شماره 76 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 877 سابق!)

شماره 76 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 877 سابق!)

پیتر پارکر داره میمیره! چیز دیگه ای هم لازمه بهتون بگیم که بدونید باید این شماره رو بخونید؟!

وقتی که کلون پیتر پارکر، بن رایلی (همون اسکارلت اسپایدر سابق)، دوباره وارد زندگی اش شد – در حالی که لباس مخصوص خودش رو پوشیده بود – پیتر دوباره به یاد آورد که فقط خودش نیست که این قدرتها و روحیه را دارد!

معلوم شد که بن برای شرکتی مرموز به نام "بیاند" کار میکند، شرکتی که برند و کپی رایت اسم مردعنکبوتی را خریده! بن قبول کرده مرد عنکبوتیِ تحت حمایت این شرکت باشه—چه پیتر اجازه بده چه نده. وقتی که خبیث هایی به نام «یو-فوز» به دانشگاه امپایر استیت حمله کردند، هر دو مردعنکبوتی وارد صحنه نبرد شدند. لباس فوق پیشرفته بن از او در برابر گاز های سمی و انفجارهای رادیواکتیو یو-فوز محافظت کرد، ولی لباس عادی پیتر از او محافظت نکرد و کارش به بیمارستان کشید... اینک ادامه داستان!

 

The Amazing Spider-Man # 76 (877)

شماره 76 مرد عنکبوتی

مترجم: سبحان حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست و طراح کاور:  امیر حسین ابراهیم بای

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلود بوی)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

10 حقیقتی که در کمیک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» به نویسندگی نیک اسپنسر فاش شد!

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

15 حقیقتی که باید درباره «اسکارلت اسپایدر» (SCARLET SPIDER) بدانید

چرا برای بازگشت «بن رایلی» در قامت اسپایدرمن هیجان داریم؟

10 اتفاق مهمی که برای «بن رایلی» پس از بازگشت از مرگ رقم خورد!

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

معرفی 10 دشمن برتر «اسکارلت اسپایدر» (SCARLET SPIDER)

معرفی عشق های «بن رایلی» در دنیای کمیک

ترجمه فارسی شماره آخر از کمیک "بن رایلی: اسکارلت اسپایدر" (BEN REILLY: THE SCARLET SPIDER)

تمام عشق های پیتر پاركر!

10 حقیقتی که باید درباره رابطه گوئن استیسی و پیتر پارکر بدانید

چرا برای بازگشت «بن رایلی» در قامت اسپایدرمن هیجان داریم؟

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

15 بلای بزرگی كه گرین گابلین بر سر مرد عنكبوتی آورده

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
+1 #1 AM SM BM SM 1400-09-12 01:00
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک.
و درباره شماره ۷۶ از سری جدید کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" (The Amazing Spider-Man شماره ۸۷۷ لگاسی).
خطر اسپویل!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم
ما از قبل میدونستیم که کم کم کمیک های اسپایدی میخوان برن به سمت بن رایلی که اون رو جانشین پیتر پارکر کنند. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفته، قاعدتا باید تمرکزی روی پیتر باشه و برای این اتفاق زمینه چینی بشه و این اتفاق در شماره های ۷۵ و ۷۶ میفته. ما توی شماره قبل فکر میکردیم که شاید اتفاقی که برای پیتر افتاده خیلی مهم نبود اما توی این شماره مشخص شد که اتفاقی که برای پیتر افتاده اهمیت بالایی داره و خطری اون رو تحدید میکنه. نکته ای که برای مهمه دیدن این درگیری های درونی پیتر بعد اتفاقات کیندرد و این حرف ها هستند. دوست دارم ببینم چه اتفاقی برای پیتر افتاده و این درگیری ها چه هدفی رو پیش میبرند. البته اگر این بخش به فراموشی سپرده بشه واقعا بد میشه اما به نظرم این اتفاق نیفته و ما میبینیم که چه اتفاقاتی برای پیتر میفته و چطوری با اتفاقاتی که این اواخر براش افتاده درگیر میشه. مورد بعدی که برای توی این کمیک جالب بود شروع جالبی بود که داشت. یعنی اون جایی که بن به زن عمو می زنگ میزنه و ما رو حسابی وارد جریان داستان میکنه. بعد از اون هم داستان به خوبی وخامت اوضاع رو نشون میده و این واقعا عالیه. این درماندگی که بن بر اثر این اتفاقی که برای پیتر افتاد داره، واقعا زیباست. واقعا دوست دارم این دوستی زیبای بین پیتر و بن رو ببینم که برخلاف شماره قبلی که رابطه شون تا حد زیادی پر تنش بود، اینجا این تعادل بین دوستی و تنش به خوبی رعایت شد. و مثلا اونجایی که تصمیم میگیره بره برای مرد عنکبوتی بودن از پیتر اجازه بگیره بسیار خوب بود. یه نکته بسیار عالی که به نظرم توی داستان وجود داشت اون تعامل زیبا و عالی بین پیتر و بن وجود داشت. به قول ام جی اینجا حرف های پیتر واقعا شیرین بود و دیالوگ نویسی ها عالی نوشته شد. اون لحظه ای که پیتر به بن میگه لیاقت مرد عنکبوتی بودن رو داره و جایی که بهش توصیه کرد شگفت انگیز باشه بسیار لذت بخش بود و واقعا از دیدنش کیف کردم. اتفاقی که بعدش هم افتاد بسیار مهم بود. جایی که پیتر میگه تا الان فقط منتظر بود که بن بره و حالش حسابی بده و ما میبینیم همونطور که خودش گفت مشکل از "درونش" هست که امیدوارم این تم از این به بعد هم به خوبی رعایت بشه. یه چیز دیگه هم اینکه همونطور که جانین هم میگه انگار این مارکوس مشکلی داره و کمی زیادی خشک و منظم هست. باید دید در ادامه داستان پیچشی درباره بیاند و او وجود داره. در نهایت اون لحظه ای که حال پیتر بد میشه و به کما میره من رو واقعا برای خوندن ادامه این کمیک مشتاق کرد و دوست دارم این جدال درونی پیتر رو ببینم. یه چیز دیگه هم هست اینه که به نظرم ریتم و ضرباهنگ این داستان بسیار عالی بود. بخش بعدی که حمله بن رایلی به گروه "یو-فوز" رو نشون میده لحظه جالبی بود که نشون داد مرد عنکبوتی جدید وارد شده تا حساب حریف هاش رو برسه. جاهایی مثل ابتدای کمیک یا اونجایی که پیتر حالش بد میشه یا پایان کمیک که بن به "یو-فوز" حمله میکنه از نظر ریتم بسیار عالی رعایت شدند. نکته بعدی هم که توی متن بهش اشاره کردم دیالوگ نویسی بود که واقعا زیبا نوشته شده بود و لحظات خوبی داشت. در کل نمیتونم مسیری که این داستان های جدید میخواد طی کنه رو الان مشخص کنم اما به نظرم این شماره و شماره قبلی بسیار خوب بودند و نکات خوبی داشتند.

طراحی:
طراحی های این شماره مثل شماره قبلی بودند. شاهکار نیستند، ولی وظیفه ای که دارند رو خوب انجام میدن و روی اعصاب آدم هم نمیرند. سبک خاص و جالبی هم دارند که باعث شدند منحصر به فرد باشند. طراحی چهره ها هم خوبه. البته بعضی وقت ها مثل وقتی که ام جی بن رو میبینه و با عصبانیت باهاش صحبت میکنه، یه سوتی های میده ولی در کل اونطور نیستند که بشه ازش به عنوان ایرادی بزرگ صحبت کرد. ضمن اینکه چهره ها در بیشتر مواقع احساسات رو منتقل میکنند. و البته نکته جالبی هم که درباره طراحی ها وجود داره اینه که، فضاسازی خوبی مثل وقتی که زن عمو می با بن رایلی تلفنی حرف میزنه، اون فضای مرموزی که ابتدای داستان داره به خوبی منتقل میشه. چیزی که به نظرم از شماره قبل پیشرفت کرد، لی اوت های طراحی بودند. شماره قبلی گفتم که به نظرم این لی اوت های داستان یه جورایی عادی و خسته کننده هستند ولی توی این شماره پیشرفت قابل ملاحظه ای رو شاهد هستیم که لی اوت ها خلاقیت های جالبی از خودشون بروز میدن. مثل جایی که یک صفحه طوری پانل بندی شده که از یه طرف پیتر داره درد و رنج میکشه و از طرف دیگه بن داره راحت لباس مرد عنکبوتیش رو میپوشه. این صحنه که مثل تدوین های موازی (Cross-cutting) فیلم های سینمایی بود واقعا عالی بود که به خوبی تفاوت حال و اوضاع بن و پیتر رو نشون میداد و در طراحی ها به خوبی میتونستیم وخامت وضعیت پیتر رو ببینیم، صحنه های اکشن خیلی زیادی هم در داستان نبودند که بشه درموردشون نظر داد. طراحی ها خیلی هم تمیز بودند و به جزئیات توجه خوبی میکردند و اونا رو فراموش نمیکردند و البته طراحی ها گیج کننده هم نمیشدند. در نتیجه باز هم میگم که طراحی ها بی عیب و نقص نیستند ولی کاری که باید انجام میدادند رو خوب انجام دادن.

ترجمه و ادیت:
انگار پیتر پارکر به مترجم و ادیتور هم گفته "شگفت انگیز باشید" و اونا هم خیلی خوب گوش کردند! ترجمه و ادیت بسیار عالی بودند و اصلا خِلَلی توی خوندن کمیک ایجاد نمیکردند. ترجمه بسیار عالی جملات داخل کمیک رو منتقل میکرد و مشکلی توی خوندنش نبود. ادیت هم مگه میشه ایرادی ازش گرفت؟ تمام جملات داخل کمیک بسیار عالی ادیت شدن تا این کمیک هیچ فرقی غیر از زبان جملات با نسخه اصلی نداشته باشه. البته دیگه یه جوری شده که آدم واقعا نمیدونه توی بخش "ترجمه و ادیت" چی بگه. چون همیشه اینقدر کار سایت اسپایدی توی سطح بالایی هست که همیشه باید ازش تعریف و تمجید کرد و کار دیگه ای نمیشه کرد!
دستتون درد نکنه.

با تشکر.
نقل قول کردن
stofterMRM
#2 stofterMRM 1400-09-12 09:36
به نظر میاد خیلی جالب باشه!
واقعا دوس دارم بخونم
میشه راهنمایی کنین از کدوم شماره شروع کنم؟چون خیلی زیاده.نمیتونم از اول بخونم
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-09-12 09:47
به نقل از stofterMRM:
به نظر میاد خیلی جالب باشه!
واقعا دوس دارم بخونم
میشه راهنمایی کنین از کدوم شماره شروع کنم؟چون خیلی زیاده.نمیتونم از اول بخونم

از شماره قبلی (75) شروع کن . اینجوری زیاد بهت فشار نمیاد خسته نمیشی!
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#4 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 10:07
وای کمیک های اسپایدر تو این چند شماره اخیر دارن وارد دوران جدیدی میشن خیلی جدید
استاد متاسفانه فعلا نمیتونم کمیک رو بخونم آخه من دارم سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از اول خواندم و یه چند شماره عقب ترم دوست دارم بیام بیام تا برسم به این شماره به محض خواندن نقدشو می‌زارم
البته میتونم راجب یک چیز نظر بدم و اون ترجمه و ادیت چون تا حالا هرچی کنیم از سایت اسپایدی خواندم ادیت و ترجمه حرف نداشت و از خود کمیک شگفت انگیز تر بود خلاصه بر همگان آشکار. است سایت اسپایدی بهترین است
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#5 Incredible Spider-Man 1400-09-12 10:11
عالی استاد عالی دانلود کردم و بزودی میخونم و نقد رو میدم
استاد یه سوال

یعنی واقعا قراره این اتفاق همیشگی باشه ؟؟؟
یعنی ما تو یه داستان خیلی بد دیدیم که گفتن پیتر کلون بوده و بن رایلی واقعی اما خب بعد از مدتی همه چی شد مثل قبل
حالا واقعا قراره بن رایلی تا ابد جانشین پیتر بمونه و ما با کلی سال خاطره با پیتر تو کمیک خدا حافظی کنیم؟
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-09-12 10:20
#5:
یعنی بنظرت امکان داره مارول شخصیت نامبر وان خودش رو برای همیشه بکشه و کلونش رو جانشینش بکنه؟!!!!!!
نقل قول کردن
mjkp
#7 mjkp 1400-09-12 10:56
به نقل از Incredible Spider-Man:
عالی استاد عالی دانلود کردم و بزودی میخونم و نقد رو میدم
استاد یه سوال

یعنی واقعا قراره این اتفاق همیشگی باشه ؟؟؟
یعنی ما تو یه داستان خیلی بد دیدیم که گفتن پیتر کلون بوده و بن رایلی واقعی اما خب بعد از مدتی همه چی شد مثل قبل
حالا واقعا قراره بن رایلی تا ابد جانشین پیتر بمونه و ما با کلی سال خاطره با پیتر تو کمیک خدا حافظی کنیم؟

اگه مارول اینکار کنه به ضررشه چون مخاطب های زیادی رو از دست میده
به نظر من فقط میخواد یه مدت بگه بن رایلی ایا در مرد عنکبوتی بودن موفقه یا نه ؟ و یکم حال هوای کمیک مرد عنکبوتی عوض کنه
بعد که دلمون برای پیتر تنگ شد از کما بیرون بیاد و برگرده به ابرقهرمان بودنش
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#8 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 10:56
به نقل از Incredible Spider-Man:



یعنی واقعا قراره این اتفاق همیشگی باشه ؟؟؟
یعنی ما تو یه داستان خیلی بد دیدیم که گفتن پیتر کلون بوده و بن رایلی واقعی اما خب بعد از مدتی همه چی شد مثل قبل
حالا واقعا قراره بن رایلی تا ابد جانشین پیتر بمونه و ما با کلی سال خاطره با پیتر تو کمیک خدا حافظی کنیم؟


این واقعا غیر ممکنه همون‌طور که استاد گفتن اسپایدرمن/پیتر شخصیت شماره یک مارول ما الآن چند دهه است که پیتر رو دیدیم با کمیکاش با فیلماش با انیمیشنهاش خو گرفتیم شده محبوب ترین ابرقهرمان جهان تکرار میکنم محبوب ترین پس مارول مگه بد جور قاطی کنه که بیاد کلونش رو جایگزین کنه نمیگم بن رایلی بده ولی هرچی باشه یه کلونه به کپی از دی ان ای
پیتر و همه ما با نسخه اصلی هم ذات پنداری بیشتری داریم تا کلونش هرچی باشه اول پیتر رو دیدیم من خودم چقدر با پیتر خاطره دارم باهاش خندیدم گریه کردم ناراحت شدم خوشحال شدم این فقط من نیستم کلی طرفدار دیگه هم هستن از کسانی که هر چیزی راجب این شخصیت می‌دونن مثل استاد بزرگ سایت که واقعا بهترینه و من و همه مدیون ایشونیم پس در پایان مارول هیچ وقت همچین کاری نمیکنه
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#9 Incredible Spider-Man 1400-09-12 11:07
به نقل از mtm:
#5:
یعنی بنظرت امکان داره مارول شخصیت نامبر وان خودش رو برای همیشه بکشه و کلونش رو جانشینش بکنه؟!!!!!!

استاد واقعا نه فکر کنم کلا سوالم تو آفساید بود
نقل قول کردن
masiha_87
#10 masiha_87 1400-09-12 11:50
عجب...
جالب شد!
تیم ادیت و ترجمه دمتون گرم خسته نباشید. ماجرا یواش یواش داره به جاهای حساس میکشه و اینطور که پیداس قرار نیست حال و احوال پیتر خیلی باب میلش باشه. خیلی شرمنده این روزا سر نقد نویسی و کامنت یکم تنبلی میکنم. اگه خدا بخواد تا فردا نهایتا ظهر، نقد این قسمت رو مینویسم.
ممنون از همگی ;-)
نقل قول کردن
s.p.i
#11 s.p.i 1400-09-12 12:14
سلام خیلی ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک
نقد شماره ۷۶ از کمیک مرد عنکبوتی
خطر اسپویل


داستان در این قسمت تلفن زن عمو می زنگ میخوره و البته درد و رنجی که پیتر داره روی تخت بیمارستان شاهد هستیم که البته مریجین هم اینجا حرف های دل نشینی میزنه که با وجود این که زن و شوهر نیستن ولی از ته دل یک دیگر دوست دارن و دیالوگ عالی بود و البته نکته جالب بالاخره شاهد حضور زن عمو می هستیم خیلی وقت بود که حضور زن عمو می احساس نمیشد انگار اصلا نبود ولی ظاهرا قراره اینجا شاهد نقش زن عمو می باشیم
و در اینجا بن رایلی رضایت پیتر میخاد که نشون میده اخلاق بن رایلی بهتر شده و البته پیتر رضایت میده و بن میره سراغ گروه یو فوز و حسابشون میرسه

طراحی طراحی خوب بود در این شماره چهره خوب کشیده شده و روی اعصاب نیست و سبک جالبی داره البته طراحی خیلی عالی نیست
دیالوگ های عالی بین بن رایلی و مرجین پیتر شاهد هستیم
و کمبود دیالوگ احساس نمیشه
و البته ترجمه و ادیت روان و عالی بود
داستان ۹ از ۱۰
طراحی ۸ از ۱۰
ترجمه و ادیت ۱۰ از ۱۰
مرسی spidey
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#12 Incredible Spider-Man 1400-09-12 12:14
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از Incredible Spider-Man:



یعنی واقعا قراره این اتفاق همیشگی باشه ؟؟؟
یعنی ما تو یه داستان خیلی بد دیدیم که گفتن پیتر کلون بوده و بن رایلی واقعی اما خب بعد از مدتی همه چی شد مثل قبل
حالا واقعا قراره بن رایلی تا ابد جانشین پیتر بمونه و ما با کلی سال خاطره با پیتر تو کمیک خدا حافظی کنیم؟


این واقعا غیر ممکنه همون‌طور که استاد گفتن اسپایدرمن/پیتر شخصیت شماره یک مارول ما الآن چند دهه است که پیتر رو دیدیم با کمیکاش با فیلماش با انیمیشنهاش خو گرفتیم شده محبوب ترین ابرقهرمان جهان تکرار میکنم محبوب ترین پس مارول مگه بد جور قاطی کنه که بیاد کلونش رو جایگزین کنه نمیگم بن رایلی بده ولی هرچی باشه یه کلونه به کپی از دی ان ای
پیتر و همه ما با نسخه اصلی هم ذات پنداری بیشتری داریم تا کلونش هرچی باشه اول پیتر رو دیدیم من خودم چقدر با پیتر خاطره دارم باهاش خندیدم گریه کردم ناراحت شدم خوشحال شدم این فقط من نیستم کلی طرفدار دیگه هم هستن از کسانی که هر چیزی راجب این شخصیت می‌دونن مثل استاد بزرگ سایت که واقعا بهترینه و من و همه مدیون ایشونیم پس در پایان مارول هیچ وقت همچین کاری نمیکنه


حالا شما زیاد جوش نیار اینطور که معلومه خیلی عصبی شدی ها من یه سوالی کردم ولی فهمیدم که سوالم بدجور تو آفساید بوده بد جورر نیاز به خشونت نیست :lol:
نقل قول کردن
Amirreza-85
#13 Amirreza-85 1400-09-12 13:21
بسیار عالی بود مرسی از تیم ترجمه و ادیت و... ;-)
نمیدونم چرا از این بن رایلی من خوشم نمیاد :roll: دلیلشم همکاری با اون سازمانست.ولی واقعا من تا حالا ندیده بودم یه کلون اینقدر با اهمیت بشه توی یه داستان وقتی که خود شخصیت هست.ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#14 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 14:38
به نقل از Incredible Spider-Man:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از Incredible Spider-Man:



یعنی واقعا قراره این اتفاق همیشگی باشه ؟؟؟
یعنی ما تو یه داستان خیلی بد دیدیم که گفتن پیتر کلون بوده و بن رایلی واقعی اما خب بعد از مدتی همه چی شد مثل قبل
حالا واقعا قراره بن رایلی تا ابد جانشین پیتر بمونه و ما با کلی سال خاطره با پیتر تو کمیک خدا حافظی کنیم؟


این واقعا غیر ممکنه همون‌طور که استاد گفتن اسپایدرمن/پیتر شخصیت شماره یک مارول ما الآن چند دهه است که پیتر رو دیدیم با کمیکاش با فیلماش با انیمیشنهاش خو گرفتیم شده محبوب ترین ابرقهرمان جهان تکرار میکنم محبوب ترین پس مارول مگه بد جور قاطی کنه که بیاد کلونش رو جایگزین کنه نمیگم بن رایلی بده ولی هرچی باشه یه کلونه به کپی از دی ان ای
پیتر و همه ما با نسخه اصلی هم ذات پنداری بیشتری داریم تا کلونش هرچی باشه اول پیتر رو دیدیم من خودم چقدر با پیتر خاطره دارم باهاش خندیدم گریه کردم ناراحت شدم خوشحال شدم این فقط من نیستم کلی طرفدار دیگه هم هستن از کسانی که هر چیزی راجب این شخصیت می‌دونن مثل استاد بزرگ سایت که واقعا بهترینه و من و همه مدیون ایشونیم پس در پایان مارول هیچ وقت همچین کاری نمیکنه


حالا شما زیاد جوش نیار اینطور که معلومه خیلی عصبی شدی ها من یه سوالی کردم ولی فهمیدم که سوالم بدجور تو آفساید بوده بد جورر نیاز به خشونت نیست :lol:


نه بابا شما تو انباری خونتون میتونید یه سنگ طلای ده کیلویی پیدا کنید اما عصبانیت من متاسفم شرمنده :lol:
در کل گفتم خیالت راحت بن رایلی نمیاد جا پیتر برای همیشه
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#15 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 14:42
به نقل از Amirreza-85:
ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم

البته این موضوع خیلی غیر عادی نیست کلون ها یه کپی دی ان ای هستن اما خب می‌تونه یه کلون ویژگی های خاصی داشته باشه و ظاهرش هم عیناً مثل نسخه اصلی نباشه مثل کپی خودمون شما کپی رنگی داری کپی سیاه سفیدم داری دیگه بسته به خودت داره کدوم رو انتخاب کنی البته کلون ها شباهت زیادی دارن اما خب تو جزییات میتونن متفاوت باشن
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#16 amirebrahimbay 1400-09-12 15:41
به نقل از Amirreza-85:
بسیار عالی بود مرسی از تیم ترجمه و ادیت و... ;-)
نمیدونم چرا از این بن رایلی من خوشم نمیاد :roll: دلیلشم همکاری با اون سازمانست.ولی واقعا من تا حالا ندیده بودم یه کلون اینقدر با اهمیت بشه توی یه داستان وقتی که خود شخصیت هست.ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم


ولی احساس من هم همینجوری بود!
اوایل که داشتم ادیت میکردم و شماره قبل رو خونده بودم فکر میکردم بن هنوز به اون اندازه قبل به حالت اول و خوب خودش برنگشته اما بعد از اینکه دیدم بدون رضایت پیتر نمیتونه عنوان مرد عنکبوتی رو قبول کنه و از پیتر این رو خواست یجورایی دوباره علاقه ام به بن رایلی برگشت چون بن رایلی توی این سالها کم فداکاری نکرده ولی خب ... ببینیم ادامه داستان چی میشه :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#17 masiha_87 1400-09-12 15:45
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از Amirreza-85:
ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم

البته این موضوع خیلی غیر عادی نیست کلون ها یه کپی دی ان ای هستن اما خب می‌تونه یه کلون ویژگی های خاصی داشته باشه و ظاهرش هم عیناً مثل نسخه اصلی نباشه مثل کپی خودمون شما کپی رنگی داری کپی سیاه سفیدم داری دیگه بسته به خودت داره کدوم رو انتخاب کنی البته کلون ها شباهت زیادی دارن اما خب تو جزییات میتونن متفاوت باشن

سلام
بن در واقع کپی پیتر بود. بعدا طی مشکلاتی که به وجود اومد و همه بن رو با پیتر اشتباه گرفتن، به عنوان یه کلون رفت و موهاشو رنگ کرد.
اون اوایل هم از نظر ژنتیکی و هم از لحاظ ظاهری شبیه هم بودن.
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#18 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 17:44
به نقل از masiha_87:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از Amirreza-85:
ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم

البته این موضوع خیلی غیر عادی نیست کلون ها یه کپی دی ان ای هستن اما خب می‌تونه یه کلون ویژگی های خاصی داشته باشه و ظاهرش هم عیناً مثل نسخه اصلی نباشه مثل کپی خودمون شما کپی رنگی داری کپی سیاه سفیدم داری دیگه بسته به خودت داره کدوم رو انتخاب کنی البته کلون ها شباهت زیادی دارن اما خب تو جزییات میتونن متفاوت باشن

سلام
بن در واقع کپی پیتر بود. بعدا طی مشکلاتی که به وجود اومد و همه بن رو با پیتر اشتباه گرفتن، به عنوان یه کلون رفت و موهاشو رنگ کرد.
اون اوایل هم از نظر ژنتیکی و هم از لحاظ ظاهری شبیه هم بودن.


البته در هر صورت من به صورت کلی گفتم که کلون می‌تونه تغییراتی نسبت به نسخه اصلی داشته باشه یا دستکاری بشه
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#19 Spectacular-SpiderMan 1400-09-12 17:51
به نقل از masiha_87:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از Amirreza-85:
ببینید این موضوع با عقلم جور در نمیاد معمولا کلون ها قیافشون عین همن ولی بن رایلی موهای طلایی داره :-| در کل کمیک عالی بود منتظرش بودم

البته این موضوع خیلی غیر عادی نیست کلون ها یه کپی دی ان ای هستن اما خب می‌تونه یه کلون ویژگی های خاصی داشته باشه و ظاهرش هم عیناً مثل نسخه اصلی نباشه مثل کپی خودمون شما کپی رنگی داری کپی سیاه سفیدم داری دیگه بسته به خودت داره کدوم رو انتخاب کنی البته کلون ها شباهت زیادی دارن اما خب تو جزییات میتونن متفاوت باشن

سلام
بن در واقع کپی پیتر بود. بعدا طی مشکلاتی که به وجود اومد و همه بن رو با پیتر اشتباه گرفتن، به عنوان یه کلون رفت و موهاشو رنگ کرد.
اون اوایل هم از نظر ژنتیکی و هم از لحاظ ظاهری شبیه هم بودن.


بن تو اینجا مو هاش مثل پیتر بود
s4.uupload.ir/.../...
اما خب بنده خدا عینه پیتر بود رنگش کرد واقعا هم اشتباه میشد با پیت :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید