آزار دهنده ترین پانل های کمیک بوکی!

آزار دهنده ترین، بدجور ترین، وحشتناک ترین، تصاویر صفحات پانل disturbing شوکه کننده ترین

اینها شوکه کننده ترین، آزاردهنده ترین و بدجور ترین تصاویری هستند که تا به حال در دنیای کمیک دیده شده است!

مقدمه: در طول تاریخ کمیک بوک پانل های زیادی بوده اند که به تاریخ پیوسته اند و ما قبلا در اینجا و اینجا تاریخی ترین آنها را به شما معرفی کرده بودیم. اما گاهی هم اتفاق افتاده که پانلی منتشر شده که به دلیل خشونت به کار رفته در آن یا لحظه ناگهانی و غیر قابل پیشبینی که به تصویر کشیده باعث شده تا برایمان آزار دهنده باشد و از دیدنش اذیت بشویم. من میخواهم در این مقاله به 10 تا از آنها بپردازم ...

 

هشدار: این مقاله ممکن است دارای صحنه ها و عباراتی باشد که برای افراد زیر 16 سال مناسب نباشد.

 

10- روبات پای «ایو» را میکنه!

 روبات پای «ایو» را میکنه!

چاپ شده در شماره 111 از کمیک The Invincible (مِی 2014)

شخصیت «روبات» (Robot) کار خودش رو به عنوان یک ابرقهرمان در کمیک های Invincible آغاز کرد و عضو "تیم نوجوانانه" بود و البته دوست «مارک گریسون» ملقب به «شکست ناپذیر» (Invincible) (برای آشنایی با شخصیت شکست ناپذیر، این مقاله را بخوانید). اما با گذشت زمان او بالغ تر شد و تونست ذهن خودش رو به بدن کلون شده شخصیتی به نام Rex Splode منتقل کنه و بدین ترتیب جسم از ریخت افتاده خودش را کنار گذاشت. او سپس به گروه «نگهبانان کره زمین» (Guardians of the Globe) پیوست. مدتی اوضاع بر وفق مرداش بود تا اینکه او به همراه ابرقهرمانی به نام «دختر هیولا» (Monster Girl) در بُعدی دیگر گیر افتاد (دختر هیولا میتونه خودش رو به یک غول تبدیل کنه و جالبه که هر وقت این کار را میکنه جوان تر میشه!). در این بعد زمان جور دیگری سپری میشد. این مساله روی او و دختر هیولا تاثیر منفی گذاشت و آنها را وادار کرد تا این بعد را به تسخیر خود دربیاورند و وقتی به دنیای خود بازگشتند دهه ها گذشته بود. او تصمیم گرفت دنیای خودش را نیز تسخیر کند ولی نه با قصد و نیت پلید (یعنی باور داشت میتونه کره زمین را با حکمرانی بر آن نجات بده!). او در ضمن میدونست که شکست ناپذیر با این قضیه موافق نخواهد بود. بنابراین او را به دنیایی موازی فرستاد. وقتی شکست ناپذیر به دنیای خودش برگشت فهمید که روبات همسر باردارش یعنی «سامانتا ایو ویلکینز» (Samantha Eve Wilkins) ملقب به Atom Eve را گروگان گرفته است و در حالی که شکست ناپذیر میخواست اوضاع را با گفتگو تحت کنترل خود دربیاورد ناگهان روبات پای ایو را کَند!!! این اتفاق اونقدر ناگهانی و بدون اخطار بود که تا مدتها در ذهن هواداران کمیک های Invincible باقی ماند!

 

9- سوزاندن موش ها!

  سوزاندن موش ها!

چاپ شده در رمان گرافیکی "موش ها" (1991)

Maus نام یک رُمان گرافیکی اثر «آرت اسپیگلمن» (Art Spiegelman) است که سال 1991 منتشر شد ولی خالقش پیشتر صفحات آن را بین سالهای 1980 تا 1991 در نشریه کمیک بوکی هنری به نام Raw منتشر کرده بود. این اثر از مصاحبه های اسپیگلمن با پدرش به عنوان یک یهودی لهستانی که از حادثه هلوکاست جان سالم به در برده ، تشکیل شده است. در این اثر یهودی ها به صورت موش ، نازی های آلمان به صورت گربه ، لهستانی ها به صورت خوک و آمریکایی ها به صورت سگ به تصویر کشیده شده اند. Maus در سال 1992 به عنوان اولین رمان گرافیکی تونست برنده جایزه پولیتزر بشه و تا به امروز تنها رمان گرافیکی تاریخ است که تونسته به این افتخار دست پیدا کنه. چون داستان درباره اردوگاه کار اجباری نازی ها هستش و جنایات آنها را علیه یهودی ها نشان میده ، تعداد نسبتا زیادی از پانل ها هستند که میشه بهشون لقب آزار دهنده داد. اما بی شک پانلی که موش ها را نشان میدهد که زنده زنده سوزانده میشدند از همه بدتر است ...

 

8- «بتمن» از «رابین» میخواد موش صحرایی بخوره!

  «بتمن» از «رابین» میخواد موش صحرایی بخوره!

چاپ شده در شماره 4 از کمیک All Star Batman & Robin, The Boy Wonder(مارس 2006)

کمیک "آل استار بتمن و رابین، پسر اعجوبه"فوق العاده  مورد انتظار بود. چون «فرانک میلر» نویسنده اش بود و «جیم لی» بزرگ و ستاره هم طراحش (همه میدونیم جیم لی چه شاهکارهایی برای «مردان ایکس» و «بتمن» خلق کرده) . بنابراین همه بهش امید داشتند. ولی واقعا همه امیدمون بر باد رفت چون یکی از بدترین کمیک های تاریخ بتمن خلق شد!از همان شماره اول هواداران و كارشناسان حسابی از آن خشمگین شدند. میلر بتمن را در این سری به طور باور نكردنی خشن و عصبی به تصویر میكشید طوری كه انگار یك بیمار روانی است! بتمن هر وقت دشمنانش را کتک میزد مثل دیوانه ها خنده سر میداد و با قناری سیاه هم زیر بارون شدید رابطه غیر اخلاقی داشت! (در حالی که اطرافشون آدم بدا داشتن تو آتیش میسوختن!). واقعا باورش سخت است كه بتمن چنین شخصیت پردازی سادیستی و غریبی داشته باشد. او در ضمن رفتاری بسیار بیرحمانه و سنگدلانه با دستیار خود یعنی «رابین» داشت. او حتی در یك صحنه رابین را "عقب مانده" خطاب كرد و بعدش گفت: "من اون بتمن لعنتی هستم" (I’m the Goddamn Batman). . ولی بدتر اینکه رابین را شكنجه میداد و یا بهش غذا نمیداد و بهش میگفت كه به جای غذا باید موش صحرایی بگیرد و بخورد!!!

 

7- (کلون) «هوم لندر» یک نوزاد را میخورد!

 (کلون) «هوم لندر» یک نوزاد را میخورد!

چاپ شده در شماره 40 از کمیک The Boys (سال 2010)

سری کمیک The Boys ابتدا توسط ناشری به نام Wildstorm و سپس توسط Dynamite Entertainment چاپ شد. این کمیک درباره اینه که اگر واقعا سوپرهیروها در عالم واقعی وجود داشتند چی میشد. ولی مساله اینه که اکثر این ابرقهرمانان به دلیل اینکه سلبریتی شده اند ، فاسد شده اند و دست به اعمال بی پروا میزنند و این باعث شده سلامت و امنیت دنیا به خطر بیفتد (اونایی که سریال The Boys را دیده اند منظورم رو خوب درک میکنند). در این کمیک شخصیتی است به نام «هوم لَندر» (Homelander) که  مظهر خوبی به شمار میاد ولی کلی کارهای وحشتناک و شنیع انجام داده. ولی در نهایت مشخص شد کلون او بود که چنین کارهایی میکرده که بهش لقب Black Noir داده اند. او خلق شده بود تا حواسش به هوم لندر باشه و اگر خبیث شد، بکشتش. تنها مشکل این بود که هوم لندر کار بدی نکرد که باعث بشه کلون او یعنی Black Noir وارد عمل بشه و این مساله باعث دیوانگی این کلون شد و دست به کارهای واقعا بد و چندش آوری زد که ما بدترین آنها را در صفحه ای از شماره 40 این کمیک دیدیم که در 6 پانل آنها را به نمایش گذاشت (این صفحه رو میتونید اینجا بیینید). بدترین این کارها در پانلی نمایش داده شد که او یک نوزاد را گاز زد و خورد!!!

 

6- گرین لنترن جسد دوست دخترش را یخچال پیدا میکند!

گرین لنترن جسد دوست دخترش را یخچال پیدا میکند!

چاپ شده در شماره 54 از سری سوم کمیک بوک های Green Lantern (آگوست 1994)

وقتی «هل جوردن» قاط زد و خبیث شد و بسیاری از اعضای سپاه گرین لنترن و همچنین «نگهبانان عالم» را کشت (این مقاله را بخوانید)، آخرین بازمانده گرین لنترن ها به نام Ganthet به یک طراح کمیک بوک به نام «کایل راینر» (Kyle Rayner)آخرین حلقه باقی مانده گرین لنترن ها را داد و بدین ترتیب او برای مدتی تبدیل شد به تنها گرین لنترن عالم. او دست به کارهای خوبی زد و چون یک هنرمند بود اشیاء زیبایی با حلقه خودش درست میکرد. در مجموع اوضاع برای کایل و دوست دخترش به نام ««الکس دی ویت» (Alex DeWitt) خوب پیش میرفت. تا اینکه کایل یک روز به خانه برمیگرده و یادداشتی با این مضمون پیدا میکنه: "یک غافلگیری برای تو در یخچال. با عشق، از طرف A" . کایل در یخچال را باز میکنه و در کمال بهت و شگفتی میبینه که دوست دختر عزیزش را مچاله کرده و در یخچال چپانده اند!!! (یکی از دشمنان او به نام Major Force پس از به قتل رساندن الکس این کار را کرده بود). این پانل برای خوانندگان بسیاری آزاردهنده بود ولی مهم تر اینکه خیلی ها را خشمگین کرد که چرا از یک شخصیت مونث به این شکل برای شوکه کردن خوانندگان سوء استفاده کرده اند. خانم «گیل سیمون» نویسنده مطرح دنیای کمیک بوک در سال 1999 وب سایتی را به همراه دوستانش راه اندازی کرد به نام Women in Refrigerators (زنان در یخچال) تا به این بهانه نسبت به استفاده ابزاری از زنان و کشتن آنها به چنین شکلی در دنیای کمیک اعتراض کند. از آن موقع به بعد هر وقت شخصیت مونثی در دنیای کمیک بی دلیل کشته میشود از اصطلاح "یخچالی شد" (fridged) استفاده میکنند!

 

5- «بِلاب» جنازه «واسپ» را میخوره!

بلاب واسپ

چاپ شده در شماره 2 از کمیک Ultimatum (فوریه 2009)

«جف لوب» نویسنده ای است كه دوست دارد مرتب جنجال به پا كند (البته او بسیار با استعداد است و خالق سریال معروف تلویزیونی "قهرمانان" هم هست) او یكبار یک كمیك 5 قسمتی به نام "اولتیماتوم" (Ultimatum) نوشت كه كاملا در دنیای آلتیمت مارول جریان داشت. در این كمیك مگنتو پس از مرگ فرزندانش تصمیم گرفت دنیا را نابود كند. با وجود آنكه شماره نخست این رویداد پرفروش ترین كمیك سال 2009 شد اما خیلی زود خوانندگان و منتقدین علیه آن جبهه گرفتند. چرا؟ چون به طرز بیرحمانه و عجیبی دنیای التمیت را به تصویر كشيد و شخصیت های معروف مارول در این كمیك به طور وحشتناك و چندش آوری كشته شدند و بسیاری از شخصیت ها هم اعضای مختلف بدنشان قطع شد. اما از همه بدتری وقتی بود که «فرانکلین دوکس» ملقب به بلاب (Blob) بالاخره نشون میده که تهدیدهایی که درباره علاقه اش به خوردن گوشت انسان میکرده ، توخالی نبوده. البته بلاب همیشه بیشتر از دشمنان مردان ایکس محسوب میشده ولی این نسخه از بلاب در دنیای التمیت در این داستان نظر تعداد زیادی از قهرمانان مارول رو به خودش جلب میکنه. در شماره 2 از رویداد Ultimatum ، هاکای در کمال وحشت میبینه که بلاب داره جنازه «واسپ» (ژانت ون داین») را میخوره! بلاب حتی میگه که گوشتش مزه مرغ میده!   در شماره بعد هم «یلو جکت» برای گرفتن انتقام ، کله بلاب رو کند و تف کرد بیرون! (پس باید از یلو جکت پرسید که خود بلاب مزه چی میداده!). میتونید در اینجا این کمیک رو دانلود کنید.

 

4- زامبی ستون فقران خونین رو میذاره روی میز رستوران!

 - زامبی ستون فقران خونین رو میذاره روی میز رستوران!

چاپ شده در شماره 0 از کمیک Crossed (آگوست 2008)

سری کمیک ترسناک Crossed بین سال های 2008 تا 2010 چاپ شدند و خالقش آقای «گارث انیس» بود که کلا مثل سری The Boys ، استاد خلق لحظات و پانل های آزاردهنده، چندش آور و شوکه کننده است! داستان این سری در دنیایی آخرالزمانی روایت میشود که در آن ویروسی موجب به وجود آمدن زامبی های مرگبار شده است و همانطور که پیش بینی میشه قطعا بسیاری از مردم یا بر اثر این ویروس مرده و یا به زامبی تبدیل شده اند. هر روز بر تعداد قربانیان این ویروس در این دنیا افزوده میشود و به قاطعیت میتوان گفت که این کمیک جز دارک ترین هاست که اکثر پانل های خود را با خاک،خون،قربانی و ... همراه کرده است و اونقدر پانل های بدجوری داره که آدم اصلا نمیتونه بهشون اشاره کنه! و من بلاجبار به اون پانلی اشاره میکنم که در شماره 0 از این کمیک دیدیم و به نوعی آغازی بود بر این سری: مردی آلوده شده وارد رستورانی میشود (در حالی که صلیبی سرخ روی صورتش دارد) و با افتخار یک ستوان فقرات خونین را روی میز میگذارد! (بعدشم میخنده و دماغ یک بنده خدایی رو میکنه و ...)!

 

3- تجاوز تلویحی «جوکر» به «باربارا گوردون»

تجاوز تلویحی «جوکر» به «باربارا گوردون»

چاپ شده در کمیک Batman: The Killing Joke(1988)

کمیک "بتمن جوک کشنده" (Batman: Killing joke) یک داستان جنجالی است (اینجا میتونید اون رو با ترجمه فارسی بخونید). این داستان را یکی از بهترین داستان های با حضور بتمن و جوکر میدانند. داستان قرار است سرگذشت و اُریجین جوکر را روایت کند که میخواهد به دنیا ثابت کند یک روز بد میتواند هر کسی را مثل او وادار کند به مسیر خبیث کشیده شود. او برای اثبات ادعایش به خانه «باربارا گوردون» (بتگرل) که دختر کمیسر گوردون است میرود و ناگهان به شکمش تیر میزند که البته این شلیک او را نمیکشد ولی باعث میشود از کمر به پایین فلج شود. جوکر وقتی همچنان در آپارتمان باربارا است دوربینی برمیدارد و تصاویری از باربارا میگیرد (در حالی که باربارا برای زنده ماندن تقلا میکند) و به نظر میرسد که جوکر بهش تجاوز میکند ولی این مساله به طور واضح نشان داده نمیشود. سپس وقتی جوکر کمیسر گوردون را اسیر خودش کرده ، شروع میکند به شکنجه دادن او با نشان دادن تصاویر دخترش. و بار دیگر علیرغم اینکه صحنه تجاوز به طور آشکار نشان داده نمیشود ولی در عوض آقای گوردون را میبینیم که دارد اسم دخترش را ضجه میزند و این بسیار بسیار برای بیننده ناراحت کننده است ...

 

2- «کیل گِریو» با قدرت های خودش جسیکا جونز را مجبور میکنه تا لباس هایش را دربیاره!

 «کیل گریو» با قدرت های خودش جسیکا جونز را مجبور میکنه تا لباس هایش را دربیاره!

چاپ شده در شماره 25 از کمیک Alias (اکتبر 2003)

اونایی که سریال "جسیکا جونز" را دیده اند حتما با «کیل گریو» ملقب به «مرد بنفش» آشنایی دارند و میدونند چه کثافت مادر$#@ ای هستش! او صاحب یکی از بدترین و خطرناک ترین قدرت های فوق بشری است: کنترل ذهن (Mind Control) . یعنی میتونه با ذهنش ازتون بخواد کاری رو بکنید که اون دلش میخواد بکنید! اولش در دنیای کمیک فقط یک دشمن درجه 3 برای «بی باک» (Daredevil) بود ولی از وقتی پایش به کمیک های «جسیکا جونز» باز شد معلوم شد چقدر دیوونه و خطرناکه! در این کمیک ها معلوم شد او برای چند ماه از جسیکا جونز به عنوان یک برده جنسی استفاده میکرده! یعنی با ذهنش کاری میکرده که جسیکا بدون اینکه خودش راضی باشه به خواسته های نامشروع او تن بده یا نظاره گر روابط غیر اخلاقی او باشه و بنابراین او هم ردیف جنایتکارانی قرار میگیره که مرتکب تجاوز جنسی شده اند. در شماره 25 از کمیک Alias به صورت فلش بک شاهد اولین ملاقات بین جسیکا جونز و کیل گریو در چندین سال قبل هستیم و میبینیم که جسیکا وارد رستورانی میشه که آدما توش دارند یکدیگر رو به قصد کشت میزنند! بعد میفهمیم که کار کیل گریوه که داخل رستوران نشسته و اونا رو مجبور به اون کار کرده. او سپس جسیکا را هم تحت کنترل ذهنی خودش قرار میده و ازش میخواد لباس هاش رو دربیاره ... (این تصویر را ببینید).

 

1- «سوپرمن» مرتکب قتل «جوکر» میشه!

سوپرمن قاتل

شماره 2 از کمیک Injustice: Gods Among Us (آوریل 2013)

البته این سوپرمن مربوط به دنیای اصلی دی سی نمیشه ولی در هر حال پس از اینکه جوکر سوپرمن رو فریب میده و باعث میشه تا همسر و بچه به دنیا نیومده اش را بکشه، کاملاً قاط میزنه و جوکر رو میکشه! درسته که او با این کار سرانجام بر دوران وحشت جوکر خاتمه میده ولی اعمالی که این سوپرمن بعد از این کار انجام میده و باعث میشه تا به یک دیکتاتور خودکامه تبدیل بشه ، مهم هستند. این نسخه از سوپرمن در دهه گذشته خیلی معروف شد (کلا دی سی دوست داره سوپرمن را خبیث جلوه بده!). ولی واقعا برای خوانندگان دیدن پانلی که سوپرمن دست خودش رو فرو میکنه تو شکم جوکر و از کمرش درمیاره بیرون واقعا شوکه کننده بود چون از نظر آنها سوپرمن مظهر خوبی و مثبت بودن و صالح بودنه و این تصویر واقعا آزار دهنده بود و برای همینه که این پانل در رتبه اول قرار گرفته. 

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مطالب مرتبط:

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

10 پانل برتر در تاریخ کمیک های مرد عنکبوتی

بدترین داستان هایی که فرانک میلر (FRANK MILLER) برای دنیای کمیک خلق کرده

20 پانل ماندگار در تاریخ كمیك بوك - قسمت اول

20 پانل ماندگار در تاریخ كمیك بوك - قسمت دوم

بدترین رویدادهای دنیای کمیک (THE WORST COMIC BOOK EVENTS)

5 ویروس مرگبار برتر دنیای كمیك بوك

کمیک "جوک کشنده" (KILLING JOKE) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

10 داستان برتر "جوکر" (JOKER)

5 لحظه شوکه کننده برتر تاریخ جوکر!

برترین شخصیت های خبیث جدید دی سی در 10 سال گذشته

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

HS-Spider
#1 HS-Spider 1399-05-18 12:29
ممنون بابت این مقاله بسیار خوب و کمی آزاردهنده

جدا از موارد مقاله کل پنل های سری The Walking Dead آزاردهنده هستن. یعنی به جرأت میتونم بگم کمیک از این آزاردهنده‌تر با شخصیت های محبوب هواداران عمل نکرده.

اسپویل برای کسانی که این سری رو مطالعه نکردن
.
.
.

از قطع شدن دست ریک، تا قتل همسر ریک و نوزادش،تا ماجرای بن و بیلی، تا کور شدن چشم راست کارل، از مرگ وحشتناک گلن به دست نیگان و در نهایت مرگ غم‌انگیز اندریا و در نهایت خداحافظی ما با ریک گرایمز دوست‌داشتنی :cry:
نقل قول کردن
امیرحسین زارع
#2 امیرحسین زارع 1399-05-18 13:54
یکی از بهترین و جسورانه ترین مقالات استاد بود. ممنونم از ته دل
من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن
نقل قول کردن
superiorvenom
#3 superiorvenom 1399-05-18 13:54
مقاله خوبی بود ولی من یک یکمی زیادی حالم بد شد تقریبا سر همشون :-x :-x استاد ترابی لطفا اینجور مقالات رو با فاصله زمانی قرار بدید :-|
نقل قول کردن
ironspider
#4 ironspider 1399-05-18 13:55
خیلی ترسناک بود من با موارد 1 و 2و 3 و 5 و 7 آشنا بودم و بقیه موارد خیلی برام جالب بود دستتون درد نکنه آقای ترابی مقاله جالبی بود.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1399-05-18 14:02
به نقل از امیرحسین زارع:

من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن

بله دقیقا
و البته اون قضیه کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ تو دنیای التمیت که انگاری زیاد گیم آو ترونز (!) تماشا میکردن هم تو لیستم بود که البته نشد بیارمش :-*
نقل قول کردن
goblin hunter
#6 goblin hunter 1399-05-18 14:14
مقاله ي خيلي خوبي بود استاد ترابي سر همشون يكم حالم بد شد :-x ولي قسمتي كه جوكر به باربارا گوردون شليك مي كند خيلي دردناك بود
نقل قول کردن
HS-Spider
#7 HS-Spider 1399-05-18 14:21
به نقل از امیرحسین زارع:
یکی از بهترین و جسورانه ترین مقالات استاد بود. ممنونم از ته دل
من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن


البته تا اونجایی که من یادم میاد، اون دخترش نبود. برادرزاده‌اش بود. فکر کنم اسمش پنی (Penny) بود. حافظه‌ام خیلی کفاف نمیده. البته بازم چیزی از تنفربرانگیز بودن اون صحنه کم نمیکنه! :-x
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-05-18 14:28
به نقل از HS-Spider:
به نقل از امیرحسین زارع:
یکی از بهترین و جسورانه ترین مقالات استاد بود. ممنونم از ته دل
من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن


البته تا اونجایی که من یادم میاد، اون دخترش نبود. برادرزاده‌اش بود. فکر کنم اسمش پنی (Penny) بود. حافظه‌ام خیلی کفاف نمیده. البته بازم چیزی از تنفربرانگیز بودن اون صحنه کم نمیکنه! :-x

نه، دخترش بود
نقل قول کردن
Captain-spidey
#9 Captain-spidey 1399-05-18 14:29
استاد ترابی دستتون درد نکنه مقاله بسیار بسیار عالی و چندش آور بود به شخصه مورد۲ و ۳ برام از همه بدتر بود واقعا آدم دوست داره که از ته دلش به این ها فحش و ناسزا(در اینجا سزا)
بده کلمه (مادر @#$&) واقعا برازنده این دوش شخصیت(جوکر و مرد بنفش) هستبه نقل از mtm:
به نقل از امیرحسین زارع:

من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن

بله دقیقا
و البته اون قضیه کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ تو دنیای التمیت که انگاری زیاد گیم آو ترونز (!) تماشا میکردن هم تو لیستم بود که البته نشد بیارمش :-*

:-) :-* :-*
نقل قول کردن
HS-Spider
#10 HS-Spider 1399-05-18 15:39
به نقل از mtm:
به نقل از HS-Spider:
به نقل از امیرحسین زارع:
یکی از بهترین و جسورانه ترین مقالات استاد بود. ممنونم از ته دل
من تقریبا مطمئن هستم استاد میخواستن اون پانل بدنام رابطه governor با دختر زامبی شده اش در کمیک واکینگ دد رو تو مقاله بیاره ولی به دلیل محتوای ممنوعه ش نتونستن


البته تا اونجایی که من یادم میاد، اون دخترش نبود. برادرزاده‌اش بود. فکر کنم اسمش پنی (Penny) بود. حافظه‌ام خیلی کفاف نمیده. البته بازم چیزی از تنفربرانگیز بودن اون صحنه کم نمیکنه! :-x

نه، دخترش بود


البته مطمئن نیستم ولی فکر کنم داخل کمیک برادرزاده‌اش بود اما داخل سریال دخترش بود. دقیق یادم نیست. بازم اگه اشتباه کردم به بزرگی خودتون ببخشید. :oops:
نقل قول کردن
Matingh
#11 Matingh 1399-05-18 16:09
هووووف چ مقاله ای واقعا جای کف زدن داره :eek: خیلی مورد های عجیبی داره بعضی هاشونم واقعا چندش آورن :-x از جمله۴،۵،۷،۸،۱۰ واقعا دمتون گرم استاد 8) خیلی جالب بود ب جرئت میگم جزو بهترین مقالات این چندوقته. :lol:
نقل قول کردن
AmirAbbas
#12 AmirAbbas 1399-05-18 16:36
دوسه روز توسایت نبودم غوغا کردید

مقاله بسیار چندش آوری بود :-x
ولی خوب بودبه نقل از goblin hunter:
مقاله ي خيلي خوبي بود استاد ترابي سر همشون يكم حالم بد شد :-x ولي قسمتي كه جوكر به باربارا گوردون شليك مي كند خيلي دردناك بود

ولی سر این یکی بیشتر ناراحت کننده بود تاچندش آور
نقل قول کردن
goblin hunter
#13 goblin hunter 1399-05-18 20:36
به نقل از AmirAbbas:
دوسه روز توسایت نبودم غوغا کردید

مقاله بسیار چندش آوری بود :-x
ولی خوب بود[quote name="goblin hunter"]مقاله ي خيلي خوبي بود استاد ترابي سر همشون يكم حالم بد شد :-x ولي قسمتي كه جوكر به باربارا گوردون شليك مي كند خيلي دردناك بود

ولی سر این یکی بیشتر ناراحت کننده بود تاچندش آور دقيقا بعضي ها ناراحت كننده بودند تا چندش اور :-*
نقل قول کردن
king spidey 2
-1 #14 king spidey 2 1399-05-18 22:11
یکی نیست به این نویسنده ها بگه آخه بشر :o این کمیک هارو بچه های کشورت میخونن اصلا کشورای دیگرو بیخیال با چه هدفی این جور کمیک های نسبتا صحنه دار رو میسازن :o :o
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-05-18 22:51
به نقل از king spidey 2:
یکی نیست به این نویسنده ها بگه آخه بشر :o این کمیک هارو بچه های کشورت میخونن اصلا کشورای دیگرو بیخیال با چه هدفی این جور کمیک های نسبتا صحنه دار رو میسازن :o :o

این کمیکا همگی درجه سنی دارن قرار نیست بچه های کشورشون یا هیچ کشور دیگه بخوننشون
نقل قول کردن
Black Ghost
#16 Black Ghost 1399-05-19 10:30
واقعاً هر چقدر که جلوتر می‌رفتیم. مقاله حال به هم زن تر می‌شد :-x تا حالا همچین تصویرهایی در کمیک ندیده بودم :o
خسته نباشید استاد.
درباره‌ی شماره‌ی ۱ توضیح بدم که وقتی سوپرمن جوکر را پیدا کرد از گاز ترس مترسک استفاده کردند و اینجوری سوپرمن فکر کرد که لوئیس لین دومزدی است و بعد سوپرمن به طور تصادفی لوئیس لین را به فضا برد و لوئیس لین هم به طور غیر عمد توسط خود سوپرمن کشته شد. و سوپرمن هم به خاطر این کلک خیلی از دست جوکر عصبانی شد و آن کارها را کرد.
نقل قول کردن
King Strange
#17 King Strange 1399-05-19 16:41
مقاله ی بسیار خوبی استاد خیلی ممنون
من تازه وارد این سایت شدم امیدوارم که کاربر خوبی باشم
و البته درباره این مقاله کارایی که جوکر کرده تو شماره 3 واقعا خیلی دلهره آور و آزار دهنده بود . در واقع توی یکی از مقاله های سایت هم به همین کمیک اشاره شده بود که در واقع بعد از این کمیک و وقایعش اسم جوکر رو هم پایه گرین گابلین بزرگ آوردن . ( در واقع به نظر من توی کمیک killing joke جوکر می خواست دیوانگیش رو توجیه کنه و چه جورم اینکارو کرد )
درباره شماره 2 هم که سریال جسیکا جونز نشون داد چه تاثیراتی روی جسیکا داشته و بعدش چقدر به هم ریخته شده .
شماره 1 هم که چی بگم سوپرمن خبیث بشه چه کارا که نکنه .
واقعا تمام عناوین این مقاله به جا بود . :o :-x
نقل قول کردن
mz spider
#18 mz spider 1399-05-21 09:49
اگر یه همچین مقاله ای درباره فیلم های کمیک بوکی وجود داشت و ادگار رایت هم کار گردان مرد مورچه ای میموند احتمالا زیاد اسم فیلم مرد مورچه ای رو تو مقاله میشنیدیم :lol:
نقل قول کردن
sara
#19 sara 1399-05-21 12:54
عجب پانل هایی!!!!!!
جدا از چندش اور بودن یک حس ترسناک و وحشتناکی رو هم به خواننده منتقل میکنه
نقل قول کردن
sina.masoumkhani
#20 sina.masoumkhani 1399-05-26 20:53
سلام مقاله عالی بود ممنون از زحمت شما
دارای اسپویل
.
.
به نظر من اون بخشی که جاینت من توی کمیک زامبی های مارول از تی چالا تغذیه میکرد هم میتونست توی این مقاله باشه ;-)
نقل قول کردن
matin2q_thor
#21 matin2q_thor 1399-05-27 11:51
واقعا مقاله خیلی خوبی بود استاد.
این مقاله واقعا حال بهم زن و دردناکه . مثلاً در بخش هایی که انسان ها خورده میشن مثل اون جنینی که توسط اون کلون خورده شده یا خورده شدن واسپ.
در هر صورت ما همیشه مجذوب مقاله های شما میشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید