10 حقیقت مهمی که باید درباره «رینگ مستر» (Ringmaster) بدانید

10-حقیقت-مهمی-که-باید-درباره-رینگ-مستر-ringmaster-بدانید-circus-of-crime-مسئول-اجرایی-سیرک-جنایت-دشمن-مردعنکبوتی-مینارد-تیبولت-maynard-tiboldt-حقایق-فکتس-facts-تاریخچه-بیوگرافی-معرفی-شخصیت

به بهانه حضور او در رویداد "جنگ تبهکاران" (Gang War) تصمیم گرفتیم این ویلن قدیمی مارول را خدمت شما معرفی کنیم.

 

- رینگ مستر در یک نگاه

رینگ مستر در یک نگاه

نام واقعی: مینارد تیبولت (Maynard Tiboldt)

خالق شده توسط: استن لی، جک کربی

اولین حضور در دنیای کمیک بوک: شماره 3 از سری نخست کمیک بوک های The Incredible Hulk (سپتامبر 1962)

این شخصیت قدیمی مارول به نوعی دشمن رقت انگیز و بدبخت برای تقریباً همه ی قهرمان های مارول تبدیل شده است، از مردعنکبوتی گرفته تا «هاوارد اردکه»! او یک مرد بلند قد و لاغر اندام است که سبیلی همچون «فو مانچو» دارد (برای آشنایی با فومانچو، این مقاله را بخوانید) و لباسی سبز رنگ میپوشد و ظاهرش شبیه به مسئول اجرایی/مدیر سیرک است! او معمولا شلاق بر دست دارد ولی اصلی ترین سلاحش کلاهی بلند است که بر سر دارد که باهاش میتونه دیگران را هیپنوتیزم کنه تا تحت کنترل ذهنی اش در بیان و کاری رو که میخواد رو براش انجام بدن. داخل این کلاه نوعی ژنراتور هست که امواج هیپنوتیزم کننده تولید میکنه و گفته میشه توسط «رد اسکال» (دشمن شماره یک کاپیتان آمریکا) خلق شده. معمولا او را به صورت سر دسته یک سیرک خلافکار به تصویر میکشند که به دنبال انجام نقشه های کوچک و ساده مثل سرقت های اشیاء قیمتی تماشاچیان سیرک هستند!

سیرک جنایتکار

تقریبا در تمامی حضورهای او در دنیای کمیک آخرش شکست خورده و به زندان افتاده است! ولی چند باری هم برای تنوع قدرت هایش را افزایش داده اند تا نقشه های خبیث بزرگ تری را اجرا کند ولی همیشه آخرش دوباره به وضعیت همیشگی اش برگشته است!

 

1- او اولین بار در کمیک بوک های هالک خلق شد

هالک - رینگ مستر

رینگ مستر را اولین بار در شماره ی سوم از کمیک بوک های اولیه هالک در سال 1962 دیدیم که خودش را به عنوان رئیس یک سیرک در شهر معرفی کرد که مردم را هیپنوتیزم میکرد و افرادش هم پول هایشان را به سرقت میبردند. او «ریک جونز» (رفیق و متحد هالک) را نیز هیپنوتیزم کرد و هالک که آن موقع نوعی ارتباط ذهنی با ریک جونز داشت متوجه شد که دوستش در خطر است و به سیرکِ رینگ مستر رفت ولی رینگ مستر و افرادش موفق شدند هالک را اسیر کنند. در نهایت اما، هالک خودش را آزاد کرد و رینگ مستر و افرادش هم به زندان افتادند.

 

2- گروه او "سیرک جنایت" (Circus of Crime) نام دارد

سیرک جنایت (Circus of crime)

رینگ مستر گروهی از افراد خبیث را رهبری میکنه که اعضایش عضو سیرک هستند! اعضای اولیه این گروه عبارت بودند از «شاهزاده پایتون» (که روی مارها کنترل داره و در این مقاله راجع بهش توضیح داده شده)، «گلوله توپ انسانی» (Human Cannonball) که از بدنش مثل یک گلوله توپ استفاده میکنه، «دلقک» که یک قاتله و «گامبون ها بزرگ» (The Great Gambonnos) که در انجام نمایش های آکروباتیک مهارت دارند. سپس اعضای جدیدی هم بهش اضافه شد مثل «تینا، بانوی چاق» (Teena the Fat Lady) ، «تاروکس، رام کننده شیر» (Tarrox the Tamer) و ... واقعا همچین گروهی با این نام و اعضا رو میشه جدی گرفت؟! البته نویسنده های دنیای کمیک هم اونا رو به عنوان یک جور شوخی در داستان ها مورد استفاده قرار میدن!

 

3- اولین مبارزه با مردعنکبوتی

مدتی پس از آنکه رینگ مستر با هالک روبرو شد، او را بار دیگر در کمیک های مارول دیدیم: این بار در شماره 16 از سری نخست کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز (سال 1964).

دردویل - رینگ مستر

در این کمیک کلاسیک که اینجا ترجمه شده است، رینگ مستر بار دیگر سیرک جنایت خودش را تشکیل داد و اطلاعیه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه قراره نمایشی برگزار کنه و حتی  به دروغ ادعا کرد که مردعنکبوتی هم قراره در آن شرکت کنه! (او میخواست با هیپنوتیزم کردن مردم، اشیاء قیمتی شون رو به سرقت ببره) پیتر پارکر هم متوجه اطلاعیه شد و تصمیم گرفت در هیبت مردعنکبوتی در آن شرکت کنه. ولی رینگ مستر هم موفق شد مردعنکبوتی را مثل دیگر تماشاچیان هیپنوتیزم کنه:

رینگ مستر - اسپایدرمن

غافل از اینکه مت مورداک (دردویل) هم در میان تماشاچیان حضور داشت و چون نابینا است مورد هیپنوتیزم قرار نگرفت. سپس شاهد مبارزه ای بین مردعنکبوتی (که تحت کنترل ذهنی رینگ مستر بود) و دردویل بودیم:

رینگ مستر اسپایدرمن

در نهایت اما دردویل تونست مردعنکبوتی را از چنگال هیپنوتیزم رینگ مستر آزاد کنه و با همکاری با یکدیگر تونستند رینگ مستر و افرادش را شکست دهند و تحویل پلیس دهند:

اسپایدرمن دردویل

 

4- اولین رینگ مستر مربوط به جنگ جهانی دوم میشود!

اولین خبیثی که در کمیک بوک های مارول با لقب رینگ مستر معرفی شد، «فریتز تیبولت» نام داشت که در سال 1941 و در کمیک بوک های Captain America Comics خلق شد.

اولین رینگ مستر مربوط به جنگ جهانی دوم میشود!

او یک شهروند آلمانی بود که سیرک خودش را داشت ولی نازی ها او را استخدام کردند تا به آمریکا بره. فریتز در آنجا سعی کرد به کمک افرادش (که هر کدام مهارت های خاص خودشان را داشتند) و با نقشه ای که در سیرک کشیده بود مقامات نظامی آمریکایی را حذف کنه و دوست دختر استیو راجرز به نام بتسی راس (اینجا معرفی شده) را دزدید ولی بدست کاپیتان آمریکا و دستیارش، باکی، شکست خورد و به آلمان برگشت و گفته شد که نازی ها به خاطر ناکامی اش او را اعدام کردند.

رینگ مستر - کاپیتان آمریکا

رینگ مستر - استیو راجرز

در هر حال اگر دقت کرده باشید، نام فامیلی او با رینگ مستر فعلی کمیک های مارول یعنی «مینارد تیبولت» یکی است. بنابراین گفته شد که او پدرِ مینارد تیبولت است و حتی در صفحه ی بیوگرافی او در وب سایت Marvel Wiki هم گفته شده که مینارد تیبولت فرزند فریتز تیبولت است که پس از اعدام شدن پدر و مادرش به آمریکا رفت و در آنجا به یک تبهکار تبدیل شد. ولی این مساله به اثبات نرسیده و از نظر زمانی غیرمنطقی میباشد. در نتیجه فقط میتوان گفت که مینارد تیبولت یکی از اقوام یا نوادگان فریتز تیبولت است.

 

5- کلاه هیپنوتیزم کننده ی رینگ مستر از روی یکی از دستگاه های «رِد اِسکال» درست شده است!

کلاه هیپنوتیزم کننده رینگ مستر از روی دستگاه های «رِد اِسکال» درست شده است!

رینگ مستر هیچ قدرت فوق بشری ندارد و تنها سلاحش یک کنترل ذهن قابل حمل است که در کلاه خودش نصب کرده و باهاش مردم عادی را تحت کنترل ذهنی خودش در می آورد. در شماره 6 از کمیک های Invaders شاهد بودیم که «رد اسکال» از دستگاه کنترل ذهنی به نام nullatron استفاده میکند تا اعضای گروه Invaders را تحت کنترل خودش درآورد.

رد اسکال - رینگ مستر

این دسنگاه بدست دانشمندان نازی برایش ساخته شده بود. گفته میشه که رینگ مستر با استفاده از نبوغ خودش در علم الکترونیک و دستکاری همین دستگاه تونسته کلاه خودش را بسازه (احتمالا ارتباط او با شخصیت فریتز تیبولت که در مورد قبلی گفتیم برای نازی ها کار میکرده سبب شده بوده که بتونه به nullatron دسترسی پیدا کنه).

و البته چندین بار دیده شده کسانی که ذهن قوی دارند به راحتی توانسته اند در برابر امواج این کلاه مقاومت کنند. مثلا در شماره 39 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز که اینجا ترجمه شده دیدیم که جانشین دردویل به راحتی تونست این کارو بکنه:

رینگ مستر - دردویل

یا مثلا شخصیتی مثل «داک سامسون» عینک های ویژه ای داره که میتونن در مقابل فن آوری رینگ مستر مقاومت کنند.

 

6- رینگ مستر یک بار سعی کرد رئیس جمهور آمریکا شود!

رینگ مستر یک بار سعی کرد رئیس جمهور آمریکا شود!

یک بار در سال 2000 در دنیای کمیک شاهد بودیم که رینگ مستر چشم هایش را عمل کرد تا بتونه بدون نیاز به کلاه مخصوصش دیگران را تحت کنترل خودش دربیاره.

ریاست جمهوری آمریکا

او نام و هویت خودش را به «مارتین ثرالر» (Martin Thraller) تغییر داد و حتی سعی کرد رئیس جمهور آمریکا شود و تونست «نیک فیوری» را هیپنوتیزم کند تا هویتش رو از یاد ببره! تا اینکه «دِث لاک» جلویش را گرفت.

 

7- رینگ مستر یک بار چیزی نمانده بود مرد عنکبوتی، مون نایت و بی باک را شکست دهد!

  مرد عنکبوتی، مون نایت و بی باک

در شماره های 7 تا از 10 از سری سوم کمیک های Marvel Team-Up که انتشارش از سال 2005 آغاز شد، شاهد داستانی بامزه از اسپایدرمن بودیم که با مون نایت و دردویل تیم آپ کرد. آنها با رینگ مستر مبارزه کردند. همانطور که گفته شد رینگ مستر هیچ وقت جدی گرفته نشده و از خبیث های درجه 3 و 4 ماروله اما در این داستان او به سلاحی قدرتمند به نام "مکعب کیهانی" دست یافت و دیگه خیلی قوی شد! او قهرمانان ما را دستگیر کرد ولی نمیتونست تصمیم بگیره که آیا با فیل های ارتقا یافته اونا رو بکشه یا با گلوله های توپ سیرک!!! و اونقدر دست دست میکنه که ناگهان پانیشر از راه میرسه و انگشتانش رو با تیر قطع میکنه!

 اسپایدرمن و دوستانش هم خیلی ناراحت و شرمنده بودند که خبیثی مثل رینگ مستر تقریبا شکستشون داد!

 

8- رینگ مستر در رویداد "جنگ تبهکاران" به یکی از روسای تبهکاری شهر نیویورک تبدیل شد!

در انتهای سال 2023 رویدادی در کمیک های اسپایدرمن به چاپ رسید به نام "جنگ تبهکاران" (Gang War) که در آن شهردار سابق، «ویلسون فیسک»، قانونی رو تصویب کرده بود که فعالیت های قهرمان هایی مثل مرد عنکبوتی رو ممنوع میکند و شهردار فعلی یعنی «لوک کیج» نمیتونه اون رو منحل کنه. گروه های تبهکاری نیویورک از این فرصت استفاده کردن و اتحاد قدرتمندی رو به وجود آوردن ولی این اتحاد از وقتی که به «توم استون» تو عروسی دخترش حمله شد، خراب شد و کل نیویورک در آشوب فرو رفت و جنگ سختی بین گنگستر ها به راه افتاد که باعث شد مردعنکبوتی و دوستان ابرقهرمانش در آن درگیر شوند و ... (این داستان در اینجا ترجمه شده است). در هر حال، در این داستان متوجه شدیم که رینگ مستر خودش را تا حد یک رئیس گروه مافیایی ارتقا داده و یکی از محله های منهتن را مال خود میداند!

رینگ مستر - جنگ تبهکاران

او مردم را هیپنوتیزم میکرد و بهشون سلاح میداد تا با رقیبش به نام «ارباب جنایت» (اینجا معرفی شده) بجنگند (ارباب جنایت هم با تروریست های A.I.M متحد شده بود):

رینگ مستر - ارباب جنایت

اما همانطور که مورد شماره 5 گفته شد، رینگ مستر بدست دردویل شکست خورد.

 

9- یک نسخه مونث هم از رینگ مستر وجود دارد!

در سال 2023 و در شماره 11 از سری ششم از کمیک های «دکتر استرنج» ناگهان شاهد نسخه ای مونث از رینگ مستر بودیم به نام «رینگ میسترس» (Ringmistress)!

دختر رینگ مستر

او دختر رینگ مستر (مینارد تیبولت) است و ظاهرش هم مثل پدرش است و کلاه هیپنوتیزم کننده هم دارد و حتی نسخه خاص خودش از سیرک جنایت را تاسیس کرد ولی در نهایت بدست «دکتر استرنج» و «کلیا» (که داشتند از بچه ی «اومار» پرستاری میکردند) شکست خورد.

 

10- حضور در دیگر گونه های سرگرمی

عمده حضور رینگ مستر در خارج از دنیای کمیک به انیمیشن های تلویزیونی برمیگردد. او ابتدا در کارتون The Marvel Super Heroes که دهه 60 میلادی از تلویزیون آمریکا پخش میشد حضور یافت (در داستانی که اقتباس شده بود از اولین حضورش در کمیک های هالک).

کارتون هالک - رینگ مستر

او سپس در دهه ی 80 میلادی در یکی از اپیزودهای کارتون مردعنکبوتی سال 1981 ظاهر شد و رئیس سیرک جنایت بود که از یک گاز مخصوص هیپنوتیزم کننده برای سرقت از بانک استفاده میکرد و قصد داشت سرقت ها را بر گردن اسپایدرمن بیندازد!

رینگ مستر - کارتون اسپایدرمن

رینگ مستر در دهه ی 90 هم در کارتونِ ناکام "اونجرز: آنها متحد هستند" حضور یافت. او رئیس "سیرک جنایت" بود که «کلینت بارتون« (هاکای) و «شمشیرباز» نیز سابقه ی حضور در آن را داشتند. رینگ مستر میخواست ویروسی تحت عنوان Mythrax را بدزدد.

کارتون اونجرز - رینگ مستر

رینگ مستر در کارتون کودکانه The Super Hero Squad Show هم حضور داشت و یکی از اعضای "لژیون نابودی" (Legion of Doom) بود که «دکتر دووم» آن را رهبری میکرد (او یک بار سعی کرد اعضای ایکس من را هیپنوتیزم کند).

لژیون دووم

رینگ مستر در کارتون Avengers Assemble هم حضور داشت و میتونست دیگران را تحت کنترل ذهنی خودش قرار بده و یک سری تجهیزات جدید هم داشت.

کارتون اونجرز اسمبل

جالبه که شخصیتی به نام مینارد تیبولت در یکی از قسمت های سریال تحسین شده "جسیکا جونز" در شبکه "نتفلیکس" هم حضور داشت (در اپیزودی به نام AKA Sole Survivor).

رینگ مستر - سریال جسیکا جونز

نقشش را بازیگری به نام Ben Van Bergen ایفا کرد و یک هیپنوتیزم درمانگر بود که سعی کرد به «جسیکا جونز» کمک کنه خاطرات سرکوب شده اش به عنوان بیمار IGH را به یاد بیاره.

رینگ مستر در یکی از بازی های خیلی قدیمی اسپایدرمن به نام Questprobe featuring Spider-Man هم حضور داشته است.

بازی قدیمی اسپایدرمن

میتونید در اینجا درباره ی این بازی اطلاعات کسب کنید.

 

مهدی ترابی مهربانی

  All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

اولین مبارزه مردعنکبوتی با رینگ مستر ترجمه شد

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

10 تیم آپ (TEAM-UP) عجیب مرد عنکبوتی در دنیای کمیک!

15 دشمن مونث برتر مرد عنکبوتی

شماره 39 از سری جدید کمیک بوک های "اسپایدرمن شگفت انگیز"/ THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد + لینک دانلود

10 قهرمان برتر مارول در عصر طلایی دوران کمیک

رویداد "جنگ تبهکاران" (GANG WAR) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی دشمنان دردویل (DAREDEVIL) ـ قسمت اول

معرفی دشمنان دردویل (DAREDEVIL) ـ قسمت دوم

10 حقیقت جالبی که باید درباره سریال کارتونی مردعنکبوتی در سال 1981 بدانید

10 شخصیت فراموش شده دنیای کمیک که توسط جک کربی خلق شده اند

ایستراگ (EASTER EGG)ها و اشارات فصل دوم سریال "جسیکا جونز"

10 حقیقت مهمی که باید درباره «توم اِستون» (TOMBSTONE) بدانید

معرفی شخصیت: ارباب جنایت (CRIME MASTER)

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1402-10-20 13:42
این مقاله را ظرف یک ساعت 2 ساعت نوشتم و تایپ کردم و عکساش رو پیدا کردم و لینک گذاشتم و ...! بنابراین قطعا ایرادات تایپی ممکنه توش باشه. لطفا مثل همیشه مقاله رو خوب بخونید و اگر جایی اشتباهی دیدید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#2 Gotham-Knight 1402-10-20 13:48
استاد مقاله عالی
ماشالله سرعت مقاله نویسی
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1402-10-20 13:55
به نقل از Gotham-Knight:
استاد مقاله عالی
ماشالله سرعت مقاله نویسی

حاصل سالها تجربه و مطالعه است. دیشب که یکی پیشنهاد مقاله رو داد، قبل از خواب 10 تا آیتم تو ذهنم چیدم و صفحه بندی کردم. صبح سریع شروع کردم به نوشتن. یه جاهایی هم با ویکی پدیا انگلیسی و ویکی مارول انگلیسی چک کردم. و جالبه که چون روی پیدا کردن عکس مناسب و مرتبط خیلی وسواس دارم همیشه بیشترین وقت رو از من میگیره!
خیلی وقتها واسه یه عکس کلی ویدئو و کمیک رو میگردم
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#4 Gotham-Knight 1402-10-20 14:26
دست شما درد نکنه که حتی با این سرعت هم مقاله هاتون چنین کیفیتی رو دارن
واقعا درآوردن همچین کیقیتی تو این زمان کم کار سختیه
واقعا جز با تجربه و مهارت زیاد نمیشه چنین مقاله ای نوشت ممنوتونیم
نقل قول کردن
«هارلی کویین»
#5 «هارلی کویین» 1402-10-20 14:55
عالی بود استاد . شگفت زده شدم از این همت و دقت و سرعت و معلومات شما
ولی یه چیزی به نظرتون این شخصیت از مد هتر که از دشمنای بتمنه و اونم میتونه با کلاهش دیگران رو هیپنوتیزم کنه تقلید نکرده؟
نقل قول کردن
رض
#6 رض 1402-10-20 14:58
فکر کنم تو چند تا از قسمت های کارتون مرد عنکبوتی نهایی هم بودش یکیش همون بود که مرد عنکبوتی با ولورین ذهناشون عوض شده بود
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1402-10-20 15:04
به نقل از «هارلی کویین»:
عالی بود استاد . شگفت زده شدم از این همت و دقت و سرعت شما
ولی یه چیزی به نظرتون این شخصیت از مد هتر که از دشمنای بتمنه و اونم میتونه با کلاهش دیگران رو هیپنوتیزم کنه تقلید نکرده؟

سئوال خوبی کردی! اولا که رینگ مستر اریجینال سال 1941 خلق شد ولی مد هتر سال 1948. پس رینگ مستر قبلش خلق شد
دوما اینکه مد هتر خودش و اسمش و و ظاهرش از روی شخصیتی به همین نام از داستان مشهور "ماجراهای الیس در سرزمین عجایب" اثر لوئیس کارول کپی کرده!
خودت مقایسه کن:
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#8 The Spectacular Burmun 1402-10-20 15:13
ماشالله استاد.هرچند دیشب که گفتید مقاله اش رو مینویسید شک نداشتم فردا میاد رو سایت.
کاراکتر جالبیه و یکی از جذابیت های اولین کمیک مشترک اسپایدی و دردویل همین آقا بود(ضمن اینکه تو اون شماره همه چی باهم زنجیر وار وصل بود.واسه اینکه دردویل کوره و نمیبینه پس روش اثری نداره تا ... کلا شماره جالبی بود.
تشکر میکنم بابت نگارش مقاله.
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#9 Gotham-Knight 1402-10-20 15:26
به نقل از mtm:
به نقل از «هارلی کویین»:
عالی بود استاد . شگفت زده شدم از این همت و دقت و سرعت شما
ولی یه چیزی به نظرتون این شخصیت از مد هتر که از دشمنای بتمنه و اونم میتونه با کلاهش دیگران رو هیپنوتیزم کنه تقلید نکرده؟

سئوال خوبی کردی! اولا که رینگ مستر اریجینال سال 1941 خلق شد ولی مد هتر سال 1948. پس رینگ مستر قبلش خلق شد
دوما اینکه مد هتر خودش و اسمش و و ظاهرش از روی شخصیتی به همین نام از داستان مشهور "ماجراهای الیس در سرزمین عجایب" اثر لوئیس کارول کپی کرده!
خودت مقایسه کن:
spidey.ir/.../...

استاد اگه درست یادم بیاد مد هتر از قصد این طور خلق شد و اریجنش هم فکر کنم یه ربطی به آلیس در سرزمین عجایب داره مثل مثلا خرگوش سفید که اینا یجور (( هجو )) حساب می شن نه کپی درست نمی گم ولی کلا قضیه کپی برداری رینگ مستر و مد هتر منتفیه
نقل قول کردن
آ.ر.ی.ا
#10 آ.ر.ی.ا 1402-10-20 16:00
کلا انگار دردویل ها هیپنوتیزم نمی شن
نقل قول کردن
omid23
#11 omid23 1402-10-20 16:12
تشکر می کنم برای این مقاله ی عالی درباره یکی دیگر از دشمنان کمتر شناخته شده اسپایدرمن(و بقیه قهرمانا).
1- جالبه. فکر می کردم اولین حضورش همون شماره 16 آمیزینگ بوده و چقدر عجیبه که هالکو اسیر کرد :o !
2- خب با این اعضا مشخصه که کسی نبایدم جدیش بگیره! به نظرم به درد همون اجرا توی سیرک میخورن :D !
3-این کمیک رو هم که به لطف سایت خوندم و باحال بود.(فقط جمله روی کاور: با حضور افتخاری شرور دهشتناک( :lol: )، رینگ مستر!این کجاش دهشتناکه؟!)
4-دلم واسش سوخت. شکست خورد اعدامش کردن. :sad:
5- میشه گفت قدرتاش شبیه کیل گریو شده بود آره؟ فقط کیل گریو با ذهنش کنترل می کنه این با چشماش.
7- اینم شبیه همه حضور های رینگ مستره. با یه قدرتی قهرمان داستانو شکست میده، بعد یه قهرمان دیگه میاد کمک و رینگ مسترو شکست میده و همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه!
نقل قول:
نمی تونست تصمیم بگیره که آیا اونا رو با فیل های ارتقا یافته بکشه یا با گلوله های توپ سیرک!!!
خب وقتی میخوای بکشی بکش دیگه! چه فرقی داره با چی بکشی؟!
9- کلا خانوادگی تو کار سیرک هستن :D ! البته این یکی تازه خلق شده و باید صبر کنیم ببینیم چه جور شخصیتیه. ولی من که فکر نمی کنم از توی این هم چیز خوبی در بیاد.
10- جالبه که شخصیتی که جزو ویلن های درجه 3 و 4 مارول محسوب میشه 7 تا حضور خارج از دنیای کمیک داشته باشه.
#1
استاد واقعا سرعت مقاله نویسی تون خیلی زیاده. و با این حال بسیار دقیق و جذاب می نویسید و البته عکس های بسیار مناسبی هم برای آیتم ها انتخاب می کنید. جالبه که من غلطی هم تو مقاله پیدا نکردم!
نقل قول کردن
Amir noir
#12 Amir noir 1402-10-20 18:36
جالب میشه اگه مقاله ای درباره mesmero یکی از خبیث های گمنام مارول که اونم قابلیت های هیپنوتزیم داره بنویشید
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1402-10-20 19:43
به نقل از رض:
فکر کنم تو چند تا از قسمت های کارتون مرد عنکبوتی نهایی هم بودش یکیش همون بود که مرد عنکبوتی با ولورین ذهناشون عوض شده بود

نه ، نبود.
اونی هم که شماره میگی، "مزمرو" بود، نه رینگ مستر
نقل قول کردن
sirmgamer
#14 sirmgamer 1402-10-21 01:03
به نقل از mtm:
این مقاله را ظرف یک ساعت 2 ساعت نوشتم و تایپ کردم و عکساش رو پیدا کردم و لینک گذاشتم و ...! بنابراین قطعا ایرادات تایپی ممکنه توش باشه. لطفا مثل همیشه مقاله رو خوب بخونید و اگر جایی اشتباهی دیدید بگید تا درست بشه

خداییش دمتون گرم که با این سرعت برمون مقاله میزارید
ما هم که خیلی قدر دانیم(آره جون خودمون)
پ.ن.به سایت که ورود کردم نمیدونم چرا منو برد تو یه لینک دیگه و برای مقاله ی بی ربطی همین نظر رو گذاشتم :-*
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1402-10-21 18:41
ویدیویی که دیدنش واجبه!
لحظاتی نوستالژیک و خاطره انگیز با جذاب ترین تبلیغات تلویزیونی با حضور شخصیت مارول در ۳۰ سال گذشته!

www.aparat.com/v/EyFR1
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37