رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023

رتبه-بندی-فیلم-ها-و-سریال-های-کمیک-بوکی-ابرقهرمانی-comic-book-سوپرهیرو-superhero-2023

زمان آن رسیده است که آثار کمیک بوکی سال گذشته را با هم مرور کنیم.

مقدمه: آثار کمیک بوکی همیشه محبوب و عامه پسند بوده و در طول سال های گذشته، دچار رشد و تکامل قابل توجهی بوده است. در این سال های اخیر شاهد رکورد های و شکست های متعددی در آثار کمیک بوکی بودیم و در این مقاله قرار است به آثار کمیک بوکی سال 2023 بپردازیم و این مقاله را با سوال "آیا امسال سال خوبی برای هواداران کمیک بوک بوده است؟" شروع کنیم و جواب آن را با خواندن ادامه مقاله بیابیم!

 

19- Gotham Knights

Gotham Knights سریال

سال گذشته شاهد سریالی براساس کمیک های بتمن بودیم که به جرئت می‌توان گفت که بدترین اثر کمیک بوکی سال 2023 می‌باشد. این سریال با گنجاندن عناصر تینجری (نوجوانانه) سعی در جذب مخاطبان جوان تر را داشت که با شکست مواجه شد. داستان های بی‌معنی و سطحی و شخصیت پردازی نادرست و طراحی لباس مزخرف سقوط این اثر کمیک بوکی را فراهم ساخت.

 

18- Shazam! Fury of the Gods

Shazam! Fury of the Gods

فیلم به شدت Fun و جذاب شزم (Shazam) که در سال 2019 همزمان با فیلم های چون اونجرز: اندگیم (Avengers: Endgame)، کاپیتان مارول (Captain Marvel) و ریبوت فیلم پسر جهنمی (Hellboy) اکران شد با تحسین منتقدین مواجه شد و تبدیل به یکی از بهترین فیلم های DCEU شد. همه ما منتظر یک دنباله درست و حسابی از این فیلم فوق العاده بودیم که پس از انتشار آن، همه چیز به فنا رفت! قسمت دوم این سری با نام "خشم خدایان" شکست سختی در جنبه تجاری و هنری خورد و بسیاری از منتقدین از داستان بی‌ثبات آن تاختند. نکته جالب اینجاست که این فیلم قرار بود با یکی از غول های سینمای مدرن به نام آواتار 2 ساخته جیمز کامرون رقابت کند!

 

17- Secret Invasion

Secret Invasion

راستش قرار بر انتخاب باشد ترجیح می‌دهم یک سریالی جاسوسی/معمایی خوب ببینم یا اقلا اصل مارول را ببینم. وسط سریال همه‌اش به این فکر می‌کنید که خب چرا هالک یا کاپیتان آمریکا را صدا نمی‌زنند بیاید کار را یکسره کند. حتی پلنگ سیاه یا فالکون هم می‌توانستند خیلی راحت‌تر کار را جمع کنند. یعنی چی که نیک فیوری می‌گوید این مسئله شخصی من با اسکرول‌هاست؟ مگر ما مسخره توییم؟! بعد هم آن هزینه 25 میلیون دلاری دقیقا کجا خرج شده؟ وقتی که ما نه صحنه‌های حیرت‌انگیز و نفسگیری می‌بینیم و نه داستان سرعت فوق‌العاده ای دارد، برای چی باید این همه بابتش خرج می‌شده. این سریال به اعتقاد خیلی‌ها یک شکست تمام عیار برای مارول است. حالا این قضاوت شاید اغراق‌آمیز باشد و شاید سریال کمتر از ساخته‌هایی مثل WandaVision نباشد، اما مارول می‌توانست همه این 6 قسمت را در یک فیلم جمع و جور کند و با باجت در نظر گرفته شده یک پایان‌بندی آبرومند هم برای فیلم بسازد و این همه به خودش و بیننده‌هایش دردسر ندهد.

 

16- Ant-Man and the Wasp: Quantumania

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم های اختصاصی مرد مورچه ای (به خصوص قسمت اول) یکی از بهترین فیلم های MCU محسوب می‌شود. صحنه های اکشن، حرکات و زوایای دوربین و CGI به خوبی استفاده شدند. اما متاسفانه قسمت جدید سری مرد مورچه ای اصلا آن چیزی نبود که فکر می‌کردیم! همه چیز ناامیدکننده بود. از فیلمنامه گرفته تا ایده های بصری که در فیلم های قبل مصرف شده بودند و دیگه برای مخاطب تازگی نداشت! این فیلم همانند قسمت دوم فیلم شزم (Shazam) با میانگین امتیاز زیر 50 درصد روبه‌رو شد که نشان دهنده نپسندیدن فیلم می‌باشد.

 

15- The Flash

فیلم فلش

چقدر هیجان انگیز بود وقتی که بازگشت دوباره مایکل کیتون در نقش بتمن پس از 30 سال در فیلم فلش تأیید شد. اما این هیجان با انتشار فیلم به کلی از بین رفت. زیرا ما باز هم ردپاهایی از آثار زک اسنایدر را در این فیلم مشاهده می‌کردیم. این فیلم نه تنها یک فیلمنامه تکراری دارد، بلکه صحنه های اکشن فیلم هم فاجعه است! به جرئت می‌توان گفت که این فیلم به لحاظ جلوه های رایانه ای نسبت به فیلم های قبلی دی سی، بسیار ضعیف تر کار شده بود و باعث شد این فیلم برای استودیو برادران وارنر یک ضرر مالی محسوب شود. تنها چیزی ما از این فیلم لذت بردیم حضور نسبتا کوتاه مایکل کیتون با همان لباس دوست داشتنی‌اش بود. نظر استاد ترابی درباره ی فیلم:

فلش انصافا از شزم 2 و بلک آدام و ... بهتر بود ولی حسابی گند زد. فروشش اونقدر نیست که بودجه خودش رو در بیاره. منتقدین هم که نمرات خوبی بهش ندادن. جلوه های ویژه در حد و اندازه های بازی های کنسول PS2، داستان آشفته و شلخته و بازی واقعا بد ازرا میلر در نقش فلش. به قول اون بابا "اصلا برای چی این فیلم ساخته شد و دقیقا چی رو ریبوت کرد؟" و من کلا با بخش فینال فیلم مشکل داشتم. یعنی چی که دوبار رفتن عقب به زمان و کشککی شکست خوردن و بعد ... تسلیم؟! من فقط از صحنه احساسی خداحافظی بری و مادرش تو پایان فیلم خوشم اومد. و واقعا افسوس خوردم که این همه پتانسیل به هدر رفت. شخصیت ها واقعا بدون هیچ توضیح یا شرح و بسط شخصیتی وارد شدند. مثل سوپرگرل که هیچی از انگیزه هاش نفهمیدیم و درست معلوم نشد که چی شد با قهرمانا شد. بنظرم برید انیمیشن فلش پونت پارادوکس رو تماشا کنید که صد برابر بهتره. و ایکاش بتمن مایکل کیتون که بتمن محبوب نسل ماست رو استفاده نمیکردن و اون خاطرات خوش ما رو خراب نمیکردن ...

 

14- Blue Beetle

Blue Beetle بلو بیتل

سوسک آبی (Blue Beetle) یکی از شخصیت های نسبتاً گمنام دی سی به حساب می‌آید و هیچگاه از محبوبیت بالایی برخوردار نبوده است و بسیاری این شخصیت را جدی نمی‌گیرند! سال 2023 دی سی به فکر ساخت فیلمی براساس این شخصیت شد تا شاید موفقیتی نصیب این شخصیت شود. این فیلم با کپی برداری بسیار زیاد (از طراحی لباس تا نوع مبارزه) از روی تریلوژی آیرون من (Iron Man Trilogy) پایه گذاری شد و سرانجام همانند یک برج فرو ریخت! بسیاری از شباهت غیر قابل انکار فیلم با فیلم های مرد آهنی و وجود اکشن بی‌مغر (Brainless Action) متعدد در سکانس های فیلم انتقادات شدیدی کردند.

 

13- The Marvels

The Marvels فیلم مارولز

پس از انتشار نخستین قسمت از فیلم کاپیتان مارول در سال 2019، این فیلم امتیازات ضد نقیضی دریافت کرد و در کنار فیلم هایی از جمله انتقام جویان: پایان بازی و شزم تا حدی فراموش شد. در سال گذشته شاهد بازگشت این شخصیت در یک فیلم اختصاصی دیگر به نام "مارول ها" بودیم. می‌توان گفت این فیلم همان بازخورد قسمت اول را به دست آورد و عملکردش با فیلم قبل یکسان بود. گرچه بسیاری انتظارات بالایی از این فیلم داشتند، توانست عملکرد متوسطی داشته باشد! البته خیلی ها مثل استاد ترابی این فیلم را از قسمت اول بهتر و سرگرم کننده تر میدانند. مساله دیگر این است که فیلم با بودجه ای بالغ بر 220 میلیون دلار تنها 205 میلیون دلار در سطح جهان فروش کرد و کم فروش ترین فیلم تاریخ MCU شد. و از یاد نبریم که فیلم شکست خورده "پرندگان شکاری" دیسی هم دقیقاً همین قدر فروخت و این بار دیگر ثابت میکنه تماشاچی ها از فیلم هایی با محوریت ابرقهرمانان مونث استقبال نمیکنند.

 

12- Shin Kamen Rider

Shin Kamen Rider فیلم

کامن رایدر شخصیتی ژاپنی است که توسط شوتارو ایشینوموری خلق شده است و شباهت هایی با مرد مورچه ای مارول دارد که در اواسط دهه 70 میلادی سریال این شخصیت در آنتن تلویزیون رفت و با استقبال خوبی مواجه شد (این مقاله را بخوانید).. پس چند دهه این شخصیت در قالب یک فیلم سینمایی ظاهر شد که در کل عملکرد متوسطی رو به بالایی برخوردار شد. بسیاری از منتقدین جلوه های ویژه و شوخ طبعی فیلم را تحسین کردند.

  

11- Aquaman and the Lost Kingdom

Aquaman and the Lost Kingdom فیلم

سرانجام با فیلم آکوامن 2، دنیای سینمایی دی سی به پایان رسید که از همان ابتدا به طور ناشیانه توسط زک اسنایدر ساخته شد. قسمت نخست فیلم آکوامن اصلا نتونست انتظارات را برآورده کنه ولی فروش خوبی داشت. ولی قسمت دوم به مراتب بهتر و جمع و جور تر بود. سرگم کننده ولی نه چندان عمیق که برخلاف قسمت اول به شعور تماشاچی زیاد توهین نمیکرد!

 

10- My Adventures With Superman

My Adventures With Superman کارتون

یکی از جدیدترین سریال های دی سی مربوط به سریال "ماجراهای من با سوپرمن" می‌شود که به صورت انیمه (Animé) تولید شد. این سریال با در نظرگرفتن شوخ طبعی ها و استفاده از حال و هوایی امیدوارانه عملکرد مطلوبی بر جای گذاشت و با استقبال خوبی مواجه شود. قطعا مهم‌ترین ویژگی این برای تبدیل یک اثر قدرتمند پایبندی به شخصیت پردازی سوپرمن و کمیک های او می‌باشد.

 

9- Gen V

Gen V سریال

ژنرال وی نام اسپین آف یکی از مشهور ترین سریال های ابرقهرمانی به نام پسران (The Boys) می‌باشد که با استقبال مخاطبان مواجه شد اما به اندازه سریال اصلی موفقیت آمیز نبود. در هر حال این سریال با به تصویر کشیدن زندگی ابرقهرمانان به صورت کمدی سیاه (Black Comedy) همچون سریال اصلی، بزرگترین نقطه قوت این سریال تبدیل شد. گرچه کسانی که سریال اصلی را تماشا کرده باشند، قطعا این اسپین آف برای آنها کمی تکراری خواهد آمد.

 

8- Doom Patrol (Season 4)

Doom Patrol (Season 4) دووم پاترول

سریال دووم پاترول بر اساس گروهی از ابرقهرمان دنیای دی سی به نام "گشت نابودی" ساخته شد که تا ‌4 سیزن دوام آورد که سرانجام با تحسین مخاطبان مواجه شد. این سریال که همانند آیتم قبل، در قالب ژانر ‌کمدی سیاه تولید شد و توانست لحظات جالب و ماندگاری را از خود به جا بگذارد. این سریال از سال 2019 شروع و فصل پایانی آن در سال 2023 منتشر شد که این ماجراجویی را به پایان رساند.

 

7- Superman & Lois (Season 3)

Superman & Lois (Season 3) سریال فصل 3

سریال "سوپرمن و لوئیس" بی شک یکی از بهترین سریال های اخیر دی سی می‌باشد. نقش آفرینی تایلر هوچلین در قالب سوپرمن تماشایی از آب درآمده است. این سریال که با محوریت شخصیت سوپرمن و لوئیس لین شروع به گسترش داستان شد. قطعا یکی از جذاب ترین نکات این سریال لباس سوپرمن بود که با لوگوی قرمز و سیاهش که تداعی کننده سریال سوپرمن 1940 برادران فلیشر است. در کل سریال جذاب و سرگرم‌کننده ای بود که سومین فصل آن در سال گذشته منتشر شد.

 

6- Invincible (Season 2)

Invincible (Season 2) سریال فصل 2

کمیک های "شکست ناپذیر" که توسط کمپانی ایمج کامیکس خلق شدند، حال و هوای بزرگسالانه و خشنی را تداعی می‌کند و با این وجود همیشه موفقیت آمیز بوده و طرفداران زیادی دارد. این محبوبیت با ساخت یک انیمیشن سریالی در سالهای گذشته به اوج خود رسید. فصل اول این سریال به شدت مهیج و ماندگار از آب درآمد و در نهایت فصل دوم آن در سال 2023 منتشر شد که هم اندازه فصل نخست نبود اما بازهم توانست کولاکی به پا کند!

 

5- Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

لاک پشت های نینجا 2023

در سال 2023 انیمیشن سینمایی جدید لاک پشت های نینجا پس از چندین سال به روی پرده سینما رفت و بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین و هواداران دریافت کرد. البته برخی از سبک بصری مشابه با انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی و دیزاین شخصیت ها که لاغر و عجیب به تصویر کشیده شده بودند، انتقاد کردند. اما از داستان می‌توان نقطه قوت نام برد که خیلی خوب و منطقی شخصیت های اصلی و فرعی رو معرفی کرد و بهشون انگیزه های قابل قبول و باورپذیر داد. زیرا ما با لحظات جدیدی در داستان های لاک پشت های نینجا روبه‌رو می‌شدیم. صحنه های اکشن هم عالی بودن. بنابراین برای یک هوادار اصیل کمیک بوک و لاک پشت های نینجا می‌تواند جالب و Fun باشد زیرا به شعور مخاطب احترام میگذارد!

 

4- Loki (Season 2)

Loki (Season 2) لوکی فصل 2

سریال لوکی با بازی تام هیدلستون از زمان انتشار آن، سر زبان ها افتاده و موفقیت قابل توجهی برای مارول بوده است. فصل دوم این سریال که در سال 2023 منتشر شد، وعده چیزی همانند فصل نخست را می‌داد که خوشبختانه نه تنها باعث سقوطش نشد بلکه بسیاری آن را با فصل اول مقایسه می‌کنند! این سریال پس از وقایع فیلم اند گیم را روایت می‌کند.

 

3- What If...? (Season 2)

 What If...? (Season 2) وات ایف

قطعا یکی از مهم‌ترین و بهترین سریال اخیر مارول، سریال "چه می‌شد اگر؟" می‌باشد. این سریال که برپایه مجموعه کمیک هایی با همین نام که در جهان موازی می‌گذرد و نشان می‌دهد که اگر چنین اتفاقی در دنیای اصلی مارول رخ می‌داد چه می‌شد. این سریال که در دنیای سینمایی مارول رخ می‌داد توانست به این سری از کمیک ها وفادار بماند و ذات و جوهره آن را حفظ کند.

 

2- Guardians of the Galaxy Vol. 3

Guardians of the Galaxy Vol. 3 - نگهبانان کهکشان 3

سرانجام جیمز گان با پیوستن به دنیای دی سی دستی به روی دنیای سینمایی اش کشید تا بتواند گندکاری های زک اسنایدر را اصلاح کند. از جمله ساخت فیلم جوخه انتحاری که چند پله بالاتر از فیلم های قبلی دی سی بود. (الان هم در ساخت فیلم جدید سوپرمن نظارت داره!) در هر حال پس از این ماجرا او برای تکمیل سه گانه نگهبانان کهکشان به مارول بازگشت و سومین قسمت را کارگردانی کرد که به جرئت می‌توان گفت که این فیلم جزو برترین فیلم های سال گذشته به حساب می‌آید و جیمز گان با این قسمت سه گانه محبوبش را به پایان رساند.

 

1- Spider-Man: Across the Spider-Verse

اسپایدرمن در میان دنیای عنکبوتی

در سال 2018 اولین قسمت از این سه گانه تحت عنوان "مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" اکران شد که یک شاهکار تمام عیار بود. این انیمیشن در چند رشته مختلف برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. همچنین با تحسین منتقدین همراه بود و در مجموع 300 میلیون دلار فروش کرد. در سال 2023 دومین قسمت این سری بی‌نظیر منتشر شد که توانست عملکرد مطلوبی به جا بگذارد. گرچه به خوبی قسمت قبل نبود اما بازهم به جرئت می‌توان این انیمیشن را به عنوان عظیم ترین اثر کمیک بوکی 2023 خواند. آخرین قسمت از این سه گانه انتظار می‌رود که در سال 2024 منتشر شود و این داستان ناتمام را به سرانجام برساند.

 

امیرحسین جعفری

AmirhoseinJafari2005

All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

65 فیلم ابرقهرمانی و کمیک بوکی برتر تاریخ سینما

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 سریال برتر کمیک بوکی

بدترین سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

10 شخصیت خبیث برتر سریال های کمیک بوکی!

پرخرج ترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینما

رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2021

10 سریال برتر سال 2021

رتبه بندی فیلم های ابرقهرمانی سال 2018

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

رتبه‌بندی فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2019

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

10 صحنه برتری که در تریلرهای دنیای سینمایی مارول بودند ولی در خود فیلم نبودند!

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1402-10-16 12:22
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#2 Gotham-Knight 1402-10-16 12:23
سلام مقاله عالی بود
ولی به نظر بنده فیلم گاردینز آف گلکسی خوب بود ولی شایستگی این رتبه رو نداشت بنظرم خیلیسعی شده بود یه پایان برای گروه و نسل اول گهبانان باشه ولی خیلی سریع بود و یه جا ها بی معنی شد انشالله که نقد کاملشون توسط سایت منتر بشه ولی بقیه رتبه بندی ها عالی بود
بنظرم سال خوبی برای کامیک نبود یعنی خیلی بیشتر جا داشت به لیست که گاه کنی پراست از اون هایی که می خواستن شاهکار قسمت یا فصل قبل رو تکرار کنن و نتونستن ولی بعضی هاشون خوب بودند مثل درون دنیای عنکبوتی و لوکی و وات ایف
باز هم از شما ممونیم
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#3 Gotham-Knight 1402-10-16 12:30
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

من زیاد نظر میدم :cry: :o :lol:
نقل قول کردن
داریوش
#4 داریوش 1402-10-16 13:36
عالی بود اسپایدرمن اکراس اسپایدرورس قطعا لیاقت اول شدن شدن رو داشت به نظر من حتی از قسمت اولش هم بهتر بود :-)
نقل قول کردن
داریوش
#5 داریوش 1402-10-16 13:39
راستی به دلیل اعتصابات بازیگران هالیوود قسمت سوم اسپایدرورس تو همین ۲۰۲۴ پخش میشه ؟؟؟؟
نقل قول کردن
chad_kroeger_-_hero_
#6 chad_kroeger_-_hero_ 1402-10-16 13:55
با رتبه بندی موافقم ولی تهاجم مخفی رو بدجور کوبیدید . اینقدرا هم داغون نبود
بلو بیتل هم فیلم متوسط و جمع و جوری بود
نقل قول کردن
Hornet
#7 Hornet 1402-10-16 13:56
اسپایدرورس عالی بود ولی عجیبه برام که صداپیشه پیتر بی. پارکر گفته خودشم نمیدونه برای قسمت سوم برمیگرده یا نه :o
نقل قول کردن
Hornet
#8 Hornet 1402-10-16 13:57
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

استاد خدایی حق دارید . ما کاربرای نمک نشناسی هستیم. چند وقته حس میکنم میخواین سایت رو تعطیل کنید درسته؟ :-* :sigh: :sad:
نقل قول کردن
SpiderGoblin
#9 SpiderGoblin 1402-10-16 14:08
مثل همیشه رتبه بندی این سایت در میان سایتای خارجی برترین بود. خسته نباشی اقای جعفری
نقل قول کردن
SpiderGoblin
#10 SpiderGoblin 1402-10-16 14:08
به نقل از Hornet:
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

استاد خدایی حق دارید . ما کاربرای نمک نشناسی هستیم. چند وقته حس میکنم میخواین سایت رو تعطیل کنید درسته؟ :-* :sigh: :sad:

اگر این سایت تعطیل بشه که من دق میکنم میمیرم
نقل قول کردن
Spider burger
#11 Spider burger 1402-10-16 14:10
وات ابف فصل دومش بشدت فمنیستی بود فصل اول به مراتب جذاب تر بود.
مارول انگار پشیمونه که کپ دنیای سینمایی ، کارتر نیست

کامن رایدر هم لیاقت رتبه بهتری داشت ، یجورایی فرنچایز رو دوباره زنده کرد.

یه خسته نباشید هم به کل تیم اسپایدی 8)
نقل قول کردن
A.spidey
#12 A.spidey 1402-10-16 14:18
جدا از مقاله که خیلی عالی بود،رتبه بندی واقعا بی نقص بود
دست مریزاد :-)
نقل قول کردن
master of mystery
#13 master of mystery 1402-10-16 14:29
سال 2023 برای فیلم ها و آثار کمیک بوکی سال درخشانی نبود.
حتی سریال لوکی و وات ایف هم به نظرم از فصل اولشون پایین تر بودن. فقط دلمون به بازی اسپایدرمن 2 و اسپایدرورس 2 وتاحدی نگهبانان کهکشانی 3 خوش بود که تونستن آبرو داری کنن. بقیه پایین تر از حد انتظار ظاهر شدن
نقل قول کردن
«هارلی کویین»
#14 «هارلی کویین» 1402-10-16 14:37
به نقل از SpiderGoblin:
به نقل از Hornet:
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

استاد خدایی حق دارید . ما کاربرای نمک نشناسی هستیم. چند وقته حس میکنم میخواین سایت رو تعطیل کنید درسته؟ :-* :sigh: :sad:

اگر این سایت تعطیل بشه که من دق میکنم میمیرم

حتی شوخیش هم قشنگ نیست ...
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#15 The Spectacular Burmun 1402-10-16 14:58
واقعا حیفم اومد واسه چنین مقاله ای نظر ندم.از حق هم نگذریم امتحانات سخت گذشتن و امروز با نتیجه ای فوق العاده از جهنم ریاضی مرخص شدم.
بگذریم...یه چیزی بهتون میگم مسخره ام نکنید،دقیقا همین دیشب یه همچین رتبه بندی برای خودم کردم(The Best Years
Of Comic Book Movie,Ranked)که ابتدا سال هارو سپس فیلم هایی که توشون اکران شده بود رو رتبه بندی کردم.من سریالا رو نیاوردم چون بعضی هارو ندیدم و بعنوان خوره فیلم خواستم رتبه بندی خودمو داشته باشم:
Shazam:Fury Of The Gods
The Flash
Ant-Man and The Wasp:Quantumania
The Marvels
Guardians Of The Galaxy Vol.3
Blue Beetle
Teenage Mutant Ninja Turtles:Mutant Mayhem
Spider-Man:Across The Spider-Verse
بشدت از مقاله لذت بردم فقط توقع داشتم یکمی توضیحات بیشتر داشته باشه اما مشکل خاصی ندارم و به اندازه بود.مخالفتمم با رتبه بندی بالا نوشتم.بعضی رتبه هارو واقعا لیاقت بالاتر بودن رو داشتن.
با اجازه برم واسه مقاله هایی که نظر ندادم نظر بدم
#1
نظر دادن که وظیفه ماست،ولی این سه هفته امتحانات رو اصلا نمیشه کاریش کرد(تازه هنوز یه هفته مونده!)
در هرصورت تشکر میکنم بابت اینکه تو این مدت ول نکردید و ادامه دادید.شاید کم کاری از منو و امثال من بوده.
نقل قول کردن
داریوش
#16 داریوش 1402-10-16 18:36
به نقل از The Spectacular Burmun:
واقعا حیفم اومد واسه چنین مقاله ای نظر ندم.از حق هم نگذریم امتحانات سخت گذشتن و امروز با نتیجه ای فوق العاده از جهنم ریاضی مرخص شدم.
بگذریم...یه چیزی بهتون میگم مسخره ام نکنید،دقیقا همین دیشب یه همچین رتبه بندی برای خودم کردم(The Best Years
Of Comic Book Movie,Ranked)که ابتدا سال هارو سپس فیلم هایی که توشون اکران شده بود رو رتبه بندی کردم.من سریالا رو نیاوردم چون بعضی هارو ندیدم و بعنوان خوره فیلم خواستم رتبه بندی خودمو داشته باشم:
Shazam:Fury Of The Gods
The Flash
Ant-Man and The Wasp:Quantumania
The Marvels
Guardians Of The Galaxy Vol.3
Blue Beetle
Teenage Mutant Ninja Turtles:Mutant Mayhem
Spider-Man:Across The Spider-Verse
بشدت از مقاله لذت بردم فقط توقع داشتم یکمی توضیحات بیشتر داشته باشه اما مشکل خاصی ندارم و به اندازه بود.مخالفتمم با رتبه بندی بالا نوشتم.بعضی رتبه هارو واقعا لیاقت بالاتر بودن رو داشتن.
با اجازه برم واسه مقاله هایی که نظر ندادم نظر بدم
#1
نظر دادن که وظیفه ماست،ولی این سه هفته امتحانات رو اصلا نمیشه کاریش کرد(تازه هنوز یه هفته مونده!)
در هرصورت تشکر میکنم بابت اینکه تو این مدت ول نکردید و ادامه دادید.شاید کم کاری از منو و امثال من بوده.

ما دو هفته دیگه تموم می شویم بخاطر اینکه فورجه داشته باشیم یک هفته زودتر شروع کردم :lol:
نقل قول کردن
Ghjkl
#17 Ghjkl 1402-10-16 18:57
به نقل از Spider burger:
وات ابف فصل دومش بشدت فمنیستی بود فصل اول به مراتب جذاب تر بود.
مارول انگار پشیمونه که کپ دنیای سینمایی ، کارتر نیست

کامن رایدر هم لیاقت رتبه بهتری داشت ، یجورایی فرنچایز رو دوباره زنده کرد.

یه خسته نباشید هم به کل تیم اسپایدی 8)

چندتا شخصیت مونث وارد داستان شد سریال میشه فمینیستی؟ این درصورتی نقطه ضعفه که بی دلیل شخصیت های مونث بر شخصیت های دیگه تحمیل بشن،
نقل قول کردن
Spid
#18 Spid 1402-10-16 19:20
عالی و خسته نباشید
بنظرم سه قسمت آخر لوکی و به خصوص پایان شاهکارش فوق العاده بود و مجموعا از what if بهتر بود
نقل قول کردن
The amazing A.M
#19 The amazing A.M 1402-10-16 20:25
من اومدم ✋✋✋✋✋✋ مخلص همگی مطالب جالبی بود همین
نقل قول کردن
Sina3
#20 Sina3 1402-10-16 21:53
سلام فصل 2 شکست ناپذیر کامل منتشر شده ؟ چون من تا قسمت ۴ بیشتر نتونستم پیدا کنم
نقل قول کردن
رض
#21 رض 1402-10-16 22:00
مقاله عالی بود خسته نباشید ولی به نظر من قسمت دوم انیمیشن اسپایدر ورس بهتر از قسمت قبلش بود
نقل قول کردن
رض
#22 رض 1402-10-16 22:07
شکست ناپذیر فکر نکنم فصل ۲ کامل پخش شده باشه
نقل قول کردن
استاد اعظم
#23 استاد اعظم 1402-10-16 22:49
به نقل از رض:
مقاله عالی بود خسته نباشید ولی به نظر من قسمت دوم انیمیشن اسپایدر ورس بهتر از قسمت قبلش بود

نه نبود. همونطور که آقای ترابی تو نقدشون گفتند شخصیت پردازی برخی کاراکترها با ذات شون تطابق نداشت. مخصوصا پیتر بی پارکر
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1402-10-16 23:40
به نظرتون سریال اکو قراره متفاوت باشه؟
www.aparat.com/v/ANqab
نقل قول کردن
Vincent
#25 Vincent 1402-10-17 01:08
دیزنی و مارول چه گندهایی زدن مخصوصا با فیلم The Marvels که رسما فاجعه بشری بود یعنی دیزنی میاد یک زن سیاه پوست که هیچ فیلمی تو کارنامش نداره رو میزاره کارگردان این فیلم متاسفانه سیاست های دیزنی گند زده به مارول حتی این سیاست ها به آثار پیکسار هم وارد کرد و بد عمل کرد الان مارول همه قهرماناش یا زن شدن یا سیاه پوست شدن دلم برای یک مرد استریت سفید پوست تو دنیای ابرقهرمانی تنگ شده حداقل سریال هایی مثل Moon Knight با بازی خوب اسکار آیزاک رو داشتیم که واقعا باید یه جایزه اسکار برای نقش آفرینیش تو اون سریال میدادن
نقل قول کردن
Stormbreaker
#26 Stormbreaker 1402-10-17 01:10
آقای ترابی میشه شماهم نظرتون رو راجع به فصل دوم لوکی بگین؟بنظرتون به پای فصل اول می‌رسید یا بهتر از فصل اولش بود؟
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1402-10-17 06:59
به نقل از Stormbreaker:
آقای ترابی میشه شماهم نظرتون رو راجع به فصل دوم لوکی بگین؟بنظرتون به پای فصل اول می‌رسید یا بهتر از فصل اولش بود؟

قطعا به پای فصل اولش نمیرسید. تا قسمت 4 که واقعا حوصله ی آدمو سر میبرد. بعدش تازه یه مقدار جون گرفت. به نظرم خیلی پتانسیل داشت. مخصوصا با تم سفرهای زمانی که میتونست خیلی بدرخشه ولی به خوبی از این پتانسیل استفاده نشد
و آره ... فصل اول یه سر و گردن از فصل 2 بالاتر بود
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#28 The Spectacular Burmun 1402-10-17 08:03
به نقل از mtm:
به نظرتون سریال اکو قراره متفاوت باشه؟
www.aparat.com/v/ANqab

صددرصد.مبارزه فوق العاده خفنی بود.ببین اگر این سکانسش اینه باقیش چی میشه(هرچند هنوزم نمیشه با قاطعیت حرف زد)
بنظرم میتونه بهترین سریال مارول بشه(یا تو سه تای برتر)و کلید شروع وقایع مردعنکبوتی ۴ اینجاست.پس آره،فکر میکنم خیلی رو آینده مارول تاثیر بذاره.
(ولی خودمونیما،عجب دردویلی بشه این :-* )
نقل قول کردن
داریوش
#29 داریوش 1402-10-17 09:58
به نقل از استاد اعظم:
به نقل از رض:
مقاله عالی بود خسته نباشید ولی به نظر من قسمت دوم انیمیشن اسپایدر ورس بهتر از قسمت قبلش بود

نه نبود. همونطور که آقای ترابی تو نقدشون گفتند شخصیت پردازی برخی کاراکترها با ذات شون تطابق نداشت. مخصوصا پیتر بی پارکر

نمراتش توی راتن تومیتوز و متاکریک و IMDb بیشتر از قبلی بودند اگه قبلی۱۰ بود این یکی ۱۱ از۱۰

ولی خب نظر هرکسی محترمه ;-)
نقل قول کردن
Re_za
#30 Re_za 1402-10-17 10:02
به نقل از chad_kroeger_-_hero_:
با رتبه بندی موافقم ولی تهاجم مخفی رو بدجور کوبیدید . اینقدرا هم داغون نبود
بلو بیتل هم فیلم متوسط و جمع و جوری بود

با نظرت موافقم
نقل قول کردن
Re_za
#31 Re_za 1402-10-17 10:03
به نقل از داریوش:
به نقل از استاد اعظم:
به نقل از رض:
مقاله عالی بود خسته نباشید ولی به نظر من قسمت دوم انیمیشن اسپایدر ورس بهتر از قسمت قبلش بود

نه نبود. همونطور که آقای ترابی تو نقدشون گفتند شخصیت پردازی برخی کاراکترها با ذات شون تطابق نداشت. مخصوصا پیتر بی پارکر

نمراتش توی راتن تومیتوز و متاکریک و IMDb بیشتر از قبلی بودند اگه قبلی۱۰ بود این یکی ۱۱ از۱۰

ولی خب نظر هرکسی محترمه ;-)

اینجا نمره و امتیاز مطرح نیست. بحث اینه که آثار اقتباسی رو باید از روی وفاداری به ذات منبع الهام بخش هم سنجید که استاد ترابی این رو به ما یاد داده و از این بابت باید گفت که این اثر دستکم یک پله پایین تر از اثر قبلی قرار میگیره
نقل قول کردن
داریوش
#32 داریوش 1402-10-17 10:06
به نقل از mtm:
به نظرتون سریال اکو قراره متفاوت باشه؟
www.aparat.com/v/ANqab

مبارزه جالبی بود ،فکر کنم قراره خفن بشه
این ما مورداک(دردویل)ب ازیگرش همون چارلی کاکس دیگه؟؟؟؟
نقل قول کردن
AMERETAT83
#33 AMERETAT83 1402-10-17 12:11
به نقل از mtm:
به نظرتون سریال اکو قراره متفاوت باشه؟
www.aparat.com/v/ANqab

قطعا
و به نظرم همین که بتونه یک تم بزرگسالانه‌تری به حال و هوای مارول بده برای دیده شدنش کافیه
گرچه تا اومدن خود سریال نمیشه با قطعیت نظر داد
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#34 mehrdad_hnr 1402-10-17 12:41
بچه ها من امید دارم با ورود چهار شگفت انگیز و دکنر دووم مارول د,وباره اوج میگیره
نقل قول کردن
Sina3
#35 Sina3 1402-10-17 14:44
به نقل از داریوش:
به نقل از استاد اعظم:
به نقل از رض:
مقاله عالی بود خسته نباشید ولی به نظر من قسمت دوم انیمیشن اسپایدر ورس بهتر از قسمت قبلش بود

نه نبود. همونطور که آقای ترابی تو نقدشون گفتند شخصیت پردازی برخی کاراکترها با ذات شون تطابق نداشت. مخصوصا پیتر بی پارکر

نمراتش توی راتن تومیتوز و متاکریک و IMDb بیشتر از قبلی بودند اگه قبلی۱۰ بود این یکی ۱۱ از۱۰

ولی خب نظر هرکسی محترمه ;-)

به نظر من هم قسمت دوم یکم بهتر از قسمت اول بودش
نقل قول کردن
I am your father luk
#36 I am your father luk 1402-10-17 18:29
من که امیدی به سریال اکو ندارم. بخصوص به بازیگرش که نتونست چیز جالبی توی هاکای به نمایش بذاره من نمیدونم چرا با وجود اینهمه بازیگر بااستعداد که تجربه بازی نقش های ناشنوا رو رارن اومدن یه بازیکر تازه کار که واقعا ناشنواست استفاده کردن و همون یذره پتانسیل رو هم دود کردن رفت هوا
نقل قول کردن
Spide
#37 Spide 1402-10-17 20:53
ولی حیف که جاناتان میجرزو اخراج کردن
این آخر تو سریال لوکی خوب بهش پرداخته شده بود و بنظر میتونست برا اونجرز ویلن مناسبی باشه
نقل قول کردن
the Batman
#38 the Batman 1402-10-17 21:11
به عنوان هوادار بتمن واقعا متاسفم قهرمان محبوبم تو سال ۲۰۲۳ نتونست حضور قوی و درخشانی در دنیای فیلم و سریال داشته باشه
در حالیکه اسپایدرمن تو همه عرصه ها عالی بود
نقل قول کردن
the Batman
#39 the Batman 1402-10-17 21:12
به نقل از I am your father luk:
من که امیدی به سریال اکو ندارم. بخصوص به بازیگرش که نتونست چیز جالبی توی هاکای به نمایش بذاره من نمیدونم چرا با وجود اینهمه بازیگر بااستعداد که تجربه بازی نقش های ناشنوا رو رارن اومدن یه بازیکر تازه کار که واقعا ناشنواست استفاده کردن و همون یذره پتانسیل رو هم دود کردن رفت هوا

اتفاقا بازیگر اکو هم عالی بازی میکنه و احساسات بروز میده و هم رزمی کاره
خیلی خوبه این خانوم
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1402-10-17 22:32
ویدیوی بسیار جالب!
تمام صحنه های مرگ‌ اسیایدرمن در بازی های کامپیوتری!

www.aparat.com/v/nAxvy

از دستش ندید ...
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#41 Gotham-Knight 1402-10-18 12:28
استاد ویدیو جالبی بود
بنظرتون حالا که میجرز اخراج شد مارول چه میکنه ؟ کلی از نقشه و پلن های مارول رفت هوا
نقل قول کردن
mtm
#42 mtm 1402-10-18 13:06
به نقل از Gotham-Knight:
استاد ویدیو جالبی بود
بنظرتون حالا که میجرز اخراج شد مارول چه میکنه ؟ کلی از نقشه و پلن های مارول رفت هوا

بازیگر رو عوض میکنن . نقشه هم سر جاش میمونه رو هوا نمیره
ضمن اینکه از قبل هم قرار شده بود ظاهرا نقش کنگ رو تو فیلم های بعدی کمتر کنن و یه جورایی دکتر دووم جانشینش بشه
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#43 Gotham-Knight 1402-10-18 14:22
به نقل از mtm:
به نقل از Gotham-Knight:
استاد ویدیو جالبی بود
بنظرتون حالا که میجرز اخراج شد مارول چه میکنه ؟ کلی از نقشه و پلن های مارول رفت هوا

بازیگر رو عوض میکنن . نقشه هم سر جاش میمونه رو هوا نمیره
ضمن اینکه از قبل هم قرار شده بود ظاهرا نقش کنگ رو تو فیلم های بعدی کمتر کنن و یه جورایی دکتر دووم جانشینش بشه

به نقل از mtm:
به نقل از Gotham-Knight:
استاد ویدیو جالبی بود
بنظرتون حالا که میجرز اخراج شد مارول چه میکنه ؟ کلی از نقشه و پلن های مارول رفت هوا

بازیگر رو عوض میکنن . نقشه هم سر جاش میمونه رو هوا نمیره
ضمن اینکه از قبل هم قرار شده بود ظاهرا نقش کنگ رو تو فیلم های بعدی کمتر کنن و یه جورایی دکتر دووم جانشینش بشه

دست شما درد نکنه
آخه من یجا خوندم که انگار اسم پروژه انتقام جویان : سلسله کانگ رو به انتقام جویان عوض کردن گفتم شاید کلا پلنشون عوض شده
نقل قول کردن
امیر مهدی آل نبی
#44 امیر مهدی آل نبی 1402-10-18 17:12
این کامنت ربطی به مقاله ندارد.

سلام به همگی
مادر من در حوزه‌ی سینما و تئاتر مشغول به کار هستند و با پیشنهاد من می‌خوان از روی کمیک The Amazing Spider-Man #248 که در وبسایت spidey.ir از آن به عنوان بهترین کمیک مرد عنکبوتی یاد می‌شود، یک نمایشنامه بسازند.
هر چند که ممکنه مجبور بشن تغییراتی رو روش اعمال کنند؛ ولی ایده‌ی اصلی نمایشنامه از روی این کمیک هستش.
مادرم گفتن اگه تونستم نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو هم پیدا کنم. برای همین اگه کسی نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو داره، خیلی ممنون میشم که برام بفرسته.
مواظب خودتون باشید
فعلا خدانگهدار
نقل قول کردن
اسپایدر علی
#45 اسپایدر علی 1402-10-18 22:36
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

آقای ترابی برنامه ای برای ساخت رتبه بم ی بهترین اقتباس ها از کریون ندارید ؟
مقالات این دستی که میذاشتید خیلی جالب بودن
نقل قول کردن
mtm
#46 mtm 1402-10-19 07:14
به نقل از اسپایدر علی:
به نقل از mtm:
الان اونایی که مدتهاس تو سایت نظر ندادن از غارشون میان بیرون :-*

آقای ترابی برنامه ای برای ساخت رتبه بم ی بهترین اقتباس ها از کریون ندارید ؟
مقالات این دستی که میذاشتید خیلی جالب بودن

فیلمش بیاد ببینیم چطوره بعد اقتباس هاش رو رتبه بندی میکنیم
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1402-10-19 07:16
به نقل از امیر مهدی آل نبی:
این کامنت ربطی به مقاله ندارد.

سلام به همگی
مادر من در حوزه‌ی سینما و تئاتر مشغول به کار هستند و با پیشنهاد من می‌خوان از روی کمیک The Amazing Spider-Man #248 که در وبسایت spidey.ir از آن به عنوان بهترین کمیک مرد عنکبوتی یاد می‌شود، یک نمایشنامه بسازند.
هر چند که ممکنه مجبور بشن تغییراتی رو روش اعمال کنند؛ ولی ایده‌ی اصلی نمایشنامه از روی این کمیک هستش.
مادرم گفتن اگه تونستم نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو هم پیدا کنم. برای همین اگه کسی نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو داره، خیلی ممنون میشم که برام بفرسته.
مواظب خودتون باشید
فعلا خدانگهدار

سلام
شما میتونید نسخه انگلیسی اون کمیک یا دیگر کمیک های سری مردعنکبوتی شگفت انگیز رو از لینک زیر دانلود کنید:
spidey.ir/.../...
همون لینک اول، شماره 248
نقل قول کردن
امیر مهدی آل نبی
#48 امیر مهدی آل نبی 1402-10-19 12:50
به نقل از mtm:
به نقل از امیر مهدی آل نبی:
این کامنت ربطی به مقاله ندارد.

سلام به همگی
مادر من در حوزه‌ی سینما و تئاتر مشغول به کار هستند و با پیشنهاد من می‌خوان از روی کمیک The Amazing Spider-Man #248 که در وبسایت spidey.ir از آن به عنوان بهترین کمیک مرد عنکبوتی یاد می‌شود، یک نمایشنامه بسازند.
هر چند که ممکنه مجبور بشن تغییراتی رو روش اعمال کنند؛ ولی ایده‌ی اصلی نمایشنامه از روی این کمیک هستش.
مادرم گفتن اگه تونستم نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو هم پیدا کنم. برای همین اگه کسی نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو داره، خیلی ممنون میشم که برام بفرسته.
مواظب خودتون باشید
فعلا خدانگهدار

سلام
شما میتونید نسخه انگلیسی اون کمیک یا دیگر کمیک های سری مردعنکبوتی شگفت انگیز رو از لینک زیر دانلود کنید:
spidey.ir/.../...
همون لینک اول، شماره 248

سلام آقای ترابی
ممنونم. واقعا به این کمیک نیاز داشتم.
به امید موفقیت های بیشتر سایت عالی‌تون و توسعه‌ی بیشتر کمیک‌ها در ایران
نقل قول کردن
mtm
#49 mtm 1402-10-19 14:16
به نقل از امیر مهدی آل نبی:
به نقل از mtm:
به نقل از امیر مهدی آل نبی:
این کامنت ربطی به مقاله ندارد.

سلام به همگی
مادر من در حوزه‌ی سینما و تئاتر مشغول به کار هستند و با پیشنهاد من می‌خوان از روی کمیک The Amazing Spider-Man #248 که در وبسایت spidey.ir از آن به عنوان بهترین کمیک مرد عنکبوتی یاد می‌شود، یک نمایشنامه بسازند.
هر چند که ممکنه مجبور بشن تغییراتی رو روش اعمال کنند؛ ولی ایده‌ی اصلی نمایشنامه از روی این کمیک هستش.
مادرم گفتن اگه تونستم نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو هم پیدا کنم. برای همین اگه کسی نسخه‌ی انگلیسی این کمیک رو داره، خیلی ممنون میشم که برام بفرسته.
مواظب خودتون باشید
فعلا خدانگهدار

سلام
شما میتونید نسخه انگلیسی اون کمیک یا دیگر کمیک های سری مردعنکبوتی شگفت انگیز رو از لینک زیر دانلود کنید:
spidey.ir/.../...
همون لینک اول، شماره 248

سلام آقای ترابی
ممنونم. واقعا به این کمیک نیاز داشتم.
به امید موفقیت های بیشتر سایت عالی‌تون و توسعه‌ی بیشتر کمیک‌ها در ایران

خواهش میکنم. ایشالا نمایش که اماده شد اطلاع بدید بریم تماشا کنیم
نقل قول کردن
mtm
#50 mtm 1402-10-21 18:44
ویدیویی که دیدنش واجبه!
لحظاتی نوستالژیک و خاطره انگیز با جذاب ترین تبلیغات تلویزیونی با حضور شخصیت مارول در ۳۰ سال گذشته!

www.aparat.com/v/EyFR1
نقل قول کردن
Spide
#51 Spide 1402-10-22 01:00
گویا قراره جانشین جانات میجرز ایشون باشه
uplooder.net/.../IMG-3753.jpeg
البته من یه جا خوندم تو قرارداد مارول با میجرز نوشته شده بوده که بازیگر نقش کنگ فقط باید خودش باشه حالا نمیدونم درسته یا نه
.
راستی استاد اکو رو دیدید؟
نقل قول کردن
ariArahmatI
#52 ariArahmatI 1402-10-22 15:36
من امروز دارم لوکی رو می بینم بنظرم این دو سه قسمت اولش شده مثل دنیای عنکبوتی
بافنده زمان
یکی که هرچی بکشیش تموم نمیشه
یه نسخه از قهرمان اصلی که میخواد بافنده رو بخاطر آزادی بکشه
بازم اگه ایستراگ پیدا کردم خبر میدم
نقل قول کردن
mo-retiered
#53 mo-retiered 1402-10-25 17:37
به نظرم بعضی از کاراکتر ها و بعضی از کمیک ها ارزش خیلی زیادی برای تبدیل شدن به یک اثر سینمایی/سریالی رو دارن ولی به اندازه ی کافی روشون سرمایه گذاری نمیشه
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#54 TMNT - FAN 1402-11-25 16:02
متاسفانه سال ۲۰۲۳ سالی بود که آثار کمیک بوکی زیادی منتشر شدن ولی اکثرا حرف خواصی برای گفتن نداشتن
۱۹ - حتی از وجود این سریال هم خبر نداشتم ! حتی با یه نگاه به پوستر سریال هم میشه تشخیص داد هیچ مالی نیست
۱۸ - برای موفقیت این فیلم امیدوار بودم ، یکی از دوستان فرهیخته ای که دارم یه سوپر شزم فنه !
هنوزم که هنوزه جرئت ندارم ازش بپرسم نظرش راجب این فیلم چیه ...
۱۷ - از دید شخصی من اونایی که بهش لقب یه شکست تمام عیار رو دادن واقعا درست میگن ، بنظرم سریال خوب شروع میشه و در کل نیمه اول خوبی داره ولی از نیمه دوم کارو خیلی خراب میکنه
از شما بعید بود جناب نویسنده ، ایم سریال رو با واندر ویژن مقایسه میکنید ؟!
۱۶ - افسوس و صد افسوس از پتانسیل عظیمی که دود شد و رفت هوا ، من واقعا قسمت اول و دوم انت من رو دوست داشتم
و خیلی امیدوار بودم بهترین فیلم این مجموعه بشه
۱۵ - آدم دلش میخواد تمام فوش های دنیا رو حواله روح پدر برادران وارنر کنه که حتی یک خداحافظی خوب رو هم از دی سی فن ها دریغ کردن ، فیلم های اکوامن مشکلات ریز و درشت کمی نداشتن و با شخصیت پردازی آرتور هم در این سری حال نمیکردم ولی یه لحظات خوبی داشتن که برای بار صدم هر چند وقت تماشا میکنم
۱۴ - به قول آقای ترابی انیمیشن لیگ عدالت : پارادوکس فلش پوینت صد برار بیشتر ارزش دیدن داره و دیگر هیچ ...
۱۳ - واقعا جای تعجب داره توی این دوره و زمانه که طرفداران خواهان شکلیشه شکنی و ساختار شکن شدن آثاری که تماشا میکنن هستن همچین فیلم هایی ساخته بشه که دو دقیقه اول فیلمو که ببینی میتونی تا تهش رو حدس بزنی ، چقدر با تیلر اول این فیلم حال کردم
۱۲ - قسمت اول چی بود که قسمت دوم چی بشه ...
این فیلم هم مثل اکثر آثار ابرقهرمانی زن محور قربانی ضعف های ریز و درشت پر تعداد خودش شد و این روز ها مفهوم فمنیست هم آنچنان به لجن کشیده شده که خیلی ها از صد فرسخی آثاری اینچنینی هم رد نمیشن
دلیل عدم اسقبال از این دست فیلم ها زن محور بودنشون نیست ، خود عوامل سایت هم گفتن کیفیت آثار کمیک بوکی با شخصیت اصلی زن اغلب پایین بوده همین دید بدی بین عموم مردم به وجود آورده
۱۱ - اصلا ندیدمش ولی میدونستم همچین چیزی هست ، نمیتونم نظری هم بدم وقتی ندیدم ولی اگه موفق بوده به قول اقای مدیری : خدا رو شکر ...
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#55 TMNT - FAN 1402-11-30 11:39
۱۰ - ندیدمش ولی تو برنامم هست ، دی سی فن هایی که میشناسم ازش تعریف میکنن بخصوص بخاطر شخصیت پردازی های درست و وفادارش
۹ - هر کی دیده یا خوشش اومده یا نیومده ولی اکثریت هر دو طرف اتفاق نظر دارن که در حد سریال اصلی نیست
۸ - نظری ندارم
۷ - بعضی ها از کمبود اکشن و هیجان توی این سریال گلایه دارن ، باید دید فصل آخرش چیکار میکنه
۶ - به محض انتشار نیمه دوم فصل دوم تماشا میکنم
۵ - من که اصلا خوشم نیومد ، فکرم نمیکنم حداقل توی کل ایران به تعداد انگشت های یک دست کسی به اندازه من فنه این شخصیت ها باشه
۴ - شاید به فصل اول نرسید ولی در کل یکی از بهترین های امسال بود و ما رو نسبت به آینده لوکی توی mcu خیلی کنجکاو میکنه
۳ - اصلا برای من در حد و اندازه فصل اول نبود ، نه اون فضای دارک رو داشت نه ضمینه چینی درست و حسابی واسه فینال سریال کلا نپسندیدم
۲ - خوب بود
۱ - عالی بود
نقل قول کردن
Amir ali Mahdavi
#56 Amir ali Mahdavi 1402-11-30 13:40
استاد ترابی یادمه خیلی از آکوامن بدتون میاد ولی قسمت دوم چطور؟ دیدیدش؟ نظرتون چیه
نقل قول کردن
mtm
#57 mtm 1402-12-05 13:27
به نقل از Amir ali Mahdavi:
استاد ترابی یادمه خیلی از آکوامن بدتون میاد ولی قسمت دوم چطور؟ دیدیدش؟ نظرتون چیه

آره من از قسمت اول آکوامن متنفرم و یکی از بزرگترین سئوالاتی که تو زندگیم دارم و هرگز به جوابش نخواهم رسید اینه که چطور تونست بیش از 1 میلیارد در سطح جهان فروش کنه! ولی راستش به نظرم قسمت دوم خیلی بهتر بود. اولا که داستانش فان و سرگرم کننده بود و دوما اینکه بیخودی با صحنه های اکشن مزخرف زیر دریا شلوغش نکرده بودن. یه جور حس ماجراجویانه باحال داشت که من خوشم اومد. تایمش هم خوب بود چون قسمت اول به نظرم حداقل 30 دقیقه پایانیش اضافه بود. در کل قسمت دوم رو دوست داشتم. یه فیلم پاپ کورنی غیرعمیق با مختصات اغراق آمیز کمیک بوکی که به شعورم توهین نمیکرد
نقل قول کردن
Hellblazer
#58 Hellblazer 1402-12-05 22:38
به نقل از mtm:
به نقل از Amir ali Mahdavi:
استاد ترابی یادمه خیلی از آکوامن بدتون میاد ولی قسمت دوم چطور؟ دیدیدش؟ نظرتون چیه

آره من از قسمت اول آکوامن متنفرم و یکی از بزرگترین سئوالاتی که تو زندگیم دارم و هرگز به جوابش نخواهم رسید اینه که چطور تونست بیش از 1 میلیارد در سطح جهان فروش کنه! ولی راستش به نظرم قسمت دوم خیلی بهتر بود. اولا که داستانش فان و سرگرم کننده بود و دوما اینکه بیخودی با صحنه های اکشن مزخرف زیر دریا شلوغش نکرده بودن. یه جور حس ماجراجویانه باحال داشت که من خوشم اومد. تایمش هم خوب بود چون قسمت اول به نظرم حداقل 30 دقیقه پایانیش اضافه بود. در کل قسمت دوم رو دوست داشتم. یه فیلم پاپ کورنی غیرعمیق با مختصات اغراق آمیز کمیک بوکی که به شعورم توهین نمیکرد

اون فروش میلیارد دلاری واقعا مایه‌ی شگفتی من هم هست! :-* :lol:
فقط خدا می‌دونه...
نقل قول کردن
Ali  khodaparast
#59 Ali khodaparast 1402-12-21 12:49
خسته نباشید
Spiderverse حیف شد اسکار بهترین انیمیشن نبرد.
Gotg3فیلم خوبی بود خودم علاقه داشتم korvac شخصیت منفی فیلم باشه به دلیل اینکه korvac می تونست تضاد starlord باشه،شخصیتی با انگیزه جذاب باشه به نظرم
قسمتی مربوط به korvac در avengers earth's mightiest heroes کاملا ثابت میکنه که برای این فیلم مناسب بود‌.
?What ifنسبت به فصل ۱ افت کرد.
Tmnt جالب بود ولی منتظر قسمت بعدی هستم.
Genv زیاد خوشم نیومد انتظار بالایی داشتم.
Superman خوشم اومد منتظر فصل ۲ هستم.
Flash ضعیف بود منتظر دنیای جیمزگان هستم.
Blue beetleمتوسط و کلیشه‌ای بود.
Secret invasion سرگرم کننده نبود و خسته کننده بود.
Antman3 ضعیف بود.
Invincible فصل ۱ جذاب تر بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44