معرفی 11 فیلم مربوط به مرد عنکبوتی که پس از موربیوس منتشر خواهند شد

معرفی-11-فیلم-مربوط-به-مرد-عنکبوتی-که-پس-از-موربیوس-منتشر-خواهند-شد

"موربیوس" آخرین فیلم سونی از دنیای سینمایی اسپایدرمن است ولی فیلم های دیگری از این یونیورس پرسود در راه هستند!

مقدمه: سونی به عنوان کمپانی خوش شانسی که رایت سینمایی اسپایدرمن را در اختیار خودش داره، به چیزی در حدود 900 شخصیت مرتبط با دنیای مرد عنکبوتی دسترسی دارد و بنابراین طبیعی است که بخواهد فیلم یا سریال های مختلفی از رویشان بسازد! در نتیجه در سالهای آینده باز هم فیلم های مختلف براساس شخصیت های مختلف دنیای کمیک بوک های اسپایدرمن خواهد ساخت. ضمن اینکه دو مساله هستند که سونی را برای ساختن فیلم ها و انیمیشن های سینمایی مختلف از روی شخصیت های مرتبط با دنیای اسپایدرمن مشتاق میکند. 1- فروش خیلی خوب دیگر فیلم های انشعابی ساخته شده مثل سری فیلم های ونوم (علیرغم کیفیت پایینی که دارند) 2- باز شدن پای مولتی ورس (جهان های موازی) در آثار سینمایی مارول در نتیجه اتفاقات فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که پروژه های انشعابی مثل ونوم و موربیوس را نیز تحت تاثیر قرار داده است و در نتیجه الان راه برای ساخته شدن دیگر آثار مربوط اسپایدرمن توسط سونی هموارتر شده است. این دو مساله باعث شده تا سونی در حال حاضر شدیدا به دنبال گسترش دنیای سینمایی منشعب شده از داستان های مرد عنکبوتی باشد و نوعی یونیورس سینمایی مرتبط با هم بسازد. در این مقاله میخواهیم به آثاری که سونی در این زمینه در دست ساخت دارد اشاره کنیم.

 

1 و 2 - " مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی- بخش اول و دوم"

(Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part 1 & 2)

سفر به دنیای عنکبوتی 2

تاریخ اکران: دوم ژوئن سال 2023 (مطابق با 12 خرداد 1402)

این اثر دنباله انیمیشن سینمایی موفق و تحسین شده "مایلز مورالز: سفر به دنیای عنکبوتی" است که سال 2018 به اکران درآمد. و اما اطلاعات منتشر شده از این انیمیشن سینمایی این است که قرار است در دو قسمت ساخته شود و عنوانش نیز "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) می باشد (البته میتوان آن را "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" نیز ترجمه کرد). بنابراین مشخصه که قراره داستان بسیار بزرگ و حماسی را در آن شاهد باشیم زیرا قراره مثل فیلم های "جنگ بینهایت" و "پایان بازی" در دو قسمت عرضه بشه. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده که مایلز مورالز باید با تیم عنکبوتی جدیدی به جنگ خبیثی بسیار نیرومند برود که قبلاً نظیرش را ندیده ایم! (وارثان؟) دیوید کالاهام به عنوان نویسنده این اثر آن را یک ماجراجویی عظیم توصیف کرده و حتی گفته که کار روی این پروژه را یک سال قبل از اینکه "سفر به دنیای عنکبوتی" اکران شود آغاز کرده بوده! گفته میشود اکثریت شخصیت های قسمت اول در قسمت دوم باز میگردند که از میان آنها میتوان به مایلز مورالز، گوئن عنکبوتی، پیتر بی. پارکر اشاره کرد. حضور زن عنکبوتی (جسیکا درو) هم در قسمت دوم تایید شده است. همچنین تایید شد که در قسمت دوم، آقای اسکار ایزاک قرار است به عنوان صداپیشه با نقش «مرد عنکبوتی 2099» برگرده و نقش بزرگی در داستان داشته باشه. همچنین همانطور که پیشتر در اینجا اعلام کرده بودیم فیل لُرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) برای نوشتن و تهیه فیلم بازخواهند گشت و در کنار آوی آراد (Avi Arad) و ایمی پاسکال (Amy Pascal) مشغول به کار خواهند شد. همچنین خواکیم دوسانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورس (Kemp Powers) و جاستین کی تامپسون (Justin K. Thompson) به عنوان کاراگردانان جدید معرفی شدند که قراره جایگزین کارگردان های قسمت اول شوند. جدیدترین کار کمپ پاورس به عنوان کارگردان و نویسنده اصلی انیمیشنی تحت عنوان روح (Soul) برای شرکت پیکسار (Pixar) که نمره 8.3 را دریافت کرده بود، باعث میشود هواداران برای ادامه راه و کارهای بعدی وی که انیمیشن سفر به درون دنیای عنکبوتی دو هم جزئی از آنهاست، هیجان زده باشند. اتفاق خوب و جالب توجهی که وجود دارد این است که به نظر میرسه سونی مثل قسمت اول، تیم کارگردانی و سازندگان خوبی را انتخاب کرده و انتظارات از این انیمیشن نیز بالاست. چندی پیش 15 دقیقه از آن در جشنواره سینما کان به نمایش درآمد که در اینجا آن را بررسی کردیم. همچنین تهیه کنندگان و مغز متفکر این انیمیشن یعنی فیل لرد و کریس میلر در جشنواره "سینما کان" گفتند: "قسمت دوم خیلی بزرگتر از قسمت قبلی است و رکورد بیشترین تعداد انیماتور را در میان تاریخ فیلم های سینمایی انیمیشن دارد. داستان در شش دنیای مختلف گسترده شده (برخلاف قسمت قبل که داستان فقط روی دنیای مایلز متمرکز بود و این یعنی قسمت دوم، 6 برابر از قسمت اول بزرگتر است". همچنین اعلام شده که قسمت دوم بسیار بزرگتر و عظیم تر خواهد بود و تعداد شخصیت ها از 40 به 240 افزایش خواهد یافت! ضمناً بخش دوم (تحت عنوان "فراتر از دنیای عنکبوتی") نیز قراره در سال 2024 اکران بشه.

 

3- کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

فیلم کریون

تاریخ اکران: 13 ژانویه 2023 (23 دی 1401)

«آرون تیلور جانسون» که سابقا در دنیای سینمایی مارول بازیگر نقش «کوئیک سیلور» بوده برای ایفای نقش در هیبت «کریون شکارچی» در این فیلم ظاهر میشود. ظاهرا آقای «تیلور جانسون» در فیلم‌های مارولی بهم مرتبط آتی سونی نیز حضور پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود که سونی برای این نقش قبلتر به دنبال بازیگرانی همچون «جان دیوید واشنگتن»، «برد پیت» و «کیانو ریوز» نیز بود که در نهایت قرعه به نام آقای جانسون در آمد. تا الان طبق گزارشات جدید به دست رسیده، حضور شخصیت آفتاب‌پرست به همراه بازیگر آن در این پروژهٔ جاه طلبانه از طرف سونی مورد تایید قرار گرفته. آقای «فرد هچینگر» ایفاگر این شخصیت با قدرت‌های جذاب تغییر چهره خواهد بود. کریستوفر ابوت (بازیگر سریال Catch-22) قراره در این فیلم به عنوان فارینر ایفای نقش کنه و البته و البته خبرش رو اینجا بهتون دادیم که قراره خانم آریانا دبوز نقش معشوقه کریون یعنی کالیپسو را در این فیلم بازی کنه. مشخص نیست که این فیلم قرار است در ارتباط به کدام یک از مجموعه‌های سونی باشد (مثل بقیه فیلماش!) اما با توجه به حضور آرون تایلور جانسون در دنیای سینمایی مارول  در نقش کوئیک سیلور و برنامه‌های سونی، این فیلم احتمال زیاد در یک دنیای مشترک با فیلم های ونوم خواهد بود. «جی.سی. چندور» کارگردانی این فیلم را درکنار تهیه کنندگان آن یعنی «اَوی آراد» و «مت تولمچ» به انجام خواهد رساند و «آرت مارکوم» (از نویسندگان سابق فیلم مردآهنی)، «مت هالووی» و «ریچارد ونک» نیز وظیفهٔ فیلنامه‌نویسی آن را برعهده داشته اند داشت.

  

4- مادام وب (Madame Web)

مادام وب - فیلم

تاریخ اکران:  7 جولای 2023  (16 تیر 1402)

قبل از توافق سونی و مارول بود که خبر ساخته شدن فیلمی با محوریت «مادام وب» به گوش رسید و پیش بینی می‌شد نوعی جایگزین برای دکتر استرنج و ورود اسپایدرمن تام هالند به دنیای ونومی سونی باشد اما با توافق سونی و مارول این فیلم هم تقریبا به فراموشی سپرده شد تا اینکه چندی پیش رسید که خانم «داکوتا جانسون» برای ایفای نقش این شخصیت درحال مذاکره با سونی می‌باشد و انتخاب اصلی این کمپانی می‌باشد. از آن‌جایی که مادام وب ارجینال یعنی کاساندرا وب کهولت سن بسیار بالایی داشت و ضمن اینکه با معلولیت‌های او همراه بود بعید به نظر می‌رسید که خانم جانسون را در هیبت این نسخه ببینیم؛ یعنی به نظر می‌رسید مادام وبی که ایشان به بازی در آن خواهد پرداخت جانشین او یعنی «جولیا کارپنتر» خواهد بود که نسخهٔ جوان‌تری از اوست (برای اطلاعات کامل درمورد این شخصیت این مقاله را بخوانید!) اما این اطلاعات داستانی که منتشر شده و تمرکز آن روی قدرت های ذهنی و غیب گویی مادام وب قطعا مربوط به مادام وب اریجینال یعنی کاسندرا وب میشود.همچنین اعلام شده خانم «سیدنی سوئینی» بازیگر فیلم "روزی روزگاری هالیوود" برای نقشی که اعلام نشده در این فیلم حاضر خواهد بود. هنوز کارگردانی برای این پروژه به طور رسمی از سونی اعلام نشده است ولی تاریخ اکران آن روز 7 جولای 2023 (مطابق با 16 تیر 1402) در نظر گرفته شده. البته از مدتها قبل گفته میشه که خانم اس. جی کلارکسون، کارگردان سریال‌هایی چون "جسیکا جونز" و Defenders  با سونی قرارداد بسته تا این فیلم را بسازه!

 

5- زنان عنکبوتی (Spider-Women)

زن عنکبوتی

تاریخ اکران: -

سونی 7 آذر 1397 اعلام کرد «لارن مونتگامری» که سابقه ساختن انیمیشن هایی نظیر Batman: Year One و Superman/Batman: Apocalypse را در کارنامه خودش داره از سوی سونی استخدام شده تا انیمیشن اختصاصی "زنان عنکبوتی" (Spider-Women) را بسازه که در واقع اسپین آفی خواهد بود از انیمیشن موفق "سفر به دنیای عنکبوتی"  و دنباله آن!!! (سونی عزم خودش رو جزم کرده یک دنیای سینمایی کارتونی براساس سفر به دنیای عنکبوتی بسازه). میگن که در این انیمیشن قراره برخی از قهرمانان مونث دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در کنار زن عنکبوتی حضور داشته باشند. یکی از آنها گوئن عنکبوتی هستش که در "سفر به دنیای عنکبوتی" معرفی شد . برخی سایت ها هم میگن شاید اصلا گوئن عنکبوتی قراره در این انیمیشن نقش اصلی رو ایفا کنه ولی در هر حال به نظر میاد سونی قصد داره شخصیت هایی نظیر «اسپایدر وومن»، «مادام وب»، «اسپایدر گرل» و «سیلک» رو در این انیمیشن مورد استفاده قرار بده. «بن اسمیت» نویسنده فیلمنامه Zoo قراره فیلمنامه "زنان عنکبوتی" رو بنویسه و البته «فیل لرد» و «کریس میلر» به عنوان مغز متفکر انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" قراره برگردند.

 

6- شش خبیث (The Sinister Six)

فیلم شش خبیث

تاریخ اکران: -

پروژه "شش خبیث" براساس تیم معروف متشکل از خبیث های معروف دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی، سالهاست که به نوعی در دست ساخت سونی قرار گرفته و قرار بود از فرنچایز سینمایی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ساخته مارک وب منشعب بشه ولی کنسل شد. ولی پس از اعلام همکاری مشترک بین سونی و مارول استودیوز بار دیگر علاقه سونی برای ساخت این پروژه افزایش یافته. «درو گودارد» (مغز متفکر سریال "بی باک") که قرار بود این فیلم را بسازه، فیلمنامه اش را نوشته است. در سال 2018 خانم «ایمی پاسکال» از روسای بخش سینمایی سونی تایید کرد که هنوز علاقمند است فیلمنامه آقای گودارد را به فیلم تبدیل کند. و حالا که در صحنه پس از تیتراژ "موربیوس"، «والچر» را از MCU در دنیای سینمایی دیدیم، به نظر میرسد پایه و اساس این فیلم در حال هموار شدن باشد.

  

7- دختر/زن عنکبوتی (Spider-Woman/Girl)

دختر عنکبوتی

تاریخ اکران: -

از سال 2020 خبرها و گزارشاتی داشتیم مبی بر اینکه خانم «اولیویا وایلد» قراره در دنیای سینمایی سونی ملقب به SonyVerse یک فیلمی بسازه که مربوط به «جسیکا درو» ملقب به "زن عنکبوتی" میشه و برای سونی بسیار اهمیت داره ولی هرگز تایید نشد که عنوان پروژه دقیقا چیست. ممکنه این فیلم مربوط به دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه. چطوری؟ اینجوری که ممکنه این فیلم "دختر عنکبوتی" نام داشته باشه و در دنیای کمیک بوک دختر عنکبوتیِ اریجینال در واقع دختر واقعی پیتر پارکر و مری جین واتسون در آینده بود که پس از بازنشسته شدن پدرش به Spider-Girl تبدیل شد و به ماجراجویی پرداخت (برای آشنایی با این شخصیت، این مقاله را بخوانید). پس ممکنه فیلم خانم وایلد درباره این شخصیت باشه که دختر مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیره!  و البته شاید هم سونی میخواد براساس شخصیت «آنیا کورازون» این فیلم رو بسازه که اتفاقا او هم سابقه داشته با لقب دختر عنکبوتی در دنیای کمیک صدا زده بشه. برای آشنایی با او، این مقاله را بخوانید.

 

8- ونوم 3 (Venom 3)

ونوم 3

تاریخ اکران: -

فیلم ونوم دنیای سینمایی اسپایدرمنِ سونی را در سال 2018 استارت زد. قسمت دوم این فیلم هم سال قبل تحت عنوان "بگذارید کارنیج بیاید" اکران شد که حتی از قسمت اول هم بدتر بود ولی فروش خیره کننده ای داشت. پس جای تعجبی نداره که قسمت سوم آن هم در دست ساخت سونی باشه و این مساله رسماً از سوی سونی تایید شده است ولی هنوز تاریخی برای اکران آن اعلام نشده. گفته میشه «اندی سرکیس» (کارگردان قسم دوم) آن را میسازه و قطعا بار دیگر تام هاردی را در نقش «ادی براک/ونوم» خواهیم دید.

 

9، 10 و 11- مرد عنکبوتی 4 تا 6

ونوم 3

تاریخ اکران: -

 زمانی که خبر از توافق سونی و مارول به گوش ما رسید تنها یک فیلم تکی و یک فیلم کراس اوری را نوید می‌داد بنابراین در نگاه اول همگی ما فکر می‌کردیم اسپایدرمن راهی به خانه نیست آخرین فیلم از فرنچایز در دنیای سینمایی مارول و MCU می‌باشد و کراس اور هم یک فیلمی مانند جنگ بی نهایت یا پایان بازی است و با توجه به محوریت مولتی ورس و جهان های موازی کاملا قابل پیش بینی بود اما بعد از پخش اطلاعات بیشتر و اکران فیلم‌های اخیر سونی؛ صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم ونوم 2 و ساخت سریال دیزنی پلاسی اوریجین و روزهای اولیهٔ پیتر پارکر MCU کم کم به آیندهٔ اسپایدرمن و شخصیت‌های فرعی اش در ام سی یو امیدوار شدیم و صحنه پس از تیتراژ موربیوس نیز مزید بر علت شد! تا اینکه همزمان با اکران "راهی به خانه نیست" خانم «ایمی پاسکال» تهیه کنندهٔ طرف سونی در مصاحبه‌ای با فندانگو رسما تایید کرد که اسپایدرمن راهی به خانه نیست پایان کار مردعنکبوتی در ام سی یو نیست: "این آخرین فیلمی نیست که قراره با مارول بسازیم... این آخرین فیلم اسپایدرمن(راهی به خانه نیست) نیست! " "ما داریم آماده می‌شیم برای ساخت فیلم بعدی مردعنکبوتی با  ]بازی[تام هالند و ]کمک و همراهی[ مارول. ما در فکر این سه فیلم هسیتم و هم‌اکنون سراغ سه ]پروژه[ بعدی می‌رویم. این آخرین فیلم MCU ما نیست."بر این اساس ما می‌دانیم که لااقل سه فیلم دیگر علاوه بر پروژه دیزنی پلاسی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی و مارول قرار دارد و قطعا سه گانهٔ بعدی داخل MCU و در خلال رخداد‌های فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد. ضمن این‌که می‌دانیم فیلم‌های غیر اسپایدرمنی با شخصیت‌های اسپایدرمنی (!) نیز دیگر بی ربط به MCU نخواهند بود و فیلم موربیوس و البته فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون این مهم را بیش از پیش مشخص خواهد کرد.

 

امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2022

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

شرح 15 دقیقه ابتدایی به نمایش درآمده از "سفر به دنیای عنکبوتی 2" در جشنواره سینما کان

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

بازیگر فیلم "کریون شکارچی" دنیای مارول محور سونی مشخص شد: «آرون تیلور جانسون»

معرفی تمام فیلم های سینمایی و انشعابی (SPIN-OFF) اسپایدرمن که قراره در آینده ساخته شوند!

بازیگر آفتاب‌پرست در فیلم اختصاصی "کریون شکارچی" مشخص شد!

بازیگر نقش کالیپسو در فیلم کریون شکارچی مشخص شد!

بازیگر یکی از شخصیت‌های منفی فیلم کریون مشخص شد!

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

 کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

«داکوتا جانسون» بازیگر مدنظر سونی برای بازی در فیلم اختصاصی "مادام وب"!

برنامه 7 ساله سونی برای اسپین آف های اسپایدرمن در سینما و تلویزیون!

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

خبرهای عجیب و غریب از فیلم های جدید سونی براساس دنیای کمیک های مرد عنکبوتی

سونی یک فیلمنامه نویس را برای فیلم اختصاصی "کریون شکارچی" استخدام کرد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ice Man
#1 Ice Man 1401-01-22 10:55
فقط انیمیشناش خوبن قسمت اولش شاهکار بود البته اگه برای توبی مگوایر فیلم جدید بسازن عالیه مخصوصا اگه ریمی کارگردانی کنه و البته سه گانه بعدی در mcu
نقل قول کردن
Ice Man
#2 Ice Man 1401-01-22 12:20
#1
و البته سه گانه بعدی در mcu هم خبر خوبیه
به آینده ونوم امیدی ندارم وقتی حتی نتونستن از پس کارنیج بربیان دیگه چه کاری میخوان بکنن!
در ضمن بهتره سونی برای فیلماش هم از یه زن عنکبوتی استفاده کنه مثلا جسیکا یا گوئن و... ولی دست از سر پیتر برداره
نقل قول کردن
mjkp
#3 mjkp 1401-01-22 13:43
به نقل از Ice Man:
#1
و البته سه گانه بعدی در mcu هم خبر خوبیه
به آینده ونوم امیدی ندارم وقتی حتی نتونستن از پس کارنیج بربیان دیگه چه کاری میخوان بکنن!
در ضمن بهتره سونی برای فیلماش هم از یه زن عنکبوتی استفاده کنه مثلا جسیکا یا گوئن و... ولی دست از سر پیتر برداره

موافقم
بجای اینکه توبی و اندرو شخصیت پردازیشون آسیب ببینه و یا یه مرد عنکبوتی جدید بیارن که باید کلی براش داستان پردازی کنن میتونن از زن های عنکبوتی استفاده کنن و در کنارش سه مرد عنکبوتی رو ادامه بدن و بعضی وقت ها هم شاهد تیم آپ هایی بینشون باشیم
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1401-01-23 23:13
خیلی ممنون بابت خبر و مقاله
از بین همه این فیلم هایی که سونی میخاد بسازه
انیمیشن ها و فیلم های آینده مرد عنکبوتی خوب بشه و البته در مورد کریون به نظرم عاقبتش مثل ونوم و مربیوس میشه که خب شاید کمی از اون دوتا بهتر بشه و حالا انیمیشن زنان عنکبوتی به نظرم اگه بسازن خوب میشه و البته میتونیم تیم آپ سیلک و گوئن و زن عنکبوتی ببینیم
نقل قول کردن
BlueCrown4
#5 BlueCrown4 1401-03-09 14:01
ممنون از مقاله
چشمم دنبال اسپایدرمن 4 بود که متاسفانه خبری نبود :sigh: (البته اشاره ای به توبی مگوایر بود)
به نظرم منطقی ترین کار برای سونی این طرح هست:
به دنیا سازی خودش کیفیت ببخشه (از این وضع فیلم های بد و با ارفاق متوسط در بیاد) و فیلم ها رو تولید کنه (به شخصه من فیلم های کمیک بوکی رو واقعا دوست دارم و چه چیزی بهتر از این که فیلم های بیشتری درمورد اسپایدرمن و کاراکتراش ساخته بشه مثل کاری که مت ریوز قصد داره با بتمن انجام بده چون این دو کاراکتر و شخصیت های مکملشون و ویلناشون خیلی پتانسیل دارن و محبوب هم هستن)
3 تا اسپایدرمن متفاوت و بسیار محبوب دستش داره که میتونه کار های زیادی بکنه :
1. تام هالند که به نظرم تکلیفش واقعا مشخصه و باید ریش و قیچی رو بده دست مارول و فایگی و مطابق با برنامه اونا اسپایدرمنش جلو بره
2. توبی مگوایر: شاید اولین شرطی که باید برای فیلم های توبی مگوایر باشه این باشه که سم ریمی کارگردانیش کنه و با همون تم و حال و هوای سه گانه اولش ساخته بشه
توبی مگوایر یه اسپایدرمن خیلی متفاوت با تام هالنده. از این جهت که سن هاشون خیلی فرق داره (یکی اوج جوانی و اون یکی میانسال) و کاملا میتونن تئوری های متمایزی ازشون داشته باشن. به همین خاطر میگم که خیلی راحت میشه برای توبی فیلم ساخت چون اصلا میتونه داستاناش زمین تا آسمون با تام هالند فرق کنه.
به نظرم میتونن یه فیلم اسپایدرمن 4 با همون کست قبلی و تم قبلی بسازن و داستان خاص خودش رو تعریف کنن و توی اون فیلم ما اسپایدرگرل رو ببینیم که شروعی باشه برای فیلم های خودش (چون اسپایدرگرل هم میتونه حال و هوای فرنچایز اسپایدرمن رو متحول کنه)
یه فیلم تمیز بسازن با محوریت توبی و با این اوصاف میتونه یه فیلم جذاب با ایده جدید باشه که هیچ تداخل و شباهتی به فیلم های تام هالند نداره. حالا اگه بخوان میتونن توبی رو باز در فرنچایز نگه دارن و تو فیلم هایی که اسپایدرگرل حضور داره توبی ( و کریستن دانست و حالا اشاره ای به کست قبلی) به عنوان پدرش و بزرگترش راهنماییش کنه و در سکانس هایی از فیلم حضور داشته باشه .
من که خیلی از این اتفاق خوشحال میشم به شرطی که دست ریمی باشه و دستش هم باز باشه تا یه داستان متفاوت رو ارائه کنه ( چون نشون داده چقدر استاده تو یه فیلم متفاوت ارائه دادن :دکتراسترنج 2 نمونه بارزش) و البته توبی رو هم پیرمرد نشون ندن :D بلکه قدرت های خودش رو داشته باشه و اصلا فیلم 4 با محوریت خود توبی ساخته بشه نه اسپایدرگرل
3. اندرو گارفیلد : یه داستان خوب و با کیفیت براش تعریف کنن و ویلناشون رو بریزن تو دنیای اندرو ! بشه اسپایدرمن سونی ورس (گرچه میتونن این ویلنا رو با یه توجیه خوب مولتیورسی به دنیای ام سی یو و توبی هم بکشونن)

کاش خبر های خوبی از این فرنچایز بشنویم و سونی هم سر عقل بیاد و اتفاقات خوبی رو توش ببینیم. (کریون هم اگه بد باشه دیگه واقعا امیدبستن بهشون سخت میشه کما اینکه الان هم تقریبا هست!!)
نقل قول کردن
Devil Of Hells Kitchen
#6 Devil Of Hells Kitchen 1401-03-09 15:31
ممنون بابت مقاله
من هم با نظر دوستان موافقم
سونی در زمینه ی انیمیشن خوب عمل کرده
ولی موندم تا کی میخواد ونوم رو همینطور ادامه بده؟
تو هر فیلم بخواد هی با یه سیمبیوت جدید مبارزه کنه و تمام؟
البته باید دید چیکار میکنن. چون همینطور دارن شخصیت جدید اضافه می کنن. من حدسم اینه که میخوان یه حماسه ی اسپایدورس بسازن. اما ریسک زیادی داره چون ممکنه دیگه تماشاگرا خسته بشن از بس کاراکتر های جدید و بدون ربط به هم رو دیدن :-*
به هر حال، سونی داره تلاش می کنه مثل سه فاز اول mcu (infinity saga) یه حماسه بسازه؛ ولی به پاش نمیرسه. چون نهایتا میخواد دونه دونه برای هر کاراکتر فیلم بسازه که هیچ ربطی به هم ندارن، بعد با یه واقعه مولتی ورسی با هم نبرد می کنن
به پای mcu نمیرسه چون تقریبا تمام نقاط داستان توی هر فیلم روی بقیه جاها تاثیر داشتن و سیر تکامل شخصیتی بعضی از کاراکتر ها مثل آیرون من رو کامل کرد.
و در آخر هم همه‌ی اینه حدس و گمانه و باید ببینیم چی پیش میاد :lol:
نقل قول کردن
IRONHAMI
#7 IRONHAMI 1401-03-11 10:35
به نقل از Ice Man:
#1
و البته سه گانه بعدی در mcu هم خبر خوبیه
به آینده ونوم امیدی ندارم وقتی حتی نتونستن از پس کارنیج بربیان دیگه چه کاری میخوان بکنن!
در ضمن بهتره سونی برای فیلماش هم از یه زن عنکبوتی استفاده کنه مثلا جسیکا یا گوئن و... ولی دست از سر پیتر برداره

سه گانه بعدی مرد عنکبوتی تو MCU بهترینشه چون مارول مخصوصا دوتا فیلم اخر مرد عنکبوتی رو خیلی خوب ساخت پروژه ی راهی به خانه نیست که محشر بود و ما هم منتظر این هستیم که ببینیم بعد از اتفاق هایی که برای پیتر افتاد چکار خواهد کرد
نقل قول کردن
Negin.Begin
-1 #8 Negin.Begin 1402-06-10 12:26
تاریخ اکران فیلم هارو اشتباه نوشتید
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1402-06-10 17:20
به نقل از Negin.Begin:
تاریخ اکران فیلم هارو اشتباه نوشتید

مقاله بیش از یکسال پیش نوشته شده. از اون موقع بارها تاریخ اکران فیلم ها تغییر کرده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید