اطلاعات مهمی از بازی "مرد عنکبوتی 2" لو رفت (؟)

اطلاعات مهمی از بازی "مرد عنکبوتی 2" لو رفت (؟)

دیروز یک نفر که ادعا میکند جزو تیم اینسومنیاک است و روی بازی "اسپایدرمن 2" کار میکنه اطلاعات زیادی را درباره گیم پلی و داستان بازی در سایت reddit لو داد!

این فرد که با اکانتی به نام throaway61893 در سایت reddit حضور پیدا کرد، به مدت چندین ساعت به سئوالات کاربران درباره بازی پاسخ داد و به نظر میرسید با توجه به پاسخ هایی که میدهد واقعا داره راست میگه! ضمن اینکه هر جا حس میکرد که ممکنه اسپویلر بزرگی را لو بده، از دادن پاسخ طفره میرفت. در هر حال من کل جلسه پرسش و پاسخ رو خوندم و تمام اطلاعات موجود در آن را برایتان درآوردم:

(ضمنا مقاله تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5 را هم بخوانید)

 

- پیتر پارکر از نظر جسمی و عاطفی در قسمت دوم بسیار به زحمت میفتد و به چالش کشیده میشود. مایلز مورالز هم عاقل تر و پخته تر میشود. هیچ کدام از آنها در پایان داستان نمیمیرند.

- ظاهر پیتر پارکر در این بازی مثل بازی قبل (نسخه ps5) است. قرار نیست موهایش بلندتر شده باشد ولی ته ریش خواهد داشت.

- تمامی لباس های بازی اول و بازی مایلز در این بازی برمیگردند و البته لباس های جدیدی هم به آنها اضافه میشود که از میان آنها میتوان به لباس فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" ، لباس "مرد عنکبوتی برتر" ، لباس های فیلم "راهی به خانه نیست " و لباس بازی marvel future revolution اشاره کرد! (بین 10 تا 15 لباس جدید برای پیتر و 10 لباس جدید هم برای مایلز پیش بینی میشه). ضمن اینکه تمامی لباس ها یک نسخه سیاه رنگ هم دارند. تمامی گجت ها از دو بازی قبلی هم برمیگردن.

- تقریبا 8 ماه دیگه نخستین ویدئوی از گیم پلی بازی منتشر خواهد شد.

- ونوم در این بازی از شخصیت های قابل بازی نخواهد بود ولی شاید در dlc های آتی این اتفاق بیفتد!

- درباره بازگشت شخصیت اسکروبال هنوز تصمیمی گرفته نشده و او ممکنه در بازی باشه یا نباشه (اینسومنیاک خبر داره که هواداران او را شخصیتی اعصاب خُرد کن میدانند!).

- بازی فقط یک داستان اصلی داره که پیتر و مایلز در اون هستند و تجربه ش میکنند. برخی از ماموریت ها به شما این امکان را میدهند که یا مایلز را انتخاب کنید یا پیتر را. در این صورت یکی دیگر از این دو شخصیت به صورت هوش مصنوعی عمل خواهد کرد و دور از شما به جنگیدن با حریفان میپردازه (مثل مرحله اول بازی مایلز که پیتر داشت در پس زمینه با راینو میجنگید) یک تیم کامل از مهندسین اینسومنیاک دارن روی بخش هوش مصنوعی این بازی کار میکنند. ضمناً، برخی از مراحل مختص پیتر پارکر یا مایلز مورالز طراحی شده اند.

- اپلیکشن "دوست خوب محله" که در بازی مایلز دیدیم در این بازی حضور نداره و مایلز به شوخی میگه که ترول ها اون رو نابود کردند. بنابراین مایلز هم مثل پیتر در این بازی از همون برج ها استفاده میکنه.

 - سیستم شیرین کاری های مرد عنکبوتی هنگام تاب خوردن (web tricks) فرق کرده و مثل بازی مایلز شده.

- سیستم خزیدن روی دیوار بهبود پیدا کرده است و تغییر از حالت خزیدن به انجام کارهای دیگر خیلی روان تر شده و باعث نمیشه سرعت بازیباز مختل بشه.

- سرعت بازی خیلی بهتر شده و این یعنی الان میتونید از 1.7 تا 1.8 برابر سریع تر از بازی قبلی تاب بخورید که به خاطر فن آوری SSD کنسول پلی استیشن 5 است که باعث میشه اینسومنیاک بتونه مراحل رو سریع تر رِندر کنه.

- تارها را در قسمت دوم میشه به سمت خود کشید (با نگه داشتن دکمه L2) و اینجوری مثل یک چنگک عمل میکنند تا بهتر بشه از میان اشیاء هنگام تاب خوردن در سطح شهر مانور داد و البته سرعت رو هم افزایش میده.

- پیتر پارکر در بخش نخست داستان بازی لباس سیمبیوتی را به دست میاره و شاخک های لباس مثل چهار بازوی اضافی برای او در نبرد عمل میکنند. لباس سیمبیوتی در 50 درصد بازی بر تن پیتر است و او را قادر میکند قابلیت هایی بر پایه خشم داشته باشد که مثل ضربه اشعه ای مایلز در بازی خودش عمل میکند که هر وقت پر شد میشه اونو اجرا کرد.

لباس سیمبیوتی

- لباس سیمبیوتی همانطور که میشد حدس زد ریشه بیگانه یا فضایی ندارد و از دنیای کمیک های Ultimate Spider-Man الهام گرفته شده است و در بازی توسط شرکت "ازکورپ" درست میشود. یک اتفاق میفتد که باعث میشه پیتر خودش را از لباس جدا کنه و اینجاست که میزبان جدیدی پیدا میکنه و ونوم میشه. پیتر برای مبارزه با این خبیث جدید ، چهار بازوی مکانیکی برای خودش درست میکنه که در تیزر بازی هم آن را دیدیم (در واقع پیتر در اولین مبارزه با ونوم اونقدر صدمه میبینه که چیزی نمونده بمیره و در نتیجه مجبور به ساخت این لباس میشه):

- لباس سیمبیوتی پس از اتمام بازی قابل دسترس خواهد بود.

- میزبان ونوم اون کسی نیست که فکرش را میکنید. او بسیار خشن تر و بی رحم و دارک تر از چیزی است که فکرش را میکنید و اینسومنیاک واقعا هیجان داره برای اینکه در نهایت بفهمیم چه کسی ونوم است! درباره ادی براک هم باید گفت که او اصلا در بازی نیست! ولی هری آزبورن هست و او قرار نیست ونوم باشه! پیتر پارکر هم در دانشگاه "امپایر استیت" درس میده (به صورت پاره وقت).

- کریون شکارچی ، یکی از خبیث های اصلی داستانه (ونوم خبیث اصلیه) و پیتر و مایلز مجبور هستند با او و مزدورانش مبارزه کنند.

 در واقع نینجاهایی که در تیزر منتشره از بازی دیدیم همگی برای کریون کار میکنند. نقش او در بازی و مدت زمان حضور او در بازی، شبیه به مارتین لی (مستر نگاتیو) در بازی نخست است.

- میستریو و لیزارد هم از خبیث های بازی هستند (البته میستریو رو نمیشه زیاد جدی گرفت و حالت نخاله داره که حتی سعی میکنه جادو هم بدست بیاره ولی موفق نمیشه!).

خانم یوری واتانابی که در dlc های بازی قبل به یک شخصیت منفی تبدیل شد از غول های فرعی بازی است (حضور او تقریبا اندازه حضور شوکر در بازی قبلی است).

- 80 درصد داستان بازی مربوط به پیتر پارکر و 20 درصد هم مربوط به مایلز مورالز میشود. و این یعنی داستان متعلق به پیتر پارکر و ماجراهایی است که او در آن شرکت میکند.

- محله کویینز به بازی اضافه شده و بخش قابل کاوش آن، دو سوم اندازه کل شهر است. یک مکان منحصر به فرد هست برای تاب خوردن که مربوط به یک ماموریت خاص میشه که تقریبا یک پنجم اندازه کل شهره ولی فعلا چیزی ازش بهتون گفته نخواهد شد!

- پیتر پارکر در بخش شرقی محله کویینز یک پایگاه یا بهتره بگیم یک آزمایشگاه داره که در واقع در همان خونه زن عمو می هست که الان ازش بهش به ارث رسیده و میشه در بخش free play بهش سر زد و پیتر در آنجا تجهیزات خودش رو آپگرید میکنه.

- سیستم مبارزه در اصل همونیه که در بازی قبل بود منتهی با کامبوهای جدیدتر و بیشتر و البته با سرعت و دقت بهتر. در برخی از مرحله های نیز باید داخل یک سری ساختمون ها بشید ولی اینجوری نیست که در بخش free play بتونید شیشه ها رو بشکنید و وارد ساختمان های مردم بشوید!

- گوئن استیسی هم در بازی هست (هیچ جزئیات دیگری فعلا ازش موجود نیست جز اینکه تقریبا هم سن مایلز خواهد بود . یعنی یک نوجوانه!).

- هیچ قهرمان دیگری از مارول در بازی حضور ندارد ولی ایستراگ های زیادی درباره آنها خواهیم داشت تا نشان داده شود این بازی بخشی از یک یونیورس به هم مرتبط مارولی است، به ویژه ایستراگ هایی درباره ولورین خواهیم داشت.

- ماموریت های مخفی کاری مثل دفعه قبل خواهیم داشت (یا با مری جین یا شایدم با گوئن استیسی!).

- قراره شاهد مرگ آدم های زیادی در طول داستان باشیم.

- لباس سیمبیوتی اولش حالتی داره که انگار مثلا فقط یک رنگ سیاه به لباس مرد عنکبوتی اضافه کرده ولی رفته رفته ارگانیک تر میشه و هویت اختصاصی خودش رو پیدا میکنه (چیزی مثل لباس سیمبیوتی در انیمیشن "مرد عنکبوتی خارق العاده").

- مدت زمان بازی از قسمت اول طولانی تر خواهد بود (1 و نیم تا دو برابر قسمت اول!).

- گرین گابلین ممکنه در بازی باشه و ممکن هم هست که نباشه!

- مایلز لباس سیمبیوتی را برتن نمیکنه.

- فعلا برنامه ای برای بازگشت گربه سیاه نیست!

- گرافیک بازی یک مقدار از بازی مایلز بهتر خواهد بود.

 

و این بود تمام اطلاعاتی که این فرد از بازی لو داده. البته نباید اصلا ازشون مطمئن بود و ممکنه کاملا غلط از آب دربیان یا شایدم فقط بخشی از آن. ضمن اینکه این فرد میگه یه عالمه چیز دیگه در بازی است که اصلا بهش اشاره نکرده و غافلگیری های زیادی در راهه.

 

 نظر شما چیه؟

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی (KRAVEN THE HUNTER)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

 10 حقیقت مهمی که باید درباره «مخترع مخوف»  بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-07-15 21:41
سلام
ممنون بابت مقاله.
خب، خب، خب! از حالا به بعد باید منتظر اطلاعاتی باشیم که درباره قسمت دوم بازی اسپایدرمن منتشر میشه! ممکنه این اطلاعاتی که داده میشه یه رد گم کنی باشه یا طرف اصلا توی اینسومنیاک نباشه اما چیز هایی که میگه رو نمیشه سرشون تامل نکرد.
اولین نکته خوشحال کننده ای که مطرح شد درباره این بود که سیمبیوت همونطور که پیشبینی میشد، فضایی نیست و ریشه های زمینی داره و توسط آزکورپ ساخته شده که اینطور یکی از مشکلات بزرگ هواداران اسپایدی رو با سیمبیوت حل و فصل میکنه. مسئله بعدی اینکه در بازی پیتر پارکر سیمبیوت رو به تن میکنه که تصمیم درستی هست که البته کار داستان و گیم پلی رو سخت میکنه اما باز هم فرصت بسیار جالبی هست. اینکه مثل سریال مرد عنکبوتی خارق العاده سیمبیوت در ابتدا حالتی بیگانه با میزبان داره و کم کم صمیمی تر میشه هم ایده جالبی هست. و بریم سراغ ونوم که انگار درباره هویت او ما رودست خوردیم! اگر اطلاعات این شخص واقعا درست باشه پس ونوم نه ادی براک هست و نه هری آزبورن! پس کی میتونه باشه؟ کی هست که از پیتر کینه به دل گرفته؟ چه کسی هست که ونوم شدنش برای ما مهم هست؟ آیا او رو در دو بازی قبلی دیدیم یا قراره در این بازی معرفی بشه؟ آیا او فلش تامپسون هست یا اصلا شخصیت اوریجینالی هست؟ اینطور که معلومه اینسومنیاک در حالی که میتونست یک هویت مرسوم مثل خود ادی براک رو برای ونوم انتخاب کنه و کار خودش رو راحت تر کنه تصمیم گرفت که شخصیتی جدیدی رو برای هویت ونوم انتخاب کنه و ریسک کرده که امیدواریم جواب بده. مسئله بعدی درباره بی رحمی و خشن بودن ونوم هست که خب همونیه که باید باشه. اصلا ونوم باید بی رحم باشه تا بتونه پیتر رو به چالش بکشه. و البته بی رحمی او، باعث جذاب تر شدن او میشه. به نظرم هم بهتره که ونوم شخصیت قابل بازی نباشه. چون اگر برای کارهای خبیثانه اش باشه که ممکنه باعث بشه بازیباز حس خوبی نداشته باشه و اگر او بخواد قهرمان باشه که دیگه بدتر! چون اصلا دوست ندارم مثل دنیای کمیک او بعد از مدتی به ضد قهرمان تبدیل بشه بهتره یک خبیث تمام عیار باشه. درباره حضور گوئن استیسی هم راستش اگر بخواد در بازی حضور داشته باشه خیلی دوست ندارم که رابطه ای بین اون و پیتر وقتی مری جین حضور داره، باشه. چون شاید باعث بشه ام جی به حاشیه رانده بشه. اینکه میگه گرین گابلین ممکنه باشه یا نباشه به نظرم باعث میشه که شاید او داخل بازی باشه یا حداقل اشاره ای بهش بشه! چون احتمالا اون رو نگه دارند برای بازی سوم. اینکه همه لباس های بازی های قبل برمیگردند تصمیم درستی هست و البته اینکه هر کدوم یک نسخه سیاه دارند خلاقیت جالبی از سمت اینسومنیاک هست. داشتن ماموریت های مخفی کاری هم خیلی خوب هست چون مخفی کاری های بازی های قبلی (به خصوص بازی اول) فوق‌العاده بودند. یه سری ایده های جالب دیگه ای هم مطرح شد که اگر درست باشه خیلی جالب هستند.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-07-15 22:13
دم سایت اسپایدی گرم که اینقدر حلال زادس! دقیقا چند وقت پیش تو گیم نت مشغول تموم کردن بازی مایلز مورالز بودم که یهو دیدم این مقاله رو نوشتید. از طرفی دیگه دقیقا زمانی که وات ایف رو تموم کردم اون مقاله ی وات ایفی خانم عفتی در سایت آپلود شده بود!!! از سیستم بازی خیلی خیلی خوشم اومد. اوایل، تار زدن ها سخت و طاقت فرسا بود، تمرکز زیادی لازم داشت و در طول بازی میشد خیلی سریع بهشون عادت کرد. (مخصوصا مبارزه ی اول با راینو رو در سخت ترین حالت ممکن گذاشته بودم و به خاطر همین پدرم دراومد ) امیدوارم این قسمت خیلی عالی بشه و اینطور نباشه که فقط به چشم ساختن یه یونیورس بهش نگاه کنن و هرجا لازمه حتی تو بعضی منابع در اوج تمومش کنن. باز هم تشکر فراوان از spidey!
راستی یه نظر تو مقاله ی داستان لو رفته از "راهی به خانه نیست" نوشتم. خوشحال میشم بخونید:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1400-07-15 22:33
درباره ونوم شاید به مک گارکن پیوند بخوره چون تو کمیک خشن ترین ونوم همین بود .
فقط نمی‌دونم چرا اینا دارن میستریو رو که پتانسیل بسیار بالایی برای یک بازی داره رو اینقدر راحت دور میریزن .
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-07-15 23:07
به نقل از Agent bishop:
درباره ونوم شاید به مک گارکن پیوند بخوره چون تو کمیک خشن ترین ونوم همین بود .
فقط نمی‌دونم چرا اینا دارن میستریو رو که پتانسیل بسیار بالایی برای یک بازی داره رو اینقدر راحت دور میریزن .

سلام
به نظرم لهجه ی عجیب ونوم، پیوندش با کریون رو بیشتر توجیه کنه تا مک گارکن :-*
نقل قول کردن
Ilya202020
#5 Ilya202020 1400-07-15 23:47
به نقل از Agent bishop:
درباره ونوم شاید به مک گارکن پیوند بخوره چون تو کمیک خشن ترین ونوم همین بود .
فقط نمی‌دونم چرا اینا دارن میستریو رو که پتانسیل بسیار بالایی برای یک بازی داره رو اینقدر راحت دور میریزن .



۱.موافقم مک گارن خیلی ونوس خشنی بود و همین دمار از روزگار پارکر تو marvel knights Spider-Man در آورد
۲.باید یه قسمت سومی هم باشه ها
نقل قول کردن
Ilya202020
#6 Ilya202020 1400-07-16 00:21
ولی هر چی هم بشه ونوم یک شخصیت آبکی بود تا قبل رانی که تو شماره ۲۰۰ تموم شد . فیلم مرد عنکبوتی ۳ به همین دلیل شکست خورد ممکنه ونوم cool باشه ولی آبکیه فیلم ونوم ۲ یه جور معرفی ونوم بود پس طبیعی بود آبکی باشه باید منتظر بعدش بود
ولی تو بازی چون معلوم نیست کیه نمیشه گفت موفقیته یا شکست
نقل قول کردن
Sarah
#7 Sarah 1400-07-16 10:47
اگه این اطلاعات درست باشه (که حدسم اینه که باشه) بنظرم گوئن رو میخوان تبدیل کنن به معشوقه مایلز . دلیل تشابه سنی اونا هم همینه . دلیلشم اینه که بین بازی و انیمیشن دنیای عنکبوتی که اونجا هم رمانسی بین مایلز و گودن بود ، تشابه ایجاد کنند
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#8 Spiderman 2030 1400-07-16 11:15
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-07-16 12:42
به نقل از masiha_87:
به نقل از Agent bishop:
درباره ونوم شاید به مک گارکن پیوند بخوره چون تو کمیک خشن ترین ونوم همین بود .
فقط نمی‌دونم چرا اینا دارن میستریو رو که پتانسیل بسیار بالایی برای یک بازی داره رو اینقدر راحت دور میریزن .

سلام
به نظرم لهجه ی عجیب ونوم، پیوندش با کریون رو بیشتر توجیه کنه تا مک گارکن :-*

اون که ونوم نبود داشت اولای تیزر حرف میزد و لحجه روسی داشت. اون خود کریون بود که اینجا هم گفته شده او یکی از خبیث هاست و ونوم خبیث اصلیه! یعنی اینکه احتمالا کریون به سیمبیوت پیوند نمیخوره یا میزبان اصلی اون نیست. درباره مک کارگن هم امکان داره چون اون رو در بازی قبلی دیدیم و خیلی هم وحشی هست اما به شخصه احتمال میدن وقتی اینسومنیاک اومده و دو تا از کاندید های اصلی رو ونوم نکرده، پس احتمالا برنامه های مهم تر از مک کارگن داره. چون ونوم مک کارگن نه ونوم خیلی مهمی بوده و نه خیلی محبوب. بیشتر احتمال میدم کسی باشه که توی کمیک ها ونوم نشده باشه. یا شخصیت اوریجینالی باشه یا توی کمیک ها به سیمبیوت پیوند نخورده و اگر هم خورده مدت کمی پیوند داشتند.
به نقل از Sarah:
اگه این اطلاعات درست باشه (که حدسم اینه که باشه) بنظرم گوئن رو میخوان تبدیل کنن به معشوقه مایلز . دلیل تشابه سنی اونا هم همینه . دلیلشم اینه که بین بازی و انیمیشن دنیای عنکبوتی که اونجا هم رمانسی بین مایلز و گودن بود ، تشابه ایجاد کنند

اگر اینطور باشه بد نیست چون مایلز هم معشوقه خودش رو یعنی فین رو از دست داده پس اینطور یه معشوقه برای او دست و پا میکنند. و البته پیتر هم سن بالاتر از اون هست که بخواد دیگه معشوقه دیگه ای جز مری جین داشته باشه و مثلث عشقی و این حرف ها پیش بیاد. پس گوئن یا با مایلز هست یا اصلا ربطی به پیتر و مایلز نداره.
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-07-16 12:46
سلام خیلی ممنون بابت مقاله
خب خوبیه ونوم فضایی نیست و زمینی هستو مربوط به اسکورپ هستش ولی خب معلوم نیست ونوم کسه اگه هری یا ادی براک نباشه پس کیه شاید خود کریون باشه و البته خوبه که بازی بیشتر در رابطه با پیتر هست تا مایلز در مورد گوئن به نظر میاد همسن مایلز هست و این خوبه چون اگه قرار بود همسن پیتر باشه و با اون رابطه عاشقانه میشد اینجوری مری جین به حاشیه میرفت و زیاد جالب نمیشد در مورد اشاره قرار گرفتن دیگر قهرمان ها به نظر میرسه اشاره میشه به نظرم به دردویل و دکتر استرنج و خب ولورین اشاره میشه
در مورد بازی کردن با ونوم که خب توی dlc بازی میکنیم شاید به عنوان یک ضد قهرمان یا خبیث درست مثل بازی التیمیت اسپایدرمن
و البته خوبه که کنترل مرجین و یا گوئن بدست میگیریم
در مورد نورمن ممکن نگهش دارن برای بازی سوم
البته امیدوارم از مستریو تو بازی خوب استفاده کنند
دوست داشتم گربه سیاه برگرده
البته همنطور که گفت شد معلوم نیست این اطلاعات درست باشن یا غلط ولی ممنون بابت ترجمه

تشکر
نقل قول کردن
AbOlFaZl_SpiderCap
#11 AbOlFaZl_SpiderCap 1400-07-16 12:50
با اینکه راست یا دروغ گفتنش معلوم نیست و ممکنه بعضیا رو راست گفته باشه و بعضیارو دروغ و .... ولی خیلی هیجان زده شدیم و امیدوارم اون زمان همه بتونن این بازی رو تجربه کنن . از اینکه قراره اون روی خشن و بی رحم ونوم رو تو این بازی نشون بدن خوشم اومد ، از اینکه نقش و زمان کریون تو بازی مثل مستر نگاتیو تو بازی اوله هم خیلی خوبه ، به شخصه دوست داشتم یکی از شخصیت ها مارول هم برای یه لحظه هم که شده در بازی حضور داشته باشه اینسامنیاک هم که تقریبا نشون داده میخواد یونیوس مارولی خودش رو بسازه ولی همین که بازم قراره ایستراگ ببینیم ازشون هم خوبه ولی باید دید چه ایتسراگ هایس از چه شخصیت هایی هست ولورین که فطعیه .... حضور گوئن استیسی هم می‌تونه به ونوم یا کریون یا چیزی تو این مایه ها ربط داشته باشه ، حضور لیزارد و مخصوصا میستریو عالیه و امیدوارم نقش میستریو بزرگ تر از اونی باشه که گفته چون خیلی پتانسیلش خوبه کلا خبیث های خوبی واقعا تو بازی گذاشتن حالا باید ببینیم چطوری ازشون استفاده میکنن شخصیت پردازیشون چطوره هدفشون نقششون کاستوم و ..... و اینکه ونوم ریشه فضایی نداره هم هم عالیه ! کلا ونوم رو تا الان عالی دارن می برن جلو ، درمورد گرافیک هم گرافیک نسخه یک خودش خیلی خوب بود ولی امیدوارم پیشرفتش نسبت به نسخه یکش و مایلز مورالزش قابل تشخیص باشه با توجه به اینکه فقط برای ps5 هست و می‌تونه از بیشتر قدرت های ps5 استفاده کنه خیلی خوبه و واقعا امیدوارم هم از لحاظ گیم پلی و از لحاظ گرافیک متفاوت و پیشرفت قابل تشخیصی داشته باشه . در کل خیلی خوشحالم که استودیویی که فوق العادس و اسمش بیشتر از بقیه این روزها زیر زبونه چه از لحاظ کیفیت و حتی عملکرد سریعشون ( ۲۰۱۸ اسپایدرمن ۱ ، ۲۰۲۰ مایلز مورالز ، ۲۰۲۰ رچت اند کلنک ریفت د پارت ) داره یونیورس مارولی خودش رو درست می‌کنه و ولورین یه سال بعدش منتشر میشه ! منتظریم ببینیم دیگه دارن روی چه آی پی و شخصیتی کار میکنن و چه برنامه ریزی هایی برای آینده کردن .
نقل قول کردن
masiha_87
#12 masiha_87 1400-07-16 13:50
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Agent bishop:
درباره ونوم شاید به مک گارکن پیوند بخوره چون تو کمیک خشن ترین ونوم همین بود .
فقط نمی‌دونم چرا اینا دارن میستریو رو که پتانسیل بسیار بالایی برای یک بازی داره رو اینقدر راحت دور میریزن .

سلام
به نظرم لهجه ی عجیب ونوم، پیوندش با کریون رو بیشتر توجیه کنه تا مک گارکن :-*

اون که ونوم نبود داشت اولای تیزر حرف میزد و لحجه روسی داشت. اون خود کریون بود که اینجا هم گفته شده او یکی از خبیث هاست و ونوم خبیث اصلیه! یعنی اینکه احتمالا کریون به سیمبیوت پیوند نمیخوره یا میزبان اصلی اون نیست. درباره مک کارگن هم امکان داره چون اون رو در بازی قبلی دیدیم و خیلی هم وحشی هست اما به شخصه احتمال میدن وقتی اینسومنیاک اومده و دو تا از کاندید های اصلی رو ونوم نکرده، پس احتمالا برنامه های مهم تر از مک کارگن داره. چون ونوم مک کارگن نه ونوم خیلی مهمی بوده و نه خیلی محبوب. بیشتر احتمال میدم کسی باشه که توی کمیک ها ونوم نشده باشه. یا شخصیت اوریجینالی باشه یا توی کمیک ها به سیمبیوت پیوند نخورده و اگر هم خورده مدت کمی پیوند داشتند.
به نقل از Sarah:
اگه این اطلاعات درست باشه (که حدسم اینه که باشه) بنظرم گوئن رو میخوان تبدیل کنن به معشوقه مایلز . دلیل تشابه سنی اونا هم همینه . دلیلشم اینه که بین بازی و انیمیشن دنیای عنکبوتی که اونجا هم رمانسی بین مایلز و گودن بود ، تشابه ایجاد کنند

اگر اینطور باشه بد نیست چون مایلز هم معشوقه خودش رو یعنی فین رو از دست داده پس اینطور یه معشوقه برای او دست و پا میکنند. و البته پیتر هم سن بالاتر از اون هست که بخواد دیگه معشوقه دیگه ای جز مری جین داشته باشه و مثلث عشقی و این حرف ها پیش بیاد. پس گوئن یا با مایلز هست یا اصلا ربطی به پیتر و مایلز نداره.

فک کنم منظورم رو بد رسوندم. ببینید اون کسی که در طول تریلر با یک لهجه ی تقریبا روسی حرف میزد قطعا کریون بود؛ اما وقتی که صدای ونوم آخر تریلر شنیده شد هم میشد یک لهجه ی عجیبی در لهنش پیدا کرد. از اون جهت گفتم که احتمال داره کریون به ونوم پیوند خورده باشه.
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-07-16 13:56
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
نقل قول کردن
masiha_87
#14 masiha_87 1400-07-16 14:13
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
spidey.ir/.../...

به امید اینکه یا تا اون موقع خودم ps5 بگیرم یا یه گیم نت پیدا کنم که داشته باشه :cry:
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#15 amirebrahimbay 1400-07-16 15:25
ممکنه یکی از کشته شدگان بازی مادر مایلز باشه چون توی کمیک این اتفاق افتاد ولی ونوم اون رو نکشت بلکه به دلیل اصابت یکی از گلوله های پلیس کشته شد ولی شاید توی بازی برعکس باشه!
نقل قول کردن
Ilya202020
#16 Ilya202020 1400-07-16 15:25
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
spidey.ir/.../...

به امید اینکه یا تا اون موقع خودم ps5 بگیرم یا یه گیم نت پیدا کنم که داشته باشه :cry:


بازی که دوبرابر god of war هفته اول فروش میکنه تو هر گیم نتی پیدا میشه
نقل قول کردن
Ilya202020
#17 Ilya202020 1400-07-16 15:28
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
spidey.ir/.../...


حتی اگه به کریون پیوند بخوره هم اول یه میزبان دیگه داره وقتی شکارچی میگه ایا بالاخره کسی از شما اون چیزی رو که سزاوارشم رو میده و ونوم میگه بله ما میدیم دقت کنید ما میدیم یعنی شاهد نبرد کریون و ونوم خواهیم بود حالا بعدا پیوند بخوره جدا ولی همون اول نمیخوره داستان کریون هم احتمالا بر اساس دو داستان grim hunt و hunted باشه
نقل قول کردن
Ilya202020
#18 Ilya202020 1400-07-16 15:29
فردی هم که این داستان رو لو داده حتما میره بهشت چون هواداران اسپایدی(همه دنیا)براش دعای خیر میکنن ممنون اسپویل کردی
نقل قول کردن
masiha_87
#19 masiha_87 1400-07-16 17:53
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
spidey.ir/.../...

به امید اینکه یا تا اون موقع خودم ps5 بگیرم یا یه گیم نت پیدا کنم که داشته باشه :cry:


بازی که دوبرابر god of war هفته اول فروش میکنه تو هر گیم نتی پیدا میشه

والا چند تا شونو سر زدم. هیچ کدوم به خاطر گرونی، ps5 نداشتن. ۲ ساعتش ۸۰ تومن میشه؛ کی میاد همچین پولی بده. تازه بعضیا شب و روزشون تو گیم نت میگذره؛ خیلی گرون درمیاد. یه چیزی تو مایه های ۱۱۰ تومن فقط واسه ی ۲ ساعت بازی.
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1400-07-16 18:39
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،تشکر ویژه بابت مقاله فوق العادتون. من به نظرم سوپرایز بزرگ این بازی پیوند خوردن سیمبیوت ونوم با کریون باشه ،البته اسکورپین هم یکی از کاندیدا میدونم ، با توجه به اینکه گفتید که میزبان ونوم کسی نیست که ما فکرشو میکنیم(یعنی ادی یا هری نیستند).من به شخصه شانس کریون رو بیش تر از اسکورپین میدونم.

آفرین! به نظرم زدی تو خال
حس منم میگه کریون ، ونوم میشه!
او احتمالا مثل دنیای کمیک های التمیت و کارتون spectacular spiderman از اسپایدرمن شکست میخوره و دنبال یه منبع برای ارتقای قدرت میگرده که سیمبیوت رو پیدا میکنه و باهاش پیوند میخوره و ونوم میشه. اون بیرحمی هم گفتن منظورش همینه
(فک کنم تو داستان "داستان زندگی" هم سیمبیوت با کریون پیوند خورد، درسته؟)
spidey.ir/.../...


حتی اگه به کریون پیوند بخوره هم اول یه میزبان دیگه داره وقتی شکارچی میگه ایا بالاخره کسی از شما اون چیزی رو که سزاوارشم رو میده و ونوم میگه بله ما میدیم دقت کنید ما میدیم یعنی شاهد نبرد کریون و ونوم خواهیم بود حالا بعدا پیوند بخوره جدا ولی همون اول نمیخوره داستان کریون هم احتمالا بر اساس دو داستان grim hunt و hunted باشه

اولش قراره به پیتر پیوند بخوره دیگه
نقل قول کردن
Ilya202020
#21 Ilya202020 1400-07-16 19:03
او صحیح من منظورم این بود که اول به پیتر بخوره بعد سراغ یکی دیگه میر بعدمیره سراغ کریون
نقل قول کردن
AS-Spider
#22 AS-Spider 1400-07-17 14:15
سلام خیلی ممنون از این خبر مهمی که دادید واقعا دست اولید.
درباره بازی معلومه اینسومنیاک خیلی بیشتر روی داستان بازی تمرکز کرده(بیشتر از بازیای قبلی) و اینکه امیدوارم واقعا بتونه یه جایزه خفن ببره و برترین بازی سال بشه.
اینکه هر کدوم از لباسا یک لباس سیمبیوتی دارن خیلی ایده خفنیه(لباسای شگفت انگیز 2 و سری سم ریمی سیمبیوتیشون خیلی جالب میشه) و اون سِیری که سیمبیوت اول فقط میچسبه و کم کم هویت و لباس خاص خودشو تشکیل میده که مثل مردعنکبوتی خارقالعادس هم واقعا نشون میده که اینسومنیاک واقعا عشق و علاقه خاصی به اسپایدی داره.
آزمایشگاهی بودن سیمبیوت ونوم برای من زیاد فرقی نداره ولی مسلما استاد رو خوشحالتر میکنه نسبت به نسخه فضاییش.
گوئن استیسی که توی بازیه فکر میکنم که مثل انیمیشن 2018 مردعنکبوتی باشه ینی رابطش بیشتر با مایلزه تا پیتر چون واقعا ام جی خیلی خوب نیست که دوباره رابطش با پیتر بهم بخوره.البته یه احتمال دیگه هم هست و اونم اینه که ام جی متاسفانه در پایان بازی کشته بشه و بعد پیتر گوئن رو ببینه(دقیقا برعکس کمیک ها).
در مورد میستریو و لیزارد واقعا باس فایت های خوبی میشه ازشون درآورد که خیلی وقته تو بازی ها استفاده نمیشن مخصوصا میستریو که درآوردن باس فایت ازش یکم سخته.
اما کریون که بعد از بازی دنیاهای از هم گسیخته دیگه ندیدیمش(شگفت انگیز 2 رو اصلا حساب نمیکنم چون خیلی سطح پایین بود) میتونه یک ویلن و باس فایت با کیفیت باشه که ممکنه اینسومنیاک باز هم از مردعنکبوتی خارق العاده الهام بگیره و بعد از شکست خوردن کریون بدست اسپایدی سیمبیوتی و سپس چسبیدنش به کریون(که شبیه ارتقای قدرت کراوینف توی انیمیشن بود)تبدیل به ونوم بشه که پیترومایلزو بشدت به چالش میکشه.یا میتونه داستان آخرین شکار باشه که بازهم خیلی خوبه.
اینکه لباس سیمبیوتی خشم داره که قدرت پیتر رو زیاد میکنه اگه اختلاف سطحش مثل بازی مردعنکبوتی 3 نباشه که با لباس کلاسیک بزور میتونستی بری اما با مشکی براحتی دمار از روزگار حریف در میاوردی خیلی بهتره.
امیدوارم اشاره هایی به داک آک و کینگ پین هم باشه (و حتی راینو در حد اشاره چون خیلی ازش استفاده کردن).

و اما در مورد میزبان ونوم که چه کسیه،همونطور که گفته شد میزبان ونوم خیلی خشنتر و دارک تر از اون چیزیه که فکر میکنیم(دقت کنید از اونچیزی که ما فکر میکنیم هم خشنتره)
یعنی باید ویلن هایی که هیچ دلی ندارن رو انتخاب کنیم.
نظر خودم بین سه نفره:مک کارگن که احتمالش کمه،کریون که خیلی احتمال داره و نورمن آزبورن چرا که نه چون نورمن ممکنه بصورت گرین گابلین حاضر بشه و شکست بخوره و بره سراغ سیمبیوت و همونطور که میدونید نورمن بسیار خبیث خشن و دارکه(میدونم ایراد داره ولی میتونه قابل استفاده باشه).
و حرف آخر اینکه امیدوارم ونوم قابل بازی کردن نباشه با اینکه از محبوبیت بالاش باخبرم ولی معتقدم به داستان بازی ضربه میزنه مگر اینکه دوباره سیمبیوت جابجا بشه و تن فلش تامپسونی یا ینفر دیگه بشه که احتمال وقوعش زیاد نیست.

واقعا خبر مهمی بود(دستانم ترکید :lol: :-* )
دست شما درد نکنه و نه سالگی سایت هم مبارک که تو این نه سال واقعا درجه یک و برترین منبع کمیک بوک در هر عرصه ای بودید.

نظر شما در مورد میزبان ونوم چیست استاد؟؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1400-07-17 23:39
به نقل از AS-Spider:
سلام خیلی ممنون از این خبر مهمی که دادید واقعا دست اولید.
درباره بازی معلومه اینسومنیاک خیلی بیشتر روی داستان بازی تمرکز کرده(بیشتر از بازیای قبلی) و اینکه امیدوارم واقعا بتونه یه جایزه خفن ببره و برترین بازی سال بشه.
اینکه هر کدوم از لباسا یک لباس سیمبیوتی دارن خیلی ایده خفنیه(لباسای شگفت انگیز 2 و سری سم ریمی سیمبیوتیشون خیلی جالب میشه) و اون سِیری که سیمبیوت اول فقط میچسبه و کم کم هویت و لباس خاص خودشو تشکیل میده که مثل مردعنکبوتی خارقالعادس هم واقعا نشون میده که اینسومنیاک واقعا عشق و علاقه خاصی به اسپایدی داره.
آزمایشگاهی بودن سیمبیوت ونوم برای من زیاد فرقی نداره ولی مسلما استاد رو خوشحالتر میکنه نسبت به نسخه فضاییش.
گوئن استیسی که توی بازیه فکر میکنم که مثل انیمیشن 2018 مردعنکبوتی باشه ینی رابطش بیشتر با مایلزه تا پیتر چون واقعا ام جی خیلی خوب نیست که دوباره رابطش با پیتر بهم بخوره.البته یه احتمال دیگه هم هست و اونم اینه که ام جی متاسفانه در پایان بازی کشته بشه و بعد پیتر گوئن رو ببینه(دقیقا برعکس کمیک ها).
در مورد میستریو و لیزارد واقعا باس فایت های خوبی میشه ازشون درآورد که خیلی وقته تو بازی ها استفاده نمیشن مخصوصا میستریو که درآوردن باس فایت ازش یکم سخته.
اما کریون که بعد از بازی دنیاهای از هم گسیخته دیگه ندیدیمش(شگفت انگیز 2 رو اصلا حساب نمیکنم چون خیلی سطح پایین بود) میتونه یک ویلن و باس فایت با کیفیت باشه که ممکنه اینسومنیاک باز هم از مردعنکبوتی خارق العاده الهام بگیره و بعد از شکست خوردن کریون بدست اسپایدی سیمبیوتی و سپس چسبیدنش به کریون(که شبیه ارتقای قدرت کراوینف توی انیمیشن بود)تبدیل به ونوم بشه که پیترومایلزو بشدت به چالش میکشه.یا میتونه داستان آخرین شکار باشه که بازهم خیلی خوبه.
اینکه لباس سیمبیوتی خشم داره که قدرت پیتر رو زیاد میکنه اگه اختلاف سطحش مثل بازی مردعنکبوتی 3 نباشه که با لباس کلاسیک بزور میتونستی بری اما با مشکی براحتی دمار از روزگار حریف در میاوردی خیلی بهتره.
امیدوارم اشاره هایی به داک آک و کینگ پین هم باشه (و حتی راینو در حد اشاره چون خیلی ازش استفاده کردن).

و اما در مورد میزبان ونوم که چه کسیه،همونطور که گفته شد میزبان ونوم خیلی خشنتر و دارک تر از اون چیزیه که فکر میکنیم(دقت کنید از اونچیزی که ما فکر میکنیم هم خشنتره)
یعنی باید ویلن هایی که هیچ دلی ندارن رو انتخاب کنیم.
نظر خودم بین سه نفره:مک کارگن که احتمالش کمه،کریون که خیلی احتمال داره و نورمن آزبورن چرا که نه چون نورمن ممکنه بصورت گرین گابلین حاضر بشه و شکست بخوره و بره سراغ سیمبیوت و همونطور که میدونید نورمن بسیار خبیث خشن و دارکه(میدونم ایراد داره ولی میتونه قابل استفاده باشه).
و حرف آخر اینکه امیدوارم ونوم قابل بازی کردن نباشه با اینکه از محبوبیت بالاش باخبرم ولی معتقدم به داستان بازی ضربه میزنه مگر اینکه دوباره سیمبیوت جابجا بشه و تن فلش تامپسونی یا ینفر دیگه بشه که احتمال وقوعش زیاد نیست.

واقعا خبر مهمی بود(دستانم ترکید :lol: :-* )
دست شما درد نکنه و نه سالگی سایت هم مبارک که تو این نه سال واقعا درجه یک و برترین منبع کمیک بوک در هر عرصه ای بودید.

نظر شما در مورد میزبان ونوم چیست استاد؟؟؟؟

ممنون از نظر شما و ممنون از تبریک
والا به نظرم میزبان سیمبیوت، کریونه. دلیلش هم اینه که اگر این اطلاعات درست بشه، کسی که اونا رو لو داد تو reddit اول گفت "خبیث اصلی بازی کریونه" و بعدش گفت "خبیث اصلی بازی ونومه". به نظرم علیرغم این که دوست داشت سوتی نده و اسپویل نکنه ولی با این دو تا جمله لو داد قضیه رو!
من شخصا از این بیشتر خوشحال شدم که سازنده بازی گفته این بازی مثل "امپراتوری ضربه میزند" میمونه. طرفدارای استاروارز میدونن که امپراتوری ضربه میزند یعنی چی! بهترین فیلم استاروارز تاریخ که هواداران رو با داستان غیرمنتظره و دارکش مبهوت خودش کرد (البته من به دلایل نوستالژیک هنوزم "امیدی تازه" رو بهترین فیلم استار وارز میدونم). و البته اینکه دوست دارم واقعا داستان بازی دو برابر قسمت قبل باشه. اگه ماموریت های فرعی رو هم بهبود بدن میشه برترین بازی تاریخ
نقل قول کردن
master spider
#24 master spider 1400-07-18 00:54
به نقل از mtm:
من شخصا از این بیشتر خوشحال شدم که سازنده بازی گفته این بازی مثل "امپراتوری ضربه میزند" میمونه. طرفدارای استاروارز میدونن که امپراتوری ضربه میزند یعنی چی! بهترین فیلم استاروارز تاریخ که هواداران رو با داستان غیرمنتظره و دارکش مبهوت خودش کرد (البته من به دلایل نوستالژیک هنوزم "امیدی تازه" رو بهترین فیلم استار وارز میدونم). و البته اینکه دوست دارم واقعا داستان بازی دو برابر قسمت قبل باشه. اگه ماموریت های فرعی رو هم بهبود بدن میشه برترین بازی تاریخ

این دیالوگ یه نکته جالب دیگه هم داره.
تو اولین حضور اسپایدرمن تو mcu یعنی فیلم جنگ داخلی اینو از دهن پیتر شنیدیم که برای شکست انت من گفت.(یه خاطره بازی ریز)
نقل قول کردن
AS-Spider
#25 AS-Spider 1400-07-18 08:54
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام خیلی ممنون از این خبر مهمی که دادید واقعا دست اولید.
درباره بازی معلومه اینسومنیاک خیلی بیشتر روی داستان بازی تمرکز کرده(بیشتر از بازیای قبلی) و اینکه امیدوارم واقعا بتونه یه جایزه خفن ببره و برترین بازی سال بشه.
اینکه هر کدوم از لباسا یک لباس سیمبیوتی دارن خیلی ایده خفنیه(لباسای شگفت انگیز 2 و سری سم ریمی سیمبیوتیشون خیلی جالب میشه) و اون سِیری که سیمبیوت اول فقط میچسبه و کم کم هویت و لباس خاص خودشو تشکیل میده که مثل مردعنکبوتی خارقالعادس هم واقعا نشون میده که اینسومنیاک واقعا عشق و علاقه خاصی به اسپایدی داره.
آزمایشگاهی بودن سیمبیوت ونوم برای من زیاد فرقی نداره ولی مسلما استاد رو خوشحالتر میکنه نسبت به نسخه فضاییش.
گوئن استیسی که توی بازیه فکر میکنم که مثل انیمیشن 2018 مردعنکبوتی باشه ینی رابطش بیشتر با مایلزه تا پیتر چون واقعا ام جی خیلی خوب نیست که دوباره رابطش با پیتر بهم بخوره.البته یه احتمال دیگه هم هست و اونم اینه که ام جی متاسفانه در پایان بازی کشته بشه و بعد پیتر گوئن رو ببینه(دقیقا برعکس کمیک ها).
در مورد میستریو و لیزارد واقعا باس فایت های خوبی میشه ازشون درآورد که خیلی وقته تو بازی ها استفاده نمیشن مخصوصا میستریو که درآوردن باس فایت ازش یکم سخته.
اما کریون که بعد از بازی دنیاهای از هم گسیخته دیگه ندیدیمش(شگفت انگیز 2 رو اصلا حساب نمیکنم چون خیلی سطح پایین بود) میتونه یک ویلن و باس فایت با کیفیت باشه که ممکنه اینسومنیاک باز هم از مردعنکبوتی خارق العاده الهام بگیره و بعد از شکست خوردن کریون بدست اسپایدی سیمبیوتی و سپس چسبیدنش به کریون(که شبیه ارتقای قدرت کراوینف توی انیمیشن بود)تبدیل به ونوم بشه که پیترومایلزو بشدت به چالش میکشه.یا میتونه داستان آخرین شکار باشه که بازهم خیلی خوبه.
اینکه لباس سیمبیوتی خشم داره که قدرت پیتر رو زیاد میکنه اگه اختلاف سطحش مثل بازی مردعنکبوتی 3 نباشه که با لباس کلاسیک بزور میتونستی بری اما با مشکی براحتی دمار از روزگار حریف در میاوردی خیلی بهتره.
امیدوارم اشاره هایی به داک آک و کینگ پین هم باشه (و حتی راینو در حد اشاره چون خیلی ازش استفاده کردن).

و اما در مورد میزبان ونوم که چه کسیه،همونطور که گفته شد میزبان ونوم خیلی خشنتر و دارک تر از اون چیزیه که فکر میکنیم(دقت کنید از اونچیزی که ما فکر میکنیم هم خشنتره)
یعنی باید ویلن هایی که هیچ دلی ندارن رو انتخاب کنیم.
نظر خودم بین سه نفره:مک کارگن که احتمالش کمه،کریون که خیلی احتمال داره و نورمن آزبورن چرا که نه چون نورمن ممکنه بصورت گرین گابلین حاضر بشه و شکست بخوره و بره سراغ سیمبیوت و همونطور که میدونید نورمن بسیار خبیث خشن و دارکه(میدونم ایراد داره ولی میتونه قابل استفاده باشه).
و حرف آخر اینکه امیدوارم ونوم قابل بازی کردن نباشه با اینکه از محبوبیت بالاش باخبرم ولی معتقدم به داستان بازی ضربه میزنه مگر اینکه دوباره سیمبیوت جابجا بشه و تن فلش تامپسونی یا ینفر دیگه بشه که احتمال وقوعش زیاد نیست.

واقعا خبر مهمی بود(دستانم ترکید :lol: :-* )
دست شما درد نکنه و نه سالگی سایت هم مبارک که تو این نه سال واقعا درجه یک و برترین منبع کمیک بوک در هر عرصه ای بودید.

نظر شما در مورد میزبان ونوم چیست استاد؟؟؟؟

ممنون از نظر شما و ممنون از تبریک
والا به نظرم میزبان سیمبیوت، کریونه. دلیلش هم اینه که اگر این اطلاعات درست بشه، کسی که اونا رو لو داد تو reddit اول گفت "خبیث اصلی بازی کریونه" و بعدش گفت "خبیث اصلی بازی ونومه". به نظرم علیرغم این که دوست داشت سوتی نده و اسپویل نکنه ولی با این دو تا جمله لو داد قضیه رو!
من شخصا از این بیشتر خوشحال شدم که سازنده بازی گفته این بازی مثل "امپراتوری ضربه میزند" میمونه. طرفدارای استاروارز میدونن که امپراتوری ضربه میزند یعنی چی! بهترین فیلم استاروارز تاریخ که هواداران رو با داستان غیرمنتظره و دارکش مبهوت خودش کرد (البته من به دلایل نوستالژیک هنوزم "امیدی تازه" رو بهترین فیلم استار وارز میدونم). و البته اینکه دوست دارم واقعا داستان بازی دو برابر قسمت قبل باشه. اگه ماموریت های فرعی رو هم بهبود بدن میشه برترین بازی تاریخ

استاد اینجوری که بنظر میرسه هر دو سه سال یبار باید بررین بازی های تاریخ رتبه های اولش رو تغییر بدید :D .
ااستاد بنظرتون کسی که این حرفا رو میگف ادعاش الکی نبوده؟؟؟ آخه اگر درست باشه خیلی اسپویل کرده و اگرم الکی باشه که اصلا نمیشه به حرفاش تکیه کرد؟!؟!؟
یه سوال کوچولو:اون عکسی که مربوط به میستریو هست تو مقاله مال بازیای قبلیه؟ یا لو رفته؟
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1400-07-18 09:03
#25:
در هر حال هر کی که بوده شاید از طرف اینسومنیاک ماموریت داشته بره وسط هوادارا و بفهمه اونا واقعا چی میخوان
عکس میستریو هم مال بازی قبله
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#27 Spiderman 2030 1402-02-12 19:10
سلام خدمت تمامی دوستان خصوصا استاد ترابی عزیز، روزتونم راستی مبارک
استاد من امروز یه مقاله در سایت گیم رنت خودم که شاهد لو رفتن اطلاعاتی جدید از بازی بود.گفتم با شما استاد در میان بذارم
خطر اسپویل__________



طبق گفته منبع پیتر اوایل بازی آلوده به سیمبیوت میشه و بعد جدا شدن از پیتر میزبان سیمبیوت کسی نیست جز براک خودمون. براک و کریون باهم متحد میشن برای شکست دادن اسپایدی( با توجه به تریلر منطقی بنظر خودمم میاد)
نورمن هری رو به گابلین تبدیل میکنه و شاهد نبرد دو مردعنکبوتی با ونوم و گابلین هستیم.
تو این قیمت چندتا ماموریت مخفی با آدی داریم( مثل ام جی تو بازی اول)
از ویلن های دیگه هم میشه به مستریو،سندمن،.. . اشاره کرد. یه اشاره ای از طریق فایل صوتی به داک آک میشه
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1402-02-12 19:35
به نقل از Spiderman 2030:
سلام خدمت تمامی دوستان خصوصا استاد ترابی عزیز، روزتونم راستی مبارک
استاد من امروز یه مقاله در سایت گیم رنت خودم که شاهد لو رفتن اطلاعاتی جدید از بازی بود.گفتم با شما استاد در میان بذارم
خطر اسپویل__________



طبق گفته منبع پیتر اوایل بازی آلوده به سیمبیوت میشه و بعد جدا شدن از پیتر میزبان سیمبیوت کسی نیست جز براک خودمون. براک و کریون باهم متحد میشن برای شکست دادن اسپایدی( با توجه به تریلر منطقی بنظر خودمم میاد)
نورمن هری رو به گابلین تبدیل میکنه و شاهد نبرد دو مردعنکبوتی با ونوم و گابلین هستیم.
تو این قیمت چندتا ماموریت مخفی با آدی داریم( مثل ام جی تو بازی اول)
از ویلن های دیگه هم میشه به مستریو،سندمن،... اشاره کرد. یه اشاره ای از طریق فایل صوتی به داک آک میشه

سلام و ممنون از شما
خبرش رو منم دیدم. طاهرا منبعش سایت 4chan هستش که سایت چندان معتبری نیس
و بنظرم یه سری حفره تو توصیحاتش وجود داره که باعث میشه آدم نتونه بهش اعتماد کنه
مثلا گفته بود که نورمن چون حس میکنه مردعنکبوتی خطرناک شده آدم اجیر میکنه بداش تا دستگیرش کنن . ولی دلیلش رو توضیح نمیده چون تو قسمت قبل مردعنکبوتی نجاتش داده بود
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1402-08-17 07:34
همه ش سرکاری بود :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید