شش خبیث mcu

چرا  دکتر استرنج به حرف وانگ گوش نمیده و راحت حاضر میشه طلسم به این خطرناکی رو اجرا کنه؟

جریان اون صحنه روی قطار که دکتر استرنج و پیتر هستن چیه؟

ند چرا انقدر به حاشیه رفته؟ در صورتی که براساس عکسهای رسمی فیلم میدونیم پیتر و امجی و ند با هم به سراغ دکتر استرنج میرن اما در تریلر سعی شده تا اتفاقات خونه دکتر استرنج بسیار سریع نشون داده بشه.

چرا دکتر اختاپوس و سندمن (اگر همون سندمن سم ریمی باشه) دوباره خبیث شدن؟ اون هم بعد از آرک رستگاریشون در فیلمهای سم ریمی! و اصلا اینکه آیا این خبیث دقیقا از همون دنیاهای فیلم های قبلی هستن یا فقط نسخه هایی از خودشون در دنیاهای دیگر؟ امیدوارم به درستی به این سوال پاسخ داده بشه، چیزی که میتونه خیلی به ضرر فیلم تموم بشه.

 

نظر شما درباره این تریلر چی بود؟ چه سوالات دیگهای برای شما ایجاد شد؟

 

مبین امیری
مهدی ترابی مهربانی

احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2021

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (زیرنویس فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

نگاهی به ست های لگویی فاش شده از فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" - لباس جدید اسپایدرمن و بازگشت خبیث‌های قبلی

حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

خبر داغ! «آلفرد مولینا» برای ایفای نقش دوبارهٔ «دکتر اختاپوس» در فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" رسما تایید شد!!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست»

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ilya202020
#91 Ilya202020 1400-07-11 11:13
1-یعنی اینقدر لفتش داده بودن تریلر لو رفت بعد همونو باز ویرایش کردن (لباس ایرون اسپایدر) بعد پخشش کردن یعنی تا بتونن ! ما رو دق مرگ میکنن
2-اون وووهههه ! چرا میگین لیزارد هست و ونوم نیست ؟ به نظرم احتمالا ونومه
3-استریج هم به به نظرم همو نسخه خبیث شه نه میستریو چون بالاخره اونخونه صاحاب داره
4-اگه این صحنه رونبینم به شخصه قیام میکنم
i.imgflip.com/3enly7.jpg
نقل قول کردن
Ilya202020
#92 Ilya202020 1400-07-11 11:16
به نقل از mtm:
به نقل از The-Captain-steve:
یه صحنه بحث برانگیز هست که همه میگن اون که شخصیت معروف Charlie Cox Matt Murdock (همون صحنه که پیتر رو از خونه میگیرند با دست بند میبرند بازجویی)
تو تریلری که لو رفته صورت اون شخص هست
ولی تو تریلر اصلی صورتش مشخص نیست
من نتونستم تشخیص بدم اگر یکی داره برسی کنه لطفا

بله اقای فقیه بررسی کردن:
uplooder.net/.../leaked1-.jpg
و البته اونجا هم لباس جدید مرد عنکبوتی بوده که تو تریلر با لباس قبلی عوضش کردن!
uplooder.net/.../leaked-2.jpg


البته ممکنه این تریلر لو رفته هم برنامه خودشون بوده باشه و تو همون هم دیپ فیک ها(صورت توبی و چارلی جون !) اعمال شده باشه اند هکر ها هم به آسونی تریلر رو نمیتونستن لو بد اونوقت چه طور یه نفرلوش داده غول چراغ جادو داشته؟!
هیچ چی بعید نیست ...........
اولا من میترسیدم تو کمیک ها پارکر رو بکشن و هالند رو بیارن جاش !!! البته اینجوری نمیشه ولی اینم بعید نیست ...
نقل قول کردن
Ilya202020
#93 Ilya202020 1400-07-11 22:24
Ebony Maw Was Able To Take Complete Control Of Doctor Strange In The Comics
Ebony Maw controlling Doctor Strange during Infinity
While the Child of Thanos known as Ebony Maw appeared to have died during his battle with Iron Man, Spider-Man, and Doctor Strange in Avengers: Infinity War, he was later seen alongside the Black Order from the past in Avengers: Endgame.

This could mean that the Ebony Maw from the past could have either survived Iron Man's snap to secretly take control of Doctor Strange or he left a mental command when he had Strange captured. This would fall in line with Ebony Maw's complete mental takeover of Doctor Stange in the Infinity storyline which turned him into a double agent for the Black Order.





اینم بعید نیست ها از مقاله ای از سایت cbr برداشتم یه چیز دیگه هم که هست زن عمو می حتما میمیره چون نه تنها اشک هپی بلکه پیتر با لباس طلایی اش تو خیریه فیست نگران و پریشان هم این موضوع رو تایید میکنه


همچنین تو این عکس اسپایدی احتمالا این موضوع رو فهمیده و به نبرد با استرینج شتافته و خب نتیجه اش شده این :
spidey.ir/.../...
اگه هم دقت کنید تودوعکس بالایی اون هایی که روحشون جدا شده به نبرد با استرینج و اون کچله!(نمیشناسمش ) شتافته اند
نقل قول کردن
Amirreza-85
#94 Amirreza-85 1400-07-14 13:44
مقالتون عالی بود.به نظر منم با توجه به فیلم جدید ونوم و صحنه ی لو رفته از فیلم ونوم که تو کانال آپارات سایت اسپایدی بود که ونوم از روی تلویزیون عکس تام هالند رو لیس زد به احتمال زیاد اون ونومه نه لیزارد
نقل قول کردن
Ilya202020
#95 Ilya202020 1400-08-03 12:24
فوری فوری
preview.redd.it/.../

preview.redd.it/.../
به نظرتون این تصادفیه؟!
نقل قول کردن
masiha_87
#96 masiha_87 1400-08-03 12:57
به نقل از Ilya202020:
preview.redd.it/.../

preview.redd.it/.../
به نظرتون این تصادفیه؟!

عمرا باور نمیکنم. این چیه؟ مارول دیگه داره از حد میگذرونه با این همه ایستراگ؛ البته احتمال اینکه تصادفی باشه هم وجود داره ولی مغزم منفجر شد به معنای واقعی!
نقل قول کردن
Ilya202020
#97 Ilya202020 1400-08-03 13:23
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
preview.redd.it/.../

preview.redd.it/.../
به نظرتون این تصادفیه؟!

عمرا باور نمیکنم. این چیه؟ مارول دیگه داره از حد میگذرونه با این همه ایستراگ؛ البته احتمال اینکه تصادفی باشه هم وجود داره ولی مغزم منفجر شد به معنای واقعی!


بابت اسپم معذرت ولی کامنت من برای من غیب شده یاکلا غیب شده؟! ا اگه غیب شده چه جوری غیب شده
نقل قول کردن
Ilya202020
#98 Ilya202020 1400-08-03 13:28
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
preview.redd.it/.../

preview.redd.it/.../
به نظرتون این تصادفیه؟!

عمرا باور نمیکنم. این چیه؟ مارول دیگه داره از حد میگذرونه با این همه ایستراگ؛ البته احتمال اینکه تصادفی باشه هم وجود داره ولی مغزم منفجر شد به معنای واقعی!


طبق این مالتی ورس انیمیشن و راهی به خانه نیست احتمالا به نظرم ترکیب بشن یعنی نه تنها توبی و اندرو وتام ما پیترb و مایلز و گوعن و پنی و noir و 2099 رو هم میبینیم
نقل قول کردن
Ilya202020
#99 Ilya202020 1400-08-03 22:09
هشدار اسپویل !:
قسمتی از دیالوگ فیلم لورفته درست از اونجایی که پیتر خفه ! نمیشه و استرینج ورد غلط اجرا میکنه
i.redd.it/735cpyjs4hv71.png
نقل قول کردن
Ilya202020
#100 Ilya202020 1400-08-04 08:33
یه عکسی دیروز گذاشته بئدم گه حضور میستریو رو تایید میکرد
این: i.redd.it/ugd2z6g37mv71.jpg
و عکسی ظاهرا لو رفته از لیزارد preview.redd.it/.../
اینم یه پوستری که یه عده میگن فیکه یه عده هم میگن درسته ولی به نظر من درسته؟
سه بمب کدویی عنکبوتی متفاوت(به چشماشون کنین) yay
preview.redd.it/.../

میخوام این عکسو دقیق تحلیل کنم :
1.بازو دکتراختاپوس
2.بمب کدویی گابلین
3.مشت مرد شنی
4.چشم اگاموتو(اینو خیلی نمیدونم چیه اسمشم از اینترنت پیدا کردم)
5.الکترو
6.حباب (!)سر میستریو(میستریو حضورش تایید شد !اینجا)
7.الگوی لباس ریمی وگارفیلد (بیشتر به ریمی میخوره)
8.لوگوی عنکبوت دور از خانه جلو
9.لوگو عنکبوت کلاسیک پشت پیتر تو کمیکها و بازگشت به خانه
10.ورد دکی (!)جون !
11.اشاراتی به چندین مردعنکبوتیدر مالتی ورس
نقل قول کردن
masiha_87
#101 masiha_87 1400-08-04 09:19
به نقل از Ilya202020:
یه عکسی دیروز گذاشته بئدم گه حضور میستریو رو تایید میکرد
این:https://i.redd.it/ugd2z6g37mv71.jpg
و عکسی ظاهرا لو رفته از لیزارد preview.redd.it/.../
اینم یه پوستری که یه عده میگن فیکه یه عده هم میگن درسته ولی به نظر من درسته؟
سه بمب کدویی عنکبوتی متفاوت(به چشماشون کنین) yay
preview.redd.it/.../

میخوام این عکسو دقیق تحلیل کنم :
1.بازو دکتراختاپوس
2.بمب کدویی گابلین
3.مشت مرد شنی
4.چشم اگاموتو(اینو خیلی نمیدونم چیه اسمشم از اینترنت پیدا کردم)
5.الکترو
6.حباب (!)سر میستریو(میستریو حضورش تایید شد !اینجا)
7.الگوی لباس ریمی وگارفیلد (بیشتر به ریمی میخوره)
8.لوگوی عنکبوت دور از خانه جلو
9.لوگو عنکبوت کلاسیک پشت پیتر تو کمیکها و بازگشت به خانه
10.ورد دکی (!)جون !
11.اشاراتی به چندین مردعنکبوتیدر مالتی ورس

یه چیزی از تو گوش گابلین در اومده؛ فک کنم تیغ راینو باشه!
نقل قول کردن
Ilya202020
#102 Ilya202020 1400-08-04 10:50
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
یه عکسی دیروز گذاشته بئدم گه حضور میستریو رو تایید میکرد
این:https://i.redd.it/ugd2z6g37mv71.jpg
و عکسی ظاهرا لو رفته از لیزارد preview.redd.it/.../
اینم یه پوستری که یه عده میگن فیکه یه عده هم میگن درسته ولی به نظر من درسته؟
سه بمب کدویی عنکبوتی متفاوت(به چشماشون کنین) yay
preview.redd.it/.../

میخوام این عکسو دقیق تحلیل کنم :
1.بازو دکتراختاپوس
2.بمب کدویی گابلین
3.مشت مرد شنی
4.چشم اگاموتو(اینو خیلی نمیدونم چیه اسمشم از اینترنت پیدا کردم)
5.الکترو
6.حباب (!)سر میستریو(میستریو حضورش تایید شد !اینجا)
7.الگوی لباس ریمی وگارفیلد (بیشتر به ریمی میخوره)
8.لوگوی عنکبوت دور از خانه جلو
9.لوگو عنکبوت کلاسیک پشت پیتر تو کمیکها و بازگشت به خانه
10.ورد دکی (!)جون !
11.اشاراتی به چندین مردعنکبوتیدر مالتی ورس

یه چیزی از تو گوش گابلین در اومده؛ فک کنم تیغ راینو باشه!

معذرت میخوام من این عکسو تحلیل کردم و یادم رفت لینکشو بگذارم :lol: :sad:
preview.redd.it/.../
نقل قول کردن
Ilya202020
#103 Ilya202020 1400-08-04 11:06
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
یه عکسی دیروز گذاشته بئدم گه حضور میستریو رو تایید میکرد
این:https://i.redd.it/ugd2z6g37mv71.jpg
و عکسی ظاهرا لو رفته از لیزارد preview.redd.it/.../
اینم یه پوستری که یه عده میگن فیکه یه عده هم میگن درسته ولی به نظر من درسته؟
سه بمب کدویی عنکبوتی متفاوت(به چشماشون کنین) yay
preview.redd.it/.../

میخوام این عکسو دقیق تحلیل کنم :
1.بازو دکتراختاپوس
2.بمب کدویی گابلین
3.مشت مرد شنی
4.چشم اگاموتو(اینو خیلی نمیدونم چیه اسمشم از اینترنت پیدا کردم)
5.الکترو
6.حباب (!)سر میستریو(میستریو حضورش تایید شد !اینجا)
7.الگوی لباس ریمی وگارفیلد (بیشتر به ریمی میخوره)
8.لوگوی عنکبوت دور از خانه جلو
9.لوگو عنکبوت کلاسیک پشت پیتر تو کمیکها و بازگشت به خانه
10.ورد دکی (!)جون !
11.اشاراتی به چندین مردعنکبوتیدر مالتی ورس

یه چیزی از تو گوش گابلین در اومده؛ فک کنم تیغ راینو باشه!

bravo :-) جدی جدی افرین
نقل قول کردن
Ilya202020
#104 Ilya202020 1400-08-04 11:43
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)
نقل قول کردن
masiha_87
#105 masiha_87 1400-08-04 12:03
به نقل از Ilya202020:
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)

قربون شما
فقط اون زبون دراز اصلا زبون نیست! دم لیزارده
نقل قول کردن
masiha_87
#106 masiha_87 1400-08-04 12:11
به نقل از Ilya202020:
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)

یه چیز دیگه ای که اشاره نکردی مربوط میشه به اینکه ماجرا کلا هول آزبورن میگذره و اونه که قراره شش خبیث رو کنترل کنه. از اونجایی میگم که همشون از تو ماسک گابلین بیرون زدن! برق الکترو هم کنار لیزارد توی دهن گابلینه!!!! به خاطر همینه که چشمای نارنجی گابلین اون شکلی شدن! چون دارن نور شدید الکتریسیته رو منعکس میکنن.
نقل قول کردن
masiha_87
#107 masiha_87 1400-08-04 12:23
به نقل از Ilya202020:
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)

یک چیز دیگه ای که هست، مربوط به اوریجین تام هالنده. سه تا عنکبوت داریم! اگه هر سه تاشونو رادیواکتیوی در نظر بگیریم، نشونه ی اینه که پیتر تام هالند هم با نیش عنکبوت قدرت هاشو به دست آورده. نکته ی دیگه اینجاست که عنکبوت های بیرون ماسک گابلینن در حالی که شرور ها دارن از داخل ماسک بیرون میزنن! همین ماجرا نشون دهنده ی اینه که قراره سه تا عنکبوت بر علیه ملت گابلین باشن!!!!! یک چیز دیگه ای که به چشم میخوره، بمب هایی با ظاهر spidey هستش! شاید از این تصویر هم بشه نتیجه گرفت که نورمن از سه تا مرد عنکبوتی استفاده میکنه تا برای مثال اون زندان مولتی ورسی یا هر چیز دیگه ای که هست رو داغون کنه! البته امیدوارم اون داستان آبکی دروغ باشه.
نکته ی دیگه: ماسک گابلین داره از فشار شش خبیث رسما جر میخوره! شاید نشونه ی این باشه که نهایتا خود گابلین بعد از شکست، این تیم رو از هم میپاشونه! شایدم نشان از متحد نبودن اونا داره؛ چون هر کدوم از یه طرف دراومدن و گابلین بدبخت اون زیر ترکیده!
نقل قول کردن
Ilya202020
#108 Ilya202020 1400-08-04 14:04
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)

یک چیز دیگه ای که هست، مربوط به اوریجین تام هالنده. سه تا عنکبوت داریم! اگه هر سه تاشونو رادیواکتیوی در نظر بگیریم، نشونه ی اینه که پیتر تام هالند هم با نیش عنکبوت قدرت هاشو به دست آورده. نکته ی دیگه اینجاست که عنکبوت های بیرون ماسک گابلینن در حالی که شرور ها دارن از داخل ماسک بیرون میزنن! همین ماجرا نشون دهنده ی اینه که قراره سه تا عنکبوت بر علیه ملت گابلین باشن!!!!! یک چیز دیگه ای که به چشم میخوره، بمب هایی با ظاهر spidey هستش! شاید از این تصویر هم بشه نتیجه گرفت که نورمن از سه تا مرد عنکبوتی استفاده میکنه تا برای مثال اون زندان مولتی ورسی یا هر چیز دیگه ای که هست رو داغون کنه! البته امیدوارم اون داستان آبکی دروغ باشه.
نکته ی دیگه: ماسک گابلین داره از فشار شش خبیث رسما جر میخوره! شاید نشونه ی این باشه که نهایتا خود گابلین بعد از شکست، این تیم رو از هم میپاشونه! شایدم نشان از متحد نبودن اونا داره؛ چون هر کدوم از یه طرف دراومدن و گابلین بدبخت اون زیر ترکیده!

درمورد کامنت اولت والا بازم به نظرم زبونه :-|
دومی یه قسمتی از چشم گابلین زرده که نشانه الکترو هست ولی یه قسمتش قرمز پررنگه که شاید اشاره ای به رد گابلین داره
تو کامنت آخر نکته دوم رو موافقم ولی یه بخشی از اولی رو نه اون سه بمب کدویی اسپایدی نشون دهنده تام و توبی و اندرو هستن دقت بکنی هر کدوم شبیه صورت یکیشونه یکی هم اینکه مگه قبلا گفته نشده بود تام هالند قدرتاشو با نیش عنکبوت به دست اورده ؟!
و اینکه یعنی چی نورمن از سه مردعنکبوتی استفاده میکنه تا مولتی ورسو داغون کنه یکم بیشتر توضیح بده ممنون یاشا
نقل قول کردن
Ilya202020
#109 Ilya202020 1400-08-07 10:51
ولی تیپیکال سونی و مارول خیلی باحاله تریلر رو بیرون نمیدن تا وقتی لو بره(همون لورفتن هم برنامه خودشونه!)
مثلا لو رفته یکی یه سطل رنگ سبز رو اسپایدی میریزه وقتی در حال گرفتن یه دزد خیابانی (با بازی برادر تام)هست
نقل قول کردن
masiha_87
#110 masiha_87 1400-08-07 18:43
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
حالا تحلیل این یکی عکس
preview.redd.it/.../
1.بازوان دکی
2.زبون دراز(ونوم یا کارنیج یا لیزارد )
3.بمب های کدویی اسپایدی ها (تایید کننده ای دیگر بر حضور توبی و اندرو): اولی از بالا اسپایدی گارفیلد دومی از بالا اسپایدی ریمی و سومی تام خودمون )
4.بازوی مرد شنی
5. سه عنکبوت بر اسکلت گابلین (اشاره به تولد مرد/زن عنکبوتی جدید(مایلز . گوعن . سیلک .......) یا تاییدیه ای دیگر بر حضور تام و اندرو
6.شاخ راینو (مرسی mashiha-87)
7.دندون های خون آشام مدلی ! و تیز (اشاره به ونوم کارنیج یا موربیوس(تریلرشم در اومده))
8.در مورد موربیوس طبق این قسمت تریلر تو دنیای ریمی خواهد بود : i.redd.it/3ibavf77g7u71.jpg
همچنین این کت و شلوار براتون آشنا نیست؟! یعنی ممکنه شاهد آفتاب پرست باشیم(افتابپرست مالتی ورسی) :lol: preview.redd.it/.../
9.چشمان قرمز گابلین (رد گابلین wow :))))یا کارنیج)
منتظر نظر همگی به خصوص اقای ترابی هستم شما چی فکر میکنید (خدایی این چند کامنتم یه مقاله شد :lol: خودشم تخصصی 8) 8)

یک چیز دیگه ای که هست، مربوط به اوریجین تام هالنده. سه تا عنکبوت داریم! اگه هر سه تاشونو رادیواکتیوی در نظر بگیریم، نشونه ی اینه که پیتر تام هالند هم با نیش عنکبوت قدرت هاشو به دست آورده. نکته ی دیگه اینجاست که عنکبوت های بیرون ماسک گابلینن در حالی که شرور ها دارن از داخل ماسک بیرون میزنن! همین ماجرا نشون دهنده ی اینه که قراره سه تا عنکبوت بر علیه ملت گابلین باشن!!!!! یک چیز دیگه ای که به چشم میخوره، بمب هایی با ظاهر spidey هستش! شاید از این تصویر هم بشه نتیجه گرفت که نورمن از سه تا مرد عنکبوتی استفاده میکنه تا برای مثال اون زندان مولتی ورسی یا هر چیز دیگه ای که هست رو داغون کنه! البته امیدوارم اون داستان آبکی دروغ باشه.
نکته ی دیگه: ماسک گابلین داره از فشار شش خبیث رسما جر میخوره! شاید نشونه ی این باشه که نهایتا خود گابلین بعد از شکست، این تیم رو از هم میپاشونه! شایدم نشان از متحد نبودن اونا داره؛ چون هر کدوم از یه طرف دراومدن و گابلین بدبخت اون زیر ترکیده!

درمورد کامنت اولت والا بازم به نظرم زبونه :-|
دومی یه قسمتی از چشم گابلین زرده که نشانه الکترو هست ولی یه قسمتش قرمز پررنگه که شاید اشاره ای به رد گابلین داره
تو کامنت آخر نکته دوم رو موافقم ولی یه بخشی از اولی رو نه اون سه بمب کدویی اسپایدی نشون دهنده تام و توبی و اندرو هستن دقت بکنی هر کدوم شبیه صورت یکیشونه یکی هم اینکه مگه قبلا گفته نشده بود تام هالند قدرتاشو با نیش عنکبوت به دست اورده ؟!
و اینکه یعنی چی نورمن از سه مردعنکبوتی استفاده میکنه تا مولتی ورسو داغون کنه یکم بیشتر توضیح بده ممنون یاشا

منظورم این بود که طبق داستان لو رفته، (اسپویلر) گابلین از ند و پیتر و ام جی سو استفاده میکنه تا شرور های مولتی ورسی رو آزاد کنن! یعنی میگه ما اصلاح شدیم و از این حرفا! من میگم شاید توبی و اندرو و تام باشن که به جای ند و ام جی و تام، شرور هارو آزاد میکنن! چون به شکل بمب های گابلین (یا از نگاهی دیگه، وسیله های گابلین!) اگه دقت کنیم، شکل ظاهری شون شبیه داداشای عنکبوتیمونه!
نقل قول کردن
Ilya202020
#111 Ilya202020 1400-08-21 18:41
چن تا میم حق از راهی به خانه نیست دیدم میم گذاشتن مجازه گفتم از کلکسیونم :-* :D به اشتراک بگذام
preview.redd.it/.../
انتظارات از فیلم راهی به خانه نیست
i.redd.it/mi94v9ifwzy71.jpg
ربطی نداشت ولی حق و باحال بود
preview.redd.it/.../
:-* پایان دعوا
preview.redd.it/.../
بازم عکس لو رفت :D
preview.redd.it/.../
اگه توبی و اندرو نباشن :sigh:
preview.redd.it/.../
عنوان فیلم بعدی اسپایدی
نقل قول کردن
Amirreza-85
#112 Amirreza-85 1400-08-21 20:03
به نقل از Ilya202020:
چن تا میم حق از راهی به خانه نیست دیدم میم گذاشتن مجازه گفتم از کلکسیونم :-* :D به اشتراک بگذام
preview.redd.it/.../
انتظارات از فیلم راهی به خانه نیست
i.redd.it/mi94v9ifwzy71.jpg
ربطی نداشت ولی حق و باحال بود
preview.redd.it/.../
:-* پایان دعوا
preview.redd.it/.../
بازم عکس لو رفت :D
preview.redd.it/.../
اگه توبی و اندرو نباشن :sigh:
preview.redd.it/.../
عنوان فیلم بعدی اسپایدی

:D خیلی باحال بودن ولی تام هالند توی مصاحبه ی اخیرش میگه این فیلم قراره مارو نا امید کنه و خیلی دارک باشه :-| شما نظری دراین مورد ندارید؟منظورش چیه یعنی؟
نقل قول کردن
Ilya202020
#113 Ilya202020 1400-09-03 21:17
فیلمی رسمی در اومد که استرینج از اوتو میپرسه ایا تو پیتر پارکر مردعنکبوتی رو میشناسی اوتو میگه اره استرینج اشاره به تام هالند میکنه میگه اینه اوتو میگه نه :)
حضور توبی که تایید شد رفت 8)
اندرو هم ان شا الله تایید میشه :lol:
نقل قول کردن
Ilya202020
#114 Ilya202020 1400-09-03 21:20
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از Ilya202020:
چن تا میم حق از راهی به خانه نیست دیدم میم گذاشتن مجازه گفتم از کلکسیونم :-* :D به اشتراک بگذام
preview.redd.it/.../
انتظارات از فیلم راهی به خانه نیست
i.redd.it/mi94v9ifwzy71.jpg
ربطی نداشت ولی حق و باحال بود
preview.redd.it/.../
:-* پایان دعوا
preview.redd.it/.../
بازم عکس لو رفت :D
preview.redd.it/.../
اگه توبی و اندرو نباشن :sigh:
preview.redd.it/.../
عنوان فیلم بعدی اسپایدی

:D خیلی باحال بودن ولی تام هالند توی مصاحبه ی اخیرش میگه این فیلم قراره مارو نا امید کنه و خیلی دارک باشه :-| شما نظری دراین مورد ندارید؟منظورش چیه یعنی؟

چرنده :)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45