10 حقیقت مهمی که باید درباره «سیلورمین» (Silvermane) بدانید

10 حقیقت نقره ای مهمی که باید درباره سیلورمین مین  Silvermane سیلویو مانفردی معرفی شخصیت کاراکتر حقایق تاریخچه فکت

در ادامه معرفی دشمنان سرشناس مرد عنکبوتی، این بار سراغ «سیلوِر مِین» رفته ایم!

 

1- سیلورمین در یک نگاه

سیلورمین در یک نگاه

نخستین حضور در داستان های اسپایدرمن: شماره 73 مجله Amazing Spider-Man (ژوئن 1969)

خالقین: «استن لی» و «جان بیوسما»

نام واقعی: «سیلویو مانفردی»

«سیلورمِین» که نام واقعی اش «سیلویو مانفردی» (Silvio Manfredi) می باشد یک «سردسته تبهکاری» (crime boss) مخوف در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی است که از اعضا و روسای مهم گروه "ماژیا" (Maggia) نیز می باشد. او پدر تبهکار دیگری در دنیای مارول به نام «جوزف مانفردی» است. سیلورمین پس از مدت نسبتا کوتاهی به شکل یک سایبورگ (موجودی با هر دو اجزای ارگانیک و مکانیکی) تبدیل شد تا عمر خود را طولانی کند. سیلورمین با بسیاری از ابرشروران مافیایی که حالت گانگستر دارند مثل کله چکشی کار کرده و به عنوان رقیب سرسخت کینگ پین شناخته میشود (یک بار وقتی کینگ پین از فراموشی رنج میبرد ، سعی کرد او را به قتل برساند). خبرنگاری به نام «بن یوریک» در یکی از گزارشات خود اشاره کرد که سیلورمین اصلیتی ایتالیایی دارد و رگ و ریشه ماژیا هم به این کشور می رسد. در واقع سیلورمین برای سالها یکی از مخوف ترین رهبران ماژیا در ایتالیا بود و بهش لقب "تک چشم" (One-Eye) داده بودند، به طوری که مادران برای ترساندن بچه های خود بهشون میگفتند: "اگه بی ادبی کنی، تک چشم میاد سراغت"!

 

2- سیلورمین از روسای "ماژیا" است

ماژیا

"ماژیا" در کمیک بوک های مارول معادل مافیا است و یک سندیکای سازمان یافته جنایتکاری می باشد. فرق ماژیا با مافیا در این است که روسای ماژیا معمولا ابرشرورها و دانشمندان خبیث را استخدام میکنند تا براشون کار کنن. مثل اون دفعه ای که «کاریون» نزد روسای ماژیا رفت و بهشون گفت که مرد عنکبوتی رو براشون میکشه:

ماژیا کمیک بوک

برخی از مهم ترین و برجسته ترین اعضای ماژیا عبارتند از «کله چکشی»، «سیلورمین»، «کنت نفاریا» و دخترش «مادام ماسک» که بهشان «دون» یا Don میگویند.

مافیا مارول

ماژیا در طول سالها با بسیاری از ابرقهرمانان و تیم های ابرقهرمانی مثل اسپایدرمن، بی باک، چهار شگفت انگیز و اونجرز درگیر شده. اولین بار ماژیا را در سال 1965 و در شماره 13 از کمیک Avengers (خلق شده توسط «استن لی» و «دان هِک») دیدیم. ماژیا از چندین "خانواده" تشکیل شده و مرکز فعالیت هایش در شهر نیویورک است. سیلورمین یکی از سه خانواده اصلی ماژیا را در دنیای کمیک داشته است. در واقع سیلورمین یکی از گانگسترهای افسانه ای است که در دهه های 1920 و 1930 میلادی به شهرت دست یافتند. خانواده سیلورمین از همان ابتدا در زمینه قاچاق و تجارت مواد مخدر فعالیت میکرده. سیلورمین از روش های علمی و غیرعلمی استفاده میکرده تا مرگ خودش رو به تعویق بیندازه. علیرغم اینکه او پسری داره به نام جوزف (که در مورد شماره 8 بهش اشاره میشه) اما پسرش به ندرت به ماژیا ربط پیدا کرده. البته سیلورمین در سالهای اخیر به دلیل مشکلاتی که در سلامتی و وضعیت جسمانی خودش پیدا کرده (چه به صورت انسان یا سایبورگ) بیشتر به صورت یک رهبر معنوی برای گروه خودش در ماژیا عمل کرده. شخصیت های زیر به عنوان اعضای اصلی خانواده سیلورمین در ماژیا فعالیت کرده اند:

 

سِزار سیزرو (Caesar Cicero)

سِزار سیزرو (Caesar Cicero)

ما در همان شماره ای که برای اولین بار سیلورمین را در دنیای کمیک دیدم، «سزار سیزرو» را هم دیدیم. پس قدمت او به اندازه خود سیلورمین است. او اولش امیدوار بود که بتونه روزی جای سیلورمین را به عنوان رئیس خانواده بگیره. اولش به نظر میومد میخواد به او خیانت کنه ولی در داستان "لوح حیات" دیدیم که برای دانشمندی به نام «لوئیز ویلسون» وثیقه گذاشت تا از زندان آزاد شود تا اینگونه به سیلورمین کمک کند تا اسرار لوح حیات را کشف نماید.

 

مارکوی کوه پیکر (Man Mountain Marko)

مارکوی کوه پیکر (Man Mountain Marko)

او مزدور اصلی سیلورمین است که در اکثر داستان ها در کنارش دیده میشود. برخلاف اسمش، هیچ ارتباطی با دیگر خبیث معروف مارول به نام «کین مارکو» ملقب به «جاگرنات» ندارد. او بنیه و زور بازوی بالایی دارد و در مبارزه تن به تن با امثال مرد عنکبوتی کم نمی آورد! گفته میشود زور بازویش را از طریق مصرف استروئید ها یا شاید هم دستکاری ژنتیکی به دست آورده باشد. یک بار هم وقتی کتک مفصلی از «مرد عنکبوتی 2099» خورد، از سوی خبیثی به نام «تایلور استون» زورش زیاد شد و بدین ترتیب مرد عنکبوتی دیگر نتوانست بهش آسیب بزند (در حالی که قبلا یکی دوبار استخوان های مارکو را شکسته بود!).

 

رِیپیر (Rapier)

رِیپیر (Rapier)

نام اصلی اش «دومنیک تایرون» (Dominic Tyrone) است که از دوستان و شرکای سیلورمین بود ولی وقتی سیلورمین بهش خیانت کرد تصمیم گرفت ازش انتقام بگیرد و لقب رِیپیر را برای خودش انتخاب کرد (رِیپیر در زبان انگلیسی به معنای "شمشیر دودَم" است). او از شمشیری که با جریان مغناطیسی باعث برق گرفتگی دیگران میشد، استفاده میکرد و در نهایت به دست «اسکرج» کشته شد.

 

3- اولین حضور سیلورمین در دنیای کمیک

اولین حضور سیلورمین در دنیای کمیک

نخستین حضور سیلورمین در دنیای کمیک در داستانی طولانی معروف به "لوح حیات" (Lifeline Tablet) بود که در شماره های 68 تا 75 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" به چاپ رسید، رقم خورد. در این داستان دیدیم که چطور لوحی مرموز و باستانی بین چند تن از شخصیت خبیث مثل «کینگ پین» و «شوکر» دست به دست شد تا اینکه به دست سیلورمین افتاد.

لوح زندگی

او نیز دکتر «کرتیس کانرز» را مجبور کرد تا با استفاده از فرمول مورد اشاره قرار گرفته در این لوح، معجونی برایش درست کند تا فناناپذیر شود! کانرز هم در این راه موفق شد.

سیلورمین جوان

اما پس از نوشیدن این معجون جوان و جوان تر شد تا اینکه به شکل یک بچه درآمد و سپس ناپدید شد!

مرگ سیلورمین 

 

4- بازگشت سیلورمین در هیبت «هایدرای والامقام»

پس از آنکه مدتی سیلورمین مرده پنداشته میشد، ناگهان در شماره های 121 و 122 از کمیک Daredevil شاهد بازگشت وی بودیم.

«هایدرای اعلی» (Supreme Hydra)

گفته شد او به طور مرموزی به صورت مردی که حول و حوش 50 سال سن داره برگشته است و سپس حرفه جدیدی برای خودش دست و پا کرده و بار دیگر به عنوان یکی از روسای ماژیا دست یافت و با گروه تروریستی «هایدرا» پیمان همکاری بست و به عنوان رهبر جدید آنها به نام «هایدرای والامقام» (Supreme Hydra) سعی کرد تا دنیا را به تسخیر خود دربیاورد ولی به دست بی باک ، نیک فیوری و سازمان "شیلد" شکست خورد.

سقوط سیلورمین

البته بعد از مدتی شاهد بودیم که بار دیگر سر و کله سیلورمین در شهر نیویورک پیدا شد تا با متحد کردن دار و دسته های خلافکاری به رهبر آنها تبدیل شود ولی نقشه هایش توسط «گرین گابلین» بر هم خورد (زیر ماسک این گرین گابلین شخصی بود به نام «بارت هامیلتون» که در این مقاله درباره ش توضیح داده شده است). در نهایت در نبردی با حضور گرین گابلین، مرد عنکبوتی و سیلورمین، او از ارتفاع بلندی سقوط کرد و فکر کردیم مرده ولی زنده مانده بود.

 

5- تبدیل شدن سیلورمین به سایبورگ

سیلورمین به دلیل کهولت سن، از نظر جسمی به شدت علیل و ناتوان شد ولی علیرغم اینکه در بستر بیماری بود همچنان امپراطوری تبهکاری اش را هدایت میکرد تا اینکه «کلوک» و «داگر» باهاش روبرو شدند و داگر ضربه ای کاری بهش وارد کرد.

سیلورمین سایبورگ

اینجا بود که دانشمندانی که در استخدام وی بودند، برایش جسمی روباتیک درست کردند و اینگونه او به یک سایبورگ تبدیل شد.

سیلورمین سایبورگ

از آن موقع به بعد ما دیگر سیلورمین را به این صورت در دنیای کمیک دیدیم. او علی رغم اینکه هیبت انسانی اش را از دست داده، اما همچنان به رهبری خانواده اش در ماژیا ادامه داد.

 

6- سیلورمین یک بار سعی کرد خون رادیواکتیوی مرد عنکبوتی رو بدزده!

سیلورمین یک بار سعی کرد خون رادیواکتیوی مرد عنکبوتی رو بدزده! 

بدن سایبورگی سیلورمین در نبردی بین گروه های تبهکاری کله چکشی و کینگ پین به دست «جک اولانترن» آسیب دید. بنابراین تصمیم گرفت تا با دزدیدن توان و قدرت مرد عنکبوتی، بخش های اُرگانیک بدن خودش را ارتقا بده. یعنی سعی کرد خون رادیواکتیوی مرد عنکبوتی را تخلیه کنه تا با استفاده از آن یک بدن جدید سایبورگی را برای خودش شارژ کنه! اما موفق به انجام این کار نشد.

 

7- الان فقط یک سر از سیلورمین باقی مانده!

پس از چندین سال که خبری از سیلورمین در دنیای کمیک نبود بالاخره در کمیک های Superior foes of Spider-Man برملا شد که او در جریان یک تیراندازی با افراد «جغد» در یک گورستان خودرو در نیویورک نابود شده است.

در واقع یک آهن ربای بزرگ او را برداشت و داخل یک زباله خردکن انداخت و باعث له شدن بدن آهنی اش شد. اما دیدیم که سر او بیرون افتاده و همچنان زنده است و توسط یک پسر نوجوان پیدا شد.

در نهایت سر سیلورمین به دست شوکر افتاد که ازش محافظت کرد. بعدها البته در شماره 618 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" به طور ناگهانی شاهد بازگشت سیلورمین بودیم:

بازگشت سیلورمین

ولی مشخص شد او سیلورمین واقعی نیست، بلکه رباتی است که توسط میستریو ساخته شده است تا باهاش بتوان در ماژیا نفوذ کرد.

و اخیراً در شماره 59 از سری جدید کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که در اینجا ترجمه شده است که سیلورمین را در میان اربابان جنایت دیدیم که با «مستر نگاتیو» بر سر به دست آوردن "لوح حیات" برای شهردار فیسک رقابت دارند:

لوح سرنوشت - مرد عنکبوتی

 

8- فرزندان سیلورمین

بلک وینگ

پسر سیلورمین،  آقایی است به نام «جوزف مانفردی» (Joseph Manfredi) و ملقب به «بلک وینگ» (Blackwing)این خبیث مارولی و عضو گروه هایی همچون "سیرک جنایت" ، "اربابان شرارت"، Skeleton Crew و ... بوده. او در مبارزه های تن به تن و هنرهای رزمی مهارت بالایی دارد و از لباسی مدرن و با تجهیزات زیاد بهره میگیرد که در کمربند آن دستگاهی قرار دارد که باهاش میتونه خفاش ها را کنترل کنه!او مورد عجیبی است و به نظر میاد مارول با خلق این شخصیت فقط و فقط میخواسته یک جور خبیث خفاش مانند مثل بتمن داشته باشه و عجیب تر اینکه تا به حال گذرش به اسپایدرمن نیفتاده (این مقاله را بخوانید)! در واقع او بیشتر در کمیک های Daredevil دیده شده و اولش به طور غیرقابل توضیحی در "سیرک جنایت" حضور داشت و بعدش وقتی پدرش در هایدرا بود، او را در آنجا دیدیم (پدرش یعنی سیلورمین را فراری داد).

بلک وینگ

و البته اینکه این شخصیت در سریال تحسین شده "مامور کارتر" نیز حضور داشته (این مقاله را بخوانید).

 و اما اخیراً در سری جدید کمیک بوک های "سیلک" که اینجا ترجمه شده اند، متوجه شدیم که سیلور مین صاحب دختری به نام «سایا ایشی» (Saya Ishii) میباشد که اصلیتی ژاپنی دارد و رئیس خبیث شرکت فن آوری "فوجی نت" است!

«سایا ایشی» (Saya Ishii)

در واقع سیلورمین خودش تعریف کرد که سالها پیش به ژاپن رفته بوده و با مادر سایا به نام ماتسوکو که رئیس یک شرکت الکترونیکی ژاپنی بود رابطه کاری برقرار کرده بود که به زودی به رابطه رومانتیک و سپس به دنیا آمدن سایا انجامید:

ولی سیلورمین سایا و مادرش را ترک کرد و او بدون پدر بزرگ شد.

سایا ایشی

سایا بسیار باهوش بود ولی به دلیل اینکه پدرش در کنارش نبود با خشم و نفرت بزرگ شد. وقتی سایا بزرگ شد، سیلورمین خودش را به عنوان پدرش معرفی کرد و وی را با خود به آمریکا برد و در آنجا رئیس فوجی نت و به نوعی به همکار پدرش در تبهکاری تبدیل شد.

فوجی نت

سایا میتونه دستانش را با نوعی انرژی روشن کنه که باهاش فن آوری های دفاعی خودش مثل پهپادهای تغییر شکل دهنده اش را فعال میکنه. او همچنین یکی از اینفلوئنسر های فضای مجازی این در زمینه مُد و فَشن است.

 

9- سیلورمین در دنیای آلتمیت

سیلورمین در دنیای آلتمیت

در دنیای کمیک بوک های Ultimate Spider-Man ما شاهد حضور کوتاهی از سیلورمین بودیم. وقتی کینگ پین به دلایل حقوقی مجبور شد فعالیت های خودش را موقتاً متوقف کنه، سیلورمین به عنوان رقیب دیرینه اش و به کمک کله چکشی سعی کرد جایش را بگیرد. ولی کله چکشی دوست نداشت قدرتش را با او تقسیم کند و در نتیجه گردنش را شکست. در ضمن نام واقعی او «الن سیلورمین» بود که با اسم مستعار سیلویو مانفردی شناخته میشد.

 

10-حضور در دیگر گونه های سرگرمی

سیلورمین اولین بار در سریال کارتونی مرد عنکبوتی در دهه 80 میلادی و در اپیزودی حضور داشت که در آن «نیمور» هم حاضر بود.

کارتون سیلورمین

او به همراه «مارکوی کوه پیکر» به نیویورک آمد تا با کینگ پین صلح کند (یکی از دانشمندان کینگ پین محلولی ساخته بود که میتونست هر نوع فلزی را تجزیه کنه). البته مرد عنکبوتی در ابتدای اپیزود جلوی خودروی او را گرفت ولی نتونست به پلیس تحویلش بده زیرا جرم و جنایت هایی که مرتکب شده بود مربوط به نیویورک نمیشد (این در حالیه که در دنیای کمیک، سیلورمین همواره در شهر نیویورک فعالیت داشته).

و اما حضور سیلورمین در "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" به مراتب پررنگ تر بود. او به شکل پیرمردی به تصویر کشیده شد که بازیگر قدیمی، «جف کوری»، جایش حرف میزد.

کارتون اسپایدرمن

او دشمن مرد عنکبوتی و کینگ پین بود. همچنین شاهد اقتباس تمام عیار داستان "لوح زمان" بودیم و سیلورمین میخواست با دزدیدن آن و پی بردن به اسرارش دوباره جوان بشه ولی در نهایت به یک کودک تبدیل شد. جالب اینکه او در این سریال برخلاف دنیای کمیک که یک پسر داشت، صاحب دختری به نام «آلیسا سیلورمین» (Alisa Silvermane) بود!

الیسیا سیلورمین

«میگوئل فرر» مسئولیت صداپیشگی سیلورمین را در سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" برعهده داشت.

در این سریال سیلورمین یکی از روسای تبهکاری شهر بود که با توم استون دشمن بود (توم استون پس از به زندان افتادن سیلورمین، مناطق تحت کنترلش را تصاحب کرده بود). در اپیزود Gangland دیدیم که او هنگام مبارزه از زرهی هیدرولیکی استفاده کرد که ادای احترامی بود به قضیه تبدیل شدن او به سایبورگ در دنیای کمیک. همچنین در اقدامی جالب ، شخصیت «سیلور سیبل» به دختر او تبدیل شده بود (این مقاله را بخوانید).

در جدیدترین سریال اسپایدرمن که پخش آن از سال 2017 شروع شده نیز شاهد حضور سیلورمین هستیم که «نولان نورث» جایش حرف میزند. او یک ارباب جنایت پیرمرد است که از زرهی فلزی استفاده میکند.

کارتون جدید مرد عنکبوتی

سیلورمین قرار بود در بازی اقتباس شده از کارتون "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" که سال 1995 برای کنسول های سگا جنسیس و سوپرنینتندو ساخته شد حضور داشته باشد ولی در نهایت حذف شد.

او به صورت انحصاری برای نسخه Nintendo DS بازی "مرد عنکبوتی: دنیاهای از هم گسیخته" مورد استفاده قرار گرفت و «استیو بلام» معروف جایش حرف میزد.

بازی سیلورمین

او در این بازی به خاطر بدن سایبرنتیک خودش تا سال 2099 زنده مانده بود و سعی کرد از تکه ای از یک لوح جادویی استفاده کند تا فناناپذیر شود ولی به دست اسپایدرمن 2099 شکست خورد. 

بازی لگو مارول

سیلورمین همچنین در یکی از DLC های بازی Lego Marvel Super Heroes 2 به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی حضور داشت.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

 سری جدید کمیک بوک های «سیلک» (SILK) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی – قسمت سوم

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کله چکشی» (HAMMERHEAD) بدانید

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 حقیقت مهمی که باید درباره «توم اِستون» (TOMBSTONE) بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره کینگ پین (KINGPIN) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره «سیلور سیبل» (SILVER SABLE) بدانید

10 شخصیت خبیث مارول که مرد عنکبوتی تا به حال باهاشون نجنگیده!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-01-29 14:14
سلام
ممنون بابت مقاله.
خب من اطلاعات زیادی از این جناب تیکه تیکه ای نداشتم ولی خب این موجی که سایت اسپایدی راه انداخته و داره شخصیت های درجه دو یا حتی سه دنیای کمیک رو بشناسیم باعث میشه دید وسیع تری نسبت به دنیای کمیک داشته باشیم. من اقتباس ایشون رو توی سریال مرد عنکبوتی خارق العاده دیدم و نسبت به شخصیتی که در دنیای کمیک دارند حضور خوب و به جایی داشتند و چقدر خوب بود که این سریال از شخصیت های ناشناخته استفاده میکرد و بعضا اونا رو احیا هم میکرد!
با تشکر
نقل قول کردن
P.B.P
#2 P.B.P 1400-01-29 14:21
سلام ممنون از استاد ترابی
بابت مقاله خوبتان
سیلورمین یکی بهترین اعضا و رهبر ماژیا است ،شخصیت جالبی دارد،سیلورمین که اولش با استفاده از معجون زنده ماند و بعد هم که سایبورگی شد،خیلی عجیب که پسرش یکبار هم در داستان های مرد عنکبوتی نبوده،درباره ماژیا هم اطلاعاتی نداشتم،در مورد ۳ این داستان جوان تر شدنش منو یاد این قسمت بن تن میندازه
uplooder.net/.../...
راستی چه جالب کل بدنش نابود شده ولی سرش باقی مونده،از حضور سیلورمین در مرد عنکبوتی ۱۹۹۴ بیشتر خوشم میاد.
تشکر از استاد ترابی دوباره به اطلاعاتم از قهرمان محبوبم افزوده شده و یکی دیگر از دشمنان مرد عنکبوتی رو به خوبی می شناسم.
ممنون.
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1400-01-29 15:10
آقای ترابی مرسی این مقاله خیلی بهم حال داد .
یادمه وقتی سیلورمن بعد از مرگش تو asm 75 بعداً یکدفعه تو چند شماره بعد برگشت خودم خیلی ناراحت شدم چون نمی‌دونستم چه جوری برگشت سر همین موضوع رفتم کمیک های مردعنکبوتی خارق‌العاده تا اون سال رو خوندم ولی اونجا هم نبود دیگه اینجا کلا ول کردم قضیه رو تا اینکه شما با این مقاله این معنا رو برام حل کردین
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1400-01-29 15:25
سلام

به به! واقعا به به!! استاد راز کارتون چیه؟؟ شرمنده جسارت میکنم ولی مثل قضیه ادیت آب غوره ای چیزی درکاره؟؟

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله و یه تشکر استثنایی از استاد استثنایی.

واقعا به این فرمون که داریم میریم که دست فرمون شما هم حرف نداره احتمالا به یه 10 حقیقت راجب کانگورو هم برسیم!!!

واقعا برای نوشتن این مقاله تقریبا باید همه کمیک هاش رو خونده باشی. البته ما که میدونیم استاد تاریخچه مرد عنکبوتی رو حفظ هستن ولی مطمئنا قسمت هایی بود که به مرد عنکبوتی مربوط نمیشد مثلا کمیک دردویل و...

این سیلورمین کاراکتر جذابی به نظر میرسه ولی هیچ وقت اون معروفیت که دنبالش بود رو پیدا نکرده. به نظرم پسرش باید جذاب باشه تقریبا ظاهرش هم شبیه بتمن هستش و....


بازم تشکر.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1400-01-29 17:04
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

به به! واقعا به به!! استاد راز کارتون چیه؟؟ شرمنده جسارت میکنم ولی مثل قضیه ادیت آب غوره ای چیزی درکاره؟؟

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله و یه تشکر استثنایی از استاد استثنایی.

واقعا به این فرمون که داریم میریم که دست فرمون شما هم حرف نداره احتمالا به یه 10 حقیقت راجب کانگورو هم برسیم!!!

من دارم فقط به شخصیت مورد علاقه م که خیلی چیز ازش یاد گرفتم ادای دین میکنم
تا الان بیش از حد کافی دشمنای اسپایدرمن و معرفی کردم ولی برای زمانی کار تموم میشه که مقاله "10 حقیقت مهم که باید درباره کانگورو بدانید" بیاد رو سایت :-)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1400-01-29 17:28
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

به به! واقعا به به!! استاد راز کارتون چیه؟؟ شرمنده جسارت میکنم ولی مثل قضیه ادیت آب غوره ای چیزی درکاره؟؟

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله و یه تشکر استثنایی از استاد استثنایی.

واقعا به این فرمون که داریم میریم که دست فرمون شما هم حرف نداره احتمالا به یه 10 حقیقت راجب کانگورو هم برسیم!!!

من دارم فقط به شخصیت مورد علاقه م که خیلی چیز ازش یاد گرفتم ادای دین میکنم
تا الان بیش از حد کافی دشمنای اسپایدرمن و معرفی کردم ولی برای زمانی کار تموم میشه که مقاله "10 حقیقت مهم که باید درباره کانگورو بدانید" بیاد رو سایت :-)



:cry: واقعا موندم که چی بگم.
خیلی خوشحالم که نظرات اینجانب رو میخونید حتی با اینکه اصلا در حد و اندازه های سایت نیستم و نتونستم اون عشق و مسئولیت پذیری که از مرد عنکبوتی دریافت کردم رو جبران کنم.
والا بنده کلا با مرد عنکبوتی یاد گرفتم که یه وظایفی دارم که باید انجامشون بدم. وگرنه یه جایی یه ویلنی پیدا میشه و میاد عمو بن عزیزمو ازم میگیره. و اینجا این عمو بن میتونه هر کسی و چیزی باشه و این مسئولیته میتونه توی هر زمینه ای باشه.

والا فکر کنم یه چیز هایی راجب کانگرو توی سایت خوندم مثلا توی خراب ترین ارجین ها و اینا.

فقط میخواستم بگم که استاد، مرد عنکبوتی بهتون افتخار میکنه. ما هم که افتخار کنیم و نکنیم که زیاد حساب نیست ولی ما خیلی مدیون شماییم امیدوارم روزی بیاد که بتونیم جبران کنیم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#7 AM SM BM SM 1400-01-29 20:35
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

به به! واقعا به به!! استاد راز کارتون چیه؟؟ شرمنده جسارت میکنم ولی مثل قضیه ادیت آب غوره ای چیزی درکاره؟؟

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله و یه تشکر استثنایی از استاد استثنایی.

واقعا به این فرمون که داریم میریم که دست فرمون شما هم حرف نداره احتمالا به یه 10 حقیقت راجب کانگورو هم برسیم!!!

من دارم فقط به شخصیت مورد علاقه م که خیلی چیز ازش یاد گرفتم ادای دین میکنم
تا الان بیش از حد کافی دشمنای اسپایدرمن و معرفی کردم ولی برای زمانی کار تموم میشه که مقاله "10 حقیقت مهم که باید درباره کانگورو بدانید" بیاد رو سایت :-)



:cry: واقعا موندم که چی بگم.
خیلی خوشحالم که نظرات اینجانب رو میخونید حتی با اینکه اصلا در حد و اندازه های سایت نیستم و نتونستم اون عشق و مسئولیت پذیری که از مرد عنکبوتی دریافت کردم رو جبران کنم.
والا بنده کلا با مرد عنکبوتی یاد گرفتم که یه وظایفی دارم که باید انجامشون بدم. وگرنه یه جایی یه ویلنی پیدا میشه و میاد عمو بن عزیزمو ازم میگیره. و اینجا این عمو بن میتونه هر کسی و چیزی باشه و این مسئولیته میتونه توی هر زمینه ای باشه.

والا فکر کنم یه چیز هایی راجب کانگرو توی سایت خوندم مثلا توی خراب ترین ارجین ها و اینا.

فقط میخواستم بگم که استاد، مرد عنکبوتی بهتون افتخار میکنه. ما هم که افتخار کنیم و نکنیم که زیاد حساب نیست ولی ما خیلی مدیون شماییم امیدوارم روزی بیاد که بتونیم جبران کنیم.

مورد ۴ این مقاله.
spidey.ir/.../...
و مورد ۸ این مقاله.
spidey.ir/.../...
اصلا شنیدم باورم نشد که درباره چنین شخصیتی قراره مقاله بیاد.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#8 AmirhoseinJafari2005 1400-01-29 20:41
خیلی خوب و عالی بود خسته نباشید ;-)
مثل همیشه کار تون دقیق و بی نقص ;-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1400-01-29 23:13
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

به به! واقعا به به!! استاد راز کارتون چیه؟؟ شرمنده جسارت میکنم ولی مثل قضیه ادیت آب غوره ای چیزی درکاره؟؟

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله و یه تشکر استثنایی از استاد استثنایی.

واقعا به این فرمون که داریم میریم که دست فرمون شما هم حرف نداره احتمالا به یه 10 حقیقت راجب کانگورو هم برسیم!!!

من دارم فقط به شخصیت مورد علاقه م که خیلی چیز ازش یاد گرفتم ادای دین میکنم
تا الان بیش از حد کافی دشمنای اسپایدرمن و معرفی کردم ولی برای زمانی کار تموم میشه که مقاله "10 حقیقت مهم که باید درباره کانگورو بدانید" بیاد رو سایت :-)

واقعا حرفتون درسته آقای ترابی... به شخصه من هم بیشتر از هر شخصیت دیگه ای ، از اسپایدرمن چیزای زیادی یاد گرفتم.... واقعا بهترین درس های زندگی رو داخل داستان های مرد عنکبوتی وجود داره... به غیر از کمیک ها ، در رسانه های دیگه هم بهترین درس ها داخلش موج میزنه از جمله تو مرد عنکبوتی ۲ و یا انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی... مخصوصا بعد از کشته شدن مرد عنکبوتی دنیای نهایی ، مایلز میره که لباس مرد عنکبوتی رو از یه فروشگاه که صاحبش استن لی هستش، بخره. مایلز به استن میگه (اگه اندازه ام نشد ، لباس رو پس میگیرید؟) استن لی یه چیزی میگه که ساعت ها میتونه بیننده رو به فکر فرو ببره. او میگه:

همیشه اندازه ات میشه. به موقع اش!

سازندگان این انیمیشن هدف مایلز که قهرمان شدن هست رو به لباس تشبیه کردند و با اینکار خواستند بگویند که به موقع به هدف مورد نظرت میرسی! این دیالوگ نه تنها بهترین دیالوگ این انیمیشنه بلکه بهترین دیالوگیه که تا به حال توی عمرم شنیده ام. واقعا من با این دیالوگ خیلی چیزا یاد گرفتم :cry:
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-06-12 13:27
این مقاله با توجه به وقایع سری جدید کمیک های سیلک و فاش شدن اینکه سیلورمین یک دختر هم داره، به روز رسانی شد
نقل قول کردن
s.p.i
#11 s.p.i 1400-06-12 20:37
سلام
خب از دشمنای اسپایدرمن برای معرفی فقط
من ولف
راکت ریسر
داپل کانگر
مورلان
جغد
مگس انسان نما
ویلو د ویسپ
کالیپسو
ورمین
مستر نگاتیو
و همین و از آقای ترابی ممنون که مقاله به روز کردن


تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37