قسمت آخر از کمیک "کلون ساگای نهایی" (Ultimate Clone Saga) ترجمه شد + لینک دانلود

کلون-ساگای-نهایی-آلتمیت-التمت-ultimate-clone-saga-بوک-استریپ-سرگذشت-شبیه-سازی-همسانه

یکی از بهترین و مهم ترین داستان های سری "التمیت اسپایدرمن" را با ترجمه فارسی تقدیم شما میکنیم.

در مقاله ی "10 داستان ترسناک برتر مرد عنکبوتی" نوشته ی استاد ترابی درباره این داستان اینچنین میخوانیم:

بارها گفته ام که داستان سرگذشت کلون (Clone Saga) در دنیای اصلی مارول که ابتدا در دهه 70 منتشر شد از داستان های محبوب منه و اینجا هم به طور کامل ترجمه شده و حتما میدونید یا لااقل شنیده اید که داستانش درباره اینه که یکی از دشمنان مرد عنکبوتی به نام «شغال» که در واقع استاد پیتر در دانشگاه بود به سرش میزنه به خاطر شیفتگی خاص که به یکی از دانش جویان خودش به نام گوئن استیسی داشت از رویش کلون بسازه و بعد معلوم شد از روی پیتر هم کلون ساخته و ... بعدا در دهه 90 میلادی هم داستانی طولانی به نام سرگذشت کلون منتشر شد که به نوعی ادامه سری قبل بود ولی خیلی داستان منفوریه (این مقاله را بخوانید). و اما در کمیک های Ultimate Spider-man هم شاهد اقتباس این داستان بودیم که خیلی هم فرق داشت و در واقع به جای شغال این دکتر اختاپوس و دکتر کانرز بودند که پشت قضیه بودند. داستان از شماره 97 Ultimate Spider-Man شروع شد (سال 2006) و در آن شاهد کلون های متنوعی از روی پیتر بودیم (مثلا یکی که در واقع اسکورپیون دنیای التمیت بود یا یکی که نسخه مونث پیتر بود و ...!). داستان حالتی عجیب و و البته ترسناک داره. البته نه به خاطر اینکه فقط لحظات چندش آور و دلهره آور خلق میکنه بلکه به خاطر اینکه نشون میده آزمایشات ژنتیک چقدر میتونه خطرناک و از نظر اخلاقی نامناسب باشه.

همچنین توصیه میشه سری کمیک بوک های مردعنکبوتی نهایی را در اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

کمیک مرگ مردعنکبوتی نهایی هم اینجا ترجمه شده است. و البته میتونید هاب گابلین نهایی را هم در اینجا بخونید. اگر هم میخواهید بدانید گوئن استیسی چطور کشته شد، این داستان را بخوانید. داستان زنده شدن گوئن هم اینجا ترجمه شده است.

 

Ultimate Spider-Man #97

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #97

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #98

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #98

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #99

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #99

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #100

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #100

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #101

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #101

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #102

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #102

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #103

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #103

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

Ultimate Spider-Man #104

کمیک مردعنکبوتی نهایی فارسی #104

مترجم: نیما ناوک

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: سپهر نصیری ناصری

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیرمستقیم (آپلودبوی)

 

نظر شما درباره این داستان چیست؟

 برای خواندن دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

کمیک "هاب گابلین نهایی" (ULTIMATE HOBGOBLIN) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "مردعنکبوتی نهایی: بازگشت ونوم" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "کارنیج نهایی" (ULTIMATE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "مرگ هری آزبورن نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک بوک های "مردعنکبوتی نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

داستان "سرگذشت كلون" (CLONE SAGA) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم!

10 داستان ترسناک برتر مرد عنکبوتی

کمیک "مرگ مردعنکبوتی نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

كلون ساگا

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

نسخه های عجیب و غریب از عقرب در دنیای کمیک!

10 نسخه عجیب و غریب از "دکتر اختاپوس" در دنیای کمیک !

10 دفعه ای که کمیک های ULTIMATE روی دنیای سینمایی مارول تاثیر گذاشتند

10 اتفاق مهم و غیر منتظره که در سری کمیک بوک های "اسپایدرمن نهایی" به وقوع پیوست

نسخه های عجیب و غریب از «گوئن استیسی» در دنیای کمیک!

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: برایان مایكل بندیس

بزرگان تاریخ كمیك بوک های اسپایدرمن: مارك بگلی

لینك دانلود تمام كمیك های "مرد عنكبوتی نهایی"

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

شماره 200 از كمیك "مرد عنكبوتی نهایی" ترجمه شد + لینك دانلود

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

10 نویسنده و طراحی که بیشترین تعداد کمیک را برای یک شخصیت خلق کرده اند!

