نگاهی متفاوت به اولین تریلر "کریون شکارچی" (Kraven the Hunter)

نگاهی-به-اولین-تریلر-کریون-شکارچی-kraven-the-hunter-5-مشکل-اساسی-که-با-این-فیلم-داریم-بررسی-موشکافی-آنالیز-تحلیل-کراون

به تازگی اولین تریلر فیلم موردانتظار "کریون شکارچی" منتشر شد و به جای اینکه ما رو هایپ کنه، ناامیدمون کرد!

نخستین تریلر فیلم کمیک بوکی "کریون شکارچی" اولش برای مدت خیلی کوتاهی در فضای مجازی لو رفت (لیک شد) و سپس سونی خیلی سریع مجبور شد اون رو به طور رسمی منتشر کنه (میتونید اینجا اون رو تماشا کنید). راستش را بخواهید چندین ساله که هواداران اسپایدرمن خواستار دیدن شخصیت کریون شکارچی در عالم سینما بوده اند (اگر نمیدونید این شخصیت کیه حتما برید و این مقاله رو بخونید). البته کریون هرگز از شخصیت های مورد علاقه ی من نبوده و همیشه اون رو از دشمنان درجه دو مردعنکبوتی دانسته ام چون به نظرم یک شخصیت تک بعدی با انگیزه ی مشخص و کلیشه ای محسوب میشه. و شاید هم بدونید که چندان کشته مرده اون داستان معروف "آخرین شکار کریون" هم نیستم (اینجا ترجمه شده است) و بنظرم دلیل اصلی که خیلی ها سنگش رو به سینه میزنن اینه که حس و حال دارک داره و آخرش شخصیت خبیث داستان (کریون) دست به خودکشی میزنه که احتمالا برای خیلی ها خیلی حرف کول و خفنیه ولی برای من نیست! در هر حال، همونطور که خودتون هم در تریلر مشاهده کردید این فیلم قراره سرگذشت یا Origin کریون رو روایت کنه. و البته که قرار نیست از روی یک تریلر درباره خود فیلم قضاوت کنم ولی با توجه به چیزی که دیدم و سابقه ی سونی، منو اصلا امیدوار نکرد. چون حتما میدونید که این فیلم هم قراره مثل سری ناامید کننده ی "ونوم" و "موربیوس" بخشی از دنیای سینمایی اختصاصی کمپانی سونی براساس دنیای کمیک بوک های مردعنکبوتی باشه. ضمن اینکه تهیه کننده و مغزهای متفکر این فیلم («اوی آراد»، «مت تولمک» و «روبرتو اورچی») کسانی هستند که علاوه بر "ونوم" و "موربیوس"، فیلم نا امیدکننده دیگری مثل "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" را تحویل ما داده بودند. منم حقیقتش اصلا حسش رو نداشتم بشینم مو به مو صحنه های تریلر رو واستون موشکافی و بررسی کنم (بنظرم ارزشش رو هم نداره). پس به جاش این مقاله رو مینویسم که باید اسمش رو گذاشت: "5 مشکل اساسی که با تریلر فیلم کریون دارم"!

 

1- آیا این همون کریون واقعیه؟!

کریون شکارچی - فیلم

میدونید که «آرون تیلور جانسون» که سابقا در دنیای سینمایی مارول بازیگر نقش «کوئیک سیلور» بوده برای ایفای نقش «کریون شکارچی» در این فیلم ظاهر میشود. ولی من نشانه های کمی از کریون دنیای کمیک در او میبینم! اولا اینکه به جای لهجه روسی، لهجه آمریکایی داره، دوما، همانطور که دیدید او به دنبال انتقامه و داره با یه سازمانی یا یه سری تبهکار بین المللی مبارزه میکنه و پا برهنه وسط خیابون دنبالشون میکنه! (اوه چه خفن!) و خیلی هم خشنه (چون درجه ی این فیلم بزرگسال یا R هستش!) و هوش و حواس ارتقا یافته حیوان مانند هم داره و انگار حیوانات وحشی هم به کمکش میان. پدرش با بازی (راسل کرو) هم کسی بوده که در نوجوانی وادارش میکرده بی رحم باشه و او را در حیات وحش پس از زخمی شدن با یک شیر بزرگ رها کرده بوده چون کلا از آدمای ضعیف بدش میاد (میگه مادر کریون هم ضعیف بوده و الان مرده). فکر کنم اونجور که نشون دادن قراره کریون با پدرش مشکل داشته باشه و با او و افرادش مبارزه کنه یا یه همچین چیزی چون یه جا تو تریلر میگه که "شکار میکنم چون پدرم خباثت وارد این دنیا میکنه و من این خباثت رو از بین میبرم". و این چیز جدیدی هستش چون در دنیای کمیک ندیدیم که با پدرش مشکلی داشته باشه. ضمن اینکه ما اصلا نمیبینم که او اهل شکار و از این جور چیزا باشه. والا اونجوری که من میبینم بیشتر به بابای کریون میخوره که کریون واقعی باشه!

پدر کریون راسل کرو

چون هم لهجه ی روسی داره و هم اینکه انگار دنبال شکار حیوانات وحشیه و بیرحمه و ... (جملاتی هم میگه مثل "اونا طعمه هستند و ما شکارچی" که کاملا به کریون دنیای کمیک میخوره). همچنین خیلی دوست داره قوی باشه و از پسرش میخواد که نقطه ضعف نشون نده و اینا همگی از خصوصیات کریون در دنیای کمیک هستند. پس آیا امکانش هست که او کریون واقعی باشه و شخصیت اصلی فیلم که آرون تیلور جانسون نقشش رو بازی میکنه یکی از پسران او باشه؟ چون همانطور که در این مقاله گفته شده، کریون چندین فرزند داشته که پس از مرگش در نقش او ظاهر شدند و بهشون لقب کریون داده شده.

 

2- اصلا چرا کریون باید "ضد قهرمان" باشه؟

کریون ضدقهرمان

واقعا چرا سونی باید این دشمنان کلاسیک مردعنکبوتی رو ضدقهرمان نشون بده؟ حالا ونوم و موربیوس در دنیای کمیک یه وقت هایی نوعی ضدقهرمان بوده اند ولی چرا کریون شکارچی؟ چرا کسی که خیلی از هواداران منتظرش بودن تا بیاد و مردعنکبوتی رو شکار کنه؟ قبلا خبرش رو داشتیم (در اینجا) که آرون جانسون در مصاحبه‌ای که با ورایتی اظهار داشت: "کریون یکی از دشمنان نمادین اصلی مردعنکبوتیه ولی او در این فیلم یک ضد قهرمان دوستدار حیواناته و محافظ دنیای طبیعت و یک شخصیت خیلی باحاله"! آره جون عمه ت خیلی باحاله! کریون "شکارچی" دوستدار حیوانات! ها ها ها! اگر از شخصیت کریون شکارچی اطلاعی ندارید، باید بدونید که او یک شکارچی بزرگ اهل روسیه بود که بعد از شکار همه حیوانات بزرگ و خطرناک، توجهش به مردعنکبوتی جلب شد تا شکاری رو همسطح خودش پیا کنه. او بعدها شیفته ی شکار و کشتن مردعنکبوتی شد اما همچنان یک شکارچی باقی موند که حتی لباس تنش هم یک پوست شیر بود. بنظر می‌رسه سونی تغییراتی در ذات این شخصیت بوجود آورده باشه تا برای تبلیغات این فیلم خیلی به مشکل نخوره. همینطوریش تبلیغ فیلم یکی از دشمنان مردعنکبوتی بدون حضور اون به اندازه کافی سخت هست! در واقع انگار با نوعی «تارزان» سر و کار خواهیم داشت!

 

3- کریون از خون یک شیر قدرت فوق بشری میگیره؟!

کریون از خون یک شیر قدرت فوق بشری میگیره

یکی از مشخصه های اصلی کریون در دنیای کمیک همواره این بوده که قدرت فوق بشری خاصی نداره. او یک شکارچی بسیار ماهر و باتجربه است که در مبارزات تن به تن تخصص داره و همچنین در استفاده از سلاح های مختلف سرد و گرم. البته برای اینکه خودش را تا سطح اسپایدرمن ارتقا بده دیده شده که یک سری معجون های گیاهی جنگلی هم مصرف کرده. ولی اینجا تو تریلر میبینیم که وقتی اون شیره گازش میگیره، خونش به کریون منتقل میشه و بهش قدرت فوق بشری میده!!! جل الخالق! به خدا اگه سونی روش میشد میگفت شیره خونش رادیواکتیو بوده تا شبیه به قدرت پیدا کردن اسپایدرمن بشه! (آخه انگار یه جور تارعنکبوتی با پس زمینه قرمز رنگ هم نشون میدن. شایدم یه عنکبوت رادیواکتیو آقا شیره رو نیش زده بوده و بعدش شیره، کریون رو گاز گرفته!!!) و یه چیز دیگه ... چرا سونی اینقدر به قضیه ی "خون خاص یا خون جادویی که قدرت به آدم میده" گیر داده؟ از "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" بگیر تا "موربیوس" این مساله رو داره ادامه میده، طوری که آدم شک میکنه نویسنده های سونی یه جور fetish به "خون جادویی" دارند! یه بنده خدایی دیروز توئیت زده بود میگفت سونی با این کار خواسته بین کریون و «پلنگ سیاه» تفاوت ایجاد کنه چون پلنگ سیاه هم یه جورایی قدرت هاش رو از اون گیاهان خاص واکاندا بدست آورد پس منشاء قدرت های کریون رو عوض کردن! ولی کاملا معلومه با این قضیه "خون جادویی" و گازی که اون شیره از کریون میگیره، بیننده رو به یاد اسپایدرمن بندازن.

 

4- سونی چرا از این اشارات مسخره به مردعنکبوتی دست ورنمیداره؟!

ایستراگ کریون

یادتونه سونی تو تریلرهای خودش از "موربیوس" به صورت گنگ و غیرمستقیم یه اشاراتی به مردعنکبوتی میکرد ولی آخرش هیچی به هیچی؟ اینجا هم همینه! جایی دیده میشه که در جنگل یک سری عنکبوت از بالا میان پایین روی کریون و او انگار نوعی ترس یا فوبیا از اونا داره. و اینکه این عنکبوت ها از نظر شکل و اندازه شبیه به عنکبوت هایی هستن که در "مردعنکبوتی شگفت انگیز"، اندرو گارفیلد را نیش زدن:

مردعنکبوتی شگفت انگیز

و البته اونجایی که عنکبوت ها دارن میریزن روی کریون قراره تداعی کننده پانل هایی معروف از داستان "کریون شکارچی" باشه:

کمیک کریون شکارچی

و خب که چی؟ یعنی این صحنه ها رو گذاشتی که فیلم رو ربطش بدی به مردعنکبوتی؟ یا مثلا میخوای بگی که قراره تو دنیای سری فیلم های "مردعنکبوتی شگفت انگیز" اتفاق بیفته؟ یا مثلا میخوای بگی قراره از عنکبوت ها بدش بیاد و مثل موربیوس و والچر بره سراغ مردعنکبوتی و یه جور "شش خبیث" شکل بگیره؟ آخه چی میخوای نشون بدی لامصب؟ مگه همه این جنگولک بازی ها رو سر فیلم "موربیوس" در نیاوردی؟ آخرش چی شد؟ هیچی! تازه از هر نظر شکست خورد و هیچ کدوم از اون اشارات داخل تریلرها به مردعنکبوتی به جایی نرسید. و اصلا آیا این صحنه ها در نسخه نهایی فیلم حضور خواهند داشت یا فقط واسه این تریلر درست شدن تا من و شما رو کنجکاو کنن، ها؟!

 

5- راینو تزریقی؟!

راینو تزریقی

آخرای تریلر شاهد هستیم که یه نفر («الکسی سیستویچ» که گفته میشه نقشش رو «الساندرو نیوولا» بازی میکنه) سرمی چیزی به خودش تزریق میکنه و به شخصیتی تبدیل میشه که قراره «راینو» باشه! قبلا هم اینجا خبرش رو داده بودیم که در جشنواره ی سینما کان 2023 حضور راینو در این فیلم تایید شد چون تو ویدیوی به نمایش در آمده در این جشنواره، کریون در حال مبارزه با راینو دیده شده بود. طبق گزارش کسانی که ویدئو را دیدند، به خودش سِرُمی تزریق میکنه که او را به یک هیولای کرگدن مانند تبدیل میکند، به طوری که بازوی او شبیه به مشت خاکستری رنگ در میاد. خب حالا چرا اینجوری؟ مگه سونی قبلاً در "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" یه راینوی مکانیکی تحویل ما نداد؟ و حالا راینوی تزریقی؟! نمیشد مثل دنیای کمیک یه آدم هیکلی رو داخل یه لباس کرگدن مانند نشون میدادن؟ واقعا راینوی تزریقی رو کجای دلمون بذاریم؟!

 

و خب یه سری گلایه های دیگه هم داشتم که زیاد مهم نیستن چون مربوط به ظاهر شخصیت ها میشه و ممکنه در تریلرهای بعدی یا در خود فیلم تغییر کنن و ظاهر دیگه ای ازشون دیده بشه. مثلا اینکه اینجا خبرش رو داده بودیم که «کریستوفر ابوت» (بازیگر سریال Catch-22) قراره در این فیلم به عنوان «فارینر» ایفای نقش کنه (برای آشنایی با فارینر، این مقاله را بخوانید). و ما برای یک لحظه ظاهرش رو میبینیم (در حالی که داخل ساختمون عینک دودی زده!):

فارینر

انگار تو این فیلم قراره شبیه به شخصیت «شیدز» تو سریال "لوک کیج" باشه!!!

 شیدز - لوک کیج

در حالی که در دنیای کمیک، این شکلیه:

فورینر - مردعنکبوتی

و یا ظاهر شخصیت «کلیپسو» (Calypso) که نقشش رو خانم «آریانا دبوز» بازی میکنه (اینجا این شخصیت رو معرفی کردیم) و خیلی ناز و ملوسه (!):

کالیپسو - کریون

در حالی که تو دنیای کمیک یک جادوگر خفن این شکلیه:

کلیپسو

و یا اینکه چرا صورت برادر ناتنی کریون که در دنیای کمیک به نام «آفتاب پرست» شناخته میشه و خدای تغییر قیافه است را نشان میدن؟

دیمیتری اسمردیاکف | «آفتاب‌پرست»

این در حالیه که در دنیای کمیک یکی از جذابیت های این شخصیت این بود که هرگز صورتش را نشان نمیدادند و همیشه ماسک سفید ساده ای بر صورت داشت:

آفتاب پرست کمیک بوک

 

خب نظر شما چیه؟ شما بنظرتون این فیلم چطور از آب در میاد؟ شما چطور تریلر رو تحلیل میکنید و چه نکاتی به نظرتون میرسه؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

20 ایستراگ (EASTER EGG) برتر در فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

معرفی 11 فیلم مربوط به مرد عنکبوتی که پس از موربیوس منتشر خواهند شد

تغییر بزرگ در شخصیت کریون شکارچی در فیلم اختصاصی این شخصیت!!

نسخه های عجیب و غریب از راینو در دنیای کمیک

10 حقیقت مهمی که باید درباره «فارینر» (FOREIGNER) بدانید

خبر داغ! حضور راینو در فیلم کریون شکارچی تایید شد!

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: اسپایدرمن زنده به گور میشود!

10 حقیقت مهمی که باید درباره راینو (کرگدن) بدانید

دارک ترین، خشن ترین و خفن ترین داستان های مردعنکبوتی!

كمیك "آخرین شكار كریون" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

بازیگر نقش کالیپسو در فیلم کریون شکارچی مشخص شد!

نسخه های عجیب و غریب از آفتاب پرست در دنیای کمیک!

15 دشمن مونث برتر مرد عنکبوتی

بازیگر آفتاب‌پرست در فیلم اختصاصی "کریون شکارچی" مشخص شد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "آفتاب پرست" (CHAMELEON) بدانید

10 چیزی که از فیلمنامه لو رفته فیلم "سیلور و بلک" (SILVER & BLACK) فهمیدیم!

15 دفعه ای که مری جین عمل قهرمانانه انجام داده است!

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی

15 حقیقت مهمی که باید در مورد شش خبیث (SINISTER SIX) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1402-03-31 11:36
الان راینو یه جورایی میشه مثل راک استدی دشمن لاکپشت های نینجا چون اون هم یه آدم بود که به وسیله مواد شیمیایی تبدیل شد به کرگدن
نقل قول کردن
A.spidey
#2 A.spidey 1402-03-31 15:29
سلام،تربلر رو دیدم و واقعا افتضاح بود.با اون مورد خون شیر که اواسط تریلر بود فهمیدم که فیلم خوبی نمیتونه بشه.و مطمئن بودم اگه یه مقاله در مورد عیب های این تریلر بنویسید،این مورد توش هست.و انگار راینو و کالیپسو انگار به زور چپونده شدند تو فیلم.
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1402-03-31 16:20
با سلام
من خودم تقریبا نزدیک به یک دهه‌اس که با کمیکها و کاراکترهای کمیک بوکی مرد عنکبوتی کم و بیش آشنا هستم. اولین بار تو اون داستان معروف «آخرین شکار کریون» با «کریون شکارچی» آشنا شدم. حسابی هم تو دلم نشست و کم و بیش همون علاقه رو بهش دارم. به نظرم کریون پتانسیل دیده شدن و حتی تبدیل به یک کاراکتر جذاب تو مدیوم سینما رو داره اگر خصوصیات اصلیش حفظ بشه و در کنارش تغییراتی داشته باشه مثلا انگیزه اش نسبت به خصومت با مرد عنکبوتی واقعی تر و ملموستر باشه (بدبختی اینکه مرد عنکبوتی ناکجاآباده؟ شاید پیتر پن اومده باهاش تیم آپ کرده!) . خیلی دوس داشتم و دارم که اولین اقتباس سینمایی کریون شکارچی دستکم خوب باشه و اینکه تو فیلم مختص به مرد عنکبوتی رخ بده. از انتظار دومم که بگذریم، با خط فرمون و دستپختی که از سونی دیدیم گویا این امر محاله تامه.
خوب در زمانه‌ای زندگی میکنیم که هنوزم شاهد شکار بی رویه بعضی حیوانات غول پیکر حتی کمیاب مخصوصا در آفریقا هستیم. پس از این نظر میشه کریون رو یه شکارچی این شکلی نشون داد و حالت رئالیستی داشته باشه ولی تو تریلر کریون یه حالت دافعه نسبت به این امر داشت تا جاذبه! البته که قبلا هم خبر داشتیم که کریون حتی حامی حیواناته!
حالا باید دید که همچین کاراکتری که ۱۸٠ درجه با ذات کمیک بوکش فرق داره ماموریتش تو فیلم چیه؟ به جای شکار، چه کاری قراره انجام بده؟ لابد قراره آدم بدا رو شکار کنه و در نهایت به خاطر اینکه جامعه مرد عنکبوتی رو بد میدونه به شکارش بره! والا از سونی بعید نیست. نامصب تو که از خبیث فیلم میسازی حداقل فیلم ارویجین محور بساز یا حداقل یه چالشی رو بزار که مختص به خودش باشه. تنها فیلم خبیث خوبی که تا الان هالیوود ساخته و تم کیمک بوکی داشته و خودم به شخصه ازش خوشم اومده فیلم اسپلیت شیمالان هستش. چه خوب تو اون فیلم کاراکتر اصلی ذره ذره خبیث شد.

سکانس گاز گرفتن شیر هم که نور اعلی نور بود. خوب دیگه اگر به شیر ترحم کنی قدرت به دست میاری؟ پس حق با کریونه؟ و با قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه میاد؟

فقط موندم سونی کی میخواد دست از سر کچل این ویلنا برداره؟ کارنیج که میتونست یکی از ویلنهای خوفناک هالیوود باشه به اون شکل بچگانه درش آوردین؟ بینم با کریون چیکارش میکنین؟
اصلا خود سونی و نویسنده های این فیلم هم شک دارن به این فیلما که راه به راه به مرد عنکبوتی اشاره میکنن.
نقل قول کردن
Armin_Marvel
#4 Armin_Marvel 1402-04-01 19:23
سلام
هوف خدا به خیر کنه. ببینید من از فیلم ونوم خوشم اومد شایدبراتون عجیب باشه ولی آخه واقعا کریون یکی از دشمن های اصلی مردعنکبوتی ضد قهرمانه؟ناموسا؟ منم داشتم تریلر رو میدیدم بین پدرش و خودش شک کردم که احساس کردم پدرش کریون هست ولی با اون گردنبنده فهمیدم آقای حامی حیوانات کریون شکارچی هست! آخه لامصب عنوان فیلم کریون شکارچی هست بعد یارو حامی حیواناته! :-| باور کنید بر و پچ سونی قبل جلسه یه چیزی میزنن :sad: !
گاز شیر و قدرت های حیوانی؟! :o
مگه اسپایدرمنه؟ خوبه اسمش رو لاین من (مرد شیری!) نذاشتن :-x
نقل قول کردن
Spidey rulles
#5 Spidey rulles 1402-04-02 03:00
من خیلی برای دیدن یک اقتباس سینمایی از داستان آخرین شکار کریون دوق داشتم ولی انگار باید ارزومو به گور ببرم
نقل قول کردن
Midnight son
#6 Midnight son 1402-04-02 06:41
درود به همه
اول از استاد ترابی تشکر میکنم بابت تحلیل دقیق شون
دوم
سونی انگار یه رسمی داره که هر شروری (سوپر شرور) رو که توی یه فیلم مستقل بع نمایش میزاره باید یه ضد قهرمان باشه که از طرف یکی مجبور میشه یه سری کار های بد انجام بده و خودش نمیخواد اون هارو انجام بده
کریون با اون خوی درنده اش که نشان دهنده یه فرد شبیه به انسان های اولیه بود و با این تفکر که نکشی می کشن ات یه ضد قهرمانه
با این کار ها میخوان مثلا اون شخصیت رو ماندگار کنند مون قهرمان نشون دادن اشخاص یه کلیشه است و خیلی راحت تر از شرور نشون دادن اونهاست
همین کار رو با ونوم ام کردن دلیل اصلی جذابیت ونوم و ادی این بود که از یه سوپر ویلن شد یه ضد قهرمان ک بعد اش قهرمان کلی توی فیلم....
فکر میکنم ما قراره شاهد یه سری کار های شرورانه از طرف کریون باشیم و بعد از اون یه شرور بزرگتر وارد میدون میشه و کریون تبدیل به یه قهرمان از خود گذشته میشه
در کل کنم خیلی برای این فیلم هیجان ندارم و فکر کنم مثل ونوم ۲ جالب نباشه و شکست بوخوره
نقل قول کردن
Sina33
#7 Sina33 1402-04-03 14:04
چرا همه شرور های مرد عنکبوتی تو فیلم مستقل خودشون ضد قهرمان هستن
نقل قول کردن
Spider-ham
#8 Spider-ham 1402-04-03 15:30
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!
نقل قول کردن
مسلم
#9 مسلم 1402-04-04 11:03
یه خبر خوب مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته میشه و قراره توش تام هالند و توبی مگوایر هم باشن الان میگن از کجا میدونی بچه ها توی فیلم موربیوس اگه دقت کردن باشین سه اشاره داشتیم آسکورپ اندرو گارفیلد عکس مرد عنکبوتی توبی مگوایر و والچر تام هالند قراره فیلم شش خبیث ساخته بشه و تمام کاراکتر هاش مشخصه توی تریلر فیلم کریون شکارچی اگه دقت کنید وقتی که عنکبوت ها میان پایین ۳ تا عنکبوت نماد اندرو توبی و تام هالند هستن مطمئن باشید که مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 قطعا ساخته میشه و حالا میگن چه جوری آخه توبی و تام و اندرو یه جا میشن خوب معلومه دیگه از طریق مادام وب اخیرا اندرو گارفیلد و داکوتا جانسون یه گفت و گو داشتن وای چه میشه این فیلم
نقل قول کردن
mehdie
#10 mehdie 1402-04-04 11:13
سلام.
اگه 1 درست باشه نصف این ایراد ها توجیه میشه (بالاخره پسر روحیش فرق داره تا پدر)
.
از کجا معلوم صورت افتاب پرست قلابی نباشه؟

راینو تزریقی هم که معلومه اصلا جای ایراد نداشت( داستان بازی مردعنکبوتی شگفت انگیز 1 = توجیه منطقی این راینو)
.
بقیه موافقم
نقل قول کردن
mehdie
#11 mehdie 1402-04-04 11:14
به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

.
به شماره 1 دقت کن احتمالا جواب سوالت
نقل قول کردن
mehdie
#12 mehdie 1402-04-04 11:19
به طور کلی . سونی اگه بخواد این بابا هارو 6 خبیث کنه. وای که چه فیلم طنزی بشه .
(بی صبرانه منتظرم اتحاد سمی این مثلا ویلن های سونی علیه مردعنکبوتی بدبخت سونی ببینم) :-)
نقل قول کردن
مسلم
#13 مسلم 1402-04-04 12:10
به نقل از mehdie:
به طور کلی . سونی اگه بخواد این بابا هارو 6 خبیث کنه. وای که چه فیلم طنزی بشه .
(بی صبرانه منتظرم اتحاد سمی این مثلا ویلن های سونی علیه مردعنکبوتی بدبخت سونی ببینم) :-)
هر 3 تا
نقل قول کردن
مسلم
#14 مسلم 1402-04-04 12:33
ببخشید چرا نمی تونم عضو سایت سایت بشم
نقل قول کردن
Spider-ham
#15 Spider-ham 1402-04-04 12:34
به نقل از mehdie:
به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

.
به شماره 1 دقت کن احتمالا جواب سوالت

اگه این پسر کریون باشه چطور آفتاب پرست برادرشه و کالیپسو معشوقه اون است؟
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1402-04-04 12:58
به نقل از مسلم:
ببخشید چرا نمی تونم عضو سایت سایت بشم

ایمیل بزن درخواست بده
نقل قول کردن
mehdie
#17 mehdie 1402-04-04 13:19
به نقل از Spider-ham:
به نقل از mehdie:
به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

به نقل از Spider-ham:
کریون شکارچی ، بعد طرفدار محیط زیست و طبیعت؟
ضد قهرمان؟
والا مثل اینه که تو فیلم جوکر به جای اینکه پدر و مادر بروس وین رو بکشه اون ها رو از دست جو چیل نجات بده و بشه مرشد بروس وین!

.
به شماره 1 دقت کن احتمالا جواب سوالت

اگه این پسر کریون باشه چطور آفتاب پرست برادرشه و کالیپسو معشوقه اون است؟

.
اها. درسته
نقل قول کردن
حالا بماند
#18 حالا بماند 1402-04-05 03:47
دنیای فیلم موربیوس، ونوم، کریون‌ هر سه به احتمال زیاد تو یک جهان جریان دارن و این دنیا هیچ ارتباطی با دنیای توبی‌، اندر و تام نداره پس حضور راینو تزریقی چیز عجیبی نیست اونم بعد از رایج شدن موضوع جهان های چندگانه و تفاوت کاراکتر ها در جهان های مختلف
اولین نقطه قوتی که من دیدم داشتن درجه سنی (R) هستش و یعنی سونی ممکنه سرش به سنگ خورده و ممکنه از یه سری پتانسیل های کریون‌ استفاده کنه که تو تیزر هنوز به ما نشون نداده و بهترین کار صبر کردنه
این روزا خبر از ساخته شدن لایواکشن مایلز مورالز به گوش میرسه که من یه تئوری واسش دارم اینه :
وقتی موربیوس و ونوم ۲ هنور اکران نشدن یه سری عکس ها منتشر شد که تیتر روزنامه میگه مردعنکبوتی کجاست ؟
به نظر میرسه اون مرده و تو قامت هویت اصلیش (پیتر پارکر) مرگ براش اتفاق افتاد و کسی نفهمید اون مردعنکبوتیه
طبق معمول مایلز جاشو میگیره
پ.ن : جایی نخوندمش تئوری من درآوردی بود
نقل قول کردن
Spider-ham
#19 Spider-ham 1402-04-05 10:21
به نقل از حالا بماند:
دنیای فیلم موربیوس، ونوم، کریون‌ هر سه به احتمال زیاد تو یک جهان جریان دارن و این دنیا هیچ ارتباطی با دنیای توبی‌، اندر و تام نداره پس حضور راینو تزریقی چیز عجیبی نیست اونم بعد از رایج شدن موضوع جهان های چندگانه و تفاوت کاراکتر ها در جهان های مختلف
اولین نقطه قوتی که من دیدم داشتن درجه سنی (R) هستش و یعنی سونی ممکنه سرش به سنگ خورده و ممکنه از یه سری پتانسیل های کریون‌ استفاده کنه که تو تیزر هنوز به ما نشون نداده و بهترین کار صبر کردنه
این روزا خبر از ساخته شدن لایواکشن مایلز مورالز به گوش میرسه که من یه تئوری واسش دارم اینه :
وقتی موربیوس و ونوم ۲ هنور اکران نشدن یه سری عکس ها منتشر شد که تیتر روزنامه میگه مردعنکبوتی کجاست ؟
به نظر میرسه اون مرده و تو قامت هویت اصلیش (پیتر پارکر) مرگ براش اتفاق افتاد و کسی نفهمید اون مردعنکبوتیه
طبق معمول مایلز جاشو میگیره
پ.ن : جایی نخوندمش تئوری من درآوردی بود

تئوری جالبیه ، حیف که سونی اینقدر باهوش نیست که از همچین ایده ی خلاقانه ای استفاده کنه.
نقل قول کردن
mehdie
#20 mehdie 1402-04-05 20:58
به نقل از حالا بماند:
دنیای فیلم موربیوس، ونوم، کریون‌ هر سه به احتمال زیاد تو یک جهان جریان دارن و این دنیا هیچ ارتباطی با دنیای توبی‌، اندر و تام نداره پس حضور راینو تزریقی چیز عجیبی نیست اونم بعد از رایج شدن موضوع جهان های چندگانه و تفاوت کاراکتر ها در جهان های مختلف
اولین نقطه قوتی که من دیدم داشتن درجه سنی (R) هستش و یعنی سونی ممکنه سرش به سنگ خورده و ممکنه از یه سری پتانسیل های کریون‌ استفاده کنه که تو تیزر هنوز به ما نشون نداده و بهترین کار صبر کردنه
این روزا خبر از ساخته شدن لایواکشن مایلز مورالز به گوش میرسه که من یه تئوری واسش دارم اینه :
وقتی موربیوس و ونوم ۲ هنور اکران نشدن یه سری عکس ها منتشر شد که تیتر روزنامه میگه مردعنکبوتی کجاست ؟
به نظر میرسه اون مرده و تو قامت هویت اصلیش (پیتر پارکر) مرگ براش اتفاق افتاد و کسی نفهمید اون مردعنکبوتیه
طبق معمول مایلز جاشو میگیره
پ.ن : جایی نخوندمش تئوری من درآوردی بود

کاش نویسنده سونی بشی
نقل قول کردن
Matin football doost
#21 Matin football doost 1402-04-06 18:54
ممنون استاد! من از سال ۹۴ دارم این سایت رو دنبال میکنم.لامصب هنوزم نقد و مقاله هایه خوبی می‌ذاره :lol:
اینم اولین باره کامنت میزارم چون اکانت نداشتم
نقل قول کردن
Matin football doost
#22 Matin football doost 1402-04-07 04:01
نمی دونم چرا حس می کنم اقتباس های سونی از ویلن های اسپایدرمن هیچوقت جواب نمیده مثل ونوم نمی‌دونم چرا ولی برای فیلمهایی مثل ونوم۳ یا کریون یا مادام وب خیلی هایپ نیستم :zzz ولی صد در صد وقتی میان میبینمشون :o
نقل قول کردن
aht
#23 aht 1402-04-09 07:43
سلام آقای ترابی وقتتون بخیر
امیرحسین طاهری هستم (قبلا چندتا مقاله براتون نوشتم)
راستش نیومدم در مورد تریلر کاریون نظر بدم اومدم بگم
به مسئول ایمیل سایتتون پیام دادم که اگر پیش آقای ترابی هنوز اعتباری دارم دوست دارم دوباره به من اعتماد کنن و به عنوان نویسنده مشغول بشم...
ولی ایشون جواب ندادند.
اگر میشه شما کامنتمو پاک نکنید و جواب بدید
ممنونم... :roll:
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1402-04-09 09:50
به نقل از aht:
سلام آقای ترابی وقتتون بخیر
امیرحسین طاهری هستم (قبلا چندتا مقاله براتون نوشتم)
راستش نیومدم در مورد تریلر کاریون نظر بدم اومدم بگم
به مسئول ایمیل سایتتون پیام دادم که اگر پیش آقای ترابی هنوز اعتباری دارم دوست دارم دوباره به من اعتماد کنن و به عنوان نویسنده مشغول بشم...
ولی ایشون جواب ندادند.
اگر میشه شما کامنتمو پاک نکنید و جواب بدید
ممنونم... :roll:

سلام حال شما خوبه؟
ببینید بحث اعتبار و اینا نیس چون همه ی شما نزد من کاملا اعتبار دارید ولی همونطور که شاید متوجه شده باشید مدتهاست زمینه ی کاری سایت محدود تر شده و من به نقطه ای رسیده ام که با توجه به آرشیو غنی سایت، ترجیح میدم الان دیگه خیلی گزینشی مطلب کار کنم . بنابراین ترجیحم اینه خودم مطلب بذارم . و به دوستان دیگر نویسنده هم گفتم که شرمنده شون هستم و از این ببعد نیازی به همکار ندارم. بازم ممنون از کمک های قبلی شما. براتون آرزوی موفقیت میکنم
نقل قول کردن
aht
#25 aht 1402-04-09 10:00
به نقل از mtm:
به نقل از aht:
سلام آقای ترابی وقتتون بخیر
امیرحسین طاهری هستم (قبلا چندتا مقاله براتون نوشتم)
راستش نیومدم در مورد تریلر کاریون نظر بدم اومدم بگم
به مسئول ایمیل سایتتون پیام دادم که اگر پیش آقای ترابی هنوز اعتباری دارم دوست دارم دوباره به من اعتماد کنن و به عنوان نویسنده مشغول بشم...
ولی ایشون جواب ندادند.
اگر میشه شما کامنتمو پاک نکنید و جواب بدید
ممنونم... :roll:

سلام حال شما خوبه؟
ببینید بحث اعتبار و اینا نیس چون همه ی شما نزد من کاملا اعتبار دارید ولی همونطور که شاید متوجه شده باشید مدتهاست زمینه ی کاری سایت محدود تر شده و من به نقطه ای رسیده ام که با توجه به آرشیو غنی سایت، ترجیح میدم الان دیگه خیلی گزینشی مطلب کار کنم . بنابراین ترجیحم اینه خودم مطلب بذارم . و به دوستان دیگر نویسنده هم گفتم که شرمنده شون هستم و از این ببعد نیازی به همکار ندارم. بازم ممنون از کمک های قبلی شما. براتون آرزوی موفقیت میکنم

خیلی ممنون آقای ترابی عزیز که وقت کردید و جواب منو دادید
ما مثل بقیه کاربرا فعالیت میکنیم و با کامنت هامون شما رو در این مسیر همراهی می کنیم...
باز هم ممنونم :-)
نقل قول کردن
The amazing A.M
#26 The amazing A.M 1402-04-11 18:05
یعنی اگر این فیلم بخواد دوباره مثل فیلم قبلی بشه میزنم به سیم آخر
نقل قول کردن
The amazing A.M
#27 The amazing A.M 1402-04-11 22:54
استاد ترابی من فقط به امید فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 دارم این فیلم ها رو نگاه می کنم و اگر ساخته نشه دیگه هیچ ارزشی برای دیدن فیلم های مرد عنکبوتی ندارم
نقل قول کردن
The amazing A.M
#28 The amazing A.M 1402-04-11 22:56
به نقل از Spidey rulles:
من خیلی برای دیدن یک اقتباس سینمایی از داستان آخرین شکار کریون دوق داشتم ولی انگار باید ارزومو به گور ببرم

متاسفانه منم خیلی‌ دوست دارم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته بشه و باید این آرزو رو مثل تو به گور ببرم گرچه ته قلبم این امید رو دارم که ساخته میشه
نقل قول کردن
Ksjfhdfhj
#29 Ksjfhdfhj 1402-05-18 10:07
کریون شکارچی امیدارم از موربیوس و ونوم ۱و۲ بهتر باشه ولی اینکه تبدیل به دوست دار محیط زیست شده و از خون شیر قدرت گرفته عجیبه برام درجه Rبه معنی خوب بودن نیست ،لایت بودن به معنی خوب بودن نیست ،مهم وفاداری و فیلمنامه مناسب هست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45