تسک مستر کجاست، کدام سازمان او را استخدام کرده بود، و چرا در بازی "مرد عنکبوتی 2" غایب است؟

تسک-مستر-کجاست-و-چرا-در-بازی-مرد-عنکبوتی-2-حضور-نداشت؟

در این مقاله میخواهیم بفهمیم که چرا یکی از دشمنان قسمت اول در بازی Marvel's Spider-Man 2 حضور نداشت!

«تسک مستر» (Taskmaster) رو بیشتر به عنوان یکی از دشمنان اصلی گروه اونجرز میشناسیم (این مقاله را بخوانید). نكته منحصر به فرد درباره Taskmaster این است که میتونه از روی فنون و ضربات دیگران تقلید کنه و ضد حمله بزنه!  او معمولا به صورت شخصیتی به تصویر كشیده میشد كه از جانب سازمان های پلید استخدام میشد تا ماموریتی را برایشان انجام دهد.

عکس تسک مستر

درسته كه گاهی كارهای خوب هم انجام داده و بیشتر به عنوان یك "ضدقهرمان" به تصویر كشیده شده ولی به پول بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت میدهد. در سال 2011 معلوم شد كه در واقع یك مامور "شیلد" بوده و در تمام این مدت توسط «نیك فیوری» ماموریت داشته از دنیای خلافكاران اطلاعات جمع كند. در مجموع یکی از ویلن های محبوب هواداران مارول است که قدرت های جالبی دارد. سپر و شمشیر هم داره و با اون شنل و ماسک باحالش کاملا خودنمایی میکنه. ضمناً او یک آکادمی تاسیس کرده که در آن به خیلی از مزدوران و آدم کش ها آموزش میده! پس خیلی از کسانی که گروه اونجرز هر روز باهاشون مبارزه میکنند دست پروده او هستند!

تسک مستر ps4

ایشون در بازی اسپایدرمن که سال 2018 به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد، حضور جالبی داشت. یعنی باعث میشد چالش (Challenge) هایی در بازی ایجاد بشه که با انجام دادن اونا میشد level up کرد یا تجهیزات بیشتری رو برای خودمون درست کنیم. وقتی شروع میکردیم به انجام چالش ها، ناگهان با خود تسک مستر روبرو میشدیم! یعنی یک بار در اواسط چالش ها و یک بار هم در انتها با او باید نبرد میکردیم. حقیقتش مبارزه با تسک مستر چندان جالب نبود. یعنی انگار داشتیم با یکی از دشمنان یا مزدوران معمولی که بارها و بارها در طول بازی با آنها مواجه میشدیم مبارزه میکردیم! البته تسک مستر سریع تر بود. ولی به استراتژی خاصی برای شکست دادنش نیاز نبود. شاید بشه گفت تنها نکته جالب مبارزه با تسک مستر این بود که درست مثل دنیای کمیک میتونست از روی ضربات شما کپی کنه! بنابراین جای تعجبی نداشت که ضربات خود اسپایدرمن را روی بازیباز بزنه! یک نکته ی بسیار جالبی هم درباره ی او وجود داره که شاید خیلی از گیمرها متوجهش نشده باشن و اونم اینه که تسک مستر حتی هنگام چالش ها هم از دور شما را با دوربین زیر نظر داشت و حرکات اسپایدرمن را کنترل میکرد. که نشون میداد سازندگان بازی چقدر زحمت کشیده بودند و به جزئیات دقت کرده بودند (این ویدئو را تماشا کنید).

تسک مستر بازی اسپایدرمن

در هر حال، در پایان وقتی اسپایدرمن او را شکست داد شنیدیم که تسک مستر از سوی یک سازمان اجیر شده بوده تا ببینه آیا اسپایدرمن ارزش استخدام شدن رو داره یا نه؟

استخدام اسپایدرمن

بنابراین ما تو سایتمون در چند مقاله پیش بینی کردیم که تسک مستر یکی از گزینه های محتمل برای بازگشت در قسمت دومه و خواهیم فهمید که از سوی کدام سازمان اجیر شده بوده تا اسپایدرمن را زیرنظر بگیره (مثلا در این مقاله یا این مقاله). تا اینکه اولین تیزر و ویدئو گیم پلی از بازی مردعنکبوتی 2 منتشر شد و در آن دیدیم که وقتی یکی از افراد کریون شکارچی تبلت میاره براش و تصویری از اشخاصی که در شهر نیویورک دارای قدرت ویژه هستند را نشان میده این شخصیت ها را از بازی قبل مشاهده کردیم: گربه سیاه، تومستون، اسپایدرمن، مایلز مورالز، پراولر، لیزارد، تسک مستر، کینگ پین و شوکر (این مقاله را بخوانید):

تبلت کریون

بنابراین نتیجه گرفتیم که جناب کریون قراره به نیویورک بیاد و این افراد را شکار کنه و یکی از اونا هم تسک مستر خواهد بود (عکس تسک مستر هم اون گوشه ی راست پایین تصویر دیده میشد) ولی عجیب بود که وقتی بازی منتشر شد همه ی اون شخصیت های مذکور به نوعی در داستان بودند یا مورد اشاره قرار گرفتند اما خبری از تسک مستر نبود! برخی بر این عقیده اند که چون اون قضیه ی تصاویر روی تبلت مربوط 6 ماه قبل از شروع داستان بازی میشه پس شاید تسک مستر تو این مدت از شهر رفته! برخی هم گفتند که شاید کریون، تسک مستر را هم مثل الکترو، والچر، شوکر و عقرب کشته باشه که به نظرم خیلی بعید میاد چون اگر چنین اتفاقی افتاده بود حتما در طول داستان بهش اشاره میشد یا تصویری از تسک مستر یا تجهیزات او را در مخفیگاه های کریون میدیدیم ولی ندیدیم.

همانطور که در تصاویر بالا دیدید، ما در طول داستان بازی اسپایدرمن 2 مدارکی را مشاهده کردیم که طبق آنها کریون برخی دشمنان معروف اسپایدرمن را کشته است ولی خبری از تسک مستر نبود پس بازم تکرار میکنم که اگر کریون، تسک مستر را کشته بود حتما بهش اشاره میشد. ضمن اینکه کُشتن تسک مستر با توجه به قابلیت های خاصی که داره کار ساده ای نیست. و باز هم این سئوال مطرح میشه که پس تسک مستر کجاست و چرا در بازی حضور نداره؟ من خودم فکر میکنم اینسامنیاک گیمز به عنوان سازنده ی بازی میخواسته از او در بازی استفاده کنه ولی با توجه به اینکه مشخص شده سونی روی این شرکت فشار آورده تا حتما بازی رو در سال 2023 عرضه کنه و این باعث شده تا یه مقدار عجله ای کار کنند، پس شاید مجبور شدن داستانک مربوط به تسک مستر را از بازی حذف کنند و یا اینکه آن را به قسمت سوم یا حتی DLC های احتمالی انتقال دهند. یک احتمال دیگر هم این است که شاید تسک مستر قراره در بازی "ولورین" که توسط اینسامنیاک گیمز ساخته میشه و تایید شده در همان دنیای بازی های اسپایدرمن جریان داره، حضور پیدا کنه (اخیرا این ویدئو از بازی لو رفت).

بازی ولورین

و اما سئوالی که برای خودم جذابیت بیشتری داره اینه که چه سازمانی بود که تسک مستر را استخدام کرده بود تا مردعنکبوتی را زیر نظر داشته باشه و ببینه که آیا ارزش استخدام را داره یا نه.

من خودم چند تا احتمال و فرضیه دارم که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم و دوست دارم نظراتتون رو درباره شون بدونم. اولین فرضیه اینه که اون سازمان میتونه "اِ.ی.م" (A.I.M) باشه.

سازمان ایم

اِ.ی.م در دنیای کمیک های مارول یك گروه مهندسی مخوف و تروریستی است كه نامش مخفف Advanced Idea Mechanics ("مكانیك های ایده پیشرفته") می باشد. این گروه بارها موی دماغ قهرمانان مختلف مارول شده است ولی انگار با «آیرون من» خصومت عمیق تری دارد. این گروه و اعضای آن یونیفرم های متحد الشکل و زرد رنگ بر تن دارند و شیفته استفاده از علم برای رسیدن به قدرت هستند و بارها سعی كرده اند با دزدیدن تكنولوژی های استارك آنها را به سلاح های خطرناكی تبدیل كنند و در این راه هم موفق بوده اند (میتونید در این مقاله اطلاعات بیشتری از این گروه کسب کنید). ولی چرا A.I.M ؟ چون در طول بازی وقتی به آزمایشگاه «اوتو اکتاویوس» مراجعه میکنیم متوجه میشیم که روی برخی از جعبه ها کلمه ای AIM درج شده:

ایستراگ ps4 مرد عنکبوتی

یعنی شاید بعد از این که «نورمن آزبورن» بودجه تحقیقات «اتو اکتاویس» رو به زور ازش میگیره، A.I.M بودجه او را تقبل کرده یا شایدم اکتاویوس داشته برای این سازمان کار میکرده و قطعاتی رو برایش میساخته. در هر صورت، A.I.M در دنیای بازی های اسپایدرمن اینسامنیاک حضور داره و میتونه سازمانی باشه که به تسک مستر ماموریت داده بوده تا اسپایدرمن را زیر نظر داشته باشه.

فرضیه ی 2: در این مقاله گفته بودیم که در یکی از کوله پشتی هایی که از پیتر پارکر در بازی اسپایدرمن 1 پیدا میکنیم، یک گردنبند قاب عکس دار پیدا میشه که تصویر والدین پیتر در آن است:

والدین پیتر پارکر

پیتر اشاره میکنه که اونا مامورین دولتی بودند و در یک سانحه ی هوایی کشته شدند که دقیقا اشاره داره به اتفاقی که برای پدر و مادر او در دنیای اصلی کمیک های اسپایدرمن رخ داد.

(این مقاله را بخوانید). بعدها معلوم شد که پدر و مادر پیتر پارکر سابقه ی کار برای سازمان "شیلد" را هم داشته اند. در نتیجه و با توجه به اینکه تسک مستر هم سابقه ی کار برای این سازمان را داشته پس شاید شیلد ازش خواسته تا حواسش به مردعنکبوتی باشه و قابلیت هاش رو تِست کنه.

سازمان شیلد

فرضیه ی 3: ولی من خودم فکر میکنم که تسک مستر از سوی نورمن آزبورن و شرکتش یعنی "آزکورپ" ماموریت داشته! دلیل خوبی هم دارم چون در اواخر بازی و وقتی مری جین داره در آزمایشگاه مخفی آزبورن تحقیق میکنه متوجه میشیم که نورمن و همکارانش دارند روی عنکبوت ها تحقیق میکنند (یکی از عنکبوت ها که داخل محفظه ی شیشه ای قرار داره باعث وحشت مری جین میشه).

مری جین -نورمن آزبورن

بنابراین کاملاً طبیعیه که نورمن داشته روی هر منبع احتمالی برای کمک به فرزند بیمارش (هری) تحقیق میکرده که یکی از آنها عنکبوت بوده (یکی دیگه هم سیمبیوت فضایی بوده که باعث میشه هری در قسمت دوم به «ونوم» تبدیل بشه) و به همین دلیل میخواسته بدونه قدرت های مردعنکبوتی از کجا نشات میگیرن و در نتیجه به تسک مستر ماموریت داده تا از اونو زیر نظر داشته باشه.

نورمن ازبورن و پسرش

 

خُب... نظر شما چیه؟ به نظرتون چرا تسک مستر در بازی مردعنکبوتی 2 غایب بود؟ به نظرتون کدام سازمان بهش ماموریت داده بودند تا مردعنکبوتی را زیر نظر بگیره؟ با فرضیه های من موافق هستید؟ در بخش نظرات بگید!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «تسک مستر» (TASKMASTER) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 شرکت بزرگ خبیث برتر دنیای کمیک!

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ های بازی مردعنکبوتی کنسول PS4

ایستراگ ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2"

چیزهای جالبی که درباره مردعنکبوتی نمیدانستید! قسمت 56

10 حقیقتی که فقط با خواندن کمیک بوک ها و رُمان "مرد عنکبوتی PS4" کشف میکنید!

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

وقتی غول بازی شما را در بازی مرد عنکبوتی PS4 زیر نظر داره!

موشکافی: تحلیل و بررسی تریلر گیم پلی بازی "مردعنکبوتی 2"

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ مرد عنکبوتی 2 (بازی ویدئویی 2023) + لینک دانلود و تماشا

رتبه بندی 10 مرگ شوکه کننده در بازی اسپایدرمن 2

10 کمیکی که الهام‌بخش بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 بوده اند

نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5 – 2023)

رازهای بازی اسپایدرمن ps4 که ازشون خبر نداشتید!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

10 ایستراگ (EASTER EGG) باحال در بازی های مردعنکبوتی

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

داریوش رحیمی
#1 داریوش رحیمی 1402-11-24 11:23
عالی بود به نظر من از شیلد تشک مستر ماموریت در یافت کرده

راستی آقای ترابی تریل اول فیلم ددپول و ولورین رو دیدین ؟؟؟؟نظرتون چیه ؟؟.
نقل قول کردن
اسپایدر علی
#2 اسپایدر علی 1402-11-24 12:51
مقاله عالی بود آقای ترابی منم با نظر شما موافقم و به نظرم سومی از همه بیشتر درسته بخصوص که نورمن سابقه همکاری با شرور های دیگه مثل کینگ پین رو تو بازی اول داشته
اگر میشه بیشتر مقاله درباره گیم بخصوص همین بازی اسپایدرمن بزارید چون به شدت رمز و راز داره
راستی چند وقت پیش هم سونی یه برنامه ترتیب داده به اسم Creator to Creator که توش سازنده های بازی و سازنده های انیمیشن اسپایدر ورس با هم گپ میزدن که اطلاعات جالبی رد و بدل شده به نظرم اگه تونستید تو چنل آپارتتون زیر نویس فارسی بزارید
نقل قول کردن
اسپایدر علی
#3 اسپایدر علی 1402-11-24 12:54
راستی آقای ترابی به نظرتون از اونجایی که بلک کت رفت فرانسه تا دوست دخترش رو نجات بده از دست مافیا ها (البته بهش اشاره نشد ولی میشد حدس زد با خلافکارا در ارتباطه اونم)
به نظرتون ممکنه این شخص Batroc the Leaper که مونثش کرده باشن ؟
از اونجایی که تو مایلز مورالز هم با تینکرر همین کار رو کردن و ربطش دادن به گذشته مایلز به نظرم میتونه زمینه ساز حضور Batroc تو قسمت بعدی باشه !
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1402-11-24 13:09
به نقل از داریوش رحیمی:


راستی آقای ترابی تریل اول فیلم ددپول و ولورین رو دیدین ؟؟؟؟نظرتون چیه ؟؟.

بله دیدم. راستش نظر خاصی ندارم. برای اونایی که شاید هیچ خبری از فیلم نداشتن شاید هایپ کننده بود ولی برای من چیز خاصی نداشت
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1402-11-24 13:10
به نقل از اسپایدر علی:

اگر میشه بیشتر مقاله درباره گیم بخصوص همین بازی اسپایدرمن بزارید چون به شدت رمز و راز داره
راستی چند وقت پیش هم سونی یه برنامه ترتیب داده به اسم Creator to Creator که توش سازنده های بازی و سازنده های انیمیشن اسپایدر ورس با هم گپ میزدن که اطلاعات جالبی رد و بدل شده به نظرم اگه تونستید تو چنل آپارتتون زیر نویس فارسی بزارید

والا ما بیشترین مقالات رو درباره ی این باز یها نوشتیم. همه کمیک هاش رو هم ترجمه کردیم و به خصوص مقالات ایستراگ بسیار جامعی داریم که مدام دارن آپدیت میشن! به جرئت میتونم بگم هیچ سایتی تو دنیا به اندازه ی ما درباره ی این بازی ها مطلب تخصصی نداره و البته خبرهاش رو هم که همگی تو کانالمون میاریم
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1402-11-24 13:14
به نقل از اسپایدر علی:
راستی آقای ترابی به نظرتون از اونجایی که بلک کت رفت فرانسه تا دوست دخترش رو نجات بده از دست مافیا ها (البته بهش اشاره نشد ولی میشد حدس زد با خلافکارا در ارتباطه اونم)
به نظرتون ممکنه این شخص Batroc the Leaper که مونثش کرده باشن ؟
از اونجایی که تو مایلز مورالز هم با تینکرر همین کار رو کردن و ربطش دادن به گذشته مایلز به نظرم میتونه زمینه ساز حضور Batroc تو قسمت بعدی باشه !

نه من فکر کنم همون خانومه س که تو کمیک های اخیر بلک کت هم بود و رئیس انجمن سارقین بود. اسمش چی بود؟ اُدسا؟
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#7 TMNT - FAN 1402-11-24 14:03
تئوری های بسیار جالبی بود ، کاملا با مسائل مطرح شده موافق هستم
اون بخش که گفتید به علت فشار ای سونی برای انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ بوده که داستانک تسک مستر حذف شده عالی بود و مطمئنا به همین دلیل میتونه باشه
هر کدوم از موارد ( شیلد / ای . آی . ام / آزکورپ و ... ) میتونن باشن و انتخاب بینشون سخته چون در آینده هر چیزی ممکنه اتفاق بیوفته ، فقط امیدوارم داستانک تسک مستر کلا از داستان دنباله های بازی حذف نشه
آقای ترابی شما احتمالا منو میشناسین
من همونی هستم که چند وقت پیش از سر جوونی و جاهلی و زود جوشی توی سایت سر فیلم اسپایدرمن : راهی به خانه نیست جنجال درست کردم
واقعا پشیمونم بابت اون قضیه ، میدونم اصلا از جنجال درست شدن توی سایت خوشتون نمیاد
یه جاهایی دیگه خیلی تند رفتم و انصاف رو رعایت نکردم ، میشه به بزرگی خودتون از سر تقصیرات بنده بگیرید تا با وجدان آسوده دوباره برای مقالات سایت نظر بنویسم ؟
نقل قول کردن
aht
#8 aht 1402-11-24 14:28
سلام استاد ترابی
خسته نباشید…
احتمالا در قسمت سوم مارول اسپایدرمن شاهد حضورش خواهیم بود…شما فکر میکنید ویلن اصلی پارت سه نورمن هستش؟؟؟
________________
در ضمن استاد ما رو میشناسید؟؟
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1402-11-24 14:44
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی شما احتمالا منو میشناسین
من همونی هستم که چند وقت پیش از سر جوونی و جاهلی و زود جوشی توی سایت سر فیلم اسپایدرمن : راهی به خانه نیست جنجال درست کردم
واقعا پشیمونم بابت اون قضیه ، میدونم اصلا از جنجال درست شدن توی سایت خوشتون نمیاد
یه جاهایی دیگه خیلی تند رفتم و انصاف رو رعایت نکردم ، میشه به بزرگی خودتون از سر تقصیرات بنده بگیرید تا با وجدان آسوده دوباره برای مقالات سایت نظر بنویسم ؟

باور میکنی یادم نمیاد؟!
کلا حافظه بلندمدتم ضعیف شده و اصلا یادم نمیاد شما حرف بیجایی زده باشی. پس با خیال راحت نظر بده ;-)
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1402-11-24 14:46
به نقل از aht:
سلام استاد ترابی
خسته نباشید…
احتمالا در قسمت سوم مارول اسپایدرمن شاهد حضورش خواهیم بود…شما فکر میکنید ویلن اصلی پارت سه نورمن هستش؟؟؟
________________
در ضمن استاد ما رو میشناسید؟؟

سلام بله از کاربرای قدیمی ما هستین جناب امیر حسین
چه خبرا؟ کم پیدایی؟
و آره دیگه نوبتی هم باشه نوبته نورمنه ...
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#11 TMNT - FAN 1402-11-24 15:31
به نقل از mtm:
به نقل از TMNT - FAN:

آقای ترابی شما احتمالا منو میشناسین
من همونی هستم که چند وقت پیش از سر جوونی و جاهلی و زود جوشی توی سایت سر فیلم اسپایدرمن : راهی به خانه نیست جنجال درست کردم
واقعا پشیمونم بابت اون قضیه ، میدونم اصلا از جنجال درست شدن توی سایت خوشتون نمیاد
یه جاهایی دیگه خیلی تند رفتم و انصاف رو رعایت نکردم ، میشه به بزرگی خودتون از سر تقصیرات بنده بگیرید تا با وجدان آسوده دوباره برای مقالات سایت نظر بنویسم ؟

باور میکنی یادم نمیاد؟!
کلا حافظه بلندمدتم ضعیف شده و اصلا یادم نمیاد شما حرف بیجایی زده باشی. پس با خیال راحت نظر بده ;-)


ممنون از بابت بزرگی شما
شما بارها توی سایت گفتید که زندگی پر مشغله ای دارید
نقل قول کردن
amin Hajati
#12 amin Hajati 1402-11-24 23:53
درود.
بنظرم شاید بتونه به نقشه دکتر اکتاویوس ربط داشته باشه.
ولی فکر نکنم خبری از A.I.M باشه.
شاید به نقشه ی دکتر ربط پیدا کنه یا اینکه در یک DLC حضور پیدا کنه (امیدوارم تو قسمت سوم باشه به جای DLC) در مورد استخدام شاید کی خواسته به گروه خلاف کار درست کنه مثل انیمیشن مردعنکبوتی نهایی و خودش رئیس باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44