بازگشت دنیای "التمیت مارول" (MARVEL ULTIMATE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

CARNAGE MAXIMUM
#1 CARNAGE MAXIMUM 1401-12-17 10:33
عالی بود
نقل قول کردن
Doc Ata
#2 Doc Ata 1401-12-17 13:30
اقای ناوک ،اقای ناصری و اقای ترابی لطفا بازم همین روند ترجمه و ادیت ادامه ی این کار رو هم انجام بدید سرتون شاد تنتون سلامت خدا قوت :-)
نقل قول کردن
blaksummerz
#3 blaksummerz 1401-12-17 18:44
بسیار عالی بود خدمت آقای ناوک و ناصری و استاد ترابی خسته نباشید عرض میکنم
قسمت اول که اتفاق خاصی نیفتاد ولی همچنان روایت قوی دنیای آلتیمیت اسپایدرمن رو در خودش حفظ کرده
با تشکر
نقل قول کردن
omiDeadpool
#4 omiDeadpool 1401-12-17 19:57
به نقل از blaksummerz:
بسیار عالی بود خدمت آقای ناوک و ناصری و استاد ترابی خسته نباشید عرض میکنم
قسمت اول که اتفاق خاصی نیفتاد ولی همچنان روایت قوی دنیای آلتیمیت اسپایدرمن رو در خودش حفظ کرده
با تشکر

اتفاق دیگه باید چی میفتاد؟
پیتر با یکی جنگید که صورتش مثل خودشه. مری جین هم توسط کلون پیتر ربوده شد
انتظار که نداشتی کل کلون ساگا رو تو یه قسمت جمعش کنن، ها؟
نقل قول کردن
the Witcher
#5 the Witcher 1401-12-17 20:11
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از blaksummerz:
بسیار عالی بود خدمت آقای ناوک و ناصری و استاد ترابی خسته نباشید عرض میکنم
قسمت اول که اتفاق خاصی نیفتاد ولی همچنان روایت قوی دنیای آلتیمیت اسپایدرمن رو در خودش حفظ کرده
با تشکر

اتفاق دیگه باید چی میفتاد؟
پیتر با یکی جنگید که صورتش مثل خودشه. مری جین هم توسط کلون پیتر ربوده شد
انتظار که نداشتی کل کلون ساگا رو تو یه قسمت جمعش کنن، ها؟

تازه بهم خوردن رابطه پیتر و کیتی پراید و برگشتن پیتر و ام جی پیش همدیگه رو یادت رفت بگی
نقل قول کردن
the Witcher
#6 the Witcher 1401-12-17 20:12
من خیلی دوس دارم این آرک رو تا تهش بخونم تا بتونم با کلون ساگای اریجینال که تو سایت ترجمه شده مقایسه ش کنم
نقل قول کردن
BlueRED
#7 BlueRED 1401-12-19 17:23
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن
نقل قول کردن
venom
#8 venom 1401-12-19 18:02
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس
نقل قول کردن
venom
#9 venom 1401-12-19 18:04
بنظرم قسمت اول عالی بود
واقعا دیدن یه نفر که مثل خودته خیلی میتونه عجیب و البته ترسناک باشه
از دیالوگ بین کیتی و پیتر هم‌خوشم اکمد
خیلی طبیعی و ملموس بود
و پایانش هم خیلی مهیج بود
واسه قسمت بعد خیلی هایپم
نقل قول کردن
BlueRED
#10 BlueRED 1401-12-19 19:05
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن
نقل قول کردن
Spidey rulles
#11 Spidey rulles 1401-12-19 22:30
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس
نقل قول کردن
Spidey rulles
#12 Spidey rulles 1401-12-19 22:44
من از یه چیز آقای بندیس خوشم میاد انهم اینه که داستان های کلاسیک دنیای اصلی رو عینا تکرار نمیکنه
اینجا هم پیچش جالبی را شاهد بودیم
ایشان شخصیت عقرب را به جای انکه مک گارگن باشد به کلون پیتر تبدی کرد که منطقی هم بود
چون عنکبوتا و عقربا میتونن قدرتای مشابهی داشته باشن
و البته پیچش باحال اصلی تو راهه :-*
نقل قول کردن
BlueRED
#13 BlueRED 1401-12-19 23:18
به نقل از Parto:
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس

بهونه که نیست اخه نقد نوشتن کار هر کسی نیست و متاسفانه همه هم منتقد شدن و همه نقدی مینویسن و به همین دلیل اکثر کامینیوتی ها مشکل دار شدن و من فقط میخواستم کسی که استاد هست این کارو بکنه ولی خب حالا که دوستان میگن باشه حتما
نقل قول کردن
werwer
#14 werwer 1401-12-21 00:40
خسته نباشید می گم به مترجم و ادیتور عزیز واقعا عالی بود
رابطه بین پیتر و کیتی رو دوست دارم کلا تو این سری خیلی رابطه های عاشقانه روشون کار شده و خوب از آب دراومدن و اکثر داستان ها دور اطراف این موضوعه که واقعا سرگرم کنندست
نقل قول کردن
123654
#15 123654 1401-12-23 12:13
تا اینجا که این سری فوق العاده بوده با پیچش ها و غافلگیری های عجیب!
نقل قول کردن
Aradgamer-2222
#16 Aradgamer-2222 1401-12-24 09:03
بسیار ممنونم آقای ناوک و آقای ناصری و همینطور از شما آقای ترابی خیلی خوب بود همیشه می خواستم این کمیک رو بخونم ولی لینک دانلودش رو پیدا نمی کردم اما الان بسیار خوشحالم که هم سری اصلی آلتیمیت داره ترجمه میشه هم مرگ اسپایدرمن آلتیمیت هم کلون ساگاش فقط یک سوال دارم ببخشید می دونم از کلون ساگای دهه ۹۰ متنفرید ولی میشه اگه وقت شد اون رو هم ترجمه کنید؟
ممنون
نقل قول کردن
best of the best
#17 best of the best 1402-01-12 13:10
باورم نمیشه یه کمیک بتونه این قدر پیچش غافلگیر کننده اونم تو یه شماره ارائه کنه
1- معلوم شدن هویت عقرب
2- بازگشت گوئن استیسی از مرگ
3- فاش شدن هویت مخفی پیتر برای زن عمو می
4- بازگشت پدر پیتر پارکر
5- معلوم شدن هویت کلون پیتر که صورتش زخمی شده
و ...
:eek:
:eek:
:eek:
:eek:
:eek:
نقل قول کردن
the phantom
#18 the phantom 1402-01-13 02:28
اونقدر عالی بود شماره سوم که بدای قسمت بعدی نمیتونم صبر کنم
نقل قول کردن
blaksummerz
#19 blaksummerz 1402-01-25 18:20
بسیار عالی بود
البته از نظر من این سری تا حدودی آشفته هست و انگار می خواد زود کمیک رو تموم کنه
(هشدار اسپویل)
برای مثال تو قسمت دوم معمای اسکورپیون کلید خورد،قضیه ی دزدیده شدن مری جین شروع شد،داستان کلون مری جین هم شروع شد
بنابر این به عقیده من یک مقداری در داستان پردازی کمیک عجله شده
با تشکر
نقل قول کردن
Spidey rulles
#20 Spidey rulles 1402-01-28 13:07
با تشکر از شما بابت این کمیک عالی
استاد یه سئوال
پدر پیتر در این کمیک خیلی شباهت داره به پیتر پارکر دنیای اصلی. آیا این کار عمدا انجام شده؟
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1402-01-30 14:10
به نقل از Parto:

پدر پیتر در این کمیک خیلی شباهت داره به پیتر پارکر دنیای اصلی. آیا این کار عمدا انجام شده؟

بله دقیقا. خود مارک بگلی گفته که پدر پیتر رو عمدا شبیه به ظاهر پیتر در دنیای اصلی طراحی کرده
نقل قول کردن
Midnight son
#22 Midnight son 1402-02-06 22:32
ممنون از مترجم و ادیتور که زحمت این کمیک رو برامون کشیدند
من هنوز موفق به خوندن اش نشدم ولی بعد از خوندن حتما نظر ام رو در مورد اش میگم
ولی از روی چند صفحه ای که ازش دیدم تم طراحی و حالت شخصیت ها شبیه انیمشن مردعنکبوتی مجموعه کارتونی جدید شبیه انگار
نقل قول کردن
Green Spider
#23 Green Spider 1402-02-07 09:48
مینی نقد:

تشکر از ترجمه و ادیت عالی کمیک

بندیس واقا نویسنده ماهریه یعنی توی هر شماره سعی می‌کنه شما رو هیجان زده کنه برای قسمت بعدی
این قسمت زیاد نتونست انتظارات منو برآورده کنه یعنی خیلی کمکی به پیشرفت روند داستان نکرد
مبارزه ای بین گوئن (که تبدیل به کارنیج شده) با ارتش قاتل های عنکبوت دیدیم و چهار شگفت انگیز هم وارد ماجرا شد
پیتر بخاطر آسیب دیدن زن عمو می عصبانی میشه و به فیوری حمله می‌کنه که نشون میده پیتر چقدر به عزیزانش اهمیت میده و حاضره با یه ارتش بجنگه تا آسیبی به اطرافیانش نرسه
در آخر فیوری پیتر رو دستگیر می‌کنه و به پیتر درباره کلون هایش اطلاع میده
داستان وقتی جالب میشه که میفهمیم اون کلون پیتر که صورتش بهم ریخته و زشته ، مری جین رو تبدیل به یه هیولا کرده (با تزریق oz به او)
جالبه که اون فکر می‌کنه داره کار درستی رو انجام میده و همه این کارها برای محافظت از مری جینه که نشون میده خصوصیاتی از پیتر رو در خودش داره (اهمیت به عزیزان و محافظت از اونها) ولی احتمالا به دلیل نقصی که در ژن های اونه نمیتونه درست فکر کنه و به جنون رسیده

بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستم ;-)
نقل قول کردن
New VENOM
#24 New VENOM 1402-04-10 14:40
من تازه شروع کردم به خوندن این سری. ایکاش یه کسی پیدا میشد مقایسه ای بین این سری و سری اصلی دهه 70 میلادی کلون ساگا که تو سایتمون هم ترجمه شده انجام میداد ببینیم کدوم بهتره
نقل قول کردن
سپهر هدایت
#25 سپهر هدایت 1402-04-13 15:45
چرا شماره ۲۶ آمازینگ مرد عنکبوتی ترجمه نمی‌کنید ترجمه اش کنسل کردید
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1402-04-13 17:07
به نقل از سپهر هدایت:
چرا شماره ۲۶ آمازینگ مرد عنکبوتی ترجمه نمی‌کنید ترجمه اش کنسل کردید

چرا باید کنسل کنیم؟
پنجشنبه صبح میتونی بخونی
نقل قول کردن
سپهر هدایت
#27 سپهر هدایت 1402-04-14 00:47
میگم قراره انیمه جوخه انتحاری ایسکای پخش بشه وقتی اومد یک نقد ازش بزارید
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1402-04-14 07:46
به نقل از سپهر هدایت:
میگم قراره انیمه جوخه انتحاری ایسکای پخش بشه وقتی اومد یک نقد ازش بزارید

آره حتما. اصلا خواب و خوراک نداریم! داریم لحظه شماره میکنیم بیاد نقدش کنیم! :-*
و خداییش حالم بهم میخوره کمیک به این خوبی با این کیفیت ترجمه کردیم میایید پاش اسپم میدید
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1402-05-07 22:31
اینم از این ...
8 قسمت تر و تمیز
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1402-05-07 22:32
حالا واقعا یکی لازمه بیاد این کلون ساگا رو با اون کلون ساگای دنیای اصلی مقایسه کنه
از نظر من که کلون ساگای نهایی شروع بسیار خوب ، امیدوار کننده و هیجانی داشت ولی رفته رفته از کنترل خارج شد
ضمن اینکه واقعا کلون ساگا بدون مایلز وارن معنی میده؟
و هیچ وقت قضیه ی تبدیل شدن گوئن به کارنیج و مری جین به اون هیولا رو درک نکردم!
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#31 The Spectacular Burmun 1402-05-07 22:54
به نقل از BlueRED:
به نقل از Parto:
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس

بهونه که نیست اخه نقد نوشتن کار هر کسی نیست و متاسفانه همه هم منتقد شدن و همه نقدی مینویسن.

دوست عزیز اینجا به نظرم خراب کردی.
بذار مثال خودمو بزنم تا راحت تر درک کنی.فیلم«بتمن آغاز میکند»کی اکران شد؟۲۰۰۵.من ۵ سال بعد متولد شدم.با اینحال الان سال پیش نشستم نقدشو نوشتم.چون بیشتر فوت و فن و ها و نکات اصلی و فرعی مهم رو یاد گرفتم(از سایت)
شما هم که میگی«هرکی نقد بنویسه فاجعه میشه»الان این اتفاق افتاده.از اقای ترابی که هیچ کس انتظار نداشت به«سراسر دنیاس عنکبوتی»۸ بده،تا بچه هم سن من که نمیدونه اسپایدر-پانک کیه و با چندتا قسمت از اروو و دیدن سه گانه«شوالیه تاریکی»خودشو منتقد میدونه،نقد مینویسن(منم جزو افراد حاضرم).خب،الان قیامت شد؟
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#32 The Spectacular Burmun 1402-05-07 22:57
اگر هم خودم بخوام نقد کنم،راستش تخصصم نقد کمیک نیست؛اما به شدت ازش لذت بردم.کلا به نظرم هایپ بود و از نفس نمیفتاد.تنها مشکلی که داشتم این بود که واقعا نمیشد با خاطره من بازی کرد.یعنی دهه هفتاد که کلون ساگای اصلی منتشر شده و منم بعدا که رفتم و خوندمش،به شدت لذت بردم.اما این یکی،فقط خیلی خوب بود.مورد بعدی هم غیاب مایلز وارن هستش که بدون او کلون ها و توطئه ها معنی نداره.
ولی خودمونیم،بعد از اون آشغال دهه نود خدایی این خیلی خوب بود.
نقل قول کردن
اسپایدر پارکر
#33 اسپایدر پارکر 1402-05-08 14:54
سلام خسته نباشید.
کمیک web of Spiderman رو ترجمه نمی کنید؟
نقل قول کردن
اسپایدر پارکر
#34 اسپایدر پارکر 1402-05-08 15:09
من نمی‌تونم فایل کمیک‌ها رو باز کنم، چکار کنم؟ :-? از گوشی استفاده می‌کنم.
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1402-05-08 15:35
به نقل از اسپایدر پارکر:
من نمی‌تونم فایل کمیک‌ها رو باز کنم، چکار کنم؟ :-? از گوشی استفاده می‌کنم.

با نرم افزار comic screen بخون
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1402-05-08 15:35
به نقل از اسپایدر پارکر:
سلام خسته نباشید.
کمیک web of Spiderman رو ترجمه نمی کنید؟

نه. داستان خاصی نداره.
نقل قول کردن
مهدی 1381
#37 مهدی 1381 1402-05-08 15:59
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1402-05-08 16:42
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

سئوال خوبی پرسیدی
اولیش رو بزودی قراره قسمت اولشو بخونید
کمیکی که اسپایدرمن رو از بدنش جدا مبکنه تا به حال تجدید چاپ نشده . در نتیجه نسخه دیجیتالی با کیفیت ازش موجود نیست که بشه ترجمه ش کرد
ولی ماه سپتامبر قراره این داستان برای اولین بار تجدید چاپ بشه . انشاله هر وقت کتابش اومد و اسکن شد، ترجمه ش رو شروع میکنیم چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1402-05-08 16:43
کاش به جای اسپم یه بنده خدایی هم پیدا میشد در مورد لااقل قسمت آخر کلون ساگای نهایی نظر میداد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#40 The Spectacular Burmun 1402-05-08 18:05
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*
نقل قول کردن
m
#41 m 1402-05-08 19:17
کمیک رو خوندم

فقط یه نکته ای رو مخمه که چرا نیک فیوری همه جای مارول سرک میکشه تازه اونموقع که دنیای سینمایی هم نبود...
مرد عنکبوتی یه قهرمان سطح خیابونیه
چرا قضیه هاش باید به دولت و جاسوس بازی و توطئه های دولتی و این جور چیزا مربوط باشه

می تونستن قشنگ یه داستان مرموز و معمایی رو پیاده کنن هرچند قسمت های اولش ایتطوری بود ولی داستان خوب اونیه که تا قسمت اخر مخاطب رو سورپرایز کنه
نقل قول کردن
m
#42 m 1402-05-09 01:11
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه
نقل قول کردن
mtm
#43 mtm 1402-05-09 06:46
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*

واقعا در حد بدترین ها نیست. ایده های بدی نداره. ضمن اینکه ایده ی زن عنکبوتی (پیتر مونث) فوق العاده است.
بندیس تلاش قابل تقدیری به خرج داده تا این داستان رو از دنیای اصلی متمایز کنه و بهش هویت مستقلی بده
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#44 The Spectacular Burmun 1402-05-09 10:44
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه

من کی گفتم در حد بده؟منظورم به برترین ها بود!
خداوکیلی خودم خیلی ازش لذت بردم.
نقل قول کردن
mtm
#45 mtm 1402-05-09 12:14
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه

من کی گفتم در حد بده؟منظورم به برترین ها بود!
خداوکیلی خودم خیلی ازش لذت بردم.

آخه یه سری مشکلات داشت
وسطاش خیلی شلوغ شد. با هیولا شدن مری جین و گوئن هم نمیشد کنار اومد و یا نبود مایلز وارن به عنوان مغز متفکر قضیه
ولی از اون طرف مردن کلون پیتر که خودشو بابای پیتر تصور میکرد برام خیلی دردناک بود و تقاضایی که از سوزان داشت که گفت دوست پیتر باشید و ...
از کتک خوردن حسابی دکتر اختاپوس بدست پیتر و کلونش هم خوشم اومد
اوایل داستان هم واقعا حس تعلیق و هیجان خاصی داشت و دوست داشتی بدونی قضیه چیه
کلا از داستان هایی که پیتر به شدت تحت فشار قرار میگیره خوشم میاد. اینجا هم واقعا حس کردم میخواد بزنه اختاپوس رو بکشه. ولی من جای بندیس بودم کاری میکردم که فیوری به پیتر اجازه بده آخرش یه مشت محکم بزنه به هنری گایریک که از طرف سیا این آزمایشات کلونینگ رو انجام میداد و این همه مشکل برای پیتر به وجود آورد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#46 The Spectacular Burmun 1402-05-09 12:47
به نقل از mtm:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه

من کی گفتم در حد بده؟منظورم به برترین ها بود!
خداوکیلی خودم خیلی ازش لذت بردم.

آخه یه سری مشکلات داشت
وسطاش خیلی شلوغ شد. با هیولا شدن مری جین و گوئن هم نمیشد کنار اومد و یا نبود مایلز وارن به عنوان مغز متفکر قضیه
ولی از اون طرف مردن کلون پیتر که خودشو بابای پیتر تصور میکرد برام خیلی دردناک بود و تقاضایی که از سوزان داشت که گفت دوست پیتر باشید و ...
از کتک خوردن حسابی دکتر اختاپوس بدست پیتر و کلونش هم خوشم اومد
اوایل داستان هم واقعا حس تعلیق و هیجان خاصی داشت و دوست داشتی بدونی قضیه چیه
کلا از داستان هایی که پیتر به شدت تحت فشار قرار میگیره خوشم میاد. اینجا هم واقعا حس کردم میخواد بزنه اختاپوس رو بکشه. ولی من جای بندیس بودم کاری میکردم که فیوری به پیتر اجازه بده آخرش یه کشت محکم بزنه به هنری گایریک که از طرف سیا این آزمایشات کلونینگ رو انجام میداد و این همه مشکل برای پیتر به وجود آورد

منم با شما موافقم.نبود مایلز وارن اذیتم کرد.با اینحال با هیولا شدن مری‌جین و گوئن کمی راحت تر از شما کنار اومدم(خیلی کم) ولی توطئه کلونی جالبی بود و دلم میخواست از اول که شروع ضد تا الان بدونم چی میشه.اما در هرصورت جوابمو گرفتم.ممنون از شما. ;-)
نقل قول کردن
m
#47 m 1402-05-09 14:21
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه

من کی گفتم در حد بده؟منظورم به برترین ها بود!
خداوکیلی خودم خیلی ازش لذت بردم.


نظرتو بخون نوشتی مقاله ی بدترین ها اپدیت بشه
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#48 The Spectacular Burmun 1402-05-09 14:34
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از m:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از mtm:
به نقل از مهدی 1381:
سلام آقای ترابی ضمن تبریک و خسته نباشید به شما واعضای سایت خوبتون بابت اتمام کردن این سری کامیک (البته این افتخارات دیگه واسه شما عادی شده) میخواستم بپرسم دو کامیک معروف اسپایدرمن(یکیش کامیک معروف معتاد شدن هری آزبورن و اون یکی کامیک که مرد عنکبوتی بازو های دکتر اختاپوس میکنه) تو لیست ترجمه هاتون قرار دارن یا نیستند چون قبلا ها این دو کامیک نوشته بودید ترجمه میخواد بشه.به خاطراین میپرسم چون شما همیشه به قول هاتون عمل کردید. بازم ببخشید سرتون درد آوردم خوشحال میشم جواب بدید.

چون از نظر من یکی از ۱۰ داستان برتر تاریخ اسپایدرمنه

استاد ترابی،حالا که بحث از داستانای برتر اسپایدرمن شد،به نظرتون وقتش نیست این مقاله با بدترین کمیک های اسپایدرمن اپدیت بشه؟چون به نظرم همین کلون ساگای نهایی هم میتونه تو اون مقاله قرار بگیره(خیلی مقالات هستن که دلم میخواد اپدیت بشن ولی ربطی به این مقاله ندارن :-*


چه دلایلی داری که کلون ساگای نهایی جزو بدترین داستانای مرد عنکبوتیه

من کی گفتم در حد بده؟منظورم به برترین ها بود!
خداوکیلی خودم خیلی ازش لذت بردم.


نظرتو بخون نوشتی مقاله ی بدترین ها اپدیت بشه

گفتم وقتش نیست این مقاله(برترین ها)و مقاله بدترین ها اپدیت بشه‌.بعد گفتم تو اون باشه.یعنی چی؟یعنی اولین مقاله ای که گفتم پس برترین ها‌.
دیگه به نظرم این بحث هم تموم بشه بهتره.شما فهمیدی من با شما هم عقیده ام و اقای ترابی هم گفتن خوب بود اما یه سری ایرادات هم داشت.
نقل قول کردن
BlueRED
#49 BlueRED 1402-05-09 18:06
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از BlueRED:
به نقل از Parto:
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس

بهونه که نیست اخه نقد نوشتن کار هر کسی نیست و متاسفانه همه هم منتقد شدن و همه نقدی مینویسن.

دوست عزیز اینجا به نظرم خراب کردی.
بذار مثال خودمو بزنم تا راحت تر درک کنی.فیلم«بتمن آغاز میکند»کی اکران شد؟۲۰۰۵.من ۵ سال بعد متولد شدم.با اینحال الان سال پیش نشستم نقدشو نوشتم.چون بیشتر فوت و فن و ها و نکات اصلی و فرعی مهم رو یاد گرفتم(از سایت)
شما هم که میگی«هرکی نقد بنویسه فاجعه میشه»الان این اتفاق افتاده.از اقای ترابی که هیچ کس انتظار نداشت به«سراسر دنیاس عنکبوتی»۸ بده،تا بچه هم سن من که نمیدونه اسپایدر-پانک کیه و با چندتا قسمت از اروو و دیدن سه گانه«شوالیه تاریکی»خودشو منتقد میدونه،نقد مینویسن(منم جزو افراد حاضرم).خب،الان قیامت شد؟



درود به شما دوست عزیز امیدوارم حالتون عالی باشه من الان کامنت شما رو دیدم متاسفانه زیاد چک نمیکنم بخش نظرات رو بابت تاخیر در پاسخم معذرت میخوام

فکر میکنم اون روز به خوبی نتونستم منظورم رو بیان کنم و بله حرف شما صحیح هست و این علاقه خیلی خوبی هست که شما و دیگر افراد نسبت به نقد نوشتن دارید

من بیشتر منظورم این بود که این میدان نقد نویسی باید بیشتر دست افرادی باشه که به قولی هم تجربه داشته باشن هم فن بوی نباشن و بی طرفانه نقد کنن که مثل دیگر رسانه ها نشن و خب خودتون هم میدونین رسانه ها چقدر جووگیر هستن و دنبال بهانه و میان فردا باز ی اتحاد یا تیتر میزنن community فلان رسانه فن بوی هست من خودم تحصیلات در دوره هنرستان در رشته هنر بخش سینما بود و اساتید همیشه به ما تاکید داشتن با خوندن چهارتا مطلب ودیدن چهارتا فیلم ما نمیتونیم یک نویسنده و یک منتقد بشیم و خود شما بزرگوار هم اینجا ذکر کردید که یک شخص میره چند قسمت از اررو میبینه نقد مینویسه و خب البته بازم افرادی هستن در سن کمتر فوت و فن هارو مثل شما و دیگر دوستان از طریق سایت یاد گرفتن و این بسیار عالی هست که به منتقدان نسل جدید امیدوار تر میشم
و خلاصه کلام منظورم در اون روز همین بود که خدایی نکرده یک وقت community این سایت مثل دیگر سایت ها نشه و البته یک مقدار هم فکر میکنم سخت گرفتم ;-)
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#50 The Spectacular Burmun 1402-05-09 20:32
به نقل از BlueRED:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از BlueRED:
به نقل از Parto:
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس

بهونه که نیست اخه نقد نوشتن کار هر کسی نیست و متاسفانه همه هم منتقد شدن و همه نقدی مینویسن.

دوست عزیز اینجا به نظرم خراب کردی.
بذار مثال خودمو بزنم تا راحت تر درک کنی.فیلم«بتمن آغاز میکند»کی اکران شد؟۲۰۰۵.من ۵ سال بعد متولد شدم.با اینحال الان سال پیش نشستم نقدشو نوشتم.چون بیشتر فوت و فن و ها و نکات اصلی و فرعی مهم رو یاد گرفتم(از سایت)
شما هم که میگی«هرکی نقد بنویسه فاجعه میشه»الان این اتفاق افتاده.از اقای ترابی که هیچ کس انتظار نداشت به«سراسر دنیاس عنکبوتی»۸ بده،تا بچه هم سن من که نمیدونه اسپایدر-پانک کیه و با چندتا قسمت از اروو و دیدن سه گانه«شوالیه تاریکی»خودشو منتقد میدونه،نقد مینویسن(منم جزو افراد حاضرم).خب،الان قیامت شد؟



درود به شما دوست عزیز امیدوارم حالتون عالی باشه من الان کامنت شما رو دیدم متاسفانه زیاد چک نمیکنم بخش نظرات رو بابت تاخیر در پاسخم معذرت میخوام

فکر میکنم اون روز به خوبی نتونستم منظورم رو بیان کنم و بله حرف شما صحیح هست و این علاقه خیلی خوبی هست که شما و دیگر افراد نسبت به نقد نوشتن دارید

من بیشتر منظورم این بود که این میدان نقد نویسی باید بیشتر دست افرادی باشه که به قولی هم تجربه داشته باشن هم فن بوی نباشن و بی طرفانه نقد کنن که مثل دیگر رسانه ها نشن و خب خودتون هم میدونین رسانه ها چقدر جووگیر هستن و دنبال بهانه و میان فردا باز ی اتحاد یا تیتر میزنن community فلان رسانه فن بوی هست من خودم تحصیلات در دوره هنرستان در رشته هنر بخش سینما بود و اساتید همیشه به ما تاکید داشتن با خوندن چهارتا مطلب ودیدن چهارتا فیلم ما نمیتونیم یک نویسنده و یک منتقد بشیم و خود شما بزرگوار هم اینجا ذکر کردید که یک شخص میره چند قسمت از اررو میبینه نقد مینویسه و خب البته بازم افرادی هستن در سن کمتر فوت و فن هارو مثل شما و دیگر دوستان از طریق سایت یاد گرفتن و این بسیار عالی هست که به منتقدان نسل جدید امیدوار تر میشم
و خلاصه کلام منظورم در اون روز همین بود که خدایی نکرده یک وقت community این سایت مثل دیگر سایت ها نشه و البته یک مقدار هم فکر میکنم سخت گرفتم ;-)

درود بر شما.منم منظور بدی نداشتم.خدای نکرده بد متوجه نشده باشید.من فقط میخواستم بگم که بهانه جالبی نبود که این دلیلتون قانع کننده بود.
در مورد Communityها هم بله واقعا افراد بی تجربه خیلی زیاده که فکر میکنن چه کار شاخی کردن!(شما خودت باورت میشه من ۴ دفعه امتیاز نهایی شوالیه تاریکی رو عوض کردم؟)
در هر صورت،معتبرترین سایت برای نقد واقعا همین جاست.به خدا قسم من هرچی دارم از اینجاست.واقعا فکر میکنید چرا من به آقای ترابی میگم«استاد»؟چون بیشتر از خیلی ها و بدون هزینه و چشم داشت و به صورت غیر مستقیم بهم یاد دادن.و باعث شدن مطمئن شم رفاقت من با اسپایدرمن ابدیه.هیچ کس نمیتونه جلوشو بگیره.لااقل من نمیذارم.
نقل قول کردن
BlueRED
#51 BlueRED 1402-06-13 00:11
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از BlueRED:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از BlueRED:
به نقل از Parto:
به نقل از BlueRED:
به نقل از venom:
به نقل از BlueRED:
دم اساتید اسپایدی گرم که این کمیک رو ترجمه کردن خیلی منتظرش بودم امیدوارم دوستان حمایت کنن

خودتم به خودت زحمت بدی دو جمله نقدی نظری راجع به داستان بنویسی بد نیس

اولا که اینجور لحن شما قشنگ نیست دوست عزیز انگار من توهینی به کسی کردم من نقد ننوشتم چون کار هر کسی نیست نقد نوشتن و اگر قرار بود هرکی هرچی میخونه بیاد نقد بنویسه که خیلی فاجعه میشد اما در عوضش کاری که خیلی از دوستان نمیکنن از جمله تشکر و غیره وظیفه خودم دونستم پیامم رو بذارم برای اشخاصی که بی تفاوت رد میشن

توهین که نکردن و لی لحنشون کمی بد بونقد نوشتن هم سخت نیستا
کافیه چند خط نظرتو راجب داستان بگی همین
این که "من نقد بلد نیستم" بهونه ی خوبی نیس

بهونه که نیست اخه نقد نوشتن کار هر کسی نیست و متاسفانه همه هم منتقد شدن و همه نقدی مینویسن.

دوست عزیز اینجا به نظرم خراب کردی.
بذار مثال خودمو بزنم تا راحت تر درک کنی.فیلم«بتمن آغاز میکند»کی اکران شد؟۲۰۰۵.من ۵ سال بعد متولد شدم.با اینحال الان سال پیش نشستم نقدشو نوشتم.چون بیشتر فوت و فن و ها و نکات اصلی و فرعی مهم رو یاد گرفتم(از سایت)
شما هم که میگی«هرکی نقد بنویسه فاجعه میشه»الان این اتفاق افتاده.از اقای ترابی که هیچ کس انتظار نداشت به«سراسر دنیاس عنکبوتی»۸ بده،تا بچه هم سن من که نمیدونه اسپایدر-پانک کیه و با چندتا قسمت از اروو و دیدن سه گانه«شوالیه تاریکی»خودشو منتقد میدونه،نقد مینویسن(منم جزو افراد حاضرم).خب،الان قیامت شد؟



درود به شما دوست عزیز امیدوارم حالتون عالی باشه من الان کامنت شما رو دیدم متاسفانه زیاد چک نمیکنم بخش نظرات رو بابت تاخیر در پاسخم معذرت میخوام

فکر میکنم اون روز به خوبی نتونستم منظورم رو بیان کنم و بله حرف شما صحیح هست و این علاقه خیلی خوبی هست که شما و دیگر افراد نسبت به نقد نوشتن دارید

من بیشتر منظورم این بود که این میدان نقد نویسی باید بیشتر دست افرادی باشه که به قولی هم تجربه داشته باشن هم فن بوی نباشن و بی طرفانه نقد کنن که مثل دیگر رسانه ها نشن و خب خودتون هم میدونین رسانه ها چقدر جووگیر هستن و دنبال بهانه و میان فردا باز ی اتحاد یا تیتر میزنن community فلان رسانه فن بوی هست من خودم تحصیلات در دوره هنرستان در رشته هنر بخش سینما بود و اساتید همیشه به ما تاکید داشتن با خوندن چهارتا مطلب ودیدن چهارتا فیلم ما نمیتونیم یک نویسنده و یک منتقد بشیم و خود شما بزرگوار هم اینجا ذکر کردید که یک شخص میره چند قسمت از اررو میبینه نقد مینویسه و خب البته بازم افرادی هستن در سن کمتر فوت و فن هارو مثل شما و دیگر دوستان از طریق سایت یاد گرفتن و این بسیار عالی هست که به منتقدان نسل جدید امیدوار تر میشم
و خلاصه کلام منظورم در اون روز همین بود که خدایی نکرده یک وقت community این سایت مثل دیگر سایت ها نشه و البته یک مقدار هم فکر میکنم سخت گرفتم ;-)

درود بر شما.منم منظور بدی نداشتم.خدای نکرده بد متوجه نشده باشید.من فقط میخواستم بگم که بهانه جالبی نبود که این دلیلتون قانع کننده بود.
در مورد Communityها هم بله واقعا افراد بی تجربه خیلی زیاده که فکر میکنن چه کار شاخی کردن!(شما خودت باورت میشه من ۴ دفعه امتیاز نهایی شوالیه تاریکی رو عوض کردم؟)
در هر صورت،معتبرترین سایت برای نقد واقعا همین جاست.به خدا قسم من هرچی دارم از اینجاست.واقعا فکر میکنید چرا من به آقای ترابی میگم«استاد»؟چون بیشتر از خیلی ها و بدون هزینه و چشم داشت و به صورت غیر مستقیم بهم یاد دادن.و باعث شدن مطمئن شم رفاقت من با اسپایدرمن ابدیه.هیچ کس نمیتونه جلوشو بگیره.لااقل من نمیذارم.


درود بر شما خیالتون راحت منظورتون رو به خوبی رسوندید کاملا متوجه شدم :-) شما ثابت شده ایی ببخشید باز دیر جواب دادم بله طبیعیه و بنظرم نشانه خوبیه چونکه این نشانه پیشرفت در دیدگاه شماست که 4 بار امتیازشو تغییر دادین میخواستم بگم ادم ها ولی فقط یک سری از ادم ها هر 24 ساعت اپدیت میشن از لحاظ دانش و این کار شما هم همین رو نشون میده من خودمم خیلیی اینکارو میکردم ی زمانی و ی لیسته هزارو خورده ایی بود توی اک imdb ام :sigh: و بابت استاد باید بگم دقیقا واقعا هر بار این بزرگوار و تیم زحمتکششون ی کمیک جدید ترجمه میکنن همینجور میمونم و باورم نمیشه که رایگان در اختیار ما قرارش میدن


نمیدونم استاد ترابی عزیز این کامنت رو میخونین یا نه من هر بار میخوام بیام توی سایتتون همیشه یک مقدار با ترس تایپ میکنم اسم سایتو چون همیشه میترسم یهو بزنه که سایت فعالیت دیگه نمیکنه و خب شما برخلاف دیگر سایت ها دارین از جیب خودتون و از چشم و وقتتون میدید برای تهیه تک تک این امکاناتی که در اختیار ما قرار میدید و خدمت خیلیییی بزرگی دارین به جامعه کمیک ایران میکنید و خلاصه میخواستم بگم استاد دوست دارم اسپایدی ای ار یک سایتی باشه که تا چند دهه دیگه هم بمونه دوست ندارم تبدیل به یک افسانه بشه و کسی باور نکنه یک روزی همچین شخص شریفی وجود داشته دوست دارم همیشه اسم این سایت باشش با تموم سختی ها حداقل امثال ما کم یا زیاد یا دیر موقع یا زود همیشه حمایت میکنیم حمایت قلبی وهرچی ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37