10 راهی که مارول میتونه از طریق آنها آیرون من را در فاز 5 به MCU برگردونه!

10 راهی که مارول میتونه از طریق آنها آیرون من را در فاز 5 به MCU برگردونه!

یه مقاله جالب که به مناسبت انتشار نسخه بلوری شاهکار جدید مارول تقدیم شما می شود.

مقدمه: من مرد آهنی هستم. دنیای عظیم سینمایی مارول با این جمله کوتاه آغاز شد. به عبارتی این جمله، اینفینیتی ساگا (Infinity Saga) را تعریف می کند، دیالوگ معروف استارک که تنها مختص خود اوست. اما آیا همیشه همینطور است؟ ببینید، مسلما قراره با کلی ایده جدید در فاز چهارم رو به رو شویم و به نظر نمیرسه اونا وقت این رو داشته باشن که توی همین فاز سراغ ایده مرد آهنی بعدی بروند. اما خب طبق شایعات تا فاز پنجم ما با اونجرز کاملا جدید مواجه می شویم، بدین ترتیب این بهترین فرصته که بعد از مرگ دردناک او در پایان بازی، شاهد یه مرد آهنی جدید در مارول استودیو باشیم. منتها بزارید یه چیزو براتون روشن کنم، هیچ کس نمیتونه جای توی استارک رو بگیره. اما خب یقینا خبیث های کیهانی و قدرتمندی در آینده نزدیک، قهرمانان رو تهدید میکنند و اونا هم قطعا به کسی با قدرت آتش استارک (Stark-Level Firepower) نیاز پیدا خواهند کرد. بنابراین، مسئله اصلی این است: چه کسی مرد آهنی بعدی خواهد بود؟

 

10- هارلی کینر (Harley Keener)

هارلی کینر (Harley Keener)

این یکی رو فکر کنم بیشتر با این عبارت بشناسیم: اون پسر کوچیکه توی مرد آهنی 3 ! از زمانی که این پسر مرد آهنی رو با اون "اسلحه سیب زمینی پرتاب کن" تهدید کرد، حدس و گمان های مختلف هواداران درباره او آغاز شد. این حدس و گمان ها از زمانی که تای سیمپکینز دوباره نقش هارلی کینر رو به شکل یه کامئو در فیلم پایان بازی ایفا کرد، افزایش پیدا کردند. اما آیا این پسر که در حال حاضر که بسیار بالغ تر از قبل است، میتواند مرد آهنی بعدی باشد؟ البته ما قبلا هم در کمیک و انیمیشن شاهد مرد آهنی نوجوان بودیم. این ایده میتونه در دنیای سینما هم جواب بده و مرد آهنی جدید، یک پسر نوجوان و دوست داشتنی باشه که پیش از این نیز تاریخچه بامزه ای با تونی استارک داشته است.

 

9- ریری ویلیامز (Riri Williams)

ریری ویلیامز (Riri Williams)

ریری ویلیامز یه دانش جو رشته مهندسی در MIT بود (ام ای تی مخفف موسسه تکنولوژی ماساچوست می باشد) او قصد داشت ورژن منحصر به فرد و مخصوص خودش از زره مرد آهنی رو با دزدیدن قطعات مورد نیاز بسازه، اما موقع دزدی گیر میفته ولی بعد با زره ای که ساخته از اونجا فرار میکنه. هوش بالای او باعث شد که صنایع استارک شیفته او بشوند. در نهایت این دختر نوجوان به قلب آهنی (Iron Heart) تبدیل میشه. از اونجایی که او هنوز در MCU حضور نداشته، بنابراین ما میتونیم شاهد سرگذشت او و نحوه تبدیل شدنش به قلب آهنی نیز باشیم. اگر قرار باشه اونجرز جدیدی با اعضای متفاوت و جوان تر تشکیل بشه، بنظرم ریری ویلیامز میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای جانشین تونی استارک باشه.

 

8- مورگان استارک (Morgan Stark)

مورگان استارک (Morgan Stark)

همین اخیرا فاش شد که کاترین لانگفورد -بازیگر سریال 13 دلیل برای اینکه- قرار بود که نقش نسخه بزرگتر شخصیت مورگان استارک را در پایان بازی ایفا کند. از اونجایی هم که خانم لانگفورد، بازیگر با استعداد، جوان و کاریزماتیک می باشد، پس واقعا چه کسی بهتر از دختر خود تونی استارک که از گوشت و خون اوست، میتونه یه گروه جدید از قهرمانان را رهبری بکنه؟ اولین باری که او را در سینما دیدیم، اوایل فیلم پایان بازی بود که از یه چادر بیرون میاد در حالی که کلاه خود مرد آهنی رو به سر کرده. اما خب این صحنه فقط یه پانل بامزه و دوست داشتنی بود یا اینکه مارول با زیرکی هر چه تمام تر از آینده مورگان در MCU خبر داد؟ احتمال داره که مارول با این صحنه میخواسته به ما برسونه که دختر استارک هم عاشق دنیای تکنولوژیه و شاید یه روزی جای پدرش رو بگیره.

