همه چیز دربارهٔ خروج مردعنکبوتی از دنیای سینمایی مارول و نگاهی تحلیلی به آن

همه چیز دربارهٔ خروج مردعنکبوتی از دنیای سینمایی مارول و نگاهی تحلیلی به آن

در این مطلب سعی داریم نکاتی ظریف که کمتر به آن اشاره شده بپردازیم و اتفاقات پشت پردهٔ خروج اسپایدرمن را زیر ذره بین ببریم!

 

حدود یک هفته‌ای است، اخبار بسیار ناراحت کننده و ناامیدکننده ای از شخصیت بسیار محبوب مردعنکبوتی می شنویم که باعث شده مباحث به انحراف رفته ای شکل گیرد و کل قضیهٔ خروج مردعنکبوتی از MCU را به اتفاقی مثبت تبدیل کند. در صورتی که اصلا چنین چیزی نبوده و حرف و حدیث های بسیاری شنیده شده که افراد مختلف را به اشتباهاتی غیرقابل تحمل بیاندازد. در هر حال هر اتفاقی دو وجه دارد، به قول گفتنی یک طرفه نباید به قاضی رفت، به همین علت قصد داریم با نگاهی به دو سر قضیه اتمام توافق دیزنی و سونی، به واقعیت هایی برسیم که شاید با یک طرفه پرداختن به قضیه رسیدن به آن عملی ناممکن خواهد بود. پس مطلب را با اولین طرف آن شروع می کنیم:

 

- دیزنی ۵۰ درصد از سود را می خواهد!

طبق این گزارشات به دست رسیده دیدیم که دیزنی مقصر این اتفاق است و به راحتی (با اندکی ارفاق) می توان حق را به سونی داد: دیزنی خواستار این شده که به صورت 50/50 در تامین مالی و همچنین سود حاصله از فروش فیلم های مرد عنکبوتی سهیم شود. دیزنی همچنین به سونی گفته که میتواند براساس همین فرمول اجازه حضور شخصیت «ونوم» (Venom) و دیگر شخصیت های مد نظر سونی را در دنیای سینمایی مارول (MCU) صادر نماید اما سونی صراحتا جواب "نه" نداده و این به معنای پایان شراکت سونی و مارول بر سر فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی تلقی میگردد. بدین ترتیب مارول استودیوز و آقای کوین فایگی به عنوان مغز متفکر MCU دیگر نقشی در ساخته شدن فیلم های بعدی اسپایدرمن نخواهند داشت.

همانطور که از این گزارش پیداست دیزنی با دیدن فروش فوق العاده راضی کننده و عالی فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» چشم طمع به آیندهٔ این شخصیت بسته و ناگهان پیشنهاد عجیب شراکت نصف- نصف را به سونی داده است. از آنجایی که میدانیم در فیلم های قبلی سودی که دیزنی از فروش فیلم های مردعنکبوتی MCU می‌برد تنها ۵ درصد بوده پس پیشنهادی معادل با ۵۰ درصد یعنی ۱۰ برابر پیشنهاد اولیه کمی غیرقابل باور و از همه مهمتر غیر منطقی به نظر میرسد و در هنر مذاکره حرکتی عجیب تلقی می شود! پس بنابراین این معامله وجهه دیگری داشته که در تیتر بعدی به آن خواهیم پرداخت.

 

- داستان ادامهٔ توافق و عقد قرار داد جدید از سال پیش آغاز شده بود!

همانطور که پیش‌ تر ذکر شد، دیزنی از فیلم های اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول که اعظم بودجه اش توسط سونی تامین میشد؛ تنها 5 درصد از سود آن را دریافت می کرد که این عدد با حسابی سرانگشتی چیزی معادل ۵۰-۵۵ میلیون دلار از هر فیلم مردعنکبوتی را شامل میشد.(در صورتی که اکثر کارهای Pre-Production با دیزنی و مارول بوده از فیلمنامه گرفته تا طراحی لباس و...) طبق گزارشات به دست رسیده، دیزنی حوالی سال گذشته پیشنهاد جدیدی را با سونی مطرح کرده که معامله ای به اصطلاح برد-برد محسوب می‌شده. پیشنهاد جدید از این قرار بوده: کوین فایگی که مغز متفکر تمامی فیلم های مارول استودیوز است، اگر سونی موافق باشد، روی تمامی فیلم های سونی از جمله ونوم و موربیوس و تمامی فیلم های Sonyverse نظارت داشته باشد که در انتها منجر به ورود تمامی این شخصیت ها به MCU می‌شود. در عوض این کار نیز دیزنی ۲۵ درصد از بودجه را تامین کرده و در نهایت به جای آن ۵ درصد قبلی، ۲۵ درصد از مقدار فروش در باکس آفیس را برای شراکتش در این فیلم ها دریافت کند.

همانگونه که در ظاهر این پیشنهاد پیداست، به راحتی می توانستیم از برد دو طرف مطمئن شویم اما در این بین اتفاقاتی افتاده(و نیافتاده) که باید به آن اشاره کنیم!

 

- سونی ذره‌ای اهمیت نمی دهد!

خب نکتهٔ بسیار مهم در پیشنهادی که مطرح شد این است که بعد از مطرح شدن این قرار داد جدید همکاری، سونی پیکچرز و رؤسای آن هیچ پاسخی به آن نمی دادند. کار تا جایی پیش میرود که از این اتفاق ۶ ماه می گذرد و سونی اصلا به هیچ وجه دل به کار نمی دهد و ظاهرا تصمیمی برای این کار نداشته است. یکی از نکاتی که وجود دارد این است که بعد از نگاهی به این سیر اتفاقات، سونی اصلا هیچ تاکتیک مذاکراتی را مورد استفاده قرار نمی دهد و با سکوت خود و بی اعتنایی باعث خراب کردن تمامی پل های درست شده پشت سرش می شود.

 

- شروع لج و لجبازی دیزنی!

بعد از بی پاسخ ماندن دیزنی پس از شش ماه کامل، دیزنی نیز تصمیم بسیار عجیبی میگرد. پس از اینکه سونی کاملا روی بی جواب گذاشتن دیزنی پافشاری کرد، دیزنی نیز تصمیم میگرد کاملا تمام معادلات قبلی را بهم بریزد جوری که سونی کاملا به این نتیجه برسد که عجب پیشنهاد تپلی را از دست دادم و با یک حرکت، آن ۲۵ درصد را به ۵۰ درصد از همه چیز تغییر میدهد! از همین سو این پیشنهاد جدید روانهٔ سونی می شود و طبق روال معمول سونی بازهم زیربار چنین چیزی نمی رود و به شراکت پایان می دهد.

همانطور که دیدیم دیزنی در این قسمت از ماجرا سر لج و لجبازی را آغاز کرده و فکر برای مذاکره های آینده را کاملا تحت شعاع قرار داده است. پیشنهادی که برای سونی صدها برابر سخت تر و ناپذیرا تر خواهد بود.

 

- سونی: فرمول فیلمهای مارول و MCU را یادگرفتیم!

تمام این ماجرا را گفتیم، اما مهمترین و اصلی ترین شروع چنین اتفاقی چیزی نیست جز فروش فیلم نسبتا ضعیف «ونوم» !!! سونی پس از ورود اسپایدرمن به MCU سعی بر امتحان فیلم خود و ساخت دنیای سینمایی خودش با عنوان لفظی SonySpider-verse کرد. پس از موققیت فیلم ونوم در گیشه و البته تغییر درجه سنی این فیلم از R به PG-13 که اتفاقا باعث شد موفقیت آن کاملا تضمین شود، به این نتیجه رسید که این دنیای تازه به دوران رسیده(!) را گسترش دهد. فیلم های بسیاری در این لیست قرار داشت و پروژه هایی که از آنها با خبر شده بودیم عبارت بودند از فیلمی با محوریت شخصیت های مونث دنیای مردعنکبوتی یا همان فیلم سیلور سیبل و بلک کت، فیلم کریون شکارچی (!) فیلمی بر اساس شخصیت عنکبوتی با نام «سیلک»، فیلم «جک پات» (!)، فیلم «نایت واچ» و فیلم «شش خبیث» ! (اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا ) در نهایت نیز فیلم «موربیوس» در دستور کار قرار گرفت و مراحل تولید و فیلمبرداری اش با بازی «جرد لتو» را جلو برد. اما نکته‌ای که وجود داشت این بود که در ابتدا قرار بود اکثر این فیلم ها با درجه سنی بزرگسال تولید شوند چرا که در تمایز نسبی با فیلم های MCU قرار می گرفت.(لااقل از لحاظ سنی و خشونت) اما فیلم ونوم با تغییر این روند و با منتشر شدن با درجهٔ PG-13 باعث شد اکثر طرفداران این شخصیت (با توجه به سن) روانهٔ سینما شوند و فروش بسیار خوبی را از طرف این فیلم شاهد باشیم. بعد از این فروش سونی نیز مزهٔ این موفقیت ناپایدار را چشید و کلا روند تولید فیلمهایش تغییر کرد در حدی که پیش بینی و گفته می شود فیلم اختصاصی «موربیوس» با همان رده سنی PG-13 روانهٔ سینماها خواهد شد. پس از پایان اکران فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» نیز قرارداد بین آنها و دیزنی هم به انتهای خود رسیده و بالاخره سونی با توجه به اعتماد به نفسی که بعد از فروش ونوم به دست آورده می تواند روی ورود محبوب ترین شخصیت کمیک بوکی حساب ویژه ای باز کند و مستقیما می تواند خودش روی آثاری که میسازد نظارت داشته باشد، بدون هیچ مانعی! اما به چه قیمتی؟

 

- نظارت بر آیندهٔ فیلم های مردعنکبوتی چگونه رقم خواهد خورد؟

حال که کار از کار گذشته و فعلا خبری از بازگشت مردعنکبوتی به MCU نیست، باید نگاهی داشته باشیم به تحلیل ها و پیش بینی های بعد از آن. دیگر کوین فایگی در کار نیست که با مشخص کردن مسیر درست به سونی شخصیت را به سمت مطلوب هدایت کند. طبق گفته های آقای «تام راثمن» رئیس استودیوی سونی، او معتقد است که موفقیت فیلم «ونوم» و «اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی» بیانگر این هستند که "ما هر چی لازم بوده از کوین فایگی یاد گرفته ایم و دیگر نیاز به او و مارول نداریم "!پس همه چیز بعد از این نقطه برمی گردد به نظارت آقای «تام راثمن» ! شاید بعضی ها باشند که در این نقطه بگویند چه خوب حالا دیگر بدون چشم داشت های دیزنی اسپایدرمن به راحتی به آن پتانسیل حقیقی و واقعی خود نزدیک می شود و اسیر مارول استودیوز و چارچوب هایش نمی شود! اما این نظر کاملا اشتباه است چرا که اگر نگاهی به گذشته و تاریخ بیاندازیم متوجه می شویم که احتمال چه آیندهٔ تاریکی برای مردعنکبوتی و پیتر پارکر وجود خواهد داشت!!!

(قبل از شروع این مسئله بگویم که آقای «راثمن» چیزی شبیه به ترامپ است) مدت ها پیش تقریبا وقتی فیلم های ایکس من با دو فیلم اولیه یعنی X-men  و X2: United به اوج خود رسیدند، آقای راثمن نیز به همان اندازه در فاکس قرن بیستم به اوج ریاست و رهبری رسید. بعد از خروج کارگردان دو فیلم اول یعنی آقای «بریان سینگر» ساخت فیلم سوم با مشکل مواجه شد! بنابراین برت رتنر توسط ایشون و دوستانشان استخدام شدند و دیدیم که با چه فیلم نسبتا ضعیفی (Last Stand) مواجه شدیم! در ادامه و مصاحبه هایی که با شخص شخیص راثمن شد، متوجه شدیم که راه ایکس من و این فرانچایز به پایان خود رسیده به دلایل مختلف که مهم ترین آن بالا رفتن قیمت بازیگران این سری با گذشت زمان بود. اما این پایان کار نبود به دلیل این که رایت سینمایی مردان ایکس حفظ شود اسپین اف ضعیف «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» ساخته شد که به دلایل مختلف از جمله همان بودجه ناکافی به اثری ناامید کننده تبدیل شد. اما خبر های پشت صحنه دو فیلم x-men last stand و x-men origins wolverine حاکی از این بودند که آقای راثمن سر کیسه را که شل نمی کرده هیچ، در فیلمنامه هم دست برده بوده کاری که اصلا بر عهده و تخصص ایشان نبوده است. به هر حال گذشت و گذشت تا این که در سال ۲۰۱۵ و جریان لو رفتن ایمیل های سونی و در نهایت افول خانم ایمی پاسگال از جایگاه ریاست سونی پیکچرز، آقای راثمن هم به سونی پیکچرز پیوست و جایگزین پاسگال را شد. با توجه به همین ایمیل ها بود که ما متوجه شدیم که قرارداد و توافق بزرگی بین سونی و مارول در راه است و همین خانم «ایمی پاسگال» که این همه پشت سرش حرف و حدیث بود یک پای این قضیهٔ توافق بود. اما آقای راثمن چطور؟ آیا با این توافق موافق بود؟ آیا از میلی به ادامه آن داشت؟ با توجه به شواهد اخیر خیر؛ اما چرا؟ ظاهرا در همان سالهایی که سه گانهٔ اولیه ایکس من ساخته می شده و آقای «کوین فایگی» در این راه همراه فاکس بوده پس از اتفاقاتی که قبل از تولید فیلم سوم ایکس من یعنی «آخرین ایستادگی» در پیش بوده، فاکس را ترک کرده و استارت مارولی که الان شاهد موفقیت های روز افزون آن هستیم را زده است. همین خروج باعث شکل گرفتن کینهٔ ناپیدایی بین او و فایگی شده و طبق گزارشات او یکی از پایه های اصلی قبول نکردن پیشنهاد دیزنی بوده. یعنی این همه انگشت اتهامات به سمت فایگی منشا اصلی اش از طرف ایشون بوده و به خاطر همین هم ما مدام نام فایگی را به جای دیزنی در اظهارات مختلف می شنویم. به هرحال باید دید ادعای او از یادگرفتن راه فایگی چگونه پیش خواهد رفت اما تاریخ نشان میدهد که چنین چیزی دور از انتظار باشد. به هر صورت چیزی جز صبر حلّال این مشکلات نیست.

 

- تام هالند کلید تمام مشکلات

بعد از گذشت چند روزی از این خبر های پیاپی، بالاخره کوین فایگی و تام هالند این اتفاق را شفاف سازی کردند. «تام هالند» در مصاحبه با EW (خارج از پنل) تایید کرد که او در آینده نیز، به هر حالتی که شده ، ایفاگر نقش مردعنکبوتی خواهد بود! او عنوان داشت : آینده برای مردعنکبوتی متفاوت خواهد بود”! و در پی اظهارات او، کوین فایگی نیز در مصاحبه با EW سکوتش را شکست: ما فرصت این نصیبمون شد که پنج تا فیلم با حضور اسپایدرمن توی mcu بسازیم: دو تا اختصاصی و سه تا به همراه انتقام جویان. این یک رویا بود که هیچوقت فکر نمیکردم تحقق پیدا کنه. هیچوقت قرار نبود تا ابد دوام بیاره. ما میدونستیم که قراره میزان زمان محدودی برای انجام این در اختیار داشته باشیم؛ و (از همین رو) داستانی رو که میخواستیم نقل کنیم، کردیم و من همیشه برای آن سپاسگزار خواهم بود.

همانطور که در مصاحبه ها دیدیم فعلا خبری از مردعنکبوتی در MCU نخواهد بود و ادامهٔ این فرنچایز کاملا متفاوت خواهد شد. نکتهٔ بسیار قابل توجه و مهمی که در این بین وجود دارد این است که تام هالند می توانست کاری را انجام دهد که کاملا آیندهٔ فرنچایز سازی سونی را تحت شعاع قرار دهد. اگر تام هالند و در درجهٔ بعدی نویسندگان و کارگردان فیلم از پروژه های بعدی کناره گیری می کردند، سونی چاره‌ای جز ریبوت سه بارهٔ این شخصیت نداشت و پس از این اتفاق به راحتی میشد پیش بینی کرد که آیندهٔ سیاهی برای سونی در پیش خواهد بود. در حدی که خروج هالند می توانست به این معنا باشد که سونی حداقل به فکر توافق دوباره با دیزنی و مارول بیافتد! اما متاسفانه تام هالند چنین انتخابی نکرد و تصمیم گرفت بی حاشیه به چیزی که همیشه آرزویش را داشته و تلاش فوق العاده زیادی برایش کرده ادامه دهد و سالها در فیلم های مردعنکبوتی ایفا گر نقش پیتر پارکر باشد. اما این اتفاق وجهه های دیگری در آینده خواهد داشت.

 

- اگر سونی فیلم های بعدی را خراب کند، بازهم هیچ امیدی وجود نخواهد داشت!

گفتیم که انتخاب هالند یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین انتخاب هایی بود که می توانست انجام دهد و به دلایل فوق الذکر به سرانجام دلخواه نرسید. در اینجا با توجه به آینده ای که سونی بدون دخالت مارول در نظر دارد، اگر خطایی در این مسیر انجام دهد به منزلهٔ سقوط این شخصیت و بازنگشتن قطعی آن به MCU خواهد بود. یعنی اگر سونی دقیقا فیلم مردعنکبوتی دور از خانه را ادامه دهد و آن راهی که در پیش گرفته بود را ادامه داده و در نهایت فروش خوبی در گیشه نداشته باشد و منتقدین نیز از آن راضی نباشند، دیگر نمی توان آینده‌ای را برای این شخصیت متصور بود چرا که آن مسیر را به اشتباه ادامه دادند و دیگر نمی توان مسیری که پیش بردند را بازگردند و دوباره آن را در MCU در صورت توافق بعدی انجام دهند. به همین دلیل نقطهٔ عطف بسیار عظیمی برای این شخصیت در پیش است که سونی نه راه پیشی دارد نه راه پس. اگر با فرمان «زک اسنایدر»ـی جلو رود با دید خوشبختانه اگر نگاه کنیم بعد از دو سه فیلم به سرانجام DCEU و فیلم جاستیس منتهی خواهد شد. جایی که هیچ کاری از پس استودیو برنخواهد آمد و ناچارا مجبور به ریبوت سه بارهٔ این شخصیت می شود و در بهترین شرایط فیلم های دیگری مثل کاری که وارنر با آکوامن و شزم انجام داد، تکرار میشوند.(فیلم گوئن عنکبوتی و یانگ اسپایدر به عنوان مثال)

 

- چاره چیست؟

چاره چیزی جز کوتاه آمدن دو طرف در این قضیه نیست! یعنی همانقدری که سونی باید سر این قضیه توافق کوتاه بیاید، دیزنی نیز باید دست از لج و لجبازی برداشته و دوباره به آن خانهٔ اولیه و آن پیشنهاد ۲۵ درصد بازگردند که هر دو طرف بتوانند به سود بی حد و مرزی برسند که بدون یکدیگر هرگز نمی توانند به آن دست یابند. ما طرفداران نیز کاری جز صبر کردن و امید به بازگشت کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم! چرا که شخصیت های ونوم و کارنیج و ... و کراس اورشان با مردعنکبوتی عنوانی است که برای خیلی ها جذاب به نظر می رسد و پیش بینی فروش مناسبی برای آنها وجود خواهد داشت! به امید روزی که تمامی این مشکلات به کلی حذف شده و دوباره مزهٔ توافق و همکاری بین سونی و مارول را در کنار شخصیت های بازگشته از فاکس مثل چهارشگفت انگیز، ایکس من و ددپول بچشیم. چیزی که به خودی خود جذاب نیست و برنامه ریزی بلند مدت است که کراس اور را زیبا جلوه می دهد.

 

نظر شما چیست؟ آیا می توان روی آیندهٔ این شخصیت با توجه به لجبازی ها و پول پرستی های پیش آمده حساب باز کرد؟ 

 

مطالب مرتبط:

فروش فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" از مرز 1 میلیارد دلار گذشت

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

MARVEL’S SPIDER-MAN رسما به پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شد!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" 

داغ داغ! ویدئوی صحنه های پس از تیتراژ فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» لو رفت! 

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده‌ای جدید فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» 

مرد عنکبوتی ارزشمندترین فرنچایز کمیک بوکی هالیوود شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.Constantine
+1 #1 P.Constantine 1398-06-05 07:10
استاد ترابی واقعا نمی دونم به اونایی که سر این قضیه خوشحالن چی بگم. یه معادلهٔ ساده اس واقعا درک نمی کنم بعضی ها رو. دنیایی که سونی می خواست بسازه حالت بزرگسالانه داشت، از عنوان فیلما و شخصیتای اصلیشم پیداست. ونوم که عاشق خوردن مغز انسانه، موربیوس هم که خون آشامه، سیلور سیبل و بلک کت هم که قرار بود حالت اغواگرانه داشته باشن، کریون شکارچی هم قرار بوده براساس آخرین شکار کریون بسازنش بقیه عنواناشم بماند. بعد اونوقت همه اینا قراره جمع بشه با پیتر پارکر MCU و تام هالند که یه نوجون دبیرستانیه. تم داستانی‌ای که تو MCU برای این اسپایدرمن ساختن زمین تا آسمون با دنیای سونی در تضاده. حالا همه اینا قراره برن زیر دست دوتا آدمی که تجربه نشون داده اصلا آدمای درستی نیستن، اوی اراد و تام راثمن!!!!! واقعا بعد از این همه پتانسیل برای بد بودن میشه امیدی داشت برای ادامهٔ اسپایدرمن در دنیای سونی؟ الان همه میدونن که کارنیج قراره وارد داستان بشه، واقعا کارنیج و اسپایدرمن MCU ؟!؟ اصلا داریم؟ مگه میشه؟ به خدا بعضی از نظرات رو می خونم میخوام زار زار اشک بریزم!
نقل قول کردن
IRON SPIDER 128
#2 IRON SPIDER 128 1398-06-05 08:34
واقعا با خروج مرد عنکبوتی از mcu چطور می خوان حفره های داستانی رو که ایجاد میشه رو جمع کنند؟خدا می دونه! :cry:
نقل قول کردن
moali
#3 moali 1398-06-05 09:18
لعنت به این وضعیت.

فقط آقای فقیه مهمترین مسئله که جاش تو مقالتون خالی بود، برزسی این بود که فایگی و مارول در صورت عدم توافق چطور میخوان حفره های داستانی پیش اومده رو پر کنن که ممنون میشم ی توضیحی هم در مورد اون بدین
نقل قول کردن
mhhk
#4 mhhk 1398-06-05 10:48
به نقل از P.Constantine:
استاد ترابی واقعا نمی دونم به اونایی که سر این قضیه خوشحالن چی بگم. یه معادلهٔ ساده اس واقعا درک نمی کنم بعضی ها رو. دنیایی که سونی می خواست بسازه حالت بزرگسالانه داشت، از عنوان فیلما و شخصیتای اصلیشم پیداست. ونوم که عاشق خوردن مغز انسانه، موربیوس هم که خون آشامه، سیلور سیبل و بلک کت هم که قرار بود حالت اغواگرانه داشته باشن، کریون شکارچی هم قرار بوده براساس آخرین شکار کریون بسازنش بقیه عنواناشم بماند. بعد اونوقت همه اینا قراره جمع بشه با پیتر پارکر MCU و تام هالند که یه نوجون دبیرستانیه. تم داستانی‌ای که تو MCU برای این اسپایدرمن ساختن زمین تا آسمون با دنیای سونی در تضاده. حالا همه اینا قراره برن زیر دست دوتا آدمی که تجربه نشون داده اصلا آدمای درستی نیستن، اوی اراد و تام راثمن!!!!! واقعا بعد از این همه پتانسیل برای بد بودن میشه امیدی داشت برای ادامهٔ اسپایدرمن در دنیای سونی؟ الان همه میدونن که کارنیج قراره وارد داستان بشه، واقعا کارنیج و اسپایدرمن MCU ؟!؟ اصلا داریم؟ مگه میشه؟ به خدا بعضی از نظرات رو می خونم میخوام زار زار اشک بریزم!

استاد بحث خوشحالی نیست این وسط بحث اینکه با توجه به اینکه الان هیچ چاره ای نیست واسه ما جز انتظار.حداقل شاید بشه انتظار یه فیلم خوب در حد و اندازه مرد عنکبوتی داشت ما هیچکدوممون دوست نداریم فیلمی از شخصیت محبوبمون شکست بخوره و اعتبارش بیاد پایین مثل اتفاقی که برای DC افتاد و واقعا دوست داریم فیلمی ساخته بشه در حد خود مرد عنکبوتی دیگه تنها امیدمون فک میکنم میتونه همین باشه و فک نمیکنم کسی از اعضای سایت خوشحال باشه از این قضیه بالاخره عیارmcu در مقابل تمام کمپانی هایی که فیلم کمیک بوکی میسازن مشخصه و چند برابر از بقیه قویتر هست ولی این وسط بحث پول که میشه نظرات مردم هیچ اهمیتی نداره حالا ما هم منتظر میشیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#5 DAREDEVIL 1398-06-05 11:36
من میگم اگه ریبوت بکنند بد نیست به چند دلیل:
مردعنکبوتی تام هالند با دنیای سینمایی مارول مرتبطه با آیرون من رابطه ی داستانی داره جدا کردن داستانش و کنار هم قرار دادنش کنار ونوم خودش مشکله این مردعنکبوتی زیاد با فیلم مشترک با ونوم نمیخونه.
اگه ریبوت کنند و گند بزنند راه برای مذاکره به نوعی بازه چون در صورت توافق توی نسخه ی مردعنکبوتی تام هالند گند زده نشده و مارول میتونه همون رو ادامه بده.
نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
Shaghayegh
#6 Shaghayegh 1398-06-05 11:47
کاشکی می شد دیزنی شرکت سونی رو مثل فاکس بخره
نقل قول کردن
Blackmindoff
#7 Blackmindoff 1398-06-05 12:26
سلام ، شاید خیلیاتون با نظر من موافق نباشین ولی من خیلی دوست دارم مرد عنکبوتی از mcu بره بیرون چون تو mcu مرعنکبوتی خیلی حقیر شمرده میشد شما اصلا ببین تو فیلم اونجرز اند گیم کلا 2 دقیقه بیشترم نتوست بازی کنه تو اونجرز اینفینیتی وار هم شاید کلا 10 دقیقه تو صحنه نبود و مرد عنکبوتی تو mcu همیشه نوچه آیرون من بوده و اصلا شخصیت مستقلی نبوده در حالی که در تضاده با شخصیت مرد عنکبوتی ، مرد عنکبوتی باید مثلا آیرون من و کاپیتان آمریکا یه شخصیت مستقلی پیدا میکرد در حالی که تو سونی شما فکر کن کاملا به این شخصیت بها داده میشه و کاملا یه شخصیت کامل و مستقل پیدا میکنه و این بنظرم خیلی بهتره ،، و اینکه اونایی که میگین سونی برای بزرگسال فیلم درست میکنه ،، شما فکر کن یه کمپانی که میتونه بزرگسالا رو به خودش جذب کنه جذب مخاطب نوجوان براش خیلی کار راحت تریه فقط کافیه از مقدار خشونتش کم تر کنه شما نگاه کن ونوم که اولین تجربه مخاطب نوجوان بوده موفقیت تقریبا بزرگی بوده ، پس تجربه های بعدی موفق تر هم خواهند شد حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر سنگ دیزنی رو به سینه میزنید ولش کنید خدایی اینقدر سود بسشه کل هالیوودو کرده واسه خودش دیگه بسشه الان اگه سونی هم بتونه یه کمپانی مستقل بشه میتونه رقیب خوبی برای مارول باشه و اون وقته که رقابتشون باعث پیشرفتشون میشه و این یعنی به نفع من و تو ............. لطفا هر کس با هر قسمت نظرم مخالفه نظرشو با دلیل اعلام کنه ممنون از شما
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1398-06-05 12:50
این پول چه کار ها که نمیکنه ....
نقل قول کردن
iron-man 2019
#9 iron-man 2019 1398-06-05 13:49
سونی واقعاً شورش را درآورده،از وقتی هم شروع شد که بازی spider-man را برای ps4 انحصاری کرد،این هم از این،فکر کرده حالا چون رایت شخصیت محبوب مارو داره هرکاری میتونه بکنه.
نقل قول کردن
kade marek
#10 kade marek 1398-06-05 13:51
#7
نظرت جالبه!!!
شما از يه بچه دبيرستاني دقيقا چه انتظاري داري؟!
هر ورژني كه از پيتر ديديم مال دانشگاهش بوده!!! ولي ورژن ام سي يو تازه داشت وارد كالج ميشد
مارول تازه داشت استارت مستقل شدن كاراكترش رو ميكرد كه...(در هر صورت فكر نكنم نوچه به حساب بياد!!! نوچه يكم زياده ديگه!!! والا ما نديديم كسي نوچش رو اونجوري بغل كنه!)
معلومه كه تو اونجرز اينفينيتي وار و اند گيم زياد نبودش ولي حداقل تو همون زمان كم خيلي كار كرده
بعد وايسا ببينم! شما چرا جنگ داخلي رو نگفتي؟؟؟ چرا دوتا فيلم اختصاصيشو نگفتي؟!
تو اونا كه هم نقش مهمي داشت هم بيشتر از دو دقيقه وايساد!!!
بايد ديزني(يا سوني) كوتاه ميومد تا حداقل مارول پيتر رو وارد دانشگاه(كالج؟) ميكرد بعد هر كاري كه ميخواستن رو ميكردن تا ديگه مشكلي سر اين قضيه نوچگي پيش نميومد...
نقل قول کردن
kade marek
#11 kade marek 1398-06-05 14:02
#9 و بقيه كامنتا
نميشه واقعا همه ي تقصيرو بندازيم گردن سوني...
قطعا ديزني هم اين وسط مقصره چون نه گذاشته نه ورداشته، يهو قضيه پنجاه درصدو كشيده وسط!!!
ديزني بد عادت شده چون از هر كمپاني چيزي خواسته جواب رد نشنيده!
ميدونم اكثر كارا رو ديزني كرده ولي خب حداقل بايد پله پله جلو ميرفت نه يهو!!!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1398-06-05 14:03
به نقل از kade marek:
#9 و بقيه كامنتا
نميشه واقعا همه ي تقصيرو بندازيم گردن سوني...
قطعا ديزني هم اين وسط مقصره چون نه گذاشته نه ورداشته، يهو قضيه پنجاه درصدو كشيده وسط!!!
ديزني بد عادت شده چون از هر كمپاني چيزي خواسته جواب رد نشنيده!
ميدونم اكثر كارا رو ديزني كرده ولي خب حداقل بايد پله پله جلو ميرفت نه يهو!!!

نه عزیز من
اولش دیزنی 25 درصد رو مطرح کرده بوده
نقل قول کردن
kade marek
#13 kade marek 1398-06-05 14:07
#12
خب بعد از اينكه جواب نگرفت بجا اينكه كوتاه بياد بدترش كرده!
سر اون بيستو پنج درصد بايد ميفهميد سوني كوتاه بيا نيست پس بايد خود ديزني يكم كنترل ميكرد نه اينكه بد ترش كنه!
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1398-06-05 14:08
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1398-06-05 14:10
به نقل از kade marek:
#13
خب بعد از اينكه جواب نگرفت بجا اينكه كوتاه بياد بدترش كرده!
سر اون بيستو پنج درصد بايد ميفهميد سوني كوتاه بيا نيست پس بايد خود ديزني يكم كنترل ميكرد نه اينكه بد ترش كنه!

اونم دلیل داشت که فروش بالای فار فرام هوم بود شما وقت دست بالاتر رو داری باید اینطوری رفتار کنی
فروش این فیلم از پایین تا بالاش به لطف زحمات فایگی و مارول استودیوز به دست اومدهع و ارتباطش با mcu و اکرانش بعد از پایان بازی
ایشالا شما بری دیزنی و به مدیران ارشدشون توصیه ها و نصیحت های لازم رو بکنی تا بلکه دیگه به حق پنج تن از این اشتباهات نکنن :-*
نقل قول کردن
sara
#16 sara 1398-06-05 14:46
به نقل از P.Constantine:
استاد ترابی واقعا نمی دونم به اونایی که سر این قضیه خوشحالن چی بگم. یه معادلهٔ ساده اس واقعا درک نمی کنم بعضی ها رو. دنیایی که سونی می خواست بسازه حالت بزرگسالانه داشت، از عنوان فیلما و شخصیتای اصلیشم پیداست. ونوم که عاشق خوردن مغز انسانه، موربیوس هم که خون آشامه، سیلور سیبل و بلک کت هم که قرار بود حالت اغواگرانه داشته باشن، کریون شکارچی هم قرار بوده براساس آخرین شکار کریون بسازنش بقیه عنواناشم بماند. بعد اونوقت همه اینا قراره جمع بشه با پیتر پارکر MCU و تام هالند که یه نوجون دبیرستانیه. تم داستانی‌ای که تو MCU برای این اسپایدرمن ساختن زمین تا آسمون با دنیای سونی در تضاده. حالا همه اینا قراره برن زیر دست دوتا آدمی که تجربه نشون داده اصلا آدمای درستی نیستن، اوی اراد و تام راثمن!!!!! واقعا بعد از این همه پتانسیل برای بد بودن میشه امیدی داشت برای ادامهٔ اسپایدرمن در دنیای سونی؟ الان همه میدونن که کارنیج قراره وارد داستان بشه، واقعا کارنیج و اسپایدرمن MCU ؟!؟ اصلا داریم؟ مگه میشه؟ به خدا بعضی از نظرات رو می خونم میخوام زار زار اشک بریزم!

اینو باید به سایت بسیار بسیار عزیز و محترم زومجی بگیم که الان نصف کاربراش دارن برای سونی به به و چهچه میکنن
نقل قول کردن
sara
#17 sara 1398-06-05 15:02
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

سایت زومجی واقعا سایت خیلی خوبی بود و هست ولی متاسفانه هیچ کدامشان کمیک نخوندن که اینجوری دارن درباره مرد عنکبوتی حرف میزنن اون از نقد مسخره شون راجع به بازگشت به خانه اینم از این!!!!!
موندم پیش خودشون چی فکر کردن!!!!!
اینا احتمالا فقط سه گانه ریمی رو دیدن و فکر میکنن مرد عنکبوتی شناس شدن
نقل قول کردن
kade marek
#18 kade marek 1398-06-05 15:15
#15
...
نقل قول کردن
The spider
#19 The spider 1398-06-05 15:17
من هنوزم به این توافق امیدوارم
ای کاش یه معجزه ای بشه و سونی و دیزنی کوتاه بیان و توافق کنن تا ما هر ثانیه ترس از به گند کشیده شدن شخصیت مورد علاقمون نداشته باشیم
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

یعنی نمیدونید دلم چقدر از این حرفتون خنک شد؟
همون سایتی که شما اشاره کردید علاوه بر گندی که داره به فیلم های کمیک بوکی یه سری کاربرایی داره که مطمئناً میتونم بگم کمیک اصلا نمیدونن چی هست و هیچ آشنایی ای باهاش ندارن و دائماً اظهار نظر میکنن و آدم واقعاً حرصش میگیره.
حتی نمیدونن اسپایدرمن و فطرت و ذاتش چطوره و دائماً ایراد های به معنای واقعی کلمه "مضخرف و چرت و پرت" از فیلمهای اسپایدرمن MCU میگیرن.
واقعا ممنونم که سکوت نکردید این ماجرا داشت از درون منو می خورد
نقل قول کردن
sara
#20 sara 1398-06-05 15:27
به نقل از The spider:
من هنوزم به این توافق امیدوارم
ای کاش یه معجزه ای بشه و سونی و دیزنی کوتاه بیان و توافق کنن تا ما هر ثانیه ترس از به گند کشیده شدن شخصیت مورد علاقمون نداشته باشیم
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

یعنی نمیدونید دلم چقدر از این حرفتون خنک شد؟
همون سایتی که شما اشاره کردید علاوه بر گندی که داره به فیلم های کمیک بوکی یه سری کاربرایی داره که مطمئناً میتونم بگم کمیک اصلا نمیدونن چی هست و هیچ آشنایی ای باهاش ندارن و دائماً اظهار نظر میکنن و آدم واقعاً حرصش میگیره.
حتی نمیدونن اسپایدرمن و فطرت و ذاتش چطوره و دائماً ایراد های به معنای واقعی کلمه "مضخرف و چرت و پرت" از فیلمهای اسپایدرمن MCU میگیرن.
واقعا ممنونم که سکوت نکردید این ماجرا داشت از درون منو می خورد

دقیقا منم خیلی عصبانی شدم و اینکه آقای ترابی این حرف ها رو زدن خیلی خیالم راحت شد کاش یه نفر میرفت تو این سایت و بهشون حرف استاد رو میگفت
نقل قول کردن
The spider
#21 The spider 1398-06-05 15:30
به نقل از sara:
به نقل از The spider:
من هنوزم به این توافق امیدوارم
ای کاش یه معجزه ای بشه و سونی و دیزنی کوتاه بیان و توافق کنن تا ما هر ثانیه ترس از به گند کشیده شدن شخصیت مورد علاقمون نداشته باشیم
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

یعنی نمیدونید دلم چقدر از این حرفتون خنک شد؟
همون سایتی که شما اشاره کردید علاوه بر گندی که داره به فیلم های کمیک بوکی یه سری کاربرایی داره که مطمئناً میتونم بگم کمیک اصلا نمیدونن چی هست و هیچ آشنایی ای باهاش ندارن و دائماً اظهار نظر میکنن و آدم واقعاً حرصش میگیره.
حتی نمیدونن اسپایدرمن و فطرت و ذاتش چطوره و دائماً ایراد های به معنای واقعی کلمه "مضخرف و چرت و پرت" از فیلمهای اسپایدرمن MCU میگیرن.
واقعا ممنونم که سکوت نکردید این ماجرا داشت از درون منو می خورد

دقیقا منم خیلی عصبانی شدم و اینکه آقای ترابی این حرف ها رو زدن خیلی خیالم راحت شد کاش یه نفر میرفت تو این سایت و بهشون حرف استاد رو میگفت

دقیقا یکی از بی اطلاعات ترین و بی منطق ترین و اعصاب خردکن ترین کاربرای دنیا رو داره این سایت در زمینه کمیک
نمیدونم چی بگم والا
نقل قول کردن
mehran spidey
#22 mehran spidey 1398-06-05 15:44
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

استاد شما نباید خودتون رو برای حرف های یه سایت دیگه ناراحت کنید ! اونا یک چیز میگند ، ما هم یک چیز دیگه . تنها با صبر کردن میشه فهمید که کدوم طرف حرف حق رو میزنه ، باید صبور بود ... البته من به شخصه علاوه بر سونی ، دیزنی رو هم مقصر میدونم ولی دیگه کاری نمیشه کرد ، چیزیه که شده ؛ چه بخوایم شاد باشیم و چه غمگین !

پ.ن : در مورد قضیه ی انحصاری باید بگم بین صنعت گیم و سینما تفاوت هایی وجود داره .اونجا شما اگه بازی اختصاصی درست و حسابی نداشته باشی نسل رو باختی !...
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#23 Pooya-Spidey 1398-06-05 15:57
به نقل از P.Constantine:
استاد ترابی واقعا نمی دونم به اونایی که سر این قضیه خوشحالن چی بگم. یه معادلهٔ ساده اس واقعا درک نمی کنم بعضی ها رو. دنیایی که سونی می خواست بسازه حالت بزرگسالانه داشت، از عنوان فیلما و شخصیتای اصلیشم پیداست. ونوم که عاشق خوردن مغز انسانه، موربیوس هم که خون آشامه، سیلور سیبل و بلک کت هم که قرار بود حالت اغواگرانه داشته باشن، کریون شکارچی هم قرار بوده براساس آخرین شکار کریون بسازنش بقیه عنواناشم بماند. بعد اونوقت همه اینا قراره جمع بشه با پیتر پارکر MCU و تام هالند که یه نوجون دبیرستانیه. تم داستانی‌ای که تو MCU برای این اسپایدرمن ساختن زمین تا آسمون با دنیای سونی در تضاده. حالا همه اینا قراره برن زیر دست دوتا آدمی که تجربه نشون داده اصلا آدمای درستی نیستن، اوی اراد و تام راثمن!!!!! واقعا بعد از این همه پتانسیل برای بد بودن میشه امیدی داشت برای ادامهٔ اسپایدرمن در دنیای سونی؟ الان همه میدونن که کارنیج قراره وارد داستان بشه، واقعا کارنیج و اسپایدرمن MCU ؟!؟ اصلا داریم؟ مگه میشه؟ به خدا بعضی از نظرات رو می خونم میخوام زار زار اشک بریزم!

استاد فقیه عزیز اصلا بحث خوشحالی و راضی بودن از این اتفاق نیست.
من هم وقتی فهمیدم مثل همه شما ناراحت شدم ولی الان کاری ای که شده ، آبی ای که ریخته شده و ما هم مجبوریم بسوزیم و بسازیم و امیدوار باشیم که آبروریزی نشه یک فیلمی بسازن که باعث سرافکندگی ما نشه.
من الان از سونی حمایت نمی کنم ولی دوست ندارم یک فیلمی از شخصیت محبوبم ساخته بشه که بد باشه و باعث آبرو ریزی بشه.
من دوست دارم از شخصیت محبوبم فیلم خوب ببینم حالا اگر در MCU باشه که دیگه ترسی ندارم مثل دو تا فیلم قبلی که خونسرد خونسرد بودم.
ولی اگر در سونی باشه میتونم امیدوار باشم که حداقل یک فیلمی مثل FFH دوباره ساخته بشه.
و اگر هم سونی در این کار موفق نشه من هم از بازگشت اسپایدرمن به MCU مثل اوایل این قضیه استقبال می کنم.
و امیدوارم که همونطور که در بند آخر مطلبتون اشاره کردید اسپایدرمن به MCU برگرده و همه چیز ختم به خیر بشه.
نقل قول کردن
hassan91
#24 hassan91 1398-06-05 16:14
تا چهار سال پیش که مرد عنکبوتی رو برای اولین بار تو MCU مشاهده کردیم، کی باورش میشد که دیزنی از چهار شگفت انگیز و مردان ایکس و ددپول فیلم بسازه ولی از اسپایدی نتونه بسازه.

به هیچ وجه نمیتوان از این اتفاق راضی بود. چون سونی به قطع یقین با مخ به زمین خواهد خورد. حتی اگه پشتوانه اش یه فیلمی مثل مرد عنکبوتی ۲ سم ریمی باشه یا مرد عنکبوتی دیزنی.

حالا سونی چجوری میخواد برچسب MCU رو از مرد عنکبوتی تام هلند بکشه بیرون خودش یه معادله ی هزار مجهولیه :o
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#25 Pooya-Spidey 1398-06-05 16:24
به نقل از Blackmindoff:
سلام ، شاید خیلیاتون با نظر من موافق نباشین ولی من خیلی دوست دارم مرد عنکبوتی از mcu بره بیرون چون تو mcu مرعنکبوتی خیلی حقیر شمرده میشد شما اصلا ببین تو فیلم اونجرز اند گیم کلا 2 دقیقه بیشترم نتوست بازی کنه تو اونجرز اینفینیتی وار هم شاید کلا 10 دقیقه تو صحنه نبود و مرد عنکبوتی تو mcu همیشه نوچه آیرون من بوده و اصلا شخصیت مستقلی نبوده در حالی که در تضاده با شخصیت مرد عنکبوتی ، مرد عنکبوتی باید مثلا آیرون من و کاپیتان آمریکا یه شخصیت مستقلی پیدا میکرد در حالی که تو سونی شما فکر کن کاملا به این شخصیت بها داده میشه و کاملا یه شخصیت کامل و مستقل پیدا میکنه و این بنظرم خیلی بهتره ،، و اینکه اونایی که میگین سونی برای بزرگسال فیلم درست میکنه ،، شما فکر کن یه کمپانی که میتونه بزرگسالا رو به خودش جذب کنه جذب مخاطب نوجوان براش خیلی کار راحت تریه فقط کافیه از مقدار خشونتش کم تر کنه شما نگاه کن ونوم که اولین تجربه مخاطب نوجوان بوده موفقیت تقریبا بزرگی بوده ، پس تجربه های بعدی موفق تر هم خواهند شد حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر سنگ دیزنی رو به سینه میزنید ولش کنید خدایی اینقدر سود بسشه کل هالیوودو کرده واسه خودش دیگه بسشه الان اگه سونی هم بتونه یه کمپانی مستقل بشه میتونه رقیب خوبی برای مارول باشه و اون وقته که رقابتشون باعث پیشرفتشون میشه و این یعنی به نفع من و تو ............. لطفا هر کس با هر قسمت نظرم مخالفه نظرشو با دلیل اعلام کنه ممنون از شما

با صفر تا صد نظر شما کاملا مخالفم به چند دلیل :
1-مردعنکبوتی موجود در MCU هنوز یک بچه دبیرستانی 16 ساله هست و هنوز به اون پختگی کامل نرسیده و در طول اون دوتا اونجرز و یک دونه سیویل وار به نوعی داشت تجربه کسب می کرد.
2-در اون سه تا فیلم نقش های اول و دوم کاپیتان آمریکا و آیرون من بودن چون در سیویل وار که دیدید این دو تا دعوا داشتند در اینفینتی وار هم که یک سکانس تیم کپ رو نشون میداد یک سکانس هم تیم آیرون من رو.
در اندگیم که دوباره دوست شدن دیدیم که در قضیه سفر های زمانی توی یک تیم بودن و حتی یک ریسک بزرگ رو انجام دادن و به نیوجرسی 1970 رفتن.
و در نبرد نهایی هم که هردوتاشون به اضافه ثور تیم آپ کردن تا ثانوس رو شکست بدن.
پس بقیه نقش مکمل محسوب میشن حالا چرا اسپایدی کم ظاهر شد الان برات توضیح میدم :
3-اسپایدی در اندگیم پودر شده بود!
همونطور که میدونی اسپایدرمن در اندگیم جز پودر شده ها بود و توی40 دقیقه آخر فیلم برگشت خب انتظار داری هر 40 دقیقه اش روی اسپایدی باشه
خیلی از شخصیت ها اصلا فرصت دیالوگ گفتن نداشتن توی اون صحنه نبرد نهایی مثل درکس ولی اسپایدی میره و یک گفت و گوی احساسی با تونی استارک انجام میده و زمان مرگ تونی هم باهاش خداحافظی میکنه.
این از اندگیم
4-اسپایدی توی اینفینیتی وار به حق خودش رسید.
واقعا فیلم عظیمی بود این اینفینیتی وار و به نظرم اسپایدی خیلی خوب توی این فیلم جلوه کرد
یعنی از اول فیلم که اومد کمک تونی و دکتر استرنج و بعدش هم به عنوان مسافر قاچاق رفت فضا! تا آخر فیلم که پودر شد خیلی خوب نشون داده شد.
حد فاصل این دوتا صحنه اتفاقاتی میوفته که نشون میده اسپایدی به اندازه کافی در این فیلم حضور داشته دیگه چیزی نمیگم چون اگر یک بار دیگه فیلم رو ببینی متوجه میشی.
5-حضور در سیویل وار
از نظر من سیویل وار فقط برای اسپایدرمن مثل یک مراسم معارفه بود یعنی به هوادار ها معرفی شد و یک نبرد هم با کاپیتان آمریکا و فالکون و باکی بارنز داشت و بعدش رفت خونشون.
این فیلم برای اسپایدی یک آرامش پیش از طوفان در بازگشت به خانه بود.
6-دو تا فیلم اختصاصی این شخصیت عالی بودن.
در FFH و HOC اسپایدی نقش اول بود و بیشتر فیلم حول این شخصیت میچرخید و فکر نمی کنم مشکلی باشه.
توضیح بیشتر در رابطه با FFH = اسپویل

پ.ن: فکر نکنی من متناقض حرف زدم همونطور که در کامنت های قبلی هم گفتم من هم دوست دارم اسپایدی در MCU بمونه ولی اگر نشد امیدوارم که سونی در ساخت فیلم هاش موفق باشه و فیلمی نسازه که ما هوادار ها فقط به تام روثمن و امثالهم فحش بدیم و اعصابمون خراب بشه.
نقل قول کردن
iron-man 2019
#26 iron-man 2019 1398-06-05 18:50
به نقل از sara:
به نقل از The spider:
من هنوزم به این توافق امیدوارم
ای کاش یه معجزه ای بشه و سونی و دیزنی کوتاه بیان و توافق کنن تا ما هر ثانیه ترس از به گند کشیده شدن شخصیت مورد علاقمون نداشته باشیم
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

یعنی نمیدونید دلم چقدر از این حرفتون خنک شد؟
همون سایتی که شما اشاره کردید علاوه بر گندی که داره به فیلم های کمیک بوکی یه سری کاربرایی داره که مطمئناً میتونم بگم کمیک اصلا نمیدونن چی هست و هیچ آشنایی ای باهاش ندارن و دائماً اظهار نظر میکنن و آدم واقعاً حرصش میگیره.
حتی نمیدونن اسپایدرمن و فطرت و ذاتش چطوره و دائماً ایراد های به معنای واقعی کلمه "مضخرف و چرت و پرت" از فیلمهای اسپایدرمن MCU میگیرن.
واقعا ممنونم که سکوت نکردید این ماجرا داشت از درون منو می خورد

دقیقا منم خیلی عصبانی شدم و اینکه آقای ترابی این حرف ها رو زدن خیلی خیالم راحت شد کاش یه نفر میرفت تو این سایت و بهشون حرف استاد رو میگفت

منم موافقم،به نقل از sara:
به نقل از P.Constantine:
استاد ترابی واقعا نمی دونم به اونایی که سر این قضیه خوشحالن چی بگم. یه معادلهٔ ساده اس واقعا درک نمی کنم بعضی ها رو. دنیایی که سونی می خواست بسازه حالت بزرگسالانه داشت، از عنوان فیلما و شخصیتای اصلیشم پیداست. ونوم که عاشق خوردن مغز انسانه، موربیوس هم که خون آشامه، سیلور سیبل و بلک کت هم که قرار بود حالت اغواگرانه داشته باشن، کریون شکارچی هم قرار بوده براساس آخرین شکار کریون بسازنش بقیه عنواناشم بماند. بعد اونوقت همه اینا قراره جمع بشه با پیتر پارکر MCU و تام هالند که یه نوجون دبیرستانیه. تم داستانی‌ای که تو MCU برای این اسپایدرمن ساختن زمین تا آسمون با دنیای سونی در تضاده. حالا همه اینا قراره برن زیر دست دوتا آدمی که تجربه نشون داده اصلا آدمای درستی نیستن، اوی اراد و تام راثمن!!!!! واقعا بعد از این همه پتانسیل برای بد بودن میشه امیدی داشت برای ادامهٔ اسپایدرمن در دنیای سونی؟ الان همه میدونن که کارنیج قراره وارد داستان بشه، واقعا کارنیج و اسپایدرمن MCU ؟!؟ اصلا داریم؟ مگه میشه؟ به خدا بعضی از نظرات رو می خونم میخوام زار زار اشک بریزم!

اینو باید به سایت بسیار بسیار عزیز و محترم زومجی بگیم که الان نصف کاربراش دارن برای سونی به به و چهچه میکنن

البته زومجی اطلاعاتش فقط درحد دنیای گیم مفیده،کمیک و این چیزا نه.یک مشت بیسواد چرت و پرت میزارن تو سایتشون بعد (افتخار) میکنند که سایتشون در (تمام) زمینه ها و موضوع ها مطالب مفید داره!!!!هاهاهاه اها!!!خنده دار نیست؟؟؟؟ :D
ولی یکی از کسانی که مقاله هایی تحت عنوان معرفیدشخصیت(مثل اً مردعنکبوتی)میذا ره اطلاعات کمیک بوکیش بدنیست.
نقل قول کردن
moali
#27 moali 1398-06-05 20:28
واقعا حاج محمدی تو زومجی داره مثل یک عقده‌ای رفتار میکنه، چون خودش از مارول و سبک ابرقهرمانی بدش میاد با نهایت بی دانشی و بی منطقی فیلما رو میکوبه و تحلیلای چرت مینویسه
نقل قول کردن
The spider
+1 #28 The spider 1398-06-05 20:47
دوستانی که تو کانال اسپایدی عضو نیستن جا نمونن از این خبر مهم:
«مایکی ساتِن» (Mikey Sutton) خبر از امکان توافقی جدید بین دیزنی و سونی می‌دهد!

مایکی ساتن که پیش‌تر در ماه جولای سال ۲۰۱۵ خبر از توافق بین دیزنی و فاکس داده بود و جزو نخستین افرادی بود که توافق اولیهٔ بین دیزنی و سونی بر سر ساخت فیلم‌های اسپایدرمن در سال ۲۰۱۴ را مخابره کرد، حال خبر از احتمال عهد قراردادی جدید بین این دو کمپانی می‌دهد!

بنا به گفتهٔ او، منابع او در دو طرف گزارش می‌دهند که مذاکرات همچنان ادامه داشته و نتیجهٔ نهایی حدوداً در هفتهٔ آینده منتشر خواهد شد.

او که وضعیت آینده را مثبت ارزیابی می‌کند، گزارش می‌دهد که «تام هالند» در کمیک کان Keystone از ارائهٔ توضیحات بیشتر در مورد آیندهٔ قرارداد دیزنی و سونی منع شده؛ چرا که ممکن بوده اطلاعات حساسی را لو بدهد!

[پس آیا تمام صحبت‌های هالند دربارهٔ آیندهٔ اسپایدرمن و بیانیهٔ سونی و صحبت‌های عوامل آن صرفاً برای تحت فشار قرار دادن دیزنی بوده است؟!]

در هر حال باید تا حدود یک هفته منتظر ماند و دید نتیجهٔ این مذاکرات چه خواهد شد...

واقعا حالا امیدوارترم و خیالم حتی خیلی کم راحت شد.امیدوارم هفته آینده این خبر خوب توافق رو بشنویم
ای کاش بشه.
نقل قول کردن
sara
#29 sara 1398-06-05 20:54
به نقل از The spider:
دوستانی که تو کانال اسپایدی عضو نیستن جا نمونن از این خبر مهم:
«مایکی ساتِن» (Mikey Sutton) خبر از امکان توافقی جدید بین دیزنی و سونی می‌دهد!

مایکی ساتن که پیش‌تر در ماه جولای سال ۲۰۱۵ خبر از توافق بین دیزنی و فاکس داده بود و جزو نخستین افرادی بود که توافق اولیهٔ بین دیزنی و سونی بر سر ساخت فیلم‌های اسپایدرمن در سال ۲۰۱۴ را مخابره کرد، حال خبر از احتمال عهد قراردادی جدید بین این دو کمپانی می‌دهد!

بنا به گفتهٔ او، منابع او در دو طرف گزارش می‌دهند که مذاکرات همچنان ادامه داشته و نتیجهٔ نهایی حدوداً در هفتهٔ آینده منتشر خواهد شد.

او که وضعیت آینده را مثبت ارزیابی می‌کند، گزارش می‌دهد که «تام هالند» در کمیک کان Keystone از ارائهٔ توضیحات بیشتر در مورد آیندهٔ قرارداد دیزنی و سونی منع شده؛ چرا که ممکن بوده اطلاعات حساسی را لو بدهد!

[پس آیا تمام صحبت‌های هالند دربارهٔ آیندهٔ اسپایدرمن و بیانیهٔ سونی و صحبت‌های عوامل آن صرفاً برای تحت فشار قرار دادن دیزنی بوده است؟!]

در هر حال باید تا حدود یک هفته منتظر ماند و دید نتیجهٔ این مذاکرات چه خواهد شد...

واقعا حالا امیدوارترم و خیالم حتی خیلی کم راحت شد.امیدوارم هفته آینده این خبر خوب توافق رو بشنویم
ای کاش بشه.
این خبر رو از کجا آوردی؟؟؟؟مطمعنی راسته؟؟؟؟ اگه راست باشه ایشالا نتیجه داشته باشه
نقل قول کردن
sara
#30 sara 1398-06-05 20:55
به نقل از moali:
واقعا حاج محمدی تو زومجی داره مثل یک عقده‌ای رفتار میکنه، چون خودش از مارول و سبک ابرقهرمانی بدش میاد با نهایت بی دانشی و بی منطقی فیلما رو میکوبه و تحلیلای چرت مینویسه

باید نقد فیلم هاش رو ببینی بفهمی چه مخیه :P :P :P
نقل قول کردن
Spider-Fan
#31 Spider-Fan 1398-06-05 21:14
#28 ,#29:
بله؛ خبر بسیار مهمی هست و امیدی تازه به هواداران...
توی خبر هم گفتیم، آقای «مایکی ساتن» این خبر رو منتشر کردن (توی پبج فیس‌بوک‌شون).
ایشون سال ۲۰۱۵ خبر از معاملهٔ دیزنی و فاکس دادن، تقریباً اولین کسی بودن که خبر از اون توافق اولیهٔ دیزنی و سونی دادن و ...
سابقهٔ درخشانی داره در این زمینه.
حالا هم که گزارش می‌ده که مذاکرات همچنان ادامه داره...
من یکی که خیلی امیدوار شدم به توافق بعدی.
حدس می‌زنم که همهٔ این وضعیت (بیانیه و اظهارات کله‌گنده‌های سونی و از اون‌طرف سکوت خبری دیزنی) یه جور تاکتیک مذاکره باشه برای تحت فشار قرار دادن هم‌دیگه.
باید ببینیم تا نهایتاً دیگه ۱۰-۱۲ دیگه چه اتفاقی می‌افته...
نقل قول کردن
kade marek
#32 kade marek 1398-06-05 22:24
#30
باز حداقل يكم نقداش قابل هضم تره تا يه سايت ديگه(هر چند صراحتا تو قوانين نوشته شده اسم سايت نيارين ولي خب بايد بگم!!!مووي مگ...)
نقد اند گيمشو بخونين ديگه اينا در مقابلش نظر مثبته!!!
نقل قول کردن
sara
#33 sara 1398-06-05 22:47
به نقل از kade marek:
#30
باز حداقل يكم نقداش قابل هضم تره تا يه سايت ديگه(هر چند صراحتا تو قوانين نوشته شده اسم سايت نيارين ولي خب بايد بگم!!!مووي مگ...)
نقد اند گيمشو بخونين ديگه اينا در مقابلش نظر مثبته!!!

کلا سایت مووی مگ فیلمای ابرقهرمانی رو همش میکوبه ولی نقد فیلم های دیگش انصافا خوبه
نقل قول کردن
super spider17
#34 super spider17 1398-06-05 23:02
به نقل از mtm:
الان یه سایتی که مدتیه داره گند میزنه به دنیای کمیک فقط چون نویسنده ش با دیزنی لجه مطلب کارکرده که "جدایی اسپایدرمن به نفع صنعت است"
!!!
یکی نیست بهش بگه آدم زبون نفهم این یعنی چی؟ به نفع چی؟ ما دنبال شخصیتمون هستیم و اینکه به ذاتش وفادار باشن تو میگی صنعت؟!!! صنعت سینما؟
خب اگه اینطوریه چرا سونی چند تا از عناوین اختصاصی خودش رو به مایکرو سافت و ایکس باکس نمیده که به نفع "صنعت" باشه؟!
متاسفانه یه سری سایت های گیم دراومدن تو ایران که نویسنده هاشون هیچی از دنیای کمیک نمیدونن و فقط چند تا فیلم دیدن و به خودشون اجازه میدن درباره شخصیت های کمیک بوکی نظر بدن
بابا شما برید فعلا سوپرماریو تون رو بازی کنید .

استاد دقیقا همون طور که گفتید اینا همشون سایتایه گیمن(البته بیشترشونم سایت طرفدارای نینتندوه:/ ) و الکی درباره کمیک ها صحبت میکنند.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#35 Spider-Fan 1398-06-05 23:02
#16 ,#17 ,#26 ,#27 ,#32 ,#33:

دوستان قوانین سایت رو خوندین؟!
نقل قول:
از نقل قول، کپی‌برداری یا اشاره به نام سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان خودداری شود.
اگه نقدی دارید به حرف‌هاشون یا برید تو سایت خودشون بگید یا حداقل مستقیماً اسم سایت رو نبرید!
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#36 Pooya-Spidey 1398-06-05 23:26
به نقل از The spider:
دوستانی که تو کانال اسپایدی عضو نیستن جا نمونن از این خبر مهم:
«مایکی ساتِن» (Mikey Sutton) خبر از امکان توافقی جدید بین دیزنی و سونی می‌دهد!

مایکی ساتن که پیش‌تر در ماه جولای سال ۲۰۱۵ خبر از توافق بین دیزنی و فاکس داده بود و جزو نخستین افرادی بود که توافق اولیهٔ بین دیزنی و سونی بر سر ساخت فیلم‌های اسپایدرمن در سال ۲۰۱۴ را مخابره کرد، حال خبر از احتمال عهد قراردادی جدید بین این دو کمپانی می‌دهد!

بنا به گفتهٔ او، منابع او در دو طرف گزارش می‌دهند که مذاکرات همچنان ادامه داشته و نتیجهٔ نهایی حدوداً در هفتهٔ آینده منتشر خواهد شد.

او که وضعیت آینده را مثبت ارزیابی می‌کند، گزارش می‌دهد که «تام هالند» در کمیک کان Keystone از ارائهٔ توضیحات بیشتر در مورد آیندهٔ قرارداد دیزنی و سونی منع شده؛ چرا که ممکن بوده اطلاعات حساسی را لو بدهد!

[پس آیا تمام صحبت‌های هالند دربارهٔ آیندهٔ اسپایدرمن و بیانیهٔ سونی و صحبت‌های عوامل آن صرفاً برای تحت فشار قرار دادن دیزنی بوده است؟!]

در هر حال باید تا حدود یک هفته منتظر ماند و دید نتیجهٔ این مذاکرات چه خواهد شد...

امیدوارم که این خبر آقای مایکل ساتن هم مثل خبر دیزنی و فاکس درست در بیاد و دیگه کلا خیال هواداران راحت بشه و همه چیز ختم به خیر بشه.
الهی به امید تو!
نقل قول کردن
Blackmindoff
#37 Blackmindoff 1398-06-05 23:32
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Blackmindoff:
سلام ، شاید خیلیاتون با نظر من موافق نباشین ولی من خیلی دوست دارم مرد عنکبوتی از mcu بره بیرون چون تو mcu مرعنکبوتی خیلی حقیر شمرده میشد شما اصلا ببین تو فیلم اونجرز اند گیم کلا 2 دقیقه بیشترم نتوست بازی کنه تو اونجرز اینفینیتی وار هم شاید کلا 10 دقیقه تو صحنه نبود و مرد عنکبوتی تو mcu همیشه نوچه آیرون من بوده و اصلا شخصیت مستقلی نبوده در حالی که در تضاده با شخصیت مرد عنکبوتی ، مرد عنکبوتی باید مثلا آیرون من و کاپیتان آمریکا یه شخصیت مستقلی پیدا میکرد در حالی که تو سونی شما فکر کن کاملا به این شخصیت بها داده میشه و کاملا یه شخصیت کامل و مستقل پیدا میکنه و این بنظرم خیلی بهتره ،، و اینکه اونایی که میگین سونی برای بزرگسال فیلم درست میکنه ،، شما فکر کن یه کمپانی که میتونه بزرگسالا رو به خودش جذب کنه جذب مخاطب نوجوان براش خیلی کار راحت تریه فقط کافیه از مقدار خشونتش کم تر کنه شما نگاه کن ونوم که اولین تجربه مخاطب نوجوان بوده موفقیت تقریبا بزرگی بوده ، پس تجربه های بعدی موفق تر هم خواهند شد حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر سنگ دیزنی رو به سینه میزنید ولش کنید خدایی اینقدر سود بسشه کل هالیوودو کرده واسه خودش دیگه بسشه الان اگه سونی هم بتونه یه کمپانی مستقل بشه میتونه رقیب خوبی برای مارول باشه و اون وقته که رقابتشون باعث پیشرفتشون میشه و این یعنی به نفع من و تو ............. لطفا هر کس با هر قسمت نظرم مخالفه نظرشو با دلیل اعلام کنه ممنون از شما

با صفر تا صد نظر شما کاملا مخالفم به چند دلیل :
1-مردعنکبوتی موجود در MCU هنوز یک بچه دبیرستانی 16 ساله هست و هنوز به اون پختگی کامل نرسیده و در طول اون دوتا اونجرز و یک دونه سیویل وار به نوعی داشت تجربه کسب می کرد.
2-در اون سه تا فیلم نقش های اول و دوم کاپیتان آمریکا و آیرون من بودن چون در سیویل وار که دیدید این دو تا دعوا داشتند در اینفینتی وار هم که یک سکانس تیم کپ رو نشون میداد یک سکانس هم تیم آیرون من رو.
در اندگیم که دوباره دوست شدن دیدیم که در قضیه سفر های زمانی توی یک تیم بودن و حتی یک ریسک بزرگ رو انجام دادن و به نیوجرسی 1970 رفتن.
و در نبرد نهایی هم که هردوتاشون به اضافه ثور تیم آپ کردن تا ثانوس رو شکست بدن.
پس بقیه نقش مکمل محسوب میشن حالا چرا اسپایدی کم ظاهر شد الان برات توضیح میدم :
3-اسپایدی در اندگیم پودر شده بود!
همونطور که میدونی اسپایدرمن در اندگیم جز پودر شده ها بود و توی40 دقیقه آخر فیلم برگشت خب انتظار داری هر 40 دقیقه اش روی اسپایدی باشه
خیلی از شخصیت ها اصلا فرصت دیالوگ گفتن نداشتن توی اون صحنه نبرد نهایی مثل درکس ولی اسپایدی میره و یک گفت و گوی احساسی با تونی استارک انجام میده و زمان مرگ تونی هم باهاش خداحافظی میکنه.
این از اندگیم
4-اسپایدی توی اینفینیتی وار به حق خودش رسید.
واقعا فیلم عظیمی بود این اینفینیتی وار و به نظرم اسپایدی خیلی خوب توی این فیلم جلوه کرد
یعنی از اول فیلم که اومد کمک تونی و دکتر استرنج و بعدش هم به عنوان مسافر قاچاق رفت فضا! تا آخر فیلم که پودر شد خیلی خوب نشون داده شد.
حد فاصل این دوتا صحنه اتفاقاتی میوفته که نشون میده اسپایدی به اندازه کافی در این فیلم حضور داشته دیگه چیزی نمیگم چون اگر یک بار دیگه فیلم رو ببینی متوجه میشی.
5-حضور در سیویل وار
از نظر من سیویل وار فقط برای اسپایدرمن مثل یک مراسم معارفه بود یعنی به هوادار ها معرفی شد و یک نبرد هم با کاپیتان آمریکا و فالکون و باکی بارنز داشت و بعدش رفت خونشون.
این فیلم برای اسپایدی یک آرامش پیش از طوفان در بازگشت به خانه بود.
6-دو تا فیلم اختصاصی این شخصیت عالی بودن.
در FFH و HOC اسپایدی نقش اول بود و بیشتر فیلم حول این شخصیت میچرخید و فکر نمی کنم مشکلی باشه.
توضیح بیشتر در رابطه با FFH = اسپویل

پ.ن: فکر نکنی من متناقض حرف زدم همونطور که در کامنت های قبلی هم گفتم من هم دوست دارم اسپایدی در MCU بمونه ولی اگر نشد امیدوارم که سونی در ساخت فیلم هاش موفق باشه و فیلمی نسازه که ما هوادار ها فقط به تام روثمن و امثالهم فحش بدیم و اعصابمون خراب بشه.

با بیشتر حرفاتون موافقم و نظرم برگشت و یه سوال ببخشید الان اگه سونی فیلم مرد عنکبوتیو بسازه بنظرتون باز از دوران دبیرستانش شروع میکنه و نیش خوردن از عنکبوت جهش زا و این حرفا.....؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#38 Pooya-Spidey 1398-06-06 00:38
به نقل از Blackmindoff:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Blackmindoff:
سلام ، شاید خیلیاتون با نظر من موافق نباشین ولی من خیلی دوست دارم مرد عنکبوتی از mcu بره بیرون چون تو mcu مرعنکبوتی خیلی حقیر شمرده میشد شما اصلا ببین تو فیلم اونجرز اند گیم کلا 2 دقیقه بیشترم نتوست بازی کنه تو اونجرز اینفینیتی وار هم شاید کلا 10 دقیقه تو صحنه نبود و مرد عنکبوتی تو mcu همیشه نوچه آیرون من بوده و اصلا شخصیت مستقلی نبوده در حالی که در تضاده با شخصیت مرد عنکبوتی ، مرد عنکبوتی باید مثلا آیرون من و کاپیتان آمریکا یه شخصیت مستقلی پیدا میکرد در حالی که تو سونی شما فکر کن کاملا به این شخصیت بها داده میشه و کاملا یه شخصیت کامل و مستقل پیدا میکنه و این بنظرم خیلی بهتره ،، و اینکه اونایی که میگین سونی برای بزرگسال فیلم درست میکنه ،، شما فکر کن یه کمپانی که میتونه بزرگسالا رو به خودش جذب کنه جذب مخاطب نوجوان براش خیلی کار راحت تریه فقط کافیه از مقدار خشونتش کم تر کنه شما نگاه کن ونوم که اولین تجربه مخاطب نوجوان بوده موفقیت تقریبا بزرگی بوده ، پس تجربه های بعدی موفق تر هم خواهند شد حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر سنگ دیزنی رو به سینه میزنید ولش کنید خدایی اینقدر سود بسشه کل هالیوودو کرده واسه خودش دیگه بسشه الان اگه سونی هم بتونه یه کمپانی مستقل بشه میتونه رقیب خوبی برای مارول باشه و اون وقته که رقابتشون باعث پیشرفتشون میشه و این یعنی به نفع من و تو ............. لطفا هر کس با هر قسمت نظرم مخالفه نظرشو با دلیل اعلام کنه ممنون از شما

با صفر تا صد نظر شما کاملا مخالفم به چند دلیل :
1-مردعنکبوتی موجود در MCU هنوز یک بچه دبیرستانی 16 ساله هست و هنوز به اون پختگی کامل نرسیده و در طول اون دوتا اونجرز و یک دونه سیویل وار به نوعی داشت تجربه کسب می کرد.
2-در اون سه تا فیلم نقش های اول و دوم کاپیتان آمریکا و آیرون من بودن چون در سیویل وار که دیدید این دو تا دعوا داشتند در اینفینتی وار هم که یک سکانس تیم کپ رو نشون میداد یک سکانس هم تیم آیرون من رو.
در اندگیم که دوباره دوست شدن دیدیم که در قضیه سفر های زمانی توی یک تیم بودن و حتی یک ریسک بزرگ رو انجام دادن و به نیوجرسی 1970 رفتن.
و در نبرد نهایی هم که هردوتاشون به اضافه ثور تیم آپ کردن تا ثانوس رو شکست بدن.
پس بقیه نقش مکمل محسوب میشن حالا چرا اسپایدی کم ظاهر شد الان برات توضیح میدم :
3-اسپایدی در اندگیم پودر شده بود!
همونطور که میدونی اسپایدرمن در اندگیم جز پودر شده ها بود و توی40 دقیقه آخر فیلم برگشت خب انتظار داری هر 40 دقیقه اش روی اسپایدی باشه
خیلی از شخصیت ها اصلا فرصت دیالوگ گفتن نداشتن توی اون صحنه نبرد نهایی مثل درکس ولی اسپایدی میره و یک گفت و گوی احساسی با تونی استارک انجام میده و زمان مرگ تونی هم باهاش خداحافظی میکنه.
این از اندگیم
4-اسپایدی توی اینفینیتی وار به حق خودش رسید.
واقعا فیلم عظیمی بود این اینفینیتی وار و به نظرم اسپایدی خیلی خوب توی این فیلم جلوه کرد
یعنی از اول فیلم که اومد کمک تونی و دکتر استرنج و بعدش هم به عنوان مسافر قاچاق رفت فضا! تا آخر فیلم که پودر شد خیلی خوب نشون داده شد.
حد فاصل این دوتا صحنه اتفاقاتی میوفته که نشون میده اسپایدی به اندازه کافی در این فیلم حضور داشته دیگه چیزی نمیگم چون اگر یک بار دیگه فیلم رو ببینی متوجه میشی.
5-حضور در سیویل وار
از نظر من سیویل وار فقط برای اسپایدرمن مثل یک مراسم معارفه بود یعنی به هوادار ها معرفی شد و یک نبرد هم با کاپیتان آمریکا و فالکون و باکی بارنز داشت و بعدش رفت خونشون.
این فیلم برای اسپایدی یک آرامش پیش از طوفان در بازگشت به خانه بود.
6-دو تا فیلم اختصاصی این شخصیت عالی بودن.
در FFH و HOC اسپایدی نقش اول بود و بیشتر فیلم حول این شخصیت میچرخید و فکر نمی کنم مشکلی باشه.
توضیح بیشتر در رابطه با FFH = اسپویل

پ.ن: فکر نکنی من متناقض حرف زدم همونطور که در کامنت های قبلی هم گفتم من هم دوست دارم اسپایدی در MCU بمونه ولی اگر نشد امیدوارم که سونی در ساخت فیلم هاش موفق باشه و فیلمی نسازه که ما هوادار ها فقط به تام روثمن و امثالهم فحش بدیم و اعصابمون خراب بشه.

با بیشتر حرفاتون موافقم و نظرم برگشت و یه سوال ببخشید الان اگه سونی فیلم مرد عنکبوتیو بسازه بنظرتون باز از دوران دبیرستانش شروع میکنه و نیش خوردن از عنکبوت جهش زا و این حرفا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا الان که خبر اومده که دوباره قراره توافق کنن و اسپایدی بمونه توی MCU
ولی اگر خدای ناکرده زبونم لال این اتفاق نیوفته فکر نمی کنم سونی این نسخه رو ریبوت کنه یعنی بره از اول همون داستان ها رو ادامه میده.
نقل قول کردن
kade marek
#39 kade marek 1398-06-06 15:04
#35
شما اگه بري تو همون سايت و نظرتو بنويسي مدير سايت نظرت رو تاييد نميكنه!!!
ميتوني امتحان كني!!!
ولي خب حق با توئه....
من از همه عذرخواهي ميكنم...
نقل قول کردن
Amiram
#40 Amiram 1398-06-06 23:21
#7
حضور کم پیتر تو فیلمی مثل EndGame یا InfinityWar، بدلیل برنامه بلند مدت دیزنی برای حضور و رشد دادن کاراکتر اسپایدرمن بوده.
که لازمه‌ش صبر و اعتماد طرفدارا بود که دوستان این هدیه رو به کوین فایگی ندادن. اسپایدرمنی که تازه دو سال از حضور رسمیش در MCU میگذره، شانس زیادی برای ایفای نقش در فیلمی که عرصه جولان کاراکتر های باسابقه‌ای مثل IronMan یا Thor یا CaptainAmerica نداره‌. پس عقل حکم میکنه که حضور اسپایدرمن تو این فیلم ها، کوتاه باشه که اول بتونه جای ‌پای خودش رو در MCU محکم کنه. مطمئن باشید اگه این سری تو MCU ادامه پیدا میکرد، درآینده شاهکارهایی رو شاهد بودیم.
نقل قول کردن
New VENOM
#41 New VENOM 1398-06-12 13:11
من راستش از اسپایدرمن mcu زیاد خوشم نمیومد

ولی واقعا از ریبوت های فیلم های این شخصیت متنفرم
.
آخه وقتی تو عمق فیلمی و منتظر قسمت بعدی، یهو یه یه آدم دیگه (منظورم بازیگره) با یه داستان از اول...

بعدم اینکه اینا دوتا شرکت بزرگن یعنی چی دعوا

عین دو تا بچه دوقلو که سر یه اسباب بازی دعوا میکنن.
بابا ما طرفدارا چقدر باید عذاب بکشیم آخه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید