شرح 15 دقیقه ابتدایی به نمایش درآمده از "سفر به دنیای عنکبوتی 2" در جشنواره سینما کان

شرح-تیزر-به-نمایش-درآمده-از-سفر-به-دنیای-عنکبوتی-2-در-جشنواره-سینما-کان

15 دقیقه نخست انیمیشن مورد انتظار "در میان دنیای عنکبوتی" در این جشنواره به نمایش درآمده و کسانی که موفق به دیدنش شده اند شرح از آن در اینترنت منتشر کرده اند.

اخیرا سونی اعلام کرد قسمت های دوم و سوم انیمیشن بسیار موفق "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" را با تاخیر اکران خواهد کرد. یعنی قسمت دوم با نام "در میان دنیای عنکبوتی" (Across Spider-Verse) روز دوم ژوئن سال 2023 (مطابق با 12 خرداد 1402) و قسمت سوم تحت عنوان "فراتر از دنیای عنکبوتی" (Beyond Spider-Verse) قراره 29 مارس 2024 (مطابق با 10 فروردین 1403) اکران بشوند.

روز گذشته در جشنواره "سینما کان"، 15 دقیقه نخست قسمت دوم ("در میان دنیای عنکبوتی") به نمایش درآمد که گفته میشه در آن تماشاچیان شاهد نبردی بین گوئن عنکبوتی و مرد عنکبوتی 2099 با یکی از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی به نام والچر بودند! گفته میشه ویدئویی که پخش شده از دنیای گوئن عنکبوتی آغاز شده. گوئن عنکبوتی دزدکی وارد خونه شون میشه و لباسش رو از پدرش پنهان میکنه. صدای پدر گوئن (سروان استیسی) را میشنویم که میگه: "ما در پرونده زن عنکبوتی به پیشرفت دست پیدا کرده ایم" (در دنیای گوئن عنکبوتی بهش لقب زن عنکبوتی داده اند و این نشون میده که رابطه گوئن عنکبوتی و پدرش شکرآب است و او میخواهد گوئن عنکبوتی را دستگیر کند!). گوئن به اتاقش میره و به طور مخفیانه به اسکنر پلیس گوش میده.

گوئن عنکبوتی

والچر به موزه گوئن حمله کرده و دست به گروگانگیری زده و گوئن لباس مخصوص خودش رو میپوشه تا باهاش مقابله کنه. پدرش هم در صحنه هست و به افسران پلیس میگه مراقب زن عنکبوتی باشن! گوئن سعی میکنه او را در جای امنی نگه داره که به بقیه آسیب نزنه. گفته میشه والچر لهجه بامزه ایتالیایی داره و لباسش ما رو به یاد دوران رنسانس در اروپا میندازه! (انگار مثلا لئوناردو داوینچی براش لباس طراحی کرده باشه!). او چنگال های مرگبار و بال های بسیار تیزی داره. ولی سلاح های مدرن مثل پهپادهای سبز رنگ هم داره! پس از یک نبرد هوایی او بر گوئن استیسی غلبه میکنه و چیزی نمونده که کارش را تموم کنه.

والچر داوینچی

والچر در ضمن سبک انیمیشنی اش با گوئن فرق داره و معلومه از دنیایی دیگر اومده. سپس پورتالی باز میشه و تار قرمز رنگی ازش بیرون میاد و سپس مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا) ظاهر میشه (اون هم سبک انیمیشنی متفاوتی داره). گوئن با تعجب ازش میپرسه که آیا اسمش "پلنگ آبی" هستش ! آنها علیه والچر با هم تیم آپ میکنند. میگل از دستیار مجازی خودش (لایلا) میخواد که نیروی کمکی بفرسته و او هم با اکراه این کار رو میکنه!

(فاش میشه که در نتیجه وقایع قسمت قبلی، مولتی ورس بهم ریخته و آدم بدها به دنیاهای اشتباهی پرت میشن!)  جسیکا درو (زن عنکبوتی) با یک موتور سیکلت ابر-جاسوس میاد بیرون! او لباس دو رنگ قرمز و مشکی داره. جالبه که او برخلاف دنیای کمیک، سیاه پوسته و موهای فِر داره که آدم رو یاد مدل موهای دهه 70 میلادی میندازه. البته در این مقاله گفته بودیم که در دنیایی دیگر مارول یک زن عنکبوتی سیاه پوست داره:

زن عنکبوتی سیاه پوست

و البته او باردار هم هست که این در دنیای کمیک سابقه داشته (این مقاله را بخوانید). یعنی گوئن متوجه  شکم بزرگش میشه. و او هم تایید میکنه که 5 ماهه بارداره! میگل هم در هوا با والچر درگیره. یک هلی کوپتر پلیس  مداخله میکنه و والچر در حال فرار باعث سقوطش میشه و هر سه قهرمان عنکبوتی ما از تارهای خودشون استفاده میکنند تا جلوی سقوطش را بگیرند تا کسی از مردم عادی کشته نشه (گوئن یه حرکت فوق العاده میزنه و از روی پره های هلی کوپتر پرش میکنه و تار میندازه تا بگیرتش). در میان خرابی که به بار آمذه گوئن را میبینیم که خسته شده و بعدش باباش (سروان استیسی) میاد و در حالی که تفنگش را بیرون آورده بهش میگه که به اتهام قتل پیتر پارکر بازداشته. گوئن عنکبوتی ماسک از صورت برمیداره تا فاش کنه دخترشه. او میگه: "میخواستم بهت بگم ولی خودت میدونی که چرا نمیتونستم". و این کارش باعث میشه پدرش هم شوکه بشه و هم دل شکسته. ولی آماده دستگیر کردنشه. گوئن فریاد میزنه: "من قاتل نیستم. من دخترتم. من به پیتر پارکر صدمه نزدم. نمیدونستم اونه. چاره ای نداشتم!  ناگهان مرد عنکبوتی 2099 دوباره گوئن را نجات میده و پدرش گوئن را با وسیله ای که از دنیای خودش آورده گرفتار میکنه (نوعی حباب انرژی) جسیکا درو دلش به حال گوئن میسوزه و نمیخواد که تنهاش بزاره. میگل به گوئن یک دستگاه زمانی مُچی میده. بعد یه پورتال باز میشه و گوئن بهش نگاه میکنه و هنوز تصمیم نگرفته که آیا باهاشون بره یا نه که صحنه کات میشه به دنیای مایلز مورالز و محله او (بروکلین). 

او برای جلسه مشاوره دیر کرده ولی داره با لباس ارتقا یافته خودش حسابی حال میکنه. نمره کلاس درس اسپانیولی او افت کرده و تو چند کلاس هم غیبت داشته. میخواد بره به دانشگاه کلمبیا ولی مادرش میخواد در بروکلین بمونه. به باباش میگه میخواد در دانشگاه وارد رشته فیزیک کوآنتومی بشه و روی اینجور چیزا تحقیق کنه و به دنیاهای دیگه سفر کنه چون در دنیاهای دیگر میتونه خیلی چیزا یاد بگیره. ولی باباش زیاد جدی نمیگیره. حس عنکبوتی ش ناگهان فعال میشه و باید بره. باباش هم باید بره چون از طریق بی سیم بهش اعلام میکنند که یک ابرشرور آشوب به پا کرده. مشاور به مادر مایلز میگه: "اون داره بهت دروغ میگه و فکر کنم خودتم اینو میدونی".

در کل ویدئویی که به نمایش درآمد اکشن فوق العاده ای داشت و خبر از این میداد که قراره تیم آپ های شگفت انگیزی را در آن بین شخصیت های مثبت و منفی شاهد باشیم.

همچنین در سینما کان و از طریق مغز متفکر سری انیمیشن های "سفر به دنیای عنکبوتی" (آقایان «فیل لرد» و «کریس میلر») اعلام شد که قسمت دوم بسیار بزرگتر و عظیم تر خواهد بود و تعداد شخصیت ها از 40 به 240 افزایش خواهد یافت! هنوز جزئیاتی از دیگر شخصیت های جدید منتشر نشده ولی تعداد زیاد شخصیت ها نشون میده که سونی اهداف و برنامه های جاه طلبانه ای برای این سری داره. برخی خبرهای تایید نشده هم حاکی از آن است که تمام عنکبوتی های قسمت قبلی مثل «مرد عنکبوتی نوآر»، «خوک عنکبوتی» و ... قراره برگردند ولی هنوز هیچی تایید نشده.

لرد و میلر در این جشنواره گفتند: "قسمت دوم خیلی بزرگتر از قسمت قبلی است و رکورد بیشترین تعداد انیماتور را در میان تاریخ فیلم های سینمایی انیمیشن دارد. داستان در شش دنیای مختلف گسترده شده (برخلاف قسمت قبل که داستان فقط روی دنیای مایلز متمرکز بود ".

ضمنا اسکار آیزاک بازیگر نقش میگل اوهارا (مرد عنکبوتی 2099) در مصاحبه ای گفته که سازندگان این انیمیشن سعی کرده اند از  میگل شخصیتی پیچیده و غیر کسل کننده بسازند! او همچنین اظهار داشت که مرد عنکبوتی 2099 برخلاف دیگر مردان عنکبوتی اهل جوک گفتن نیست و بسیار جدیه!

 

خب نظر شما چیه؟ خداییش آیا این اطلاعات و شرح ویدئویی به نمایش درآمده شما را برای دیدنش هایپ نکرد؟

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" (SPIDER-MAN: INTO THE SPIDER-VERSE)

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

 کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

اسکار 2019: پلنگ سیاه و سفر به دنیای عنکبوتی افتخارآفرین مارول شدند!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی جایزه بهترین انیمیشن سال BAFTA را تصاحب کرد

خبر داغ داغ داغ! "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" برنده جایزه گلدن گلوب شد!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

SPB
#1 SPB 1401-02-08 12:53
سلام.
بسیار عالی انشالله انیمیشن خوبی میشه مثل قسمت اوله.
استاد ترابی ضمن خسته نباشید، ما همچنان منتظر نظر شما از بتمن آقای ریوز هستیم.
ارادت- یک عضو اسپایدی
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1401-02-08 12:55
به نقل از SPB:
سلام.
بسیار عالی انشالله انیمیشن خوبی میشه مثل قسمت اوله.
استاد ترابی ضمن خسته نباشید، ما همچنان منتظر نظر شما از بتمن آقای ریوز هستیم.
ارادت- یک عضو اسپایدی

والا این روزا خیلی گرفتارم
انشاله هر وقت دیدم نطرم رو میگم ولی راستش فرصتش رو ندارم نقد کامل بنویسم. البته بنظرم فیلم خوبیه و جسته گریخته یه چیزایی ازش دیدم و بنظرم قراره منو از نطر داستانی جذب کنه ولی شاید ایراداتی هم داشته باشه و perfect نباشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1401-02-08 13:48
سلام
با اینکه با خبر تاخیر این انیمیشن ناراحت شدم، ولی نمیشه انکار کرد که این تاخیر باعث باز شدن دست سازندگان میشه. کلی هایپ و انتظار روی این انیمیشن هست که باعث میشه کار سازندگانش سخت بشه. قسمت اول از هر نظر فوق‌العاده بود. داستان، شخصیت پردازی، تعادل لحن و شوخی های عالی که از این نظر شاید از خیلی از فیلم های دی سی و مارول هم بالاتر قرار میگرفت، اکشن ها، دیوانگی و جنون کمیک بوکی فوق‌العاده که منطق واقع گرایانه دست و پاگیر رو میزنه میترکونه(منظورم از نظر نقشه و پلات هست، نه خود داستان)، موسیقی و کلی چیز های دیگه که این انیمیشن عالی انجامش داده. درباره این شرحی هم که اینجا داده شده خیلی نمیشه قضاوت کرد اما امیدوارم که این انیمیشن در کارش موفق باشه. درواقع الان دو تا دنباله از اسپایدی هست که برای من از لایواکشن های اسپایدی هم مهم تره: بازی مرد عنکبوتی ۲ و این انیمیشن که هر دو میتونند با گسترده کردن تمام تم ها و نقاط قوتی که داشتند و برطرف کردن نقاط ریز ضعف (درواقع من در انیمیشن "درون دنیای عنکبوتی" ضعف خاصی نمیبینیم و این مورد بیشتر برای مرد عنکبوتی ۲ هست که مثلا ماموریت های فرعیش رو بهتر کنه) به آثار ماندگار تر از قسمت های اولشون تبدیل بشن.
به نقل از mtm:
به نقل از SPB:
سلام.
بسیار عالی انشالله انیمیشن خوبی میشه مثل قسمت اوله.
استاد ترابی ضمن خسته نباشید، ما همچنان منتظر نظر شما از بتمن آقای ریوز هستیم.
ارادت- یک عضو اسپایدی

والا این روزا خیلی گرفتارم
انشاله هر وقت دیدم نطرم رو میگم ولی راستش فرصتش رو ندارم نقد کامل بنویسم. البته بنظرم فیلم خوبیه و جسته گریخته یه چیزایی ازش دیدم و بنظرم قراره منو از نطر داستانی جذب کنه ولی شاید ایراداتی هم داشته باشه و perfect نباشه

آقای ترابی من توی نظراتی که درباره این فیلم توی نقد سایت داشتم گفتم که کاملا عالی و perfect نیست و یک سری مشکلات منطقی یا بعضی از اکشن های اولیه (که در ادامه بهتر میشن) و بعضی مشکلات دیگه بودند که بهشون اشاره کردم اما به عنوان شروع این دنیا، برای من در جایگاهی کنار "بتمن آغاز میکند" قرار میگیره و استارت بسیار خوبی هست و راستش رو بخواید به عنوان یک هوادار کمیک بوک من این فیلم رو از بتمن آغاز میکند هم بیشتر دوست دارم. رابرت پتینسون هم به نظرم هم از بن افلک و هم از کریستین بیل بازی بهتری ارائه میکنه. به هر حال مشتاقانه منتظر نظر شما هم هستیم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1401-02-08 15:38
3#
منم باهات موافقم به نظرم این فیلم از بتمن آغاز میکند بهتر بود فقط کاش اون نبرد ته فیلم داخلش نبود چون به کلیت فیلم نمی‌خورد حالا خود نبرد که چندان رضایت بخش نبود اما حتی اگه فوق العاده هم میشد باز به نظرم اگه فیلم بدون نبرد پایانی بود بهتر میشد .
نقل قول کردن
SPB
#5 SPB 1401-02-08 16:51
#1
متشکرم، نظرشما خیلی واسم راجع به این فیلم مهمه.
با اینکه دیدمش و کلی باهاش حال کردم، ولی دلم می خواد یک متخصص کمیک بوک حرفه ای نظرش رو بگه.
البته مقاله ترجمه شده نقد هم خوندم، ولی دلم می خواست، اسپایدی یک نقد اختصاصی روش کار کنه، فکرکنم نظر خیلی از بروبچ اسپایدی هم همینه.
#2
بله ممنون
نوشته های شما همیشه منو شگفت زده می کنه، نقدتون هم خوندم خیلی جالب و دقیق فیلم رو توصیف کردید. :-)
نقل قول کردن
s.p.i
#6 s.p.i 1401-02-08 18:59
خب سلام به نظر میرسه انیمیشن قرار زندگی و پدر گوئن ببینیم
ببینیم و البته جسکا درو که خب راستش نه این که سیاه پوستش کردن مشکلی ندارم و البته‌ این انیمیشن هم قرار کیفیت عالی داشته باشه و بزرگ تر از انیمیشن قبلی باشه
و البته اکشن قسمت قبلی خوب بود امیدوارم اینبار هم عالی باشه که بدون شک هست
فقط میخام ببینم دشمن جدید کی هست

تشکر
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#7 amirmahdi 1381 1401-02-08 19:36
عالی بود خیلی خوشم اومد معلومه با اثری به مراتب بزرگتر و مهیج تر روبروخواهیم بود
عاشق دیدن دنیاها و شخصیت های جدید عنکبوتی هستم. و شخصیت های ویلن جدید که خیلی خوبن
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#8 amirmahdi 1381 1401-02-08 19:37
بجه ها کیا قسمت 5 مون نایت رو دیدن؟ چقدر خوب بود این قسمت. چقدر غیر کلیشه ای به اریجین مارک اشاره کردن. نه؟ و من که خیلی از بلایی که سر استیون اومد ناراحت شدم. شما چی؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1401-02-08 22:08
به نقل از Agent bishop:
3#
منم باهات موافقم به نظرم این فیلم از بتمن آغاز میکند بهتر بود فقط کاش اون نبرد ته فیلم داخلش نبود چون به کلیت فیلم نمی‌خورد حالا خود نبرد که چندان رضایت بخش نبود اما حتی اگه فوق العاده هم میشد باز به نظرم اگه فیلم بدون نبرد پایانی بود بهتر میشد .

در کل من توی نظرم هم گفتم که پایان بندی این فیلم میتونست بهتر و معنادارتر باشه و مثل شروع و میانه فیلم بهتر باشه. اما در کل به عنوان فیلم اول همین هم راضی کننده بود ولی در ادامه باید مثل مسیر بتمن آغاز میکند و شوالیه تاریکی، توی فیلم بعدی پیشرفت محسوس و عالی ببینیم.
#5
ممنون از شما.
به نقل از amirmahdi 1381:
بجه ها کیا قسمت 5 مون نایت رو دیدن؟ چقدر خوب بود این قسمت. چقدر غیر کلیشه ای به اریجین مارک اشاره کردن. نه؟ و من که خیلی از بلایی که سر استیون اومد ناراحت شدم. شما چی؟

منم دیدمش. واقعا اپیزود جالبی بود. اونقدر درگیرش شدم که دیشب خواب اون دو تا بچه که یکیشون مارک بود و اون یکی برادرش که مُرد رو دیدم! :lol: البته به نظرم بهتره بیشتر از این اسپم نکنیم و بگذاریم توی پست مربوط به مون نایت دربارش صحبت کنیم ولی من به شخصه خیلی درباره پایان بندی این سریال نگرانم. نه فقط به خاطر اینکه پایان بندی هر اثری برای من اهمیت خیلی بالایی داره، بلکه به نظرم یک اپیزود دیگه برای جمع بندی این سریال گسترده و کاملا کردن تمام عناصر داستانی به بهترین شکل ممکن، کمه. ای کاش این سریال مثل وانداویژن نُه قسمت بود که مون نایت دست بازتری برای جمع بندی داستان داشت. البته باید قسمت بعدی رو دید و قضاوت کرد.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#10 Miguel-OHara 1401-02-09 11:39
اسپایدرورس خیلی بزرگه پس جسیکا درو سیاه پوست هم احتمالش هست و موردی نداره وولی امیدوارم ظاهر کلاسیکش هم تو فیلم باشه
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1401-02-09 15:40
به نقل از Miguel-OHara:
اسپایدرورس خیلی بزرگه پس جسیکا درو سیاه پوست هم احتمالش هست و موردی نداره وولی امیدوارم ظاهر کلاسیکش هم تو فیلم باشه

فک کنم ظاهر کلاسیک رو گذاشتن فيلم سینمایی اختصاصی خودش
نقل قول کردن
amin Hajati
#12 amin Hajati 1401-02-15 16:32
کارتون تاخیر خود پخشش؟ چون نوشتین بخش 1ول قراره 2o23 بیاد در حالی که قبلا گفته بودن2o22 میاد.
امیدوارم تا اونموقع مردعنکبوتی درون دنیای عنکبوتی رو دیده باشم.
مقاله عالی بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید