15 حضور افتخاری/کامئو (cameo) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

15 حضور افتخاری/کامئو (cameo) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

انیمیشن فوق العاده Spider-Man: Across from Spider-Verse یک عالمه واریانت مختلف از عنکبوتی ها داره و البته کلی هم cameo! اینها 15 تای برتر هستند!

 مقالات زیر را هم درباره این انیمیشن بخوانید:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 واریانت برتر عنکبوتی که از انیمیشن "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" حذف شدند

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

10 حفره داستانی در انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی"

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی"

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

10 پرسشی که پس از تماشای انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" برایمان پیش می آید!

 

15- گریزلی و تایپ فِیس

گریزلی و تایپ فِیس

وقتی مایلز داره با "انجمن عنکبوتی" آشنا میشه و خبیث هایی رو میبینه که دستگیر شدن، میشه دو تا از دشمنان گمنام و بیخود مردعنکبوتی رو دید: «گریزلی» و «تایپ فِیس»! گریزلی که در اینجا معرفی شده است نامش هست «مَکس وِل مارکهام» (Maxwell Markham) و یک کشتی کج کار بود و با نام مستعار خرس «گریزلی» شناخته میشد ولی رفتار و ضربات بیش از حد خشن او باعث شد تا از مسابقات اخراج گردد. تا اینکه از سوی یکی از دشمنان نامدار مردعنکبوتی به نام «شغال» بهش لباسی شبیه به خرس داده شد که قوای جسمانی اش را تقویت میکرد و با اسپایدرمن مبارزه کرد.

گریزلی مردعنکبوتی

تایپ فیس هم او یكی از بدترین و بیخودترین دشمنانی بوده كه مرد عنكبوتی تا به حال باهاش روبرو شده. لابد میپرسید نیروهای او چی هستند؟ هیچی! فقط میتونه حروف الفبای انفجاری و تیز و برنده به سوی دیگران پرت كنه!!!

تایپ فیس - مردعنکبوتی

واقعا كسی هست كه از حروف الفبا بترسه؟؟؟؟ لباسش هم كه دیگه نگو! خدا رو شكر كه در رویداد Civil War كشته شد و دیگه نمیتونه هواداران مرد عنكبوتی رو آزار بده! در هر حال من واقعا حال کردم که سازندگان این انیمیشن اینقدر دانش درباره شخصیت های مختلف مردعنکبوتی داشتن که این دو ویلن رو ازشون استفاده کردن.

 

14- خانم چِن

خانم چن - اسپات

در این انیمیشن، شخصیت اسپات به خاطر قدرت هایی که داره به چند دنیا سفر میکنه. مثلا به دنیای لگویی یا به دنیای فیلم های ونوم و با اون خانم چِن (Mrs. Chen) که ادی براک و ونوم در فیلم های خودشون باهاش دوست شده اند برخورد میکنه و جالبه که یه بسته آدامس ازش وَر میداره به نام Venomint! راستی، چرا هر چی موجود عجیب و غریبه سر از مغازه ی این بنده خدا درمیاره؟! همین باعث میشه آدم با دیدن میمیک صورت این خانوم به خنده بیفته!

 

13- میستریو مونث و گوزنی (!)

میستریو مونث و گوزنی (!)

احتمالا باید بدونید که «کویینتین بک» ملقب به «میستریو» یکی از محبوب ترین ویلن های منه و خیلی بهش علاقه دارم. اینجا هم واقعا خوشم اومد وقتی دو نسخه متفاوت از او رو در مقر "انجمن عنکبوتی" دیدم که به عنوان ناهنجاری هایی بودند که باید برمیگشتند به دنیای خودشون. یکیشون میستریوی گوزنی بود به نام Moosterio و یک میستریوی مونث به نام Missterio! خب میستریوی گوزنی از دنیای 8311 میاد که دنیای «خوک عنکبوتی» (Spider-Ham) هستش و شخصیت های کارتونی داره:

ولی اون خانم میستریو رو نمیدونم از کجا اومده (البته همونطور که در اینجا گفته شده، ما در دنیای اصلی میستریوی مونث داشته ایم که اسمش «مگوآیر بِک» هستش).

 

12- مردعنکبوتی انیمیشن 1967

مردعنکبوتی کارتون 1967

وقتی مایلز مورالز داره از دست عنکبوتی ها تو مقر "انجمن عنکبوتی" فرار میکنه ناگهان سر و کله ی مردعنکبوتی از اولین انیمیشن  تلویزیونی ش (سال 1967 ساخته شد)  پیدا میشه و یه لحظه خیلی باحال خلق میکنه! او دقیقا ژست معروف خودش رو داره و درست مثل اون انیمیشن که خیلی ساکن و ثابت (!) میاد سمت مایلز مورالز تا بهش مشت بزنه ولی همونطور که میشه حدس زد هیچ غلطی نمیتونه بکنه!!!

 

11- جِی. کِی سیمونز

جی. کی سیمونز بار دیگر در نقش جی. جونا جیمسون

جی. کی. سیمونز که همه ما او را با نقش آفرینی جی. جونا جیمسون در سری فیلم های مردعنکبوتی سم ریمی میشناسیم در فیلم های مردعنکبوتی MCU هم این نقش را بازی کرده. در این انیمیشن هم دست کم او را در دو دنیای مختلف میبینیم که به جای جیمسون حرف میزنه. یکی در دنیای گوئن عنکبوتی که صدای داد و بیدادش رو میشنویم و دیگری در دنیای لگویی (دنیای شماره 13122) که در دفتر روزنامه دیلی بیوگل حضور داره. جیمسون اون جمله ی معروفش در فیلم "اسپایدرمن 1" رو تکرار میکنه: tomorrow morning, Spider-man page one, with a decent picture this time (= "فردا صبح اسپایدرمن روی صفحه اول روزنامه باشه و این دفعه یه عکس خوب ازش میخوام"!). همچنین شاید براتون جالب باشه که بدونید سکانس مردعنکبوتی لگویی بدست یک پسر بچه 14 ساله با استعداد که در یوتیوب کانال داره ساخته شده!

 

10- لِیدی اسپایدر

لیدی اسپایدر

وقتی عنکبوتی ها به صورت دسته دسته دنبال مایلز میکنند میشه در لا به لای اونا خانمی را دید که اسمش هست «می رایلی» از دنیای 803 که به «لیدی اسپایدر (Lady Spider)شهرت دارد (البته در سکانس ورود مایلز به "انجمن عنکبوتی" هم بود. میتونید ایشون رو تو این عکس ببینید: شماره 12).

«مِی رایلی» از دنیای شماره 803 (ملقب به «لیدی اسپایدر»)

لیدی اسپایدر یکی از جالب ترین شخصیت هایی بود که در رویداد "دنیای عنکبوتی" خلق شد. او در قرن 18 میلادی زندگی میکرد و قدرت های فوق بشری عنکبوتی نداشت ولی با اختراعات خود تونسته بود به یک قهرمان تبدیل بشه. بعدا هم به گروه Web Warriors ملحق شد (این کمیک رو بخونید). در کمیک های مرد عنکبوتی 2099 هم حضور داشته (بروید اینجا).  همچنین در دنیای خانم لیدی اسپایدر نیز نسخه ای از شش خبیث وجود دارد به نام "شش مرد خباثت" (!) که توسط گرین گابلین این دنیا تاسیس شده بود و در سرقت مدارک شهردار شهر شرکت داشت که با دخالت لیدی اسپایدر مواجه شد (داستانش اینجا ترجمه شده است).

 

9- توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

در سکانسی که میگل اهارا و دیگران به مایلز در مقر "انجمن عنکبوتی" درباره رخدادهای ثابت و مهم (Canon Events) توضیح میدن، میرسیم به مرگ "سروان استیسی" (پدر گوئن استیسی) و صحنه ی مرگ جورج استیسی از فیلم "مردعنکبوتی شگفت انگیز" به نمایش در میاد و اندرو گارفیلد را مشاهده میکنیم:

کارتون - اندرو گارفیلد

همچنین وقتی درباره مرگ عمو بن صحبت میکنند هم میشه توبی مگوآیر را دید:

توبی مگوایر - کارتون مایلز مورالز

حضور افتخاری این دو بزرگوار در هر اثری از مردعنکبوتی یک اتفاق بسیار هیجان انگیز به حساب میاد ولی راستش رو بخواهید از وقتی اونجوری معرکه تو شاهکاری به نام "راهی به خانه نیست" حضور یافتند دیگه یه کمی برامون عادی شده! ضمن اینکه هیچ حرف یا حرکت جدیدی ازشون دیده نمیشه و همون صحنه های قدیمی رو بکار بردن. به همین دلیل رتبه شون در این مقاله چندان بالا نمیتونه باشه.

 

8- هفت تیر کش عنکبوتی

هفت تیر کش عنکبوتی

حضور این واریانت از مردعنکبوتی بسیار جالب بود و مطمئن هستم هر کی برای اولین بار این شخصیت رو دیده حسابی باهاش حال کرده! مخصوصا اینکه اسبش هم مثل خودش ماسک عنکبوتی داره و از تفنگش تار شلیک میکنه!!! اما ما علاقمندان به کمیک های مردعنکبوتی میدونیم که ایشون اولین بار در شماره 1 از کمیک "ارتش عنکبوتی" خلق شد که اینجا ترجمه شده.

کابوی عنکبوتی

در رویداد دنیای عنکبوتی مایلز مورالز هم حضور داشت که اونم اینجا ترجمه شده است. اگه یادتون باشه اسمش هست «پاتریک اهارا» (Patrick O'Hara) که در غرب وحشی زندگی میکرد که یک روز «مایکل موربیوس» اکسیری بهش میفروشه که میگه از یک کاهن سرخ پوست گرفته . بعد یک عنکبوت رادیواکتیو به این اکسیر آغشته میشه و پاتریک و اسبش «ویلو» رو نیش میزنه و تبدیل به قهرمانان عنکبوتی میشن!

 

7- مردعنکبوتی اینسامنیاک

مردعنکبوتی اینسامنیاک

این روزا هوادارا به شدت منتظر اومدن بازی مورد انتظار "مردعنکبوتی 2" هستن چون قسمت اولش حسابی ترکوند و موفق ترین بازی ابرقهرمانی/کمیک بوکی تاریخ شد. چندی پیش هم دیدیم که اولین تریلر گیم پلی بازی اومد که حسابی ما رو هایپ کرد و اینجا نقدش کردیم. و در این انیمیشن هم این مردعنکبوتی را در مقر "انجمن عنکبوتی" دیدیم و حسابی ذوق کردیم. راستی در یکی از صحنه های اولیه دیدیم که هم اتاقی مایلز (گنکی) داره قسمت دوم رو بازی میکنه!

 

6- ویدئو من و گرین گابلین

ویدئو من و گرین گابلین بازی آتاری

از مورد قبلی جالب تر حضور دو شخصیت «ویدئو من» و «گرین گابلین» از بازی آتاری هستش! تو همون صحنه مربوط به مردعنکبوتی اینسامنیاک میشه اونا رو دید!

ویدئو من (Videoman)

در سمت چپ، ویدئو من رو میبینیم که موجودی است ناملموس و دوبُعدی که از دیتای الکترونیکی برآمده زیرا از یک بازی ویدئویی در کنسول آرکید ساخته شده است! نکته جالب درباره «ویدئو من» اینه که برخلاف دیگر خبیث هایی که مختص سریال های کارتونی مردعنکبوتی در دهه های 60 و 80 میلادی خلق شدند و هرگز آنها را در دنیای کمیک ندیدیم، اما او یک بار در کمیک های اسپایدرمن نیز دیده شده است! این شخصیت به صورت یک خبیث اریجینال و مختص سریال کارتونی "مردعنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" خلق شد. در یکی از اپیزودهای فصل نخست از سریال مذکور دیدیم که «الکترو» او را خلق کرد تا مردعنکبوتی و دوستانش را داخل یک بازی ویدئویی گیر بیندازد و بکشد و ...

اون موجود سبز رنگ پیکسلی در سمت راست هم گرین گابلینِ نخستین بازی ویدئویی اسپایدرمن هستش که سال 1982 توسط شركت برادران پاركر و در اوج شهرت کنسول آتاری 2600 برای این کنسول عرضه شد:

گرین گابلین آتاری

اسپایدرمن از ساختمانی بالا می‌رفت (تار هم می‌زد البته فقط به سمت بالا!). افراد گرین گابلین هر از گاهی در پنجره‌های ساختمان ظاهر می‌شدند و اگر تار اسپایدرمن به آن‌ها می‌خورد، آن را قطع ‌می‌كردند و در نتیجه او تالاپی به زمین می‌‌افتاد! اسپایدرمن پس از رسیدن به بالای ساختمان، باید بمب‌هایی را که گرین گابلین کار گذاشته بود خنثی می‌نمود (یا قبل از منفجر شدن از کنارشان می‌گذشت) و در نهایت باید با عبور از گرین گابلین خود را به اتاقک نوک ساختمان می‌رساند.

 

5- اسپایدر رِکس

اسپایدر رِکس

وقتی که مایلز داشت از دست دیگر عنکبوتی ها در مقر "انجمن عنکبوتی" فرار میکرد با یک گربه عنکبوتی که از دهنش تار میزد روبرو شد و اونقدر تعجب کرد که با خودش گفت: "یعنی اوضاع میتونه از این هم عجیب تر بشه؟!". و بلافاصله فهمید که بله میشه چون با یک دایناسور عنکبوتی مواجه شد! اگر از بازدید کننده های سایت ما باشید پس خبر دارید که این دایناسور عنکبوتی مربوط به دنیای شماره 66 مارول میشود و به «اسپایدر رِکس» (Spider-Rex) معروف است!!!

دایناسور عنکبوتی

این شخصیت اخیرا و در شماره 1 از سری جدید کمیک بوک های "لبه ی دنیای عنکبوتی" خلق شد که در اینجا ترجمه شده است. اسم واقعی اش «پِتِر پِتارکر» (Pter Ptarker) بود یک پتروداکتیل (دایناسور بالدار) بود که از سوی یک دایناسور تی رکس به نام «نورماسوروس آزبورنوس» مورد تعقیب قرار میگرفت ولی برخورد یک شهاب سنگ عنکبوتی باعث شد جای آنها عوض بشه! یعنی پتارکر بشه یک تی رکس و نورماسوروس هم یک پتروداکتیل! خلاصه اینکه پتر پتارکر با قدرت های جدیدش خوش بود و داشت با نورماسوروس مبارزه میکرد که با بی دقتی خودش باعث لِه شدن چند دایناسور بی گناه شد و این طوری بود که مسئولیت پذیری یاد گرفت!

 

4- مِی دِی پارکر

می دی پارکر

ای جانم! دختر بانمک آقای «پیتر بی. پارکر» که با خودش به انجمن عنکبوتی آورده و تاسف هم میخوره که چرا براش وب شوتر درست کرده چون مدام ورجه ورجه میکنه! علاوه بر اینکه کلی صحنه باحال با حضور این خانوم کوچولو خلق مبشه ولی اسمش هم بسیار مهمه: «می دی» (Mayday)! چون علاقمندان به دنیای کمیک میدونند که پیتر و مری جین صاحب بچه ای شدند که گفته شد در بدو تولد توسط نورمن آزبورن سر به نیست شده (این مقاله را بخوانید) ولی بعدش در سری تحسین شده و پرطرفدار "دختر عنکبوتی" معلوم شد در دنیا MC2 زنده است و جانشین پدرش شده تا با جرم و جنایت مبارزه کنه!

می دی پارکر

 این مقاله رو بخونید تا با دختر عنکبوتی آشنا بشید. سری اول کمیک بوک های او بسیار محبوب و خواندنی بودند و هواداران بسیار متعصب و فراوانی هم داشتند. اما در رویداد "دنیای عنکبوتی" و با کشته شدن پدر و مادر این شخصیت (این مقاله را بخوانید) به نظر رسید مارول عمداً کاری کرد که دیگر حضور محسوسی در دنیای کمیک نداشته باشد و لقب «دختر عنکبوتی» را به آنیا کورازون در دنیای اصلی خود بدهد! پس حضور می دی در این انیمیشن برای ما خیلی مهمه.

 

3- دونالد گلاور در نقش پراولر

دونالد گلاور در نقش پراولر

اگه یادتون باشه تو مقاله ایستراگ های "مردعنکبوتی: بازگشت به خانه" (اگه نخوندین برید اینجا، آیتم شماره 35) گفتیم که آقای «دونالد گلاور» در این فیلم نقش آرون دیویس را بازی میکنه که یک خلافکار خرده پا محسوب میشه که اولش قراره از شوکر یک سری تجهیزات بخره (آرون دیویس در دنیای کمیک های مردعنکبوتی نهایی، عموی مایلز مورالز هستش که به شخصیت خبیث پراولر تبدیل میشه) . بعدش اما اسپایدرمن میره سراغش و درباره والچر و دار و دسته اش ازش اطلاعات میگیره و ... او حتی در اون فیلم میگه که یه برادرزاده داره که میتونه اشاره ای باشه به مایلز مورالز. در هر حال، اون موقع گفته شد که این ایستراگ قراره نشون بده که گلاور میخواد در آینده در MCU به پراولر تبدیل بشه. و جالب اینه که در این انیمیشن هم وقتی مایلز به مقر "انجمن عنکبوتی" میره دونالد گلاور را در لباس پراولر میبینیم!!! (او را در آنجا زندانی کرده اند!). این کامئو واقعا جالبه و نشون میده سازندگان این اثر چقدر حواسشون به همه چی بوده!

 

2- بن رایلی

بن رایلی 94

کلون معروف اسپایدرمن یعنی «بن رایلی» معروف به «اسکارلت اسپایدر» در این انیمیشن حضور داره و چند تا دیالوگ خفن هم میگه! (او از یاران «میگل اهارا» هستش و به تعقیب مایلز مورالز میپردازه). لباسش هم دقیقا از دنیای کمیک گرفته شده. در این انیمیشن گفته میشه که از دنیای شماره 94 اومده. در دنیای کمیک، دنیای شماره 94 جایی بود که در آن بن رایلی برخلاف دنیای اصلی بدست «گرین گابلین» کشته نشد و کاملا جایگزین پیتر پارکر در نقش اسپایدرمن شد. در هر حال، در این انیمیشن کمدین معروف آقای «اندی سَمبرگ» (Andy Samberg) به جای بن رایلی صحبت میکنه. (سمبرگ در سال 2001 میلادی گروه سه‌نفرهٔ طنز "د لنلی آیلند" را پایه‌گذاری کرد و از سال 2005 تا 2012 در برنامهٔ تلویزیونی پخش زنده شنبه شب به عنوان مجری حضور یافت و برای آن برندهٔ جوایزی از جمله "گلدن گلوب" و "امی" شده‌است. او همچنین بخاطر بازی در نقش جیک پرالتا در سریال بروکلین ناین ناین شناخته می‌شود). نکته بسیار جالب درباره این بن رایلی اینه که جوری حرف میزنه و رفتار میکنه که هجویه ای باشه بر شخصیت های خفن دهه 90 میلادی! یعنی صداش رو کلفت میکنه و مدام با خودش دیالوگ ها درونی داره. ظاهر و هیکل عضلانی اغراق شده ای نیز داره تا به خوبی نماینده شخصیت های کمیک بوکی اون دهه باشه!

 

1- مردعنکبوتی خارق العاده

مردعنکبوتی خارق العاده

خب معلومه که این یکی رتبه ی اول رو کسب میکنه چون میدونید چقدر عاشقش هستم! لابد شما هم خوب میدانید که انیمیشن جذاب و تماشایی "مردعنکبوتی خارق العاده" توسط خود سونی در سال 2008 تولید شد و خیلی ها اون رو نه تنها بهترین نسخه انیمیشن از مردعنکبوتی بلکه بهترین انیمیشن ابرقهرمانی/کمیک بوکی تاریخ تلویزیون میدانند (این مقاله را بخوانید). اما متاسفانه این سریال شگفت انگیز قربانی توافقات پشت پرده بین سونی و دیزنی شد (دیزنی میخواست رایت انیمیشن مردعنکبوتی را داشته باشد) و بدین ترتیب تنها پس از 26 قسمت کنسل شد تا دیزنی بتونه سریال کارتونی خاص خودش رو از اسپایدرمن بسازه! بنابراین بسیار برای هواداران این مجموعه جای خوشحالیه که پس از سالها میتونند او را دوباره ببینند (میتونید در اینجا این سریال رو با دوبله فارسی دانلود کنید). البته این مردعنکبوتی حضور کوتاهی داره و یک جمله بیشتر هم نمیگه (با صداپیشگی جناب «جاش کیتون») و سعی میکنه مایلز رو متقاعد کنه به حرف میگل گوش بده. همچنین به نظر میرسه «سروان استیسی» دنیای او کشته شده باشه. البته ما که ندیدیم ایشون کشته بشه چون سریال رو کنسل کردن ولی بارها اشاراتی شد که سروان استیسی از هویت مخفی او خبر داره. حتی یکی دو سایت خارجی ادعا میکنن یکی از اون هولوگرام های مربوط به مرگ سروان استیسی مربوط به کارتون "مردعنکبوتی خارق العاده" میشه ولی من که چیزی پیدا نکردم (شما اگر پیدا کردید تو بخش نظرات عکسش رو بگذارید).

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" – بخش دوم

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

15 شخصیت خبیثی که از انیمیشن "مردعنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 واریانت برتر عنکبوتی که از انیمیشن "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" حذف شدند

10 صحنه برتر و تاثیرگذار انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

معرفی مردان و زنان عنکبوتی در جهان های موازی مارول

داغ ! لینک دانلود انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 2023 – کامل

تحلیل و موشکافی تریلر دوم از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" 

خبر داغ! حضور مردعنکبوتی خارق العاده در انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" تایید شد!

تحلیل تریلر انیمیشن سینمایی "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی"

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپات» (THE SPOT) بدانید

10 دلیلی که به خاطرش برای "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" هیجان داریم!

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی"

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

advanced spidey
#1 advanced spidey 1402-03-21 21:02
به به چه مقاله ی خوبی!
و باید بگم که مورد یک واقعیه. یعنی شما از طرح چشاش میتونید متوجه بشید لینکشو گذاشتم
s8.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1402-03-22 00:45
سلام و خسته نباشید... موردهای ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۷، ۵ و ۱ به شدت جذاب بودند. حضور اسپایدر رکس، اسپایدر کت خیلی بامزه بود. اون موجود پیکسلی سبز رنگ که من در انیمیشن دیدم، حدس زدم که مربوط به اولین بازی اسپایدرمنه... همچنین اسپایدرمن دهه ۶۰ و اسپایدرمن خارق العاده خیلی جذاب بود و اون ماشین عنکبوتی که برای بار دوم دیده شد!
نقل قول کردن
KKH-013
#3 KKH-013 1402-03-22 09:52
مقاله خوبی بود
از خوندنش لذت بردم
نقل قول کردن
m.spidey
#4 m.spidey 1402-03-22 10:13
استاد از الان شروع کرده داره واسه این فیلم ایسترگ مینویسه :lol:
نقل قول کردن
apking1183
#5 apking1183 1402-03-22 11:43
سلام


ببخشید بابت اسپم ولی من یک نکته ی خیلی جذاب توی اسپایدرمن سفر به دنیای عنکبوتی پیدا کردم .
قبل از اینکه مایلز به اسپایدرمن بشه مثل آدم های معمولی فیلم ۱۲ فریم در ثانیه حرکت میکرد ولی بعد تبدیل شدن به اسپایدرمن مثل بقیه عنکبوتی ها حرکتش ۲۴ فریم در ثانیه شد .
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#6 Spiderman 2030 1402-03-22 12:29
سلام آقای ترابی ارادت، من حس میکنم این صحنه مربوط به مرگ سروان استیسی تو Spectacular Spiderman هستش،نظر شما چیه؟
s8.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
Spider_bat
#7 Spider_bat 1402-03-22 15:16
به نقل از Spiderman 2030:
سلام آقای ترابی ارادت، من حس میکنم این صحنه مربوط به مرگ سروان استیسی تو Spectacular Spiderman هستش،نظر شما چیه؟
s8.uupload.ir/.../...

ولی سروان استیسی اونجا موهاش سفید بود اینجا قهوایه بعد اصلا فیزیک اسپایدرمن و سبک انیمیشن به اسپایدرمن خارق العاده نمیخوره از نگاهیم که پیتر بی پارکر کردش فکر کنم دنیای اون باشه چون به فیزیک بدن پیتر بی پارکر بیشتر میخوره
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1402-03-23 08:21
به نقل از Spider_bat:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام آقای ترابی ارادت، من حس میکنم این صحنه مربوط به مرگ سروان استیسی تو Spectacular Spiderman هستش،نظر شما چیه؟
s8.uupload.ir/.../...

ولی سروان استیسی اونجا موهاش سفید بود اینجا قهوایه بعد اصلا فیزیک اسپایدرمن و سبک انیمیشن به اسپایدرمن خارق العاده نمیخوره از نگاهیم که پیتر بی پارکر کردش فکر کنم دنیای اون باشه چون به فیزیک بدن پیتر بی پارکر بیشتر میخوره

منم هنوز شک دارم . واسه همینه گفتم کسی اگه عکس داره داخل نظرات قرار بده تا بررسی کنیم
نقل قول کردن
Wolverine6161
#9 Wolverine6161 1402-04-03 19:27
عالی بود،خسته نباشید استاد ترابی.
نقل قول کردن
روح عمو مختار
#10 روح عمو مختار 1402-04-10 00:47
استاد ترابی فیلم فلش رو دیدین؟
جدا از ضعف جلوه های ویژه و فیلمنامه و فقدان خلاقبت به نظرتون بخش فینال واقعا مزخرف نبود؟ شما تشابهی بین بری و میگل اهارا حس نکردید؟ هر دو به این نتیجه رسیدن که یه چیزایی اجتناب ناپذیرن و این واقعا مزخرفه. یعنی آخرش بتمن و سوپرگرل شکست خوردن و کشته شدن و تمام؟! این دیگه چه مزخرفی بود بخدا.حیف از این همه پتانسیل و ایده های نابی که به ثمر ننشستن. اصلا این فیلم چرا ساخته شد و چه چیز dceu رو ریست کرد؟!!@!
نقل قول کردن
امیر ارسلان
#11 امیر ارسلان 1402-05-20 17:32
به نقل از روح عمو مختار:
استاد ترابی فیلم فلش رو دیدین؟
جدا از ضعف جلوه های ویژه و فیلمنامه و فقدان خلاقبت به نظرتون بخش فینال واقعا مزخرف نبود؟ شما تشابهی بین بری و میگل اهارا حس نکردید؟ هر دو به این نتیجه رسیدن که یه چیزایی اجتناب ناپذیرن و این واقعا مزخرفه. یعنی آخرش بتمن و سوپرگرل شکست خوردن و کشته شدن و تمام؟! این دیگه چه مزخرفی بود بخدا.حیف از این همه پتانسیل و ایده های نابی که به ثمر ننشستن. اصلا این فیلم چرا ساخته شد و چه چیز dceu رو ریست کرد؟!!@!


واقعا بری الن در فیلم اختصاصی خودش بد به تصویر کشیده شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45