 

7- هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)

خب اینم در نوع خود راهی است! یعنی ممکنه که تونی استارک به شکل یه هوش مصنوعی برگرده! حداقلش اینه که یه نسخه مجازی از تونی استارک میتونه هر کسی که قراره جای او رو بگیره رو راهنمایی بکنه. این ایده چندان هم ناممکن و غیر قابل باور نیست، چرا که توی دنیای کمیک هم زمانی که تونی استارک احتمال می داد که دیگه نتونه جسمی مثل قبل داشته باشه، یه نسخه مجازی از خودش ساخت. از اونجایی استارک احساسات و هشیاری خودش رو در این پروژه دخیل کرد، نسخه مجازی او به نوعی احساس و درک داشت. بدین ترتیب، احتمال این وجود داره که همین نسخه مجازی او به مرد آهنی تبدیل بشه و بار دیگر خود استارک رو در این نقش ببینیم.

 

6- بازگشت از گذشته (Back from the Past)

بازگشت از گذشته (Back from the Past)

ماشین زمانی که توی پایان بازی دیدیم، هنوز هم توی دنیای سینمایی مارول موجوده. این ماشین هرگز نابود نشد و در انتهای فیلم هم دیدیدم که پروفسور هالک از اون برای برگردوندن کاپیتان آمریکا در زمان استفاده کرد تا کاپیتان بتونه سنگ های بی نهایت رو به جای اولش برگردونه. بنابراین این قابلیت هم وجود داره که به گذشته برگردن و بار دیگر استارک را ملاقات کنند. اینطوری او در این خط زمانی هرگز کشته نشده! و یا حتی او را از گذشته به زمان حال بیاورند. البته این ایده اونقدرا هم جالب نیست و نمیتونه داستان جون داری برای سینما باشه. اما خب در کل، سفر زمانی میتونه یکی از راه های بازگشت تونی استارک به بازی باشه.

 

5- رِسکیو (Rescue)

رِسکیو (Rescue)

ما هنوز هم به اندازه کافی با رسکیو (وقتی پپر پاتس زره مرد آهنی رو به تن کرد، به او لقب رسکیو را دادند) آشنا نشدیم. تنها چیزی که فهمیدیم این بود که وقتی پپر این زره رو به تن میکنه، بسیار قدرتمند و خفن میشه! درسته که او نه مرد آهنیه و نه جایگزین او، اما خب این شخصیت میتونه حداقل جای خالی مرد آهنی رو در mcu تا حدودی پر بکنه. پپر زنی باهوش و معقوله و ظرفیت و توانایی بالایی داره، او همچنین میتونه به خیلی از موضوعات رسیدگی بکنه. بنابراین اگر وضعیتی اضطراری پیش بیاد، پپر میتونه این زره رو به تن بکنه و بهتر از هر کس دیگه ای مشکلات رو برطرف بکنه.

 

4- ماشین جنگ ((The War Machine

ماشین جنگ ((The War Machine

صبر کنید ببینم، وار ماشین بشه مرد آهنی؟! خب چرا که نه! وقتی سم ویلسون ملقب به فالکون میتونه با استفاده از سپر استیو به کاپیتان آمریکا تبدیل بشه، پس چرا جیمز رودز نتونه مرد آهنی بعدی باشه؟ البته خود شخصیت وار ماشین هم طرفداران خودش رو داره و مسلما بودنش توی فیلم های مارول میتونه لحظات خوب و شیرینی رو پدید بیاره، اما خب توی شرایط سخت زمین به نسخه های جدید مرد آهنی و کاپیتان آمریکا نیاز پیدا میکنه تا سیاره رو امن نگه دارند. از طرفی وقتی بحث اینکه کی مرد آهنی باشه وسط میاد، دیگه قدرت های فوق بشری اهمیت چندانی ندارند. حالا هم که تونی استارک از بین ما رفته، یه نفر مثل جیمز رودز که او هم مهارت بالایی داره میتونه مرد آهنی بعدی باشه.

 

3- دسته زره های مرد آهنی در سراسر دنیا (Suit of Armor Around the World)

دسته زره های مرد آهنی در سراسر دنیا (Suit of Armor Around the World)

همونطور که مارول فن ها می دونند، تونی استارک مدام درباره ساخت یک دسته زره در سراسر کره زمین برای محافظت از آن در برابر تهدیدات مختلف حرف می زد. درسته که انتقام جویان توانستند ثانوس رو متوقف کنند و دنیا را از خطرات و آسیب های قطعی نجات دهند، اما خب مشخصه که هنوز هم احتمال خطر هست و احتمالا در آینده نه چندان دور تهدیدات بزرگتری سر راه قهرمانان قرار می گیرد. ما قبلا دیدیم که زره های استارک تا چه اندازه قدرتمند هستند و هوش مصنوعی پیشرفته پشت این اختراعات قادر به انجام چه کار هایی است. ممکنه تونی استارک رفته باشه، اما خاطره او و همچنین هزاران زره پیشرفته ای که از او به جا مانده است، همچنان میتوانند از سیاره محافظت کنند. بنابراین، مرد آهنی همواره به عنوان یه پیام به سراسر کهکشان زنده است، اینکه همواره از زمین به بهترین شکل محافظت می شود.

 

2- جاستین هَمِر (Justin Hammer)

جاستین هَمِر (Justin Hammer)

مارول توی اینفینیتی ساگا بخش زیادی رو به جاستین همر اختصاص نداد، خیلی ها این رو یه فرصت های از دست رفته میدونند و دوست دارند که بیشتر به این شخصیت پرداخته بشه. سم راکول بازیگر خوبیه و توی مرد آهنی 2 هم دیدیم که تونست به خوبی نقش جاستین همر رو ایفا بکنه، شخصیتی بسیار پایین تر و ضعیف تر از تونی استارک که علاقه مند به پیشرفت در تکنولوژی و سبقت گرفتن از امثال استارکه. اما خب باید توجه کنید که تونی استارک هم قبل از اینکه به مرد آهنی تبدیل بشه، شخصیتی عیاش، خوش گذران، حریص و خودخواه داشت. پس چرا کسی مثل جاستین همر نتونه مرد آهنی بعدی باشه؟ درسته که جاستین همر هرگز تونی استارک نخواهد شد، اما خب "ورژن مرد آهنی" این شخصیت که توسط آقای راکول ایفا بشه، میتونه یه داستان متفاوت و کم نظیر رو رقم بزنه.

 

1- هَپی هوگان (Happy Hogan)

 هَپی هوگان (Happy Hogan)

این حقیقت که ما هنوز هپی هوگان رو به عنوان مرد آهنی ندیدیم، تو نوع خودش خیلی عجیبه! اگرچه مرد آهنی شدن او احتمالا بیشتر برای خندیدن باشه! اما خب هپی اوگان مهربان و دوست داشتنی، یار و یاور همیشگی تونی استارک، احتمالا بالاخره حتی برای مدتی کوتاه اون زره رو به تن می کنه و به مرد آهنی تبدیل میشه. جان فاورو که بازیگر، تهیه کننده و کارگردان ماهری می باشد از روز اول به عنوان بخش مهمی از دنیای سینمایی مارول حضور فعالی داشته. او هم در کنار کوین فایگی -مغر متفکر مارول استودیو- در شکل گیری اینفینیتی ساگا و موفقیت خارق العاده مارول در این مدت نقشی اساسی داشته است. هپی هوگان هم که از همان ابتدا به عنوان دوست نزدیک تونی استارک به تصویر کشیده شد، بنابراین اگر هم کسی حق و حقوقی در رابطه با پوشیدن زره استارک داشته باشه، اون شخص یقینا هپی هوگان می باشد! حتی اگر شده یه بار یا دوبار در شرایطی که دوستانش به کمک نیاز دارند. مطمئن باشید هیچ چیزی نمیتونه بیشتر از اینکه بهترین دوست استارک به روش خود استارک از تهدیدات جلوگیری بکنه، او را خوشحال بکنه.

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

منبع: سایت CBR

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 ایده و صحنهٔ به کار گرفته نشده در «انتقام جویان: جنگ بی نهایت/پایان بازی»

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 سوال مهمی که پس از دیدن «انتقام جویان: پایان بازی» برایمان پیش آمد

10 دیالوگ برتر فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" (AVENGERS: ENDGAME)

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان ۴: پایان بازی" (AVENGERS 4 : ENDGAME)

واکنش منتقدین و هواداران به فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ جدید پرده ای فیلم «انتقام جویان ۴: پایان بازی» 

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hosien
#1 hosien 1398-05-17 12:17
از وقتی اند گیم رو دیدم این هی توی ذهنم میاد
لوکی که توی سال 2012تسارکت رو میگیره و غیب میشه امکانش هست که یه دنیای موازی ایجاد شه
کاپیتانم با اون کارش باعث میشه دوباره یک دنیای موازی ایجاد شه
شاید ما یه مرد آهنی دیگه از دنیا های دیگه داشته باشیم
جان من بگید آره امکانش هست :cry:
نقل قول کردن
P.Constantine
#2 P.Constantine 1398-05-17 12:23
شاید بعضیا این حرفی که می زنم به مذاقشون خوش نیاد ولی واقعا از این ایدهٔ استفاده بیش از حد از یک بازیگر به شدت متنفرم. دلیلش هم خیلی واضحه؛ وقتی ما با مرگ یک شخصیت و خداحافظی اون بازیگر کنار اومدیم، و یهو همون بازیگر یا در نقش خودش یا به صورت دیگه ای برمی گرده دیگه اون ویژگی و خاصیت اصلی خودش رو از دست میده علاوه بر اینکه به اولین شخصیت گند می زنه بلکه خودشم جذابیتشو بسیار پایین میاره.(تو کمیک بوکی ها نمونش تام کاوانا تو سریال فلش) و لذا شماره ۶ و ۷ امیدوارم هیچوقت هیچوقت هیچوقت عملی نشن! از اون طرف خیلی خوب میشه از آیرون لد استفاده کنن گزینهٔ خوبیه اگر درصدی در فکر بازگشت و استفاده از شخصیت آهنی هستند!
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#3 Mahdad-mm 1398-05-17 13:03
اين كه وار ماشين جايگزين آيرون من بشه ايده اى هست كه احتمال عملى شدن داره به قول شما وقتى سم ميتونه جايگزين استيو راجرز بشه چرا وار ماشين نتونه جفتشونم در طى اين سالها دستيار قهرمان هامون بودند و حالا در قالب ايرون من و كاپيتان امريكا ميتونند لحظات جالبى خلق كنند همان طورى كه در اند گيم بهش اشاره شد در آينده ما يك تيم از اونجرز نسخه خانم ها حتما داريم همون طورى كه تور جاى خودشو به جين فاستر داد و ما به زودى فيلمشو خواهيم ديد يقينا پپر پاتس بار ديگر لباس آيرون من به تن ميكنه حالا كه تونى استارك نيست اون ميتونه راهنما و تسكين دهنده ابرقهرمان ها باشه من فكر كنم دخترش مورگان استارك آيرون من بعدى باشه چون كاملا رفتار پدرشو داره مثل تونى عاشق چيز برگره و در اول فيلم ماسك مرد آهنى پوشيد اين ميتونه اتفاقى باشه ولى مارول هيچكاريو بيخودى انجام نميده بر فرض اينكه مورگان بخواد آيرون من بعدى باشه مادرش هم سعى ميكنه اونو از اين كار منع كنه مثل رابطش با تونى كه مخالف بود ولى بعد راضى شد اولش هم ميتونه به اين شكل باشه بعد يه راهنماى خوب واسه دخترش باشه اگه تونى استارك هم بخواد برگرده با ايده هوش مصنوعى بيشتر موافقم تا اينكه نسخه گذشتشو بيارم به حال
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1398-05-17 13:42
قطعا باز یه مرد آهنی وجود داره. ولی بازگشت پس از مرگ زیادم جالب نیست مگه این که به صورت فلش بک نشون بدن. بنظرم امکان داره که از همون شخصیت های نوجوان استفاده کنند. پپر و زره جنگی هم که هنوز حضور دارن.

خیلی جار افتاده که قراره در فاز ۴ یا ۵ با دارک اونجرز رو به رو بشیم. بنابراین دور از ذهن نیست که جناب سم راکول رو در قد و قامت مرد آهنی ببینیم. فکر کنم این اتفاق شدنیه. سم راکول هم خیلی بازیگر خوبیه.

بنظرم یه حدس دیگه هم هست که البته شاید امکانش زیر ۱۰ درصد باشه که با گفتن دارک اونجرز به ذهنم رسید. ممکنه که نورمن آزبورن در آینده زره مرد آهنی رو بپوشه و به عنوان iron patriot و موسس دارک اونجرز دست به کار بشه.

بالاخره از مارول بعید نیست :-*

راستی یه سوال قراره سریال ویژن و اسکارلت پخش بشه. ینی ممکنه استارک تو اون بشکنش خواسته باشه که ويژن هم برگرده؟ ممکنه که تو اون بشکن استارک خیلی چیزا رخ داده باشه که تو آینده معلوم میشه؟
نقل قول کردن
moali
#5 moali 1398-05-17 14:48
ممنون از آقای حیاتی بابت این مقاله؛
به نقل از P.Constantine:
شاید بعضیا این حرفی که می زنم به مذاقشون خوش نیاد ولی واقعا از این ایدهٔ استفاده بیش از حد از یک بازیگر به شدت متنفرم. دلیلش هم خیلی واضحه؛ وقتی ما با مرگ یک شخصیت و خداحافظی اون بازیگر کنار اومدیم، و یهو همون بازیگر یا در نقش خودش یا به صورت دیگه ای برمی گرده دیگه اون ویژگی و خاصیت اصلی خودش رو از دست میده علاوه بر اینکه به اولین شخصیت گند می زنه بلکه خودشم جذابیتشو بسیار پایین میاره.(تو کمیک بوکی ها نمونش تام کاوانا تو سریال فلش) و لذا شماره ۶ و ۷ امیدوارم هیچوقت هیچوقت هیچوقت عملی نشن! از اون طرف خیلی خوب میشه از آیرون لد استفاده کنن گزینهٔ خوبیه اگر درصدی در فکر بازگشت و استفاده از شخصیت آهنی هستند!

راستش منم با شما موافقم، خود فایگی و عوامل مارول هم به این قضیه واقف هستند و طبق گفته روسوها، کار داونی جونیور با mcu تموم شدس و این تئوری‌ها رخ نخواهد داد.

اما با توجه به شواهدی که خصوصا از اندگیم قابل استناد هستند، ما در آینده با فقط یک شخصیت آهنی طرف نخواهیم بود؛ اول اینکه کامئوی هارلی کینز در اندگیم الکی نیست، اصلا نمی خوام به این اشاره کنم که چمیدونم مارول کار الکی نمی کنه و این چیزا، بلکه میخوام بگم هر استودیوی ابلهی هم این رو میدونه که توی اون سکانس به اون مهمی ترحیم تونی که طبق گفته روسوها پرخرج‌ترین سکانس تاریخ سینماست، باید شخصیت‌های مهم و درجه اول حضور داشته باشند، اگر یادتون باشه به جز کینز، به ظاهر کم اهمیت ترین شخص تو اون مراسم ژنرال راس بود که میتونه در آینده ردخالک mcu بشه، پس خلاصه این حضور با این ادله قطعا دارای دلیل و چشم‌انداز آینده بوده؛ اما دلیل دیگه خود فیلم مردآهنی۳ و انتهاشه، زمانی که تونی به نشانه قدردانی و با علم به استعدادی که داشت اون آزمایشگاه پیشرفته و ابزارهاش رو به پسربچه میبخشه و کاملا منطقیه که تو طول این ۷ ۸ سال، اون بچه که اتفاقا باهوش هم بود ماجراجویی هایی کرده باشه و... .
گزینه بعدی که محتمله و با عقل جور درمیاد مورگانه، اونم فقط به خاطر لنگفورد؛ بیاید قبول کنیم که اصلا منطقی نیست که همچین بازیگر با استعداد و محبوبی فقط برای یک صحنه کوچیک تو mcu در نظر گرفته بشه و بعد هم کلا صحنه حذف بشه و عجیبتر این که هیچ اعتراضی هم از سوی بازیگر در فضای مجازی و... منتشر نشه!! پس با یک استقرای منطقی میشه فهمید که قراره مورگان تو آینده مارول با همین لنگفورد حضور داشته باشه، بعد قرار شده که توی اندگیم و توی سنگ روح با تونی یه ملاقاتی بکنه که مثلا معرفی بشه و ذهن طرفدارا آماده بشه که حالا بعدا به دلایلی اون صحنه حذف شده.
پپر هم خیلی محتمله چون حالا با فوت تونی در راه ارزش هاش مصمم تر هم میشه برای این که بخواد راه همسر فقید و قهرمانش‌رو ادامه بده مضافا بر اینکه حالا صاحب شرکت استارک هم شده و دستش خیلی بازه و شاید حتی پپر میتونه به عنوان صاحب جدید شرکت کسی باشه که به آیون‌من شدن کینز کمک کنه!!! منطقی هم هست، این که یک خط داستانی ایجاد بشه که تو اون مثلا کینز به شرکت استارک و نزد پپر بره و گذشته و خاطرات رو باهاش در میون بذاره و خلاصه با واسطه و کمک پپر و شرکت صنایع استارک، اون پسر بچه ماجرای آیرون‌‌من جدید رو این طوری به دوش بکشه.
ایده لشگر زرهی هم به،دلایل واضح گفته شده کاااملا محتمله.
اما در مورد وارماشین واقعا فکر نمیکنم به عنوان آیرون‌منِ بعدی معرفی بشه؛ ببینید ماجرای کپ و سم خیلی با تونی و رودی متفاوته! در ام‌سی‌یو واقعا اگر قرار میبود که کاپیتان آمریکا بعنوان یک سمبل باقی بمونه و طبق این، فردی جانشین استیو بشه، به هیچ وجه کسی جز سم شایسته نبود؛ در واقع کلا فقط سم و باکی جزو گزینه ها بودن که باکی به دلایل اظهر من الشمس و اشاره شده در همین سایت خودمون شایستگی این رو نداشت که کپ بعدی بشه و فقط سم بود. اما در مورد آیرون‌من، همین الآنش خیلی ها هستن که خیلی محتمل تر و تاثیرگذارتر خواهند بود وقتی به این عنوان معرفی بشن چون هم چهره جدید هستن و هم بواسطه نسبت خونی و نوستالژی‌واری‌ک ه با تونی داشتن و دارن میتونن خیلی جذاب باشن مثل مورگان و کینز و پپر که بالاتر اشاره کردم، ولی رودی با توجه به خط داستانی طی شدش تو مارول به احتمال قوی در غالب همین وارماشین به کارش ادامه بده و حتی فکر میکنم با توجه به تعدد لباس‌ها و شخصیت‌های آهنی که در آینده معرفی میشن، حتی شاید آرک داستانی رودی رو هم با یک مرگ تاثیر گذار تمومش کنن تا قبل از این که کاراکترش لوس بشه.
هپی و بازگشت تونی به هر نحوی هم خخخخیلی دور از ذهن و اشکال داره، البته شاید هپی برای جنبه طنز و خیلی خیلی موقت قابل قبول باشه ولی بازگشت تونی به دلایل مطرح شده از طرف آقای فقیه هرگز!

باز هم مرسی بابت مقاله
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#6 Pooya-Spidey 1398-05-17 20:36
خیلی ممنون از آقای حیاتی عزیز بابت این مقاله واقعا لذت بردم وقتی این تئوری ها رو دیدم و امیدوارم یکیشون عملی بشه و یک مردآهنی دیگه توی MCU ببینیم.
بنده هم مثل آقای فقیه دوست ندارم موارد 6 و 7 اتفاق بیوفته به همون دلیل استفاده زیاد از یک بازیگر برای یک فرانچایز.
چون هم با مرگش اشک ریختیم و دیگه برامون تموم شده است و ممکنه اون بازگشتی که از زمان گذشته به وجود بیاد باعث شکل گیری یک Multi Verse جدید بشه که ممکنه دردسر های زیادی رو برای اونجرز به وجود بیاره.
به نقل از hassan91:
قطعا باز یه مرد آهنی وجود داره. ولی بازگشت پس از مرگ زیادم جالب نیست مگه این که به صورت فلش بک نشون بدن. بنظرم امکان داره که از همون شخصیت های نوجوان استفاده کنند. پپر و زره جنگی هم که هنوز حضور دارن.

خیلی جار افتاده که قراره در فاز ۴ یا ۵ با دارک اونجرز رو به رو بشیم. بنابراین دور از ذهن نیست که جناب سم راکول رو در قد و قامت مرد آهنی ببینیم. فکر کنم این اتفاق شدنیه. سم راکول هم خیلی بازیگر خوبیه.

بنظرم یه حدس دیگه هم هست که البته شاید امکانش زیر ۱۰ درصد باشه که با گفتن دارک اونجرز به ذهنم رسید. ممکنه که نورمن آزبورن در آینده زره مرد آهنی رو بپوشه و به عنوان iron patriot و موسس دارک اونجرز دست به کار بشه.

بالاخره از مارول بعید نیست :-*

راستی یه سوال قراره سریال ویژن و اسکارلت پخش بشه. ینی ممکنه استارک تو اون بشکنش خواسته باشه که ويژن هم برگرده؟ ممکنه که تو اون بشکن استارک خیلی چیزا رخ داده باشه که تو آینده معلوم میشه؟

داداش اگر قرار باشه دارک اونجرز در فاز 4 یا 5 حضور داشته باشه نورمن آزبورن به احتمال 100 که نه 1000 درصد حضور داره.
در ضمن Iron Patriot قهرمان نیست بلکه با استفاده از زره مرد آهنی کار های خبیثانه انجام داد تا مردآهنی و بقیه اعضای اونجرز بد نام بشن.
پس نمیشه آیرون پاتریوت رو جز این موارد حساب کرد چون اگر هم زره مرد آهنی رو بپوشه ازش برای انجام کار های خبیثانه استفاده می کنه.
این مقاله درباره اینه که در آینده چه کسی می تونه جای مردآهنی رو به عنوان یک قهرمان بگیره.
نقل قول کردن
sara
#7 sara 1398-05-17 20:36
واقعا فکر نمیکنم تونی برگرده خدایی مرگ با شکوه ایی داشت چرا باید گند بزنن بهش ولی به شخصه به نظرم گزینه های مورگان و هارلین کینز و جاستین همر احتمالشون بالاست احتمال ریری ویلیامز و پپر پاتس و هپی هوگان احتمالشون کمه ولی بعید نیست ولی بقیه رو زیاد موافق نیستم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#8 Pooya-Spidey 1398-05-17 20:43
به نقل از hosien:
از وقتی اند گیم رو دیدم این هی توی ذهنم میاد
لوکی که توی سال 2012تسارکت رو میگیره و غیب میشه امکانش هست که یه دنیای موازی ایجاد شه
کاپیتانم با اون کارش باعث میشه دوباره یک دنیای موازی ایجاد شه
شاید ما یه مرد آهنی دیگه از دنیا های دیگه داشته باشیم
جان من بگید آره امکانش هست :cry:

اگر دنیایی ایجاد بشه که حتی یک ذره هم به Iron-Man ربط داشته باشه ممکنه شاهد یک تونی استارک/مرد آهنی دیگه از یک دنیای موازی باشیم.
ولی به نظرم حتی اگر هم این اتفاق بیوفته به یک ایستراگ بسنده کنن بهتره.
چون همونطور که آقای فقیه توی نظرشون اشاره کردن استفاده زیاد از یک بازیگر توی یک فرانچایز زیاد خوب نیست.
به نظر من این حرف درسته چون یک دنیای سینمایی باید شهامت داشته باشه بعد از حذف شخصیت های قدیمیش ضربه نخوره و با قدرت کارش رو ادامه بده.
درست مثل کمیک ها که بعضی وقت ها یک امر ثابت تغییر می کنه.
مثل از دست دادن لیاقت ثور برای بلند کردن چکش میلونیر.
فقط با این تفاوت که ممکنه در سینما دیگه اون وقایای قدیمی برنگردن برعکس کمیک.
نقل قول کردن
sara
#9 sara 1398-05-18 22:15
به نقل از moali:
ممنون از آقای حیاتی بابت این مقاله؛
به نقل از P.Constantine:
شاید بعضیا این حرفی که می زنم به مذاقشون خوش نیاد ولی واقعا از این ایدهٔ استفاده بیش از حد از یک بازیگر به شدت متنفرم. دلیلش هم خیلی واضحه؛ وقتی ما با مرگ یک شخصیت و خداحافظی اون بازیگر کنار اومدیم، و یهو همون بازیگر یا در نقش خودش یا به صورت دیگه ای برمی گرده دیگه اون ویژگی و خاصیت اصلی خودش رو از دست میده علاوه بر اینکه به اولین شخصیت گند می زنه بلکه خودشم جذابیتشو بسیار پایین میاره.(تو کمیک بوکی ها نمونش تام کاوانا تو سریال فلش) و لذا شماره ۶ و ۷ امیدوارم هیچوقت هیچوقت هیچوقت عملی نشن! از اون طرف خیلی خوب میشه از آیرون لد استفاده کنن گزینهٔ خوبیه اگر درصدی در فکر بازگشت و استفاده از شخصیت آهنی هستند!

راستش منم با شما موافقم، خود فایگی و عوامل مارول هم به این قضیه واقف هستند و طبق گفته روسوها، کار داونی جونیور با mcu تموم شدس و این تئوری‌ها رخ نخواهد داد.

اما با توجه به شواهدی که خصوصا از اندگیم قابل استناد هستند، ما در آینده با فقط یک شخصیت آهنی طرف نخواهیم بود؛ اول اینکه کامئوی هارلی کینز در اندگیم الکی نیست، اصلا نمی خوام به این اشاره کنم که چمیدونم مارول کار الکی نمی کنه و این چیزا، بلکه میخوام بگم هر استودیوی ابلهی هم این رو میدونه که توی اون سکانس به اون مهمی ترحیم تونی که طبق گفته روسوها پرخرج‌ترین سکانس تاریخ سینماست، باید شخصیت‌های مهم و درجه اول حضور داشته باشند، اگر یادتون باشه به جز کینز، به ظاهر کم اهمیت ترین شخص تو اون مراسم ژنرال راس بود که میتونه در آینده ردخالک mcu بشه، پس خلاصه این حضور با این ادله قطعا دارای دلیل و چشم‌انداز آینده بوده؛ اما دلیل دیگه خود فیلم مردآهنی۳ و انتهاشه، زمانی که تونی به نشانه قدردانی و با علم به استعدادی که داشت اون آزمایشگاه پیشرفته و ابزارهاش رو به پسربچه میبخشه و کاملا منطقیه که تو طول این ۷ ۸ سال، اون بچه که اتفاقا باهوش هم بود ماجراجویی هایی کرده باشه و... .
گزینه بعدی که محتمله و با عقل جور درمیاد مورگانه، اونم فقط به خاطر لنگفورد؛ بیاید قبول کنیم که اصلا منطقی نیست که همچین بازیگر با استعداد و محبوبی فقط برای یک صحنه کوچیک تو mcu در نظر گرفته بشه و بعد هم کلا صحنه حذف بشه و عجیبتر این که هیچ اعتراضی هم از سوی بازیگر در فضای مجازی و... منتشر نشه!! پس با یک استقرای منطقی میشه فهمید که قراره مورگان تو آینده مارول با همین لنگفورد حضور داشته باشه، بعد قرار شده که توی اندگیم و توی سنگ روح با تونی یه ملاقاتی بکنه که مثلا معرفی بشه و ذهن طرفدارا آماده بشه که حالا بعدا به دلایلی اون صحنه حذف شده.
پپر هم خیلی محتمله چون حالا با فوت تونی در راه ارزش هاش مصمم تر هم میشه برای این که بخواد راه همسر فقید و قهرمانش‌رو ادامه بده مضافا بر اینکه حالا صاحب شرکت استارک هم شده و دستش خیلی بازه و شاید حتی پپر میتونه به عنوان صاحب جدید شرکت کسی باشه که به آیون‌من شدن کینز کمک کنه!!! منطقی هم هست، این که یک خط داستانی ایجاد بشه که تو اون مثلا کینز به شرکت استارک و نزد پپر بره و گذشته و خاطرات رو باهاش در میون بذاره و خلاصه با واسطه و کمک پپر و شرکت صنایع استارک، اون پسر بچه ماجرای آیرون‌‌من جدید رو این طوری به دوش بکشه.
ایده لشگر زرهی هم به،دلایل واضح گفته شده کاااملا محتمله.
اما در مورد وارماشین واقعا فکر نمیکنم به عنوان آیرون‌منِ بعدی معرفی بشه؛ ببینید ماجرای کپ و سم خیلی با تونی و رودی متفاوته! در ام‌سی‌یو واقعا اگر قرار میبود که کاپیتان آمریکا بعنوان یک سمبل باقی بمونه و طبق این، فردی جانشین استیو بشه، به هیچ وجه کسی جز سم شایسته نبود؛ در واقع کلا فقط سم و باکی جزو گزینه ها بودن که باکی به دلایل اظهر من الشمس و اشاره شده در همین سایت خودمون شایستگی این رو نداشت که کپ بعدی بشه و فقط سم بود. اما در مورد آیرون‌من، همین الآنش خیلی ها هستن که خیلی محتمل تر و تاثیرگذارتر خواهند بود وقتی به این عنوان معرفی بشن چون هم چهره جدید هستن و هم بواسطه نسبت خونی و نوستالژی‌واری‌که با تونی داشتن و دارن میتونن خیلی جذاب باشن مثل مورگان و کینز و پپر که بالاتر اشاره کردم، ولی رودی با توجه به خط داستانی طی شدش تو مارول به احتمال قوی در غالب همین وارماشین به کارش ادامه بده و حتی فکر میکنم با توجه به تعدد لباس‌ها و شخصیت‌های آهنی که در آینده معرفی میشن، حتی شاید آرک داستانی رودی رو هم با یک مرگ تاثیر گذار تمومش کنن تا قبل از این که کاراکترش لوس بشه.
هپی و بازگشت تونی به هر نحوی هم خخخخیلی دور از ذهن و اشکال داره، البته شاید هپی برای جنبه طنز و خیلی خیلی موقت قابل قبول باشه ولی بازگشت تونی به دلایل مطرح شده از طرف آقای فقیه هرگز!

باز هم مرسی بابت مقاله

نمیدونم خبرش رسمی بود یا نه ولی تو سایتی گفته بود وارنر به لنگفورد نقش بت گرل رو تو فیلم اختصاصی خودش پیشنهاد داده بود ولی اون قبولش نکرد اگه این خبر راست باشه مهر تاییدیه به بودن لنگفورد در آینده
نقل قول کردن
me
#10 me 1398-05-20 14:58
ببخشید این همه مقاله به مناسبت اند گیم نوشتید پس ایستراگاش چی شد؟ :sigh:
نقل قول کردن
The Lizard
#11 The Lizard 1398-05-20 15:46
به نقل از me:
ببخشید این همه مقاله به مناسبت اند گیم نوشتید پس ایستراگاش چی شد؟ :sigh:

اقا اجازه بده میاد دیگه
سخته به خدا ایستراگ نوشتن
مدیران این سایت هم که عادت به کم کاری ندارن
نقل قول کردن
Captain.shiraz
#12 Captain.shiraz 1399-02-15 11:22
بهترین انتخاب اینه که خود تونی از گذشته به حال بیاد و اون مرد آهنی اصلی رو ایفا کنه

ولی اگه نشد روش هوش مصنوعی بهترین راهه
این که ببینیم تونی زنده نیست ولی تصمیم میگیره و کار انجام میده بد نیست، چون دیگه نمیمیره

بد ترین کار هم اینه که بقیه کاراکتر ها رو خراب کنن و تبدیل به مرد آهنی کنن، حقیقتش من اصلا با این که شاهین جانشین کاپیتان آمریکا شد حال نکردم، چون کاراکتر شاهین خودش در جایگاه خودش عالی بود
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#13 Kia Iron Man 1399-06-23 11:16
خیلی ممنون
مقاله واقعا جالبی بود
موارد ۶ و ۷ هم که الان رد شده اند(از اونجایی که رابرت داونی جونیور اعلام کرد که کارش با مارول تموم شده )
من واقعا برام سواله که چرا مارول پرونده آیرون منو بست
آیرون من نقش مهمی در بسیاری از داستان هام تاثیر گذار مارول داشت.
نقل قول کردن
Aryan
#14 Aryan 1402-08-26 12:32
سری جدید مارول به درد نخوره هر فیلم یه دختر بچه قورت ماورای داره حالم ار مارول فمنیستی بهم میخوره همه شخصیتای اصلی سدن زن حال بهم زنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید