10 حقیقت مهمی که باید درباره «هاب‌گابلین» (Hobgoblin) بدانید

10-حقیقت-مهمی-که-باید-درباره-هاب‌گابلین-hobgoblinبدانید-فکتس-حقایق-facts-هوب-گوبلین-تاریخچه-بیوگرافی-رادریک-رودریک-کینگزلی-دنیل-فیل-یوریک

وقتشه که بیشتر با یکی از خطرناک ترین و مکارترین دشمنان مردعنکبوتی یعنی هاب گابلین آشنا شوید!

توصیه میشه برای آشنایی بیشتر با این دو شخصیت حتما مقالات زیر را بخوانید:

نسخه های عجیب و غریب از «هاب گابلین» در دنیای کمیک!

معرفی تمام گابلین های كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

رتبه بندی اقتباس های هاب گابلین (HOBGOBLIN) در دنیای انیمیشن و بازی های ویدئویی

10 حقیقتی که باید درباره رابطه گرین گابلین و هاب گابلین بدانید

 

1- هاب گابلین (Hobgoblin) در یک نگاه

 هاب گابلین (Hobgoblin)

نخستین حضور در داستان های اسپایدرمن: شماره 238 مجله The Amazing spider-Man  (ژوئن 1980)
خالقین: «راجر استرن» و «جان رومیتا جونیور»
نام واقعی: «رادریك کینگزلی»

برای اونایی که به خوبی با تاریخچه کمیک بوک های مرد عنکبوتی آشنایی ندارند به احتمال زیاد «هاب گابلین» چیزی نیست جز تقلیدی از «گرین گابلین» ولی آنها سخت در اشتباه هستند! چون شخصیت هاب گابلین کاملا با شخصیت گرین گابلین فرق داره. در واقع هاب گابلین چون دچار جنون ناشی از سرم گابلینی نشده، بسیار آدم حسابگر و مکاری است و بنابراین میتونه حتی از گرین گابلین هم خطرناک تر باشه. در هر حال، زمانی که همگان می پنداشتند گرین گابلین مرده است، مردی پولدار اما فاسد و بی‌رحم به نام «رادریك کینگزلی» به تکنولوژی مرگبار او دست یافت و خودش را «هاب گابلین» نامید. هاب گابلین بلافاصله سعی كرد با بهره‌گیری از امكانات خود به نفر اول سازمان‌های جنایتكاری نیویورك تبدیل شود. او با هوشیاری فوق العاده، هویت خود را تا سال ها مخفی نگه داشت ولی در نهایت و پس از كش و قوس‌های فراوان اسپایدرمن توانست او را شكست دهد و به زندان بیندازد. تا به حال چندین فرد دیگر به جای کینگزلی در هویت هاب گابلین فرو رفته اند که در ادامه ی این مقاله معرفی خواهند شد.

 

2- هاب گابلین اصلی، رادریك كینگزلی نام دارد

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 43 The Spectacular Spider-Man

یك طراح مد و لباس میلیارد و ثروتمند كه به سلاح ها و تجهیزات گرین گابلین دست یافت (آن موقع نورمن آزبورن در كمیك های مرد عنكبوتی مرده بود) او از این سلاح ها استفاده كرد تا به اهداف خبیثانه خود دست یابد. او فرمول معروف آزبورن را تغییر داد تا توانایی جسمی اش بدون آنكه دچار جنون شود، به سطح فوق بشری ارتقا یابد. هویت او تا سالها مخفی بود چون او از بدل هایی به جای خود استفاده میكرد تا شناخته نشود (این بدل ها در ادامه مقاله معرفی شده اند). تا اینکه با بازگشت نورمن آزبورن او مجبور شد از آمریکا برود. در واقع رادریک از نیویورک به آمریکای جنوبی  و کشور Delvadia رفت و در آنجا هویت یک مزدور به نام «دویل – اسپایدر» (Devil-Spider) را برای خودش انتخاب کرد.

«دویل – اسپایدر» (Devil-Spider)

وقتی هم فهمید برادرش (دنیل) به دست فیل یوریک کشته شده ، هویت دویل – اسپایدر را به یک خلافکار محلی فروخت و خودش به نیویورک برگشت. او در نیویورک به فیل یوریک گفت که بهش اجازه میده هویت گابلین را برای خودش نگه داره به شرط آنکه بخشی از درآمدش رو بهش پرداخت کنه! بعدش رادریک تصمیم گرفت تجارت تازه ای راه بیندازه و هویت و تجهیزات ابرشروران مرده یا بازنشسته شده را به دیگران بفروشه! اما در رویداد Axis  که همه کاراکترها دچار وارونگی شخصیتی  شدند (یعنی ابرشرورها، قهرمان و قهرمان ها  شرور شدند!) ، رادریک هم دچار وارونگی شد و تصمیم گرفت هویت و تجهیزات ابرقهرمانان بازنشسته را به دیگران بفروشه!  

هاب گابلین مایلز مورالز

در هر حال او در حال حاضر دوباره در قالب هویت هاب گابلین ظاهر شده و اخیراً به عنوان بخشی از گروه "شش خبیث" جدید که توسط عموی «مایلز مورالز» تاسیس شد فعالیت کرد و  مدتی نیز به عنوان یکی از مزدوران شهردار «ویلسون فیسک» (کینگ پین) در تیمارستان راون کرافت کار کرد (کمیک هایش اینجا ترجمه شده).

 

3- هویت مخفی هاب گابلین تا سالها مخفی و همراه جنجال های بسیار بود

هاب گابلین هم درست مثل گرین گابلین مردی است پر از رمز و راز و یكی از خطرناك ترین دشمنان مرد عنكبوتی! از همان ابتدا سعی شد هویت هاب گابلین مخفی بماند. در واقع سالها طول كشید تا خوانندگان بلاخره فهمیدند او واقعاً كیست! برای آنکه با داستان نحوه تبدیل شدن او به یکی از دشمنان خطرناک مرد عنکبوتی آشنا شوید، بهتره این مقاله را بخوانید ولی همانطور که گفته شد «رادریک کینگزلی» موفق شد به انبار و مخفیگاه قدیمی نورمن آزبورن دست پیدا کنه و به هاب گابلین تبدیل بشه. اسپایدرمن و هاب گابلین بارها و بارها با یكدیگر جنگیدند ولی اسپایدرمن هر بار به دلایلی نتوانست ماسك از صورتش بردارد تا پي به هویت مخفی اش ببرد. تا اینكه «راجر استرن» در شماره 252 مرد عنكبوتی شگفت انگیز، كمیك های مرد عنكبوتی را رها كرد در حالیكه هنوز هویت مخفی هاب گابلین را برای خوانندگان فاش نكرده بود! او حتی به سردبیران مارول هم در این باره چیزی نگفت! بعد از رفتن استرن، آقای «تام دی فالکو» نویسنده کمیک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" شد و برای مدتی تونست معمای هویت واقعی هاب گابلین را با موفقیت ادامه بده ولی گفته شده او قصد داشت در نهایت فاش کنه که زیر نقاب هاب گابلین کسی نیست جز «ریچارد فیسک» (پسر ویلسون فیسک ملقب به «کینگ پین)! ولی سردبیر آن وقت کمیک بوک های مرد عنکبوتی به نام «جیم آوزلی» با این ایده مخالف بود زیرا آن موقع خبیث مرموز دیگری به نام «رُز» (Rose) در داستان های مرد عنکبوتی وجود داشت و آوزلی اصرار داشت که ریچارد فیسک باید رُز باشد، نه هاب گابلین! کار به جایی کشید که دی فالکو اخراج شد و در داستانی عجیب فاش شد هاب گابلین، خبرنگار قدیمی دیلی بیوگل به نام «ند لیدز» بوده است (این مقاله را بخوانید)! سپس آوزلی خودش در شماره 30 از کمیک Web of Spider-Man داستانی نوشت که در آن مشخص شد رز همان ریچارد فیسک است! (اینجوری به خواسته دیرینه خودش رسید!) البته در نهایت و پس از گذشت 10 سال راجر استرن داستان Hobgoblin Lives را نوشت که در آن نشان داد نه ریچارد فیسک و نه ند لیدز بلکه «رادریک کینگزلی» هاب گابلین بوده است ...

 

4- ظاهر هاب گابلین از گرین گابلین الهام گرفته است

ظاهر هاب گابلین از گرین گابلین الهام گرفته است

پایه و اساس ظاهر خبیثِ هاب گابلین از زره گرین گابلین و ظاهر نقابدار و کلاه پوش او گرفته شده است. البته هاب گابلین نوعی هودی بر سر دارد که به شنل کوتاهش وصل میشود و تم اصلی لباسش، نارنجی است. ظاهرش هم ما را به یاد شخصیت های ترسناک قرون وسطی در اروپا میندازد. همانطور که در این مقاله گفته شد، رادریک کینگزلی به عنوان هاب گابلین اصلی، تمام تجهیزاتی كه در مخفیگاه گرین گابلین به دست آورده بود را به سرقت برد. او حتی با استفاده از یادداشت هایی كه از آنجا بدست آورده بود توانست دیگر مخفیگاه های سری گرین گابلین را پیدا و همه چیز آنها را سرقت كند. او با دیدن تجهیزات و نوشته های نورمن آزبورن پی به نبوغ او برد ولی در عین حال متوجه شد كه نورمن به دلیل استفاده از فرمول گابلینی به جنون هم دچار شده است. به همین دلیل او سعی كرد فرمول گابلین را اصلاح كند تا دچار جنون نشود. راستی، در فیلم "راهی به خانه نیست"، ظاهر نورمن آزبورن در سکانسی که زن عمو می را میکشد، ترکیبی است از ظاهر گرین گابلین و هاب گابلین در دنیای کمیک!

 

5- هاب گابلین خلق شد تا ادامه دهنده ی میراث گرین گابلین باشد

هاب گابلین

وقتی گرین گابلینِ اُریجینال در شماره 122 از مردعنکبوتی شگفت انگیز کشته شد (اینجا ترجمه شده است)، نویسندگان داستان های مردعنکبوتی نمیخواستند او را زنده کنند ولی مساله این بود که جانشینان او چنگی به دل نزدند. مثلا هری آزبورن و بارت هامیلتون هرگز نتوانستند گرین گابلین های موثری باشند. پس به ذهن نویسنده ای خلاق به نام «راجر استرن» رسید که شخصیتی را خلق کند که ادامه دهنده راه گابلین باشد ولی به قدر کافی با او تفاوت داشته باشد و اینگونه هاب گابلین خلق شد. در هر حال، زمانی که همگان می پنداشتند گرین گابلین مرده است، مردی پولدار اما فاسد و بی‌رحم به نام رادریك کینگزلی به تکنولوژی مرگبار او دست یافت و خودش را هاب گابلین نامید. هاب گابلین بلافاصله سعی كرد با بهره‌گیری از امكانات خود به نفر اول سازمان‌های جنایتكاری نیویورك تبدیل شود.

 

6- انگیزه های گرین گابلین و هاب گابلین برای خباثت و دشمنی با مردعنکبوتی، متفاوت هستند

هاب گابلین بر خلاف گرین گابلین دشمنی یا خصومت شخصی با اسپایدرمن نداشت. او فقط و فقط به دنبال قدرت و پول بود و هر فرد یا چیزی كه سد راهش میشد را از میان برمیداشت. در واقع اگر نورمن به دلایل شخصی شیفته كشتن اسپایدرمن شده بود، اما هاب گابلین فقط به این دلیل میخواست اسپایدرمن را بكشد چون سد راه جاه طلبی هایش میشد. ضمنا به دلیل جنونی که گرین گابلین از آن در رنج بوده، از هاب گابلین غیرقابل پیش بینی تر است. هاب گابلین بیش از هر چیزی به قدرت و پول اهمیت میده و اینا چیزهایی هستند که نورمن از قبل داره. بنابراین هاب گابلین اگه به پول و قدرت دست پیدا کنه و مردعنکبوتی همچنان زنده باشه، برایش اهمیتی نداره ولی برای گرین گابلین قدرت و ثروت بدون نابودی مردعنکبوتی هیچ مزه ای نداره!

 

7- هاب گابلین شیفتگی خاصی در استفاده از سلاح های پیشرفته و فن آوری های جدید دارد

سلاح های هاب گابلین

هاب گابلین سلاح های مرگباری را مورد استفاده قرار داده است و نشان داده علاقه خاصی به بهره گیری از فن آوری های پیشرفته دارد. اصلا او وقتی به وجود آمد که سلاح ها، زره ها و نمونه های اولیه و استفاده نشده از گرین گابلین را پیدا کرد. گاهی هم با «مخترع مخوف» کار کرده تا سلاح هایش را ارتقا دهد یا تجهیزاتی که در حین نبرد آسیب دیده بودند را تعمیر کند. به همین دلیل او یا نسخه های دیگر از او، از تجهیزات دیگری مثل بال های پرنده برای جانشینی گلایدر خود و شمشیری آتشین یا سلاح های صوتی استفاده کرده اند و یا در اینجا گفتیم که جیسون مکندیل جونیور از اضافات سایبرنتیک برای ارتقای اعضای بدنش استفاده کرد (عکسش اینجاست). ولی نورمن جوریه که ظاهر و تجهیزات گرین گابلینی خودش را در طول این سالها تقریبا ثابت و دست نخورده نگه داشته و تنها این اواخر که شخصیت مثبتی پیدا کرده انگار میل به ارتقای تجهیزات را پیدا کرده که در هویت گابلین طلایی مورد استفاده قرار داده (اینجا بروید).

 

8- هاب گابلین از گرین گابلین قوی تر است

اولش هاب گابلین فقط یک انسان عادی بود که در مبارزات اولیه خودش با اسپایدرمن عمدتا روی گجت و تجهیزات پیشرفته اتکا میکرد. اما فهمید که باید فکری به حال نیروی بدنی خودش بکند و رفت سراغ شکستن قفل فرمول گابلینی آزبورن و در این کار موفق شد و تونست از طریق قابلیت های ابرانسانی پیدا کنه. ضمن اینکه تغییراتی که در این فرمول به وجود آورد بهش این امکان را داد که دچار جنون گابلینی نشود (عکسش اینجاست). یه همین دلیل وقتی سرانجام در شماره 261 از کمیک The Spectacular Spider-Man شاهد رویارویی بین هاب گابلین و گرین گابلین اُریجینال (نورمن آزبورن) بودیم، خود نورمن اذعان کرد که هاب گابلین از نظر سرعت، زور بازو و استقامت ازش برتر است. در نتیجه، باید گفت که به خاطر عدم جنون، قدرت فیزیکی بیشتر و تجهیزات پیشرفته تر، هاب گابلین در مقایسه با گرین گابلین دشمن مرگبارتری برای مردعنکبوتی میباشد ولی در اصل اینطور نیست چون نورمن چیزی دارد که رادریک ندارد: غیرقابل پیش بینی بودن. همچنین اراده و انگیزه فراوان او برای ضربه زدن به پیتر پارکر و عزیزان او باعث شده تا نورمن همواره دست بالاتر را داشته باشد.

 

9- هاب گابلین های دیگری هم وجود داشته اند 

همانطور که گفته شد تا به حال چندین فرد دیگر به جای رادریک کینگزلی در هویت هاب گابلین فرو رفته اند که بهتون معرفی میکنیم:

 

- آرنولد داناوان (Arnold Donovan)

آرنولد داناوان (Arnold Donovan)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 244 The Amazing Spider-Man

او خلافكاری خرده پا بود كه برای رادریك كینگزلی كار میكرد. كینگزلی از او به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده كرد تا فرمول نیروی افزای گرین گابلین را رویش تست كند. در نتیجه انفجاری صورت گرفت و صورتش متلاشی شد. كینگزلی سپس داناوان را شستشوی مغزی داد تا به عنوان بدل خودش فعالیت كند و تجهیزات بیشتری از گرین گابلین بدزدد. اسپایدرمن در نهایت توانست او را شكار كند ولی كینگزلی او را كشت تا نتواند چیزی به اسپایدرمن بگوید.

 

- نِد لیدز (Ned Leeds)

ند لیدز

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 18  The Amazing Spider-Man

رادریک كینگزلی بعدا «ند لیدز» (خبرنگار روزنامه دیلی بیوگل و شوهر «بتی برنت») را شستشوی  مغزی داد تا در خیلی موارد به عنوان بدل او در نقش هاب گابلین ظاهر شود. شستشوی مغزی باعث شد تا لیدز ثبات روحی و روانی خود  را از دست بدهد و نسبت به دیگران و همسرش بدبین شود. كینگزلی در نهایت تصمیم گرفت تا از شر او خلاص شود و بنابراین به دروغ به شخصیتی به نام «فارینر» (Foreigner) گفت كه ند لیدز همان هاب گابلین است. در نتيجه افراد فارینر ، ند لیدز را در كشور آلمان كشتند (این مقاله را بخوانید). 

 

- جيسون مَكِنديل جونيور (Jason Macendale Jr)

جيسون مكنديل جونيور (Jason Macendale Jr)

اولين حضور در دنياي كميك: شماره 289 The Amazing Spider-Man

جيسون مكنديل جونيور یك افسر سابق سازمان جاسوسی سیا بود كه به جنایت روی آورد و معمولاً مزدوری بود  كه برای دیگران كار میكرد. او نیروی فوق بشری نداشت ولی از آنجایی كه در ارتش آمریكا تعلیم دیده بود در مبارزه تن به تن تخصص داشت. او نام «جك اولانترن» را براي خودش برگزيد. جك اولانترن  مثل «گرین گابلین» یا «هاب گابلین» از وسیله ای گلایدر مانند برای پرواز كردن استفاده میكرد و ماسك خاصی بر صورت میزد تا دیگران را بترساند. او  پس از آنكه همگان فكر میكردند ند لیدز هاب گابلین بوده،  به اسرار او دست یافت و به هاب گابلین جدیدی بدل شد ولی در نهایت به دست هاب گابلین اریجینال یعنی رادریک کینگزلی کشته شد. در هر حال وقتی هاب گابلین بود  برای مدتی روحش با روح یك دیو شیطانی كه از دروازه های آتشین جهنم آزاد شده بود تركیب شد! او از حضور این دیو شیطان صفت در وجود خود راضی نبود و همیشه میان آنها نزاع وجود داشت. تا اینكه بلاخره توانست با استفاده از جادو و جمبل از شر او راحت شود. اما وقتی این دیو جسم و روح او را ترك كرد، موجودی جدید به نام «دیمو گابلین» به وجود آمد !

«دیمو گابلین» (Demogoblin)

دیموگابلین برای خودش یك ماموریت مقدس متصور بود و هر كسی را كه فكر میكرد گناهكار است، میكشت (البته به جز کودکان). او بارها از اسپایدرمن شكست خورد و در نهایت در یك كلیسا توسط  رادریك كینگزلی نابود شد. همین چند وقت پیش و در کمیک "کارنیج مطلق: محافظین مرگبار" (که اینجا ترجمه شده) شاهد بودیم که کارنیج و دار و دسته اش موفق شدند دیمو گابلین را زنده کنند و سپس معشوقه کارنیج به نام «شیریک» با او پیوند خورد و موجودی جدید به نام «دیما گابلین» به وجود آمد!  

دیما گابلین

 

- هاب گابلین ناشناس

هاب گابلین ناشناس

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 3 كمیك Secret War

اطلاعات كمی درباره این هاب گابلین موجود است. هویت او هنوز فاش نشده ولی در حال او در كنار «لیدی اختاپوس» در جریان کمیک "جنگ سری" (Secret War) به كاپیتان آمریكا حمله كرد تا او را به قتل رساند ولی موفق نشد و به زندان افتاد.

 

- دنیل کینگزلی (Daniel Kingsley)

دنیل کینگزلی (Daniel Kingsley)

«دنیل کینگزلی» برادر دوقلوی «رادریک کینگزلی» (هاب گابلین اریجینال) بود . او گاهی خودش را جای برادرش جا میزد تا اینکه رادریک بتواند از هویت مخفی اش در قالب هاب گابلین محافظت و دیگران را گمراه کند. وقتی رادریک در آمریکای جنوبی به سر میبرد، دنیل تصمیم گرفت لباس هاب گابلین رو بپوشید و تحت امپراتوری خلافکاری کینگ پین در نیویورک فعالیت کند. تا اینکه توسط «فیل یوریک»  کشته شد (عکسش اینجاست).

 

- فیل یوریك (Phil Urich)

اولين حضور در دنياي كميك در نقش هاب گابلين: شماره 16 مرد عنكبوتی برتر

 در قسمت اول مقاله معرفی گابلین ها به طور کامل درباره شخصیت «فیل یوریک» توضیح داده شد و اینکه در نهایت چطور اخیراً به دست نورمن آزبورن کشته شد. در هر حال او مدتی نسبتاً طولانی را در قالب هاب گابلین جدید سپری کرد و حتی همانطور که در مورد قبلی گفته شد برادر هاب گابلین اصلی یعنی «دنیل کینگزلی» را نیز کشت. نكته جالب توجه درباره او اين بود كه وقتی هاب گابلين بود به جای گلايدر از بال برای پرواز كردن استفاده ميكرد. او همچنين سلاح هايي مثل شمشير آتشين و جيغ كر كننده داشت.

 

- کلود (Claude)

کلود

اولین حضور در دنیای كمیك : شماره 697 The Amazing spiderman

او پیشخدمت رادریك كینگزلی بود كه مثل بدل او عمل میكرد و در داستان «ملت گابلین» به دست گرین گابلین كشته شد (تصویرش اینجاست).

 

10- حضور در دیگر گونه های سرگرمی

حضور در دیگر گونه های سرگرمی

درسته که هاب گابلین فعلا در دنیای سینما حضور نیافته ولی در چندین و چند بازی و انیمیشن ساخته شده از روی اسپایدرمن حضور داشته است. توصیه میکنیم به این مقاله سر بزنید چون حضورهای هاب گابلین در خارج از دنیای کمیک بوک را به خوبی براتون رتبه بندی کرده است.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

کمیک "هاب گابلین نهایی" (ULTIMATE HOBGOBLIN) ترجمه شد + لینک دانلود

نسخه های عجیب و غریب از «هاب گابلین» در دنیای کمیک!

رتبه بندی اقتباس های هاب گابلین (HOBGOBLIN) در دنیای انیمیشن و بازی های ویدئویی

رتبه بندی قوی ترین گابلین های کمیک بوک های مرد عنکبوتی!

همه چیز درباره گرین گابلین (GREEN GOBLIN)

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: هویت هاب گابلین فاش میشود!

10 حقیقتی که باید درباره رابطه گرین گابلین و هاب گابلین بدانید

شماره ویژه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خون بهای پادشاه" ترجمه شد + لینک دانلود

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: هویت هاب گابلین فاش میشود!

کمیک "هاب گابلین نهایی" (ULTIMATE HOBGOBLIN) ترجمه شد + لینک دانلود

5 ابرخبیث برتر دنیای کمیک که هویت مخفی آنها پس از مرگ فاش شد!

معرفی تمام گابلین های كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

20 نبرد برتر مرد عنکبوتی و گرین گابلین در دنیای کمیک، انیمیشن، بازی و سینما

عكس های فوق العاده از "هاب گابلین"

10 دفعه ای که دخالت های ناشر یا سردبیر باعث شد داستان های کمیک بوکی از مسیر خود خارج شوند!

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «ریچارد فیسک» ملقب به «رُز» (ROSE) بدانید

5 ابرخبیث برتر دنیای کمیک که هویت مخفی آنها پس از مرگ فاش شد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «ند لیدز» (NED LEEDS) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amin Hajati
#1 amin Hajati 1402-11-21 13:22
درود
مقاله مثل بقیه مقالات top 10 فوق العاده بود.هاب نابلین در بازی ابعاد شکسته ماسکش حالتی فلزی داشت و کلتت بدن زرهی با همین خاطر بیشتر شبیه یه ربات بود تا یه آدم و با بمب حمله می کرد.
عنکبوت شیطانی هم یکمی شبیه بی باک هست ظاهرش
نقل قول کردن
فن اسپایدی
#2 فن اسپایدی 1402-11-21 13:28
همیشه هاب گابلین سلاحای خفنتری داشته 8)
نقل قول کردن
شایان رحیمی
#3 شایان رحیمی 1402-11-21 14:16
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:
نقل قول کردن
رض
#4 رض 1402-11-21 19:07
به نقل از شایان رحیمی:
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:

این بازی یه تنه گند زد به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین بازی های ابرقهرمانی :sad:
نقل قول کردن
شایان رحیمی
#5 شایان رحیمی 1402-11-21 21:37
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:

این بازی یه تنه گند زد به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین بازی های ابرقهرمانی :sad:

میدونی چی بد تره اینکه بتمن که این همه دشمن خفن رو تو سری ارخام شکست داد با یک گلوله ی هارلی کویین مثل پدر و مادرش تو یک کوچه مرد بعدش هارلی کویین گفت حالا نوبت ماست و واندروومن هم که جوری نشونش دادند انگار اون بوده که بازی خفن داشته :sad:
نقل قول کردن
رض
#6 رض 1402-11-21 23:36
به نقل از شایان رحیمی:
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:

این بازی یه تنه گند زد به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین بازی های ابرقهرمانی :sad:

میدونی چی بد تره اینکه بتمن که این همه دشمن خفن رو تو سری ارخام شکست داد با یک گلوله ی هارلی کویین مثل پدر و مادرش تو یک کوچه مرد بعدش هارلی کویین گفت حالا نوبت ماست و واندروومن هم که جوری نشونش دادند انگار اون بوده که بازی خفن داشته :sad:

از اون مرگ تحقیر آمیز شخصیت های مرد مثل بتمن و فلش و گرین لنترن و مرگ خوب واندرومن قشنگ معلوم بود که این بازی یک بازی آشغال فمنیستی هست که لیاقت بحث کردن راجبش هم نداره و متاسفانه این فمنیست گیر دنیای سینمایی مارول هم افتاده
نقل قول کردن
شایان رحیمی
#7 شایان رحیمی 1402-11-22 10:58
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:

این بازی یه تنه گند زد به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین بازی های ابرقهرمانی :sad:

میدونی چی بد تره اینکه بتمن که این همه دشمن خفن رو تو سری ارخام شکست داد با یک گلوله ی هارلی کویین مثل پدر و مادرش تو یک کوچه مرد بعدش هارلی کویین گفت حالا نوبت ماست و واندروومن هم که جوری نشونش دادند انگار اون بوده که بازی خفن داشته :sad:

از اون مرگ تحقیر آمیز شخصیت های مرد مثل بتمن و فلش و گرین لنترن و مرگ خوب واندرومن قشنگ معلوم بود که این بازی یک بازی آشغال فمنیستی هست که لیاقت بحث کردن راجبش هم نداره و متاسفانه این فمنیست گیر دنیای سینمایی مارول هم افتاده

اون بخشش هم که او کوسه حلقه گرین لنترن رو گرفت معلوم بود سازنده ها نمی دونن که حلقه بعد مرگ صاحبش خودش نفر بعدی رو انتخاب میکنه

بیا فکر کنیم اصلا چنین بازی وجود نداشته
نقل قول کردن
Sina3
#8 Sina3 1402-11-22 14:17
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
به نقل از رض:
به نقل از شایان رحیمی:
با سلام
به نظرتون ند لیدز می تونه در mcu در آینده های گابلین شود



میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:

این بازی یه تنه گند زد به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین بازی های ابرقهرمانی :sad:

میدونی چی بد تره اینکه بتمن که این همه دشمن خفن رو تو سری ارخام شکست داد با یک گلوله ی هارلی کویین مثل پدر و مادرش تو یک کوچه مرد بعدش هارلی کویین گفت حالا نوبت ماست و واندروومن هم که جوری نشونش دادند انگار اون بوده که بازی خفن داشته :sad:

از اون مرگ تحقیر آمیز شخصیت های مرد مثل بتمن و فلش و گرین لنترن و مرگ خوب واندرومن قشنگ معلوم بود که این بازی یک بازی آشغال فمنیستی هست که لیاقت بحث کردن راجبش هم نداره و متاسفانه این فمنیست گیر دنیای سینمایی مارول هم افتاده

دقیقا درست میگی
این بازی جوخه انتحاری که اصلا لیاقت نداره راجبش صحبت بشه با اون گندی که زد و این فمنیست که متاسفانه وارد دنیای سینمایی مارول هم شده و داره همه چیز رو خراب میکنه ( نمونش فیلم مارولز ) و اوضاع به قدری خرابه که میخواستن فیلم بلید هم فمنیستی کنن که صدای ماهرشالا علی بازیگر فیلم بلید هم در اومده و میخواسته از فیلم کنارگیری کنه و دارن داستان فیلم رو از اول مینویسن و عوضش کردن امیدوارم اوضاع آثار کمیک بوکی به قبل از این چیزا برگرده
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#9 The Spectacular Burmun 1402-11-22 14:31
خب،دیگه تقریبا همه میدونن چقدر از هاب‌گابلین در دنیای کمیک خوشم میاد.برای اولین بار هم درمقاله لحظات ماندگار باهاش آشنا شدم و از همونجا شیفته اش شدم.چه بسا بعضی جاها از گرین گابلین بیشتر دوستش داشته باشم.ولی نورمن دوتا تفاوت اصلی داره که باعث میشه از هر دشمنی واسه اسپایدرمن سرتر باشه:اول اینکه جذاب ترین خصومت شخصی رو باهاش داره و همواره میخواد از طریق خانواده و قلب پیتر،بهش صدمه بزنه.دوم اینکه غیر قابل پیشبینی هستش و فوق‌العاده میتونه خواننده رو گیج کنه(هرچند بعد از کلون ساگای دهه ۹۰ و بازگشت مسخره اش از مرگ شکوهمندش به لجن کشیده شد)تمامی این نکات رو هم در مقاله ذکر کردید.
خود کینگزلی اولش بنظر میرسه کپی برداری از گابلین باشه و هست!اما خیلی متفاوت تر و بهتر.مثلا ما اولش میبینیم که بازم هویتش گنگه چون نویسندگان و طراحان مشکل داشتن یا یه آدم ثروتمنده که حالا به قدرت های آزبورن دست پیدا کرده.اما دلیل عالی بودنش اینه که کاملا به موقع ظهور کرد(دهه ۸۰)و بیننده رو یاد خاطرات خودش با آزبورن انداخت.سردرگمی برای هویتش از نورمن بهتر بود ولی ایده اینکه گابلین یه آدم آشنا واسه پیتر باشه کمی بهتر بود.
درهرصورت این کاراکتر موفقیتی بی‌سابقه رو به ارمغان آورد و خودم که خیلی دوستش دارم و منتظرم تا زودتر در سینما ببینمش.چون مطمئنم کولاک میکنه.
تشکر میکنم بابت نگارش مقاله.
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1402-11-22 15:12
به نقل از شایان رحیمی:


میدونم اسپمه آقای ترابی ولی بازی جوخه انتحار را دیدید قشنگ گند زد به میراث ۳ گانه ارخام :sad:


من که بازی رو انجام ندادم و قرارم نیست که انجامش بدم. درباره بحثای فمینیستی و woke و اینا هم قبلا هم گفتم که هالیوود و دنیای سرگرمی وظیفه دارن افکار عمومی جهان رو آماده ی قبول بحث های اینچنینی و LGBT و اینا کنن تا بزودی دنیای غرب اینا رو مثل حقوق بشر بکوبه سر جوامع شرقی مثل ما و تحریمشون کنه و ...
نه، بحث من اینا نیس
بحث من با اصل ساخته شدن این بازیه. ‌کلا تو سال‌های گذشته بنظرم دیسی و وارنر انگار ۲ تا فتیش (شیفتگی بیمارگونه) دارن! یکی خبیث کردن قهرمان هاس (مخصوصا سوپرمن) و دیگری استفاده مفرط از جوخه خودکشی! در حالی که من هیچ وقت جذابیت این گروه واسم قابل درک نبوده و نمیدونم چرا اصرار دارن مدام فیلم و بازی و کارتون از روش بسازن (شاید وارنر و دیسی فکر میکنن ایده ی خفنیه که باعث میشه از مارول متمایز بشن!) این در حالیه که تا حالا نه تنها بازی قابل توجهی از روی جاستیس لیگ ساخته نشده بلکه بجز بتمن ما حتی یه بازی قابل اعتنا از فلش، سوپرمن، گرین لنترن، واندرومن و ... نداشتیم.
خیلی بده ادعا کنی ۸۵ سال قدمت داری ولی بجز بتمن بازی خوبی از رو هیچ یک از قهرمانان درجه یکت ساخته نشده باشه
پس اصلا چه لزومی داشت که از روی جوخه خودکشی یه بازی با این همه هزینه و سرمایه گذاری و تبلیغات بسازی که توش شخصیت های زپرتی و بیخودی مثل کاپیتان بومرنگ بیان بزنن قهرمانان درجه یک ت رو بکشن؟!
نقل قول کردن
AMERETAT83
#11 AMERETAT83 1402-11-22 15:57
ممنون به خاطر زحماتتون برای مقاله
اگر بخش دشمنی عمیق پیتر با گرین گابلین رو حذف کنیم و به عنوان دوتا شخصیت مستقل به گرین گابلین و هاب گابلین نگاه کنیم شما کدوم رو ویلن بهتری میدونید؟(منظورم هاب گابلین اصلی هست،رادریک کینگزلی)
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#12 The Spectacular Burmun 1402-11-22 18:19
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1402-11-22 19:49
به نقل از AMERETAT83:
ممنون به خاطر زحماتتون برای مقاله
اگر بخش دشمنی عمیق پیتر با گرین گابلین رو حذف کنیم و به عنوان دوتا شخصیت مستقل به گرین گابلین و هاب گابلین نگاه کنیم شما کدوم رو ویلن بهتری میدونید؟(منظورم هاب گابلین اصلی هست،رادریک کینگزلی)

البته نورمن رو نمیشه دشمنی ش با پیتر در نظر گرفت چون بخش لاینفک شخصیتش هست
ولی بدون اونم از هاب گابلین سرتره چون پیچیدگی های شخصیتی، دوگانگی روحی روانی، پیوندهای خانوادگی و ... جذاب تری داره
نقل قول کردن
AMIR_ALI
#14 AMIR_ALI 1402-11-22 22:31
استاد ببخشید تا حالا نبردی بین گرین گابلین و هابگابلین صورت گرفته یا نه
نقل قول کردن
Sina3
#15 Sina3 1402-11-22 23:41
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1402-11-23 10:15
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود
نقل قول کردن
Sina3
#17 Sina3 1402-11-24 18:47
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود

من تا حدودی با نظر شما موافقم خب این فیلم تا حدی فان و سرگرم کننده بود و به نظر من فرق زیادی با فیلم کاپیتان مارول نداشت و بزرگترین مشکلی که من داشتم تدوین افتضاح و فمنیست بود و اصلا دلیل حضور نیک فیوری رو نمیفهمم ( کلا این سری یه گند اساسی زد به شخصیت نیک فیوری ) و یکی دیگه از مشکلات به حاشیه رفتن کارول دنورس بود و مدت زمان کم فیلم کلا دلیل ساخت این فیلم رو نمیفهمم اصلا نمیفهمم که مارول چطور اجازه داد این فیلم اکران بشه
امیدوارم که مارول عبرت گرفته باشه و یه فکری به حال فیلم های خودش بکنه چون اگه اینجوری پیش بره فرق زیادی با دنیای سینمایی دیسی نداره و حتی ممکنه که از اونم عقب تر بیوفته چون انگاری سینمای دیسی رو جیمز گان داره از اول شروع میکنه و شاید از مارول بزنه جلو
ممنون بابت پاسخ گوییتون
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1402-11-24 20:50
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود

من تا حدودی با نظر شما موافقم خب این فیلم تا حدی فان و سرگرم کننده بود و به نظر من فرق زیادی با فیلم کاپیتان مارول نداشت و بزرگترین مشکلی که من داشتم تدوین افتضاح و فمنیست بود و اصلا دلیل حضور نیک فیوری رو نمیفهمم ( کلا این سری یه گند اساسی زد به شخصیت نیک فیوری ) و یکی دیگه از مشکلات به حاشیه رفتن کارول دنورس بود و مدت زمان کم فیلم کلا دلیل ساخت این فیلم رو نمیفهمم اصلا نمیفهمم که مارول چطور اجازه داد این فیلم اکران بشه
امیدوارم که مارول عبرت گرفته باشه و یه فکری به حال فیلم های خودش بکنه چون اگه اینجوری پیش بره فرق زیادی با دنیای سینمایی دیسی نداره و حتی ممکنه که از اونم عقب تر بیوفته چون انگاری سینمای دیسی رو جیمز گان داره از اول شروع میکنه و شاید از مارول بزنه جلو
ممنون بابت پاسخ گوییتون

حالا فرض بر اینکه جیمز گان بتونه معجزه کنه ولی بازم بیست و خورده ای فیلم هست که باید از مارول سبقت بگیره تا برسه به وضعیت حال مارول، نه؟ :-)
نقل قول کردن
Sina3
#19 Sina3 1402-11-25 00:43
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود

من تا حدودی با نظر شما موافقم خب این فیلم تا حدی فان و سرگرم کننده بود و به نظر من فرق زیادی با فیلم کاپیتان مارول نداشت و بزرگترین مشکلی که من داشتم تدوین افتضاح و فمنیست بود و اصلا دلیل حضور نیک فیوری رو نمیفهمم ( کلا این سری یه گند اساسی زد به شخصیت نیک فیوری ) و یکی دیگه از مشکلات به حاشیه رفتن کارول دنورس بود و مدت زمان کم فیلم کلا دلیل ساخت این فیلم رو نمیفهمم اصلا نمیفهمم که مارول چطور اجازه داد این فیلم اکران بشه
امیدوارم که مارول عبرت گرفته باشه و یه فکری به حال فیلم های خودش بکنه چون اگه اینجوری پیش بره فرق زیادی با دنیای سینمایی دیسی نداره و حتی ممکنه که از اونم عقب تر بیوفته چون انگاری سینمای دیسی رو جیمز گان داره از اول شروع میکنه و شاید از مارول بزنه جلو
ممنون بابت پاسخ گوییتون

حالا فرض بر اینکه جیمز گان بتونه معجزه کنه ولی بازم بیست و خورده ای فیلم هست که باید از مارول سبقت بگیره تا برسه به وضعیت حال مارول، نه؟ :-)

خب دنیای دیسی جیمز گان هم میتونه تا چند سال آینده بیستو خورده ای فیلم بسازه و از مارول بزنه جلو ولی الان مسئله اینه که مارول باید خودشو درست کنه و بیشتر به فکر دنیاش با کرکتر هاش باشه مخصوصا پیتر پارکر که من احساس میکنم در آینده مرد عنکبوتی محبوب و معروف بمونه ولی اون مرد عنکبوتی پیتر پارکر نباشه و پیتر از یاد ها بره
نقل قول کردن
مونتانا
#20 مونتانا 1402-11-25 22:59
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود

من تا حدودی با نظر شما موافقم خب این فیلم تا حدی فان و سرگرم کننده بود و به نظر من فرق زیادی با فیلم کاپیتان مارول نداشت و بزرگترین مشکلی که من داشتم تدوین افتضاح و فمنیست بود و اصلا دلیل حضور نیک فیوری رو نمیفهمم ( کلا این سری یه گند اساسی زد به شخصیت نیک فیوری ) و یکی دیگه از مشکلات به حاشیه رفتن کارول دنورس بود و مدت زمان کم فیلم کلا دلیل ساخت این فیلم رو نمیفهمم اصلا نمیفهمم که مارول چطور اجازه داد این فیلم اکران بشه
امیدوارم که مارول عبرت گرفته باشه و یه فکری به حال فیلم های خودش بکنه چون اگه اینجوری پیش بره فرق زیادی با دنیای سینمایی دیسی نداره و حتی ممکنه که از اونم عقب تر بیوفته چون انگاری سینمای دیسی رو جیمز گان داره از اول شروع میکنه و شاید از مارول بزنه جلو
ممنون بابت پاسخ گوییتون

حالا فرض بر اینکه جیمز گان بتونه معجزه کنه ولی بازم بیست و خورده ای فیلم هست که باید از مارول سبقت بگیره تا برسه به وضعیت حال مارول، نه؟ :-)

خب دنیای دیسی جیمز گان هم میتونه تا چند سال آینده بیستو خورده ای فیلم بسازه و از مارول بزنه جلو ولی الان مسئله اینه که مارول باید خودشو درست کنه و بیشتر به فکر دنیاش با کرکتر هاش باشه مخصوصا پیتر پارکر که من احساس میکنم در آینده مرد عنکبوتی محبوب و معروف بمونه ولی اون مرد عنکبوتی پیتر پارکر نباشه و پیتر از یاد ها بره

یعنی چی پیتر از یاد ها بره ؟
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1402-11-25 23:51
به نقل از AMIR_ALI:
استاد ببخشید تا حالا نبردی بین گرین گابلین و هابگابلین صورت گرفته یا نه

بله
در داستان "گابلین ها در دروازه" (Goblins at the gate)
فک کنم شماره های ۲۵۹ تا ۲۶۱ spectacular spider-man بود
نقل قول کردن
Sina3
#22 Sina3 1402-11-26 00:08
به نقل از مونتانا:
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از mtm:
به نقل از Sina3:
به نقل از The Spectacular Burmun:
۸#
حالا من که بازی رو امتحان نکردم؛ولی با حرفت درباره مارول کاملا موافقم.فیلم مارولز رو کمی بیشتر از فیلم اول دوست داشتم(البته هر فیلمی جز اترنالز و هالک شگفت انگیز رو بیشتر از کاپیتان مارول دوست دارم)ولی دنیای مارول داره سمت شکست میره.خوبه خودشون اعتراف کردن.مثلا آثاری مثل انت من ۳ یا ثور ۴ و سریال اکو و فالکون و سرباز زمستان و ...من خودم بیشتر با مورد آخر مشکل دارم.اصلا نمیتونم سم ویلسون رو بعنوان کاپیتان آمریکا قبول کنم.کریس ایوانز با بازی فوق‌العاده اش تونست تو قلب همه ما خونه بسازه.اون فقط یه کاپیتان ساده نبود،یه کاراکتر چند وجهی داشت که واسه توصیفش کم میارم.اما سم چی؟فقط شجاعه!من بشدت نگران فیلم غیر ضروری کاپیتان آمریکا ۴ هستم چون تریلوژی قبلی هر کدوم جزو بهترین های فاز های خودشون بودن و خیلی بد میشه اگه موفق نشه.
مارول داره کیفیت رو به سرعت ترجیح میده(مثل دنیای کمیک)و اینجوری داستان براش مهم نیس.اعتبار و گذشته ۱۵ ساله فوق‌العاده اش رو میذاره زمین که چی؟چون ما طرفدار داریم دیده میشیم.و یه چیز دیگه ای که دارم اذیتم میکنه اینه که تمامی این آثار قراره مقدمه ای بر فیلم مورد انتظار جنگ های مخفی باشن.حالا این مقدمه چینی رو با سه فاز اول مارول(خصوصا فاز اول)مقایسه کنید.چی نتیجه میگیرید.بطور مثال:تو سال ۲۰۱۸ ما فقط سه تا فیلم سینمایی داشتیم و ۴ سریال نتفلیکس.ولی همه عالی بودن.حالا سال ۲۰۲۱ رو نگاه کنید.۴ تا فیلم سینمایی و ۵ تا سریال که ضعیف و متوسط هم بینشون بود.دوتا از فیلم های ۲۰۱۸ فروش بالای ۱ میلیارد بدست آوردن اما از بین کل آثار فاز ۴ و ۵ تنها راهی به خانه نیست تقریبا ۲ میلیارد فروخت.غیر از اون چیزی نداشتیم.
خلاصه که امیدوارم مارول سر عقل بیاد چون تا الان غیر از از دست دادن طرفدارا و نابودی ریشه ۱۵ ساله خودش چیزی نداشته.این دوران مرگ فیلم های ابرقهرمانی نیست؛سقوط یک امپراطوریه.فعلا که از بین تمام آثار مورد انتظار مارول،فقط به ددپول ۳ دل بستم چون مطمئنم شاهکاری میشه و بهترین فیلم تریلوژی میشه.پتانسیل یک پایان درخور برای این دو کاراکتر رو هم داره و کلید کراس آور های مورد علاقه ما مثل خاندان ام یا کشتار میوتانت و ... کمیک های دیگه با حضور ایکس من هستش.

به نظر من که مارولز بدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هست و بدترین فیلم ابرقهرمانی سال و متاسفانه ما تنها فیلم ابرقهرمانی خوبی که امسال داشتیم فیلم نگهبانان کهکشان ۳ بودش که عالی بود سریال اکو هم شروع خوبی داشت به نظر من ۳ قسمت اول خوب بود ولی یهو سریال افت کرد به نظرم بهترین سریال ابرقهرمانی سال شکست ناپذیر فصل ۳ بود که مثل اینکه قراره پارت دوش هم اسفند بیاد درکل الان ژانر ابرقهرمانی رو مرد عنکبوتی نگه داشته با بازی های فوق العادش و انیمیشن شاهکار اسپایدر ورس ( از مرد عنکبوتی تام هالند زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم های اونم پرفروش هست ) تو سینما هم فقط امیدم به بتمن مت ریوز و ددپول ۳ با انتقام جویان هست.
با فروش کمه فیلم مارولز امیدوارم مارول سر عقل بیاد و دوباره مثل قبل اندگیم بشه

مارولز قطعا از کاپیتان مارول ۱ بهتر بود و قطعا بدترین فیلم مارول نیست
چون فان و سرگرم کننده بود و صحنه های اکشن مبتکرانه ای هم داشت و مهم ترین ویژگی مثبتش این بود که شخصیت پردازی off یا اعصاب خورد کن نداشت
قبوله که مارول افت کرده چون دیزنی کمیت رو به کیفیت ترجیح داده ولی مارولز علیرغم اینکه کلا حفره های داستانی عجیب غریبی داشت ولی فاجعه نبود

من تا حدودی با نظر شما موافقم خب این فیلم تا حدی فان و سرگرم کننده بود و به نظر من فرق زیادی با فیلم کاپیتان مارول نداشت و بزرگترین مشکلی که من داشتم تدوین افتضاح و فمنیست بود و اصلا دلیل حضور نیک فیوری رو نمیفهمم ( کلا این سری یه گند اساسی زد به شخصیت نیک فیوری ) و یکی دیگه از مشکلات به حاشیه رفتن کارول دنورس بود و مدت زمان کم فیلم کلا دلیل ساخت این فیلم رو نمیفهمم اصلا نمیفهمم که مارول چطور اجازه داد این فیلم اکران بشه
امیدوارم که مارول عبرت گرفته باشه و یه فکری به حال فیلم های خودش بکنه چون اگه اینجوری پیش بره فرق زیادی با دنیای سینمایی دیسی نداره و حتی ممکنه که از اونم عقب تر بیوفته چون انگاری سینمای دیسی رو جیمز گان داره از اول شروع میکنه و شاید از مارول بزنه جلو
ممنون بابت پاسخ گوییتون

حالا فرض بر اینکه جیمز گان بتونه معجزه کنه ولی بازم بیست و خورده ای فیلم هست که باید از مارول سبقت بگیره تا برسه به وضعیت حال مارول، نه؟ :-)

خب دنیای دیسی جیمز گان هم میتونه تا چند سال آینده بیستو خورده ای فیلم بسازه و از مارول بزنه جلو ولی الان مسئله اینه که مارول باید خودشو درست کنه و بیشتر به فکر دنیاش با کرکتر هاش باشه مخصوصا پیتر پارکر که من احساس میکنم در آینده مرد عنکبوتی محبوب و معروف بمونه ولی اون مرد عنکبوتی پیتر پارکر نباشه و پیتر از یاد ها بره

یعنی چی پیتر از یاد ها بره ؟

منظورم اینه که احساس میکنم میخوان پیتر رو حذفش کنن مثلا تو همین بازی های اینسامنیاک که گفتن مرد عنکبوتی اصلی ما مایلز هست یا انیمیشن های اسپایدر ورس که اصلا ما یه پیتر درست حسابی ندیدیم یا داستان پایان دنیای عنکبوتی که سیلک رو عنکبوت برگزیده کردن حتی تو شایعه ساخت فیلم مرد عنکبوتی نوار گفتن قراره اسم مرد عنکبوتی نوار پیتر پارکر نباشه و اسمش رو عوض کنن
اگه پیتر رو یه وقت حذفش کنن یا نقشش رو کمرنگ کنن به شخصه مارول رو میبوسم میزارم کنار یعنی من واقعا نمیفهمم چه دردی هست که مارول داره که میخواد از سال ۱۹۹۰ پیتر پارکر رو حذف کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37