10 پوستر برتر فیلم های مردعنکبوتی

10-پوستر-برتر-فیلم-های-مردعنکبوتی-بهترین-اسپایدرمن-مرد-عنکبوتی-spiderman-posters-پستر

کار واقعا سختیه ولی سعی کردیم در این مقاله 10 تا از برترین ها پوسترهای رسمی برای فیلم های اسپایدرمن را انتخاب کنیم.

مقدمه: شخصیتی مثل اسپایدرمن طبیعیه که در طول تاریخ سینما تعداد زیادی فیلم رو به خودش اختصاص بده؛ و هر کدوم از اون فیلم ها هم به سبک خودشون خاص هستن و قابل بررسی. اما هر فیلم بزرگی همراه پوستر های خاص خودش میاد. پوستر ها در صنعت سینما اهمیت زیادی دارن چرا که بخش مهمی از پروسه بازاریابی رو شامل میشن و معمولاً فیلم ساز ها اهمیت زیادی به ساخت اونها میدن و داخلش از جزییات اسرار آمیزی برای فیلم هاشون یا منتقل کردن مفاهیم عمیق فیلم قبل از پخش شدنش به کار میبرن. همه اینا میتونه باعث بشه که تعداد مخاطبین خوشون رو افزایش بدن و افراد رو ترغیب کنن که اون فیلم رو ببینن.

حالا بین تمام فیلم ها، میشه گفت فیلم های اسپایدرمن یه جایگاه مخصوص بین همه فیلم ها دارن. و هر سازنده ای به سبک خودش موفق شده که سبک پوستر های خودش رو هم خلق کنه؛ از سبک لایو اکشن ریبوت مرد عنکبوتی شگفت انگیز گرفته تا سبک آشفته تر و کمیک مانند اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی. پوستر های این فیلم های متفاوت، ورژن های مختلف مردعنکبوتی رو شامل میشن و ما از روی همین پوستر ها میتونیم تشخیص بدیم که هر کدوم از این فیلم ها در دنیاهای متفاوتی میگذره. حالا در این مقاله بنا است که به بررسی 10 تا از بهترین این پوستر ها بپردازیم.

 

- پوسترهای یوسوکه موراتا

پوسترهای یوسوکه موراتا

این پوسترها واقعا زیبا هستند ولی داخل تاپ لیست خودمون نمیاریم چون به نوعی فن آرت محسوب میشن (البته بنابر سفارش رسمی مارول و سونی طراحی شده اند). ولی انصافاً شگفت انگیزن. خالقشون جناب یوسوکه موراتا (Yusuke Murata) هستش. ایشون در ضمن طراح مانگای "مَرد تک مُشتی" (One Punch Man) هستند و کارش خیلی درسته و خیلی هم به اسپایدرمن ارادت داره (در کل عشق به مردعنکبوتی در رگ تمام ژاپنی های عالم جریان داره)! اونقدر این پوسترها باحالن که حیفمون اومد با کیفیت خیلی خوب تقدیم شما نکنیم. پس اگه میخواهید کیفیت اصلی رو دریافت کنید حتما روی تصویر بالا کلیک کنید.

 

10- پوستر اسپایدرمن: دور از خانه کاملا عنوان فیلم را به تصویر میکشید

پوستر فیلم اسپایدرمن: دور از خانه کاملا عنوان فیلم را به تصویر میکشید

این پوستر فضایی ایجاد میکنه که بیانگر سیر داستانی سرگرم کننده و مرتبط با عنوان خود فیلم هست. که ماسک اسپایدی رو درحالی میبینیم که با استیکر های مسافرتی پر شده و به این معنیه که پیتر بنا است به تعطیلات بره.

برخلاف سایر پوستر های فیلم های اسپایدرمن MCU این پوستر از لحاظ کیفیت پایین عکس برداری و بهم ریختگی تصویر مشکلی نداره. پوستر خیلی ساده ای هست که تصویر، بیانگر شخصیت آرام و در عین حال پر انرژی پیتر هست. و باعث میشه که به مخاطب منتقل کنه که از این به بعد بیشتر میتونن از دنیای طنز و پر ماجرای اسپایدرمن MCU لذت ببرن.

 

9- پوستر انیمیشن به درون اسپایدر وِرس مردان و زنان عنکبوتی رو به تصویر میکشید

پوستر انیمیشن به درون دنیای عنکبوتی مردان و زنان عنکبوتی رو به تصویر میکشید

برخلاف فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست که همه تلاش ها از جانب هر کمپانی بر این شده بود که محتوای مولتی ورسی داستان لو نره (هرچند که خیلی واضح بود قضیه از چه قراره و دیگه همه میدونستن!) انیمیشن سفر به درون دنیای عنکبوتی از اینکه جار بزنه یک محتوای مولتی ورسی هست خجالت نکشید و همون اول کار داخل پوستر این مسئله رو برای همه روشن کرد که قراره به یه چیز کاملاً جدید رو به رو بشیم.

علاوه بر این، پوستر طراحی بی نظیر شخصیت ها رو به تصویر کشید و ذره ای از سبک سیر داستانی انیمیشن رو هم داخل پوستر نشون داد و برای ما همون اول کار مشخص کرد که سبک روایت داستانی این انیمیشن زمین تا آسمون با فیلم هایی که از این شخصیت تا حالا ساخته شده فرق میکنه. پوستر سرشار از انرژی هست و با به تصویر کشیدن شخصیت های مختلف عنکبوتی تاکید میکنه که همه اونها در نهایت قراره در داستان اثر گذار بشن.

 

8- پوستر اسپایدرمن 3 نشان دهنده دوگانگی شخصیت اسپایدرمن بود

پوستر اسپایدرمن 3 نشان دهنده دوگانگی شخصیت اسپایدرمن بود

تعداد زیادی از پوستر های فیلم اسپایدرمن 3 به حضور ونوم  و سیمبیوت فضایی اشاره میکردن که مشخصا برای تبلیغات فیلم بود اما یکی از این پوستر ها به خصوص، خیلی خوب توجه آدم رو جلب میکنه. در این پوستر تصویر رو میبینیم که به دو نیم تقسیم شده و یک طرف تصویر اسپایدی رو در لباس کلاسیک قرمز میبینیم و در طرف دیگه در حالیکه سیمبیوت سیاه رنگ رو پوشیده که مشخصا داره محتوای فیلم رو فریاد میزنه: نبرد درون.

فارغ از اون فضای اطراف پوستر تاریکی خاصی داره که به تاریک تر بودن محتوای داستانی هم داره اشاره میکنه. این حقیقت که اسپایدرمن باید با شیاطین درونی خودش در طول فیلم رو به رو بشه که بوسیله سیمبیوت چندین برابر میشه و در مبارزه خودش بین بخش های روشن و تاریک اش پیروز بشه.

 

7- پوستر اسپایدرمن 2 به طوری ظریفی به دکتر اختاپوس اشاره میکرد

پوستر spiderman 2

در یکی از پوستر های مردعنکبوتی 2 به طور خیلی خلاصه تصویری کامل از فیلم به تصویر کشیده شده بود: اسپایدی در حالیکه از مری جین در برابر دکتر اختاپوس محافظت میکرد. اما چیزی که این پوستر رو خاص میکرد به تصویر کشیدن دکتر اختاپوس داخل لنز های لباس اسپایدی بود که تصویر واضحی نبود و مخاطب رو کنجکاو میکرد تا دکتر اختاپوس رو داخل خود فیلم ببینه.

اما این تنها جزییات این پوستر نیست؛ لباس پاره شده اسپایدی به خوبی نشون میده که دکتر اختاپوس قرار نیست دشمن ساده ای برای اسپایدی باشه. حضور مری جین داخل پوستر هم که طبیعتاً بیانگر اهمیت ام جی در زندگی پیتر هست که محافظت پیتر از اون هم به خوبی اشاره به همین داره.

 

6- پوستر برج های دو قلو اسپایدرمن 2002

پوستر مردعنکبوتی 2002

این مورد در عین اینکه یکی از بهترین هاست یکی از نادر ترین ها هم هست. داخل این پوستر اسپایدرمن روی یک ساختمان به تصویر کشیده میشه در حالی که برج های دو قلو روی لنز های چشم های لباسش منعکس شدن.

با توجه به اینکه تبدیل شدن به یکی از مراکز مهم تجاری جهان، یکی از دستاورد های مایه افتخار منهتن هست و اسپایدی هم به عنوان دوست خوب محله شما ساکن نیویورک سیتی هست، این پوستر به خوبی این ارتباط رو برقرار میکنه. فارغ از اینکه درخششی که لباس اسپایدرمن در این تصویر داره به جذابیت این پوستر اضافه میکنه و توجه خوبی رو سمت خودش جلب میکنه. اما نکته جالبی که درباره این پوستر وجود داره به جمع شدنش از بازار بر میگرده. در واقع، بعد از واقعه نهم سپتامبر، شروع به جمع آوری این پوستر شد و بواسطه نادر شدنش، اونو تبدیل به یکی از موارد درخشان جمع کننده های این جور آثار کرد. ولی خب به هر حال تا همین امروز یکی از بهترین پوستر های مردعنکبوتی هست (این مقاله را بخونید).

 

5- پوستر مردعنکبوتی شگفت انگیز 2012 بیانگر فضای تاریک تر داستان بود

پوستر مردعنکبوتی شگفت انگیز 2012 بیانگر فضای تاریک تر داستان بود

از همون ابتدا که پوستر این فیلم به نمایش گذاشته شد، مشخص بود که سیر داستانی این فیلم قراره نسبت به فیلم های اسپایدرمن که پیش از این اکران شده بودن فرق داشته باشه و فضای پوستر نماینگر همین مسئله هم بود.

این پوستر بنا بود بیانگر جدایی دنیای مردعنکبوتی شگفت انگیز از مردعنکبوتی سم ریمی بود. در این پوستر میبینیم که فارغ از اینکه با به کار گیری رنگ های روشن تر در پوستر درخسشش بیشتری داره، اسپایدرمن رو میبینیم درحالی که بر روی لباسش جای چنگ وجود داره و به سمت پایین خیره شده که به اون جلوه اسرار آمیز خفنی میده! این پوستر این مسئله رو روشن میکنه که این اثر یک بازسازی تاریک تر از داستان های مردعنکبوتیه که با تغییرات جزیی رخ داده در شخصیت ما قراره اونو به هویت واقعی خودش نزدیک تر کنه.

 

4- یکی از پوستر های اسپایدرمن: بازگشت به خانه واقعاً فوق العاده بود

یکی از پوستر های اسپایدرمن: بازگشت به خانه واقعاً فوق العاده بود

متاسفانه پوستر های فیلم های اسپایدرمن MCU شهرت چندانی ندارن که دلیل اون به کیفیت پایین اونها برمیگرده و با وجود اینکه بسیاری از طرفداران این نکته رو گوش زد کردن اما فایده چندانی نداشته. هرچند که همون اولین قسمت اسپایدرمن دنیای MCU یک پوستر خارق العاده رو به نمایش میزاره که باعث میشه بقیه اون پوستر ها رو به طور کامل بشوره بزاره کناره!

این پوستر توسط مارتین انسین طراحی شد که طرح خارق العاده اون مارو یاد کمیک های اسپایدی مینداخت و بیانگر این بود که اسپایدی قراره بیشترین شباهت رو به دنیای مورد علاقه طرفدارها داشته باشه. همچنین در این پوستر خیلی اتفاقات مختلفی به تصویر کشیده شده که تقریباً کل داستان ما رو شامل میشه، گرفته از خود اسپایدی، والچر، ساختمان های نیویورک و ... که در نهایت باعث شد مارتین انسین با اختلاف بهترین پوستر این فیلم رو درست کنه. اون شکل دایره ای که وسط پوستر به چشم میخوره هم میتونه اشاره ای باشه به آرک رآکتور تونی استارک و هم به فعال شدن حس عنکبوتی اسپایدرمن!

 

3- پوستر زیبای مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 شخصیت های شرور متعددی رو به نمایش گذاشت

پوستر زیبای مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 شخصیت های شرور متعددی رو به نمایش گذاشت

این پوستر از "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" حائز اهمیت بود، چرا که اسپایدی رو درحالی به تصویر گذاشت که در میدان تایمز نیویورک، مقابل سه شخصیت شرور معروف در حال مقابله است: الکترو، راینو و گرین گابلین!

این پوستر نماینگر بزرگی داستانی هست که این قسمت از مجموعه بنا بود به تصویر بکشه (که البته آخرش زیرش زایید!!!) و با تگ لاین گوشه تصویر که نوشته: "بزرگترین مبارزه او آغاز میشود" همخوانی زیادی داره. پوستر همچنین سبک بروز تر خودش رو نسبت به قسمت قبل با تصاویر روشن تر به نمایش میگذاره و به تماشاگر ها این نوید رو میده که با قسمتی سرگرم کننده تر و مهیج تر از قبل رو به رو خواهند شد.

 

2- در یکی از پوسترهای فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست، پیتر با پیامد کارهاش روبه رو میشد!

در یکی از پوسترهای فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست، پیتر با پیامد کارهاش روبه رو میشد!

خیلی اوقات یکی از ایراداتی که به اسپایدرمن MCU گرفته میشد، این بود که اسپایدی به شکل قابل توجه به اعمالی که انجام میده مسئولیت نشون نمیده (خب دلیلش این بود که بنده خدا هنوز شعار مسئولیت پذیری رو یاد نگرفته بود). اما در یکی از پوستر های سومین اثر از این مجموعه ما اسپایدی رو میبینیم که قراره به شکل خیلی سخت و بی رحمانه ای نسبت به کارهایی که کرده پاسخ گو باشه که همین مسئله فضای داستان رو عوض میکنه.

این پوستر اسپایدرمن رو به تنهایی به تصویر میکشه در حالیکه به تصاویر خودش بر روی ساختمان های میدان تایمز خیره شده و ما میبینیم که تمامی این تصاویر بر ضد اون هستن. این پوستر به خوبی نشون میده که پیتر قراره ماجراجویی خیلی سخت تر و تاریک تری رو نسبت به سری های قبلی مجموعه داشته باشه؛ ماجراجویی که به نظر میرسه تمام دنیا قراره جلوی اون بایستن که کار رو از همیشه برای اون سخت تر میکنه. همه اینها باعث شد که به طرفدار ها اطمینان خاطر داده بشه که این فیلم دقیقاً همون چیزیه که منتظرش بودن.

 

1- پوستر رسمی فیلم "مرد عنکبوتی 2" هنوز هم بهترینه

پوستر رسمی فیلم "مرد عنکبوتی 2" هنوز هم بهترینه

اگر این پوستر را ببینید و بگویید که محوش نشده اید، خالی بسته اید!! مگر می شود کسی این پوستر را ببینید و مدتی خیره اش نشود؟ پوستری که لایق ترین و بهترین پوستری بود که می توانست برای فیلم فوق العاده ای مثل مرد عنکبوتی 2 مناسب باشد. تمام منهتن در این پوستر زیر پای مرد عنکبوتی است. منظره ای عالی از طلوع خورشید و خیره شدن پیتر پارکر به افق های دور ... همه و همه دست به دست هم داده اند تا عالی ترین پوستر ممکن از یک فیلم کمیکی را تحویل ما دهند. طوری که هر چقدر هم نگاهش کنید سیر نمی شوید. بنظرم بارزترین نکته درباره این پوستر که باعث میشه بهترین باشه اینه که ذات مسئولیت پذیری و خوش بینی پیتر پارکر/مردعنکبوتی رو به بهترین نحو به تصویر میکشه: پیتر خسته از نبردی سخت در شب گذشته داره به شهری نگاه میکنه که قسم خورده تا ابد ازش محافظت کنه در حالی که طلوع آفتاب نشان دهنده ی امید است.

 

علی معتمد

aliM

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 پوستر برتر فیلم های کمیک بوکی

پوسترهای شخصیت های اصلی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + طراحی های اولیه از «الکترو» (کیفیت عالی)

پوسترهای متحرك و كمیك بوكی "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

10 پوستر برتری كه هواداران برای "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" ساخته اند!

پوسترهايی كه هواداران برای "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" ساخته اند – قسمت دوم

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

10 نقاشی شگفت انگیزی که هواداران ایرانی برای مردعنکبوتی خلق کرده اند

پوستر های رسمی جدید از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" منتشر شد! (كیفیت عالی)

پوستر جدید فیلم مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم مرد عنکبوتی (2002)

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

10 کاور برتر مردعنکبوتی در دهه 70 میلادی

10 کاور برتر مردعنکبوتی در دهه 80 میلادی

10 کاور برتر مردعنکبوتی در دهه 90 میلادی

10 کاور برتر مردعنکبوتی در دهه 60 میلادی

10 طراح برتر تاریخ کمیک بوک های مرد عنکبوتی

15 پانل برتر در تاریخ کمیک های مرد عنکبوتی

بهترین COVER های مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1401-11-17 13:49
چقدر خوبه که نسل جدید نویسندگان سایت اسپایدی اینقدر مقالات خوب و دارای بلوغ مینویسند و این بار دیگر ثابت میکنه مقالات سایت اسپایدی چقدر میتونه روی نویسنده ها تاثیرگذار باشه.
ممنون جناب معتمد
من یه نکته ای به ذهنم میرسه درباره پوسترهای اسپایدرمن در mcu
یعنی وقتی پوستر بازگشت به خانه رو با پوستر راهی به خانه نیست مقایسه میکنم میبینم چقدر خوب سیر تکاملی شخصیت پیتر در اونا رعایت شده:

در پوستر سمت چپ کاملا حال و هوای سرخوشانه و بی مبالات پیتر رو میشه دید در حالی که در سمت راستی میبینیم چقدر شرایطش فرق کرده و دارک و سخت شده و اینکه حالا معنی مسئولیت پذیری و رویارویی با تبعات کارهاش رو به طور کامل درک میکنه. نوع رنگ های به کار رفته در دو پوستر هم جالب توجه است که حال و هوای متفاوت این تکامل شخصیت را به نمایش میذاره در حالی که پس زمینه ی هر دو ، شهر نیویورکه!
نقل قول کردن
aliM
+1 #2 aliM 1401-11-17 15:07
#1 :
من که خودم مثل خیلی دیگه از دوستانی که داخل این سایت دارن زحمت میکشن از همون دوران نوجوانی با سایت شما آشنا شدم و حالا که میتونم به این نحو کمک کنم خیلی هم خوش حال میشم کار کنم از شما بیشتر تشکر میکنم.
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردین در کل به نظرم از لحاظ تکامل داستانی اسپایدرمن تام هالند واقعا فوق العاده بود یعنی چه از home coming که تازه با قدرت هاش آشنا شده بوده و تونی استارک کشفش می‌کنه چه بعدش داخل far from home که با این حقیقت روبه رو میشه که وقتی قهرمان خودش(تونی استارک) دیگه پیشش نباشه باید تصمیمات جدی ای بگیره که ممکنه روی زندگی خیلی ها اثر بزاره
و چه نهایت داستان که باید با نتیجه اون تصمیمات رو به رو بشه و مسئولیتش رو بر عهده بگیره
در واقع home coming قدرت بدست آوردنش بود far from home قدرتش زیاد تر شد و no way home با مسئولیتش به طور کامل در قبال این قدرت رو به رو شد.
نقل قول کردن
omiDeadpool
#3 omiDeadpool 1401-11-17 17:07
عالی بود
بازم بهم یاداوری شد که اسپایدی همه چی تمومه
لامصب پوستراشم بهترینن
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#4 amirmahdi 1381 1401-11-17 17:08
بسیار خوب نوشته شده بود
رتبه بندی هم درست و دقبق بود
نقل قول کردن
MRJ
#5 MRJ 1401-11-17 22:43
وقتی که به سایت سر میزنم با خودم میگم که بعد ۹ سال آیا مقاله ای مونده از شخصیت های کمیک بوکی که هنوز سایت ارائه نکرده باشد ولی هر دفعه هم غافلگیر میشم
مقاله خوبی بود هر چند که با اندکی از پوستر ها موافقم نبودم ولی سلیقه هر کسی متفاوت است و باید به نظرش احترام گذاشته بشود ;-)
عاشق این ایده ام که شهر یا دشمنان اسپایدرمن را از چشمانش منعکس کنند خیلی ایده خوبیه که بیشتر در سم ریمی از آن استفاده کرده است
به نظرم پوستر بازگشت به خانه ( همونی که استاد عکسش را گذاشته ) می توانست در لیست باشد چون در عین سادگی خیلی حرف ها برای گفتن دارد . از رنگ بندی پوستر می‌توانیم متوجه فضای لایت و آرامش بخش فیلم شویم که تا اواخر فیلم این فضا رعایت شده بود و می‌توان بفهمیم که پیتر هنوز در فضای نوجوانی قرار دارد و هنوز عمق فاجعه قهرمان شدن را درک نکرده است
راستش من با اون یکی پوستر اسپایدرمن۳ بیشتر ارتباط گرفتم که با سیمبیوت پیوند خورده بود و در شیشه لباس کلاسیکش را می‌دید
نکته جالب اینه که هر ۳ پوستر برتر اسپایدرمن پشتشون به ما هست :lol: واقعا عجیبه
پوستر های راهی به خانه نیست که واقعا مایه خجالت هستند ( البته فکر کنم سونی درستشون کرده است ) فن آرت ها خیلی از پوستر ها واقعی سرتر هستند
راستش بعد دیدن پوستر شماره ۱ احساس خاصی به من دست داد . احساسی که ای کاش من هم اسپایدرمن بودم و این منظره زیبا را با چشمان خودم میدیدم . :cry: این پوستر نشان می‌دهد که پیتر با وجود سختی های زیادی که کشیده است از اسپایدرمن بون دارد لذت می‌برد .واقعا باید به او تبریک گفت
تشک میکنم از علی آقا برای این مقاله زیبا
نقل قول کردن
Doc Ata
#6 Doc Ata 1401-11-17 23:06
معلوم بود که کار دشواری بود که از بین این همه کاور زیبا و مهم رتبه بندی کرد، ولی خوشبختانه آقای معتمد خوب از پسش بر اومد. کاور 1 که اصلا یک چیز دیگه ای بود ...
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1401-11-17 23:30
#5:
۹ سال نه! ۱۰ سال و نیم ;-)
نقل قول کردن
Ozymandias
#8 Ozymandias 1401-11-18 18:10
خیلی ممنون از بابت مقاله و جناب معتمد
خودم بیشتر از همه شماره۱ و۴ و۶ را دوست دارم.
نقل قول کردن
BlueCrown4
#9 BlueCrown4 1401-11-18 20:38
خسته نباشید میگم به آقای معتمد.
بحث رتبه بندی رو بذاریم کنار. (چون واقعا رتبه بندی پوستر ها تا حد زیادی سلیقه ای هست گرچه رتبه بندی هم رتبه بندی خوبی هست.)
توضیحاتی که زیر هر پوستر داده شده خیلی خوبه. در واقع معنا و مفهوم هر پوستر به صورت خیلی خوبی توضیح داده شده و لذت بردیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45