پیش‌بینی هویت «کیندرد»: 5 شخصیت محتمل و 5 شخصیت غیرمحتمل!

پیش‌بینی هویت «کیندرد»: ۵ شخصیت محتمل و ۵ شخصیت غیرمحتمل!

در این مقاله به معرفی 5 گزینۀ منطقی و 5 گزینۀ غیرمنطقی برای هویت خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن یعنی «کیندرد» خواهیم پرداخت...

 

مقدمه: همگی کمابیش با خبیث جدیدی که «نیک اسپنسر» در سری کمیک‌بوک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) خلق کرده آشنا هستیم... فردی مرموز که خود را «کیندرد» (: «قوم و خویش») می‌نامد و پیتر پارکر را به خوبی می‌شناسد. او در مدتی کوتاه به یکی از پربحث‌ترین خبیث‌های جدید مارول بدل شده و همگی برای زمان پرده‌برداشتن از هویت او (احتمالاً در شمارهٔ ۵۰ این سری) لحظه‌شماری می‌کنیم... ما پیش‌تر در این مقاله   «۱۰ حقیقتی که باید دربارۀ کیندرد بدانید»  به بررسی اطلاعات و سرنخ‌هایی که دربارهٔ هویت او در دست داریم، پرداخته‌ایم. حال در این مقاله که برداشته‌شده از وب‌سایت CBR می‌باشد، می‌خواهیم به بررسی ۵ فن‌تئوری محتمل که با عقل جور در می‌آیند، و ۵ تئوری غیرمحتمل و خارج از ذهن دربارهٔ هویت او، بپردازیم!

 

10- غیرمحتمل: «دختر آیندهٔ پیتر و مری‌جین» (داستان One More Day)

«دختر آیندهٔ پیتر و مری‌جین» (داستان One More Day)

متأسفانه باید گفت در این مقاله زیاد اسم داستان منفور One More Day (یا به اختصار OMD) را خواهید شنید! دربارهٔ این داستان منفور پیش‌تر به اندازهٔ کافی در سایت ما نوشته شده (مثل اینجا)؛ اما به طور خلاصه پیرنگ داستان از این قرار است:

زن‌عمو می تیر خورده و امیدی به بهبودش نیست، پیتر خودش را به هر دری می‌زند تا او را نجات دهد، او که نهایتاً ناکام می‌ماند تصمیم می‌گیرد به بیمارستان برود و آخرین لحظات عمر زن‌عمویش را کنارش باشد، در این حین «مفیستو» پدیدار می‌شود و به پیتر پیشنهاد می‌دهد که در ازای حذف ازدواج‌اش با مری‌جین، زن‌عمویش را از مرگ نجات دهد و هویت مخفی‌اش را هم از ذهن مردم جهان پاک کند، پیتر و ام‌جی نهایتاً و بعد از بحثی طولانی قبول می‌کنند و همه چیز به حالت اول بر می‌گردد!

مفیستو بعد از این‌که هر دو به حذف ازپواج‌شان از تاریخ رضایت می‌دهند، به آن‌ها نشان می‌دهد که چه چیزی را از دست داده‌اند... او دختر آینده‌شان را نشان‌شان می‌دهد که به خاطر تصمیم‌شان هرگز به دنیا نخواهد آمد...

بسیاری عقیده دارند کیندرد همین دختر پیتر است؛ این تئوری شاید جالب به نظر برسد، اما به راحتی قابل‌ردشدن است: ۱) کیندرد مؤنث نیست، چرا که مارول از ضمیر «He» برای او استفاده می‌کند ۲) کیندرد به نورمن آزبورن ارتباط دارد (بنابر شماره‌های سری ASM مربوط به رویداد «کارنیج مطلق») پس این تئوری بسیار غیرمحتمل است...

 

9- محتمل: «پیتر پارکر» پیش از اتفاقات OMD

تئوری‌ای دیگر مربوط به داستان OMD وجود دارد: چه می‌شد اگر پیتر با پذیرفتن پیشنهاد مفیستو، یک دنیای موازی به وجود آورده باشد...؟ چه می‌شد اگر پیتر پارکری که پس از آن داستان دیدیم، در واقع پیتر پارکری جدید (از دنیای موازی جدیدی که مفیستو ساخته) باشد و نه پیتر پارکر اصلی؟

بنا بر این تئوری بسیار جالب، پیتر پارکر اصلی همان‌موقع که شرایط مفیستو را پذیرفت، توسط مفیستو به جهنم رفت و نسخه‌ای دیگر از او که توسط میستریو ایجاد شده جای او را گرفته است! سپس پیتر پارکر اصلی مراتب جهنم را طی می‌کند و خودش به یک شیطان تبدیل می‌شود! او که بالاخره توانسته از جهنم رها شود،‌ به زمین می‌آید تا حساب‌ش را با همزاد دیگرش که باعث عذابش در تمام این سال‌ها شده‌بود، صاف کند...!

 

8- غیرمحتمل: «گوئن استیسی»

تئوری‌ای دیگر اذعان دارد که کیندرد در واقع اولین عشق جدی پیتر یعنی «گوئن استیسی» است. چندی از سرنخ‌هایی که داریم هم با شخصیت او می‌خوانند: ارتباط با نورمن آزبورن و کینه از اسپایدرمن (گوئن اسپایدرمن را مقصر مرگ پدرش می‌داند.) اما با توجه به این‌که او پس از مرگ بارها و بارها بازگشته، به علاوهٔ عشق و علاقه‌ای که بین او و پیتر جریان داشت، این تئوری هم رد می‌شود.

 

7ـ محتمل: «قاتل عمو بن»

قاتل عمو بن

یک تئوری هیجان‌انگیز دیگر این است که کیندرد همان قاتل عمو بین است! او اولین دشمن اسپایدرمن بود و مسبب به وجود آمدن او شد. البته او بعدها برگشت (این مقاله  را بخوانید) ولی بعدتر به مرگ طبیعی مُرد.

او در ضمن از هویت اسپایدرمن آگاه است. همچنین نمی‌توان به طور قطعی گفت که تا به حال با نورمن آزبورن رابطه‌ای نداشته. ممکن است این مورد به صورت فلش‌بک نشان داده شود.

 

6- غیرمحتمل: «کارلی کوپر»

کارلی کوپر

راستش را بخواهید به سختی می‌توان توجیهی برای این تئوری پیدا کرد! اول این‌که رابطهٔ او با پیتر چندان خوب پیش نرفت، پس او ممکن است از او دل‌گیر باشد. به علاوهٔ این‌که او ارتباطی با نورمن آزبورن هم داشته (نورمن در برهه‌ای او را به گابلینی موسوم به «هیولا» تبدیل کرد!)

جدای از این دو مورد، دیگر هیچ‌چیز این تئوری قابل‌قبول نیست؛ چرا که اولاً کارلی کوپر تا به حال نمرده (!) و ثانیاً به شخصیت‌اش نمی‌خورد که در صورت مرگ به جهنم برود!

 

5- محتمل: «ند لیدز»

ند لیدز

تا به حال دربارهٔ کیندرد این اطلاعات را به دست آورده‌ایم: او به کینگ‌پین مرتبط است، یک‌بار مُرده، رابطهٔ تنگاتنگی با پیتر دارد، مرگ‌اش مربوط به اسپایدرمن می‌شده، قدرت‌های شیطانی دارد، و نسبت به افرادی که در خطر اسپایدرمن هستند حس هم‌دردی و دل‌سوزی دارد.

ند لیدز که پیش‌تر با هویت «هاب گابلین» شناخته می‌شد (البته هاب گابلین نبود و برایش پاپوش دوخته شده بود) تمام موارد مذکور را داراست. همچنین به خاطر هویت گابلینی‌اش به نورمن آزبورن هم مربوط می‌شود. به همین دلیل کیندرد بودن او بسیار محتمل به نظر می‌رسد. 

 

4- غیرمحتمل: «دختر پیتر و ام‌جی» که مرده به دنیا آمد

تئوری‌ای دیگر اذعان دارد که کیندرد همان دختر پیتر و ام‌جی است که مرده به دنیا آمد (این مقاله را بخوانید). این تئوری اصلاً با عقل جورد در نمی‌آید! شاید مرگ او به دست نورمن آزبورن رقم خورده باشد و ارتباط کوچکی با او داشته باشد، اما کسی که مرده به دنیا آمده در وهلهٔ اول چرا باید به جهنم برود؟!!! به علاوه، چرا باید از پیتر ینه به دل داشته باشد؟ به دلایلی مشابه (و متعدد!) این تئوری به هیچ‌وجه منطقی و محتمل نیست.

 

3- محتمل: «ازیکیل»

ازیکیل

ازیکیل شخصیت مرموزی‌ست که پیتر پارکر را از گذشته زیر نظر داشته و گاهی به کمک‌اش آمده. برای آشنایی کامل با او به این مقاله   مراجعه کنید.

او یک‌بار اسپایدرمن را به آفریقا برد تا او را به جای خودش قربانی کند؛ اما در لحظهٔ آخر تصمیم‌اش عوض شد و جانش را برای نجات پیتر فدا کرد و مانع از خورده‌شدن او توسط عنکبوتی غول‌آسا شد. ممکن است او پس از گذراندن دورانی سخت در جهنم نظرش دربارهٔ اسپایدرمن تغییر کرده باشد و حال در قالب کیندرد به سراغ پیتر آمده باشد.

 

2- غیرمحتمل: «نمود فیزیکی ازدواج پیتر و ام‌جی»

عروسی مرد عنکبوتی

یکی از نخستین تئوری‌هایی که دربارهٔ هویت کیندرد مطرح شد، این بود که او در واقع نمود فیزیکی خودِ ازدواج پیتر و ام‌جی است! در واقع این تئوری اذعان داشت که پس از تغییر واقعیت توسط مفیستو، ازدواج ماندگار این دو خود ماهیت فیزیکی پیدا کرد و از پیتر به خاطر نابود کردن این ازدواج کینه پیدا کرده است.

حال پس از گذشتن حدود ۴۰ شماره می‌دانیم داستان این‌چنین نیست. چرا که می‌دانیم کیندرد پیش‌تر یک شخصیت حقیقی بوده و بسیاری از نزدیکان اسپایدرمن را می‌شناسد.

 

1- محتمل: «هری آزبورن»

این تئوری را نخستین‌بار نظریه‌پرداز قهار Spidey.IR یعنی خانم ساداتی‌فر در این مقاله  مطرح کردند!

در آخر داستان OMD، ناگهان و بدون هیچ مقدمه‌ای هری آزبورن را دیده بودیم که از مرگ بازگشته بود و مهمانی‌ای به افتخار بازگشت‌اش ترتیب داده بود! او بعدتر به پیتر گفت فرمول گابلینی‌ای که پیش‌تر پدرش را از مرگ بر اثر اصابت گلایدرش نجات داده بود، این‌بار او را هم نجات داد. نورمن آزبورن سپس به مأموریان سردخانه رشوه می‌دهد و از میستریو می‌خواهد تا گزارشات جعلی بسازد و بدل ژنتیکی از او درست کند تا در قبر قرار دهد.

اما بنابر این تئوری، هری آزبورن واقعاً مرده بود! در واقع او مراتب جهنم را طی می‌کند و تبدیل به یک شیطان بالارده می‌شود، درحالی که بازگشت هری‌ای که پس از OMD دیدیم کار مفیستو بوده! جدای از این‌که این موارد چقدر منطقی هستند، هر سرنخ دیگری که از کیندرد داریم با هری هم‌خوانی دارد: دوستی و شناخت پیتر، مرگ پیش از میستریو، ارتباط با نورمن آزبورن و .... می‌بینید که همه چیز با عقل جور در می‌آید!

 

نظر شما چیست؟ چه پیش‌بینی‌ای راجع به هویت کیندرد دارید؟

  

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

[برگرفته از مقالهٔ وب‌سایت CBR.com]

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

15 دشمن برتر مرد عنکبوتی که در قرن 21 میلادی خلق شده اند!

شماره 1 از سری جدید کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 802 سابق!)

شماره 24 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 825 سابق!)

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

هری آزبورن چطور زنده شد؟

همه چيز درباره پدر و مادر «پیتر پاركر»!

مرگ "هری آزبورن" ترجمه شد ! + لینک دانلود

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1398-11-27 15:03
بله هویت هری آزبورن خیلی به این شخصیت کیندرد میخوره. بعد داستان مرد عنکبوتی شماره 32 (نسخه جدید رو میگم) آدم حس میکرد که ممکن گوئن هم باشه. شاید مارول بخواد بهمون رکب بزنه از کجا معلوم :-| که البته بازم بعیده
بازم میگم که به احتمال زیاد همون هری آزبورنه.
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1398-11-27 15:17
البته یه چیز دیگه هم هست که هنوز از هدف اصلی کیندرد سر در نیاوردم (یا درنیاوردیم)؟ اصن معلوم نیست علاوه بر پیتر پارکر چه بلایی سر نورمن آزبورن بیاره؟ ولی چیزی که مشخص با دچار شدن زن عمو می به سرطان، و نزدیک شدن پیتر پارکر و مری جین بهم بازم داریم میرسیم به همون نقطه‌ای که داستان OMD رو شکل داد. حالا این وسط کیندرد نقشش چیه و چی از جون پیتر پارکر میخواد الله اعلم؟ چرا که هیچ کدوم از ویلن ها رو نمیزاره که به پیتر پارکر صدمه بزنن. حتی کینگ پین رو مجبور کرد تا بهش تعظیم کنه (که البته این اواخر به قول خودش عجله کرد و سین ایتر رو زنده کرد).
خیلی بد میشه که دیگه زن عمو می رو از دست بدیم. چرا که دکتر استرنج هم به پیتر پارکر گفته بعضی چیزا هستن که نمیشه در عالم تغییرش داد حتی به واسطه جادو. فکر کنم زن عمو می دیگه پر پر خواهد شد :sigh:
نقل قول کردن
MP Spidey
#3 MP Spidey 1398-11-27 15:19
دستتون درد نکنه.
فکر کنم همون هری آزبورن گزینه محتمل تریه ولی اگه ند لیدز هم باشه جالب میشه.
نقل قول کردن
MP Spidey
#4 MP Spidey 1398-11-27 15:23
#2
یه تئوری دیگه هم هست: این کیندرد همون مفیستو هست که این دفعه که اتفاقات OMD داره تکرار میشه میخواد یه پیشنهاد شبیه پیشنهاد قبلیش به پیتر بده. ممکنه همه این چیزایی که گفته دروغ باشه. میدونم ساده هست ولی به نظر من محتمله.
نقل قول کردن
The spider
#5 The spider 1398-11-27 22:35
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.
نقل قول کردن
AZIZ
#6 AZIZ 1398-11-28 18:17
سلام خسته نباشید به نظرم فقط هری آزبورن تو این لیست میتونه کیندرد باشه
نقل قول کردن
AZIZ
#7 AZIZ 1398-11-28 18:20
به نقل از The spider:
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.

سلام میشه در مورد sins past یه توضیح بدید
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1398-11-28 19:04
به نقل از AZIZ:
به نقل از The spider:
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.

سلام میشه در مورد sins past یه توضیح بدید

من دقیقاً نمی‌دونم چرا اون آقا تصمیم گرفت همین‌طور الکی پای اون داستان که هم هواداران هم خود مارول تصمیم به ignore کردنش گرفتن رو وسط کامنت‌های مقاله باز کنه، اما به هر حال این ۲تا مقاله می‌تونن کمک‌تون کنند:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1398-11-28 19:13
من هم معتقدم شخصیت‌هایی که CBR با برچسب «محتمل» و «منطقی» دسته‌بندی‌شون کرده اون‌قدرها هم محتمل نیستند!
اون تئوری بسیار جالب شمارهٔ ۹ هم برای من چندان منطقی نیست؛
شاید از لحاظ منطقی و قابل‌انجام‌بودن نشه خرده‌ای به این تئوری گرفت، اما تبدیل پیتر پارکر (قدیم)ای که خواننده‌ها بیش از ۴۰سال با او خاطره دارند به یک شیطان و تبدیل پیتر پارکر (جدید)ای که خوانندگان جدید (پس از OMD) با او ارتباط بر قرار کرده‌اند، از نیک اسپنسری که تمام تلاش‌ش رو در راستای برگرداندن پیتر به رگ و ریشه‌اش کرده بر نمی‌آید!
این اتفاق همین‌طور درست مثل کلون ساگای دههٔ ۹۰ باعث می‌شه این پیتر جدید به شخصیتی تبدیل بشه که یه جورایی «فیک و تقلبی» ئه و ساختهٔ دست مفیستو، و پیتر پارکر جدید هم که شده یک شیطان! پس این یکی منتفی ئه از نظر من...
نقل قول کردن
The spider
#10 The spider 1398-11-28 19:28
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از AZIZ:
به نقل از The spider:
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.

سلام میشه در مورد sins past یه توضیح بدید

من دقیقاً نمی‌دونم چرا اون آقا تصمیم گرفت همین‌طور الکی پای اون داستان که هم هواداران هم خود مارول تصمیم به ignore کردنش گرفتن رو وسط کامنت‌های مقاله باز کنه، اما به هر حال این ۲تا مقاله می‌تونن کمک‌تون کنند:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

به نقل از Spider-Fan:
به نقل از AZIZ:
به نقل از The spider:
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.

سلام میشه در مورد sins past یه توضیح بدید

من دقیقاً نمی‌دونم چرا اون آقا تصمیم گرفت همین‌طور الکی پای اون داستان که هم هواداران هم خود مارول تصمیم به ignore کردنش گرفتن رو وسط کامنت‌های مقاله باز کنه، اما به هر حال این ۲تا مقاله می‌تونن کمک‌تون کنند:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

من فقط به عنوان یه نمونه از تصمیم غلطی مثل OMD که مارول گرفته از اون رویداد نام بردم و نگفتم که اون رو قبول دارم یا ندارم ( که فکر نکنم کسی داشته باشه) و فقط خواستم بگم مارول تصمیمات غلطی مثل این دو مورد داره که باید عصبانیت ما هوادارا شده
به نظرم مارول باید از این اشتباهاتش درس بگیره و دیگه تکرارشون نکنه و تو اولین فرصت حتی Undo کنه اینارو. گرچه شما اگر کمیک جدید گوئن رو خونده باشی میفهمی مارول احتمالا برای اون هم برنامه داره و توی قسمت اول باز به گرین گابلین مربوط شد.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1398-11-28 20:20
#10:
دقیقاً مسأله اینه که نمی‌شه به همین راحتی Ctrl + Z گرفت و همه‌چیز رو undo کرد!
مارول نمی‌تونه Sins Past رو جمع‌ش کنه چون ادامه‌ش رو نوشته (Sins Remembered) و از بچه‌های گوئن بعداً استفاده کرده.
حالا که نمی‌تونه همهٔ اون‌ها رو زیر سؤال ببره، وانمود می‌کنه که هرگز اتفاق نیفتاده! دیگه نه بهش ریفرنس می‌ده نه از شخصیت‌های اون داستان استفاده می‌کنه. انکار هیچ‌وقت چنین داستانی اتفاق نیفتاده...
و کمیک گوئن رو هم خونده‌ام. خیال شما هم راحت باشه مارول هیچ برنامه‌ای برای گوئن نداره! چون داستان توی همون دههٔ ۶۰ و ۷۰ رخ می‌ده و نویسنده اتفاق خارج از Canon نمی‌تونه خلق کنه...
کلاً مارول خیلی وقته بی‌خیال اون داستان شده.
نقل قول کردن
AZIZ
#12 AZIZ 1398-11-28 21:52
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از AZIZ:
به نقل از The spider:
واقعا مارول باید بیخیال این قضایای OMD بشه و همه چیز رو به حالت اول برگردونه به اندازه کافی این OMD و Sins Past (به خدا کمیک گوئن که این هفته اومد رو میخوندم فقط حرص می خوردم که مارول چه بلایی سر این شخصیت بیچاره آورد با رویداد گناهان گذشته) اعصابمون رو خورد کردن. پس بهتره کیندرد یه راهی برای ری استارت کرده اینا باشه(حداقل OMD) ولی به نظرم جذاب ترین تئوری خود پیتر و هری هستن مخصوصا هری که همه شواهد به سمت اون میره که از همه به نظر محتمل تر میان.

سلام میشه در مورد sins past یه توضیح بدید

من دقیقاً نمی‌دونم چرا اون آقا تصمیم گرفت همین‌طور الکی پای اون داستان که هم هواداران هم خود مارول تصمیم به ignore کردنش گرفتن رو وسط کامنت‌های مقاله باز کنه، اما به هر حال این ۲تا مقاله می‌تونن کمک‌تون کنند:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

تشکر
نقل قول کردن
The spider
#13 The spider 1398-11-29 08:28
به نقل از Spider-Fan:
#10:
دقیقاً مسأله اینه که نمی‌شه به همین راحتی Ctrl + Z گرفت و همه‌چیز رو undo کرد!
مارول نمی‌تونه Sins Past رو جمع‌ش کنه چون ادامه‌ش رو نوشته (Sins Remembered) و از بچه‌های گوئن بعداً استفاده کرده.
حالا که نمی‌تونه همهٔ اون‌ها رو زیر سؤال ببره، وانمود می‌کنه که هرگز اتفاق نیفتاده! دیگه نه بهش ریفرنس می‌ده نه از شخصیت‌های اون داستان استفاده می‌کنه. انکار هیچ‌وقت چنین داستانی اتفاق نیفتاده...
و کمیک گوئن رو هم خونده‌ام. خیال شما هم راحت باشه مارول هیچ برنامه‌ای برای گوئن نداره! چون داستان توی همون دههٔ ۶۰ و ۷۰ رخ می‌ده و نویسنده اتفاق خارج از Canon نمی‌تونه خلق کنه...
کلاً مارول خیلی وقته بی‌خیال اون داستان شده.

والا منم نگفتم سخته یا آسونه، همون سال که داستان منتشر شده همه مون اعتقاد داشتیم که باید از Timeline حذف بشه و نادیده بگیرنش تا اینکه مارول ادامه ش رو منتشر کرد و همه چیز رو بدتر کرد موضوع همینطوری Undo کردن نیست موضوع نحوه و زمان اون کاره. تو این که مارول این ماجرا رو نادیده میگیره شکی نیست و لی خب اتفاقی که باید درست شه.
درباره اون کمیک گوئن هم به نظرم دلیلی نداشت تو قسمت اول همه چیز به گرین گابلین ربط پیدا کنه به نظر من باز قراره اشاره بشه گرچه میدونم که داستان تو اون بازه زمانی نیست ولی خب کسی چه میدونه ممکنه روایت ها به اون دوره هم برسه.
نقل قول کردن
sara
#14 sara 1399-01-18 20:41
به شدت مقاله جالبی بود
متاسفانه من بخاطر مدرسه و یه سری چیز های دیگه نتونستم کامل کمیک ها رو بخونم
معلوم نشد کی هویت کیندرد فاش میشه؟؟؟؟؟؟

سه احتمال یا هری ازبورن یا ند لیدز یا قاتل عمو بن
اون ایده پیتر از جهان موازی هم جالبه
نقل قول کردن
sara
#15 sara 1399-01-18 20:45
به نقل از MP Spidey:
#2
یه تئوری دیگه هم هست: این کیندرد همون مفیستو هست که این دفعه که اتفاقات OMD داره تکرار میشه میخواد یه پیشنهاد شبیه پیشنهاد قبلیش به پیتر بده. ممکنه همه این چیزایی که گفته دروغ باشه. میدونم ساده هست ولی به نظر من محتمله.

به نقل از MP Spidey:
#2
یه تئوری دیگه هم هست: این کیندرد همون مفیستو هست که این دفعه که اتفاقات OMD داره تکرار میشه میخواد یه پیشنهاد شبیه پیشنهاد قبلیش به پیتر بده. ممکنه همه این چیزایی که گفته دروغ باشه. میدونم ساده هست ولی به نظر من محتمله.

تئوری شما هم جالب ولی به نظرم عجیبه که مفیستویی که خودش شیطان و صاحب جهنمه بیاد یه همچین حرکتی بزنه اصلا برای چی به تغییر قیافه نیاز داره؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
sara
#16 sara 1399-01-18 20:46
البته به نظرم اون ضمیر he خیلی نمیتونه محتمل باشه
امکانش هست برای گول زدن خواننده ها هم باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44