10 سئوالی که قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی باید به آنها پاسخ دهد!

10 سئوالی که قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی باید به آنها پاسخ دهد!

قسمت دوم بازی سوپر موفق مرد عنکبوتی رسما اعلام شده و هواداران این 10 سئوال را دارند که "اینسامنیاک" باید به آنها پاسخ بده!

 

10- آیا «تینکرر» زنده است؟

 آیا «تینکرر» زنده است؟

«فین میسون» ملقب به مخترع یا تینکرر، را میتوان یکی از خبیث های اصلی بازی تحسین شده «مایلز مورالز» دانست که البته همانطور که در دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی رایج است معلوم شد در واقع دوست صمیمی و عشق احتمالی قهرمان داستان یعنی مایلز است. البته او یک ضدقهرمان بود که در پایان بازی به این نتیجه رسید که کاری که دارد میکند اشتباه است و عواقب خطرناکی دارد. لذا جان خودش را فدا کرد تا محله هارلم نابود نشود. ولی ما جنازه اش را ندیدیم و همچنین ندیدیم که برایش مراسم ختمی برگزار کنند پس این سئوال مطرح میشود که "آیا او واقعا مرد یا هنوز زنده است؟". در ضمن دوست داریم ایشون در صورت بازگشت فاش کنند که چطور و از کی یاد گرفته بود اونقدر خوب و قشنگ مبارزه کنه!

 

9- رابطه مایلز و عمویش چطور پیش خواهد رفت؟

ارون دیویس

در بازی مایلز مورالز شاهد بودیم که علاوه بر فین، یکی دیگر از عزیزان او نیز به شخصیتی خبیث بدل شد: عمویش به نام «آرون دیویس» ملقب به «پراولر». او در این بازی درست مثل انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" یا کمیک های جدید "مایلز مورالز" (اینجا ترجمه شده اند) به نوعی ضدقهرمان تبدیل شده بود که خیلی سعی داشت از برادرزاده خودش محافظت کند. و در پایان بازی هم علیه شرکت خبیث "راکسان" شهادت داد. و ما دوست داریم بدانیم که رابطه او و مایلز در آینده به چه شکل ادامه پیدا میکند و اینکه آیا او در قسمت دوم مورد اشاره قرار میگیرد یا نه؟

 

8- آیا راینو زنده است؟

راینو - کرگدن مرد عنکبوتی

«راینو» شاید محبوب ترین یا قوی ترین دشمن مرد عنکبوتی نباشد ولی در بازی های مرد عنکبوتی ساخته شده توسط اینسامنیاک نقش ویژه ای داشته زیرا تنها خبیثی است که هم با مرد عنکبوتی جنگیده و هم با مایلز مورالز! در بازی مایلز دیدیم که در نبرد دوم با او که زره ارتقا یافته ای هم بر تن داشت و تینکرر هم متحد ما بود، مایلز از فین عاجزانه خواست که راینو را نکشد ولی او اون چیز شمشیر خود را وارد سینه راینو کرد و ما دقیقا نمیدانیم که آیا او زنده است یا مرده و امیدواریم بار دیگر راینو را در بازی بعدی یا بعد تر داشته باشیم.

 

7- آیا پیتر از عموی مایلز خبر داره؟

رابطه مایلز و عمویش چطور پیش خواهد رفت؟

آرون دیویس (پراولر) در انتهای بازی با مقامات همکاری کرد و معلوم شد که در ازای یک حبس کوتاه شده، اطلاعات سری درباره شرکت راکسان را لو داده است و شاید هم این کار رو برای راضی کردن دل برادرزاده اش انجام داده باشد. پیتر پارکر هم با این حقیقت که اطرافیانت ممکنه ابرخبیث باشند آشناست ولی هنوز مشخص نیست که آیا او از رابطه پراولر با مایلز خبر دارد یا نه؟ یا اینکه اگر پیتر و پراولر در آینده رو در روی هم قرار بگیرند ، مایلز چه واکنشی از خود نشان میدهد؟ آیا طرف عمویش را میگیرد؟

 

6- پیتر چطور با مرگ زن عمو می کنار می آید؟/زن عمو می چطور هویت مخفی اسپایدرمن را میدانست؟

مرگ می پارکر

مرگ زن عمو می به طور ناگهانی و در پایان قسمت قبلی رقم خورد و فرصت نشد پیتر را مشغول عزاداری ببینیم. و قسمت دوم این فرصت را به ما میدهد زیرا پای سیمبیوت در میان است و اگر پیتر آن را بر تن کند احساسات منفی اش تحریک میشود که قوی تری آنها میتواند این حقیقت باشد که او تنها شده و عمو بن و زن عمویش را از دست داده. در ضمن زن عمو می قبل از مردن غم انگیز خود فاش کرد که در تمام این مدت خبر داشته که پیتر و مرد عنکبوتی یکی هستند. درسته که شاید چیز مهمی نباشه ولی هواداران دوست دارند مثلا در یک صحنه فلش بکی متوجه بشوند او چطور به این مساله پی برده است.

 

5- آیا دکتر کانرز به لیزارد تبدیل خواهد شد؟/او چرا دارد برای برای نورمن آزبورن کار میکند؟

دکتر کانرز - لیزارد

همانطور که در این مقاله گفته شد، ما در صحنه پس از تیتراژ بازی مایلز مورالز دیدیم که هری آزبورن انگار در مخزن خودش بیدار شده و نورمن هم با کسی داره صحبت میکنه که ما صورتش رو نمیبینیم ولی زیرنویس دیالوگ های رد و بدل شده مشخص میکنه که اسمش دکتر کرت کانرز ملقب به لیزارد میباشد (طبق اطلاعاتی که در یکی از کوله پشتی های پیتر در قسمت اول کسب کردیم کانرز قبلا به لیزارد تبدیل شده است). در هر حال نورمن علیرغم توصیه او خواستار آن است که هری از مخزن خودش بیرون آورده شود و سر کانرز داد میکشد. با توجه به سابقه بد نورمن در پدید آمدن ویلن هایی مثل مستر نگاتیو و حتی دکتر اختاپوس ، بعید نیست که اتفاق خاصی برای کانرز در آزکورپ بیفته و او به لیزارد در قسمت دوم تبدیل بشه.

همچنین این سئوال مطرح میشود که اصلا دکتر کانرز چرا برای نورمن دارد کار میکند و از کجا با او آشنا شده است و کار کردن برای او چه سودی برایش دارد؟

 

4- نقش هری آزبورن در بازی چطور خواهد بود؟

هری ازبورن

بازی اسپایدرمن PS4 هم درست مثل فیلم های مارول دارای صحنه پس از تیتراژ بود (دو صحنه هم داشت). در یکی از این صحنه ها شاهد بودیم که نورمن داره با پسر خودش هری که بیماره و احتمالا داره میمیره، صحبت میکنههری داخل یک مخزنه و اطرافش چیزیه که به نظر سیمبیوت میاد! نورمن بهش میگه که حتما برایش راه علاجی پیدا خواهد کرد. بنابراین از همان سال 2018 میشد پیش بینی کرد در قسمت دوم بازی روی سیمبیوت ونوم تمرکز بشه که با انتشار تیزر و حضور ونوم این مساله تایید شد و البته در دنیای انیمیشن و کارتون Ultimate Spider-Man هم سابقه داشته که هری آزبورن به ونوم تبدیل بشه. پس حدس ما اینه که در این بازی هری آزبورن را در قالب ونوم میبینیم. یا شایدم او به عنوان اولین میزبان سیمبیوت مطرح بشه و سپس سیمبیوت بر تن فردی دیگر بره ...

ولی طبق اطلاعات احتمالی لو رفته از داستان قسمت دوم هری آزبورن میزبان سیمبیوت ونوم نخواهد بود (این مقاله را بخوانید). پس سئوال اینه که چه بر سر هری میاد؟ مریضی او چی میشه و او چه نقشی در قسمت دوم خواهد داشت؟ اصلا جالب نیست که شما مدام به تاریخچه و ارتباط هری با پیتر و مری جین اشاره کنی ولی دقیقا نگی که اون الان کجاست و چه بر سرش آمده!

 

3- ابرقهرمانان دیگر کجا هستند؟

بازی قبلی دارای حضور افتخاری دیگر قهرمانان مارول نبود ولی به آنها اشاراتی شد. مثلا خانه دکتر استرنج یا برج اونجرز و .. در بازی مایلز هم کلی اشاره و ایستراگ به شخصیت های دنیای مردان ایکس شد (این مقاله را بخوانید). ضمن اینکه اعلام شده شرکت اینسامنیاک قراره بازی جدید ولورین را هم بسازه که در همین دنیا جریان داره! پس دوست داریم بدانیم قهرمانان دیگر مارول سرشون به چه کاری گرمه که هیچ خبری ازشون نیست!

 

2- آیا نورمن آزبورن به گرین گابلین تبدیل خواهد شد؟

 آیا نورمن آزبورن به گرین گابلین تبدیل خواهد شد؟

نورمن آزبورن از شخصیت های بسیار کلیدی بازی اسپایدرمن PS4 بود و حتی در خلق دو خبیث اصلی بازی به نام های مستر نگاتیو و دکتر اختاپوس نقش اساسی داشت. حضور او فوق العاده بود و درست مثل دنیای کمیک بسیار خبیث و بیرحم و مکار بود.نکته جالب درباره نورمن آزبورن در این بازی این بود که او به دلیل اینکه شهردار شهر بود پس به قول معروف دستش باز بود و خیلی شرارت کرد! ولی هواداران قطعا یک چیز را دوست دارند و اونم اینه که نورمن در قالب گرین گابلین ببینند! Insomniac به این دلیل از گرین گابلین در این بازی استفاده نکرد چون این شخصیت زیاد در قالب های دیگری مثل سینما دیده شده. اما پیش بینی میکنیم در دنباله بازی حتما او را ببینیم یا این که لااقل بهش اشارات زیادی بشه. ضمن اینکه همانطور که در داستان بازی دیدید نورمن خیلی در آزمایشگاه خودش روی مواد نیروزا یا ترکیب DNA موجودات مختلف کار میکرد. تجهیزاتی هم داشت که میتونه در آینده به نوعی مربوط بشه به ماسک گرین گابلین. و البته نورمن در صحنه پس از تیتراژ بازی مایلز هم بود تا بار دیگر بهمون یادآوری بشه چقدر شخصیت مهمیه.

 

1- اصلا چرا نورمن آزبورن اینقدر از مرد عنکبوتی متنفر است؟

اصلا چرا نورمن آزبورن اینقدر از مرد عنکبوتی متنفر است؟

و سئوال جالب دیگری که شاید تا به حال از خود نپرسیده اید اینه که اصلا چرا نورمن در بازی اول اینقدر از اسپایدرمن متنفر بود؟ در دنیای کمیک او اولش از اسپایدرمن متنفر شد زیرا گرین گابلین شده بود و اسپایدرمن سد راهش میشد. ولی در بازی او شهردار بود و باید از اسپایدرمن تشکر هم میکرد که شهر را از وجود خلافکاران تمیز میکند! بنابراین در دنباله بازی باید به تاریخچه آنها اشاره شود و همین باعث میشه قضیه جذاب تر شود (فقط خدا نکنه یه وقت سر و کله «مفیستو» و ارتباط ش با نورمن تو این بازی پیدا بشه که کله اینسامنیاک رو میکنم!).

 

راستی، شما چه سئوالاتی دارید که دوست دارید در قسمت دوم پاسخ داده شوند؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت مارول که انتظار میره در بازی "مرد عنکبوتی 2" حضور داشته باشند!

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی (KRAVEN THE HUNTER)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

 10 حقیقت مهمی که باید درباره «مخترع مخوف»  بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-08-23 13:59
دوستان مدتیه غلط غلوط های تایپی مقالات رو متذکر نمیشن به نظرم ایرادات زیاد شده ...
نقل قول کردن
amin Hajati
#2 amin Hajati 1400-09-11 01:07
منم امیدوارم راینو داخل بازی مردعنکبوتی مارول ۲ باشه چون انگار باید کلا داخل بازی باهاش مبارزه کرد :D
و ممکنه پیتر با ونوم پیوند بخوره و با راینو خشن‌تر رفتار کنه :-*
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-09-11 01:39
سلام
ممنون بابت مقاله.
بازی هایی که اینسومنیاک بر اساس شخصیت اسپایدرمن ساخت، چه از نظر فروش و چه از نظر کیفیت بسیار موفق بودند و دل گیمر ها و هواداران این شخصیت رو به دست آوردند. زمانی هم که بازی اسپایدرمن ۲ برای سال ۲۰۲۳ تایید شد، همه مون خیلی خوشحال شدیم و براش بحث و گمانه زنی کردیم و میخوایم بدونیم که چه اتفاقاتی ممکنه در این بازی بیفته. چون اونقدر فرصت های عالی برای این بازی وجود داره که خیلی هامون انتظار داریم بعد از این بازی فرنچایز اسپایدی رو کنار اسم هایی مثل The Last of Us (آخرین ما)، GTA، Red DeadRedemption و... ببینیم و کیف کنیم. اما حالا قراره در این بازی چه اتفاقاتی بیفته؟
به شخصه فکر نمیکنم تینکرر زنده باشه. البته هیچ چیز بعید نیست و ممکنه ما بازگشت فین میسون رو از مرگ شاهد باشیم اما راستش به نظرم اگر او توی همین شرایطی که هست بمونه بهتره. حضور او در بازی مایلز مورالز بسیار خوب بود و او حتی از نسخه دنیای کمیکش هم پیشی گرفت و البته پایان داستان و فداکاری او واقعا عالی و غم انگیز بود. برای همین به نظرم بهتره که او زنده نشه.
معلوم نیست که در این بازی، چقدر به شخصیت مایلز پرداخته میشه. آیا کاملا قراره داستان پیتر پارکر رو شاهد باشیم، یا مایلز مورالز هم داستانک های مخصوص به خودش و نقش مهمی رو داره؟ اگر مورد دوم درست باشه، شاید به رابطه بین او و عموش بیشتر پرداخته بشه و ببینیم بعد از اتفاقات بازی مایلز مورالز رابطه اونا دستخوش چه تغییراتی شده. درباره اینکه آیا پیتر از عموی مایلز خبر داره یا نه به نظرم این سوال خیلی مهم نیست. یعنی مایلز شاید به پیتر این موضوع رو گفته و شاید هم نگفته. اون چیزی که مهم تره و توی متن هم بهش اشاره شده اینه که رابطه مایلز با عموش چطور خواهد بود و آرون دیویس چه راهی رو انتخاب میکنه و اگر آرون بخواد راه شرارت رو (به هر دلیلی) پیش بگیره، مایلز چی کار میکنه و آیا رو به روی عموش وایمیسته یا سعی میکنه کمکش کنه؟ به هر حال این خیلی مهمه که اصلا نقش مایلز و داستانک های او در این بازی چقدر هستند و چطور هستند.
میشه گفت که قبل از بازی Spider-man ps4 مدت ها بود که از راینو در بازی های اسپایدی به شکل ثابتی استفاده میشد. (تقریبا از سال ۲۰۰۰ و بازی اسپایدرمن ps1) یعنی باید جاخالی میدادید تا سرش بخوره به یه جایی، بعد تا میخورد میزدیدش! اما بازی Spider-man ps4 دست به نوآوری زد و تغییراتی به وجود آورد که باس فایت او به همراه اسکورپیون رو خیلی سخت میکرد. اینکه با او باید به همراه اسکورپیون میجنگیدید کار رو خیلی سخت میکرد و از بهترین باس فایت های اون بازی بود. راینو در بازی مایلز مورالز هم حضور داشت و باز هم باس فایت سختی رو با او داشتیم. اما در صحنه ای ما دیدیم که فین شمشیر خودش رو در سینه او فرو کرد. با این شرایط آیا او هنوز هم زنده است؟ باید دید! اگر زنده باشه باید دید که حضورش تاثیرگذار هست یا باز هم قراره به عنوان یه غول باهاش بجنگیم.
مرگ زن عمو می در بازی اول نه تنها یکی از احساسی ترین و غم انگیز ترین صحنه های بازی های کمیک بوکی، بلکه کل دنیای بازی بود. صحنه بسیار زیبا و قدرتمندی که پیتر طی مکالمه ای با زن عمو می در نهایت تصمیم خودش رو میگیره که کاری کنه که زن عمو می از زنده بودن بیشتر دوستش داره. گریه کردن های پیتر سر جنازه زن عمو می خیلی ناراحت کننده بود و جیگر آدم رو کباب میکرد. این لحظه پایان قدرتمندی برای این بازی بود که بسیار عالی بود. اما آیا قراره در بازی دوم عواقب و تاثیرات مرگ زن عمو می روی پیتر یا قراره به این لحظه خیلی پرداخته نشه؟ آیا تحت تاثیر سیمبیوت، ما آسیب هایی که پیتر ناشی از مرگ عمو بن و زن عمو می دید رو میبینیم؟ و البته اینکه زن عمو می کی از هویت پیتر باخبر شد چیزی نیست که نیاز به توضیح داشته باشه و توی اون لحظه مرگ زن عمو می داستان و تعاملات رو دراماتیک تر کرد و اگر توضیحی هم داده نشه چیز مهمی نیست، شاید هم توضیح داده بشه خیلی بد نباشه ولی اینکه یه فلش بک فقط بذارند برای اینکه نشون بدن که زن عمو می کی متوجه هویت مخفی پیتر شد شاید خیلی خوب نباشه، چون فلش بک ها باید در عین حال که اطلاعاتی از گذشته میدن، داستان زمان حال رو هم پیش ببرند. پس اینکه یه فلش بک "فقط" به این موضوع که زن عمو می کی و چطور هویت پیتر رو فهمید خیلی عقلانی نیست و شاید اگر هم باشه با یه موضوع دیگه که در زمان حال اهمیت داره ترکیب بشه.
خب اینکه دکتر کرت کانرز برای نورمن آزبورن کار میکنه سوپرایز واقعا جالبی توی صحنه های بعد از تیتراژ بازی مایلز مورالز بود که سوالات مهمی برای ما درست کرد. مهم ترینشون اینه که آیا کانرز در بازی بعدی به لیزارد تبدیل میشه یا نه؟ خب چند تا احتمال وجود داره. مثلا اینکه مثل دنیای کمیک او بخواد دستش رو خوب کنه و برای همین فرمول مارمولکی رو روی خودش اجرا کنه و به لیزارد تبدیل بشه. اما اگر اینطوری بازی بخواد هم به جنبه دکتر کانرز و تبدیل شدنش به لیزارد تمرکز کنه ممکنه کمی بازی شلوغ بشه که البته باید این رو به یاد داشت که زمان بازی دوم تقریبا دو برابر بازی اوله (همونطور که بازی که توش سیمبیوت هست باید مدت زمان زیادی داشته باشه) و شاید این موضوع فرصت پرداخت به لیزارد رو بده. احتمال بعدی اینه که دکتر کانرز طی یکی از آزمایشات نورمن آزبورن به قصد یا به عمد از طریق نورمن به لیزارد تبدیل بشه که ما قبلا دیدیم خبیث های دیگه ای هم بودن که نورمن توی خلق اونا نقش داشته. اینطوری ممکنه کانرز با نورمن خصومت شخصی پیدا کنه. فرضیه بعدی اینه که اصلا شاید کانرز قبلا به لیزارد تبدیل شده و با اسپایدرمن مبارزه کرده. یعنی اینکه او قبلا به هر دلیلی که ممکنه در بازی توضیح داده بشه به لیزارد تبدیل شده، با مرد عنکبوتی مبارزه کرده و طی اتفاقاتی به دکتر کانرز تبدیل شده و شاید دلیل کار کردنش برای نورمن هم همین باشه که مثلا شاید نورمن دستگاهی رو بهش داده که کانرز بتونه لیزارد رو کنترل کنه یا تحدیدش کنه که اگر کانرز کارهایی که نورمن میگه رو انجام نده، اون دستگاه (که سابقه هم داشته توی دنیای کمیک دکتر کانرز، لیزارد رو از طریق تراشه ای کنترل کنه) رو نابود کنه یا هویت کانرز به عنوان لیزارد که هنوز فاش نشده رو لو بده. به هر حال وقتی سازندگان بازی اسم دکتر کانرز رو توی بازی گذاشتند، یعنی احتمالا برای او برنامه هایی دارند که باید دید در بازی "Spider-man 2" عملی میشه یا نه.
اگر هری آزبورن نقشی در بازی نداشته باشه میشه گفت یک ناامید محسوب میشه. اصلا ما باید ببینیم که رابطه او با پیتر چطور بوده و اصلا این مریضی که براش پیش اومده چیه و اون چیزی که اطرافش هست سیمبیوته یا نه. اگر به ونوم تبدیل نشد خیلی مهم نیست ولی من دوست دارم هری آزبورن نقش محوری در داستان بازی داشته باشه. ضمن اینکه معلومه نورمن هم پسر خودش رو دوست داره که میخواد درمانی براش پیدا کنه پس احتمالا این ممکنه موتوری برای انگیزه های او برای یه سری کارها باشه. ممکنه که هری آزبورن به ونوم تبدیل نشه، اما میشه گفت حضور او در بازی دوم ضروریه و باید دید چه نقشی داره و چطور داستان بازی رو پیش میبره.
فکر کنم تقریبا هممون دوست داریم که مارول اکثر بازی های خودش رو بده به اینسومنیاک که هم استودیو معروفی در بازی سازی هست هم با بازی اول اسپایدرمن نشون داده که بازی های کمیک بوکی خوبی هم میتونه بسازه. تا الان ما چیزی از اونا ندیدیم و ضمن اینکه الان ما دنیایی دیگه رو با انتقام‌جویان شاهد هستیم، اما توی بازی اول اشاراتی رو هم به انتقام‌جویان و هم به دکتر استرنج شاهد بودیم که انگار همین دور و بر هستند و حس این رو میده که آره، انگار توی دنیای مارول هستیم. و در ضمن در تیزر کوتاهی که از بازی ولورین هم منتشر شد اشاره ای به شخصیت هالک رو شاهد بودیم که البته تایید شده بازی های ولورین و اسپایدرمن در یک دنیا جریان دارند. شاید به طور دقیق به این سوال پاسخ داده نشه که ابرقهرمانان دیگه کجا هستند و چی کار میکنند اما شاید هم یه سری اطلاعات درباره اونا داده باشه که زمینه چینی باشه برای بازی "انتقام‌جویان ساخت اینسومنیاک"!
نورمن آزبورن بدون ذره ای شک در بازی دوم و بازی های بعدی اسپایدرمن نقش مهم و اساسی داره و باید داشته باشه. او در بازی اول همونی بود که باید باشه. زیرک، مکار و شرور که مثل دنیای کمیک چون شهردار شهر نیویورک شده مردم از خباثت هاش خبر ندارند و این خیلی جذابه. حضور او در بازی اول واقعا لازم بود و همون نورمن آزبورنی رو نشون ما دادن که باید میبود. اما تبدیل شدن نورمن آزبورن به گرین گابلین دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره. اما او چطور به گابلین تبدیل میشه؟ خب چند تا فرضیه وجود داره. مثلا اینکه همین مریضی هری آزبورن و بلای احتمالی که سر او میاد به محرکی تبدیل میشن که نورمن رو به خباثت میکشونند. دومی اینه که ممکنه جواب سوال مورد بعدی رو بده اینه که اصلا نورمن در این سال هایی که پیتر مرد عنکبوتی بوده (که زمانی که بازی اول منتشر شد ۸ سال بود که پیتر مرد عنکبوتی بود و سال ۲۰۲۳ اگر بخواد با تقویم معمول جلو بره میشه ۱۳ سال) نورمن آزبورن به گرین گابلین تبدیل شده و بارها هم پیتر رو آزار داده و اصلا شاید همین دلیلی باشه که نورمن از پیتر متنفره. و با این حساب این سوال مطرح نیشه که اگر اینطور باشه، پیتر هویت نورمن رو میدونه یا نه و نورمن چی؟ آیا هویت پیتر رو میدونه؟ و البته چیزی که به شخصه درباره نورمن میخوام اینه که بگن اون گاز احتمالی گابلین یا هر چیزی دیگه ای روی جنون او تاثیری نداره و همش نورمن آزبورنه که این کارها رو انجام میده که این کار واقعا عالیه. (مثل سریال مرد عنکبوتی خارق العاده) نورمن شاید در این بازی به گابلین تبدیل نشه (البته شاید! چون این نیست که کلا احتمالش نباشه) اما اگر اینطور باشه قطعا برای گرین گابلین شدن او زمینه چینی میشه. درباره اینکه نورمن چرا از مرد عنکبوتی متنفره شاید این باشه که او از کسایی که قانون رو اجرا کنند خوششون نمیاد. شاید هم قضیه اینه که نورمن، مرد عنکبوتی رو تحدیدی برای کارهایی که پشت پرده انجام میده، میدونه. شاید هم تاریخچه ای بین اونا باشه که باید در بازی مورد اشاره قرار بگیره.
در کل من که خیلی به این بازی امید دارم و به نظرم احتمال موفقیتش هم خیلی زیاده. اولویت اول هم برای من داستان هست که دوست دارم ببینم ممکنه روی داستان خارق‌العاده قسمت اول بلند بشه یا نه. باید دید چه چیزهایی در انتظارمونه.
با تشکر.
نقل قول کردن
Ehsanspidey
#4 Ehsanspidey 1400-09-11 09:00
واقعا عالیه بازی اول که ترکوند مردعنکبوتی حالا باید بازی دوم را ببینیم
نقل قول کردن
ABOLGAME
#5 ABOLGAME 1400-09-11 11:19
مقاله خوبی بود. من خودم به شخصه از insomniac games دو تا بازی از مردعنکبوتی می خوام. بازی superior spider-man یکی دیگشم بازی مردعنکبوتی که راجب سال های اول پیتر باشه .
نقل قول کردن
AbOlFaZl_SpiderCap
#6 AbOlFaZl_SpiderCap 1400-09-11 12:08
واقعا خیلی برای اسپایدرمن ۲ هایپم مخصوصا اینکه معلوم شد قراره ولورین رو بسازن که تو یه دنیا هستن اونم به دست اینسامنیاک و این نشون میده که شخصیت های دیگه امکان حضورشون و ساخته شدن بازی شون توسط اینسامنیاک زیاد میشه و یکی از دلایل دیگه انحصار بودن برای ps5 که فراره از نهایت قدرت پی اس فایو بهره ببره و حضور ونوم !!! کلا خیلی هایپم براش و خیلی امیدوار از هر لحاظ
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#7 Spectacular-SpiderMan 1400-09-11 12:40
بازی های اینسامنیاک برای اسپایدرمن واقعا فوق‌العاده بودن و به قول مقاله سوپر موفق بودن چه در فروش و چه در داستان و چه در جوهره اسپایدی واقعا عالی بودن
اسپایدرمن محبوب ترین ابرقهرمان جهان پس مطمئنا کلی اقتباس داره چه در بازی و چه در انیمیشن و... ما الآن حرفمون حرف بازیه پس بی حرف بریم سراغ بازی
اسپایدرمن کلی بازی داشته و در طول این مدت فراز نشیب کم نداشته و خلاصه هر بازی خوبی و بدی خودش رو داشته تا نزدیکی سال ۲۰۱۸ ما کم کم داشتیم. از دیدن یه بازی خوب و در خور اسپایدی ناامید می‌شدیم که سونی کار رو سپرد به کار دون به یه تیم که واقعا تونست حق مطلب رو ادا کنه و البته این موفقیت همینجوری هم نشد سونی به شرکت مورد اعتمادش وقت کافی رو داد و وقت کافی واقعا ارزشش رو داشت و ما سر انجام در سال۲۰۱۸ به نقطه اوجی در تاریخ بازی های اسپایدرمن رسیدیم اینسامنیاک با خلاقیت خودش تونست این بازی رو به برترین بازی تاریخ اسپایدی تبدیل کنه و واقعا هم شایسته این جایگاه بود چی نداشت از داستان سرایی بی نظیر تا ویلن های عالی مخصوصا دکتر اختاپوس تا شخصیت مکمل یعنی از اول که وارد بازی شدم تا آخر محو زیبایی روایتش شدم این بازی تبدیل شد به نه تنها برترین بازی اسپایدرمن بلکه به یکی از موفق ترین بازی های ps4 شد خب گذشت تا خبر رسید که اینسامنیاک داره یه بازی دیگه می‌سازه بر اساس اسپایدرمن اما نه پیتر ! بلکه قهرمان جدیدمون مایلز مورالز که در بازی قبلی هم حضور داشت و بالاخره این بازی هم منتشر. شد و خب اینسامنیاک باز هم خوشحالمون کرد چون باز یه بازی عالی تحویل داد با شخصیت پردازی عالی( من که لذت بردم) تا اینجا اینسامنیاک عالی عمل کرد و نشون داد همونیه که هواداران می‌خوان و ابن اخیر ما شنیدیم که در سال ۲۰۲۳ قراره یک بازی جدید بیاد و اینبار نه بر اساس مایلز که بر اساس بازی اول اولین‌ تریلر هم اومد و ما رو کلی مشتاق کرد مخصوصا اون حضور ونوم که خیلی خوفناک بود این تریلر به ما لباس جدید اسپایدی و حضور مایلز رو نشون داد که داره با پیت همکاری می‌کنه ( وای که تاب خوردن این دو چه حالی بده ) حالا نمی‌دونم مایلز شخصیت قابل بازی هست یا نه( فکر کنم بله هست ) کریون هم که دیگه نگم خب این تریلر خیلی کوتاه بود و یه نمایش کوچیک از بازی پس ما هنوز کلی چیز نمی‌دونیم اما دو بازی قبلی برامون کلی سوال طرح کردن که امیدواریم به پاسخش برسیم اما سوالات

10: خب تینکرر از شخصیت های جذاب بازی مایلز بود که در پایان با یه فداکاری فوق‌العاده جانش رو فدا کرد اگه از من بپرسید میگم بله احتمال زنده بودنش هست اما امیدوارم مرده بمونه و اون فداکاریش زیبا تر خواهد بود بعضی مرگا هستن که باید پایدار باشد
9 خب عموی مایلز شخصیت جدا ناپذیر مایلز که در انیمیشن تحسین شده سفر به دنیای عنکبوتی هم حضور موثری داشت و شد عمو بن مایلز رابطه این دو همیشه چالش بر انگیز بوده و یه نبرد بین خوب و بد بوده با این تفاوت که آدم بده عموی مایلز خب رابطه این قطعا تاثیر گذاره و من فکر میکنم قراره نبرد عموی مایلز با شرور درونش رو ببینیم یه چیزی تو مایه های دکتر اختاپوس سم ریمی
8 راینو پای ثابت بازی های اسپایدرمن است و خب نحوه شکست دادنش به جور بوده تا اینسامنیاک که این شخصیت رو دگر گون کرد و حالا شاید مرده و شاید نمرده به شخصه امیدوارم باشه و باز قلدری هاشو بینیم!

7 خب این هم جالب میشه اما فکر کنم اینسامنیاک خوب از پسش بر بیاد و ما بتونیم بفهمیم که چی میشه اصلا عموش خبیث میشه؟

6 آخ آخ مرگ زن عمو می اشک آدمو در آورد این شخصیت از مهم ترین شخصیت ها در تاریخ اسپایدی بوده خیلی مهم کیه که این زن دلسوز رو شناخته نباشه البته حضورش تو کمیک کمرنگ شده ولی هنوز برای ما همون می دلسوزه خب تو این بازی منم مشتاقم که ببینم
چی میشه اصلا پیتر چطور کنار میاد البته فلش بک رو موافقم
5دکتر کانرز شخصیتی در تقابل با خوی حیوانی ما اون رو در بازی دیدیم اما خب چرا با نورمن آیا لیزارد میشه که فکر کنم مثل کمیک ها بشه

4 هری آزبورن خیلی تو این بازی مهمه چرا چون نورمن میخواد خوب بشه پس دوستش داره و شاید دست به هرکاری بزنه و هری شاید ونوم نشه اما چرا مدتی سیمبیوت رو نداشته باشه؟ قطعا حضور موثری خواهد داشت

3 اینسامنیاک اون قدر خوبه که همه دوست داریم مارول بیاد و بگه همه بازی هامو بساز واقعا البته الآن بازی اونجرز رو دیدیم اما در هردو بازی اسپایدرمن اشاراتی شد که انگار بله اینجا هم انتقام جویان هستن و احتمالا در دنیای یکی با بازی ولورین هم حدس و گمان ها اوج گرفته

و اما دو مورد آخر که نورمن تبدیل بشه به گابلین مارو این همه خوشبختی ؟ نورمن شهردار شهر بود و خب قطعا در بازی سوم خیلی حضور موثری داره سوالاتی که مثلاً آیا اصلا هویت مخفی پیتر رو می‌دونه اصلا چرا از مرد عنکبوتی شاکی شده شاید بازم نورمن داره خباثت هایی می‌کنه که میخواد اسپایدرمن نباشه البته که خبیث های دکتر اختاپوس و مستر نگاتیو هم بی ربط به ایشون نبود پس قرار نورمن کلی داستان داشته باشه یادمون نره که در سریال تحسین شده مرد عنکبوتی خارق العاده هم دیدیم نورمن خبیث هایی مثل سندمن و راینو نقش داشت پس بعید نیست شخصیتی مثل این سریال باشه

در نهایت من امیدوارم این بازی به همه این سوالات پاسخ بده و بازهم شاهکاری از اینسامنیاک ببینیم باتشکر از سنگ تموم استاد
نقل قول کردن
masiha_87
#8 masiha_87 1400-09-11 14:15
به نام خدا
سلام و عرض ادب خدمت همگی دوستان و اساتید!
مقاله ی خوبی بود ولی چند تا سوال خیلی ریز جا افتاد که البته مهم نیست! "مرد_عنکبوتیps4 " به عنوان یکی از جنجالی ترین و پرافتخار ترین بازی های قرن بیست و یک، تونست موفقیت شگفتی در زمینه ی گیم برای مارول فراهم کنه. البته مارول درست مثل فیلم هاش، به تریلر این بازی رهم نکرد و تا جایی که تونست اطلاعات مختلف منحرف کننده به خوردمون داد. حالا اگه به خود دنیای بازی بریم، سوالات زیادی رو میشه هم از قسمت اول و نیمچه بازی دوم (!) مطرح کرد. به هرحال طبیعیه که بعد از اتمام هر فیلم، سریال یا گیمی بالاخره یک سری پرسش ها در ذهن بیننده ایجاد بشه. نکته اینجاست که بعضی سوالات تبدیل با حفره های داستانی و بعضیاشون تبدیل به مقدمه ای برای قسمت بعد و بعضی هم کاملا مبهم باقی میمونن. خدا رو شکر قسمت اول و اون نیمچه گیم دوم از مرد_عنکبوتی هیچ کدومشون دارای سوالات حفره ساز در داستان نبودن؛ ولی سوالات مبهم و مقدمه ساز زیادی درشون میشد پیدا کرد که با یکم دقت حتی شاید میشد یکی دو تا جواب یا فرضیه براشون بافت. هیچ کس نیومد واقعا این سوالات رو جواب بده و در نهایت منجر شد به ساخت قسمت دوم!
من فک نکنم اینسومیناک بیاد فلش بک بزنه و درمورد عموبن یا حتی ماجراهایی که برای زن عمو می طی فهمیدن هویت اسپایدی افتاده رو توضیح بده ولی برای پوشش هر چه بیشتر داستان به نظرم حداقل اشاره به این موضوع در دیالوگ های یکی از کاراکتر ها لازمه.
ممنون بابت مقاله. خسته نباشید




راستی این کمیک رو برای بازیی مارول اسپایدر_من ۲خودم درست کردم:
s4.uupload.ir/.../...
خیلی فتوشاپش زمان برد. گوشیم کلی لگ خورد تا تونستم درستش کنم. ولی شد ;-)
نقل قول کردن
spidey avedecend
#9 spidey avedecend 1400-09-11 16:25
سلام واقعا این تمام سوال های است که واقعا اینسومینیاک باید بهش جواب بده مخصوصن شماره ی 10
نقل قول کردن
spidey avedecend
#10 spidey avedecend 1400-09-11 16:29
به نقل از amin Hajati:
منم امیدوارم راینو داخل بازی مردعنکبوتی مارول ۲ باشه چون انگار باید کلا داخل بازی باهاش مبارزه کرد :D
و ممکنه پیتر با ونوم پیوند بخوره و با راینو خشن‌تر رفتار کنه :-*

واقعا راست میگی :lol: و امیدوارم فیسک هم بیاد!


به نقل از masiha_87:
به نام خدا
سلام و عرض ادب خدمت همگی دوستان و اساتید!
مقاله ی خوبی بود ولی چند تا سوال خیلی ریز جا افتاد که البته مهم نیست! "مرد_عنکبوتیps4" به عنوان یکی از جنجالی ترین و پرافتخار ترین بازی های قرن بیست و یک، تونست موفقیت شگفتی در زمینه ی گیم برای مارول فراهم کنه. البته مارول درست مثل فیلم هاش، به تریلر این بازی رهم نکرد و تا جایی که تونست اطلاعات مختلف منحرف کننده به خوردمون داد. حالا اگه به خود دنیای بازی بریم، سوالات زیادی رو میشه هم از قسمت اول و نیمچه بازی دوم (!) مطرح کرد. به هرحال طبیعیه که بعد از اتمام هر فیلم، سریال یا گیمی بالاخره یک سری پرسش ها در ذهن بیننده ایجاد بشه. نکته اینجاست که بعضی سوالات تبدیل با حفره های داستانی و بعضیاشون تبدیل به مقدمه ای برای قسمت بعد و بعضی هم کاملا مبهم باقی میمونن. خدا رو شکر قسمت اول و اون نیمچه گیم دوم از مرد_عنکبوتی هیچ کدومشون دارای سوالات حفره ساز در داستان نبودن؛ ولی سوالات مبهم و مقدمه ساز زیادی درشون میشد پیدا کرد که با یکم دقت حتی شاید میشد یکی دو تا جواب یا فرضیه براشون بافت. هیچ کس نیومد واقعا این سوالات رو جواب بده و در نهایت منجر شد به ساخت قسمت دوم!
من فک نکنم اینسومیناک بیاد فلش بک بزنه و درمورد عموبن یا حتی ماجراهایی که برای زن عمو می طی فهمیدن هویت اسپایدی افتاده رو توضیح بده ولی برای پوشش هر چه بیشتر داستان به نظرم حداقل اشاره به این موضوع در دیالوگ های یکی از کاراکتر ها لازمه.
ممنون بابت مقاله. خسته نباشید




راستی این کمیک رو برای بازیی مارول اسپایدر_من ۲خودم درست کردم:
s4.uupload.ir/.../...
خیلی فتوشاپش زمان برد. گوشیم کلی لگ خورد تا تونستم درستش کنم. ولی شد ;-)

راستش کمیکت یه ذره ....



....... محشر بود!
نقل قول کردن
Amir ko
#11 Amir ko 1400-09-11 16:41
سلام
با تشکر از استاد ترابی بابت این مقاله عالی
خیلی برای این بازی هایپم
اون از قسمت اول بازی که فوق العاده بود و اونم از بازی مایلز مورالز که اونم خیلی عالی بود و اینم از این البته بازی ولورین رو هم نباید فراموش کنیم
ولی صد حیف که این بازی (ها) انحصاری پلی استیشن هستن و برای بقیه پلتفرم ها منتشر نمیشه
و به همین دلیل خیلی ها از جمله خودم نمیتونن این بازی شخصیت محبوبشون رو بازی کنن و فقط میتونن تعریف این بازی رو بشنون :cry:
امیدوارم همه بتونن این بازی های بسیار خوب رو بازی کنن ;-)
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#12 Incredible Spider-Man 1400-09-11 16:57
سلام سلام سلام بر استاد و دوستان عزیز
ببخشید استاد که من تو سایت چند وقته نظر ندادم شرمنده به هر حال کرونا کم شده و همه چی حضوری یه هو انگار موج حضوری وارد شده و اصلا نتونستم نظر بدم و الآن می‌خوام بعد از مدتی نشر بدم بازم شرمنده

خب اینسامنیاک این شرکت شرکتی است که نامش برای همه ما یاد آور کلی چیز خوبه چرا خوب ؟!
خب چون اسپایدی تو چند سال قبل از ۲۰۱۸ دیگه همچین بازی در خوری نداشت و هیچ کدوم نتونست اون ذات اسپایدرمن رو برسونه تا اینکه سونی و اینسامنیاک اومدن تو میدون و با دوبازی خود که اولی در مورد پیتر و دومی در مورد مایلز بود جون جدیدی به دنیای ویدیو گیم اسپایدرمن بخشیدن و هر دوی این بازی ها عالی و بینظیر بودن که میشه به شخصیت پردازی عالی،داستان های عالی و گیم پلی روان و فوق‌العاده اشاره کرد همه اینا دست به دست هم دادن تا اینسامنیاک بشه گل سر سبد ما و البته این بازی ها هر کدوم کلی سوال بی پاسخ برامون گذاشت و حالا که قراره با بازی جدید روبه رو بشیم قراره به پاسخ خیلی سوالات مون برسیم من به این بازی‌ امیدوارم از حضور ونوم و کریون تا گرین گابلین احتمالی پس راهی جز صبر نداریم
نقل قول کردن
tynixer
#13 tynixer 1400-09-11 17:47
راستی این کمیک رو برای بازیی مارول اسپایدر_من ۲خودم درست کردم:
s4.uupload.ir/.../...
خیلی فتوشاپش زمان برد. گوشیم کلی لگ خورد تا تونستم درستش کنم. ولی شد ;-)

دمت گرم . خیلی خوب شده . دست مریزاد .
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#14 SPIDER CARZY 1400-09-12 16:07
با سلام مقاله کاملا مفیدی بود فقط منتظره بازیم ببینم اینسامنیاک چطوری میخواد طرفدارای مردعنکبوتیو راضی نگه داره مخصوصا با اومدن کریون شکار چی و ونوم و گرین گابلین که بازی خیلی هایپ میشه برا طرفداران امیدوارم اینسامنیاک این بازیو مثه بازیه قبل عالی در بیاره نسخه اول این بازی چنان محبوبیتی داشت که حتی رکورد فروش رو از گاد او وار گرفت و تبدیل شد به بهترین بازیه مردعنکبوتی و بهترین بازیه ابر قهرمانی راستی استاد من یه چهار ماهی میشه نظر ندادم چون میدونین همه چی حضوری شد یهو و منم درگیر کارام بودم چهارماه و نتونستم نظر بدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید